Cat de mult ne incanta Megane2, pentru cei care sunt multumiti de masina...
![]() ![]() ![]() |
Cat de mult ne incanta Megane2, pentru cei care sunt multumiti de masina...
albacazapada |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 18 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- -
-
|
|||
Adila16 |
![]()
Post
#182
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
j.d, fii convins de reciproca! Imaginea Megane-ului in special, si a Renaultului in general, tot de la clienti ca noi pleaca... Foarte adevarat, ca este starnita si alimentata de unii dintre dealeri / lucratori in service, prestatori de servicii asociate retelei Reno. Dar, multi dintre noi exprimam impresii sub forma de axiome fara a avea macar un singur alt element de comparatie de valoare cel putin egala. Cand Reno-ul si-a instituit sloganul ''Creatori de automobile'' au stiut de ce-si spun asa, au stiut sa-i faca cinste. Am mai spus-o si cu alte ocazii: Megane-ul (caci cu el sunt mai familiarizat) este uimitor de bine facuta. Estetic are linii fluente, cursive, placute, elegante. Are, totusi, si un usor aer agresiv (cineva imi spunea ca ''masina asta a ta e agresiva si din spate, bre!''...). Tehnic, e motorizata ok pentru dimensiunile ei (nici macar grupul de 1.4 @ 90 CP cocotat pe caroserie sedan nu mi s-a parut ca s-ar screme sa raspunda la comenzi...), e realizata cu simt de raspundere si multa ingeniozitate si logica usor de prins...Am avut ocazia sa demontez si alte turisme, ale altor constructori, si cred ca am cel putin un element de comparatie... In ceea ce priveste BiCorpul, cineva il categorisea drept ''masina de fite''... Probabil ca asa e. Mie, unul, nu mi s-a parut a fi nici macar masina ''de dama''...(cum a mai fost descris...)... A fost masina care a intrunit toate criteriile: micuta, puternica, rapida, nu prea gurmanda, cu care sa pot merge si in concediu, dar cu care sa pot face si naveta zilnica la serviciu...Dotarile - rezonabile, la preturi de bun simt - indulcesc si mai mult traiul la bord, indiferent de locul ocupat. Ca sofer, insa, m-am bucurat, in plus, de agilitatea masinii, (extrem de utila in traficul romanesc), de franele ''by Renault'' (coborat dintr-o alta masina - de sorginte germana -, la prima apasare pe pedala din mijloc, s-a auzit ''scart!'' si claxonul: inertia ma suise cu sternul pe covrig...deh...), de cursa activa scurta a ambreiajului (care permite schimbarea rapida a treptelor si exploatarea optima a resurselor de cuplu ale motorului), de precizia comenzilor cutiei de viteze (inca n-am reusit sa dau a 5-a dintr-a 2-a, sau marsarier in loc de a 4-a...dar nu-i timpul trecut ![]() Problemele masinii survin nu neaparat din conceptie. Mare parte a lor sunt generate de fabricantii de piese si componente (vezi, de exemplu, decalorul facut de Delphi) si, in egala masura de probitatea mainii de lucru folosita la asamblare ... Bureti amortizori prost montati sau lipsa, suruburi nestranse etc. D-astea d-ale oamenilor. Inerente sunt si conditiile de exploatare. Dar astea-s alta poveste, mult mai off-topic, fata de care am o singura remarca: fiecare lucru/obiect are destinatia lui si niste parametri intre care da rezultatele cele mai bune... Una peste alta, imi iubesc masinuta, e ''Kurulina tatii"... A aparut in viata mea cand aveam mai mare nevoie de ea (adymateo, cel putin din punctul asta de vedere suntem cam in aceeasi oala...), nu ca ''fier'', ca ''obiect'' - cum am mai citit -, ci aproape ca persoana...(Poate e cumva un fel de defect profesional: investesc ceva sentimente in ''fiarele'' astea...) Ma ajuta sa ''uit'' de stresul cotidian, ma asculta si o ascult ... Are personalitate. Deloc de neglijat. Scuze, dar deja bat campii... ![]() |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
Cristi39 |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 19 November 06 ![]() |
QUOTE(Adila16 @ 19 Feb 2008, 13:19) Una peste alta, imi iubesc masinuta, A aparut in viata mea cand aveam mai mare nevoie de ea nu ca ''fier'', ca ''obiect'' - cum am mai citit -, ci aproape ca persoana...(Poate e cumva un fel de defect profesional: investesc ceva sentimente in ''fiarele'' astea...) Ma ajuta sa ''uit'' de stresul cotidian, ma asculta si o ascult ... Are personalitate. Deloc de neglijat. Scuze, dar deja bat campii... ![]() excelenta remarca.nu esti singurul care-si considera masina ca pe o persoana foarte apropiata.si eu o divinizez pe-a mea,si nu de putine ori a trebuit sa fac fata unor replici idioate de genul"las-o in colo de masina,nu mai investi atata pasiune in ea,ca-i un simplu fier" |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007 Privillege
