Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: check injection + service
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
meganus_bicorpus
Am incercat sa verifica si cu mufa scoasa la sonda de apa si timpul nu s-a schimbat cu nimic.
tpv
ieri am fost la electrician si am montat bujiile pe direct in sensul ca nu mai trece prin releu le command eu de la un intrerupatora.
Dimineata am tinut intrerupatorul circa 10 secunde, a pornit bine, singura diferenta e ca nu a pornit "smucit" ci foarte lin, partea cea mai buna e ca in bord nu a mai aparut mesajul " cek injection+service".
lico
Ai tinut bujiile atacate 10 secunde apoi ai dat la automat ?
Cu mufa de la sonda de apa scoasa porneste dupa o schema prestabilita in ecu...
tpv
Da,
mentionz ca am montat un intrerupator separate, il tin apasat circa 10 secunde dupa care apas butonul de start. Instalatia a fost gandita in felul urmator:
au fost scose fisele de la bujii care vin alimentate de la releul masini, am cumparat alte 4 fise pt bujii de la dezmembrari ( fisele vechi au fost doar scoase de pe bujii nu au fost taiate sau eliminate, oricand pot fi folosite prin repunere pe bujii).
Fisele cumparate au fost montate pe bujii legate pe baterie printr-un releu de protectie si un intrerupator, bujiile primesc curent cat tin eu apasat intrerupatorul suplimentar, dupa care actionez butonul start. Acesta instalatie o sa o folosesc doar iarna, primavara sau oricand doresc, scot fisele de la instalatia artizanala, pun fisele comandate de releul masini si functioneaza normal.
dan22y
Daca tot ai facut asta, sau electricianul lu' matale, de ce nu a folosit si un releu de timp si scapai si de tinutul butonului 10 secunde. Cand puneai contactul releul de timp tinea bujiile la 12V fix 10 sec. sau cat doreai matale wink.gif
tpv
Da, se putea monta si un releu de timp, dar se complica treaba cu alimentare permaneta ...
lico
Nu se rezolva nimic cu releul de timp. NIMIC. Pornirea era oricum comandata dupa 2 sec ....In plus si cu releul actual bujiile mai sunt alimentate dupa pornirea motorului...Trebuie gasita o cale sa intarziem initierea pornirii la rece, cred.
meganus_bicorpus
Problema e de soft, nu stiu pe cine ar putea face o resoftare completa, poate cu un DDT
lico
Cred ca userul Mike12 poate, o sa.l contactez..update soft nu functioneaza, poate sters cu totul si rescris unul de la o masina care merge normal.. smile.gif desi eu am 3 ecu diferite si cu toate face la fel..
CRyS`
Aceeasi eroare o am de ... ani. Am schimbat de mai multe ori doar "partea electrica" la acelasi injector cu nr. 4. A functionat. Dar in ultimul timp, apare din ce mai des, ca o stergeam de 2 ori pe zi.

Injectoarele sunt curate, pompa este ok. In final am gasit buba: cablajul de la injectorul nr. 4 are probleme undeva pe la mijloc si nu mai comunica injectorul cu calculatorul. Acum tre` sa vad un specialist care stie sa imi rezolve problema ... ! Si cel mai sigur e unul de la o reprezentanta: ori schimb tot cablajul ori o fac romaneste: trag cablu nou din calculator la injector pe langa cel original.

