Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Jante Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2
iradu22
Salut,


Stiti cumva jantele de la Fluence la ce alte modele de masini se potrivesc? Tot incerc sa-mi cumpar unele si cand spun Fluence mi se raspunde ca nu exista in baza de date.



Multumesc,
mariusd4
Cere jante cu urmatoarele dimensiuni : 5x114.3 , gaura centrala 66.1, 6.5j, et-ul e variabil dar sa fie mai mic de 50, parca la M3 este 47, in functie de janta .....o sa gasesti destule, daca ceri de Fluence o sa ai surpriza ca nu stiu ce masina e. Stima

P.S. Vezi ca s-a discutat la sectiunea M3, sunt aceleasi jante.
DUDU D
QUOTE(iradu22 @ 27 Apr 2011, 12:31)
Salut,
Stiti cumva jantele de la Fluence la ce alte modele de masini se potrives? Tot incerc sa-mi cumpar unele si cand spun Fluence mi se raspunde ca nu exista in baza de date.
Multumesc,
*



Eu mi-am pus jante 16" de la OZ.
remarc
Vand eu jantele originale de pe Privilege pe 17". Daca esti interesat, am anunt pe Bursa.
papa_mulo
Cere jante pentru meganeIII...nu pentru fluence...
campulaurentiu
QUOTE(remarc @ 27 Apr 2011, 20:12)
Vand eu jantele originale de pe Privilege pe 17". Daca esti interesat, am anunt pe Bursa.
*


Mai sunt la vanzare ???
alexniculescu
Daca cineva este interesat de un schimb Jante Megane 3/Fluence Dotz Daytona 16 ".
http://www.reno.ro/MODEL-JANTE-page-8-t161201-s210.html
marius140872
http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro...a-11187867.html

uite aici jante pt fluence
alexniculescu
jante : http://www.reno.ro/-VAND-Jante-Aliaj-Renault-16-t259295.html
cos_88
Salut baieti,

Mai are cineva jante pentru fluence pe 16 cele cu 5 spite sau pe 17?

Multumesc
99AIM
Ca tot s-a spus pe aici ca merg jantele de Duster pe Fluence,atentie ca la Duster au ET 50 iar la Fluence ET 47 deci cine pune de Duster are janta cu 3 mm mai inauntru deci se schimba toate unghiurile si geometria masinii.
IDF
Si eu vreau un set de jante pentru fluensu meu, neaparat pe 17.
caty2k
Fara nicio problema puteti pune jante de mitsubishi pe 17" ... eu am de EVO 8 pe Megane 3 cu anvelope 205/50/17(asa scrie pe cartea masinii)! Singura diferenta este urmatoarea: Jantele nu au latimea de 7j ci de 8j, iar ET-ul nu este 47 ci 35! Deci janta este putin mai lata si iesita inafara cu 12mm! Nu este nicio problema in asta!

Am pus mai multe poze sa se vada si putin din unghiul masinii, sa se vada cum stau pe aceasta!

P.s: Megane-ul este pe arcuri sport, va fi putin mai inalta masina voastra!

P.s.2: Suspensia de megane nu este aceeasi cu fluence, cel putin pe fata ... amortizoarele sunt diferite, nu stiu daca si arcurile!

Am uitat sa mai scriu ceva: Gaura centrala nu este de 66.1 ci de 67.1(asa zic ei, eu cand le'am roluit am aflat ca e de 66.6 si inele de centrare de 0.5 n'am gasit nicaieri si nu le vad rostul, oricum nici pentru 1.0 nu le vad rostul)!!
IDF
arata bine de tot. Nu ma uitasem la jante de japoneze pentru ca stiam ca sunt mai late de 7J, si ma gandeam ca niste gume 205 vor sta stretched pe 8J. Dar nu e rau deloc
caty2k
E prea mica diferenta pentru a sta prea stretch anvelopa pe janta! Adevarat ca sta putin, dar nu foarte sesizabil! Cu un 195 latime sigur se vede diferenta!
IDF
Se apreciaza sugestiile, caty2k. Dar ce ai vrut sa spui ceva mai sus prin rolluit? Rolluit aripi? Cat despre gaura de centrare, nu joaca janta pe fuzeta inainte sa prinzi prezoane?

