Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA 1990
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
maho
Merci ca-mi porti de grija, da' nu-i nevoie, pot si singur.
Asta (cu "aberatul") tine loc de traseul apei din portbagaj in habitaclu, da ?
sobolan
QUOTE(maho @ 2 Dec 2015, 17:07)
Asta (cu "aberatul") tine loc de traseul apei din portbagaj in habitaclu, da ?
*




nu,tine de pozitia volanului,stii tu ce debitai la mine in topic,esti destept si stii,nu ma dezamagi....
maho
Mda, de vreme ce nu stii sa scrii, nu vad de ce-ai sti sa citesti, sau - Doamne fereste! - sa te comporti. Din punctul meu de vedere, din momentul asta primesti ceeace meriti (nu, nu report, c-ar insemna sa-ti dau prea multa atentie), un "ignore".
razvan32
M-am uitat peste tot si nu am vazut cand este intalnirea noastra. Stiti cand se organizeasa ''Intalnirea nationala DACIA CLASIC 2016 si unde''?
maho
De obicei se organizeaza in primul weekend din Mai; probabil asa va fi si anul viitor (7/8 Mai, ca pe 1 e Pastele), cred ca organizatorii vor anunta din timp.
razvan32
azi, cand m-am dus la masina, am descoperit ca mi-a fost luat busonul de la rezervor. am crezut ca nu vad bine. de ce le-a trebuit sa ia busonul? nenorocitii merita inchisoare cu varf si indesat.
sobolan
ti-au furat benzina mai degraba,busonul(modelul tau)nu valoreaza mai nimic radmasa.gif
razvan32
benzina nu, ca este aprins becul rosu
sobolan
pai n-au gasit si ti-au aruncat busonul ca sa te-nvete minte sa nu mai umbli pe rosu ! radmasa.gif poate nu ti-au pus prin rezervor si vreo mana de nisip/pietris ca te-ai scos de tot ohmy.gif
Prin anii 2004 au vrut sa-mi fure benzina si aveam antifurt da' asta nu i-a oprit pe baieti,mi-au gaurit rezervorul prin gaurile scutului si mi-au chelit tot...cu un lighean probabil ca pe sub ea nu erau urme.....deci daca vrei se poate ! smile.gif
razvan32
merge bine motorul. nu a dat in balbaieli
ydaniel
Inainte se astupau gaurile de LA scut!
sobolan
degeaba,un splingar iscusit te rezolva pe la furtune rapid si elegant,deci repet :daca vrei poti ! biggrin.gif eu banuiam ca am trecut de vremurile alea cand taiam tumburucul la capacelele de la vintil/cand puneam jde mii de antifurturi peste tot dar vad ca unele obiceiuri nu se uita radmasa.gif
razvan32
mi-a dat un vecin niste garnituri, dar nu stiu unde vin? este de dacie?
sobolan
QUOTE(razvan32 @ 20 Mar 2016, 18:36)
este de dacie?
*



de dacie.....de la baie !
razvan32
QUOTE(sobolan @ 20 Mar 2016, 17:43)
de dacie.....de la baie !
*




ok. am inteles

21 Mar 2016, 21:30:
niste poze cu masina, sa vad cum arata pe dedesubt. se pastreaza destul de bine avand in vedere ca am antifonat-o in 2013.

21 Mar 2016, 21:52:
dedesubt

21 Mar 2016, 21:56:
continuare

21 Mar 2016, 21:58:
poze

21 Mar 2016, 22:01:
poze
1310CL
Arata bine pe dedesubt,dar asta depinde si de cati km ai facut cu masina din 2013 pana acum,si in ce conditii,am fost martor la vopsitul unei dacii 1310 si implicit antifonarea ei pe dedesubt si dupa 2 ani te speriai cum arata masina,tot s-a decojit antifonul si vopseaua,dar in astia 2 ani a facut km la greu incarcata si cu remorca,prin apa,ploaie,zapada,sare ,etc.

O dacie care circula nu arata asa pe dedesubt ,felicitari ca o pastrezi cat poti de bine ! smile.gif

razvan32
QUOTE(1310CL @ 22 Mar 2016, 17:58)
Arata bine pe dedesubt,dar asta depinde si de cati km ai facut cu masina din 2013 pana acum,si in ce conditii,am fost martor la vopsitul unei dacii 1310 si implicit antifonarea ei pe dedesubt si dupa 2 ani te speriai cum arata masina,tot s-a decojit antifonul si vopseaua,dar in astia 2 ani a facut km la greu incarcata si cu remorca,prin apa,ploaie,zapada,sare ,etc.

O dacie care circula nu arata asa pe dedesubt ,felicitari ca o pastrezi cat poti de bine !  smile.gif
*




Multumesc. Acum depinde si cine a dat antifonul si daca este si calitativ. Eu mi-am luat antifon si l-am dat singur, cu rabdare, in 2 maini ciu pensula si inca se pastreaza bine din 2012.

