QUOTE(sorin105 @ 13 Aug 2013, 14:08)
eu mi-am confectionat un fel de presa,un patrat si un cric hidraulic si nu mai am nevoie de ciocan,ca la cum dau eu cu ciocanul am terminat destui rulmenti
Te rog sa pui o poza cu inventia de care pomenesti, poate te vad si schimband un rulment.
QUOTE(Hormonelul @ 13 Aug 2013, 15:10)
Danut, ai grija cu tavita originala, din cate stiu izolatia veche e din azbest.
Inca o mai are, preventiv o voi inlocui... dupa ce termin cu instalatia electrica si pozatul firelor demontez si rearanjam totul ca la carte.
QUOTE(argon @ 13 Aug 2013, 15:13)
Nu-i bai, azbestul se impaca bine cu tigarile.
Corect, nocive amandoua.
QUOTE(cj98czh @ 13 Aug 2013, 15:22)
Eu zic ca este cel mai indicat sa folosesti o presa ... nu ciocanul ... sta daca vrei sa faci un lucru bun ...
Nu contest recomandarile voastre dar la cati rulmenti am schimbat la viata mea niciodata n-am dat gres cu ciocanul.
Daca stau bine si ma gandesc, niciodata nu am vazut o presa hidraulica pe vremea lui Ceausescu in nici un service...dar nici aer coditionat pe masini, acum unii nu mai pot fara AC.
In orice reprezentanta, indiferent de marca de masina, ciocanu-i baza...prese de pivoti, de capete de bara rupte si tot la ciocan s-a ajuns, sincer...cine lucreaza in bransa poate comfirma.
Cu boieria usor te inveti, mai pacatos e dezvatul.
App... saptamana trecuta eram intr-o reprezentanta si nu se putea indrepta caroseria pe stand cu tot cu prese hidraulice...pana la urma au legat-o cu lantul de stalp si au rezolvat-o, totusi metodele clasice sunt sigure si dau rezultate.
Viata nu este complicata, noi o complicam cel mai tare.
QUOTE(Filip @ 13 Aug 2013, 23:38)
Super, super treabă. O singură mențiune, eu aș fi demontat electroventilatorul, înainte să fie folosită flacăra la radiator. O avea domnul experiență, dar imediat strâmbi o paletă la elice. Și e păcat.
Stiu si inteleg ce spui, era foarte simplu sa scot inclusiv racitorul de ulei dar nu a fost cazul.