Cat de mult ne incanta Megane2, pentru cei care sunt multumiti de masina...
![]() ![]() ![]() |
Cat de mult ne incanta Megane2, pentru cei care sunt multumiti de masina...
megane012 |
![]()
Post
#361
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 18 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
MeganeII,Renault 9
- CJ-70 - *M*
Megane Bicorp - 2004 Renault Megane Bicorp 2004 - CJ-70-*M*
|
|||
dack |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
E bine ca esti asa de entuziast! Felicitari pentru masinuta.
Sigur ca TDI-urile nu au nici o sansa in fata ta, dar e vorba de cele de 1.4 in trei cilindrii, de pe Polo si compania. This post has been edited by dack: 12 Jun 2008, 13:40 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
Adila16 |
![]()
Post
#363
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Hmmm...
Hop si eu!... Vineri am avut un ''close encounter'' cu un Logan taxi...Simplu si eficient: acordam prioritate la pietoni, omul se uita dupa sateliti si s-a oprit in portbagajul Kurulinei mele... Am postat la "Poza zilei" cateva imagini cu aspectul Loganului post-impact... Kurulina, in schimb, pe afara, nu pare a fi avut foarte mult de suferit, cu exceptia spoilerului-arriere ''punctat'' pe bara de ranforsa si cateva zgarieturi (inclusiv pe hayon)...Cel mai deranjant aspect este ca s-a aprins martorul de airbag si indicatia SERVICE. Azi dimineata am inspectat-o pe dedesubt, in ideea sa constat ceva ''strambaturi'' ale tablelor ascunse de plastice. O sa va intrebati de ce tocmai astazi dimineata, duminica. Pentru ca abia astazi am ''prins'' un alt BiCorp, fara evenimente de acest gen, ca reper pentru comparatie a cotelor si distantelor de sub spoilerul spate... Concluziile proprii (pana la vizita obligatorie in service de saptamana viitoare, cand o voi da pe mana celor care se numesc specialisti; macar pentru a vedea ce e cu senzorii de soc ai airbag-urilor; in virtutea avarierii sau dereglarii lor, nici functia CAR nu mai functioneaza; logic, intr-un fel: masina a simtit impactul si nu mai permite blocarea automata a portierelor, pentru a usura o eventuala interventie a echipelor de salvare - alta explicatie nu am gasit; nu ma prea pricep s-o pun in cuvinte, dar, in mintea mea, e clara)...: Loganul mai mult m-a impins spre inainte, gratie deformarii elastice a spoilerului spate ( spatiului de aproximativ 5 cm intre suprafata lui si bara de ranforsa)... Elogiul adus francezilor de la TehnoCentre?!... 5 stele EuroNCAP...!... |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#364
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Totusi, ce legatura are accidentul tau cu EuroNCAP?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adila16 |
![]()
Post
#365
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Ai absoluta dreptate, colega!...
Legatura intre un accident si modul de comportare al vehicului, chiar si in cazul descris/trait de mine, este exact ca intre coada vacii si menstruatia ratelor...You're absolutely right! Scuze pentru off topic ...Si cel anterior si acesta ... PS: Ma declaram doar incantat de flacaii de la TehnoCentre, dar mai ales de produsul lor, denumit Megane II BiCorp... Si am incercat sa explic, nepersuasiv, bag seama, cam care e legatura de cauzalitate pe care o intrezaresc eu in toata tarasenia asta... ![]() This post has been edited by Adila16: 15 Jun 2008, 14:44 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#366
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Conceptia potrivit careia masina trebuie sa reziste la impact, eventual sa fie ca un tanc e putin cam expirata. Daca tie nu ti s-a strambat nimic la masina nu inseamna automat ca e un lucru bun. Bine, dupa poze impactul pare ca s-a intamplat la viteza mica si poate nu era necesara deformarea barei spate pentru absortia impactului. Dar la viteza mare daca masina ta ramane rigida o sa te trezesti cum tot socul impactului este resimtit de pasagerii din masina. Un lucru nu foarte dorit.
Iar tonul postului tau nu iti da mai multa dreptate in ceea ce ai spus si nici nu explica legatura dintre un impact in partea din spate a masinii si testele euroncap, care se fac doar frontal si lateral. Dar na, poate pe tine te ajuta sa te simti mai bine. This post has been edited by ssilviu: 15 Jun 2008, 14:47 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adila16 |
![]()
Post
#367
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Pana nu apuc s-o demontez sa vaz cu ochii mei, inca o data, ce si cum se prezinta "fiarele" p-acolo, nu ma voi simti mai bine, crede-ma!
