Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DN 2D Targu Secuiesc - Focsani
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Starea Drumurilor
Pages: 1, 2, 3, 4
lord_wader
QUOTE(cipriann @ 9 May 2010, 08:13)
daca trebuie sa fac calatoria ma bag...daca nu  te bagi tu smile.gif
*


In mare parte cunosc drumul, m-as astepta totusi la niste imbunatatiri fata de anul trecut cand "se lucra" evident in stil romanesc. De mers se poate merge, oricum este "infinit mai bun" drumul decat Toplita-Gheorgheni-Bicaz, o alta destinatie turistica.
Ce nu mi-a placut anul trecut a fost lipsa de respect a autoritatilor locale fata de potentialul turistic al zonei, vorba lui Mircea Badea si cu o lingurita daca puneau piatra tasata in crapaturile alea de beton tot le umpleau intr-o saptamana. Faza asta chiar nu o inteleg, Putna e la 2 pasi de ei deci pietris este gratis. Stiu ca e solutie de 1-2luni dar macar e gratis. Si la fel intrarea in Lepsa pe vreo 200m era noroi si gropi de parca nu puteau nivela cu o lama si apoi sa puna piatra, nesimtire si nepasare ce mai....Nu cred ca deranja pe nimeni niste piatra pe sosea dar asa cu cratere si noroi...
In rest drumul e f bun.
nca
OK, deci e mai mult decat acceptabil acest drum fata de cum era altadata. Pe mine ma intereseaza si in continuare cum e, adica Targu Secuiesc -> Miercurea Ciuc (11B + 12).
mihail75
De la un prieten am aflat ca la poduri in Tulnici inca se lucreaza (cu ocolire prin gropi), iar portiunea dinspre Ojdula dupa ce iesi din jud. Vn inca nu e facuta.
De asemenea, se pare ca au pus niste camere de supraveghere la Vidra, aviz amatorilor:
http://www.ziaruldeiasi.ro/regional/focsan...la-vidra~ni6bq0
Batrânul
De la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania:
DN 2D Lepsa (VN) -Ojdula (CV)
Se lucreaza la refacerea variantei. S-au montat indicatoare rutiere de avertizare.

Nu sunt prea sigur ce inteleg ei prin "varianta" la Lepsa.
lord_wader
Am FOST biggrin.gif tongue.gif
De la Tisita am luat-o spre Soveja, drumul bun, apoi stanga pe scurtatura spre Vidra ca sa intru pe DN 2D Focsani-Tg. Secuiesc. Mare greseala, scurtatura aia e de fapt un drum penal, spart, nu recomand mai bine mergeti pana la Focsani in caz ca veniti dinspre Iasi de exemplu.
Drumul e asa cum era si anul trecut adica bun pe sectoarele asfaltate si prost, mega prost in Tulnici unde gropile din dalele de beton s-au largit, evident nimeni nu a miscat un deget pt a face ceva. Partea buna e ca satul Tulnici se intinde doar pe vreo cativa km.
Cum iesi din Tulnici si urci spre Lepsa prin zona brazilor "chilugi" s-a turnat asfalt nou. Au mai ramas 3-4 poduri in lucru.
La intrare in Lepsa drumul e cam prost cu gropi, in tunel e asfalt, in rest prin Lepsa asfalt bun.
Se circula totusi mai bine ca anul trecut, masini la greu multe chiar de lux, pacat ca autoritatile nu vin sa "culeaga" banii acestor bogatasi.
La iesire din Lepsa drumul secundar de langa pod a fost luat de ape ohmy.gif biggrin.gif noroc ca am ajuns la fix cand s-a reparat.
Apoi spre Tg. Secuiesc drumul impecabil, cateva portiuni fara asfalt, dar drumul e bun.
Inainte de Tg. Secuiesc la vreo 15km asfaltul dispare pe vreo 4-5km dar drumul prin padure e lin, fara denivelari mari chiar practicabil.
Apoi cand iesi din padure si pana la intersectia cu drumul Onesti-Tg. Secuiesc iar asfalt nou imprecabil, doar pe un fir, urmeaza si al 2lea, motociclisti la greu pe acolo care "dau ture" biggrin.gif
Per total drumul Lepsa-Tg Secuiesc e bun, mai practicabil decat Bicaz de exemplu, macar drumul ala de pietris nu e denivelat si amortizeaza bine
mihail75
multam de update, la vara sigur dau o tura pe acolo (voi fi in zona).
Intr-adevar, mare greseala ca ai luat-o pe acea scurtatura spre Vidra. Eu fac altfel: la Tisita, fac tot spre Panciu-Soveja, insa la intrarea in Panciu vezi ca e un indicator spre stinga ce indica un drum spre Tifesti. Practic e o conexiune de cca. 10 km ce face legatura tot cu DN 2D, iesind peste dealuri la Bolotesti. Nici aceasta scurtatura nu e f buna, din cei cca. 10 km cam jumatate, partea din satul Tifesti, e cu gropi, dar dupa aceea ai vreo 3 km de asfalt nou. Merita, pt. cei 5 km de drum mai prost scutesti ocolul prin Focsani.
lord_wader
In mod sigur data viitoare, in vara cred ma deplasez pana in Focsani si de acolo macar merg e seasea adevarata, chiar daca ocolesc vreo 40-50km
mihail75
varianta de care spun e buna, mai ales ca pina in vara probabil peticesc si acele gropi din Tifesti. Nu merita ocolul pina la Focsani, dar in fine fiecare alege varianta optima.
lord_wader
Pai nu e o problema sa ocolesc, daca stiam ocoleam, oricum la 4.5 consum la suta nu e nici o problema pt. mine decat timpul de parcurgere care la noi e direct proportional cu numarul de sate de pe traseu sau cu starea drumului. De exemplu: Barlad-Lacu Rosu 5ore din cauza drumului Vs-Bc dar si Bicaz-L. Rosu, iar Barlad-BV 3.5ore aceeasi distanta aprox.
clampi
Baile Tusnad - Bixad - (deviere/reantoarcere la traseu, 7+7 km, catre lac Sf.Ana) - Balvanyos - Turia - Targu Secuiesc - Tinoasa - Ojdula - Gresu - Lepsa - Focsani / 22-24 mai 2010

