Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault 12 Gordini
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
Hormonelul
Danut, ai grija cu tavita originala, din cate stiu izolatia veche e din azbest.
argon
Nu-i bai, azbestul se impaca bine cu tigarile.
cj98czh
QUOTE(danut 69-71 @ 12 Aug 2013, 23:57)
Cand bati cuie, e normal sa tii de capatul cozii.

Cand presezi un rulment este indicat sa-l tii cat mai aproape pentru a avea control sa nu dai ca ghiolbanul ca poti detuna rulmentul. radmasa.gif
*




Eu zic ca este cel mai indicat sa folosesti o presa ... nu ciocanul ... sta daca vrei sa faci un lucru bun ...
abz.iulian
Acum sa fim seriosi, nu e un incepator in ale mecanicii , asa ca e bun si ciocanul..ce face el cu ciocanul nu fac altii cu presa smile.gif)
Filip
Super, super treabă. O singură mențiune, eu aș fi demontat electroventilatorul, înainte să fie folosită flacăra la radiator. O avea domnul experiență, dar imediat strâmbi o paletă la elice. Și e păcat. smile.gif
danut 69-71
QUOTE(sorin105 @ 13 Aug 2013, 14:08)
eu mi-am confectionat un fel de presa,un patrat si un cric hidraulic si nu mai am nevoie de ciocan,ca la cum dau eu cu ciocanul am terminat destui rulmenti tongue.gif
*


Te rog sa pui o poza cu inventia de care pomenesti, poate te vad si schimband un rulment.

QUOTE(Hormonelul @ 13 Aug 2013, 15:10)
Danut, ai grija cu tavita originala, din cate stiu izolatia veche e din azbest.
*


Inca o mai are, preventiv o voi inlocui... dupa ce termin cu instalatia electrica si pozatul firelor demontez si rearanjam totul ca la carte. wink.gif

QUOTE(argon @ 13 Aug 2013, 15:13)
Nu-i bai, azbestul se impaca bine cu tigarile.
*



Corect, nocive amandoua. biggrin.gif
QUOTE(cj98czh @ 13 Aug 2013, 15:22)
Eu zic ca este cel mai indicat sa folosesti o presa ... nu ciocanul ... sta daca vrei sa faci un lucru bun ...
*


Nu contest recomandarile voastre dar la cati rulmenti am schimbat la viata mea niciodata n-am dat gres cu ciocanul.

Daca stau bine si ma gandesc, niciodata nu am vazut o presa hidraulica pe vremea lui Ceausescu in nici un service...dar nici aer coditionat pe masini, acum unii nu mai pot fara AC.

In orice reprezentanta, indiferent de marca de masina, ciocanu-i baza...prese de pivoti, de capete de bara rupte si tot la ciocan s-a ajuns, sincer...cine lucreaza in bransa poate comfirma.
Cu boieria usor te inveti, mai pacatos e dezvatul.

App... saptamana trecuta eram intr-o reprezentanta si nu se putea indrepta caroseria pe stand cu tot cu prese hidraulice...pana la urma au legat-o cu lantul de stalp si au rezolvat-o, totusi metodele clasice sunt sigure si dau rezultate.

Viata nu este complicata, noi o complicam cel mai tare.

QUOTE(Filip @ 13 Aug 2013, 23:38)
Super, super treabă. O singură mențiune, eu aș fi demontat electroventilatorul, înainte să fie folosită flacăra la radiator. O avea domnul experiență, dar imediat strâmbi o paletă la elice. Și e păcat.  smile.gif
*


Stiu si inteleg ce spui, era foarte simplu sa scot inclusiv racitorul de ulei dar nu a fost cazul.
tunderbird
Intr-adevar, noi o complicam cel mai tare... mai ales atunci cand folosim un ciocan care se poate desprinde din coada!
sorin105
<span class='edit'>14 Aug 2013, 12:30:</span>
[quote=danut 69-71,14 Aug 2013, 02:04]
Te rog sa pui o poza cu inventia de care pomenesti, poate te vad si schimband un rulment.


cand ma duc la tara o sa fac o poza,este foarte simpla inventia,un cornier/patrat sudate in forma de patrat/dreptunghi si la baza un cric hidraulic(nu stiu cate tone poate sa ridice,oricum ceva mare pt camioane)

pun si eu o poza lucram la ''mecanica'' de dacie,verificarea,schimbarea garnituriilor al pistonasului si al sabotiilor si ungerea rulmentului spate...de acum cand am probleme cu franele pe spate nu le mai fac eu ca mi-au mancat zilele wub.gif
danut 69-71
QUOTE(sorin105 @ 14 Aug 2013, 13:30)
ungerea rulmentului spate...de acum cand am probleme cu franele pe spate nu le mai fac eu ca mi-au mancat zilele wub.gif
*


Se tot discuta de prese hidraulice:

Cu ce presa hidraulica se poate inlocui rulmentul interior de pe port-fuzeta puntii de spate la dacie?

