Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cat de mult ne incanta Megane2, pentru cei care sunt multumiti de masina...

albacazapada
post 19 Feb 2008, 11:14
Post #181


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 January 07




Pe mine baietii de la Opel m-au sunat dupa 2 ani sa ma invite la un drive test laugh.gif Deci nu e nici un caz unicat.Atat de prompti sunt ei.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 19 Feb 2008, 12:19
Post #182


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06





j.d, fii convins de reciproca!

Imaginea Megane-ului in special, si a Renaultului in general, tot de la clienti ca noi pleaca... Foarte adevarat, ca este starnita si alimentata de unii dintre dealeri / lucratori in service, prestatori de servicii asociate retelei Reno.
Dar, multi dintre noi exprimam impresii sub forma de axiome fara a avea macar un singur alt element de comparatie de valoare cel putin egala.

Cand Reno-ul si-a instituit sloganul ''Creatori de automobile'' au stiut de ce-si spun asa, au stiut sa-i faca cinste. Am mai spus-o si cu alte ocazii: Megane-ul (caci cu el sunt mai familiarizat) este uimitor de bine facuta. Estetic are linii fluente, cursive, placute, elegante. Are, totusi, si un usor aer agresiv (cineva imi spunea ca ''masina asta a ta e agresiva si din spate, bre!''...).
Tehnic, e motorizata ok pentru dimensiunile ei (nici macar grupul de 1.4 @ 90 CP cocotat pe caroserie sedan nu mi s-a parut ca s-ar screme sa raspunda la comenzi...), e realizata cu simt de raspundere si multa ingeniozitate si logica usor de prins...Am avut ocazia sa demontez si alte turisme, ale altor constructori, si cred ca am cel putin un element de comparatie...

In ceea ce priveste BiCorpul, cineva il categorisea drept ''masina de fite''...
Probabil ca asa e.
Mie, unul, nu mi s-a parut a fi nici macar masina ''de dama''...(cum a mai fost descris...)...
A fost masina care a intrunit toate criteriile: micuta, puternica, rapida, nu prea gurmanda, cu care sa pot merge si in concediu, dar cu care sa pot face si naveta zilnica la serviciu...Dotarile - rezonabile, la preturi de bun simt - indulcesc si mai mult traiul la bord, indiferent de locul ocupat. Ca sofer, insa, m-am bucurat, in plus, de agilitatea masinii, (extrem de utila in traficul romanesc), de franele ''by Renault'' (coborat dintr-o alta masina - de sorginte germana -, la prima apasare pe pedala din mijloc, s-a auzit ''scart!'' si claxonul: inertia ma suise cu sternul pe covrig...deh...), de cursa activa scurta a ambreiajului (care permite schimbarea rapida a treptelor si exploatarea optima a resurselor de cuplu ale motorului), de precizia comenzilor cutiei de viteze (inca n-am reusit sa dau a 5-a dintr-a 2-a, sau marsarier in loc de a 4-a...dar nu-i timpul trecut smile.gif), de frana de mana ''fancy'' si comoda (uneori sunt intrebat: ''ce e aia, ca de avion?''...raspunsul: ''maneta de ejectare pentru locul din dreapta'')...Si ar mai fi.
Problemele masinii survin nu neaparat din conceptie. Mare parte a lor sunt generate de fabricantii de piese si componente (vezi, de exemplu, decalorul facut de Delphi) si, in egala masura de probitatea mainii de lucru folosita la asamblare ... Bureti amortizori prost montati sau lipsa, suruburi nestranse etc. D-astea d-ale oamenilor. Inerente sunt si conditiile de exploatare. Dar astea-s alta poveste, mult mai off-topic, fata de care am o singura remarca: fiecare lucru/obiect are destinatia lui si niste parametri intre care da rezultatele cele mai bune...

Una peste alta, imi iubesc masinuta, e ''Kurulina tatii"...
A aparut in viata mea cand aveam mai mare nevoie de ea (adymateo, cel putin din punctul asta de vedere suntem cam in aceeasi oala...), nu ca ''fier'', ca ''obiect'' - cum am mai citit -, ci aproape ca persoana...(Poate e cumva un fel de defect profesional: investesc ceva sentimente in ''fiarele'' astea...)
Ma ajuta sa ''uit'' de stresul cotidian, ma asculta si o ascult ... Are personalitate. Deloc de neglijat.

Scuze, dar deja bat campii... blush.gif


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi39
post 19 Feb 2008, 12:26
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 19 November 06




QUOTE(Adila16 @ 19 Feb 2008, 13:19)



Una peste alta, imi iubesc masinuta, A aparut in viata mea cand aveam mai mare nevoie de ea nu ca ''fier'', ca ''obiect'' - cum am mai citit -, ci aproape ca persoana...(Poate e cumva un fel de defect profesional: investesc ceva sentimente in ''fiarele'' astea...)
Ma ajuta sa ''uit'' de stresul cotidian, ma asculta si o ascult ... Are personalitate. Deloc de neglijat.