|
|
mikey_VS |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 22 January 07 ![]() |
Eu am ajuns posesor de megane din intamplare: cautam 307 diesel cu motor de 1.6, adus "de afara" cum se spune. Tipul care aducea avea 2 megane si un 307. 307-le avea insa motor de 2.0HDI, prea mare pentru nevoile mele curente. Si atunci, tipul mi-a spus sa ma uit si la cele doua megane-uri - s-ar putea sa ma surprinda in mod placut."Pe mine, unul, stiu ca m-au surprins mai mult decat placut" - a spus omul, posesor al unui super bmw pentru care platea impozit mai mult decat platesc majoritatea oamenilor normali impozit pe casele lor. Vazand toate astea, mi-am zis ca, de fapt, nu stiu nimic despre aceste masini (de megane vorbesc), dar le condamn si eu in rand cu toata lumea, cu expresii de genul: "orice numai reno nu, ca te rupe la PS", "sunt masini defectuoase", "nu se compara cu teutonele", s.a.m.d. Mi-am dat seama atunci ca cele doua ciudatenii (fiind vorba de bicorpuri, prima mea impresie asta a fost) merita o sansa, chiar si numai pentru a experimenta prima pornire la buton pentru mine.
Le-am testat si am ramas pe ganduri, cam doua saptamani - va dati seama cat de adanc sunt infipte prejudecatile... ![]() M-am hotarat atunci ca am vazut destul, saptamana urmatoare am cumparat megane-ul din semnatura. Fara regrete, cu sperante, cu 6 airbag-uri, radio-cd, AC manual, geamuri electrice,ABS si EBD, si altele mai maruntele. Masina asta imi da o stare de bine, de comfort si de securitate - am impresia ca se "lipeste" de drum, ca nu "simte" curbele cu rotile ei mari care inspira forta si stabilitate. M-am indragostit de mormaitul motorasului meu, cand linistit si "pisicos", cand amenintator - cand schimbi viteza din 2 in 3 sau 3-4 (4-5), caderea de turatie imi suna ca o felina care-si trage sufletul intre doua ragete si un avertisment: nu te apropia ca musc tare! Este din 2004 si avea 105.000 km (cu drumul din Franta inclus), cu istoric verificabil - in 18 luni de utilizare facuse 102.000km - ceea ce mi s-a parut mai mult decat corect, tinand cont ca primul si pana atunci unicul proprietar a fost o firma de distributie medicamente din Paris. Masina nu iesise din Paris decat la "zile mari", si ca sa vina sa ma cunoasca pe mine... Va mai amintiti reclama cu butelia galbena? ("si e atat de galbena..." spunea Valentin Uratescu) Eu zic : si e atat de rosie!!!! Normal ca m-a mai suparat cateodata, dar atat de rar, incat nu merita pomenit (1buc. fulie alternator = 194 ron, 2 becuri faza scurta x 18 ron/buc). De consum nu mai zic nimic, ca stie toata lumea. Un amic cu megane sedan 1.6 16V luat de nou, in 80.000 km a schimbat in plus fata de revizii un set de placute de frana! Atat! Da - e dificil sa lucrezi pe ele (schimbarea fuliei a implicat desfacerea motorului din suport!), da - sunt ingramadite sub o capota mica tot felul de chestii, da - stalpul din fata stanga parca nu e unde ar trebui sa fie si centura de siguranta se prinde doar la a doua "pedala"... Hai sa fim seriosi, oricat de perfectionisti am vrea sa ne dam si sa parem! Pe piata sunt masini cu alte pretentii, la bani mai multi si cu probleme mai mari - sa fie sanatosi cei care le cumpara, daca le plac! Asta nu inseamna sa renuntam la spiritul critic, dar sa incercam sa-l amestecam cu o doza de realism: dupa parerea mea, industria auto este intr-o continua tranzitie, apar modele noi, nu apuca sa se maturizeze si apar altele, problemele se perpetueaza ca intr-o matrita genetica... nu mai este timp! Desigur, sunt si oameni cu multi bani, dar oare pot sa-si cumpere linistea la volan? Pentru toti restul, meganul este o masina de luat in seama, sincer! Felicitarile mele si bafta tuturor posesorilor (si celor in devenire)! This post has been edited by mikey_VS: 19 Feb 2008, 12:47 |
--------------------
Ford
Focus
- xx 07 yyy
2010 "... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#185
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
QUOTE(clauselu @ 19 Feb 2008, 08:02) Am asteptat sa ma sune cei de la Opel muult si bine pentru un drive test lucru pe care nu l-au facut pana aku 2 saptamani (eu am masina de > 8 luni): "Stiu ca sunteti interesat de un drive test cu noul Astra si va invitam...", dar sa zicem ca e un caz unicat. nu e unicat. si pe mine m-au sunat dupa doi ani. uitasem complet ca m-am inscris pentru un drive test. nu aveau diesel atunci si au zis ca ma suna cind aduc. ca urmare le-am spus si eu ca mi-am luat renault intre timp si imi place mai mult decit opelul. |
--------------------
.