22 Mar 2016, 19:44:
mai sus e gresit, nu am antifonat-o in 2013 ci in 2012.
razvan32
ce inseamna cand bobina de inductie are scanteie slaba? mai este buna? ce valori ale rezistentei infasurarilor trebuie sa aiba?
Ov
scanteie slaba poate fi si de la condensator prost (asta daca nu ai deja aprindere electronica)
razvan32
n-am aprindere electronica.


25 Apr 2016, 11:36:
inseamna ca trebuie sa schimb condensatorul?
maho
E ieftin, da-l drec'. Incearca intai asa, daca nu "creste" scanteia, verifici fisele si bobina. Habar n-am cat trebuie sa aiba rezistenta bobina, ca nu-mi place sa tin minte chiar toate detaliile, dar nici nu stiu exact ce intelegi prin "scanteie slaba": la ce distanta ai tinut fisa centrala de masa si (nu) s-a produs scanteie?
razvan32
QUOTE(maho @ 25 Apr 2016, 11:45)
E ieftin, da-l drec'. Incearca intai asa, daca nu "creste" scanteia, verifici fisele si bobina. Habar n-am cat trebuie sa aiba rezistenta bobina, ca nu-mi place sa tin minte chiar toate detaliile, dar nici nu stiu exact ce intelegi prin "scanteie slaba": la ce distanta ai tinut fisa centrala de masa si (nu) s-a produs scanteie?
*




la vreo 5 mm
bucatzel
vezi aici.
razvan32
de ce cand accelerez brusc pe loc, scade turatia si pe urma se tureaza?
BLUE R 19
Poate ai destula benzina doar in momentul cand intra in functiune circuitul principal, pompa de sprit functioneaza bine sau aprindere, avans ?
sobolan
QUOTE(razvan32 @ 26 Apr 2016, 14:05)
de ce cand accelerez brusc pe loc, scade turatia si pe urma se tureaza?
*



pompa de sprit,pune una noua cu arcul cat mai ferm la pastila....
razvan32
QUOTE(sobolan @ 27 Apr 2016, 09:34)
pompa de sprit,pune una noua cu arcul cat mai ferm la pastila....
*




arcul il pun tot pe cel vechi?
sobolan
arcul de sub ea da....
razvan32
arcul vine in spatele membranei sau in fata ei?

29 Apr 2016, 22:25:
azi am fost sa pornesc masina si surpriza, nu a vrut in ruptul capului sa mearga. m-am uitat la platine, la fise, la carburator si vine benzina. bobina da scanteie si tot nu vrea sa porneasca. am schimbat bobina, delcoul, luleaua, condensatorul si din pacate tot nu vrea sa porneasca. m-a disperat. nu stiu ce sa mai fac. vreo idee ce ar putea sa fie?
razvan32
cine stie ce valori ale rezistentei trebuie sa aiba fisele de la delcou?
le-am masurat si mi-au iesit urmatoarele:
- 2 fise 4.3 Kohm
- 3 fise 6 Kohm
P.S. Sunt marca TESLA. Mai sunt bune.

10 May 2016, 13:31:
cu semnul intrebarii.
razvan32
Poze noi
maho
QUOTE(razvan32 @ 10 May 2016, 14:30)
cine stie ce valori ale rezistentei trebuie sa aiba fisele de la delcou?
le-am masurat si mi-au iesit urmatoarele:
- 2 fise 4.3 Kohm
- 3 fise 6 Kohm
P.S. Sunt marca TESLA.  Mai sunt bune.

<span class='edit'>10 May 2016, 13:31:</span>
cu semnul intrebarii.
*


Cam 4.6 KOhm ar trebui (asa zice aici).
sobolan
si ce-are la 6kohm ? te pomenseti ca nu merge dry.gif am vazut fise la 30kohm si tot mergea masina,mai tremurata asa da' mergea,ajungeai acasa cu ea asa fara probleme....
uponten
pana-n 7 kohmi merg bine...ideea de baza e ca cu cat rezistenta e mare/ mai mare scade curentu (voltajul pe bujii) dupa formula I= U x R, rezulta U= I/ R.
Cat mai mic, e mai bun! radmasa.gif
razvan32
spuneti-mi si mie cum se regleaza capota sa vina bine la linie. capota are intr-o parte distanta de 1-2 mm fata de grila iar in cealalta parte 5 mm tot fata de grila. cum se regleaza sa aiba aceeasi distanta?
om_bland
Prin adaugarea/ sau scoaterea dintr-o parte sau alta a balamalelor de la capota, a unor șeibi distanțiere.
sobolan
pentru poza 3 : scoti ochelarul dreapta,deschizi capota,ai un mare surub cu hex de 17mm,slabesti/ridici mai sus/strangi si cobori capota...il ajustezi dupa plac,era ok sa pui ceva vaselina grafitata la bucsa de pa surubul ala.....asamblul ar fi asa : surub-saiba/ bucsa-saiba piulita.....
pentru poza 1 si doi aplici muschi pe capota cu ea deschisa....usurel nu brusc....
razvan32
unde se mai gaseste cauciuc noroi modelul asta? dupa 2 ani a imbatranit si s-a rupt.

