alex_axn
1 Nov 2011, 13:02
QUOTE(corbex @ 1 Nov 2011, 12:33)
Legat de profil: trebuie sa fie identic pe aceeasi punte.
Asa o simt si eu.. Dar e cumva specificat pe undeva?
Multumesc!
R19/16v
1 Nov 2011, 13:03
E valabil la orice anvelopa, asa zice RARu'.
djasu82
1 Nov 2011, 15:26
Pe antena 3 bateau astia campi acum pe la ora 2 jumate ... cu acel politist
... acum cateva saptamani antena zicea ca politisti si raru a luat-o razna acuma bat campi chiar devin de rahat televiziunea ... O sa le trimit ceva de dulce , poate gadea se mai ia de ei sa nu mai scrie baliverne !
PhilipMorris
7 Nov 2011, 22:53
Mi-am luat Sava Eskimo, second hand, 2006, profil bestial, winter, la ridicolul pret de 80 ron.
Cu putin noroc si niste vorbe bune nu am mai dat 240 ron pe buc. Ci i-am ingrosat buzunarul lui nea turcu care valorifica rebuturile alemaniei. Bleah.
george_scala_2004
8 Nov 2011, 08:17
Butonind in cautarea National Geografic, am dat, intimplator, de o emisiune de pe la 0tv, avind ca tema anvelopele de iarna/zapada, unde un nene, Tudor Barbu, si inca unu', nu i-am retinut numele, se conversau cu un meserias - sefu' RAR-ului, unu' Sotir. La un moment dat, cei de mai sus, in intreaba pe sefu' RAR-ului despre roata de rezerva ! Adica daca, doamne fereste, ramii in pana si folosesti roata de rezerva, ca omu', pina la prima vulcanizare.
Deci il intrebau cum sa fie roate de rezerva ? De vara ? De iarna ? Iar raspunsul marelui specialist a fost ca roata de rezerva sa fie adaptata sezonului in care se circula sau ceva de genu' asta.
Cu alte cuvinte iarna trebuie sa ai toate 5 rotile, inclusiv rezerva, cu profil de iarna iar vara cu profil de vara...
Si nu ti se pare normal? Ai idee ce ar pati o masina ca SOlenta ta la o frana chiar si moderata cu un cauciuc de vara si unul de iarna pe un drum acoperit cu zapada sau gheata? In special pe puntea fata..
Deci te iei de Solenza mea. Bineeeee !!
george_scala_2004
8 Nov 2011, 11:51
QUOTE(argon @ 8 Nov 2011, 11:24)
Si nu ti se pare normal? Ai idee ce ar pati o masina ca SOlenta ta la o frana chiar si moderata cu un cauciuc de vara si unul de iarna pe un drum acoperit cu zapada sau gheata? In special pe puntea fata..
Oho, stai tu linistit...am doua rezerve: una de vara si una de iarna ! Si nu de acu' de cind cu isteria asta...
Si eu am 2 rezerve: o rezerva fata de capacitatea intelectuala a aluia de la RAR si una fata de capacitatea intelectuala a alora din politie.
QUOTE(george_scala_2004 @ 8 Nov 2011, 12:51)
Oho, stai tu linistit...am doua rezerve: una de vara si una de iarna ! Si nu de acu' de cind cu isteria asta...
Tie-ti trebuie mult mai mult de 2 rezerve, dar la masina ajungea una, de iarna tot timpul anului.
PhilipMorris
8 Nov 2011, 17:07
chitibusari...
Hai ca trebuie sa avem vreo 4, ca eu am profile diferite fata spate. Cine stie cand cade drobul de sare?
b76bgaarh
8 Nov 2011, 18:04
eu sunt curios ce fac cei cu roata temporara.....
primesc sau nu amenda?
cielo99
8 Nov 2011, 20:30
Scrie MS si deseneaza muntele si fulgul pe ea cu ajutorul unei carioci.Ca legea nu spune cu ce trebuie marcata ci doar ce marcaje sa aiba.
Pe ale mele scrie M+S=LOVE
Adica "I love snow when is melted".
Falsh. E M..E+Sodomie=LOVE sau Megane+Shit =LOVE
Asta avand in vedere inclinatiile harnicului si talentatului popor grec antic respectiv contemporan
adriano94
10 Nov 2011, 18:51
ca mai e stirea pe vreo 3-4 topicuri, inca de acum vreo 2 zile...
adriano94
11 Nov 2011, 16:57
pai si ce insemna ca la anu' trebuie sa cumparam alte anvelope??
tatabobu
11 Nov 2011, 16:59
Nu, de la anu' trebuie lunar sa-ti schimbi anvelopele. Dar nu te verifica nimeni daca le-ai schimbat cu vecinu' sau intre ele, asa ca scapi.
PhilipMorris
11 Nov 2011, 19:47
Eu am vazut cativa terminati care mergeau cu masina absolut degeaba pe bulevard, doar ca sa ii vada lumea. Daca tot vor economie, sa inceapa de acolo. Ard gazu de pomana.