Scuze, dar deja bat campii... blush.gif
*




excelenta remarca.nu esti singurul care-si considera masina ca pe o persoana foarte apropiata.si eu o divinizez pe-a mea,si nu de putine ori a trebuit sa fac fata unor replici idioate de genul"las-o in colo de masina,nu mai investi atata pasiune in ea,ca-i un simplu fier"


--------------------
Renault Megane Sedan 2007 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_VS
post 19 Feb 2008, 12:40
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 22 January 07




Eu am ajuns posesor de megane din intamplare: cautam 307 diesel cu motor de 1.6, adus "de afara" cum se spune. Tipul care aducea avea 2 megane si un 307. 307-le avea insa motor de 2.0HDI, prea mare pentru nevoile mele curente. Si atunci, tipul mi-a spus sa ma uit si la cele doua megane-uri - s-ar putea sa ma surprinda in mod placut."Pe mine, unul, stiu ca m-au surprins mai mult decat placut" - a spus omul, posesor al unui super bmw pentru care platea impozit mai mult decat platesc majoritatea oamenilor normali impozit pe casele lor. Vazand toate astea, mi-am zis ca, de fapt, nu stiu nimic despre aceste masini (de megane vorbesc), dar le condamn si eu in rand cu toata lumea, cu expresii de genul: "orice numai reno nu, ca te rupe la PS", "sunt masini defectuoase", "nu se compara cu teutonele", s.a.m.d. Mi-am dat seama atunci ca cele doua ciudatenii (fiind vorba de bicorpuri, prima mea impresie asta a fost) merita o sansa, chiar si numai pentru a experimenta prima pornire la buton pentru mine.
Le-am testat si am ramas pe ganduri, cam doua saptamani - va dati seama cat de adanc sunt infipte prejudecatile... 053.gif In astea doua saptamani am mers si la piata auto (Tg. Mures), unde era sa ma aleg un 307 1.6/16V de toata frumusetea - dar, asa a fost sa fie, nu s-a intamplat asta. In piata, oferta de baza era, ia ghiciti: golfIV, 1.9TDI, cateva focusuri break albe (dupa parerea mea, urate), ceva mondeo, passat-uri aproape la fel de multe ca si golfurile, opel astra intr-o veselie, f.putine citroen-uri, trei sau patru 307, 1 megane hatch si un megane sedan, cateva audi vechi si scumpe. Alunecand prin valul de oameni am fost tarat si eu catre toate golfurile prezente pe piata: fratilor, dpdv al anilor, al km facuti, al dotarilor , golfurile erau cele mai scumpe masini (si asta ca sa ma limitez doar la criterii masurabile, obiective), dupa parerea mea nejustificat de scumpe. Asta se intampla in octombrie 2006 - amenintarea taxei auto ridicase preturile, va amintiti? Scarbit oarecum de : "ia-ti dom'le golf4 din 2000, iti fac un pret bun, ce daca nu are dotari? si sa stii ca la masinile astea 197.000 km nu inseamna prea mult..." mi-am spus: o fi asa cum spun ei, dar pentru MINE, ca viitor posesor care face maxim 20.000km pe/an, masina respectiva are aproape de 10 ani-kilometri, ma intelegeti? La care adaug varsta mecanica de 6 ani, si ma trezesc cu o "juna" de 16 anisori...Si asta, in cazul - putin probabil de altfel, in care kilometri declarati coincid cu cei reali...Acuma va dati seama ca asa apreciez eu, nu trebuie sa fie si alti de acord cu mine.
M-am hotarat atunci ca am vazut destul, saptamana urmatoare am cumparat megane-ul din semnatura. Fara regrete, cu sperante, cu 6 airbag-uri, radio-cd, AC manual, geamuri electrice,ABS si EBD, si altele mai maruntele.
Masina asta imi da o stare de bine, de comfort si de securitate - am impresia ca se "lipeste" de drum, ca nu "simte" curbele cu rotile ei mari care inspira forta si stabilitate. M-am indragostit de mormaitul motorasului meu, cand linistit si "pisicos", cand amenintator - cand schimbi viteza din 2 in 3 sau 3-4 (4-5), caderea de turatie imi suna ca o felina care-si trage sufletul intre doua ragete si un avertisment: nu te apropia ca musc tare!
Este din 2004 si avea 105.000 km (cu drumul din Franta inclus), cu istoric verificabil - in 18 luni de utilizare facuse 102.000km - ceea ce mi s-a parut mai mult decat corect, tinand cont ca primul si pana atunci unicul proprietar a fost o firma de distributie medicamente din Paris. Masina nu iesise din Paris decat la "zile mari", si ca sa vina sa ma cunoasca pe mine... Va mai amintiti reclama cu butelia galbena? ("si e atat de galbena..." spunea Valentin Uratescu) Eu zic : si e atat de rosie!!!!
Normal ca m-a mai suparat cateodata, dar atat de rar, incat nu merita pomenit (1buc. fulie alternator = 194 ron, 2 becuri faza scurta x 18 ron/buc). De consum nu mai zic nimic, ca stie toata lumea. Un amic cu megane sedan 1.6 16V luat de nou, in 80.000 km a schimbat in plus fata de revizii un set de placute de frana! Atat!
Da - e dificil sa lucrezi pe ele (schimbarea fuliei a implicat desfacerea motorului din suport!), da - sunt ingramadite sub o capota mica tot felul de chestii, da - stalpul din fata stanga parca nu e unde ar trebui sa fie si centura de siguranta se prinde doar la a doua "pedala"...
Hai sa fim seriosi, oricat de perfectionisti am vrea sa ne dam si sa parem! Pe piata sunt masini cu alte pretentii, la bani mai multi si cu probleme mai mari - sa fie sanatosi cei care le cumpara, daca le plac! Asta nu inseamna sa renuntam la spiritul critic, dar sa incercam sa-l amestecam cu o doza de realism: dupa parerea mea, industria auto este intr-o continua tranzitie, apar modele noi, nu apuca sa se maturizeze si apar altele, problemele se perpetueaza ca intr-o matrita genetica... nu mai este timp! Desigur, sunt si oameni cu multi bani, dar oare pot sa-si cumpere linistea la volan? Pentru toti restul, meganul este o masina de luat in seama, sincer! Felicitarile mele si bafta tuturor posesorilor (si celor in devenire)!