Baile Tusnad - Bixad = drum asfaltat
Bixad - intersectie catre lac Sf.Ana = drum cu gauri, plombe
intersectie catre lac Sf.Ana - lac Sf.Ana = drum asfaltat
intersectie catre lac Sf.Ana - Balvanyos = drum cu gauri, plombe
Balvanyos - Turia = drum cu plombe, fara gauri
Turia - Targu Secuiesc = drum cu plombe, fara gauri
Targu Secuiesc - Tinoasa = drum asfaltat
Tinoasa - Ojdula = drum asfaltat
Ojdula - Lepsa = drum prost + drum asfaltat
in Ojdula = drum cu gauri, fara plombe pe lungime de 3 km
de la iesirea din Ojdula = incepe macadam pe lungime de 5.2 km
de la pct. anterior (5.2km) pana in Lepsa = drum proaspat asfaltat
(aceasta distanta de 29.1 km pana la intrarea in Lepsa este intrerupta
de drum macadam in trei locuri, pe lungime de 200-300 metri astfel: la
doua curbe in ac de par si dupa iesirea din Gresu)
podul din Lepsa peste raul Lepsa a fost "refacut" dupa ploile recente
Lepsa - Tulnici = drum prost + drum asfaltat
(dupa iesirea din Lepsa, de la intersectia cu drumul ce duce la Complexul
Cascada Putnei-N:45,93126/E:26,59729 incepe drum plin de gauri de 20-30
cm, fara plombe, cu asfaltul "mancat, tocit" ; drumul este asa pana la
intrarea in Parcul Natural Putna-Vrancea - N:45,92112/E:26,65458, de
unde incepe drumul asfaltat pana la Tulnici, cu exceptia curbelor, unde pe
o portiune de 100-200 metri, nu este asfaltat)