Precizez ca toate injectoarele de pe masina + inca 2-3 de pe acasa le-am pus in locul celui cu nr 4 si aceeasi problema. Am adus inca doua calculatoare, imprumutate de pe alte masini si aceeasi problema.
dan22y
Trage un cablaj facut cu simt pe langa cel original si nu mai ai treaba.
bogdhanel
Colegu tpv ... cred ca esti din oradea pt ca imi pare cunoscuta masina din avatar... am o intrebare lancine ti-ai facut modificarea pt bujii??

si o intrebare pt toti care se pricep.... check inj... si inj faultmlamaccelerari bruste .. dar fara fum fara pronleme motor, de cateva zile la pornire dimineata o ia chiar pe sfarsit cand parca ar muri .... azi dimineata nu a luat-o deloc. Dupa ce am golit bqteria am adus un robot cu putere mare... a pornit din prima dar apoi am vut ceva mesaj de electronica ... care apoi nu a mai aparut. Facut test pe retur la injectoare, clar 1 si 2 dadeau de 2 ori cel putin mai mult decat 3 si 4 ... bujii neschimbate de 1 an minim de cqnd e la mine, am vreo sansa sa scap daca schimb bujiile fara sa mai dau o gramada de bani pe cele 2 injectoare?

Multumesc anticipat mcelor care s-au obosit sa citeasca si sa imi raspunda smile.gif
CRyS`
@dan22y - asta as vrea sa fac, dar nu am om in Iasi bun ...
bogdhanel
QUOTE(tpv @ 10 Dec 2013, 08:18)
ieri am fost la electrician si am montat bujiile pe direct in sensul ca nu mai trece prin releu le command eu de la un intrerupatora.
Dimineata  am tinut intrerupatorul circa 10 secunde, a pornit bine, singura diferenta e ca nu a pornit "smucit" ci foarte lin, partea cea mai buna e ca in bord nu a mai aparut mesajul " cek injection+service".
*




QUOTE(bogdhanel @ 13 Dec 2013, 03:37)
Colegu tpv ... cred ca esti din oradea pt ca imi pare cunoscuta masina din avatar... am o intrebare lancine ti-ai facut modificarea pt bujii??

si o intrebare pt toti care se pricep.... check inj... si inj faultmlamaccelerari bruste .. dar fara fum fara pronleme motor, de cateva zile la pornire dimineata o ia chiar pe sfarsit cand parca ar muri ....  azi dimineata nu a luat-o deloc. Dupa ce am golit bqteria am adus un robot cu putere mare... a pornit din prima dar apoi am vut ceva mesaj de electronica ... care apoi nu a mai aparut.  Facut test pe retur la injectoare, clar 1 si 2 dadeau de 2 ori cel putin mai mult decat 3 si 4 ... bujii neschimbate de 1 an minim de cqnd e la mine,  am vreo sansa sa scap daca schimb bujiile fara sa mai dau o gramada de bani pe cele 2 injectoare?

Multumesc anticipat mcelor care s-au obosit sa citeasca si sa imi raspunda smile.gif
*



facut test bujii .... bujia de la inj 2 este terminata celelalte zicea ca mai merg

Diseara schimb bujiile... maine incerc pornire ... sper ca scap fara sa schimb injectoare ... pareri ?
tpv
eu am facut acesta modificare cu un amic, nu e mare lucru, ai nevoie de 4 fise pt bujii de la dezmembrari, asta ca sa nu tai fisele tale si spoti folosi oricand sistemul original al masini, cele 4 fise se leaga la o punte comuna care se monteaza pe baterie. Mai ai nevoie de un intrerupator pe carel montezi intre punte si baterie si trebuie dus in interior prin bord.Dimineata actionez butonul circa 10 secunde il decuplezi dupa care actionezi butonul start al masini.
bogdhanel
QUOTE(tpv @ 13 Dec 2013, 15:45)
eu am facut acesta modificare cu un amic, nu e mare lucru, ai nevoie de 4 fise pt bujii de la dezmembrari, asta ca sa nu tai fisele tale si spoti folosi oricand sistemul original al masini, cele 4 fise se leaga la o punte comuna care se monteaza pe baterie. Mai ai nevoie de un intrerupator pe carel montezi intre punte si baterie si trebuie dus in interior prin bord.Dimineata actionez butonul circa 10 secunde il decuplezi dupa care actionezi butonul start al masini.
*




Ce zici am vreo sansa sa scap fara sa schimb injectoarele sau supapele de retur ? ...... As vinde masina si nu as mai baga bani in ea...
tpv
posibil, ai schimbat bujiile, s-a schimbat ceva la pornire?
espacern
Un motor DCI in "mintile" lui porneste fara probleme fara ajutorul bujiilor.
Injectoarele bune sunt cheia pornirii...bujiile lucreaza mai mult dupa demaraj.