This post has been edited by mikey_VS: 19 Feb 2008, 12:47


--------------------
Ford Focus - xx 07 yyy 2010
"... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 19 Feb 2008, 12:48
Post #185





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




QUOTE(clauselu @ 19 Feb 2008, 08:02)


Am asteptat sa ma sune cei de la Opel muult si bine pentru un drive test lucru pe care nu l-au facut pana aku 2 saptamani (eu am masina de > 8 luni): "Stiu ca sunteti interesat de un drive test cu noul Astra si va invitam...", dar sa zicem ca e un caz unicat.



nu e unicat. si pe mine m-au sunat dupa doi ani. uitasem complet ca m-am inscris pentru un drive test. nu aveau diesel atunci si au zis ca ma suna cind aduc. ca urmare le-am spus si eu ca mi-am luat renault intre timp si imi place mai mult decit opelul.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 19 Feb 2008, 15:49
Post #186


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




QUOTE(Crisxx @ 19 Feb 2008, 12:26)
excelenta remarca.nu esti singurul care-si considera masina ca pe o persoana foarte apropiata.si eu o divinizez pe-a mea,si nu de putine ori a trebuit sa fac fata unor replici idioate de genul"las-o in colo de masina,nu mai investi atata pasiune in ea,ca-i un simplu fier"
*



Ufff...Vad ca suntem mai multi in barca asta, a celor ironizati pentru ''personalizarea'' obiectelor...

Welcome to the club, Crisxx! grouphug.gif

Revenind on-topic, adineauri am scoborat de la volanu' Kurulinei: agila, iute, cu un comportament dual (de la linistita, tantaloaica aproape - ''iete si la asta cu cazanu' lui de reno! " se hlizeau ironic si comentau absolut ireverentios niste pustani veseli intr-un argintiu si impopotonat Logan 1,6 16 v cu numere de GR-, pana la agresiva - parea ca spune ''eat my dust, sucker!'' dupa ce am apasat un pic pedala de acceleratie, dezlantuind caisorii de sub capota, de neajuns, oricat s-a straduit flacaul de la volanul Loganului de mai sus-).
Am parcat si inainte sa apas butonul relevant, am mai ascultat o data in plus sfaraitul motorului sub capota lui...
Deja devenim poetici, eu si tastatura laptopului...

This post has been edited by Adila16: 19 Feb 2008, 15:54


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 19 Feb 2008, 17:07
Post #187


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




[quote=Rimio de Vassur,19 Feb 2008, 12:48]
ca urmare le-am spus si eu ca mi-am luat renault intre timp si imi place mai mult decit opelul.