Cel de pe tambur e simplu ca buna ziua.

Curatarea cilindrului de frana pe interior cu smirghil este o mare greseala, daca la interior nu este oglinda va curge in permanenta, poti sa inlocuiesti 10 mii de garnituri.
Filip
Dar cu ce se curăță cilindrul? Întreb pentru că am văzut acum mulți ani, când a dust tata mașina la un service să-i schimbe ferodo-ul la tamburi, i-au curățat tot așa cu șmirghel cilindrii de frână. Cum se face corect treaba?
maho
Perie de pasla...sa fie suprafata cat mai lucioasa si etansarea cat mai buna. Mai trebuie si garnituri bune.
Referitor la protectia cavitatilor
QUOTE(remusro @ 10 Jul 2013, 23:36)
user posted image
*


cum ati folosit ixell-ul ? Inainte sau dupa vopsire ? Teoretic nu prea are legatura una cu alta, dar practic are: am inteles ca prima componenta (din recipientul mic) cam ataca si vopseaua (in afara de rugina), si avand in vedere ca un timp se mai scurge din gauri...
Am si eu asa ceva, (pt. cand va fi gata dacia mea), si nu-s lamurit cum e mai bine de aplicat : dupa tinichigerie dar inainte de vopsit, sau chiar la final nedumerire.gif
Si ce cantitate a intrat ? (Eu am 2 seturi, 1 set mi se pare putin, 2 seturi mi se pare mult, dar odata desfacut al 2-lea...)
danut 69-71
QUOTE(Filip @ 17 Aug 2013, 01:44)
Dar cu ce se curăță cilindrul? Întreb pentru că am văzut acum mulți ani, când a dust tata mașina la un service să-i schimbe ferodo-ul la tamburi, i-au curățat tot așa cu șmirghel cilindrii de frână. Cum se face corect treaba?
*


" Corect" este impropriu spus, a raspuns si colegul "maho" si mai adaug pe langa pasla si pasta de slefuit sau lana de otel care este comparata cu un smirghil de 4-5.000, ori cu o bucata de lemn ( esenta moale) - brad...unii vor spune: " cam empiric " pentru 2013, rezultatul este unu spectaculos.

Cand am cumparat dacia din poza, i-am inlocuit cilndrii originali frantuzesti care blocau... eram la Bucuresti in graba, trebuia sa ajung cu masina in siguranta la Suceava, acasa i-am facut pe cei originali pe indelete, o precizare: cilindrii din fabrica sunt de 19mm si nu de 22mm, de atunci nu am avut probleme, am facut cu ea si "Turul Europei", traversarea Alpilor Elvetieni si multe alte evenimente fara nici un fel de problema.

Traim intr-o societate de consum suficient de mare si mecanicii nu-si mai bat capul cu curatarea ca la carte si lucru de calitate, trimit clientul sa cumpere unu nou care tine de la moara pan` la gara.

Pe vremea lui Ceausescu greu gaseai piese de schimb, asa ca nevoia te impingea sa faci din " c..at bici, sa pocnesca si sa nu stropesca"...crede-ma, asa au devenit Romanii number one la inventii si inovatii. wink.gif
danut 69-71
M-am dat la carburatoare. wacko.gif

Si lana de otel despre care am pomenit...mi-au iesit ochii ca la melc. blink.gif
razvan32
ce frumos au iesit. zici ca au iesit acum din fabrica.
Ampt
Adevărul este că Dănuț nu știe să le facă altfel ... ! icon_mrgreen.gif
remusro
Meserie, tata.