Fiecare e liber sa faca ce vrea in limita legii daca unu vrea sa se plimbe aiurea sau sa tina motorul pornit 24 din 24 e treaba lui si banii lui cine vrea sa faca economie de combustibil foloseste mijloacele de transport in comun.
espacern
12 Nov 2011, 20:44
La motociclete trebuie de asemenea pneu de iarna?
Pentru biciclete sunt necesare?
@+
luck33ro
12 Nov 2011, 20:53
Si la carucioarele de butelii ...
QUOTE(aleksanders @ 11 Nov 2011, 13:16)
o comit mai des cu astfel d emasini datorita puterii ce o dezvolta- una e sa redresezi un logan la 60 de cp alta e sa redresezi un bmw de minim 160cp
nu stiam ca bemvelele pleca de la 160 CP
Redresarea nu tine de caii putere pe care-i are masina
Victoras2001
12 Nov 2011, 20:54
QUOTE(PhilipMorris @ 11 Nov 2011, 19:47)
Eu am vazut cativa terminati care mergeau cu masina absolut degeaba pe bulevard, doar ca sa ii vada lumea. Daca tot vor economie, sa inceapa de acolo. Ard gazu de pomana.
lenafnafets
13 Nov 2011, 09:38
Ce parere aveti de cauciucurile Firestone de iarna, Made in Poland?
BMW are mai multe sisteme de siguranta ca loganu, ESP, controlul tractiunii, frane mai bune.
bygy007
13 Nov 2011, 09:51
bine ca nu are si controlul altitudinii ca iesea dracu avion
C@talin
13 Nov 2011, 09:56
bmw e the best nimic nu stiti,mai alex ics 6 masina ideala.
Degeaba are toate alea, daca nu are gume corespunzatoare va pastra o traiectorie corecta pana intra in obstacol.
Lumea supraestimeaza cauciucurile de iarna si multi din ei o sa faca accidente fiind siguri ca masina va opri exact ca la 20 de grade. Daca pe jos e ghiata poti sa ai tu cauciuc de iarna nou tot o sa faci accident, vrei sa mergi in conditii de gheata si zapada abundenta foloseste un 4x4.
luck33ro
13 Nov 2011, 19:52
Nici ala nu are sisteme anti-prostie ...
aleksanders
13 Nov 2011, 19:54
gata - am trecut si eu de azi pe cismulite
QUOTE(rs09 @ 13 Nov 2011, 10:46)
BMW are mai multe sisteme de siguranta ca loganu, ESP, controlul tractiunii, frane mai bune.
Imposibil...pe Logan e sistemul anti-gheata, cu incalzire in anvelopa...BMW are asa ceva?
Markos
13 Nov 2011, 20:21
QUOTE(rs09 @ 13 Nov 2011, 19:36)
Lumea supraestimeaza cauciucurile de iarna si multi din ei o sa faca accidente fiind siguri ca masina va opri exact ca la 20 de grade. Daca pe jos e ghiata poti sa ai tu cauciuc de iarna nou tot o sa faci accident
Cred ca am citit panseul asta de vreo 1.200 de ori pe forumul asta
Nu zic ca nu-i adevarat, dar mai concepeti si altele, ca devine stresant.
corbex
13 Nov 2011, 21:02
Lumea subestimeaza calitatile unei talpi sensibile
QUOTE(corbex @ 13 Nov 2011, 22:02)
Lumea subestimeaza calitatile unei talpi sensibile
de 18 ani
QUOTE(Markos @ 13 Nov 2011, 20:21)
Cred ca am citit panseul asta de vreo 1.200 de ori pe forumul asta
Nu zic ca nu-i adevarat, dar mai concepeti si altele, ca devine stresant.
Cred ca se poate spune si ca ,,asfaltul o sa piarda aderenta cu multe masini" pe fondul netratarii corespunzatoare cu substante specifice anotimpului. Uneori se poate intampla, ca drumul, sa paraseasca brusc masina, si sa o ia de nebun pe camp, noroc de copacii de care se mai agata masinile cateodata, saracele de ele, altfel era vai si amar, ... si noroc de alte masini saritoare care opresc la propriu celelalte masini care au fost parasite de drum.
La drumurile astea ( firar' ele de neascultatoare ) , totusi, le da cineva amenda
? Aaa ... acum imi explic gropile permenente din RO, cred ca inadins sunt lasate asa sa sufere, drept pedeapsa. Ce se mai bucura masinile cand sunt multe gropi
. Sigur drumul ala nu a fost cuminte si e aspru pedepsit. Ca asa-i in RO, dupa fapta si rasplata.
Scuzati, am devenit prea confuz de la un timp, si am impresia ca suntem rulati de altcineva cateodata
.
corbex
13 Nov 2011, 22:41
Vezi ca avem topicul "Academia Roamna de Tuica".