@+
oandumitru07
Buna seara, am si eu o problema si mai exact cand pornesc motorul dimineata se opreste imediat , mai apas odata pe buton se opreste, iar dupa 2 incercari a 3 oara porneste si nu are nici un fel de problema doar ca miroase foarte tare a benzina.... Se intampla doar cand este frig afara si doar daca nu pornesc masina in ziua respectiva(trebuie sa stea putin sa faca figura asta).
oandumitru07
"Buna seara, am si eu o problema si mai exact cand pornesc motorul dimineata se opreste imediat , mai apas odata pe buton se opreste, iar dupa 2 incercari a 3 oara porneste si nu are nici un fel de problema doar ca miroase foarte tare a benzina.... Se intampla doar cand este frig afara si doar daca nu pornesc masina in ziua respectiva(trebuie sa stea putin sa faca figura asta)."


Buna ziua, un sfat ceva/o idee ce este de facut ?
bogdhanel
am schimbat bujii ... tot la fel porneste ... cred ca schimb injectoarele maine ... sad.gif
Abo
Salutare si La Multi Ani!
Ma inscriu si eu in clubul check injection + service. Aseara, in mers mi s-au aprins martorii respectivi in bord. Nu simt nici o lipsa de putere, fum, trepidatii in mers. Singura problema este pornitul la rece mad.gif .. apas start, electromotorul invarte, motorul face ca toti aia, si dupa 2 sec de 800rpm, 500, 800, moare. Abia la a 3-a apasare de start pleaca, alaturi de un norisor alb. Nu stiu cat este adevarat, sau mi se pare acum ... pana pe la 1500-1800 de ture, mai ales la plecatul de pe loc, motorul parca suna altfel, in rest nici o diferenta.
Legat de pornire, electromotrul a fost schimbat in urma cu 2 ani (20.000 km), la fel si bateria(75ah), la bujii nu am umblat niciodata. In afara de momentul in care mi s-a dus electromotorul, nu am avut nici o problema cu pornirea ..
Va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat, sau un nr de telefon/adresa a unui service sau cunostinta unde as putea sa ii fac un test. Multumesc anticipat!
espacern
@abo=ai PM cu nr.service.

@+
vic_nimirceag
[quote=espacern,14 Dec 2013, 21:39]
Un motor DCI in "mintile" lui porneste fara probleme fara ajutorul bujiilor.
Injectoarele bune sunt cheia pornirii...bujiile lucreaza mai mult dupa demaraj.


Buna seara,

Este adevarat ca un DCI bun porneste si cu bujiile incandescente deconectate/arse, singurul lucru ca demarorul trebuie sa invarta mai mult.
Odata pornit motorul, bujiile nu mai fac absolut nimic. In cazul in care una sau mai multe bujii sunt arse, pe langa pornirea mai grea, poti avea in bord un mesaj de eroare.

Un salut
espacern
QUOTE(vic_nimirceag @ 2 Jan 2014, 22:46)
Odata pornit motorul, bujiile nu mai fac absolut nimic.

Recomand studiu inainte de explicatie fara cunostinta despre situatie!
http://www.reno.ro/Pornire-greoaie-DCI-la-rece-t272678.html
In tabelul de la #14....pentru usurinta!

@+
vic_nimirceag
Salut,

Ai dreptate ca bujiile pot functiona si dupa pornirea motorului, insa daca motorul este OK nu trebuie sa se opreasca dupa pornire.
Rolul principal al bujiilor incandescente este sa ajute la pornirea la rece. Dupa pornirea motorului bujiile pot continua conectate, ajutind la reducerea zgomotului si emisiilor contaminante.

