Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.
![]() ![]() |
Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.
dan22y |
![]()
Post
#151
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
|
||
--------------------
R
M
8
- B
|
|||
strumfuadi |
![]()
Post
#152
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 7 Dec 2008, 19:57) da, e strut-bar, ca altfel "cutia" nu e destul de rigida la tosiuni. ![]() matizul intr'adevar e remarcabil, eu nu incetez sa râd mergand cu el iarna zilnic prin bucuresti. ps: ce ti-a venit sa vopsesti jantele cu alb? ![]() |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#153
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Deh, plictiseala de vara, se considera ca i-am facut pedichiura
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#154
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Azi facui revizia de 1 an la 8100 km, ocazie cu care s-au schimbat pe garantie ambele bratele inferioare de la pivotii fata, defect constatat de ei. In rest masina merge perfect si isi asteapta suspensia sport (ironie nu?). Ce m-a deranjat in schimb e ca azi-noapte mi-au inghetat ambele incuietoare. Asta e, se mai intampla.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
argon |
![]()
Post
#155
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
n'ai inchidere?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#156
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
N-am inchidere, doar alarma
![]() ![]() 9 Jan 2009, 21:35: Bai ce tont sunt. Mi-am adus aminte ca ieri am spalat masina. Gata am rezolvat si dilema cu inghetatu ![]() This post has been edited by AmunDei: 9 Jan 2009, 21:35 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#157
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Spuneam la inceputul topicului ca nu voi mai investi in sunet. Uite ca s-a schimbat situatia. Am confectionat un subwoofer cu difuzor de 20 cm (nu ma intrebati ce firma, ca am uitat. Mi-aduc aminte doar ca e din SUA si nu e ceva foarte cunoscut) si incinta inchisa. Cand va veni caldura, voi cumpara si un amplificator si pe urma ma bag la montaj. O proba completa nu i-am facut inca, pt ca deocamdata statia de acasa e in service si am pt amplificare un radiocasetofon vechi, dar in orice caz se aude binisor si va suficient pt Matiz. Vreau claritate, nu zgomot sa-mi zbarnaie tabla pe ea.
Costul de fabricatie este estimativ pe la 150 ron, cu tot cu deranjul celor cateva drumuri pt cautarea pieselor. (MDF-ul il aveam deja, iar mocheta am folosit putina si mi-a mai ramas si pt alte proiecte). dsci3110vh8.th.jpg |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#158
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#159
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
In urma unei conjuncturi favorabile, am efectuat o remapare. Rezultat: o repartitie mai buna a cuplului si un raspuns mai prompt al acceleratiei. Surpriza a venit abia cand am trecut de la Petrom 95 la 99+, care se pare ca reprezinta combinatia ideala cu noile date din calculator. Efectuat de asemenea reset ECM si un idle learn, pt un fresh start. Rezultat final: masina trage de nebuna in treptele I, II si III (atat cat se poate pt un matiz) pana in limitare. IV si V inca n-am probat, dar probabil ca se simte si acolo. Per total, foarte multumit, si urmeaza sa dau comanda si de un filtru sport inlocuitor.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Modus |
![]()
Post
#160
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Ai sa vezi ca daca-i pui Mol EVO sau Carrera 100 va trage si mai bine. Cu cat e cifra octanica mai mare, cu atat trage mai bine, consuma mai putin, si creste fiabilitatea motorului. Eu pun la a mea doar Mol EVO sau Carrera 100 cand nu am incotro, si merge beton pentru un Matiz.
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
driverx |
![]()
Post
#161
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Modus @ 19 Mar 2009, 13:58) Ai sa vezi ca daca-i pui Mol EVO sau Carrera 100 va trage si mai bine. Cu cat e cifra octanica mai mare, cu atat trage mai bine, consuma mai putin, si creste fiabilitatea motorului. Eu pun la a mea doar Mol EVO sau Carrera 100 cand nu am incotro, si merge beton pentru un Matiz. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
dantes |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Asta e cea mai tare chestie auzita/citita EVER
![]() ![]() ![]() Atata timp cat compresia motorului e aceeasi....poti sa pui ce vrei in rezervor ca la fel va merge masina...restul e PLACEBO.... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
argon |
![]()
Post
#163
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
din contra, nu merge chiar la fel
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#164
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
E o greseala foarte "deasa" si deci, zic eu, scuzabila.