.
.
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#186
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
QUOTE(Crisxx @ 19 Feb 2008, 12:26) excelenta remarca.nu esti singurul care-si considera masina ca pe o persoana foarte apropiata.si eu o divinizez pe-a mea,si nu de putine ori a trebuit sa fac fata unor replici idioate de genul"las-o in colo de masina,nu mai investi atata pasiune in ea,ca-i un simplu fier" Ufff...Vad ca suntem mai multi in barca asta, a celor ironizati pentru ''personalizarea'' obiectelor... Welcome to the club, Crisxx! ![]() Revenind on-topic, adineauri am scoborat de la volanu' Kurulinei: agila, iute, cu un comportament dual (de la linistita, tantaloaica aproape - ''iete si la asta cu cazanu' lui de reno! " se hlizeau ironic si comentau absolut ireverentios niste pustani veseli intr-un argintiu si impopotonat Logan 1,6 16 v cu numere de GR-, pana la agresiva - parea ca spune ''eat my dust, sucker!'' dupa ce am apasat un pic pedala de acceleratie, dezlantuind caisorii de sub capota, de neajuns, oricat s-a straduit flacaul de la volanul Loganului de mai sus-). Am parcat si inainte sa apas butonul relevant, am mai ascultat o data in plus sfaraitul motorului sub capota lui... Deja devenim poetici, eu si tastatura laptopului... This post has been edited by Adila16: 19 Feb 2008, 15:54 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
adymateo |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 27 July 06 From: Homeland Security ![]() |
[quote=Rimio de Vassur,19 Feb 2008, 12:48]
ca urmare le-am spus si eu ca mi-am luat renault intre timp si imi place mai mult decit opelul. deci sunt pe jos ![]() ![]() Asta am vrut sa subliniez prin postul meu, ca Megane-ul, pe langa faptul ca este o masina echilibrata si care isi justifica banii , este una foarte frumoasa si destul de logic si inteligent conceputa ( si cand spun conceputa nu ma refer strict la fiabilitate, ci la ideea de masina, de cum arata design-ul ei, de cum se conduce, cat este de user friendly etc) ![]() Si eu am ajuns intamplator in reprezenta Renault! Prima data vroiam sa imi iau ceva second, dupa sondat piata am realizat ca nu se merita sa risc cumpararea unei masini al carei istoric sa fie incert (nu poti baga tu mana in foc ca neamtu ala nu i-a facut nimica iar dupa 3 ani de zile de la 30 de mii noua o da cu 12-15 mii, sau de la 50 de mii o lasa la 25, apoi o masina second o iei sa o tii cat mai putin timp, un an, doi maxim trei- eu unul asa gandesc-) asa ca m-am orientat spre autovehicol nou! Si dupa ce am mers cam pe la toate reprezentatele, dupa N teste (cu mondeo, 407, octavia II si avensis) nu fusesem incantat de niciuna dintre masini (avensis era chiar stupida- nu intelegeam de ce oglinzile de ex se rabateaza de la un buton de pe bord sau de ce se pune pe ea si casetofon si cd-player- cine dracu mai asculta la caseta?)! Nu atat de mult incat sa exclam da domne, gata, o cumpar! Plus, ca eu vroiam neaparat o masina care in minim-ul de dotari sa aibe neaparat geamuri toate 4 electrice, clima, cotiera fata spate si cd-player! Ori, la toate marcile astea, daca vrei "atatea dotari" tre sa scoti bani seriosi din buzunar! Si costul final al masinii ajungea destul de ridicat! Asa ca, intamplator, din plictiseala, din lipsa de ceva atractiv am intrat in showroom-ul Renault! Am intrat in Megane Sedan (apropos, eu asta cautam si asta voi cauta forever- si anume masinile sedan) am ramas stupediat! Adica stiam cum arata exterior masina, dar interior nu imi aruncasem niciodata privirea, de intrat in ea nici atat! Iar la capitolul spatiu interior va zic sincer ca doar Mondeo ( si aici vorbesc de cel vechi, nu ma refer la cel nou, e clara treaba cu ala) si Passat-ul (nou) il fac! Dotari? Imbatabile! Eu am fost hipnotizat de