in Tulnici = drumul este plin de gauri adanci si dese

Tulnici - Focsani = drum asfaltat
(podul din Vidra, peste Putna, este circulabil pe ambele sensuri; pe sensul
spre Focsani a inceput sa se "manance" asfaltul -asfalt care are grosimea
de 3-4 cm)
Batrânul
Multumim pentru informatiile detaliate.
Deci, nici în vara asta nu voi merge Focsani - Brasov prin Lepsa; e un traseu pe care îl tot amân de câtiva ani, în speranta ca va fi modernizat...
cipriann
Se pare ca am aflat adevarul abia acuma...deocamdata nu merita sa scurtezi 40 de km ca tot ala e timpul de deplasare,in plus mai strici si masina prin gropi.Asteptam cu interes sa se termine lucrarile!!!Ruta cea mai buna si sigura pana la Focsani este pe la Tg.Sec - Onesti - Adjud.
lord_wader
Eu nu as spune ca e asa de naspa drumul, nu e de speriat asa cum e prin Bicaz sau Bicaz- Vatra Dornei ori Toplita. Alea chiar erau naspa, cred ca si acum sunt la fel.
Intradevar asa cum spunea si colegul care a detaliat sunt gropi si zone neasfaltate dar gropile sunt in special in Tulnici si inainte de Lepsa in total pe vreo 4-5km, vreo 2km in Tulnici si vreo 3 inainte de Lepsa, dar partea buna e ca se pot ocoli si oricum mai repede de 40 nu se merge pe acolo pt ca in Tulnici stau oamenii pe marginea strazii si la Lepsa e circulatie aglomerata mereu deci teroretic se pot ocoli. Oricum cei care lucrau la asfalt erau in zona cu utilajele deci probabil vor plomba daca nu deja au si terminat de cand am fost eu.
Iar macadanull de dinainte de Ojdula de fapt e pietris+nisip deci drum de tara. Si cum pe acolo curge mereu apa din izvoare direct pe drum zona nu e plina de praf deloc, ba chiar pietrisul e afundat in drum, e batut deci nu te zdruncina si nici nu sar pietre in caroserie.
Sa fim totusi realisti, drumul nu e asa rau comparat cu alte zone, e practicabil, pana si eu spun asta care as fi in stare sa dorm langa masina si sa o spal zilnic.
lord_wader
Update? biggrin.gif
Vreau sa ajung in Brasov de data asta tot pe acolo fiindca e mai rapid si mai la indemana pe acolo decat prin Bacau,Onesti etc si ma gandeam ca de 2 luni de la ultima mea expeditie trebuie sa fi reusit de plombat si ei in Tulnici si intrare in Lepsa, nu?
Care ati fost pe acolo in ultimele 2-3 saptamani?
mihail75
lord_wader, am fost pe acolo acum citeva zile (dus-intors spre Sibiu) si iti confirm ca situatia e aceeasi, doar ca au plombat in zona Tulnici-Lepsa (dar plombare ca la Ro). In rest aceleasi poduri in lucru, cu ocoliri, portiuni cu piatra ici si colo, plus cei 5 km de drum pietruit inainte de Ojdula (din care 1 km s-a stricat destul de mult datorita faptului ca e spalat de apa). Plus lucrari, asfaltari in zona Bolotesti si lucrari la versanti peste tot. Cred ca la anul acest drum va merita facut!
mikeb
Mai stie cineva una alta de drumul asta?
Vreau sa trec asa:
Cozmeni<----11B---> Tg. Secuiesc<---2D--->Focsani
am fost in 2007 pe el, am bagat atunci serpentine pe "teren arat" la greu, cu max viteza a 2-a, o masina mai joasa trecea foarte greu pe acolo, portini pomenite in mesaje mai sus; peisajul e splendid, as merge pe acolo daca e practicabil si nu rup golanu'.
lord_wader
QUOTE(mihail75 @ 5 Aug 2010, 22:28)
lord_wader, am fost pe acolo acum citeva zile (dus-intors spre Sibiu) si iti confirm ca situatia e aceeasi, doar ca au plombat in zona Tulnici-Lepsa (dar plombare ca la Ro). In rest aceleasi poduri in lucru, cu ocoliri, portiuni cu piatra ici si colo, plus cei 5 km de drum pietruit inainte de Ojdula (din care 1 km s-a stricat destul de mult datorita faptului ca e spalat de apa). Plus lucrari, asfaltari in zona Bolotesti si lucrari la versanti peste tot. Cred ca la anul acest drum va merita facut!
*



