Cat de mult ne incanta Megane2, pentru cei care sunt multumiti de masina...
![]() ![]() ![]() |
Cat de mult ne incanta Megane2, pentru cei care sunt multumiti de masina...
mikey_VS |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 22 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Focus
- xx 07 yyy
2010 "... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
|
|||
clauselu |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 27 August 07 From: Iasi ![]() |
Da mikey_VS sunt de acord. Masinile franceze sunt mai frumoase estetic decat cele germane, chiar si conceptele sunt mai deosebite. Motorizarile in ultima perioada am observat ca au acelasi trend indiferent daca sunt germane, franceze, japoneze. Au aproximativ acelasi nr de cai la aceeasi cilindree (si iar o sa imi sara unii in cap cum ca Golfu' are cu 5 cai mai putin, Opelul cu 5 mai mult).
Estetic insa: Megane-ul e una dintre cele mai frumoase masini (parere subiectiva - gusturile nu se discuta ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V
- B 66 PDX
2007 - Privilege Decat sarac si bolnav, mai bine sanatos si bogat!
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#213
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- numai ca tehnologiile sunt extrem de diferite... de aici si fiabilitatea peste cele VW/Audi/Seat... nemtii in continuare vand vechiul TDi cand deja se trece la un alt sistem de injectie diesel dezvoltat de Mercedes dupa common rail care a avut un succes incontestabil... sistemul pumpe duse nu este nici fiabil si nici extrem de eficient comparat cu DCi/HDi etc
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
Solon |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(laguna_2_interceptor @ 20 Feb 2008, 10:32) - numai ca tehnologiile sunt extrem de diferite... de aici si fiabilitatea peste cele VW/Audi/Seat... nemtii in continuare vand vechiul TDi cand deja se trece la un alt sistem de injectie diesel dezvoltat de Mercedes dupa common rail care a avut un succes incontestabil... sistemul pumpe duse nu este nici fiabil si nici extrem de eficient comparat cu DCi/HDi etc Vai, nu pot sa cred ca VAG vinde tehnologie invechita! ![]() @laguna: Ai dreptate! Dar tot mai bine suna tdi decat dci sau hdi! ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
mikey_VS |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 22 January 07 ![]() |
Spunea un expert auto (in viata) ca nemtii, cu fiabilele lor diesele (se referea la tdi), ne-au transformat pe noi intr-o natie de tractoristi! Si asta o spun eu, care am diesel!
Referitor la sound - depinde ce compari cu ce. De exemplu, daca pui 1.9TDI langa 1.5 dCi sau 1.6 HDI (identic cu 1.6tdci ford), e clar ca maraitul mai gros al neamtului iti va crea senzatia de putere mult mai evident decat al competitorilor. Compara, in schimb 1,4 TDI cu 1.5 dci si cu 1.6HDI pe de o parte, apoi fa acelasi lucru cu 1.9tdi langa 1.9dci sau 2.0tdi cu 2.0dci sau hdi. Nu poti compara leul cu ghepardul, or fi ele feline, dar atat. @Clauselu - corect, de gustibus non... Dar avem si date clare: multi experti si critici auto au declarat ca meganul, cu "fata" sa agresiva, cu liniile fluide, si toate celelalte elemente pe care nu mai insist acum, a reprezentat un design complet nou si inovativ, la lansarea sa. S-a spus nu de putine ori, de catre aceleasi persoane autorizate ca atat meganul (hatch) cat si velsatis-ul, au fost masini situate cu mult inaintea vremii lor. Concluzia: am facut o alegere buna ![]() This post has been edited by mikey_VS: 20 Feb 2008, 11:28 |
--------------------
Ford
Focus
- xx 07 yyy
2010 "... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
|
|
Christu |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Wow...cate orgolii am starnit.........