comenzi pe volan, senzori, volan in piele (directia electric variabila habar n-aveam ce era, am apucat sa imi dau seama de ea abia in test drive) , perdelutele de pe spate! Iar cand mi s-a spus pretul pentru un motor benzina 1,6 16v 110 am ramas socat! Si mai socat am fost cand mi s-a spus (eram in luna martie) ca daca am rabdare, luna urmatoare vor aparea si niste reduceri! Am asteptat cuminte, si in final masina a costat in cap 14 mii ( de la 16 mii) ![]() Ce alta alegere mai buna sa fi facut? Raspuns: nu exista alta mai buna! Si toate avantajele astea nu m-au speriat cand toti in jurul meu spuneau un singur lucru: ca Renault e naspa, masini proaste, vei sta numai prin service bla bla bla Abia dupa ce folosesti masina o perioada iti dai seama cu adevarat despre faptul cum stau lucrurile exact! Da, ai probleme, dar probleme au toti! Numai ca aia, sunt mult prea parsivi ca sa recunoasca ca masina lor cu 3 stele la EuroNcap (hai 4), cu dotari de cacao si motor antic si vulgar e la fel ca a ta , care a costat cu cel putin 10 mii mai putin! Poate chiar mai slaba ca a ta- vorbind aici despre fiabilitate! Deci, din punctul meu de vedere, chestia asta cu fiabilitatea, sa dau eu 10 mii de euro in plus pentru o presupusa fiabilitate........nu prea mai merge Apoi, eu unul asa vad lucrurile, mie majoritatea masinilor nemtesti mi se par extrem de vulgare! Asta unu la mana si doi, o masina tre sa fie pe masura vietii pe care o duci, sa reflecte un anumit statut! Ori, "din pacate", tata nu a fost nici securist, nici in vreo gasca de smecheri, nici camatar, nici baron local ca ma plimb eu in Bmw sau Mercedes! Ca sa nu mai zic ca ma uit la ultimele modele scoase de astia de vreo 4,5 ani incoace, si cu exceptia CLS-ului si a S Klasse-ului, restul nu mi se pare cine stie ce, ca si design! Ca doar stiti cum pune romanu problema! Daca nu o da cu fiabilitatea , atunci o da cu frumusetea! Aaaa, poi e jmechera, nu vezi cum arata? ![]() Penibil Si ca sa spun o alta faza penibila! Azi il vazui pe unu cu un A4 mai vechi (model 2002) care avea oglinzi pe el laterale din astea de pe noul Passat, cele cu semnalizarea in oglinzi:))) Asa ca nu pot sa fiu decat indragostit de Megane-ul meu! Caci in topic-ul asta vorbim despre Megane, nu despre Renault in sine! De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, singurele lucruri care le pot reprosa nu tin de masina, ci mai degraba de servicii sau de felul cum priveste atat RRO cat si Renault Fr problema! (eu de ex pe laguna si megane 3 ma asteptam sa apara motoare benzina de 1,6 si vreo 170 180 de cai, cum de ex am vazut ca a pus opel-ul pe astra si etc), dar intram in alte discutii, care aici nu isi au rostul ![]() 19 Feb 2008, 17:14: aaa , ca tot am pomenit de Mircea Badea! Apropos, omu are o Laguna Luxury 1,9 dci 150 de cai! Iar ce dotari are masina aia ramai blana! Am recunoscut-o cand i-au lovit-o aia si au dat-o la tv! Deci, daca omu asta si-a luat un Renault, cu atat mai putin nu mai tine treaba cu masinile nemtesti ![]() This post has been edited by adymateo: 19 Feb 2008, 17:14 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE 2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#188
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Doar de chestie, era 2.0 nu 1.9 de 150
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|
adymateo |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 27 July 06 From: Homeland Security ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Talisman
2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE 2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
|
|
Christu |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
1) sa nu comparam Meganu' la niciun capitol cu Mondeo, 407, Vectra etc - Meganu' = compacta, celelalte - Clasa medie.