Pai atunci inseamna ca e bine totusi, eu nu imi faceam griji despre portiunea fara asfalt ci despre gropile din Tulnici. iar podurile....nu sunt asa multe, 10-20m de piatra si praf si ai scapat. Mai rau era sa vii cu un 60-70/h si sa nu ai timp sa eviti gropile alea din asfalt, eu cred ca alea fac mai mult rau la o masina decat putin praf, pietris si niste drum de tara, astea tin mai mult de confortul interior decat de pagubele aduse masinii. Cred ca fiecare a mers cu masina lui pe drum de tara, unii distante de 4-5-7 ori mai mari decat acea portiune de la Ojdula si nu s-a mai stricat nici o masina.
Ms pt. info smile.gif
cipriann
Maine ma intorc de la Focsani pe la Lepsa/Ojdula......revin cu detalii proaspete !!! biggrin.gif
Urati-mi noroc smile.gif
ifrimv
Asteptam informatiile cu maxim interes.
cipriann
*Deci....pana la Tulnici un drum de nota 10 cum vii dinspre Focsani.

*Intre Tulnici si Lepsa este o portiune de vreo 5 km unde se lucreaza la drum si la cateva poduri,este asfaltul vechi cu gropile vechi (nu foarte mari) dar se poate merge cu 30-40 km/ora.

*In portiunea de padure intre Lepsa si Ojdula sunt vreo 5 portiuni de cate 100 metrii neasfaltate (se lucreaza la refacerea podurilor) iar pana sa intrii in satul Ojdula este ramasa o portiune de vreo 7 km neasfaltata deloc.
Aici este cea mai nasoala portiune a drumului (denivelari,bolovani,praf mult) dar si in satul Ojdula este destul de prost drumul pana la intersectia cu DN 11.

*Distanta totala Focsani - Brasov este de aproximativ 175 km.

*Ca si concluzie personala...cred ca merita circulata ruta dupa ce se asfalteaza portiunea din padure,cea de 7 km pana la Ojdula....dar cine stie cand v-a fii facuta.

*Cine vrea sa mearga pe ruta asta sa nu spele masina inainte smile.gif

Numai bine all !!!
nca
E clar! Tot pe la Nehoiu ma duc la Brasov!
lord_wader
Tot ieri am tras si eu o fuga pana la Lepsa dinspre Focsani.
Pe la Valea Sarii am oprit si am intrat in stanga spre Putna, langa mal, si am facut un gratar tongue.gif Nu intelegeam de ce un nene cu un 4x4 statea pe acolo in asteptare. Apoi cand am vazut ca aia cu masini cu garda mica nu mai pot urca spre sosea am inteles, omul ii tracta pe cei care nu mai reuseau sa iasa din cauza drumului abrupt si cu macadan mult. Eu am reusit din prima.
Revenind la sosea, lucrurile par sa o ia in directia buna. Poduri care erau in constructie in primavara acum erau gata, dar mai sunt in lucru cateva. Se lucreaza in ritm intens peste tot, praf, camioane cate 10-12 in rand, excavatoare, trafic pe un sens etc.
Partea care m-a surpins este Tulnici sat, tocmai terminasera tot satul de asfaltat, cred ca numai sambata au dat gata vreo 1.5km pe o banda. Deci a disparut betonul ala naspa cu cratere din sat, soseaua lata, neteda.
Dupa ce treci de Tulnici si pana in Lepsa a ramas betonul , cred totusi ca l-au frezat cumva ca nu mai are asfalt deloc, probabil l-au pregatit pt. asfaltare. Inainte era si asfalt pe acolo si era rau tare, acum ramanand doar beton sunt si gropi mai putine si nu prea adanci, ici si colo cate una mai severa de 5-10cm si diametru 30cm, in rest damburi si beton atacat dar nu transee.
Cred ca in momentul in care o sa termine, dupa parerea tatalui meu care lucreaza in domeniu pe la anu' pe vremea asta biggrin.gif , soseaua asta o sa fie cea mai circulata ruta care sa capteze traficul din Vn, Gl, Br, Ct, Vs spre Brasov. Si asta din 2motive: pe la Buzau e cam deprte, iar pe la Onesti faci cam mult timp.
Ce m-a surpins iar a fost multimea de masini de lux care treceau spre Lepsa. Veneau in coloana: B, VN, GL numai A4, X5, Passat, Volvo, etc
La fel VW la greu, cred ca 2 din 5 masini erau Golf sau Passat, Iar 3 din 5 erau dieseluri. Astia erau oamenii normali, nu bogatii. Si culmea in timp ce eu mergea cu 20-30 aia treceau si cu 50-60, de parca numai pe noi astia cu masini mai ieftine ne-ar preocupa problema gropilor.
lord_wader
UP? biggrin.gif
ce s-a mai asfaltat?
lord_wader
Up din nou smile.gif
mihail75
cineva mi-a spus recent ca s-ar fi asfaltat Soveja-Lepsa!!! Mi-am exprimat neincrederea, dar cine stie, poate s-a intamplat minunea!
cmandrei
Pai era inceputa bine lucrarea (daca citesti topicul) ... deci exista sanse smile.gif
mihail75
he he, nu numai ca citesc topicul, dar contribui la el de ceva vreme (daca citesti topicul)! Atentie, ma refer la Soveja-Lepsa, nu la Focsani-Lepsa-Ojdula (de care se discuta in principal aici), de aceea imi exprimam scepticismul. Soveja-Lepsa e rupt de mai multi ani, la un moment dat se trecea raul Lepsa prin... rau.
cmandrei
Da da da da da da da ok ... m-am grabit eu scuze smile.gif
hellcat
Ar fi minunat sa fie asa cum spui, insa nu cred.
Drumul nu avea nevoie doar de asfalt, in unele locuri lipsea drumul si cele 2 poduri din componenta lui erau amandoua daramate. Costurile de refacere a traseului ma gandesc ca sunt imense.
Traseul este foarte frumos si pitoresc, fiind un defileu practic, liniste si natura curata, bine asa era cand omul nu avea acces cu catelu si purcelu la gratar. Refacerea drumului e sinonima cu manelizarea zonei.
[attachmentid=1627678296] [attachmentid=1627678298]
mihail75
Cred ca respectivul ce mi-a spus informatia a confundat problema si se referea de fapt tot la Focsani-Lepsa-Ojdula, cu toate ca, atunci cind mi-am aratat neincrederea, insista sa imi spuna ca a mers pe Soveja-Lepsa si era refacut. Ajung curind in apropiere si am sa fac verificari. Pe de alta parte, e adevarat ca refacerea oricarui drum montan permite nu numai accesul mai facil iubitorilor muntelui, ci si manelistilor si aducatorilor de gunoaie!
lord_wader
Te asteptam cu nouatati, si despre Tulnici-Lepsa.

