Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Viitorul mașinilor electrice?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38
Highwayman
Electra Meccanica Solo
http://www.motortrend.com/news/2017-electr...single-seat-ev/
VladSoare
radmasa.gif
Să se dea numai cîte una, să ajungă la toți! wise_guy.gif
meganus_bicorpus
Astia or sa transorme masinile in niste bucati ordinare de plastic, de care nu se mai ataseaza nimeni, ceva intre lingura si batator de covoare.FMM!!!!
Modus
Renault a vandut 100.000 de masini electrice pana acum http://media.renault.com/global/en-gb/rena...&adbpr=16144151

Highwayman
Fisker Karma Revero:
http://www.motortrend.com/news/2017-karma-...ag-new-details/

12 Sep 2016, 10:34:
Update pentru Tesla:
http://www.motortrend.com/news/tesla-softw...topilot-system/
Highwayman
Chevrolet Bolt are o autonomie de aproximativ 380 km:
http://www.motortrend.com/news/2017-chevro...38-miles-range/
Squirrel
…și văru' Opel Ampera-e atinge 400 km autonomie.

user posted image
VladSoare
QUOTE(Squirrel @ 13 Sep 2016, 14:16)
…și văru' Opel Ampera-e atinge 400 km autonomie.
*

Sună bine în teorie, dar rămîne de văzut cîți dintre ei sînt reali.
Dac-or fi la fel de reali ca cei 240 ai lui Zoe, atunci n-au făcut nici o brînză. biggrin.gif
centurion
Renault Zoe: autonomie crescuta la 250 mile (400 km):

http://www.pocket-lint.com/news/138994-the...er-electric-car


Excelent.
VladSoare
QUOTE(Squirrel @ 30 Sep 2016, 08:56)
Mercedes EQ - 500 km autonomie și încărcare fără cabluri
*

Oribil și pe-afară, și pe dinăuntru. Ridică expresia "urît cu spume" pe noi culmi. wacko.gif
De ce naiba nu-s în stare să facă una care să arate ca o mașină? dry.gif
IRONICK
tu esti oldscul ...

meganus_bicorpus
Cam urata dar e 5000 euro!

http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/masi...c9bd/index.html
Squirrel
b76bgaarh
http://www.auto-motor-und-sport.de/verglei...6-11561143.html

test utilizare normala, in Germania.
bonzai
Ce-mi plac testele de la nemti: Kia iese pe ultimul loc la distanta parcursa, are cel mai slab consum kwh/100 km, se bate la ultimul loc ca pret de achizitie si este declarata la final castigatorul testului.
b76bgaarh
la kia cumperi toata masina, la reno inchiriezi bateria, de aia diferenta de pret.

plus ca la range, kia declara cea mai mica valoare, pe hartie, iar in test ies pe acolo toate.
bonzai
Eu ziceam de ce a rezultat in urma testului, nu ce declara aiurea toti producatorii. Kia s-a oprit prima, cu un consum per km cel mai slab.

La pret e comparabil cu Leaf, care poate fi cumparat cu tot cu baterie. Diferente mai vin din echipari, baterie, etc

Dar Kia este ca mai confortabila, locul 1. Pff...
b76bgaarh
6000 euro diferenta e comparabil?

imi place cum pui problema, nissan/reno se lauda cu 240 km autonomie si reusesc 164/167, kia se lauda cu 212 si reuseste 162, concluzia ta kia e naspa.

ps vezi ca nissanu are cel mai mare consum pe km, ca 18,1 e mai mic decat 19,1. da stim ailalti e najpa.
Squirrel
Cu e-Golf de la București la Timișoara
Squirrel
b76bgaarh
un test in anglica.

