Cat de mult ne incanta Megane2, pentru cei care sunt multumiti de masina...
![]() ![]() ![]() |
Cat de mult ne incanta Megane2, pentru cei care sunt multumiti de masina...
bear_mc |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Half-Life 2 Fan Group: Members Posts: 678 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2005
- B-43-ZHY (sau 42) Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++) |
|||
19vik |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ti se pare putin? Si eu faceam in medie 12 mii de km pe an, cu exceptia acestei veri cand am facut aproape 8000 in trei luni si cu trei iesiri din tara. Asa ca am aproape 37000 in doi ani si jumatate. O placere sa conduci Megane la drum lung, chiar daca unii zic ca e scaunul prea sus sau prea nu stiu cum. Carcotasi domnule
![]() This post has been edited by 19vik: 14 Jan 2008, 21:31 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
will |
![]()
Post
#93
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 16 October 07 ![]() |
Masina are doar 2700 km. Sunt extrem de multumit , nu se compara cu alta masina din clasa ei , in nici un caz cu Octav sau Octavia cum s-o numi chestia aia .
|
--------------------
Renault
Megane
2007 /1,5 dci 85 cp/luxe privilege
|
|
ciobanucos |
![]()
Post
#94
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Este o masina extraordinara. Cea de 1.5 dci 80 CP pe care o conduc acum este a tatalui meu si are 26700km si merge perfect. Daca o respecti, vei avea cea mai confortabila si sigura masina. Ca sa nu mai vorbesc de tehnologia DCI, care rupe gura la vechiul si obositul TDI. Sper s areusesc in februarie sa imi cumpar Megane sedan 1.5dci 105cp. Toti care s-au urcat in masina mea au mai condus si alte masini. Nimeni nu s-a simtit asa de confortabil ca in Megane. Acum trebuie sa plec la un botez la SATU MARE, din Bucuresti. Ma gandesc doar cu cata placere voi calatori, fara nici o grija. Are destul rafinament ca sa te faca sa uiti de orice altceva, sa uiti de lumea exterioara habitaclului. Eu ii dau nota 10 din 10 si abia astept sa am propriul meu M2 1.5 105.
|
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
Avani |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
@bear_mc: da, doar 27 000km, sincer imi pare rau ca nu am apucat sa fac mai mult, dar masina doar in ultimele 5 luni este utilizata zi de zi. Este achitionata SH de cand avea 22 000 km iar inainte se utiliza doar 2-3 zile pe saptamana pentru drumuri de casa -servici. Am mentionat ca nu s-a schimbat nimic altceva decat cele prevazute la service in cele doua revizii efectuate (cu exceptia acelui senzor), cele mentionate pot fi sustine de carnetul de garantie ce mi-a fost dat de catre vechiul posesor.
Cei mai multi km ii fac in Bucuresti, unde consider ca este supusa unor conditii anormale, dar totusi, in continuare este considerata o masina normala chiar daca este utilizata mai mult in minunata capitala. This post has been edited by Avani: 17 Jan 2008, 14:14 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
crosbyx |
![]()
Post
#96
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 November 07 ![]() |
Hai salut,
simteam si eu nevoia sa spun cuiva cat sunt de multumit de Megane-ul meu. L-am adus in ianuarie din Germania, e fabricat in Franta in 2006 si l-am gasit avand 15.500km, intr-o stare impecabila. Eu am mare grija de masina mea, dar nu stiu, daca ar fi fost Megane-ul al meu de la inceput, daca as fi putut sa il mentin asa. Am platit 9750E pe o masina care costa azi (noua) la dealer in Germania 23.500. Dotarile m-au dat gata: clima, incalzirea in scaune, senzorii de ploaie si lumina, toate amanuntele alea placute (sertarasele din usi, podea, cotiera etc., suport ochelari, oglinzile iluminate din parasolare), 6 airbaguri, ABS, ESP, ASR si alte combinatii de majuscule, cruise control, limitator de viteza, tapiteria din piele bej etc.... Masina e ca in pliantele pe care le gasesti pe la deleri. Si, cireasa de pe tort, motor de 2000cmc, 16v, 135cp, 6 viteze!!! Pentru cei care deja isi fac cruce cand aud de 2000cmc benzina: Consum: adusa din Germania 1200km, pe autostrada 130-150km/h, teste scurte de 170km/h, din Budapesta 100-130kmh, in Romania $#@^%*km/h....am obtinut 8.1%, ceea ce mie mi se pare suuuper, pentru ca pe acelasi traseu am scos 7.5% cu un Clio de 1,4 75cp, in conditii mult mai nasoale. Prin oras (superaglomerat), obtin intre 10 si 12%. Din nou OK pentru mine. Cruise control-ul face toti banii. A fost pentru prima data cand am condus 13 ore (cu pauze doar pentru alimentare cu benzina sau cumparare