1310CL
14 Jun 2011, 10:37
Ok,multumesc de raspuns
daca gasesti si prelungirea si toba finala tot de inox,te-ai scos cu sistemul de evacuare pe cel putin 10 ani
Spor cu dacianca :wub:sa auzim numai de bine
speedy82
14 Jun 2011, 21:51
Sunetul s-a schimbat in bine. Va spun initial nu mi-a venit sa cred, ce diferenta, avand in vedere ca nu e decat detenta schimbata. Se va vedea sunetul cand se vor posta filmuletele.
@ydaniel: ngeresit iti voi mai calca pragul, mai ales ca printesica mea are nevoie de ceva lucrari de chirurgie
Prietenii stiu de ce
ydaniel
15 Jun 2011, 20:15
te astept cu drag .
STORMTROOPER
18 Jun 2011, 11:24
Problema noua (deah, e sezonul de surubarit la masina) filetul pe care intra surubul din stinga sus care ajuta la fixarea membranei de la pompa sprit s-a dus pe pustii. Se mai poate face ceva sau trebuie sa schimb carburatorul cu totul??
paul-tm
18 Jun 2011, 11:30
Pune un surub mai lung, poate merge. La mine a mers
Bafta
ydaniel
18 Jun 2011, 14:50
refacut filetul sau alt corp.
sobolan
18 Jun 2011, 14:58
merge si cu acelasi surub,fara saibe si strans omeneste....cred ca stormtrooper face culturism
STORMTROOPER
18 Jun 2011, 16:06
1. Cum refac filetul?
2. La 1.80 si 80 kg, nu cred ca se poate spune despre mine ca sunt culturist.
Surubul nu se mai stringe merge in gol si il scot cu unghia fara surubelnita fara nimic.
Faci rost de un tarod M5 ..daca nu ma insel acolo este M4 ...si dai cu M5 direct ....asa s-a intamplat si la mine si functioneaza fara probleme de vreun an ..
Capacul pompei de sprit , dai cu un burghiu phi5 si aia e ...
Bafta !
ydaniel
20 Jun 2011, 18:46
am corp nou nout de carfil 32IRMA cu tot cu axul clapetei si clapeta de vanzare.
STORMTROOPER
2 Jul 2011, 21:21
SOS. URGENT am nevoie de un mecanic foarte bun spre excelent care sa fie dispus sa lucreze la domiciliu/dupa amiazas sau simbata. Domnisoara din dotare nu mai vrea sa functioneze in parametri sub nici o forma.SOS
L.e. Datele problemei:
Motor proaspat facut, aprox. 1000 km de la efectuarea operatiunilor.
Au fost schimbate capac delco, delco, fise bujii, bobina inductie, carburator, bujii, pompa benzina. Aproape tot prin motor, ce tine de functionarea acestuia si aprindere&carburatie.
Problema: La cald sau la rece, cum dau sa accelerez mai brusc in prima faza da sa moara dupa aceea isi revine. Relantiul este pe la 800 rpm, nu tremura, in schimb pe la teava de esapament imi da miros de benzina, banuiesc ca nu o arde pe toata.
Orice sugestii si opinii sunt mai mult decit bine venite.
STORMTROOPER
7 Jul 2011, 18:20
Modalitate de scoatere a contactului din locasul lui, la babuta din dotare.
sobolan
7 Jul 2011, 21:47
se pune cheia intr-o anumita pozitie,se deblocheaza automat stiftul ala din contact,il impingi si il tragi cu mana...
...10 minute e mult !
LE si daca esti baiat inteligent ii pui unul de CN de ala cu chiei zimtata pe ambele parti tot de EP !
...dar trebuie sa ii modifici un pic corpul de jos prin care trece limba aia de blocare...polizor si inca 10 minute e gata si ala !
ydaniel
7 Jul 2011, 22:16
Contactele se fac la UAMT Oradea
sobolan
7 Jul 2011, 22:18
corect...uitai si eu decand nu mai am dacie...UAMT !!!