Am oroare de dus masina in service, mai ales la capitolul tinichigerie - vopsitorie...!... Pe de alta parte, conceptul de absorbtie a energiei cinetice de impact prin deformarea controlata a caroseriei, zic eu ca nu imi este chiar strain. Si mai zic ca am cunostinta despre el de ceva vreme, inca inainte de timpurile in care unii posesori de masini vestice se vaitau ''ce tabla moale au masinile lor''... In alta ordine de idei, chiar daca testele EuroNCAP nu se fac decat la impact frontal si/sau lateral, conceptia/constructia caroseriei permite disiparea pacatoasei asteia de energie cinetica, chiar si in situatiile de impact dorsal ... Care, din pacate, nu e testat la NCAP ... Dar, frantuzul a "inghesuit" in planseul masinii doua airbag-uri pentru nevinovatii de pasageri ai banchetei din spate... Si inclin sa cred ca astea doua airbaguri au contribuit si ele la punctajul maxim obtinut de model la crash-teste ... Securitate activa, nu?... |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#368
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Airbagurile tin de securitatea pasiva, iar cele din spate pentru protectia la impact lateral. Ca de aia le zice airbaguri laterale.
This post has been edited by ssilviu: 15 Jun 2008, 15:10 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adila16 |
![]()
Post
#369
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Da-mi voie sa ma arat tare surprins de faptul ca alea doua airbaguri inghesuite in plafon, efectiv si absolut deasupra tetierelor spate sunt pentru protectia laterala...
Si, din cate pricep, airbagurile, ca sisteme dinamice (chiar reactive) de securitate, fac parte din componenta activa: se misca ceva ca sa protejeze locatarul volumului in care se deschid... Din securitatea pasiva parerea mea este ca face parte, de exemplu, setul de solutii tehnice de constructie a caroseriei care, la impactul frontal, arunca ansamblul motor-cutie de viteza, sub podea, protejand picioarele pasagerilor din fata... Dar, daca zici tu, asa o fi ... ! ... Merg pe incredere ... ![]() Insa, ma surprinde de ce, dupa impactul strict din spate - astfel incat urmele lasate de LOGAN sunt exact pe mijlocul spoilerului arriere al masinutei mele -, pe bord mi s-a aprins martorul corespunzator, iar UCH-ul ma trimite la SERVICE... Nu cumva inertia impactului a fost aproape de cea necesara declansarii airbagurilor...?.... This post has been edited by Adila16: 15 Jun 2008, 15:22 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#370
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Vezi poate identifici in poza asta airbagurile alea care ti se deschid tie in spate. Sau poate identifici tu o alta poza cu asa ceva.
Attached thumbnail(s) meg.jpg ( Size: 185.54k ) Number of downloads: 251 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adila16 |
![]()
Post
#371
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
In poza apar unele situate undeva la nivelul spatarului banchetei din spate ...
De care vorbesc eu sunt, repet, inghesuite intre planseul-tapiserie si plafonul masinii, marcile (medalioanele cu inscriptia "airbag'') situandu-se pe cate o umflatura plasata deasupra tetierelor laterale infipte in bancheta-spate... Posibil sa fie, totsi, cortina - nr. 9 in poza trimisa de tine - ... Dar, ma deruteaza locul de amplasare a medalioanelor de marcare a airbag-urilor ... Ar fi fost mai elocvent plasate deasupra usii spate, in zona manerului de viraj ... Cred ca, mai tarziu, o sa cobor sa fac o poza, sa discutam mai la concret ... Daca subiectul ramane deschis, desigur ... Insa, nu m-ai lamurit cu apartenenta airbagurilor la siguranta pasiva... This post has been edited by Adila16: 15 Jun 2008, 15:55 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#372
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
am oarecare tangente cu domeniul de siguranta auto, si sistemele de siguranta active sunt cele care iau masuri corective pentru prevenirea accidentelor. Restul sunt considerate pasive (airbaguri/centuri etc.). Dar rationamentul tau e corect: un airbag este "activ" din punct de vedere ca nu e ceva static (cum e structura de rezistenta a celulei pasager de exemplu). Insa dpdv al terminologiei este considerat pasiv
http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_safety#Active_safety |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#373
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Deci, activ inseamna ca intervine asupra dinamicii vehicolului (viteza, traiectorie ...).