Eu nu am nimic personal cu aceasta marca si daca ati fi citit cu atentie in sfarsitul postului am scris ca tot Megane mi-as lua avand in vedere ce vreau de la o masina si ce imi ofera un Megane. In conditia asta as da-o eu pe faptul ca am prins o masina nu tocmai buna, mai e vorba si de noroc uneori. Imi pare rau pentru cei care sunt lezati de faptul ca "ii pot face" un Logan. Va propun un alt studiu de caz - un test intre un megane 1.5 de 105 cp si un pasat 1.9 105 cp, sau Vectra sau Volvo sau ce vreti voi. Daca ati fi avut voi Masina din clasa media (passat-ul, etc) si ati fi vazut cum ramaneti in urma doar ptr faptul ca ati avea 2 tone sub voi in loc de 1.200 kg ale unui Megane?.. Dar si in cazul asta, cum ar putea un Megane sa il faca pe un Passat, ati zice, nu?......... Iar in ceea ce priveste compariatia cu alte masini trebuie sa intelegeti cam cum e impartita piata si ca exista niste nise. Si asta in functie de diverse categorii de publicuri, de preturi, de ce isi doreste fiecare de la o masina. Francezii au identificat foarte bine o nisa relativ libera - masinile lor sunt frumoase, de efect, usor de condus, relativ economice, francezul se preocupa sa cumpere drepturile de autor ale unor dotari prezente si brevetate inainte pe alte marci (faruri cu lupa, senzori lumina, ploaie, etc), francezul se preocupa sa faca face-lift-uri pe modelele de succes, francezul se ocupa sa faca un marketing foarte buuun pe langa alte marci si sa il faca pe brand si nu pe corporate, ba chiar sa il faca pentru fiecare regiune si tara in parte, ergonomie, francezii fac masini compacte cu dotari si preturi foarte bune ptr ca altfel nu ar avea nicio sansa. Mai sunt capitole, poate, la care exceleaza masinile frantuzesti. Dar asta, in opinia mea, este clar nisa pe care merg de ceva timp si pe care reusesc. Si fac bine ca pe alte parti nu se baga. |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
will |
![]()
Post
#217
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 16 October 07 ![]() |
Nu pot sa va spun cu cata incantare citesc acest form . Sunt convins ca am facut cea mai buna alegere posibila . Masina nu se compara cu ce este pe piata in acest moment . Este fenomenala . O conduc cu placere oricand . Pentru ce sa cumpar un Golf sh adus din Germania cu 13-14 mii euro care nu stii ce surprize neplacute iti poate oferii care nu are nici un fel de accesorii si mai mult de atat are si a cincea use care pentru mine reprezinta un inconvenient major . Cred ca sunt dintre putinii care au trecut de pe o masina 4X4 pe un sedan . Am fost pana nu demult posesorul unui frumos Freelander din 2000 , achizitionat sh . Cred ca masini mai nefiabile decat aceea nu exista . Sunt sub orice critica (consum in oras 18% benzina
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007 /1,5 dci 85 cp/luxe privilege
|
|
atoma |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
eu spun urmatoarele lucruri-ieftin si bun nu exista... prost si scump exista... concluziile le trageti singuri.
|
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#219
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Huh...!...