user posted imageuser posted image user posted image user posted image user posted imageuser posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted imageuser posted image user posted image user posted imageuser posted image user posted imageuser posted image user posted image
Tommi.
A meritat efortul. Sunt foarte frumoase. smile.gif
sspoitoru
totusi, nu vor trage aer cald din comp motor?
ag02cws
Aerul vine de afara, printr-o priza de aer montata pe capota.
sorin105


Curatarea cilindrului de frana pe interior cu smirghil este o mare greseala, daca la interior nu este oglinda va curge in permanenta, poti sa inlocuiesti 10 mii de garnituri.
*

[/quote]


acel cilindru era blocat,masina cand am cumparat-0 a stat cel putin 2 ani nemiscata,inainte sa o duc la tiichigerie nu imi placeau cum tin franele si cat tinichigiu ''avea'' liber eu imi ''faceam de cap'',am curatat cu smirghel foarte usor dearece ''ruginise'' pistonasul si o garitura era blocata,parca se impietrise,le-am luat usor cu smirghel si cu atentie si garniturii noi de uzina(nu SRL) si am facut treaba buna si nu curge,nu am vrut schimbare lui deoarece am vrut pastrarea originalitatii in proportii cat mai marii!

orice sfat imi este de ajutor si chiar mi-ar placea sa invat mai mult!
danut 69-71
QUOTE(sspoitoru @ 20 Aug 2013, 15:37)
totusi, nu vor trage aer cald din comp motor?
*


Nu va avea timpul necesar sa inhaleze aer cald.

QUOTE(sorin105 @ 21 Aug 2013, 00:09)
orice sfat imi este de ajutor si chiar mi-ar placea sa invat mai mult!
*


Sorin, tot esti in vacanta...daca doresti sa inveti te invit la Suceava, asigur masa/casa si munca ca berila, posibil sa-ti blestemi zilele, Remus cunoaste stilul/modul de lucru...n-ai timp de notite tongue.gif

Multumesc tuturor colegilor pentru aprecieri desi mai este mult de munca, am terminat cu fatza...masca-faruri-semnalizari-ornamente inox.

Mai trebuie lucrat putin la ochelarul din dreapta (stanga cand o privesti din fata). wink.gif
BTL gordini
Danut cum le-ai sincronizat carburatoarele , dupa ureche la 2 nu poti sa le faci sa mearga perfect niciodata.
danut 69-71
Perfect nu le poti face dar sa mearga domestic este posibil.

Nu le-am sincronizat inca, urmeaza sa termin masina si o duc pe stand sa le regleze.
Astea nu-s carburatoare sa le faci la ureche pe marginea santului. wink.gif
dacia_gpg
Nea Danut dar la corpurile inferioare nu te bagi?Le trimiti in Franta la reglat?
M.C.
QUOTE(danut 69-71 @ 21 Aug 2013, 11:12)


Astea nu-s carburatoare sa le faci la ureche pe marginea santului. wink.gif
*


Ei nu,cu un ciocan sanatos si un dorn,se rezolva imediat ! icon_mrgreen.gif
De ce trebuie sa ne complicam vietile cu atitea dispozitive speciale? icon_mrgreen.gif
sorin105
QUOTE(danut 69-71 @ 21 Aug 2013, 01:57)

Sorin, tot esti in vacanta...daca doresti sa inveti te invit la Suceava, asigur masa/casa si munca ca berila, posibil sa-ti blestemi zilele, Remus cunoaste stilul/modul de lucru...n-ai timp de notite tongue.gif
*



la anu' o sa vin cu dacia sa imi spuneti ce mai este de lucrat la ea,1 saptamana cred ca nu o sa imi fie greu,sunt obijnuit cu greul. wacko.gif
remusro
Cum poate sa arate, Doamne! Faruri noi, semnale noi, baghetele cromate facute "Danut signature" biggrin.gif

Si ELF-ul ala e periculos tare. post-336-1110552489.gif

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Tommi.
Doamne ce fain arata. Sa aveti grija de ea biggrin.gif
M.C.
Frumoasa foc !
Multa munca,dar si rezultate pe masura !! up.gif
adrian_gtt
arata mai bine albastru gordini rolleyes.gif
danut 69-71
QUOTE(dacia_gpg @ 21 Aug 2013, 11:21)
Nea Danut dar la corpurile inferioare nu te bagi?Le trimiti in Franta la reglat?
*