STORMTROOPER
8 Jul 2011, 09:11
Se scoate surubul care fixeaza corpul contactului pe locas, se introduce cheia in contact, se roteste in pozitia G - Garare (nu punctul G
), se apasa cu un obiect ascutit boltul care asigura stabilitatea contactului in lacas, se scoate cheia din contact si se scoate contactul. Asta este procedura in conditii normale, cum la mine conditiile erau anormale, recte partea de jos a contactului era umflată și intepenita pe locas.
Contactul actual este un Neiman, Made in France. care merge ca nou.
Multumiri lui Daniel pentru cit s-a chinuit sa-l dea afara.
STORMTROOPER
10 Aug 2011, 09:59
Mai aduc si eu in actualitate subiectul asta.
Am facut aprox. 600 km in minunata noastra atrisoara in ultimele 5 zile. Adica un Bucuresti – Brasov – Bucuresti, un Bucuresti – Campina - Bucuresti si vre-o 25 km mersi prin Bucuresti si imprejurimi. Masina merge foarte bine, nu face nazuri, porneste la prima cheie, dar, pentru ca intotdeauan trebuie sa existe un dar, am urmatoarele neclaritati:
1- Bujiile se prezinta dupa cum se vede in poze. Astept de la cei care se pricep mai bine sa-mi spuna daca e de bine sau de rau.
2- Cind am plecat din Bucuresti prima data, uleiul se situa la nivelul liniei verzi din ultima poza, azi dimineata cind l-am verificat era la nivelul liniei rosii. Deci ori mi l-a mincat, ceea ce banuiesc ca nu e de bine, ori mi-l pierde pe undeva. Pete de ulei sub masina nu am, scutul este curat dar am citeva, citeva mai multe picaturi pe cutie si citeva de ulei aruncate pe capota. Banuiesc ca este ulei ca doar nu imi intrau toate musteel de pe sosea fix printre capota fata si masca ca sa fie facute terci pe interiorul capotei. Uleiul este Mobil 20W50 cu filtru Mann. Nu am probleme cu presiunea nici la rece si nici la cald. La rece este la 6 si la cald sta 2 mm in stinga lui 4.
Orice sugestii, sfaturi si idei sunt bine venite.
bucatzel
10 Aug 2011, 10:48
1. Primele 2 bujii mi se pare ca arata bine.
Celelate doua arata decent, nu mi-i clar ce-i cu depozitele de pe exterior, avand in vedere ca interiorul e totusi de culoare ok.
Ca sa ai termen de comparatie alta data:
[attachmentid=1627742343] [attachmentid=1627742344]
2. Cu uleiul ala, ma indoiesc ca-l mananca.
corbex
10 Aug 2011, 15:07
Mie mi se pare ca doua dintre ele mai mult si inca una mai putin, sint murdare de ulei.
Dar din poze poti nu poti aprecia mereu corect. Daca ai picaturi pe capota, verifica etanseitatea jojei si a busonului de la capacul chiulasei. Daca ai avut capacul dar jos si ai pornit motorul asa, atunci de acolo sint si nu trebuie sa-ti faci griji. Diferenta pe joja e inevitabila daca nu faci masuratoarea dupa tot atita timp de la oprirea motorului, de fiecare data.
STORMTROOPER
10 Aug 2011, 16:18
Multumesc de raspunsuri. Din pliantul postat de bucatzel rezulta ca bujiile mele sunt un pic cam prea incinse si ca motorul nu este racit suficient. Din ce am vazut eu la masina pina acum daca trec de 90 km/h creste si temperatura la lichidul de racire. Am termostat care deschide la 82 de grade si termocupla 92-87. Ma gindesc sa le schimb sa vad daca face la fel.
corbex - verificarea jojei am facut-o a doua zi dupa ce am venit din deplasare, la mai mult de 12 ore de cind am oprit motorul. Capacul de umplere cu ulei este destul de etans, cu toate ca am vazut urme de ulei pe linga el, iar la joja nu ma pronunt. Motorul nu a fost pornit cu joja sau caapcul scoase, deci aceasta varianat pica. Mai ales ca "picaturile" de ulei de pe interiorul capotei au aparut in ultimele 4 zile. Inainte am mai facut un drum la Pitesti si nu am avut nici un pic de mizerie pe interiorul capotei.
speedy82
10 Aug 2011, 17:46
Bujiile arata bine din ce imi dau eu seama. Cu uleiul cred ca doar il pierde pe unde ai zis ca ai gasit prelins. Ma indoiesc sa il ciupeasca, mai ales ca nu i-ai dat in gura cine stie ce
ydaniel
10 Aug 2011, 19:30
20w50 e prea vascos.
foloseste 5w40 ca e motor nou si facut cu simt de raspundere:)
bujiile sunt bune,la ARO L25 tot denso recomand si folosesc.