99AIM
Jante de 17 pe talon de 50 in RO?no way...
Cata daca tot recomanzi jande de 8j eu te intreb asa:mai ai vreun unghi din geometrie in normele producatorului?eu cred ca nu-aviz amatorilor de jante late si arcuri sport.
adytym
da de ce zici ca ,no way'' , aproape 3 ani am cu 205/50/17 si nu este nici o problema, atat iarna cat si vara, plus de asta cele de vara sunt RFT-uri care sunt mult mai grele si mai dure ca cele normale, deci nu vad unde este problema.
adevarul ca trebuie sa ai si un pic de grija, iar din moment ce producatorul le recomanda nu vad de ce ar fi probleme.
IDF
Ar putea sa-mi spuna cineva cam ce masã are o roata, janta+cauciuc runflat, pe 17? 7 sau 8J cu gume 205/50 sau 55. Se apreciaza
caty2k
@IDF: Pozele mele sunt cu jantele sunt de 8j, 205/50/17, runflat anvelopele!

@99AIM: Toate unghiurile sunt la locul lor, nu am facut in viata mea geometria la masina, am facut doar un test acum vreo saptamana!

Ps: La cate jante si dimensiuni de anvelope am avut, tot nu s'a stricat geometria!
Si anume:
- 15" 195/65/15 de iarna(astea le am si acum)
- 16" 225/50/16 si 205/50/16
- 17" 225/45/17 si 205/50/17(astea le am acum)
- 18" 225/40/18 ...

Pe viitor vreau sa incerc si 19" cu 215/35/19 fata si 235/35/19 spate! In momentul acela masina va fi lasata aproape lipita de asfalt!

P.s2: Daca nu stii sa conduci, nu umblii la suspensie sau la dimensiunile anvelopelor, pui decat ce recomanda producatorul!
99AIM
Numai si un ET modificat de la 47 la 50 schimba unghiurile geometriei,eu aveam pe Clio 3 jante de 7J si nu putea fi scoasa geometria.
IDF
si eu am avut destule combinatii de jante pe symbol, insa deviatii geometrice mici nu se simt prea tare. Un simplu cauciuc uzat aiurea strica directia mai tare decat o janta neconforma, deci nu mi-as face prea multe griji. Dar atat timp cat producatoru imi spune ca pot pune jante pe 17, pun. Ca sunt mai late? Nici o problema, caut sa fie cat de cat mai usoare. Si in felul acesta reducem diverse neconformitati. Adevarat ce spune colegul 99AIM mai sus cu offsetul, dar eu nu cred ca poate fi asa rau.
99AIM
Retineti si faptul ca un talon mic transmite toate denivelarile drumului direct in suspensie ceea ce duce la uzuri premature... iar o coloana de directie sau o caseta nu sunt prea ieftine, cine doreste sa faca din Fluence masina sport sa inceapa intai cu cu motorul apoi franele apoi sasiul de modificat...asa doar sa ne dam mari raceri cu un amarat de 1.6 16V tine de cocatuning.
Silk
QUOTE(caty2k @ 9 Sep 2013, 10:40)


@99AIM: Toate unghiurile sunt la locul lor, nu am facut in viata mea geometria la masina, am facut doar un test acum vreo saptamana!



P.s2: Daca nu stii sa conduci, nu umblii la suspensie sau la dimensiunile anvelopelor, pui decat ce recomanda producatorul!
*




Caty, daca ai umblat atat de mult la dinamica masini ( ma refer la roti/suspensie ) si spui ca nu ai facut geometria niciodata la masina, cum poti sustine sus si tare ca " nu are nimic , tot poporul care stie a conduce sa isi modifice masina dupa ureche !! "

Apreciez ca iti place sa te implici ceva mai mult in masina personala, dar sfatul despre dimensiunea anvelopelor si cunostiintele "cu volanul" sa le pastrezi pentru tu, mai sunt soferi care nu au modificat masinile si conduc bine-merci mult, fara modificari !