Un salut.

http://www.e-automobile.ro/categorie-motor...andescenta.html
bogdhanel
Intrebare : am luat 2 injectoare din dezmembrari, unu are abtibildul cu cod pe el, celalalt nu .... se poate scrie daca nu am codul acela ? Sau cum se procedeaza pt a le scrie ?? Ms
espacern
Daca stii codurile poti sa le "vezi" cu testerul si prin comparatie afli pe cel lipsa.....la CLIP.

@+
bogdhanel
Scuze.. nu inteleg exact, daca am 3 coduri, mi-l vede si pe al patrulea? Si se poate scrie?
espacern
Mergi la cineva care stie si are cu ce sa faca operatiunea....mai bine!

@+
mariusvp
"Buna seara, am si eu o problema si mai exact cand pornesc motorul dimineata se opreste imediat , mai apas odata pe buton se opreste, iar dupa 2 incercari a 3 oara porneste si nu are nici un fel de problema doar ca miroase foarte tare a motorina.... Se intampla doar cand este frig afara si doar daca nu pornesc masina in ziua respectiva(trebuie sa stea putin sa faca figura asta)."



Am aceesi problema ca oandumitru07.
idei, sugestii...
dan.stefan
Salutare,

Din pacate de cateva zile am si eu pe bord mesajul check injection plus cheia aprinsa.

Referitor la motor acesta nu are nici un fel de problema, la pornit rece sau cald, urcarea in turatii este absolut normala si eficienta, fum nu scoate deloc in sarcina sau la pornire, iar consumul este absolut normal, am facut de curand bucuresti - budapesta cu trei persoane in masina, media a fost de 3.7 %.

Motorul este 1.5 dci, 86cp, 105.000 km. Exista vreun fel de test, usor, pe care sa-l pot face singur?

Multumesc.

30 Mar 2014, 17:07:
Am pus pe net un filmulet cu modul in care functioneaza motorul, in cazul in care vise pare ceva ciudat....?

https://www.youtube.com/watch?v=Efmql5lpggA&feature=youtu.be

30 Mar 2014, 21:30:
A vazut cineva filmuletul? smile.gif
ali3n_cop
Cu ce te ajuta faptul ca isi vor da cu totii pe aici cu presupusul? Ai toata saptamana la dispozitie sa o duci la un tester care va elucida misterul. Nu pare sa fie ceva grav daca masina functioneaza normal.
bosseno1
Salut cu respect userii cu experienta care au dat roade raspunsurile lor!
Am achizitionat de curand un Renault Scenic 1.9 dCI 120 cai din 2004, la un pret super convenabil insa cu f multi km 235.000....spre surprinderea mea auto meerge extraordinar de bine, toate functiile si dotarile raspund impecabil, consumul mediu este undeva la 8 litri la suta, de alergat undeva pe la 180 de km la ora incepe sa fie un pic instabila asa ca am cumparat-o fara sa mai stau pe ganduri....am achizitionat si o sonda can-clip sa vad si sa testez miracolul....o singura eroare am depistat si anume circuit captor pozitie vana egr!
Intrebarea mea este cat de grava e problema?...mentionez ca locuiesc in germania si mana de lucru la un service reno e peste bugetul pe care mi-l pot permite sa investesc in aceasta masina momentan!...un exemplu ca sa va faceti idee cam cat costa mana de lucru de aici ar fi asta....ca sa schimbi distributia si injectoarele costa mai mult decat am dat pe masina!....respect si astept raspunsul la intrebarea mea!
pustyou
buna seara... deoarece mi sa aprins si mie in bord Chec injection+service am inceput sa citesc si eu topicul... la mine se manifesta in felul urmator.... bag cartel-START invarte si nu porneste.... apas din nou start o ia la sfert (aproape)... Am verificat/schimbat bujii,am schimbat filtrul de motorina, am verificat bateria... nimik... pana gasesc un service bun unde sa o pot pune pe tester ma mai poate ajuta/indruma ce asi putea sa ma fac.... multumesc!!!

