Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire greoaie DCI la rece, Pornire greoaie DCI la rece

andreiul
post 10 Dec 2013, 15:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




Clio Symbol Fidji 2005 1.5 dci - approx. 100000 km.

Atunci cand temperatura scade sub 3-4 grade (cam aceeasi plaja de temperatura cand intra Webasto), masina porneste greu (in loc sa porneasca dupa ce invarte de cateva ori, trebuie sa las demarorul sa invarta mai mult). Motorul porneste de fiecare data, insa pret de aproape 10 secunde motorul nu functioneaza rotund (ca si cum nu ar functiona in toate pistoanele).

Dupa cele approx 10 secunde de balbaiala, motorul functioneaza normal.

Bujiile au fost schimbate acum 2 ani, la injectoare nu am umblat niciodata.

Nu merg subturat.

S-a lovit cineva de aceasta problema?


--------------------
Renault Clio FIDJI 2006
BaftaQ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 Dec 2013, 15:35
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Mersul neregulat la pornirea la rece in general vine de la presiune inegala intre cilindrii. Ai masina de noua? Cat esti de sigur de acei 100.000 km?

Oricum eu as face un test de compresie pentru a vedea cum sta ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdannicusor83
post 10 Dec 2013, 15:35
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 2 October 12




pot fii multe....


- injectoare
- presiune mica in pompa de inalta
- bujii
- aer pe conducte
etc.



--------------------
Renault Megane 2 2007 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 10 Dec 2013, 15:39
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




@andreiul, cand e frig afara pune si ia conactul odata sau de doua ori inainte de a porni. Eu asa fac cand e foarte frig. Intr-adevar si la mine o ia mai greu ca vara, adica nu mai porneste la 1 secunda, porneste la 2-3 secunde de invartit. Acum depinde cat de rau face la tine dupa ce o pornesti, ca na totusi e diesel si face ca un mic tractor cand e rece motorul si rece afara. SCoate sunete ceva ciudate? daca pleci cu ea imediat ce o pornesti simtit ceva pierdere de putere sau alte simptome?


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Dec 2013, 15:56
Post #5


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




2-3 secunde nu-i o tragedie, poate e chiar normal dar 10 secunde e cam mult, mai ales ca nu vorbim de -20 de grade


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 10 Dec 2013, 17:41
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Cauze pot fi multiple, cel mai indicat in cazut de fata ar fi sa mergi sa faci un test de retur la injectoare plus neaparat o diagnoza, si asta in special cand motorul e rece.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 10 Dec 2013, 18:40
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Salut,posibila simptoma a injectoarelor.Mie imi imi trepida motorul ca si cum ar merge in 3 si se vedea la turometru oscilatie,de pornit pornea la prima cheie, decat la temperaturi mai mici de -8 o lua la a 2 cheie scurta.Nu stiu de ce daca tin mai mult de 2-3sec demarorul se opreste singur.La mine a fost un injector de galopa primele 5-10 minute la rece,dupa ce l-am reconditionat totul a fost ok.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiul
post 13 Dec 2013, 11:04
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




Deci,

Am dat bujiile afara si sunt ok. Am muncit cateva ore sa le scot (cu jumatate de spray WD40 consumat). ATENTIE! Bujiile nu intra complet in chiulasa (se vede o buna parte din filet afara); deasemenea, nu intra toate la acelasi nivel. Unele se infileteaza mai mult, altele mai putin.

Bujiile actuale sunt Beru, codul este identic cu cel de origine.

Masina porneste de fiecare data dupa cateva secunde de dat la demaror.
Mersul neregulat dureaza iarasi maxim 10 secunde, dupa care se stabilizeaza.

Nu exista pierderi de putere, indiferent de turatie sau de temperatura a motorului.

Indiferent de cate ori pun bujiile, daca motorul este rece, face la fel.

Nu se aud zgomote ciudate (nici din motor, nici de la injectoare.

Masina are 100.000 km (masina am cumparat-o la 18.000 km de la un prieten).