Acea zona, Tulnici-Lepsa, vreo 10km e marea "buba", a tot fost descrisa(inclusiv de mine). Ultima data cand am fost (prin toamna) scriam ca se asfalteaza de zor, la foc automat, Tulnici era 100% ca nou si avansau.... spre Lepsa ohmy.gif Inainte de Lepsa e problematic datorita zonei, dar de atunci ar fi avut timp de asfaltat, bani si binevointa sa fie. Binevointa care pana acum a lipsit mad.gif
lord_wader
lord_wader
Cine a mai fost in zona in ultimul timp? rolleyes.gif
mihail75
am ajuns doar pina la Vidra. Localnicii mi-au spus ca nici vorba de repararea sectiunii Soveja-Lepsa, prin urmare ramine cum stiam.
cipriann
Intre Lepsa si Ojdula este portiunea proasta (mai ales in padure)......se pare ca nu intereseaza pe nimeni drumul asta si de aceea lucrarile se intarzie mult sad.gif
lord_wader
Aaaaaaaa sad.gif ok mersi baieti, de vestea asta ma temeam, se pare ca imi facusem sperante.....Dar macar au ajuns cu asfaltul in Lepsa?, stiu ca in septembrie erau intre Tulnici si Lepsa pe la zona betonata.
cipriann
Pana in Lepsa dinspre Focsani este OK,dupa aia...........
lord_wader
Totusi e bine, pe mine nu m-a deranjat asa de mult ce e dupa Lepsa(pentru ca am fost o singura data la Bv pe acolo si nu mi s-a parut un drum infernal-mai degraba cred ca iti strici masina prin gropile din asfalt care nu "amortizeaza" deloc, pe cand denivelarile de drum de tara le "iei" mai lin datorita pamantului si formei de semiluna).
De obicei la Lepsa merg pentru peisaj, ce e dupa nu prea ma intereseaza, ar fi fost interesant totusi acea sosea, DN blush.gif pentru cei care vin din zona de sud a Moldovei si Dobrogea spre Bv.
Asa ca daca ziceti ca a ajuns asfaltul de la Tulnici la Lepsa....pai atunci e perfect tongue.gif (dpmdv). Aia era singura portiune care ma dispera(beton ciuruit cu portiuni de asfalt ciuruite si ele+crapaturi in beton). Curios, taicamiu care lucreaza si el in domeniu zicea ca nu ii vede in stare pe aia se termine zona aia pana in vara lui 2011, se pare ca au reusit.
cipriann
Cred ca merita mai mult practicat iarna decat vara,abia se mai acopera denivelarile cu zapada laugh.gif
mihail75
oameni buni, chiar nu cititi ce scrie mai sus? am spus si eu, cred ca de mai multe ori, ca intre Lepsa si Ojdula au ramas de asfaltat (situatia din aug. 2010) doar 5 km, plus cateva zone cu poduri. Bucata aia dintre Tulnici si Lepsa e lasata la urma din motive, chipurile, de rezervatie (cica ar fi intarziat avizele de la mediu). Personal, drumul mi se pare ok, s-a progresat foarte mult fata de ce era acum vreo 3 ani.
lord_wader
"Broaștele de pe DN2D, studiate de străini/ Modernizarea drumului Focșani-Brașov este în continuare blocată de avizul de mediu" , "Broaștele blochează lucrările în valoare de 185 de milioane de lei" 4februarie 2011, Adevarul