STORMTROOPER
4 Sep 2011, 19:16
Citeva pozne de la mini-intilnirea de simbata seara.
va intalniti asa sa nu stie nimeni... nu imi ziceai si mie sa vin sa vad babete
Ati umplut piata
Lasand gluma: frumoase agregate.
STORMTROOPER
4 Sep 2011, 20:53
hyena - a fost o chestie de vineri pe simbata. Eu am fost anuntat cind eram in drum spre Buc, asa ca abia am ajuns acasa si am avut timp sa vad daca mai porneste sau nu. A stat nepornita 3 saptamini. Daca se mai organizeaza o sa te anunt.
Markos - multumim frumos. A zis sa nu le facem concurenta celor cu ursuleti, rechini, mite si alte animalute de Zoo, asa ca am venit mai putini.
speedy82
5 Sep 2011, 17:26
STORMTROOPER
7 Oct 2011, 20:15
Domnisoara astazi a "suferit " o baie si un tratament cu ceara in vederea iernii. Partea proasta e ca mi s-a terminat ceara. De asemenea au mai fost schimbate lampile laterale de pozitie cu unele de Elba, plafonierele si lampa de portbagaj tot de Elba.
Se mai pregatesc niste operatiuni de toamna-airana, dar toate la timpul lor.
Citeva poze.
speedy82
7 Oct 2011, 20:21
Frumoasa treaba domnu' coleg! Ne place cum se prezanteaza don'sorica.
danut 69-71
7 Oct 2011, 20:21
Dragutzule , pregatirea pentru iarna , se foloseste un tratament special de conservare .
STORMTROOPER
7 Oct 2011, 20:25
@speedy82 - merci frumos
@danut 69-71 - stiu asta maestre, dar nu am terminat inca, si nici iarna nu bate la usa. Mai e de lucru si la caroserie si la mecanica.
ydaniel
7 Oct 2011, 20:31
se vede ca ai fost la tm:))
BOGHDAN_GNP
7 Oct 2011, 21:58
Sa n-o deoache cineva la cat ii de frumoasa!
turbodxman
8 Oct 2011, 21:01
Fruomasa jucaria.
1310CL
24 Oct 2011, 17:52
Am rasfoit putin jurnalul asta astazi.....ce poveste frumoasa..
Sa ai grija de ea ! O sa revin cu o mica surpriza cat de curand.
Noroc !
STORMTROOPER
24 Oct 2011, 19:26
Multumesc pentru cuvintele frumoase. Deocamdata domnisoara este trasa pe dreapta pentru ca nu are nici RCA si nici rovigneta, iar eu sunt mai mult plecat in perioada asta. Oricum mai urmeaza niste operatiuni de intretinere in viitorul apropiat.
1310CL
25 Oct 2011, 17:36
Si mica surpriza despre care vorbeam:
STORMTROOPER
25 Oct 2011, 19:08
@1310CL - multumesc frumos pentru surpriza, este foarte reusita. Arata aproape ca in realitate.
catalinSV
25 Oct 2011, 19:23
QUOTE(1310CL @ 25 Oct 2011, 18:36)
Si mica surpriza despre care vorbeam:
Mi-o dai si mie?
danut 69-71
2 Nov 2011, 12:57
QUOTE(STORMTROOPER @ 7 Oct 2011, 22:25)
@danut 69-71 - stiu asta maestre, dar nu am terminat inca, si nici iarna nu bate la usa. Mai e de lucru si la caroserie si la mecanica.