Cu tot ce presupune asta......de la greutate, dotari, motorizari, dimensiuni, pret, etc. 2) nu cred ca un Logan 1.6. 16V nu se uita "din fata" la un megane cu acelasi motor pe el. Este vorba de numarul de cai putere per tona. Intr-adevar, dinamica de pe Megane te invita sa crezi ca trage mai bine ca un Logan, in esenta nu e chiar asa. 3) orice ati spune si indiferent de avantajele care ti le ofera un Megane (rap dotari pret, aspect, etc) - nu se compara ca si fiabilitate pe termen lung cu golf, astra si altele din clasa ei. Sunt lucruri care ne plac si altele care nu ne plac aici, depinde doar inspre ce tinde gradul de subiectivism. Sincer va zic, si eu am vrut sa imi schimb Megane-ul acum ceva timp si din toate aceste masini concurente, ptr ce mi-as dori la momentul actual tot un Megane ar fi cea mai buna varianta - 1.5 dci - deci consum miiic si dotari. |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
red_dog |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
QUOTE(Christu @ 19 Feb 2008, 18:10) 1) sa nu comparam Meganu' la niciun capitol cu Mondeo, 407, Vectra etc - Meganu' = compacta, celelalte - Clasa medie. Cu tot ce presupune asta......de la greutate, dotari, motorizari, dimensiuni, pret, etc. 2) nu cred ca un Logan 1.6. 16V nu se uita "din fata" la un megane cu acelasi motor pe el. Este vorba de numarul de cai putere per tona. Intr-adevar, dinamica de pe Megane te invita sa crezi ca trage mai bine ca un Logan, in esenta nu e chiar asa. 3) orice ati spune si indiferent de avantajele care ti le ofera un Megane (rap dotari pret, aspect, etc) - nu se compara ca si fiabilitate pe termen lung cu golf, astra si altele din clasa ei. Sunt lucruri care ne plac si altele care nu ne plac aici, depinde doar inspre ce tinde gradul de subiectivism. Sincer va zic, si eu am vrut sa imi schimb Megane-ul acum ceva timp si din toate aceste masini concurente, ptr ce mi-as dori la momentul actual tot un Megane ar fi cea mai buna varianta - 1.5 dci - deci consum miiic si dotari. zici tu ca eu sa nu ai dau o lungime si ceva la un logan 1,6 16V si ma refer numai la masini nu la soferi eu zic ca normal ar trebui sa il fac.Sper sa prind la semafor un adversar dornic sa o dea cu mine ![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
- gr-63-dog
2008
|
|
adymateo |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 27 July 06 From: Homeland Security ![]() |
[quote=Christu,19 Feb 2008, 18:10]
1) sa nu comparam Meganu' la niciun capitol cu Mondeo, 407, Vectra etc - Meganu' = compacta, celelalte - Clasa medie. Cu tot ce presupune asta......de la greutate, dotari, motorizari, dimensiuni, pret, etc. 3) orice ati spune si indiferent de avantajele care ti le ofera un Megane (rap dotari pret, aspect, etc) - nu se compara ca si fiabilitate pe termen lung cu golf, astra si altele din clasa ei. Sunt lucruri care ne plac si altele care nu ne plac aici, depinde doar inspre ce tinde gradul de subiectivism. Sincer va zic, si eu am vrut sa imi schimb Megane-ul acum ceva timp si din toate aceste masini concurente, ptr ce mi-as dori la momentul actual tot un Megane ar fi cea mai buna varianta - 1.5 dci - deci consum miiic si dotari. Daca ar fi sa reactionez "la cald" as incepe sa tun cum ca tu ti-au luat Meganul strict d.p.d.v. al pretului, fara sa ai vreo treaba cu felul cum arata masina si etc! Dar nu o sa fac asa ceva si o incerc sa iti dau un raspuns cat mai clar! 1) Nu am de gand sa incep o disputa pe tema asta, mai ales ca un topic de genul asta mi se pare ca a si fost inchis! E la mintea cocosului ca nu poti sa compari Megane-ul tinand cont de dimensiuni si etc cu astea din clasa medie-chiar daca sedanul eu unul zic ca sta chiar mai bine decat unele (no offence, dar e chiar adevarat orice ai zice tu)! Insa, din punct de vedere al pretului as zice sa te calmezi, fiindca un