Multam de update! |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
Ryk |
![]()
Post
#374
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
si eu sunt multumit de masina.
@Adila16: sunt si eu interesat daca ai ceva afectat. Ca am avut si eu un mic incident dar in fata. Mi-a iesit bara din clemele dreapta unde se imbina cu farul si aripa. am bagat-o la loc cu podul palmei, dar n-am apucat sa dau bara jos sa vad daca e ceva pe dedesupt afectat. |
--------------------
Renault
Megane III
- N-am...
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#375
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
O sa va tin la curent, sub conditia sa nu fiu off-topic si sa necajim moderatorii...
Am fost in service (dupa vizita oblgatorie la asigurator ...), si m-a programat pentru o expertiza mai amanuntita pentru luni, 23 iunie ... Pana atunci, domnul inginer de la SERUS (cel de pe Centura), a notat exact ce am observat si eu: bandou, bara, coloana esapament (asta din urma de verificat), senzori de soc (pentru airbag-urile care reactioneaza la impactul din spate... ![]() Detalii, daca pot respecta programarea, luni seara ... In orice caz, am impresia ca, profan fiind in ale tinichigeriei - structurii, masina s-a comportat nesperat de bine, si ca mare parte din energia cinetica de impact a preluat-o botul Logan-ului ... Alt motiv de incantare... ![]() (Pana la proba contrarie de luni ...) ![]() |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#376
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Adila16 @ 17 Jun 2008, 16:29) senzori de soc (pentru airbag-urile care reactioneaza la impactul din spate... ![]() Nu mai credeti toate prostiile debitate de mecanicii semidocti de prin service-uri. Vezi in poza pusa mai sus unde sunt situati senzorii aia de soc. Nu au avut nici o treaba cu accidentul. Si inca astept o poza de la tine cu airbagurile alea spate care te protejeaza la impactul in fund. This post has been edited by ssilviu: 17 Jun 2008, 15:41 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adila16 |
![]()
Post
#377
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
O sa vina...
![]() Chiar asteptam replica ta, colega! ![]() Sa imi recuperez aparatul foto (ca sa nu mai fie comentarii despre aspectul de ''pictura'' al secventelor preluate cu camera foto de pe Shadow... ![]() Si daca zici ca nu exista asa ceva - nu te contrazic, incerc doar sa aflu cat mai multe despre masinuta mea -, de ce mi s-au aprins martorul airbag si indicatia SERVICE? Asta e chestiunea pe care incerc s-o elucidez acum ...: am fost plesnit din spate (tare, incet, n-are importanta ...), mi s-au aprins cei doi martori - si stau enervant de aprinsi !- si - printre alte constatari... - mi s-a dezactivat functia CAR (o functie pe care eu, unul, o gasesc destul de utila in conditiile in care circulam printr-un fel de jungla: doua ''pocnitori'' care au incercat sa mi se suie in masina, o ''dilimanca'' ce s-a agatat de portiera spate in timp ce incercam sa intru pe Lascar Catargiu etc.). This post has been edited by Adila16: 17 Jun 2008, 16:06 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#378
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai nu vreau poze la indicatorii de airbag din plafon, care sunt corespunzatori punctelor de ancorare pentru airbagurile cortina. Vreau o poza cu airbagul deschis si cu o explicatie a modului in care el protejeaza la impactul din spate.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adila16 |
![]()
Post
#379
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Cine a zis ca s-a deschis vreun airbag?...
![]() Eu, nu ... Daca vrei astfel de poze, din pacate chiar nu te pot ajuta... Poate numai sa imi depun masina pe calea ferata sa fiu sigur ca o ''atinge'' vreo locomotiva si ca se declanseaza pungutele cu pricina ... Ca se vedem daca exista, ce rol au ... Si cum functioneaza ... Insa, astfel de experimente, numai de amorul artei, chiar nu imi da mana sa fac, crede-ma ... ![]() This post has been edited by Adila16: 17 Jun 2008, 16:11 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#380
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Dar cine a zis ca trebuie sa faci poza la airbagul de la masina ta? Gasesti pe net, asa cum am gasit eu poza de mai sus. Adica incerci sa gasesti. Pentru ca aia e poza cu toate airbagurile dintr-un Megane. Dar te poti chinui sa-l identifici pe cel de care vorbesti tu. Succes si bafta!