http://www.adevarul.ro/locale/focsani/Broa..._421158027.html


Lucrările pe DN 2D, Focșani - Ojdula ce scurtează legătura cu județul Brașov cu 50 de km sunt blocate în continuare de lipsa avizului de mediu "natura 2.000".
Avizul privește măsurile compensatorii ce trebuie luate de beneficiarul drumului, Compania Națională Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADR) pentru a estompa impactul asupra faunei Parcul Natural Putna și aria protejată din Brețcu, județul Covasna, străbătute de 118 km.
Măsurile compensatorii constau în plantarea de copaci pe terenuri echivalente ca suprafață cu cele defrișate. Și cum astfel de studii nu au mai fost făcute în țară, Institutul de Proiectări Transporturi Auto, Navale și Aeriene (IPTANA), responsabil de realizarea studiului, va aduce biologi din străinătate.


„Este vorba de un studiu care în România nu prea s-a mai făcut. Trebuie văzut exact ce fel de copaci trebuie plantați și pe cel fel de teren în așa fel încât să estompeze impactul asupra faunei din zonele protejate cum ar fi zgomotul, impactul asupra aerului și solului. Este nevoie de specialiști din străinătate", a declarat Liliana Mâra, director în cadrul IPTANA București."



WTF???
Sincer, daca nu ma gandesc la modul cel mai serios, ca nu au dat drumarii mita unde trebuie si de asta se cer chestiile astea aberante, adica pe de o parte punem taxa de poluare de mii de E la masini SH, dar pe de alta parte lasam rabe, tractoare, camioane care scot din urma lor norul de fum negru. Pe de o parte jmecherii taie padurile cu zecile de hectare saptamanal iar pe de alta parte ne facem griji pentru cativa braduleti taiati de pe marginea soselei. Mari dobitoci edilii astia in loc sa se gandeasca la potentialul imens de dezvoltare dupa finalizarea soselei....Ce tara de kkt blink.gif
lord_wader
Up? noutati careva? s-au pus utilajele in miscare?
andmik
L-am strabatut azi din directia Tg. Secuiesc.De la iesirea din Ojdula am facut 2 ore pina la intrarea in Focsani.Primii 6 km sunt neasfaltati dar se pot face cu 35km/h(pe ploaie).Urmeaza asfalt super! La limita dintre judete se lucreaza cu utilaje mari si mai sunt portiuni mici neasfaltate.Urmeaza o portiune dezastru la iesirea din Lepsa (cativa km) si apoi drum bun pina la Focsani.Pe langa autoturime si dube de marfa am intalnit si3 TIR care mergeau la Brasov.Auto personal e un Logan 1,5dci din 2007!
mihail75
Pentru cei ce ajung in zona e bine de stiut ca, intr-un final mult asteptat, s-a asfaltat si drumul de legatura dintre DN2D (cel spre Lepsa) si DN2L (cel spre Soveja), care trece de la Bolotesti la Panciu, prin Tifesti. Am fost pe acolo luni, e impecabil (fara cele doua poduri, ce au ramas pt. altadata). Eu cind vin dinspre nord si doresc sa merg spre Lepsa folosesc des aceasta varianta, scuteste km prin Focsani.
harta: http://maps.google.ro/?ie=UTF8&t=h&ll=45.8...9,0.220757&z=12
Anto
Inteleg ca e vorba de drumul judetean 205B. E o scurtatura bunicica, intr-adevar, dar prioritar era segmentul de drum national Soveja-Lepsa. Probabil ca le e mult mai greu sa lucreze acolo.
lord_wader
QUOTE(mihail75 @ 17 May 2011, 18:58)
Pentru cei ce ajung in zona e bine de stiut ca, intr-un final mult asteptat, s-a asfaltat si drumul de legatura dintre DN2D (cel spre Lepsa) si DN2L (cel spre Soveja), care trece de la Bolotesti la Panciu, prin Tifesti. Am fost pe acolo luni, e impecabil (fara cele doua poduri, ce au ramas pt. altadata). Eu cind vin dinspre nord si doresc sa merg spre Lepsa folosesc des aceasta varianta, scuteste km prin Focsani.
harta: http://maps.google.ro/?ie=UTF8&t=h&ll=45.8...9,0.220757&z=12
*