Ce polemica am declansat povestind unul dintre rarele momente cand ma las provocat la 'una mica'' pe sosea... Am vrut numai sa subliniez atitudinea si reactia vioaie a masinutei mele, modul rapid in care pune la traba caisorii si cuplul, nu sa declansez un adevarat set de controverse... Loganul se misca bine. Mai ales cel de 1,6 16v @ 105 CP (referindu-ma strict la motoarele Otto). Pare ca are alte rapoarte la cutie - cel putin in treptele mici -, sta bine pe sosea, pornind de la un fel de 30 kmh pana pe la 90-95, cand s-a sfarsit sprintul in cauza...Dar e alta poveste...Parerea mea despre Logan am expus-o in topicul din sectiunea special destinata. Voiam doar sa subliniez, pe langa comportamentul masinii, si faptul ca, asa cum spunea - foarte fain punctat - un coleg de-al nost', daca te afli la volanul unui Megane, esti desconsiderat. Pe de alta parte, parerea multora, nefamiliarizati nici macar cu masinile Reno, este ca frantuzul, in intentia de a acoperi niste nise de piata, a creat Megane-ul, un produs slab, necompetitiv, nefiabil, ne...nimica. Asta, pana la proba contrarie: vajnicul posesor al unei nemtoaice a ramas surprins cand m-am laudat ca in afara de zeama de spalat parbrizul si benzina, intr-un an jumate de cand am masina am bagat in jurul a 8,5 milioane, reprezentand un set complet de placute de frana, doua schimburi de ulei si filtre, doua becuri de faza scurta si un set de stergatoare. Calat pe ideea ca Megane e o masina nefiabila si cu intretinere scumpa, omul s-a aratat chiar dezamagit de Vectra lui (cam acelasi kilometraj si tot din 2004) in care a bagat aproape dublu, numai in piese prin care sa-si mentina masinuta in stare de functionare... Nu intru in amanunte. Pe langa reviziile care sunt chiar un pic mai scumpe la Opel... Cert e ca sunt taaare incantat de estetica BiCorpului. Ma surprind uitandu-ma lung dupa vreo surata in trafic. Imi place faptul ca rotile din spate dau senzatia ca ies in afara caroseriei: denota stabilitate. Imi place faptul ca e mai mult lata decat inalta: proportii ideale pentru o ''compacta-maxi''...Imi place luneta verticala: pasagerii din spate au rareori cefele incinse de soare. Imi plac cotierele centrale: confort cu bataie lunga... Are, insa, si un punct care nu-mi prea place, dar il accept ca atare, pen'ca nu le pot avea pe toate: masivul stalp din fata-stanga... ![]() In rest, numai de bine... ![]() This post has been edited by Adila16: 20 Feb 2008, 13:37 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
clauselu |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 27 August 07 From: Iasi ![]() |
@ Christu nu cred ca Renault face masini de nisa pt ca masinile nu se adreseaza unui public restrans. Mountain Dew e un produs de nisa, dar nu Megane-ul.
QUOTE francezii fac masini compacte cu dotari si preturi foarte bune ptr ca altfel nu ar avea nicio sansa. Afirmatia asta e valabila pentru orice producator indiferent de nume (Volvo, Opel VW). @ Adila16 Cei de la Opel mi-au spus (si e o informatie verificata de la colegii care au Astra), pretul unei revizii pt un motor pe benzina era acu' 8 luni 600-650 RON (aku e tot asa sau mai mult ca crescut dolaru'), iar pe termen lung erau in permamnenta mai scumpe decat la Megane (prima revizie m-a costat <500 RON). Nu cred ca e o masina mai scump de intretinut decat altele. Si la VW piesele costa de te rup, si la Opel la fel. (in familie avem cate un exemplar din fiecare deci...cunostinta de cauza Cumnatu Golf 5 - 2006, Sorcu Zafira-2007). P.S. Cel mai bun diesel se pare ca l-au facut cei de la Fiat (a se vedea motorul de 1.3 de 90 de CP care e si pe Corsa si pe Astra H). Dar asta nu scade cu nimica consideratia mea pentru Megane. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V
- B 66 PDX
2007 - Privilege Decat sarac si bolnav, mai bine sanatos si bogat!
|
|
Solon |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
@ Adila16 Cei de la Opel mi-au spus (si e o informatie verificata de la colegii care au Astra), pretul unei revizii pt un motor pe benzina era acu' 8 luni 600-650 RON (aku e tot asa sau mai mult ca crescut dolaru'), iar pe termen lung erau in permamnenta mai scumpe decat la Megane (prima revizie m-a costat <500 RON). Nu cred ca e o masina mai scump de intretinut decat altele. Si la VW piesele costa de te rup, si la Opel la fel. (in familie avem cate un exemplar din fiecare deci...cunostinta de cauza Cumnatu Golf 5 - 2006, Sorcu Zafira-2007). Taica-miu are Opel Astra G reviziile au fost mereu, din 2002 de cand il are, pana in 600 lei. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
clauselu |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 27 August 07 From: Iasi ![]() |
@ Solon eu m-am referit la prima revizie.