Megane Sedan 2.0 16 v sau 1.9 dci full option, eu zic ca ajunge in preturi aproape de alea mentionate de tine asa ca scuza-ma, dar chiar iti poti pune intrebarea: Hmmz, decat sa imi iau o vectra, un Megane nu ar fi mai plauzibil? (Macar d.p.d.v. al pretului, dotarilor, motoarelor- repet 2.0 16v 1.9 dci)! Asta in cazul masinilor noi! Ca la second ai mii de varinte in 20 de mii de euro! 3) Te inseli amarnic daca tu chiar crezi ca Megane-ul va fi varza peste 10 ani comparativ cu un Golf sau Astra ![]() Ia-ti tu un Golf si scrie-ne peste 3 ani cat de mult il suporti Ca sa nu mai spun ca vad ca tu consideri marca asta una de cacao atat de mult incat, dupa parerea ta, fiabilitatea unui Megane pe termen lung e praf fata de a unui Golf! O daaaa ![]() |
--------------------
Renault
Talisman
2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE 2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
|
|
bear_mc |
![]()
Post
#193
|
![]() Half-Life 2 Fan Group: Members Posts: 678 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Christu @ 19 Feb 2008, 18:10) 3) orice ati spune si indiferent de avantajele care ti le ofera un Megane (rap dotari pret, aspect, etc) - nu se compara ca si fiabilitate pe termen lung cu golf, astra si altele din clasa ei. Sunt lucruri care ne plac si altele care nu ne plac aici, depinde doar inspre ce tinde gradul de subiectivism. Sincer va zic, si eu am vrut sa imi schimb Megane-ul acum ceva timp si din toate aceste masini concurente, ptr ce mi-as dori la momentul actual tot un Megane ar fi cea mai buna varianta - 1.5 dci - deci consum miiic si dotari. Parerea ta... ![]() This post has been edited by bear_mc: 19 Feb 2008, 19:11 |
--------------------
Renault
Megane II
- B-43-ZHY (sau 42)
2005 Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++) |
|
j.d |
![]()
Post
#194
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Christu @ 19 Feb 2008, 18:10) 3) orice ati spune si indiferent de avantajele care ti le ofera un Megane (rap dotari pret, aspect, etc) - nu se compara ca si fiabilitate pe termen lung cu golf, astra si altele din clasa ei. Sunt lucruri care ne plac si altele care nu ne plac aici, depinde doar inspre ce tinde gradul de subiectivism. Sincer va zic, si eu am vrut sa imi schimb Megane-ul acum ceva timp si din toate aceste masini concurente, ptr ce mi-as dori la momentul actual tot un Megane ar fi cea mai buna varianta - 1.5 dci - deci consum miiic si dotari. Insa nu uita de faptul ca sunt multi pe acest forum care chiar au vrut Megane, nu ca n-au avut bani de altceva. ![]() |
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
adymateo |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 27 July 06 From: Homeland Security ![]() |
si inca o chestie! Imi pot permite sa compar Megane-ul Sedan cu o Vectra spre ex, atata timp cat Renault la capitolul masina sedan cu portbagaj inchis alta varianta mai buna ca Megane nu imi ofera!
![]() ![]() Iar despre hatch-uri, eu unul sunt mult mai incantat vizual decat un astra sau un golf, si oricum as face, tot as iesi mai incantat pe ansamblu cu Megane-ul (pret, dotari, confort, siguranta, manevrabilitate etc) This post has been edited by adymateo: 19 Feb 2008, 19:22 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE 2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
|
|
bear_mc |
![]()
Post
#196
|
![]() Half-Life 2 Fan Group: Members Posts: 678 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
j.d pe asta nu prea o cred.
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
- B-43-ZHY (sau 42)
2005 Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++) |
|
adymateo |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 27 July 06 From: Homeland Security ![]() |
poi eu am avut la dispozitie cam 22 de mii pentru masina! Si am ajuns la Megane! Oare cum se explica treaba asta?