Haideti sa rezolvam odata dilema asta. Din cate stiu eu, cu cat CO este mai mare, cu atat se aprinde mai greu. O bezina cu CO mai mare se foloseste la motoare cu raport de compresie mai mare => un motor facut pt CO100 nu va putea merge cu CO95, in schimb un motor facut pt CO95 va putea merge cu CO100 doar ca va consuma mai mult si presupun ca va fi si o pierdere de putere. Asadar, Modus, daca ai trecut pe CO100 si vrei sa continui asa, macar ai trecut acel comutator de CO pe valoarea de 98? Ca sa vezi, masina poate sta pe 95 si 98 deci clar producatorul nu s-a gandit la astfel de CO pt motorul ala. Daca nu ai facut asta iti recomand sa rectifici plus ca asta trebuie sa fie urmata de un Reset ECM + Idle Learn. Parerea mea personala e ca nu isi are rostul cheltuiala in plus pe benzina CO100. This post has been edited by MuciX: 19 Mar 2009, 14:20 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#165
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(MuciX @ 19 Mar 2009, 15:19) in schimb un motor facut pt CO95 va putea merge cu CO100 doar ca va consuma mai mult si presupun ca va fi si o pierdere de putere. In practica, la acelasi stil de condus va consuma la fel, chiar sensibil mai putin, dar pierderea de putere chiar daca nu e evidenta, exista, totusi in nici un caz puterea nu va fi mai mare. La un stil de condus mai agresiv, care compenseaza pierderea de putere datorata CO mare, normal ca va consuma mai mult, probabil la aia te-ai referit. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#166
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Sincer nu am o documentare temeinica pe tema asta si nici nu mi-a fost explicat, am doar "teoriile mele", niste incercari de a intelege procesul, deci afirmatiile mele sunt deschise criticii si corecturii.
La ce m-am referit cand am afirmat ceea ce ai citat tu: fiind CO mai mare decat ce "stie" motorul, acea benzina se va aprinde mai greu, mai putin violent, iar ECM va incerca sa contracareze asa-zisa pierdere de "vana" prin mai mult combustibil rezultand astfel un consum mai mare, chiar si la un mers general acceptat ca fiind normal. Din nou, corecteaza-ma daca vorbesc prostii... pune-ma si la Bula daca merit ![]() Sper sa nu se supere D-nul AmunDei ca i-am facut topicul varza de offtopic. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#167
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
mai bine sa ne corecteze Modus pe amandoi, ca pare foarte convins de ceea ce afirma
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Modus |
![]()
Post
#168
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Daca am gresit asta e. Oricum eu nu pot sa pun o benzina de 95, vreau sa pun ce e mai bun. Intrebare: o masina polueaza mai mult, sau mai putin, cu o benzina cu CO mai mare?
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
MuciX |
![]()
Post
#169
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
CO nu denota in niciun caz calitatea unei benzine, deci chestia aia cu nu pot sa pun 95 e un moft nejustificat. Pentru benzina aia a fost facut Matizul. Merge si pe 98, dar cu modificarile pe care ti le-am zis mai sus.
Nu vad de ce ar polua mai mult sau mai putin. Poate in spiritul a ceea ce am zis mai sus, un motor cu compresie "de CO95" alimentat cu CO100 pentru ca va consuma mai mult va polua mai mult, dar asta e doar o prezumtie, poate infirma/confirma cineva teoria mea. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#170
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
CO mare inseamna sulf putin spre deloc, deci polueaza mai putin, la ITP e recomandat sa pui plinul de dinainte de test cu cea mai scumpa benzina
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#171
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
In general benzinele cu CO mare au si alti aditivi mai buni fata de cele obisnuite, sau poate nu sunt 'adapate' asa mult.