La Opel, pt Astra H, am intrebat si mi-au spus cat costa primele 2 revizii: Prima 600 RON a doua 1100 RON, de acolo incolo nu mai stiau. (Asta mi-au spus si kiar imi scrisesem pe o oferta de la ei). Cat e de adevarata informatia nu stiu pt ca nici un conoscut nu a ajuns inca la 30.000 km. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V
- B 66 PDX
2007 - Privilege Decat sarac si bolnav, mai bine sanatos si bogat!
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#223
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
In famelie posedam si nemtoaice (o Astra Classic II, un Golf 4 1.9tdi, un Passat B5.5 1.9 tdi), si frantuzoaice (pe langa cea din semnatura si o batrana Dacia 1300) si, a ramas, o coreeanca (un Matiz).
Iaca, am trecut in revista eterogenul parc auto al casei.. ![]() Cand am luat Astra, in august 2006, flacaii ne-au dat toate asigurarile ca reviziile sunt ''cele mai ieftine de pe piata''. Si au exprimat la vremea respectiva si un scor de ''maximum-maximorum 5 milioane''. Se hlizea naprasnic consoarta mea (e masinuta ei...), dandu-mi cu tifla... Dar, surprizaaa! In august 2007, vine vremea reviziei de an a Astrei 1.4 TwinPort, la numai 11000 km. Scor total: 7 mil ROL. Pentru: schimb de ulei, filtre (ulei, aer, polen) si faptul ca i-au dat roatele jos...Si cam atat... Dar, sa nu fim off-topic... Cand am optat pentru Megane, in special BiCorp, cu motorizare 1.6 16 supape, am facut-o pentru ca mi-a placut tare mult de cand s-a lansat si mi s-a parut ca mi se potriveste cel mai bine, ca dimensiuni si temperament. Motorizarea a fost unul dintre criteriile cele mai luate in calcul: sistemul de distributie variabila e folosit in meseria noastra de multa vreme, pe motoare care ''urla'' in mod frecvent la 6-7000 rpm, ridicand in aer, fara belele de fiabilitate, masini de zbor destul de performante si elegante (AvcoLycoming Star2, de exemplu, cu sase cilindri, inversat, care a echipat o serie restransa de avioane BN2). Stiam de motorizarea VVT, similara, de la Toyota. Dar nu-mi place caroseria. Afland ca M-ul 2 are si el acelasi sistem patentat VVT de japonezi, mi-am spus ''la naiba, motoristii frantuzesti n-o fi mai slabi decat aia din Imperiu...''. Imi place si masina, si ce ofera, cu toate defectele si calitatile ei... Si...iaca-ta-ma-s, in clubul Reno... ![]() Si, nu-mi pare rau! LE: In postul meu am vrut sa sustin demontarea unei alte legende referitoare la Reno - in general - si la Megane - in special -: la clasa ei, intretinerea nu e nici mai scumpa, nici mai ieftina. E cum trebuie. ''In banca ei'', ca sa citez semnatura unui coleg coforumist. Iar ''poame'' de mecanici, intalnesti peste tot. Inclusiv la reprezentanta BMW-Rover (cea de pe Centura). Si o spun tot din experienta. This post has been edited by Adila16: 20 Feb 2008, 14:21 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
liv |
![]()
Post
#224
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 20 January 08 From: Brasov ![]() |
Bun gasit tuturor!