Numa' bine !
cuki46
QUOTE(99AIM @ 10 Sep 2013, 07:48)
cine doreste sa faca din Fluence masina sport sa inceapa intai cu cu motorul apoi franele apoi sasiul de modificat...asa doar sa ne dam mari raceri cu un amarat de 1.6 16V tine de cocatuning.
*



cine vrea sa faca din Fluence masina sport...ala nu are toate rotile bine aliniate in cap. Cred ca o masina mai proasta pentru a o "tuna" nu exista...poate Skoda Rapid si SsangYyong
No offence, dar eu nu cred ca masina asta a fost gandita sa mearga peste o anumita viteza (nu prea mare), iar curbele....mai bine sa nu fie curbe.

Masina asta sa mergi din punctul A in punctul B confortabil si economic...ATAT
mariusd4
..."sa mergi din punctul A in punctul B confortabil" .... ce treaba are Fluence cu confortul ?
cuki46
QUOTE(mariusd4 @ 10 Sep 2013, 11:57)
..."sa mergi din punctul A in punctul B confortabil" .... ce treaba are Fluence cu confortul ?
*



nu stiu...dar la 14.500€ mai cumpara o masina noua cu motor diesel, de dimensiunea asta cu cateva optiuni gen climatronic etc.
Suspensia este moale iar asta ajuta la drumuri rele...nasol cand vin curbele.
Sincer nu ma apuc acuma sa-ti despic firu in 4, stiu ca nu esti multumit de fluence, cunosc sentimentul asta de ura si dezamagire pe care il ai si nimeni nu o sa poata sa te schimbe. Eu ma refer strict la raportul pret/calitate/confort/econimie/fiabilitate.
Cand vi cu o varianta alternativa mai buna respectand conditiile de mai sus...atunci ma aplec in fata ta si iti spun ca ai/am facut alegerea gresita si am luat teapa.
P.S. Sa nu aduci in discutie Ocatvia etc. ca alea la nivelul unui fluence de 15,000 euro ajung la 21,000 euro.
mariusd4
OFF: sunt sigur ca pe tine te relaxeaza maxim fiecare curba luata cu peste 60 km/h, cand ai senzatia ca zbori din scaun, sau trecerile peste denivelari cand in fata troncane directia si in spate te duce cu gandul la o oala goala, bine aici mai compenseaza cat de cat pleoscaitul carburantului in rezervor, sunt sigur ca ai mers cu ea si pe drumuri de munte mai putin bune si te-ai relaxat tare cand ai auzit cum trosneste (se torsioneaza) caroseria unei masini de 14.500 de euro, cu motor diesel, cred ca nu te-au trecut niciodata transpiratiile cand in depasire fiind ai constatat ca cei 90 de cai nu-ti sunt suficienti, cu siguranta ai citit pe forum despre problemele climatronicului, nu le mai aduc in discutie, de scartaitul bordului, exfolierea butoanelor, uzura prematura a volanului ce zici ?

Nu zic ca este o masina rea ci doar ca nu are nici o treaba cu confortul....

ON: Parerea mea este ca Fluence-ului ii sta foarte bine cu jantele pe 17
cuki46
ON: v-ati luat careva jenti de tabla pentru setul de gume de iarna? M-ar interesa cam cat costa asa ceva. De noi am gasit pe net...dar sunt un pic cam scumpe dpmdv