deci sunt pe jos radmasa.gif ! Bravo frate! Presupun ca dupa ce le-ai inchis ti-au tras si o injuratura la ce frumos le-ai zis-o! Ca si astia de la opel au impresia ca vand Maybach-uri! laugh.gif Anyway, neprofesionalism si multa prostie in stare pura e intalnit si la altii, nu doar la Renault! Din aceleasi motive si eu am povestit pe scurt patania mea de la Peugeot! Din pacate, asa cum zice bunul nostru compatriot, Traim in Romania! Si asta , pe langa faptul ca ne ocupa tot timpul, ne face sa avem de-a face cu astfel de personaje sau cu din astia, care pentru ei marca Renault nu spune nimic altceva decat saracie si naspetism, in schimb isi dau ochii peste cap dupa Vw, Audi, Bmw si etc.
Asta am vrut sa subliniez prin postul meu, ca Megane-ul, pe langa faptul ca este o masina echilibrata si care isi justifica banii , este una foarte frumoasa si destul de logic si inteligent conceputa ( si cand spun conceputa nu ma refer strict la fiabilitate, ci la ideea de masina, de cum arata design-ul ei, de cum se conduce, cat este de user friendly etc) rolleyes.gif Adica, eu am cumparat-o cu 14 mii, in timp ce o octavia, un mondeo, vectra chiar si un 407, incepeau de undeva de la 17, 18 mii (cu acelasi motor de 1,6 sau 1,8 ca la cat de praf sunt astia la motoarele pe benzina, trebuia sa treci la alea de 1,8 ca sa ai peste 100 de cai)! In conditiile in care fac si putini km pe an, am grija de masina, iar avantajele Megane-ului (design, confort, dotari , inovatii) sunt multe peste ce ofera concurenta chiar la masini de clasa superioara lui (hai sa fim seriosi, la cate masini ati vazut ca dotari in nivel de echipare mediu chestii precum perdelutele geamurilor laterale si ale lunetei? spatiile alea de depozitare din usi, senzori de tot felul etc), nu m-au indreptat decat la singura decizie logica si coerenta: adica sa o cumpar:)
Si eu am ajuns intamplator in reprezenta Renault! Prima data vroiam sa imi iau ceva second, dupa sondat piata am realizat ca nu se merita sa risc cumpararea unei masini al carei istoric sa fie incert (nu poti baga tu mana in foc ca neamtu ala nu i-a facut nimica iar dupa 3 ani de zile de la 30 de mii noua o da cu 12-15 mii, sau de la 50 de mii o lasa la 25, apoi o masina second o iei sa o tii cat mai putin timp, un an, doi maxim trei- eu unul asa gandesc-) asa ca m-am orientat spre autovehicol nou! Si dupa ce am mers cam pe la toate reprezentatele, dupa N teste (cu mondeo, 407, octavia II si avensis) nu fusesem incantat de niciuna dintre masini (avensis era chiar stupida- nu intelegeam de ce oglinzile de ex se rabateaza de la un buton de pe bord sau de ce se pune pe ea si casetofon si cd-player- cine dracu mai asculta la caseta?)! Nu atat de mult incat sa exclam da domne, gata, o cumpar! Plus, ca eu vroiam neaparat o masina care in minim-ul de dotari sa aibe neaparat geamuri toate 4 electrice, clima, cotiera fata spate si cd-player! Ori, la toate marcile astea, daca vrei "atatea dotari" tre sa scoti bani seriosi din buzunar! Si costul final al masinii ajungea destul de ridicat! Asa ca, intamplator, din plictiseala, din lipsa de ceva atractiv am intrat in showroom-ul Renault! Am intrat in Megane Sedan (apropos, eu asta cautam si asta voi cauta forever- si anume masinile sedan) am ramas stupediat! Adica stiam cum arata exterior masina, dar interior nu imi aruncasem niciodata privirea, de intrat in ea nici atat! Iar la capitolul spatiu interior va zic sincer ca doar Mondeo ( si aici vorbesc de cel vechi, nu ma refer la cel nou, e clara treaba cu ala) si Passat-ul (nou) il fac! Dotari? Imbatabile! Eu am fost hipnotizat de comenzi pe volan, senzori, volan in piele (directia electric variabila habar n-aveam ce era, am apucat sa imi dau seama de ea abia in test drive) , perdelutele de pe spate! Iar cand mi s-a spus pretul pentru un motor benzina 1,6 16v 110 am ramas socat! Si mai socat am fost cand mi s-a spus (eram in luna martie) ca daca am rabdare, luna urmatoare vor aparea si niste reduceri! Am asteptat cuminte, si in final masina a costat in cap 14 mii ( de la 16 mii)smile.gif
Ce alta alegere mai buna sa fi facut? Raspuns: nu exista alta mai buna! Si toate avantajele astea nu m-au speriat cand toti in jurul meu spuneau un singur lucru: ca Renault e naspa, masini proaste, vei sta numai prin service bla bla bla
Abia dupa ce folosesti masina o perioada iti dai seama cu adevarat despre faptul cum stau lucrurile exact! Da, ai probleme, dar probleme au toti! Numai ca aia, sunt mult prea parsivi ca sa recunoasca ca masina lor cu 3 stele la EuroNcap (hai 4), cu dotari de cacao si motor antic si vulgar e la fel ca a ta , care a costat cu cel putin 10 mii mai putin! Poate chiar mai slaba ca a ta- vorbind aici despre fiabilitate! Deci, din punctul meu de vedere, chestia asta cu fiabilitatea, sa dau eu 10 mii de euro in plus pentru o presupusa fiabilitate........nu prea mai merge
Apoi, eu unul asa vad lucrurile, mie majoritatea masinilor nemtesti mi se par extrem de vulgare! Asta unu la mana si doi, o masina tre sa fie pe masura vietii pe care o duci, sa reflecte un anumit statut! Ori, "din pacate", tata nu a fost nici securist, nici in vreo gasca de smecheri, nici camatar, nici baron local ca ma plimb eu in Bmw sau Mercedes!
Ca sa nu mai zic ca ma uit la ultimele modele scoase de astia de vreo 4,5 ani incoace, si cu exceptia CLS-ului si a S Klasse-ului, restul nu mi se pare cine stie ce, ca si design! Ca doar stiti cum pune romanu problema! Daca nu o da cu fiabilitatea , atunci o da cu frumusetea! Aaaa, poi e jmechera, nu vezi cum arata?smile.gif))
Penibil
Si ca sa spun o alta faza penibila! Azi il vazui pe unu cu un A4 mai vechi (model 2002) care avea oglinzi pe el laterale din astea de pe noul Passat, cele cu semnalizarea in oglinzi:)))
Asa ca nu pot sa fiu decat indragostit de Megane-ul meu! Caci in topic-ul asta vorbim despre Megane, nu despre Renault in sine! De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, singurele lucruri care le pot reprosa nu tin de masina, ci mai degraba de servicii sau de felul cum priveste atat RRO cat si Renault Fr problema! (eu de ex pe laguna si megane 3 ma asteptam sa apara motoare benzina de 1,6 si vreo 170 180 de cai, cum de ex am vazut ca a pus opel-ul pe astra si etc), dar intram in alte discutii, care aici nu isi au rostul biggrin.gif