Sunt posesor de megane 2.2, benzinarul de 1,6 si vreau sa va impartasesc si eu cateva impresii. Am vrut masina noua, ceea ce s-a intamplat in august 2006. Saptamana trecuta am facut revizia de 30 000 km fara probleme deosebite. Cateva ciupituri pe manere si centura soferului care nu se mai retrage ca in tinerete… Am calatorit cu masina asta pana in Creta in toamna lui 2006 si pana in Londra vara trecuta. Evident, si inapoi. Fara sa punem la socoteala alte mici escapade pana la Budapesta sau Thassos. Motorul s-a mai lasat dupa 6000 km, dupa 10000, iar acum, in deplinatatea puterilor ma incanta de fiecare data cand ies din oras. Consum: afara 5-6, in oras 9,5-10,5. Pot sa spun ca la banii pe care i-am dat ofera maximul de confort si senzatie de siguranta. N-am avut probleme deosebite, ceea ce sper sa se intample si de acum inainte. E drept ca urmaresc forumul de circa 2 ani si am aplicat sistematic multe dintre recomandarile gasite aici. Inclusiv referitor la schimbul becurilor de faza scurta. Fapt pentru care va multumesc ca existati! Elasticitatea motorului (50…200 km/h intr-a V-a) face toti banii, iar modul in care suspensia filtreaza craterele din Romania ma incanta de fiecare data. Chiar e o placere sa conduci aceasta masina! Am avut cativa greierasi in usi care au disparut cu vestitul WD 40. Cei care mai apar pe ici, pe colo, dispar singuri dupa o vreme. Din punctul meu de vedere e o masina creata pentru cei peste 35-40 de ani care pretuiesc mai mult confortul si siguranta decat dinamica unui RS. Poate de aceea se mai incing spiritele pe aici…sistemele de referinta sunt diferite. Sa auzim numai de bine si la cat mai multi km fara incidente. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1,6 16 V
2006, Bleu Crepuscule
|
|
dack |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Bine ai venit Liviu!
Ai inceput cu un post util si destul de edificator. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
tzsombi |
![]()
Post
#226
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 22 September 06 ![]() |
pt adymateo! In un unele lucruri ai dreptate iar in altele nu. Da sa te iluminez eu cu o chestie importanta: Cei care au bani putini NU I-SI CUMPARA MEGANE ei cumpara passat,golf4 poate 5 vectra c , Astra, corsa Zafira Audia a4 si chiar A6 LA MANA A DOUA !
This post has been edited by tzsombi: 23 Feb 2008, 19:33 |
--------------------
Renault
Megane
2004
|
|
dragos62 |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 14 August 07 From: Bucuresti ![]() |
" Iluminare " placuta adimateo
![]() |
--------------------
Renault
Megan Sedan Manager
2007 1,6 16v
|
|
Soldatul |
![]()
Post
#228
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 6 July 07 ![]() |
asa ca o chestie de mangaiat orgoliul si sporit incantarea catre meganul meu
![]() ma uitam pe forumul audi , si pe undeva la sectiunea A6 (!!!!!) era un nenea care se intreba cum ar putea sa faca sa isi puna si el perdelute la usile din spate , gen ( ia ghiciti ) Reno ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007 Lux Privilege /1.6 16v 110 CP
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#229
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
QUOTE(mikey_VS @ 21 Feb 2008, 11:35) Nu mi l-am luat sa fac curse si liniute dar nici nu ma tarasc pe drum, nu ma tem sa intru in depasiri cu el, si la 120 - 130 km/h constant, sunetul motorului ma incanta, consumul instantaneu este de sub 3.5%, masina sta confortabil pe drum ... imi place! Trebuie sa exagerezi ca sa spui ca te incanta Megane? Consum instantaneu sub 3.5%??? Vezi ca in decelerare este 0%!!!! This post has been edited by sorin_f39: 23 Feb 2008, 10:30 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
dack |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorin_f39 @ 23 Feb 2008, 09:19) Trebuie sa exagerezi ca sa spui ca te incanta Megane? Consum instantaneu sub 3.5%??? Vezi ca in decelerare este 0%!!!! Omul nu a spus nimic despre consumul motoarelor pe benzina. Esti foarte sensibil? ![]() Da, masina ii consuma foarte putin, fara sa exagereze. Mai mult, si cand merge tare, afara, ii consuma putin. Doar ca exemplul cu consumul instantaneu nu e cel mai edificator. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#231
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Trebuia sa sterg si fraza cu motoarele pe benzina pentru ca ai inteles altceva. Ma refeream doar la exagerarea privind consumul instantaneu de sub 3.5%. Atat. Consumul instantaneu nu este relevant, insa in mers normal nu cred ca poate fi sub 3.5%.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
Christu |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Foarte bine punctat!