Hmm , faci si tu ca ai nostrii conducatori "
Am fost luati prin surprindere "
Chiar astepti sa te prinda iarna cu masina dezvelita ?
cum ma dezvelita ca e zici ca e mumie
STORMTROOPER
2 Nov 2011, 21:09
Danut - eu nu fac parte din clasa conducatoare, nu sunt luat pe nepregatitte conform dictonului "iarna nu-i ca vara" La babuta s-a mia lucrat astazi nitel, montat un set de ceasuri Serii Jager la apa&ulei si am observat ca momentan merg mai bine decit cele care au fost pe masina, am reconditionat un claxon si miine il pun pe masina sa scap de turcismul ala, mai am de mers in service cu ea ca am probleme la cutie si baia de ulei +reglarea culbutorilor, si e gata de iarna. La primavara o mai scot din hibernare si asteapta sa mai faca niste km.
danut 69-71
3 Nov 2011, 00:51
Mai ai timp , saptamana asta mai tine cu noi , dupa aceea , Dumnezeu cu mila .
catalinSV
3 Nov 2011, 14:36
Operatiuna asta(conservarea)se face odata cu venirea fiecarei ierni?sau odata la mai multi ani?
danut 69-71
3 Nov 2011, 18:42
De regula se face in timpul verii .
Uleiul sa-si mareasca volumul , sa intre prin toate incheiturile , sa mai prinda si ceva strat de praf care va fi protector pe timpul iernii .
STORMTROOPER
4 Nov 2011, 19:17
Sau poti opta pentru varianta: nu circuli iarna cu masina datorita atator "inteligenti" pentru care condusul vara pe asfalt curat este o aventura palpitanta, iar condusul iarna pe zapada este o necunoscuta totala,asa ca masian se pastreaza pentru zile cu soare siuscate, intre timp se mai fac diverse operatiuni pe la masina, cun ar fi:
- etansat cutia de viteze - in sfirsit nu mai curge;
- etansat baia de ulei, sa traiasca garniturile mare in RO, ca pina nu am pus unele VR nu imi dadeam eu seama de ce imi scade nivelul la ulei in motor;
- schimbat distributia cu una Original Renault;
- schimbat placute+saboti de frine+o aerisire ca la carte. Acum am frine de scot pasagerii prin geam;
- curatat capac culbutori, este incredibil cit noroi se poate aduna in asa ceva, si ma refer noroi la propriu - ydaniel poate confiorma;
- schimbat ulei&filtru, nerge motorul de parca este de R12 si nu de Dacie, ceva de vis;
- schimbat termocupla cu una FAE 82-68;
- schimbat ceasurile auxiliare de temperatura apei&presiune ulei,
Poze
QUOTE(STORMTROOPER @ 4 Nov 2011, 19:17)
- etansat baia de ulei, sa traiasca garniturile mare in RO, ca pina nu am pus unele VR nu imi dadeam eu seama de ce imi scade nivelul la ulei in motor
adica vrei sa spui ca tu nu ai vazut baia de ulei murdara sau picaturi de ulei pe jos pana nu ai schimbat garnitura ??
STORMTROOPER
4 Nov 2011, 19:27
nu se vedeau de nici o culoare.Cind am dat jos scutul atunci le-am observat. de fapt daca stau sa ma gindesc bine parca sa zic ca in vara am vazut citeva picaturi de ulei pe interiorul capotei.
bun, aveai scut, nu ai vazut, dar nu ti-ai pus intrebari de ce nu mai e la nivel uleiul ?? de 'mancat' nu il manca, ramanea doar varianta pierderii lui pe undeva, cele cateva picaturi de pe capota nu cred ca era motiv de ingrijorare, era prea putin, deci trebuia cautat altundeva, respectiv si la baia de ulei, din pripa.
STORMTROOPER
4 Nov 2011, 19:45
Avind in vedere ca nu scadea nivelul uleiului prea mult initial am ignorat aceasta perspectiva. La un momendat a trebuit sa trag masinuta pe dreapta pt vre-o 2 luni aproape, deaorece nu avea nici RCA, rovigneta si nici proprietarul timp sa stea sa o bibileasca pe indelete ca sa vada ce belele au mai aparut intre timp. Acum am avut o saptamina mai usoara deci m-am ocupat si de problemele survenite in exploatare.Oricum mai am una pe care nu o reusesc sa-i dau de cap.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.