19 Feb 2008, 17:14:
aaa , ca tot am pomenit de Mircea Badea! Apropos, omu are o Laguna Luxury 1,9 dci 150 de cai! Iar ce dotari are masina aia ramai blana! Am recunoscut-o cand i-au lovit-o aia si au dat-o la tv! Deci, daca omu asta si-a luat un Renault, cu atat mai putin nu mai tine treaba cu masinile nemtesti radmasa.gif

This post has been edited by adymateo: 19 Feb 2008, 17:14


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 19 Feb 2008, 17:21
Post #188


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Doar de chestie, era 2.0 nu 1.9 de 150 smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 19 Feb 2008, 17:53
Post #189


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




sad.gif mmm, da! 2.0 dci! uitasem


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 19 Feb 2008, 18:10
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




1) sa nu comparam Meganu' la niciun capitol cu Mondeo, 407, Vectra etc - Meganu' = compacta, celelalte - Clasa medie.
Cu tot ce presupune asta......de la greutate, dotari, motorizari, dimensiuni, pret, etc.

2) nu cred ca un Logan 1.6. 16V nu se uita "din fata" la un megane cu acelasi motor pe el. Este vorba de numarul de cai putere per tona. Intr-adevar, dinamica de pe Megane te invita sa crezi ca trage mai bine ca un Logan, in esenta nu e chiar asa.

3) orice ati spune si indiferent de avantajele care ti le ofera un Megane (rap dotari pret, aspect, etc) - nu se compara ca si fiabilitate pe termen lung cu golf, astra si altele din clasa ei. Sunt lucruri care ne plac si altele care nu ne plac aici, depinde doar inspre ce tinde gradul de subiectivism.

Sincer va zic, si eu am vrut sa imi schimb Megane-ul acum ceva timp si din toate aceste masini concurente, ptr ce mi-as dori la momentul actual tot un Megane ar fi cea mai buna varianta - 1.5 dci - deci consum miiic si dotari.


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_dog
post 19 Feb 2008, 18:58
Post #191


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 13 December 07




QUOTE(Christu @ 19 Feb 2008, 18:10)
1) sa nu comparam Meganu' la niciun capitol cu Mondeo, 407, Vectra etc - Meganu' = compacta, celelalte - Clasa medie.
Cu tot ce presupune asta......de la greutate, dotari, motorizari, dimensiuni, pret, etc.

2) nu cred ca un Logan 1.6. 16V nu se uita "din fata" la un megane cu acelasi motor pe el. Este vorba de numarul de cai putere per tona. Intr-adevar, dinamica de pe Megane te invita sa crezi ca trage mai bine ca un Logan, in esenta nu e chiar asa.

3) orice ati spune si indiferent de avantajele care ti le ofera un Megane (rap dotari pret, aspect, etc) - nu se compara ca si fiabilitate pe termen lung cu golf, astra si altele din clasa ei. Sunt lucruri care ne plac si altele care nu ne plac aici, depinde doar inspre ce tinde gradul de subiectivism.

Sincer va zic, si eu am vrut sa imi schimb Megane-ul acum ceva timp si din toate aceste masini concurente, ptr ce mi-as dori la momentul actual tot un Megane ar fi cea mai buna varianta  - 1.5 dci - deci consum miiic si dotari.
*







zici tu ca eu sa nu ai dau o lungime si ceva la un logan 1,6 16V si ma refer numai la masini nu la soferi eu zic ca normal ar trebui sa il fac.Sper sa prind la semafor un adversar dornic sa o dea cu mine biggrin.gif


--------------------
megane EX-treme 2 - gr-63-dog 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 19 Feb 2008, 19:09
Post #192


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




[quote=Christu,19 Feb 2008, 18:10]
1) sa nu comparam Meganu' la niciun capitol cu Mondeo, 407, Vectra etc - Meganu' = compacta, celelalte - Clasa medie.
Cu tot ce presupune asta......de la greutate, dotari, motorizari, dimensiuni, pret, etc.

3) orice ati spune si indiferent de avantajele care ti le ofera un Megane (rap dotari pret, aspect, etc) - nu se compara ca si fiabilitate pe termen lung cu golf, astra si altele din clasa ei. Sunt lucruri care ne plac si altele care nu ne plac aici, depinde doar inspre ce tinde gradul de subiectivism.

Sincer va zic, si eu am vrut sa imi schimb Megane-ul acum ceva timp si din toate aceste masini concurente, ptr ce mi-as dori la momentul actual tot un Megane ar fi cea mai buna varianta - 1.5 dci - deci consum miiic si dotari.


Daca ar fi sa reactionez "la cald" as incepe sa tun cum ca tu ti-au luat Meganul strict d.p.d.v. al pretului, fara sa ai vreo treaba cu felul cum arata masina si etc! Dar nu o sa fac asa ceva si o incerc sa iti dau un raspuns cat mai clar!

1) Nu am de gand sa incep o disputa pe tema asta, mai ales ca un topic de genul asta mi se pare ca a si fost inchis! E la mintea cocosului ca nu poti sa compari Megane-ul tinand cont de dimensiuni si etc cu astea din clasa medie-chiar daca sedanul eu unul zic ca sta chiar mai bine decat unele (no offence, dar e chiar adevarat orice ai zice tu)! Insa, din punct de vedere al pretului as zice sa te calmezi, fiindca un Megane Sedan 2.0 16 v sau 1.9 dci full option, eu zic ca ajunge in preturi aproape de alea mentionate de tine asa ca scuza-ma, dar chiar iti poti pune intrebarea: Hmmz, decat sa imi iau o vectra, un Megane nu ar fi mai plauzibil? (Macar d.p.d.v. al pretului, dotarilor, motoarelor- repet 2.0 16v 1.9 dci)! Asta in cazul masinilor noi! Ca la second ai mii de varinte in 20 de mii de euro!