vignete) cand am ajuns acasa fara sa ma lase genunchii la coborarea din masina. Partea nasoala care urmeaza este taxa de inmatriculare: in jur de 1000E. Nu am cautat masina cu motor asa mare, nici nu stiam ca este asa ceva pentru ca in Romania nu se comercializeaza. Asa a rezultat din cautari. Am trecut printr-un accident nasol cu un Clio, asa ca am cautat o masina sigura, stabila, cu multe airbaguri, cu cat de multe sisteme de protectie (ABS, ESP etc.), cu cruise control (asta deja nu mai are legatura cu accidentul), cu toate geamurile electrice si cu clima automata, incalzire in scaune, km putini si mai noua de 2005. Asa am ajuns posesor de Privilege. Si nu regret, masina e ca noua, neamtul nu a apucat sa-i faca nici macar o revizie...nu stiu daca stiati ca in Germania reviziile se fac la 30.000km nu la 15 ca la noi, si aproape toate componentele pe care trebuie sa le schimbam noi pe la 15000, 30, sau 45 etc (filtre aer, combustibil etc...) se schimba la dublu nr. de km. Va doresc tuturor sa fiti la fel de multumiti de masina pe care o aveti pe cat sunt eu si sper sa nu avem niciunul probleme in continuare. This post has been edited by crosbyx: 2 Feb 2008, 18:30 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege, 2006, 2.0, 16V, 135cp, 6viteze Renault Clio Symbol Expression, 2006, 1.4, 75cp
|
|
red_dog |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
Crosbyx sa o satpanesti sanatos si fara incidente ai luato ff bine la pretu asta si dotarile astea si cred ca motorul de 135HP si 6viteze face toti bani cat ai viteza maxima data de constructor ?si un 0-100KM/h?
![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
2008
- gr-63-dog
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#98
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Sa o stapanesti sanatos. Dar la ei nu exista revizie la an ?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
dandutulescu |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 376 Joined: 8 March 07 From: Dambovita ![]() |
Dupa un an si jumatate sunt inca incantat de aspectul Megane-ului.
|
--------------------
megane sedane2 GPL
logan laureat GPL
08
-
|
|
crosbyx |
![]()
Post
#100
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 November 07 ![]() |
red_dog: cat ai viteza maxima data de constructor ?si un 0-100KM/h?
viteza max.: 202km/h, 0-100km/h: 9,4s Fuzz: Dar la ei nu exista revizie la an ? Imi cer scuze, a fost o confuzie; am recitit cartea germana de intretinere a masinii si era vorba doar de versiunea megane cu motor de 2000cmc la care se fac inlocuirile de piese la distante duble parcurse. De ex. uleiul si filtrul de ulei se recomanda a fi schimbate la fiecare 30.000km parcursi, la fel filtrul de aer si cel de particule. Cartea spune, la fel ca si cea romana, ca intretinerile se fac la jumatate din numarul de km recomandati in cazul in care masina circula cu precadere in mediu urban, praf, porniri dese pe distante scurte. Asa ca de acum voi face reviziile respectand cartea romana. Deoarece masina avea 15.500km cand am cumparat-o, am schimbat in Germania uleiul si filtrul de ulei (inainte de a citi cartea), iar filtrul de particule l-am schimbat in tara. Filtrul de aer l-am scos dar era foarte curat, asa ca nu l-am inlocuit. Stiu ca nu e topicul potrivit pentru asta dar trebuie sa va spun ca nu merita platite operatiile de inlocuire de filtre (aer+particule), fiecare din ele durand cca 15-20 de minute. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege, 2006, 2.0, 16V, 135cp, 6viteze Renault Clio Symbol Expression, 2006, 1.4, 75cp
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#101
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
QUOTE(crosbyx @ 2 Feb 2008, 10:04) Si, cireasa de pe tort, motor de 2000cmc, 16v, 135cp, 6 viteze!!! Pentru cei care deja isi fac cruce cand aud de 2000cmc benzina: Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Singurul meu regret la Megane este ca nu am putut lua motorul de 2.0 16V 135CP. Motivul: nu se aduce in Romania. Eu sunt unul care nu se sperie de motorul ala si care crede ca ii vine ca o "manusa" Megane -ului. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#102
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Il scoteau de pe vremea cand mi-am luat eu masina, era in oferta cu mentiunea ca se aduce doar ce mai e pe stoc, este un motor foarte frumos
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
j.d |
![]()
Post
#103
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Iar din cate imi aduc aminte, nici nu beneficia de o reducere prea mare...