PS:sau poate stie cineva un sevice bun sau un meseris in BOTOSANI/SUCEAVA
espacern
Testul cu "borcanase" te ajuta rapid....pana ajungi la alte verificarii.
ovy_megane_1982
Salut. Pentru prima data de cand am masina(aproximatix 3 ani jumatate) mi-a aparut mesajul check injection,motorul numai trage deloc si dupa masina e numai fum negru(foarte mult).De mentionat ca EGR-ul este curatat acum 2 saptamani, si ca turbina consuma ulei(destul de mult). Ceva pareri?
espacern
QUOTE(ovy_megane_1982 @ 10 Oct 2014, 20:53)
mi-a aparut mesajul check injection....Ceva pareri?

Tester?
ovy_megane_1982
Maine dimineata am programat-o la service.Dar are vreo legatura EGR-ul cu consumul de ulei al turbinei?
pustyou
filtru de motrina e schimbat?

10 Oct 2014, 21:32:
am fost si eu in sfarsit ieri cumasina la TESTER.... mi-a sters eroarea si de atunci nu mi-a mai aparut mesajul cu check inj+service.... masina a pornit la sfert si azi dimineata... deci ramane sa inclin balanta pe filtru de motorina ca imi facea probleme
ovy_megane_1982
Cu greu am ajuns sambata cu ea la service.Daca la inceput tot se mai accelera si ajungea la 70 km/h n-a mai sarit de 30 km/h.Cand acceleram se auzea un rapait puternic de la motor,dar n-am putut sa-mi dau seama daca e de la injectoare sau din alta parte.Pus testerul pe masina si a dat 2 erori(senzor supraalimentare turbina si supapa evacuare gaze).Au dat injectoarele jos(nu am inteles de ce) si le-au pus pe bancul de proba. Toate deschid normal de la 80 bar, stau bine si pe retur pana la 1600 bar unde doar unul face fata pe retur(nr. 4) iar 1,2, si 3 nu. Au verificat si jocul turbinei si mi-au spus ca este mare.De schimbat turbina oricum aveam de gand sa o schimb,dar ei spun ca si injectoarele trebuie reparate (ca alea ar fi problema).Astazi osa-i faca testul de compresie sa vada nu are motorul defect(postoane sparte).De mentionat ca sambata dupa ce am ajuns la ei am oprit masina iar de pornit a pornit normal fara nicio problema.Singura problema este ca nu trage deloc si fumega ca o locomotiva.
pustyou
dezamagire maxima... aastazi mi s-a aprins iar check inj+service.... ramane sa verific injectoarele
bele_mihai
salutare !
prima oara pe aici cu o problema la masina parintilor.
megane 1.5 dci de prin 2004 daca nu ma insel.