Ne bagam si la alea, stai linistit nu pleaca nefacuta ca la carte.
QUOTE(M.C. @ 21 Aug 2013, 12:05)
Ei nu,cu un ciocan sanatos si un dorn,se rezolva imediat ! icon_mrgreen.gif
De ce trebuie sa ne complicam vietile cu atitea dispozitive speciale? icon_mrgreen.gif
*



Corect. wink.gif
QUOTE(sorin105 @ 21 Aug 2013, 13:11)
la anu' o sa vin cu dacia sa imi spuneti ce mai este de lucrat la ea,1 saptamana cred ca nu o sa imi fie greu,sunt obijnuit cu greul. wacko.gif
*


Te astept. biggrin.gif

QUOTE(adrian_gtt @ 21 Aug 2013, 22:08)
arata mai bine albastru gordini rolleyes.gif
*


Parerile sunt impartite.
iulica89
Se pare ca mai este unul :
http://www.mobile.de/ro/marcă/renault/mode.../182664345.html
mitza93
http://forum.4tuning.ro/134-dacia-tuning/6...tml#post5359032 ceva detali despre Gordina din alba!
danut 69-71
QUOTE(iulica89 @ 24 Aug 2013, 10:56)
Se pare ca mai este unul :
*


Superba masinuta, pacat ca o vinde.

Ce bunatati a mai primit astazi Gordina. wub.gif

Poate le pune si Remus, la el se vede mult mai bine. wink.gif
remusro
Danut signature:

user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image

O mare problema a fost cu schimbatul uleiului la cutie, din cauza tobei care la Gordini trece exact pe partea cu busonul de ulei de cutie. Danut a trebuit sa demonteze toba ca sa poata face schimbul de ulei... oops.gif

user posted imageuser posted image

Si dupa ore de frecat la astea negre... Arata acum intr-un mare fel... rolleyes.gif cool.gif

user posted image
user posted image
Diac
Pai si nu merge cu ce scrie pe capota huh.gif ...adica cu Elf?
danut 69-71
Din punctul meu de vedere ELF a devenit o legenda.
Ov
a fost dintotdeauna tongue.gif
razvan32
super masina
danut 69-71
QUOTE(Ov @ 28 Aug 2013, 11:22)
a fost dintotdeauna tongue.gif
*


Tot ce-i posibil, o singura data am folosit ELF si ...
Squirrel
…și…
danut 69-71
QUOTE(Squirrel @ 29 Aug 2013, 13:57)
…și…
*


Si...fiecare trage singur concluzia.

Din punctul meu de vedere raportul pret/calitate nu ma satisface, ELF-ul il pot compara cu uleiuri romanesti, sa nu mai discutam despre multe marci de ulei care sunt matrasite prin tarisoara asta frumoasa.

In permanenta va exista o diferenta intre anumite marci de ulei achizitionat din piata romanesca si unu din afara tarii...respectarea retetarului de aditivi si detergenti care este indoielnica uneori.

Daca ai incerca produsele de la Metabond, ai sa vezi si singur care-i diferenta, probabil acest subiect ar trebui dezbatut live cu materialele si masinile in fatza.

Poate este cineva care poate sa-ti povesteasca mai mult despre aceste produse.

Squirrel
Eram doar curios.
danut 69-71
Si curiozitatile sunt constructive. wink.gif
turbodxman
Subscriu la opinia referitoare la Elf (si nu numai) a fost odata... un ulei bun...
danut 69-71
Victor, candva... multe erau bune.
turbodxman
Foarte corect Danut.
Cum nimic nu mai este ce a fost odata... ne adaptam prezentului cu ceea ce ne ofera el. smile.gif
danut 69-71
Nimic de zis, ne adaptam cu prezentul doar ca unii dintre noi constientizeaza ca nu-i tocmai spectacol vremurile in care traim...

Acesta este unul dintre motive pentru care alegem sa "colectionam" masini facute in vremuri de mult apuse unde calitatea era pe taramul ei wink.gif
Ov
mai gasesti calitate si la masinile de azi, dar nu costa cat au costat astea icon_mrgreen.gif
danut 69-71
Ovidiu, nu contest calitatea masinilor produse in aceasta perioada, problema-i alta!

Vor ajunge la o varsta de 30-50 de ani, care va fi pretul pe care-l platim pentru ca ea sa fie intr-o stare excelenta cum sunt multe masini vechi... materialele folosite si toata tehnica moderna va rezista in timp oare?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.