|
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#104
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Stie cineva de ce nu se aduce motorul de 2.0 16V 135 CP in Romania? Acum doar Megane CC este adus cu motorul asta.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
bear_mc |
![]()
Post
#105
|
![]() Half-Life 2 Fan Group: Members Posts: 678 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca nu se cumpara.
|
--------------------
Renault
Megane II
2005
- B-43-ZHY (sau 42) Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++) |
|
Cristi39 |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 19 November 06 ![]() |
mai ales acum cu noua calculatie a taxei de mediu.....apropo de preturi,ma uitam azi pe site-ul Serus si am vazut ca oferta lunii feb la sedan e doar cu 1904 reducere fata de 2500 in ultimile 2 luni.si mai mult decat atat,pretul CIP al masinii este mai mare putin...faceam o comparatie intre a mea pe care am cumparat-o in octombrie si am dat 14.785,Daca o cumparam acum ma costa 15.043.Politica firmei.....
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007 Privillege
|
|
gotty |
![]()
Post
#107
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
pai sa ti explic eu:costa mai mult cu 400 euro pentru ca au scos beculetele din usi,bateria ta se va consuma cu aproximativ 2 zile mai greu decat daca ai fi avut beculete in usi,de unde rezulta o economie,astfel in aproximativ 300 de vieti omenesti iti vei amortiza investitia!
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#108
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Hop si eu, in urma unui nou prilej de incantare: cateva sute de km in forta. Maraton inceput ieri dimineata la 6.30 (cand pe A1 era inca polei) si savarsit la 23.30 (tot ieri).
Media de consum 6.8% (alimentat cu benzina ''lenesa'' - sau botezata? -de la Lukoil), media orara (destul de mica) 58,6 kmh. Motive de incantare?... Muulte: cei 112 cp si-au facut cu prisosinta datoria, cruise-le la fel. Confortul si pozitia la volan (suportul lombar face toti banii, parol!) si-au spus cuvantul: regretam ca s-a terminat drumul... Neajunsuri?...Masina nu are spalator de faruri si, pe drumuri umede, cam este nevoie...Dar, nimic pe care un pic de apa si o carpa sa nu rezolve. Tot din cauza benzinei ''puturoase'', masina a fost un pic cam galagioasa, dar, dupa ce am realimentat, a revenit si linistea in habitaclul Kurulinei... La ''dubla'' cu mine a fost un amic cu un Cee'd de 1400 si cam tot 448 copite sub capota. Daca pe drum am facut pauze, a fost ca mi le-a cerut el...Deh, elementul Tempomat... ![]() Iar la intrare in Bucuresti a avut un comentariu sec: ''Merg bine romburile astea: n-arati a 12 ore de volan...'' (off-topic: In conditiile in care amicul meu si-a continuat cariera de sofer profesionist, eu revenind la avioanele mele...) |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#109
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#110
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
S-a mai discutat. Nu stie nimeni.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Cristi39 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 19 November 06 ![]() |
QUOTE(gotty @ 3 Feb 2008, 17:54) pai sa ti explic eu:costa mai mult cu 400 euro pentru ca au scos beculetele din usi,bateria ta se va consuma cu aproximativ 2 zile mai greu decat daca ai fi avut beculete in usi,de unde rezulta o economie,astfel in aproximativ 300 de vieti omenesti iti vei amortiza investitia! inclin sa-ti dau dreptate,dar nici a mea nu a avut beculete in usi.... |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007 Privillege
|
|
alinopi |
![]()
Post
#112
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 February 08 ![]() |
si eu sint de acord ca megane e o masina buna asta neinsemnind neaparat ca e si f fiabila in comparatie cu variantele japoneze eventual.
am un bicorp 1.9 dci dus la 158cp plus filtru sport si suspensie sport e interesant sa vezi un mercedes e classe sau c classe cum se dau deoparte cind stai in bara loc la 210km/h...si cite mai sint in rest micile probleme par nesemnificative:) |
--------------------
renault
megane bicorp privilege
2004 1.9 dci 158cp cred:)
- B38AKH
|
|
gotty |
![]()
Post
#113
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
QUOTE(Crisxx @ 3 Feb 2008, 19:41) se aplica si pentru luminile de interior pentru pasagerii din spate....si la semnul renault de pe spate(odata cu disparitia lui,masina ta nu va mai intampina aceeasi greutate la inaintare,astfel va consuma cu 0.001/1000km mai putin,si la fel ,cam in 300 de vieti omenesti iti recuperezi banii).... |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
rombul |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
Am facut cu ea 1600 km si sunt super multumit , se piloteaza usor , consum decent iar in conditii de exploatare normala ca ptr un turism isi dovedeste si fiabilitatea.