Evident ca Renault-ul Megane nu reprezinta pentru noi un apogeu al autovehicolelor, dar asta nu inseamna ca nu ne vom permite vreodata sa ne luam si altceva mai bun! Sau am avut bani incat sa ne permitem ceva mai mult de un Logan, dar nu atat de multi incat sa ne luam un mondeo ![]() Sau, poate nu te-ai gandit la ce am spus eu despre actuala laguna, si poate asteptam unii dintre noi Laguna III Sedan (iar pana atunci ne-am luat Megane Sedan) ![]() This post has been edited by adymateo: 19 Feb 2008, 19:27 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE 2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
|
|
red_dog |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
Pana la urma a daca careva cu megane 1,6 cu un logan cu acelasi motor sa stiu si eu care a fost rezultatu
![]() ![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
- gr-63-dog
2008
|
|
Kaliny |
![]()
Post
#199
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 February 08 ![]() |
Sunt pentru prima oara pe acest forum, dar vreau sa va spun ca sunt si eu foarte incantat si multumit de masina mea, care este un Megane Sedan Manager, diesel de 1500 cmc. cu 80 cp. din martie 2007. Ma refer la confort si consumul foarte mic, raportat la dimensiunile si greutatea autoturismului.
Attached thumbnail(s) IMG_0269.JPG ( Size: 90.22k ) Number of downloads: 169 |
--------------------
Renault
Megane Manager
- AB06CHE
2007
|
|
red_dog |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
QUOTE(Kaliny @ 19 Feb 2008, 21:00) Sunt pentru prima oara pe acest forum, dar vreau sa va spun ca sunt si eu foarte incantat si multumit de masina mea, care este un Megane Sedan Manager, diesel de 1500 cmc. cu 80 cp. din martie 2007. Ma refer la confort si consumul foarte mic, raportat la dimensiunile si greutatea autoturismului. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente ![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
- gr-63-dog
2008
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#201
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
QUOTE(adymateo @ 19 Feb 2008, 17:07) QUOTE(Rimio de Vassur @ 19 Feb 2008, 12:48) ca urmare le-am spus si eu ca mi-am luat renault intre timp si imi place mai mult decit opelul. deci sunt pe jos ![]() ![]() pai ... nu am inchis. mai rau: i-am lasat sa se bilbiie la telefon. nu aveau text pregatit pentru situatia asta. ce mi-or fi urat dupa aia e treaba lor. |
--------------------
.
.
.
|
|
prody |
![]()
Post
#202
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Din date tehnice, Loganul 1.6 16V accelereaza 0-100 km/h in 10.2 sec iar Megane in 11,1,nu stiu mai incolo cum se comporta, de ex. 0-1000m cu start de pe loc la Logan e specificat31.9 sec, la Megane nu am gasit pe nicaieri, cu toate ca nu stiu ce v-a venit sa faceti comparatii cu Loganul...
![]() |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
red_dog |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
QUOTE(prody @ 19 Feb 2008, 22:37) Din date tehnice, Loganul 1.6 16V accelereaza 0-100 km/h in 10.2 sec iar Megane in 11,1,nu stiu mai incolo cum se comporta, de ex. 0-1000m cu start de pe loc la Logan e specificat31.9 sec, la Megane nu am gasit pe nicaieri, cu toate ca nu stiu ce v-a venit sa faceti comparatii cu Loganul... ![]() Deci vreau sa te contrazic Meganu meu are 0-100km/h in 10,8 ai dreptate ca loganu are 10.2 dat eu la megane am 113CP pe cand loganu nu are decat 105, la KG sunt cam la fel dar viteza maxima la Megan e 193KM/h pe cand la logan e de 183.Si inca ceva la mine i-mi taie benzina pe la 6100 parca pe cand la logan 5750R/min.Eu zic ca logic ar fi sa nu ma faca un logan si sincer m-asi oftica eu ma gandeam ca il pun un cur si inca cred pana la proba contrarie macar o lungime de masina sa ai dau sa fie vizibil cu ochiu liber nu sa ma ma ia la blitz ![]() Cu prima ocazie cand o dau cu un loganist1.6 16v va spun,interesant ar fi sa spuna care a dato cu un logan de genul dar fara minciuni ![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
- gr-63-dog
2008
|
|
claus |
![]()
Post
#204
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
red_dog, daca nici datele tehnice nu le iei in seama.. atunci ce rost are sa te mai agiti pe-aici ?