QUOTE(mariusd4 @ 10 Sep 2013, 14:42)
OFF: sunt sigur ca pe tine te relaxeaza maxim fiecare curba luata cu peste 60 km/h, cand ai senzatia ca zbori din scaun, sau trecerile peste denivelari cand in fata troncane directia si in spate te duce cu gandul la o oala goala, bine aici mai compenseaza cat de cat pleoscaitul carburantului in rezervor, sunt sigur ca ai mers cu ea si pe drumuri de munte mai putin bune si te-ai relaxat tare cand ai auzit cum trosneste (se torsioneaza) caroseria unei masini de 14.500 de euro, cu motor diesel, cred ca nu te-au trecut niciodata transpiratiile cand in depasire fiind ai constatat ca cei 90 de cai nu-ti sunt suficienti, cu siguranta ai citit pe forum despre problemele climatronicului, nu le mai aduc in discutie, de scartaitul bordului, exfolierea butoanelor, uzura prematura a volanului ce zici ?

Nu zic ca este o masina rea ci doar ca nu are nici o treaba cu confortul....


OFF: am condus un Flunce cam 600km inainte de a lua alegerea si in acei km am constatat comportamentul de barca...dar nu ma dereanjeaza pentru ca umblu mult prin oras iar prin afara...afara inseamna vest de cluj unde incep autostraziile. acolo nu ma deranjeaza asta wink.gif
Pe a mea inca un troncane nimica, daca ii rau drumu merg incet...in rest ii asfalt bun
Motorul este suficient pentru mine, nu ma omor cu depasiriile asa ca cei 90 de ponei nu prea sunt pusi la treaba toti odata, decat foarte foarte rar.
Climatronicul merge bine, nu am ce sa-i reprosez, bordu nu scartie, butoanele nu se exfoliaza, volanul ii ca nou. In caz contrar sunt 4 ani garantie si mecanicii de la Renault pot sa-si faca treaba.
Cum zice ardeleanu "io mi-s multumit", stiam din start ca la banii aia imi cumpar un Logan mai mare si cu sigla Renault...deci poate secretul este sa nu ai asteptari prea mari la bani putini pentru ca vei fi dezamagit
IDF
Am gasit din intamplare pozele atasate mai jos, cu un fluence cu suspensii KW, un drop foarte de bun simt si normal, jante pe 17". Parerea mea este ca schimba cu totul aspectul masinii, toate in limita bunului simt. Iar rotile pe 17 chiar par perfect proportionale cu restul dimensiunilor pe care le poseda masina. Chiar si pentru drumurile din ro. Adica sincer, chiar este greu a se merge incet pe portiuni de drum mai rele? Adevarat, ducem lipsa de locuri de parcare si de multe ori suntem nevoiti sa ne cocotam pe trotuare, borduri. Dar iar asa, eu daca as avea masina incaltata cu roti de 4-500+ eur, m-as chinui putin si as face anumite concesiuni , doar de dragul aspectului.

PS. Are cineva idee cum se numesc jantele alea?
99AIM
QUOTE(mariusd4 @ 10 Sep 2013, 14:42)
OFF: sunt sigur ca pe tine te relaxeaza maxim fiecare curba luata cu peste 60 km/h, cand ai senzatia ca zbori din scaun, sau trecerile peste denivelari cand in fata troncane directia si in spate te duce cu gandul la o oala goala, bine aici mai compenseaza cat de cat pleoscaitul carburantului in rezervor, sunt sigur ca ai mers cu ea si pe drumuri de munte mai putin bune si te-ai relaxat tare cand ai auzit cum trosneste (se torsioneaza) caroseria unei masini de 14.500 de euro, cu motor diesel, cred ca nu te-au trecut niciodata transpiratiile cand in depasire fiind ai constatat ca cei 90 de cai nu-ti sunt suficienti, cu siguranta ai citit pe forum despre problemele climatronicului, nu le mai aduc in discutie, de scartaitul bordului, exfolierea butoanelor, uzura prematura a volanului ce zici ?

Nu zic ca este o masina rea ci doar ca nu are nici o treaba cu confortul....