In general eu folosesc benzina cu co 95, am pus Petrom Top 99+ si mi s-a parut ca imi consuma mai mult. Nu am facut masuratori exacte, doar am comparat rezultatele CB pe acelasi traseu (dar efectuat la date diferite, deci nu in exact aceleasi conditii). Totusi mi s-a parut ca masina e putin mai sprintena, mai ales la viteze de peste 100 km/ora. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#172
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Eu nu am pus niciodata benzina cu CO mai mare de 95, dar din cate stiu dupa remapare se recomanda o benzina cu CO ridicat, asta a fost motivul schimbarii. Ca am avut surpriza ca trage foarte bine, cumulat cu remaparea, nu poate decat sa ma bucure si o sa raman la benzina asta. Cat o sa consume nu ma intereseaza, niciodata nu am mers la consum. Efectul de cart la masina asta e pur si simplu prea mare
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#173
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Alte impresii: Viteza IV-a a devenit si ea mult mai flexibila, iar a V-a chiar accelereaza acum, inainte fiind complet moarta. Deci castigul de putere se simte in toate treptele, dar cel mai bine in primele 3. Acum am vreo 9900 de km si dupa ce o sa pun si rotile de vara + o spalare buna voi reveni cu niste poze.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
argon |
![]()
Post
#174
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de curiozitate cat ti-a zis ca se castiga cu ciptuningul? de la 38 KW la cat? Aia de au facut-o au pus-o pe stand sa-ti arate diferenta inainte sa dai banii? ma foarte indoiesc, asa ar face profesionistii. Diferenta, daca e, e foarte mica, si restul e in imaginatia ta, sau mai plauzibil, motorul si-a mai dat drumul, dupa 10 000 km nu e iesit din comun sa traga mai bine.
EDIT: m-am uitat si eu pe un mare site de escro..pardon, ciptiuning, si zice asa: 73256094.jpg deci o diferenta verbala de 8 cai, totusi viteza maxima a crescut cu doar 4 km/h, cum cu ajutorul unui simplu gps, sau chiar pe bord, viteza maxima e singurul lucru pe care poate sa-l observe clientul care pe buna dreptate nu-si permite test dyno, e clar, pentru o diferenta de 8 cai, diferenta de viteza maxima ar fi trebuit sa fie mai mare de 4 km/h. Dupa un calcul sumar, mie mi-a dat ca viteza maxima ar trebui sa creasca teoretic cu 7,5-8 km/h, avand 8 cai in plus, la aceasi masina(masa/forma) Eu te intrebam ce ti-au zis aia la care ai facut tu tuningul, poate au venit cu alte valori. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EM!L |
![]()
Post
#175
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 22 October 08 ![]() |
Matizul are 69nm și ăia la 4600 rpm
![]() |
--------------------
Reno
Scenic
2003 --------------------------------------
|
|
argon |
![]()
Post
#176
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pai atunci mamanca kk aia de pe site-ul cu ciptiuning, firma care 'se vrea' tata lor, activeaza si aici pe forum....nici datele de 'before' nu le dau corect..chiar m-am mirat de cuplul de 87 nm la nici 800 cc..acum vad ca e cu motorul oprit
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#177
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@argon nu stiu de unde ai gasit datele respectiva, dar in mod evident sunt eronate. Daca nici cele pre-tuning nu sunt corecte...
Oricum dupa parerea mea dupa un tuning la Matiz s-ar castiga 3-5 cai, in niciun caz 8. Probabil ca diferenta o simte la cresterea de cuplu, unde Matizul statea destul de slab. Si mai e si chestia ca acum dupa tuning probabil e tentat sa o calce nitel mai tare (ca are tuning) si e evident ca se misca mai bine. @AmunDei dar de consum ce ne spui? cum a fost influentat? E primul Matiz la care am citit ca s-a facut tuning (probabil sunt mult mai multe dar eu nu am citit pana acum pe nicaieri). Edit: Uite aici un site de tuning Matiz (in care se gasesc si datele tehnice de la Matiz E3). Matizul E3 are 48 de cai, cel E2 avea 51. http://www.matiz.sitepro.ro/ Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 27 Mar 2009, 09:43 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
argon |
![]()
Post
#178
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
inseamna ca ala E4 are 45 de cai?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#179
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
Matizul lui AmunDei dupa chiptuning:
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#180
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:30 |