3) Te inseli amarnic daca tu chiar crezi ca Megane-ul va fi varza peste 10 ani comparativ cu un Golf sau Astra radmasa.gif
Ia-ti tu un Golf si scrie-ne peste 3 ani cat de mult il suporti
Ca sa nu mai spun ca vad ca tu consideri marca asta una de cacao atat de mult incat, dupa parerea ta, fiabilitatea unui Megane pe termen lung e praf fata de a unui Golf! O daaaa wink.gif


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bear_mc
post 19 Feb 2008, 19:09
Post #193


Half-Life 2 Fan


Group: Members
Posts: 678
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(Christu @ 19 Feb 2008, 18:10)
3) orice ati spune si indiferent de avantajele care ti le ofera un Megane (rap dotari pret, aspect, etc) - nu se compara ca si fiabilitate pe termen lung cu golf, astra si altele din clasa ei. Sunt lucruri care ne plac si altele care nu ne plac aici, depinde doar inspre ce tinde gradul de subiectivism.

Sincer va zic, si eu am vrut sa imi schimb Megane-ul acum ceva timp si din toate aceste masini concurente, ptr ce mi-as dori la momentul actual tot un Megane ar fi cea mai buna varianta  - 1.5 dci - deci consum miiic si dotari.
*



Parerea ta... wink.gif Eu zic ca un Megane e la fel de fiabil si durabil ca un Golf sau Astra sau orice alt model similar. Tu chiar crezi ca Golf-ul, Astra nu se strica sau ca nu au probleme? Orice masina ai avea daca o ingrijesti, respecti intervalele de revizie si mergi cu ea in parametri in care a fost construita sa mearga (asta inseamana sa nu dai cu ea in toate gropile si nici sa mergi numai cu 200) va tine mult si bine si nu vei avea probleme. Daca faci invers o sa ai surpriza sa te lase exact cand ai mai mare nevoie.

This post has been edited by bear_mc: 19 Feb 2008, 19:11


--------------------
Renault Megane II - B-43-ZHY (sau 42) 2005
Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 19 Feb 2008, 19:17
Post #194


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(Christu @ 19 Feb 2008, 18:10)
3) orice ati spune si indiferent de avantajele care ti le ofera un Megane (rap dotari pret, aspect, etc) - nu se compara ca si fiabilitate pe termen lung cu golf, astra si altele din clasa ei. Sunt lucruri care ne plac si altele care nu ne plac aici, depinde doar inspre ce tinde gradul de subiectivism.

Sincer va zic, si eu am vrut sa imi schimb Megane-ul acum ceva timp si din toate aceste masini concurente, ptr ce mi-as dori la momentul actual tot un Megane ar fi cea mai buna varianta  - 1.5 dci - deci consum miiic si dotari.
*





Insa nu uita de faptul ca sunt multi pe acest forum care chiar au vrut Megane, nu ca n-au avut bani de altceva. wink.gif


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 19 Feb 2008, 19:18
Post #195


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




si inca o chestie! Imi pot permite sa compar Megane-ul Sedan cu o Vectra spre ex, atata timp cat Renault la capitolul masina sedan cu portbagaj inchis alta varianta mai buna ca Megane nu imi ofera! smile.gif Imi place Laguna, dar nu atat de mult incat sa suport eu sa conduc practic un hatch! Deci, atata timp cat eu sunt axat pe sedane-uri, pentru mine ( si te asigur ca si pentru multi) Megane-ul poate fi pus in discutie alaturi de cateva din clasa medie! Si eu din cate am vazut, la motoare nu au fost chiar asa de penibili! Ca de dotari nici nu incape discutie! cool.gif
Iar despre hatch-uri, eu unul sunt mult mai incantat vizual decat un astra sau un golf, si oricum as face, tot as iesi mai incantat pe ansamblu cu Megane-ul (pret, dotari, confort, siguranta, manevrabilitate etc)

This post has been edited by adymateo: 19 Feb 2008, 19:22


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bear_mc
post 19 Feb 2008, 19:22
Post #196


Half-Life 2 Fan


Group: Members
Posts: 678
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




j.d pe asta nu prea o cred. smile.gif


--------------------
Renault Megane II - B-43-ZHY (sau 42) 2005
Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 19 Feb 2008, 19:26
Post #197


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




poi eu am avut la dispozitie cam 22 de mii pentru masina! Si am ajuns la Megane! Oare cum se explica treaba asta?
Evident ca Renault-ul Megane nu reprezinta pentru noi un apogeu al autovehicolelor, dar asta nu inseamna ca nu ne vom permite vreodata sa ne luam si altceva mai bun! Sau am avut bani incat sa ne permitem ceva mai mult de un Logan, dar nu atat de multi incat sa ne luam un mondeo radmasa.gif Unu care si-a luat un Megane 1.9 dci sau 2.0 16v te asigur eu ca ala are bani sa isi ia si altceva!
Sau, poate nu te-ai gandit la ce am spus eu despre actuala laguna, si poate asteptam unii dintre noi Laguna III Sedan (iar pana atunci ne-am luat Megane Sedan) biggrin.gif