ON: Parerea mea este ca Fluence-ului ii sta foarte bine cu jantele pe 17
*


Problemele enumerate de tine mai tin si de exploatare,eu am ajuns la 4000 km si in afara de un greier ce a amutit in ultima vreme nu am nici o pb din cele spuse de tine,legat de carburant sa stii ca face numai cand este aproape plin dar zgomotul se atenueaza mult cu o bucata de vatelina pusa sub bancheta spate.
Eu cred ca este o masina buna cu minusul cel mare la portbagaj unde sistemul cu tije ma calca pe nervi,de ce nu l-au lasat ca la Megane nu inteleg.
mariusd4
Off: As zice sa mutam discutia pe topicul corespunzator :

http://www.reno.ro/Renault-Fluence-t159711...ml#entry3885707
madhorsefuzzy
QUOTE(IDF @ 10 Sep 2013, 18:06)
PS. Are cineva idee cum se numesc jantele alea?

Daca nu ai gasit raspunsul inca ti-l dau eu: sunt jante Interlagos pe 18" (7.5J ET47) care se vand cu Laguna 3 GT. smile.gif
///GHOST
QUOTE(madhorsefuzzy @ 21 Nov 2013, 12:03)
Daca nu ai gasit raspunsul inca ti-l dau eu: sunt jante Interlagos pe 18" (7.5J ET47) care se vand cu Laguna 3 GT. smile.gif
*



Sigur sunt de 18? (par mai mult de 17 daca ma intrebi pe mine) Ma intereseaza sa vad cum arata un Fluence cu jante de 18, daca intradevar sunt de dimensiunea asta atunci au fost de mare ajutor pozele. Ai vreo idee ce latime are anvelopa folosita, 215?

Apropo, stie cineva dimensiunile la jantele astea? Surprinzator masina arata incredibil de bine cu ele 052.gif, par si destul de late

user posted image
IDF
multumesc pentru raspuns, dar ma indoiesc ca ar fi pe 18. Una peste alta, dupa ceva research, am gasit jantele cu care o voi incalta la primavara.

E vorba de aceste Advanti Stray Cat, 7.5J, 17", ET 45. Se pot pune cauciucurile conforme, 205/55. Iar pretul mi se pare rezonabil, 500 eur.

http://www.ebay.de/itm/4-X-Alufelgen-Felge...1f6e6b#shpCntId

Pare rau ca am venit cu poza atasata cu o Hondã ci nu un Reno, e doar de impresie, sa se vada cum arata real life happy.gif
eugenTL
Eu am avut 17 cu 205 50 pe megane 2.. si balonul e destul de maricel si astfel janta arata putin cam aiurea. Cu 205 55 ar fi si mai aiurea. In schimb 215 45 e ok si ca balon si arata si janta bine.
Acum am trecut pe 18 cu 225 40 18 si e exact ce trebuie.

Daca tot esti dispus sa iei roti noi macar fa un sacrificiu si ia ce trebuie ca sa arate bine, altfel mai tarziu ai sa cauti sa le dai ca sa iei altele biggrin.gif
Pune si un et mai mic pt a iesi putin in afara, eu am 37 acum de ex.
ps: cu 500e gasesti jante 17-18 misto SH si firme bune, in stare f buna cu tot cu anvelope.

Si inca ceva:D degeba roti mari frumoase fara niste arcuri sport macar daca de reglabila nu-s bani biggrin.gif
IDF
Stiu ce zici tu acolo, si nu zici rau deloc, dar in cazu' meu nu se pune problema de vreun drop. Ma batea gandul la un moment dat, dar chiar nu vreau sa merg low. Diverse motive, sunt neglijent, tre sa mai escaladez cate un trotuar in spatele blocului, iarna ca sa ies la bulevard, pana se curata zapezi trebuie mers prin santuri de gheata si zapada, treburi specifice de la noi. Crede-ma ca daca drumurile, parcarile ar permite, as merge de-a dreptu stance, haha.