WOW, asta da veste. Daca era sa aleg din 100 de sosele care vor fi asfaltate in Vrancea nu as fi pariat niciodata pe drumul ala. Scurtatura aia e f buna, ultima data era bombardata, acum e ideal de mers pe acolo daca vii din nord. Daca nu spuneai tu nu as mai fi aflat niciodata, ca am ramas cu sechele de la ultima aventura.
lord_wader
Ceva noutati? s-a mai turnat ceva intre Tulnici si Lepsa?

excl.gif
FiveThreeFive
Update 11 iulie 2011

Pe scurt: In continuare DN2D este impracticabil pentru tranzit Moldova - Transilvania.
Nu il recomand nici pentru turism cu masina personala, cu exceptia sectiunii Focsani -> cativa Km inainte de Lepsa.

Detalii (in sensul de mers Focsani - Targu Secuiesc)
- sectiunea Focsani - zona Tulnici este acoperita cu asfalt de buna calitate. Totusi, circulati cu prudenta. Sunt cateva portiuni scurte (pana in cca. 200m) foarte proaste, semnalizate precar si in care viteza de deplasare trebuie redusa la 5-10 Km/h. De asemenea, imbinarile podurilor s-au cam degradat;
- in zona localitatii Lepsa drumul foarte prost. Mare pacat, pentru ca acolo este cascada Putna;
- dupa Lepsa, prin Gresu si pana la cativa Km dupa limita judetelor Vrancea / Covasna, alterneaza portiuni lungi cu asfalt foarte bun, intrerupte de portiuni relativ scurte de drum foarte prost. Foarte grav, portiunile respective nu sunt deloc semnalizate, deci atentie la viteza;
- mai departe nu aveti ce cauta cu un autoturism, decat daca nevoia va impinge acolo. O sectiune de aprox. 15 Km, inainte de Ojdula (venind dinspre Focsani) este praf, aproape de o "calitate" tip drum forestier.
Phlo
Impracticabil drum .. dar superb ca priveliste! Pacat de el !

jandarmu
QUOTE(lord_wader @ 23 May 2011, 11:01)
WOW, asta da veste. Daca era sa aleg din 100 de sosele care vor fi asfaltate in Vrancea nu as fi pariat niciodata pe drumul ala. Scurtatura aia e f buna, ultima data era bombardata, acum e ideal de mers pe acolo daca vii din nord. Daca nu spuneai tu nu as mai fi aflat niciodata, ca am ramas cu sechele de la ultima aventura.
*




unii si-au rupt masinile pe drumul ala laugh.gif ...intr-adevar s-a asfaltat acea portiune de 3-4 km insa stratul de asfalt este fff subtire, nu cred ca va rezista mai mult de 2 ani tinand cont ca acest drum este strabatut zilnic de masinile de mare tonaj de la UMB si VEGA93
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.