9 Jun 2016, 10:52:
cel de pe partea stanga este original. are 8 mm grosime. cel rupt are 4 mm grosime.
maho
Vezi pe la bursa, intr-un timp avea Owi unele.
razvan32
azi am fost sa fac o aerisire la frane. incep cu rotile spate. imi face un prieten pedale, dau drumul la aerisitor, il strang si totul este bine. fac si la dreapta spate. zic gata, am terminat cu spatele. fiind soare am zis sa mut masina la umbra. pornesc masina merg 5 metri cand pun frana, pedaua de frana se duce la fund. de abia s-a oprit. am zis, ce s-a intamplat. ridic rotile spate pe rand, invart de roata si apasa pe frana prietenul meu si se duce cu pedeaua la fund, dar rotile spate nu se opresc. zic, n-am frana pe spate. oare de ce? lichid nu pierd nicaeri. limitatorul de frana este bun. nu stiu ce sa mai fac.
Dinica Mihnea
Ceva probleme prin pompa (garnituri, mizerie)/reglaj din excentrice/conducta infundata/ da jos tamburul si uita-te si pe-acolo cum sta treaba (ferodouri, pistonas)... Posibil sa nu fie niciuna dintre cele de mai sus, dar atat ma duce pe mine capul, am zis sa incerc sa-ti dau niste idei... Ciudat, totusi, ca s-a intamplat fix dupa aerisire...
BLUE R 19
QUOTE(razvan32 @ 9 Jul 2016, 21:57)
azi am fost sa fac o aerisire la frane. incep cu rotile spate. imi face un prieten pedale, dau drumul la aerisitor, il strang si totul este bine. fac si la dreapta  spate. zic gata, am terminat cu spatele. fiind soare am zis sa mut masina la umbra. pornesc masina merg 5 metri cand pun frana, pedaua de frana se duce la fund. de abia s-a oprit. am zis, ce s-a intamplat. ridic rotile spate pe rand, invart de roata si apasa pe frana prietenul meu si se duce cu pedeaua la fund, dar rotile spate nu se opresc. zic, n-am frana pe spate. oare de ce? lichid nu pierd nicaeri. limitatorul de frana este bun. nu stiu ce sa mai fac.
*



Ai mai aerisit frane ? Poate ai zis ca scoti niste aer si cand colo ai bagat mai mult. In principiu cand apesi pedala o tii asa pana strangi la loc aerisitorul. Studiaza inainte, exista mult material.
razvan32
am rezolvat franele. sunt super. la jumatatea cursei este tare. am facut si ITP-ul. stau linistit 2 ani.
razvan32
un pic de curatenie la masina.

10 Sep 2016, 16:10:
poza
razvan32
La motor am ulei Aral 20w50. S-a terminat uleiul din bidon si nu mai am de rezerva.Imi puteti sa-mi spuneti unde se gaseste acest tip de ulei? Am cautat pe net si nu am gasit. Si nici la magazin.
Stiu ca nu se amesteca marci de ulei diferite.
maho
Vine gerul si tu chinui motorul cu 20w?
UIte aici.
sobolan
sau aici...
Ov
Poti sa-l amesteci si cu alt ulei cat timp e de acelasi tip (mineral) si are aceeasi vascozitate.

In diagrama aia 20w50 vad ca-i dat de la -15 grade. Am fost la tara zilele trecute si m-am plimbat cu aro-ul, inainte sa-l pornesc m-am uitat la ulei si era cam tarisor si 20w50 am smile.gif, afara erau 0 grade. Eu merg cu masina din an in paste, nu cred ca omor motorul (rampa de culbutori mai degraba ca acolo ajunge cel mai greu uleiul tare) la cate porniri ii fac eu iarna, dar daca as merge mai des cu ea n-as pune uleiul asta in motor.
sobolan
se poate rupe pelicula si la cuzinet,nu e problema,la 20w50 pe frigurile astea e posibil.....unii or sa zica ca-i aro si e alt motor,indiferent,jocurile tehnologice is aceleasi sau putin mai mici decat la o raba smile.gif ......daca-i vorba de aro10 nu prea e ok.
Mie mi-e cam teroare si cu 15w40 la geroaica,ii dau o cheie moarta intai,apoi pornesc si pana nu urca apa la 50 nu plec de pe loc....asa fac eu....
razvan32
azi am vazut in spatele cauciucului stanga spate urme de lichid. am pus mana si este lichid frana. ma intreb din ce cauza? cumva de la cilindrul receptor? ce trebuie sa schimb?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.