This post has been edited by adymateo: 19 Feb 2008, 19:27


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_dog
post 19 Feb 2008, 20:22
Post #198


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 13 December 07




Pana la urma a daca careva cu megane 1,6 cu un logan cu acelasi motor sa stiu si eu care a fost rezultatu huh.gif .Sper sa nu ma dezamageasca si sa ai dea ''fum in nas'' tongue.gif


--------------------
megane EX-treme 2 - gr-63-dog 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kaliny
post 19 Feb 2008, 21:00
Post #199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 February 08




Sunt pentru prima oara pe acest forum, dar vreau sa va spun ca sunt si eu foarte incantat si multumit de masina mea, care este un Megane Sedan Manager, diesel de 1500 cmc. cu 80 cp. din martie 2007. Ma refer la confort si consumul foarte mic, raportat la dimensiunile si greutatea autoturismului.

Attached thumbnail(s)
IMG_0269.JPG ( Size: 90.22k ) Number of downloads: 169


--------------------
Renault Megane Manager - AB06CHE 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_dog
post 19 Feb 2008, 21:20
Post #200


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 13 December 07




QUOTE(Kaliny @ 19 Feb 2008, 21:00)
Sunt pentru prima oara pe acest forum, dar vreau sa va spun ca sunt si eu foarte incantat si multumit de masina mea, care este un Megane Sedan Manager, diesel de 1500 cmc. cu 80 cp. din martie 2007. Ma refer la confort si consumul foarte mic, raportat la dimensiunile si greutatea autoturismului.
*





Sa o stapanesti sanatos si fara incidente wink.gif


--------------------
megane EX-treme 2 - gr-63-dog 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 19 Feb 2008, 21:42
Post #201





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




QUOTE(adymateo @ 19 Feb 2008, 17:07)
QUOTE(Rimio de Vassur @ 19 Feb 2008, 12:48)

ca urmare le-am spus si eu ca mi-am luat renault intre timp si imi place mai mult decit opelul.

deci sunt pe jos radmasa.gif ! Bravo frate! Presupun ca dupa ce le-ai inchis ti-au tras si o injuratura la ce frumos le-ai zis-o! Ca si astia de la opel au impresia ca vand Maybach-uri! laugh.gif
*



pai ... nu am inchis. mai rau: i-am lasat sa se bilbiie la telefon. nu aveau text pregatit pentru situatia asta. ce mi-or fi urat dupa aia e treaba lor.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 19 Feb 2008, 22:37
Post #202


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Din date tehnice, Loganul 1.6 16V accelereaza 0-100 km/h in 10.2 sec iar Megane in 11,1,nu stiu mai incolo cum se comporta, de ex. 0-1000m cu start de pe loc la Logan e specificat31.9 sec, la Megane nu am gasit pe nicaieri, cu toate ca nu stiu ce v-a venit sa faceti comparatii cu Loganul... biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_dog
post 20 Feb 2008, 01:00
Post #203


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 13 December 07




QUOTE(prody @ 19 Feb 2008, 22:37)
Din date tehnice, Loganul 1.6 16V accelereaza 0-100 km/h in 10.2 sec iar Megane in 11,1,nu stiu mai incolo cum se comporta, de ex. 0-1000m cu start de pe loc la Logan e specificat31.9 sec, la Megane nu am gasit pe nicaieri, cu toate ca nu stiu ce v-a venit sa faceti comparatii cu Loganul... biggrin.gif
*




Deci vreau sa te contrazic Meganu meu are 0-100km/h in 10,8 ai dreptate ca loganu are 10.2 dat eu la megane am 113CP pe cand loganu nu are decat 105, la KG sunt cam la fel dar viteza maxima la Megan e 193KM/h pe cand la logan e de 183.Si inca ceva la mine i-mi taie benzina pe la 6100 parca pe cand la logan 5750R/min.Eu zic ca logic ar fi sa nu ma faca un logan si sincer m-asi oftica eu ma gandeam ca il pun un cur si inca cred pana la proba contrarie macar o lungime de masina sa ai dau sa fie vizibil cu ochiu liber nu sa ma ma ia la blitz biggrin.gif
Cu prima ocazie cand o dau cu un loganist1.6 16v va spun,interesant ar fi sa spuna care a dato cu un logan de genul dar fara minciuni tongue.gif ca va prindem repede:D


--------------------
megane EX-treme 2 - gr-63-dog 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 20 Feb 2008, 01:23
Post #204


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




red_dog, daca nici datele tehnice nu le iei in seama.. atunci ce rost are sa te mai agiti pe-aici ?
scrie clar, negru pe alb, ca loganul ia suta mai repede decat meganul.. ce e asa greu de crezut?? sau poate e ideea ca nu te poate face un logan?? radmasa.gif
saau poate nu ti-ai dat seama, da' 10.2 e mai mic decat 10.9
viteza maxima n-are nicio legatura, la fel cum n-are legatura nici limitarea de turatie


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_dog
post 20 Feb 2008, 01:34
Post #205