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars...icle-group-test

Squirrel
VW eGolf cu autonomie extinsă.
meganus_bicorpus
Astia par sa fi gasit solutia cu cele doua lichide ionice

http://www.nanoflowcell.com/solutions/quant-e/
Squirrel
Zoe și Leaf pe o platformă comună.
QUOTE(Arnaud Deboeuf @ senior vice president of Renault-Nissan BV, the alliance’s strategic management unit)
The cars will have different exterior styling but will share underpinnings and electric motors.
corbex
Dupa lupte seculare care au durat ceva vreme, OMV face prima statie de incarcat masini buleftrice, la Baneasa. 37 de lei plinul. Adica 37 de lei 100 de kmp suburbani. Credeț ca ar fi timpul sa-mi iau si eu doo? Stau in Pantelimon.
meganus_bicorpus
Si totusi iepurele sare de unde te astepti mai putin...Dacia revolutioneaza divizia electrica!
http://www.timesnewroman.ro/monden/dubla-l...gitor-de-200-km
Highwayman
GM a renuntat la Spark EV:
http://www.motortrend.com/news/chevrolet-c...park-ev-lineup/

1 Feb 2017, 14:54:
NEVS (proprietarul Saab) va incepe productia de masini electrice in China:
http://www.motortrend.com/news/saab-owner-...vehicles-china/

2 Feb 2017, 10:55:
Testele de coliziune ale Tesla S si BMW I3 in SUA:
http://www.motortrend.com/news/tesla-bmw-e...-safety-awards/
Highwayman
Ford Focus Electric are un baterii noi:
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/for...ctrice-16159158
IRONICK
Matematica sau informatia corecta nu a fost niciodata punctul lor forte (ProMotor).

[attachmentid=1628054643]

---

http://www.carscoops.com/2016/08/2017my-fo...ets-bigger.html

Powered by a 23 kWh, liquid-cooled lithium-ion battery pack, Ford’s 2011-launched compact electric vehicle fell behind the competition with its EPA-approved 76 miles (122 km) range. But the 2017MY promises new improvements.

With a combined fuel of 105 MPGe (2.2 l/100 km), the Focus was deemed in 2012 (by United States Environmental Protection Agency) the most fuel-efficient compact car sold in the United States. But as the tech evolved, the Focus started to lag behind its rivals, losing ground to the likes of the Volkswagen e-Golf.

So, the American car manufacturer announced that it's working on launching the 2017MY Focus Electric with at least 100 miles/160km (EPA) of range, and it looks like Ford followed true with the promise.

According to Inside EVs, who got their hands on a copy of the 2017MY Focus’ spec sheet, the plug-in Focus received a larger 33.5 kWh liquid-cooled lithium ion battery, which could increase its range to about ~110 miles (177 km). the new values would make the focus Electric on par with the 2017 Hyundai Ioniq Electric, and the current 2016 Nissan Leaf (which is awaiting an upgrade).

Expected to arrive in December, the retooled Focus will also introduce DC fast charging up to 50 kW.
Highwayman
Pick-up electric:
http://www.motortrend.com/news/1000-workho...ckups-preorder/

6 Mar 2017, 12:21:
Jaguar I-Pace:
http://www.motortrend.com/news/jaguar-i-pa...job-for-geneva/
AndreiMR
http://www.autoexpert.ro/bateriile-lui-ren...gral-cat-costa/