This post has been edited by ssilviu: 17 Jun 2008, 16:18 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adila16 |
![]()
Post
#381
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Imi pare ca suntem off-topic tare de tot, dar:
Nu prea posed timp si resurse de browse ... ![]() Am reanalizat poza trimisa de tine si inclin foarte tare sa cred ca medalioanele alea corespund, asa cum ai zis, punctelor de prindere a cortinelor. Dar, repet, de ce mi s-au aprins martorii din bord in conditiile unui impact coaxial...?... Si de ce s-a oprit motorul, in conditiile in care levierul cutiei de viteze era in punctul mort? Those are the main questions... ![]() This post has been edited by Adila16: 17 Jun 2008, 16:29 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
megane1 |
![]()
Post
#382
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti ![]() |
stimabililor, dati mi voie...
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#383
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Ai perfecta dreptate, colega megane1!
Editam in timp ce postai... Off-topic clar... ![]() |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
megane1 |
![]()
Post
#384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti ![]() |
![]() imi pare rau de incident, Adila16...oricum,sunt sigur ca SSilviu nu vrea decat sa ne lamureasca...imi cer iertare daca am fost si eu bagacios ![]() |
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#385
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
N-ai de ce!
Furat de vartejul polemicii constructive cu colegul ssilviu, am derapat naprasnic pe panta off-topicului... ![]() Parca era un topic dedicat accidentelor... O sa incerc sa postez acolo cat mai multe detalii ale pataniei mele, poate vor fi utile si altora... Manifestari ale masinii, atitudini ale diverselor persoane cu un oarecare grad de implicare etc. This post has been edited by Adila16: 17 Jun 2008, 17:00 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
cata70 |
![]()
Post
#386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
In ultima vreme megane-ul a stat mai mult in garaj,timp in care am folosit masina sotiei...Astazi, cand l-am condus ,simteam aceasi placere ca atunci cand l-am luat de la dealer,constientizam parca si mai mult confortul si senzatia de siguranta ce ti le ofera ...Poate pentru unii ar fi indicat sa ia o astfel de pauza si sa revina apoi cu impresii
![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
Hack |
![]()
Post
#387
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Da asa este. Si eu aveam acelasi sentiment dupa ce conduceam alte masini pe distante lungi si apoi reveneam pe masinuta mea
![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
nr1_gogon_1979 |
![]()
Post
#388
|
![]() MEMBRUL Group: Members Posts: 729 Joined: 22 August 08 From: Bucuresti: Floreasca & Muncii ![]() |
astazi m-am urcat dupa aproape 2 luni in megane si parca este prea sus scaunul,am verificat daca de reglat la maxim in jos si asa era,stie cineva ce tip de scaune s-ar potrivi?as dori sa le schimb pe cele din fata,m-a disperat pozitia prea inalta de condus.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2007 Dacia 1310 TX/1989
Renault Laguna I RN/1994 Chrysler 300c /2010 Mercedes E280 CDI 4Matic /2009 Mercedes C200 diesel /1994 |
|
topy30 |
![]()
Post
#389
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 1 November 05 ![]() |
Ma inscriu si eu alaturi de cei multumiti ptr ca la mine este al treilea megane, iar pe ultimul il am de o luna de zile.Daca nu eram multumit nu imi mai cumparam, dar asa mi-am luat altul din 2008.
FRATILOR NU UITATI CA RENAULT ESTE IN FORMULA 1 SI CU CATIVA ANI IN URMA A FOST PRIMUL CATIVA ANI LA RAND SI SUNT CONVINS CA VA MAI FI! OARE VW, AUDI, ETC. CAND VOR AJUNGE AICI???????? In concluzie f f f multumit. |
--------------------
renault
megane II
2008+ MIO C720
|
|
mihai_dorin |
![]()
Post
#390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand nu mai tipa, (CAPS LOCK), si in al doilea rand ce legatura are Formula 1 cu Megane. Daca participa Megane mai ziceam
![]() Audi castiga de ceva ani buni cursa de la Le Mans, ![]() Iar VW in Dakar Nu le i-au apararea dar, comparatia cu F1 nu isi avea rostul. This post has been edited by mihai_dorin: 24 Aug 2008, 17:29 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 23:11 |