scrie clar, negru pe alb, ca loganul ia suta mai repede decat meganul.. ce e asa greu de crezut?? sau poate e ideea ca nu te poate face un logan?? ![]() saau poate nu ti-ai dat seama, da' 10.2 e mai mic decat 10.9 viteza maxima n-are nicio legatura, la fel cum n-are legatura nici limitarea de turatie |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
red_dog |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
QUOTE(claus @ 20 Feb 2008, 01:23) red_dog, daca nici datele tehnice nu le iei in seama.. atunci ce rost are sa te mai agiti pe-aici ? scrie clar, negru pe alb, ca loganul ia suta mai repede.. ce e asa greu de crezut?? sau poate e ideea ca nu te poate face un logan?? ![]() viteza maxima n-are nicio legatura, la fel cum n-are legatura nici limitarea de turatie Logic ca ideea asta ma va face sa dorm 1pic mai prost in seara asta ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
- gr-63-dog
2008
|
|
19vik |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ati terminat cu Astra, Octavia, Golf, Focus... si ati inceput sa comparati Meganul cu Loganul?
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
red_dog |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
Tocmai asta e ideea ca niciodata loganu nu se va compara cu Meganu si acum sper sa nu zica unii ca sunt subiectiv dar mai trebuie sa curga apa pe dunare ca sa se compare cele 2
![]() ![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
- gr-63-dog
2008
|
|
clauselu |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 27 August 07 From: Iasi ![]() |
Cred ca am deviar rau de la subiect...Dupa cum spunea cineva:"Nu e peste ca guvidu' nici echipa ca Rapidu'" (P.S. Nu sunt fanul nici unei echipe de fotbal asa ca nu dati cu pietre). Sa revenim la Megane si cat de mult de place.
Deci sincer...nu ma intereseaza ca un Logan 1.6 o sa ma faca la semafor, pentru ca nu sunt interesat de liniute cu nici o masina, pentru ca Meganu' iti da un aer de prestanta, usor cu nasul pe sus. M-am trezit de multe ori langa cate-un Golf (no offence for any Golf owner) la care soferul nu se vedea. Il gaseai uneori privind printre volan si bord. Cum spunea si adymateo "Megane-ul nu e nici apogeul automobilelor", dar e o masina care iti ofera foarte multe pentru banii pe care ii dai pe ea si te va incanta cu siguranta mereu si mereu. Si pe mine m-a intrebat tatal meu de ce nu mi-am luat VW, pt ca am sa pot sa il revand mai bine decat un Megane, insa pentru raportul pret/calitate/dotari, estetica, spatiu interior a fost de acord ca e cea mai buna alegere. Kaliny s-o stapanesti sanatos si fara nici un eveniment. P.S. Daca faceti testul Logan 1.6, Megane 1.6 care o sa fie mai "tare"...keep it safe sa nu apareti pe la stiri. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V
- B 66 PDX
2007 - Privilege Decat sarac si bolnav, mai bine sanatos si bogat!
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#209
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(clauselu @ 20 Feb 2008, 08:26) Si pe mine m-a intrebat tatal meu de ce nu mi-am luat VW, pt ca am sa pot sa il revand mai bine decat un Megane Problema aceasta este vazuta gresit de multi oameni. Atunci cand iei un Golf cu dotari similare unui Megane costa cu 5000 de euro mai mult, aproape 20.000 de euro. Daca la revanzare pierzi 40% atunci il vinzi sh cu 12.000 de euro. Dar pierzi 8000 de euro in absolut. La Megane pierzi sa zicem 50% si il vinzi cu 7500 de euro. Si pierzi 7500 de euro. Asadar, faptul ca in procente se devalorizeaza mai putin golful nu prea te ajuta, pentru ca la modul absolut piezi mai mult cu el. Pentru ca e mai scump si are de unde sa scada pretul. Dar in realitate diferentele de pret intre cele doua modele vandute sh sunt si mai mici. Deci pierzi si mai multi bani la golf. QUOTE(red_dog @ 20 Feb 2008, 01:34) acum serios sa o lom logic cum potzi sa iei acelasi motor sa il pui pe o masina clar mai putzin aerodinamica si cu o cutie mai slaba sa spui ca are 105 si sa scoata un timp mai buna ca acelasi motor care a fost construit pentru megane In primul rand, nu este acelasi motor. In al doilea rand aerodinamica nu joaca un rol important la viteze mici, de genul celor pana la 100 de km/h unde s-a inregistrat acel timp de acceleratie. This post has been edited by ssilviu: 20 Feb 2008, 09:18 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Solon |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Iar apar ridicatori in slavi ai VAG-ului!
![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 17:14 |