Val3ntin0
14 Nov 2011, 01:15
QUOTE(rs09 @ 13 Nov 2011, 19:36)
Lumea supraestimeaza cauciucurile de iarna si multi din ei o sa faca accidente fiind siguri ca masina va opri exact ca la 20 de grade. Daca pe jos e ghiata poti sa ai tu cauciuc de iarna nou tot o sa faci accident, vrei sa mergi in conditii de gheata si zapada abundenta foloseste un 4x4.
QUOTE(Markos @ 13 Nov 2011, 20:21)
Cred ca am citit panseul asta de vreo 1.200 de ori pe forumul asta
Nu zic ca nu-i adevarat, dar mai concepeti si altele, ca devine stresant.
Ba trebuie repetat.. sa ne intre tuturor asta in cap! Degeaba ai di toate si masina mega isteata daca nu are si sistem anti-prostie ( citat luck33ro ) ingamfati la volan!
Dar de este mai usor sa fi mitocan in trafic decat civilizat.. si niciodata nu trebuie sa mergi pe ideea "mie nu mi se intampla" ca viata este plina de surprize!
george_scala_2004
15 Nov 2011, 12:02
Epidemia iernii 2011: cauciucuri furate în 120 de secundeQUOTE
De la începutul lunii, zeci de șoferi s-au trezit fără anvelopele de iarnă, unele costând până la 2.000 de lei. Hoții le pot fura chiar și în două minute și le vând la jumătate de preț.
De la începutul lunii noiembrie, când a devenit obligatorie echiparea mași nilor cu anvelope de iarnă, hoții au lăsat pe butuci zeci de mașini. Fură roțile, apoi le vând chiar și la jumătate de preț.
Chiar și așa, afacerea lor este bănoasă, având în vedere că o mașină echipată complet cu anvelope de iarnă îi poate scoate proprietarului din buzunar între 800 și 2.000 de lei. În funcție de metoda aplicată, hoții te pot lăsa fără cauciucuri chiar și în două minute dacă nu ai sistem antifurt.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/epidemia-i...nde-953911.html
iulia_boris
15 Nov 2011, 12:15
eu si alti colegi,de la munca,discutam chestia asta..mai demult..conform romanismului..nu ma mira..
vladut88
15 Nov 2011, 22:43
Intrebare,am tot cautat pe net si nu am gasit nimica, la semiremorci fara sistem de franare cu sarcina utila 300 kg trebuie anvelope de iarna?
sorin1983
15 Nov 2011, 22:50
Buna intrebarea... s-o fi gandit oare cineva? eu zic sa dai un mail la rar si unul la politia rutiera sa ceri detalii
corbex
15 Nov 2011, 23:21
Citeste si tu HG-ul. Daca nu zice nimic de remorci, atunci nu-ti trebuie.
Markos
16 Nov 2011, 00:10
QUOTE(vladut88 @ 15 Nov 2011, 22:43)
la
semiremorci fara sistem de franare cu sarcina utila 300 kg trebuie anvelope de iarna?
la ce le-ar folosi?
luck33ro
16 Nov 2011, 00:16
sa nu-ti fuga remorca in nametzi, sau in porumb?!
La remorci de autocamioane si la semiremorci nu-s obligatorii, si alea au sisteme de franare, dar poate o fi la un rht de remorca auto, cine stie.
george_scala_2004
17 Nov 2011, 16:04
QUOTE
Odată cu aplicarea Legii anvelopelor de iarnă, dealerii de cauciucuri la mâna a doua au golit Uniunea Europeană de pneuri second-hand. Pe lângă mașini, electrocasnice sau haine second-hand, românii au curățat Germaniași Elveția de cauciucuri la mâna a doua. Dacă o anvelopă second-hand se cumpără din Germania la prețuri cuprinse între 5 și 15 euro, dealerii de cauciucuri vând același pneu în România la un preț cuprins între 80 și 120 de lei.
Șoferii români apelează la cea mai ieftină soluție pentru a-și echipa autoturismele cu anvelope de iarnă. Dacă patru cauciucuri de iarnă noi, mai ieftine, costă între 1.200 și 1.400 de lei, anvelopele la mâna a doua se vând și cu 80 de lei bucata. Un dealer de anvelope second-hand ne-a explicat cum își derulează afacerea. “Într-un transport încap, în funcție de mărime, între 1.500 și 2.000 de cauciucuri. Fiecare cauciuc în parte este verificat să corespundă standardelor. Noi am verificat 1.000 de cauciucuri în 10 zile. Problema este că nu mai găsim anvelope second-hand în depozitele din Germania. Nici neamțul nu își mai schimbă cauciucurile atât de des. Noi suntem obligați să strângem cauciucurile din mai multe locuri și apoi să alegem ceea ce poate fi comercializat. Germaniaera singura țarăde unde importam cauciucuri”, ne-a declarat Ionuț Ionașcu, un dealer de anvelope second-hand.
http://www.puterea.ro/articol/anvelopa_sec...facere_de_criza
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.