Te rog tare de tot sa imi arati jante pe 17", cu prindere 5x114.3, care sa se incadreze in ceea ce ai descris acolo. Si evident sa se si potriveasca pe Fluence, ca sunt multe genuri de jante care nu pica nicicum pe el. Eu tot caut de ceva vreme, astea's cele mai ok pe care le-am gasit.

eugenTL
sunt f multe pe net, trebuie sa cauti modelul pe siteurile de specialitate iar apoicand facicomanda specifici ce vrei..la gauri gasesti sigur. Mai greu va fi la gaura centrala insa cu inele se rezolva (cand e gaura prea mare) sau cu alezat cand gaura e preamica. J-ul iar vei gasi 7-8 mai la toate modelele, iar et lafel.
Un ex de janta care ar da f binepe masina la o cautare rapida:
http://mercador.ro/oferta/00jante-aliaj-cr...html#a573de0edd

un site cu f multe modele..insa sortarea nu cred ca functioneaza inca
http://www.customwheels.ro/
eugenTL
sunt f multe pe net, trebuie sa cauti modelul pe siteurile de specialitate iar apoicand facicomanda specifici ce vrei..la gauri gasesti sigur. Mai greu va fi la gaura centrala insa cu inele se rezolva (cand e gaura prea mare) sau cu alezat cand gaura e preamica. J-ul iar vei gasi 7-8 mai la toate modelele, iar et lafel.
Un ex de janta care ar da f binepe masina la o cautare rapida:
http://mercador.ro/oferta/00jante-aliaj-cr...html#a573de0edd
IDF
Uite ca de site-u ala nu stiam, multumesc pentru raspuns. La obiect, nu vreau sa dau mai mult de 500 eur pe set (si vad ca multe sar de acest prag), de atata voi dispune. Pentru ca acolo se mai pun vreo 200 pe un set SH, in stare.. acceptabila.
As invita pe oricine vede cate un set misto, la bani buni, eventual sursa... sa posteze ceva. Ar fii chiar apreciabil.
SandelBS
Vad ca topicul asta are vreo 2 ani de la ultima postare, am cautat sa nu se supere stiu ei cine.

Pentru un Fluence cu jante de 17, cauciucuri de vara are acum si trebuie neaparat si de iarna.

205/55/17 nu sunt multe optiuni si pretul unui cauciuc la dimensiunea asta e cat un set cauciuc-janta pe 205/60/16. Ce ar fi mai potrivit? E mai bine alea de vara pe 17 si un set nou complet pe 16 de iarna?
ali3n_cop
Normal ca e mai bun un set nou de iarna pe 16". Nu cred mai mai are rost sa argumentez...
75AIM
http://olx.ro/oferta/jante-renault-17-ID1B...html#00438284d0

Le are un samsar de vanzare,cica le da la 400, merita?
ali3n_cop
Da, daca arata ca in poza. Pune-i 380 in mana si gata.
IDF
Buggeru pe 19 smile.gif
75AIM
QUOTE(ali3n_cop @ 18 Feb 2015, 20:55)
Da, daca arata ca in poza. Pune-i 380 in mana si gata.
*


Nu lasa din 450 al draq si il mai si stie un var al sotiei cu care am fost la el in parc,oricum avea anvelope de prin 2009 cu 205 50 17 si nu vindea jantele fara anvelope iar la Fluence ar da bine 215 55 17 fata de 205 60 16,vrea cineva jantele originale pe 16 cu anvelopele originale Bridgestone impecabile?
ovidiucna
QUOTE(IDF @ 4 Mar 2015, 19:27)
Buggeru pe 19 smile.gif
*



Arata foarte bine:)
MadCossack
Salut!

Ce diametru au gaurile de trecere pe jantele de Fluence? Sau mai bine zis ce diametru au suruburile de prindere a jantelor?

Stiu ca difera la Megane III si Laguna III.

Bafta!
cuki46
QUOTE(IDF @ 4 Mar 2015, 19:27)
Buggeru pe 19 smile.gif
*



pune o guma cu un talon mai mare...din poza aia pare o rotita
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.