profit un pic de ocazie si va cer si eu o informatie: -filtrul de motorina are sau nu senzor si mai vreau si un cod de la el Va multumesc mult 3 Feb 2008, 21:45: am avut la munca r 19 gts care au mers pana anul asta 350.000km au facut cu motorasele pe benzina . Au fost masini destul de bune. Si am passaturi care fac o gramada de probleme , deci mitul cu masina nemteasca s-a cam dus. This post has been edited by rombul: 3 Feb 2008, 20:45 |
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
dodox |
![]()
Post
#115
|
![]() Liber cugetator Group: Members Posts: 127 Joined: 16 July 07 From: Bucuresti(RO) ![]() |
Pentru mine a fost dragoste la prima vedere. Am vazut-o la televizor apoi pe strada, abia ce fusese adusa in Romania ... eram un student amarat pe vremea aia. Intre timp mi-a mai venit mintea la cap si cred ca am devenit ceva mai practic. Aveam mare nevoie de masina si avand ceva bani ma apuc pe la inceputul anului trecut sa caut ceva second hand. Si ca orice sibian convins de calitatea lucrului nemtesc evident ca ma opresc la VW golf second hand. Ma apuc sa fac calcule cat m-ar costa daca l-as cumpara din Romania, cat din Germania si cat din Franta(aici locuiesc momentan). Am umblat pe la dealeri pe aici dar se pare ca zona asta e cam scumpa atat la achizitionare cat si la asigurari(nu mai avusesem masina asa ca eram considerat incepator iar asigurarea era maxima). Dupa vreo 6 luni de facut calcule, citit ziare si configurat masini noi pe siteuri aveam de ales intre VW golf second, Seat Ibitza nou sau Octavia tour noua. Fiind constient am nevoie doar de o masina care sa fie fiabila si sa consume putin cautam un diesel cu dotari minime: AC, ABS, vopsea metalizata si 4 usi ( aici e nebunie cu masinile cu 2 usi, Renault Twingo e la putere). In plus aveam un buget in care trebuia sa ma incadrez ca nu vroiam sa fac credit. Si cum oscilam eu intre astea 3 variante si nici una nu ma incanta prea tare ajung suparat intr-o seara pe siteul Dacia si configurez cel mai tare Logan posibil pe motorina(70cp) care sarea de 10k de euro. Stiam ca la Megane erau reduceri dar cum nu il luasem niciodata in calcul serios( totusi urmaream forumul asta printe multe altele) ma apuc sa ma uit la promotii. Configurez Megane, imi iese 13800 de euro il sun pe taicamio care da o fuga la dealer si imi spune ca daca vreau pot sa am masina pana la sfarsitul saptamanii. Imi zic: chiar daca se strica sunt in Frantza, sunt serviceuri Renault pe toate drumurile si am garantie. Asta a fost ... am luat masina remote. Nu pot sa descriu cum am rezistat o luna stiind ca masina e in curte acasa si eu aici. In sfarsit acuma e cu mine si pe masura ce trece timpul cred ca devin din ce in ce mai incantat de ea. Imi place aspectul exterior usor umbrit de PDG dar mai ales interiorul. Cat despre silentiozitate si consum nu mai vorbesc. Si in plus decat o problema minora cu stopurile de frana care nu se mai stingeau rezolvata pe garantie. Uneori ma gandesc usor ofticat ca as vrea sa aiba motorul mai puternic sau tot felul de dotari dar ma linistesc gandindu-ma la pretz si la absoluta mea nevoie ... cred ca mi se potriveste. Asadar mai indragostit decat in prima zi
![]() PS: Sper ca nu v-am plictisit. |
--------------------
Renault
Megane
Sedan Manager 1.5dci 85cp 2007 gri acier
- SB-XX-XXX
|
|
red_dog |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
Eu ma consider ffff norocos ca am ales meganu acum sa va spun de ce:
Pachet Drumuri dificile A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta) Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager) Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort Centuri laterale spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort Centura centrala spate in 3 puncte, cu limitator de efort Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate Tetiere fata reglabile pe inaltime Imobilizator electronic codat C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj) Directie asistata electric variabila Volan reglabil pe inaltime si in profunzime Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii Faruri dublu optice reglabile pe inaltime cu ajutorul comenzii plasate pe tabloul de bord Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta variabila Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele Functia Follow me home Inchidere centralizata si demaraj cu card Radio cu mono CD 4X15 W RDS codat, cu afisaj separat, satelit de comanda Geamuri si parbriz cu tenta Bare de protectie si oglinzi in ton cu caroseria Parasolar pentru sofer si pasager