Intrebari:

1. La mine, becul de la bujii se stinge la fel (ca durata de timp), indiferent de temperatura de afara). E normal?

2. La mine bujiile raman alimentate si dupa ce se stinge becul, adica pe toata perioada cat este contactul pus. E normal? Nu am facut acest test si pornind motorul, pentru ca nu aveam inca o bujie ca sa astup "gaura" din chiulasa.

Multumesc.

This post has been edited by andreiul: 13 Dec 2013, 11:05


--------------------
Renault Clio FIDJI 2006
BaftaQ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Dec 2013, 11:22
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




1.Nu...cand e rece trebuie sa stea aprins un pic mai mult.
2.Asa este normal...pentru depoluare.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Dec 2013, 12:39
Post #10


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(andreiul @ 13 Dec 2013, 11:04)
Deci,

Am dat bujiile afara si sunt ok. Am muncit cateva ore sa le scot (cu jumatate de spray WD40 consumat).
*




Pai nu trebuia sa te chinui ... este o modalitate mai babeasca dar la fel de eficienta pentru a vedea daca sunt bune sau nu ...

Se da jos caciulita de pe capatul bujiei

Se ia un fir electric si se pune un capat pe + bateriei iar cu celelalt capat atingi usor capatul bujiei .... daca face mici scantei, bujia este buna, daca nu ... este arsa ...

In 10 min. le-ai verificat pe toate 4 ...

Asta pentru altii care mai vor sa le testeze. Eu, personal, la inceputul fiecarui sezon rece fac acest test ..

This post has been edited by cj98czh: 13 Dec 2013, 12:40


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdangepe
post 22 Dec 2013, 06:25
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 1 July 07
From: Bucuresti




Daca pui ulei 2t in motorina asa face, porneste mai greu. Dar nu 10 sec. La mine cu ulei in motorina porneste in 3-4 secunde. Fara ulei in 2 sec. Am verificat personal. Din ce stiu bujiile se incalzesc doar cat se aprinde becul in bord. In timpul functionarii bujiile nu sunt incalzite. Daca ai obs atunci cand pui a 2 a oara contactul becul ptr bujii nu se aprinde. Bujiile eu le am verificat cu un fir de plus de pe baterie pus pe fiecare bujie. Daca face scanteie este ok.


--------------------
ford/renault escort MK VII/symbol 1,5 dci 1997/2007 - B-13-GPE
[URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Dec 2013, 08:31
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(bogdangepe @ 22 Dec 2013, 07:25)
In timpul functionarii bujiile nu sunt incalzite.

Gresit!
Dupa pornire la DCI bujiile sunt alimentate pana ajunge motorul la o temperatura anume....parte a sistemului de depoluare.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdangepe
post 22 Dec 2013, 19:08
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 1 July 07
From: Bucuresti




Am inteles, o s verific maine dimineata. Sincer eu stiu ca bujiile se incalzesc doar cat se aprinde becul, nu te contrazic pana ce nu verific smile.gif


--------------------
ford/renault escort MK VII/symbol 1,5 dci 1997/2007 - B-13-GPE
[URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 22 Dec 2013, 19:46
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Bujiile functioneaza si dupa pornire. Timpii de functionare inainte de pornire si dupa.Pozele sunt puse invers.Aia cu rosu e prima pagina si tabelul pagina urmatoare


This post has been edited by verde: 22 Dec 2013, 19:56

Attached thumbnail(s)
bujii.jpg ( Size: 391.07k ) Number of downloads: 956
bujii_1.jpg ( Size: 406.62k ) Number of downloads: 1006


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdangepe
post 22 Dec 2013, 20:06
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 1 July 07
From: Bucuresti




Cred ca este vorba de o confuzie, in documentele postate este vorba de incalzitoarele lichidului de racire. Eu am zis de bujiile incandescente.