problema este de iarna trecuta. check injection. consum cu 1.5-2 L mai mult decat normal. la temperaturi mici afara apasa butonu chiar si de 10-15 ori pentru pornire. cand porneste masina cartierul intra in ceata. daca sta parcata 3-4 ore porneste ok. daca depaseste 4-5 ore deja butonu e apasat de mai multe ori.
am ajuns la cineva la service iarna trecuta. a zis ca din soft sa fi fost problema. ajungea prea mult combustibil la injectoare sau ceva de genul. a mers 3 zile, dar problema a revenit. eu am plecat in voiaj iar ai mei cu rabdare au trecut iarna. smile.gif pe timp de vara nu i-a preocupat problema pentru ca masina pornea la primul buton.
acuma a venit frigul si masina bineinteles ca face la fel.
din ce am citit in tot topicul ar putea fi: supapele acelea, injectoarele.
o pompa de amorsare ar fi fost schimbata se pare asta iarna. supapele au 2-3 ani de cand au fost schimbate. chiar asa nu rezista sau mecanicii sa fi dat buleala ?! cat despre injectoare se pare ca injectorul 2 si 4 arata 1 cm nivel, iar 1 si 3 arata 5 respectiv 7 cm de nivel. (nu stiu ce nivel ca nu ma pricep). ce am aflat si eu de la taicamiu va detaliez aici.
sunt in Constanta. service-ul unde mergeam frecvent si-a cam pus mainile in cap. aveti o recomandare ? si ultima chestie, in caz de schimb un injector-doua supapele vin la pachet ?
multumesc in avans !
darem
Am trecut de curand prin ceva asemanator si it voi spune ce am decis eu sa fac, pe scurt:
Masina s-a oprit din mers si a fost tractata pana acasa, a doua zi a pornit la prima cheie. Initial am crezut/sperat ca este senzorul de presiune de pe pompa. la service nu a fost chiar asa. tester si un inj avea returul mare si al doilea era la limita.
Service-ul Iulius Service Auto (sper sa nu se considere reclama) mi-a propus doua varinate:
1. Scoatem inj., le ducem la Tehno Diesel (iti pot datele de contact de la ei) si cel/cele care sunt in afara limitelor le inlocuim supapele de retur si pleci linistit ...o perioada.
2. verificam toate inj, distribuitorul si pompa, inlocuim toate supapele de retur, desfacem pompa si o verificam -daca prezinta uzura inlocuim toata partea de joasa cu kit-ul de reconditionare (contine aproape toate elementele partii de joasa din pompa de inj.
Am ales varianta a doua si am scos tot de la pct.2 de pe masina si am fost dus de cineva de la service la cei de la Tehno Diesel.
Am reconditionat toate inj, au fost verificate apoi, pompa desfacuta si reconditionata cu acel kit si le-am montat la loc la service. Pompa pe masina si cu testerul pe ea, in mers nu scotea mai mult de 1200 bar din 1600 cat era cerut.
Apoi am verificat si curatat rezervorul, inlocuit filtrul diesel si suflat toate conductele sistemului de alimentare.
Mi s-a propus sa inlocuiesc si acea para de amorsare pe motiv ca ar strange pilitura sau mizerie in ea...am ales s-o desfac, s-o curat si s-o montez la loc.
Cam asta am facut eu la momentul in care m-am lovit de asa ceva.

Inj noi au in componenta lor si supape noi, dar poti alege sa cumperi doar supapele (din surse bune) si sa cureti/verifici inj dupa ce le-ai inlocuit.

Succes.
bele_mihai
multumesc de raspuns prompt. ca idee, cat te-a costat tot punctul 2 ? ca sa stiu de la ce suma plec smile.gif ms.
darem
Ai PM.
bele_mihai
ms de pm smile.gif nu pot sa trimit private momentan smile.gif
luni sunt programat si eu acolo. sper sa iasa bine. revin cu feedback
petro_ionut
Salut, poate ma ajutati si pe mine cu o idee pentru ca nu stiu ce sa ii mai fac, am un megane 1.5 dci 60kw, ideea e ca mi-a aprarut aceasta eroare, am fost la un service injectoare, puse pe banc acestea sunt in stare perfecta, ideea e ca cei de acolo au gasit ulei in capatul injectorului 3, a carui eroare o gasim si la diagnoza, dar care nu poate fi stearsa, masina porneste mai greu! Masina nu consuma ulei, dar la pornirea la rece, porneste cu fum negru!
pustyou
petro din cate shtiu eu daca tester-ul iti gaseste injectorul atunci e partea electrica dusa la injector... incearca sa il inlocuiesti sa vezi daca iti mai face probleme... eu am patit la fel... cu inj. 4 il dadea eroare l-am schimbat si de atunci gata problemele...
petro_ionut
Mersi, e posibil sa schimb doar partea electrica a injectorului, poate găsesc varianta asta mai ieftina!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.