cu oglinda pentru machiaj Scrumiera mobila (cu posibilitatea de plasare pe consola, in panourile usilor) Trapa pentru carburant cu deschidere integrata Scaun sofer cu reglare pe inaltime Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3-2/3 Trape sub locurile din fata Tabliera spate mobila Torpedou (17 litri) iluminat si cu refrigerare Geamuri electrice fata si spate, cu impuls si sistem anti-prindere Cotiera fata Aer conditionat cu reglare automata Proiectoare de ceata Senzor de lumina si de ploaie Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, asferica pe partea soferului Scaun sofer cu reglare lombara Volan imbracat in piele Tempomat si limitator de viteza Spatiu de depozitare inchis in cotiera din fata Spatii de depozitare inchise sub cotierele usilor din fata Baghete laterale si insertii in barele de protectie in ton cu caroseria ( doar pentru lansarile cu vopsea metalizata ) Masina asta a fost cumparat in 2 zile din stoc in decembrie la pretul 13030E!!!!!! de la ipso cu toate taxele parerea mea ca e f bine dotata are aproape tot numai jenti nu am si esp dar HB nu au avut pacat mare pacat ca nu au pus decat la sedan eu zic ca la e super util.Despre ea ce sa zic numai cuvinte de lauda are beculete in usi made spain! ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
2008
- gr-63-dog
|
|
A l e x |
![]()
Post
#117
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Mie Megane-ul imi place pentru ca la banii pe care i-am dat pe el, am o masina spatioasa, sigura, confortabila, dotata destul de ok si, da, fiabila.
Ideea de Renault fiabil ii mira pe multi. In cazul meu, desi masina are fix 2 ani, am 160.000 km cu ea si nu am fost la service decat cu reviziile si nu am schimbat decat consumabile. Singura problema care o am, momentan in stadiu incipient, ambreiajul cred ca va trebui schimbat. Face putin figuri cand plec mai incet de pe loc. Dar, asta la 160.000, care zic eu, e o varsta inaintata pentru o masina. Sunt cativa membri care au vazut si mers cu masina mea si va pot confirma ca e o masina care arata si se misca ok in ciuda numarului imens de km. Deci, eu ce sa spun cand vad pe altii cu probleme ? Ghinion, la mine unul, a mers perfect. Sunt convins ca inafara de ambreiaj, nu va avea nimic altceva schimbat (evident, inafara de consumabilele schimbate la revizii) pana vede 200.000 km... Si garantat va vedea pana implineste 3 ani ![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#118
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Una peste alta, Meganele, indiferent de versiunea de caroserie, este o masina comoda/confortabila, usor de condus, cuminte cand e cazul, vioaie (chiar incisiva) in anumite situatii, eleganta in permanenta cu un sarm aparte.
Cu toate ''bubitele'' si capriciile pe care le are (ca orice ansamblu mecanic-electronic-electric, de altfel..) si criticile ce i se aduc, dovedeste ca-si merita banii. Parol! |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
Nemmo |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru erect Group: Members Posts: 49 Joined: 16 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce pot sa zic? N-am decat 1200 km cu ea si sincer sunt multumit. Sunt multumit in primul rand de impresia generala de siguranta pe care ti-o imprima la drum in general si la drum lung in special. Cu mana pe inima spun ca asa putin stresat am mai stat doar in Vectra (din ce am condus pana acum
![]() In schimb, la consumul prin nenorocitul de Bucuresti treaba se schimba dramatic si asta ma cam destabilizeaza. Mai ales cand ma uit pe topicurile de consumuri vad niste consumuri de vis pe la alti colegi, chestii de genu' 6-7 l exclusiv intraurban!! Adica un nivel pe care nu l-am atins niciodata ... eu mai jos de 10 l/100 in regim exclusiv urban n-am scos si deja chestia asta ma pune pe ganduri ![]() Altfel, impresia generala e foarte buna, chiar daca as mai mentiona doua mici minusuri : pozitia cam inalta la volan si vizibilitatea destul de redusa la viraje ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5 dCi 105HP/2007
fara oglinzi electrice da' cu piele pe volan... ... mi-am dorit asa de mult o "fraulein" ca am ajuns in pat cu o "mademoiselle"!
|
|
A l e x |
![]()
Post
#120
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
"Sunt multumit in primul rand de impresia generala de siguranta pe care ti-o imprima la drum in general si la drum lung in special."
De unde vine acea impresie ? Mai ales ca, Megane-ul tau e din 2007 deci sigur are si PDG... |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 02:34 |