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 13 December 07




QUOTE(claus @ 20 Feb 2008, 01:23)
red_dog, daca nici datele tehnice nu le iei in seama.. atunci ce rost are sa te mai agiti pe-aici ?
scrie clar, negru pe alb, ca loganul ia suta mai repede.. ce e asa greu de crezut?? sau poate e ideea ca nu te poate face un logan?? radmasa.gif
viteza maxima n-are nicio legatura, la fel cum n-are legatura nici limitarea de turatie
*




Logic ca ideea asta ma va face sa dorm 1pic mai prost in seara asta 022.gif cum sa alerge un logan mai bine decat Meganu meu plange.gif eu cred ca e facatura astora de la renault sa pacalesca romani sa ia logan biggrin.gif acum serios sa o lom logic cum potzi sa iei acelasi motor sa il pui pe o masina clar mai putzin aerodinamica si cu o cutie mai slaba sa spui ca are 105 si sa scoata un timp mai buna ca acelasi motor care a fost construit pentru megane sa nu uitam asta si mai aerodinamica si sa scoata un timp mai slab zau nu inteleg si tot nu ma las pana nu o dau cu unu si va garantez ca nu ma face chit ca o omor in ultimul hal sad.gif


--------------------
megane EX-treme 2 - gr-63-dog 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 20 Feb 2008, 01:47
Post #206


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Ati terminat cu Astra, Octavia, Golf, Focus... si ati inceput sa comparati Meganul cu Loganul? blink.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_dog
post 20 Feb 2008, 01:50
Post #207


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 13 December 07




Tocmai asta e ideea ca niciodata loganu nu se va compara cu Meganu si acum sper sa nu zica unii ca sunt subiectiv dar mai trebuie sa curga apa pe dunare ca sa se compare cele 2 cool.gif poate renault sa faca meganu si in irak si in honolulu si tot e mai bun decat loganu si mai rapid oful meu huh.gif


--------------------
megane EX-treme 2 - gr-63-dog 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clauselu
post 20 Feb 2008, 08:26
Post #208


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 August 07
From: Iasi




Cred ca am deviar rau de la subiect...Dupa cum spunea cineva:"Nu e peste ca guvidu' nici echipa ca Rapidu'" (P.S. Nu sunt fanul nici unei echipe de fotbal asa ca nu dati cu pietre). Sa revenim la Megane si cat de mult de place.

Deci sincer...nu ma intereseaza ca un Logan 1.6 o sa ma faca la semafor, pentru ca nu sunt interesat de liniute cu nici o masina, pentru ca Meganu' iti da un aer de prestanta, usor cu nasul pe sus. M-am trezit de multe ori langa cate-un Golf (no offence for any Golf owner) la care soferul nu se vedea. Il gaseai uneori privind printre volan si bord.

Cum spunea si adymateo "Megane-ul nu e nici apogeul automobilelor", dar e o masina care iti ofera foarte multe pentru banii pe care ii dai pe ea si te va incanta cu siguranta mereu si mereu.

Si pe mine m-a intrebat tatal meu de ce nu mi-am luat VW, pt ca am sa pot sa il revand mai bine decat un Megane, insa pentru raportul pret/calitate/dotari, estetica, spatiu interior a fost de acord ca e cea mai buna alegere.

Kaliny s-o stapanesti sanatos si fara nici un eveniment.

P.S. Daca faceti testul Logan 1.6, Megane 1.6 care o sa fie mai "tare"...keep it safe sa nu apareti pe la stiri. popa.gif




--------------------
Renault Megane 1.6 16V - B 66 PDX 2007 - Privilege
Decat sarac si bolnav, mai bine sanatos si bogat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Feb 2008, 08:59
Post #209


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(clauselu @ 20 Feb 2008, 08:26)
Si pe mine m-a intrebat tatal meu de ce nu mi-am luat VW, pt ca am sa pot sa il revand mai bine decat un Megane


Problema aceasta este vazuta gresit de multi oameni. Atunci cand iei un Golf cu dotari similare unui Megane costa cu 5000 de euro mai mult, aproape 20.000 de euro. Daca la revanzare pierzi 40% atunci il vinzi sh cu 12.000 de euro. Dar pierzi 8000 de euro in absolut. La Megane pierzi sa zicem 50% si il vinzi cu 7500 de euro. Si pierzi 7500 de euro. Asadar, faptul ca in procente se devalorizeaza mai putin golful nu prea te ajuta, pentru ca la modul absolut piezi mai mult cu el. Pentru ca e mai scump si are de unde sa scada pretul. Dar in realitate diferentele de pret intre cele doua modele vandute sh sunt si mai mici. Deci pierzi si mai multi bani la golf.

QUOTE(red_dog @ 20 Feb 2008, 01:34)
acum serios sa o lom logic cum potzi sa iei acelasi motor sa il pui pe o masina clar mai putzin aerodinamica si cu o cutie mai slaba sa spui ca are 105 si sa scoata un timp mai buna ca acelasi motor care a fost construit pentru megane


In primul rand, nu este acelasi motor. In al doilea rand aerodinamica nu joaca un rol important la viteze mici, de genul celor pana la 100 de km/h unde s-a inregistrat acel timp de acceleratie.

This post has been edited by ssilviu: 20 Feb 2008, 09:18


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 20 Feb 2008, 09:12
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Iar apar ridicatori in slavi ai VAG-ului! mad.gif Eu mi-am cumparat ce masina mi-a placut nu ce masina o sa o dau mai bine second! Daca gandesti asa mai bine nu-ti mai iei nimic!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 17:14
Dacia