Nu e chiar noutate, dar ca sa cumperi un ZOE cu subventia de la stat trebuie sa cumperi si bateriile. Si ajunge masina la 30k euro. Problema mea e alta...20k euro un ZOE chel, fara baterii? Mi se pare enorm pretul, tinand cont ca e practic un Clio cu un motor electric, si ca in mod normal la o masina electrica bateriile sunt cele mai scumpe
VladSoare
Păi nu. Dacă iei zece mii de la stat, atunci prețul de douăzeci de mii este pentru un Zoe chel cu baterii. Și nu mai pare chiar atît de rău.
Dar înțeleg ce zici. Fără ajutor de la stat prețul este enorm pentru o buburuză cheală.
AndreiMR
Fara subventia pentru electrice, pretul unui ZOE e 20k euro. Mai platesti 80 de euro pe luna leasingul la baterii. Ca sa ajungi la cei 9k euro ai bateriilor ar trebui sa tii masina 10 ani. Nimeni nu cred ca va tine o electrica atat. Deci e un profit suplimentar pentru Renault, dai 9k euro indiferent cat tii masina.
St
Par putin pe langa cei de la autoexpert, ZOE are de anul asta baterie de 41kwh nu 20 cum zic ei in articol. Am facut un test drive si dealer-ul a confirmat aceeasi idee ca poti cumpara bateria, insa pretul ar trebui sa fie "2-3000 eur" conform spuselor lui. Vedem cand o sa apara oficial.
9000 este foarte mult.
VladSoare
QUOTE(AndreiMR @ 8 May 2017, 10:49)
Ca sa ajungi la cei 9k euro ai bateriilor ar trebui sa tii masina 10 ani. Nimeni nu cred ca va tine o electrica atat. Deci e un profit suplimentar pentru Renault, dai 9k euro indiferent cat tii masina.
*

Și dacă o ții doar cinci ani, n-o dai la casat dup-aia, nu? O vinzi. Și o vinzi cu o baterie care se află abia la jumătatea vieții, ceea ce înseamnă că o vinzi la un preț mai bun decît dacă ai vinde-o fără baterii și i-ai pune cumpărătorului în brațe un contract de chirie.
Iar el o mai ține dup-aia încă cinci ani fără să-i dea lui Renault nici un ban. Deci pentru Renault e cam tot aia; nu cred că face vreun profit suplimentar din asta.
bonzai
E complicat calculul la Zoe. Daca iei fara baterii, contractul expira dupa X ani - durata contractului si este o discutie lunga despre un nou contract, bateria ne mai fiind noua. Oricum avantajul ar fi ca o schimba ei daca scade sub 75% capacitate.
Pana acum sumele aruncate pe piata nu tin cont de bateria noua. Cred ca suntem ultimii din EU unde Renault nu a lansat bateria noua.
PS: bulgarii au versiunea noua. 3000 EUR in plus la aceeasi versiune de echipare pt bateria noua.
Tibi_
Am fost pe testdrive la Renault, iar de Zoe am aflat ca vine cu bateria cu autonomie de 400km/incarcare la pretul de 31.000 Euro.
Tinand cont de reducerea de aprox. 10.000 Euro prin programul rabla, pentru un client care merge zilnic peste peste 100km poate avea sens si financiar achizitia.
VladSoare
QUOTE(Tibi_ @ 21 May 2017, 23:22)
Am fost pe testdrive
*

blink.gif
bonzai
31000 e pretul cu bateria veche de 22 kwh. Bateria noua este 33000 echipare Life si 34000 echiparea top. Preturile cu bateria inclusa. Mi se par preturi umflate, special pentru piata noastra.
Ca noutate pentru Ro se pare ca vor da si o statie de incarcare.

LE: ZOE cu bateria inclusa
Highwayman
Daimler a inaugurat o noua fabrica pentru acumulatori:
http://www.motortrend.com/news/daimler-unv...hallenge-tesla/
kta
Din 2019, toate modelele lansate de Volvo vor fi hibride sau electrice:
http://0-100.hotnews.ro/2017/07/05/volvo-s...motor-electric/
garlic_dog
Dar de bateriile acestea nu tinem cont?

diamonds
uadiv
dupa mine ”Nobel material”
in alta ordine de idei...intra si Dacia in joc
AndreiMR
Tesla Model 3 deja in productie.

https://www.topgear.com/car-news/electric/v...s-been-built-it
yoncv
Daca se adevereste, poate fi impulsul necesar pentru un boom al masinilor electrice:
Autonomie 320 Km pentru 6 minute timp de încărcare. Toshiba va livra un nou tip de acumulator cu performanțe de invidiat
In plus:
QUOTE
Capabili să ofere autonomie dublă pentru același spațiu ocupat și greutate, noii acumulatori Toschiba SCiB vor fi disponibili pentru uz comercial începând cu anul 2019.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.