--------------------
ford/renault escort MK VII/symbol 1,5 dci 1997/2007 - B-13-GPE
[URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 22 Dec 2013, 20:13
Post #16


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Citeste mai atent ca e vorba de bujii.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Dec 2013, 20:13
Post #17


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Bujia de la cilindrul nr....este de la incalzitoarele lichidului?
Nu e nici o confuzie in documentele respective....poate altundeva.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdangepe
post 22 Dec 2013, 20:34
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 1 July 07
From: Bucuresti




Oki doki, nu stiu franceza, am citit cu google translate si scrie de refroidisseur liquide, am s vad maine pe viu. Daca se incalzesc si in primele secunde de functionare eu as fi facut becul s ramana aprins smile.gif Din ce inteleg temperatura este luata dupa lichidul de racire si la 0 grade dupa ce a pornit motorul l incalzeste intre 30-60 secunde.


--------------------
ford/renault escort MK VII/symbol 1,5 dci 1997/2007 - B-13-GPE
[URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Dec 2013, 21:14
Post #19


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Becul din bord se aprinde doar in perioada de preincalzire si dupa demaraj urmeaza perioada de postincalzire cand nu se mai este semnalizat prin martor in bord.
Dar daca urmaresti regimul motorului dupa pornirea la rece ai sa remarci ca dupa o perioada se schimba turatia si mersul motorului.....s-a incheiat functionarea bujiilor!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 27 Dec 2013, 08:59
Post #20


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(cj98czh @ 13 Dec 2013, 13:39)
Pai nu trebuia sa te chinui ... este o modalitate mai babeasca dar la fel de eficienta pentru a vedea daca sunt bune sau nu ...

Se da jos caciulita de pe capatul bujiei

Se ia un fir electric si se pune un capat pe + bateriei iar cu celelalt capat atingi usor capatul bujiei .... daca face mici scantei, bujia este buna, daca nu ... este arsa ...

In 10 min. le-ai verificat pe toate 4 ...

Asta pentru altii care mai vor sa le testeze. Eu, personal, la inceputul fiecarui sezon rece fac acest test ..
*



semi-corecta metoda ... daca da scanteie, nu insemna ca nu are depuneri si functioneaza la parametrii mult sub una montata ceva mai recent
isi mai pierd din incandescenta si eficienta cu timpul tongue.gif ... oricum, dupa un anumit nr. de km, daca tot umbli acolo si muncesti ceva din cate inteleg, cred ca merita schimbate direct

This post has been edited by crisolro: 27 Dec 2013, 09:03


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiul
post 27 Dec 2013, 10:36
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




Salutari si La Multi Ani!

Azi dimineata a pornit ceeeva mai bine (este mai cald) - la prima cheie, cam dupa 5-7 secunde de dat la demaror.

Sistemul de preancalzire functioneaza (intra in functiune cam la 30 de secunde de la pornirea motorului - se aude).

Ce am constatat este faptul ca este aer pe conductele de motorina. Aer la greu. In acest caz este firesc sa porneasca greu, deoarece pompa este dezamorsata. Sper sa nu fi cedat pompa si sa dau si eu in patima piliturii pe toata instalatia....nu mai vorbesc de injectoare, insa sa le iau si eu pe rand.

Pana ajung la service (in ianuarie), am rugamintea sa imi spuneti cum pot sa vad daca am pilitura de la pompa pe circuit (macar sa stiu pe ce picior dansez).

Multumesc anticipat.

PS: Am uitat sa specific: este al doilea sezon rece cand face asa, deci nu e ceva nou.

This post has been edited by andreiul: 27 Dec 2013, 11:16


--------------------
Renault Clio FIDJI 2006
BaftaQ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jfo
post 28 Dec 2013, 20:51
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 November 06
From: Bucuresti




Salutare!daca vrei sa vezi pilitura cu adevarat ridica bancheta si incearca sa scoti capacul de la plutitor uita-te cu o lanterna eventual baga un magnet .bafta!


--------------------
Renault Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/ Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp
D C i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 20:36
Dacia