![]() Respectele mele si iti doresc sa faci si SUA cu Megane-ul! ![]() |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#233
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
QUOTE(Solon @ 20 Feb 2008, 19:30) Off-topic: Revizie, miercurea trecuta, la Opel Corsa 1.3 diesel, 1250 lei. Unde numai filtrul de motorina a fost undeva la 500 lei... ![]() On-topic: Am reusit de mi-am spalat masinuta. Si am si aspirat-o pe peste tot...Si am avut parte de o alta revelatie (in afara zgarieturilor si micilor busituri inerente circulatiei / parcarii prin Bucuresti): oricum ar fi, Meganele e o masina frumoasa. Coincidenta a facut s-o parchez, spalata, curata, stralucitoare langa un Sedan cam de aceeasi culoare. Din fata, nicio diferenta intre ele. Poate numai garda la sol a Sedanului (PDG-ul, bata-l vina! ![]() Din spate, se schimba total calimera! Sedanul: impunator, cu clasa si staif de limuzina, spatios cat o magazie bine proportionata, dar teribil de elegant. BiCorpul: jos, lat, cu lampile spate generoase, cu luneta futurista si rotile ce par sa fuga lateral de sub caroserie...Dar tot elegant. ![]() ![]() ![]() ![]() Huh...Intr-adevar, flacaii de la TehnoCentre sunt creatori de automobile...Intr-adevar, Meganele a fost (nu in aceeasi masura ca VelSatis-ul, a carui forma futurista nu place multora dintre clienti...) o masina inaintea vremii ei... Parerea mea! This post has been edited by Adila16: 25 Feb 2008, 23:51 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
catalin_tm81mis |
![]()
Post
#234
|
![]() sofer de paie Group: Members Posts: 261 Joined: 16 January 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(tzsombi @ 23 Feb 2008, 01:25) pt adymateo! In un unele lucruri ai dreptate iar in altele nu. Da sa te iluminez eu cu o chestie importanta: Cei care au bani putini NU I-SI CUMPARA MEGANE ei cumpara passat,golf4 poate 5 vectra c , Astra, corsa Zafira Audia a4 si chiar A6 LA MANA A DOUA ! corect cei care au bani isi cumpara nemtoaice chiar si second dar asta nu ii face oameni destepti cei care au cap isi iau megane ptr ca la bani/dotari/chiar si intretinere megane bate toata piata si da megane e masina care merita si te incanta de fiecare data cand te sui in ea si da am audi A4 in care imi sui curu doar ptr liniute si nu mai slaviti nemtoaicele ata ca nu is chiar rupte din soare This post has been edited by catalin_tm81mis: 26 Feb 2008, 09:36 |
--------------------
renault
megane 2.2
2007 - confort expression megane sedan confort expression 2007+clima automata+rouge du feu
|
|
adymateo |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 27 July 06 From: Homeland Security ![]() |
am refuzat sa mai scriu pe aici pentru ca unii bat campii! Sau iata, ma ilumineaza:))) mai aveau sa imi mai dea si acatiste!
Cred ca multa lume nu intelege limba romana! Baiatul asta j.d. cand a deschis topic-ul a fost genial! In sensul ca, omu l-a intitulat "cat de mult ne incanta megane 2" si , gandindu-se ca se vor gasi n forum-isti care vor vedea in asta doar o intrebare la care sa vina cu raspunsuri negative, a pus si un subsol extrem de edificator: "pentru cei care sunt multumiti de masina"! Deci clar, aici trebuiau sa apara DOAR oamenii care nu sunt doar satisfacuti de ea (da e ok bla bla bla), ci sunt de-a dreptul fascinati de ceea ce le poate oferi! Eu unul am schimbat kitul de ambreiaj la 7000 de km si am facut ditamai descrierea pozitiva! Deci, atat eu, cat si Adila 16 (apropos Adila, ar trebui sa schimbam niste id-uri de mess), cat si j.d. si multi altii in ciuda faptului ca am avut ceva probleme cu "fiabilitatea", am descoperit in masina asta ceva deosebit! Parerea mea e ca rautatile, sfaturile, iluminarile si toate blasfemiile astea la adresa Megane-ului sa le spuneti in alta parte, deschideti un nou topic si lasati-ne pe noi in pace cu "obositele" noastre! Christu, iti raspundeam la mesaj de mult, dar chiar atunci cand l-am terminat si cand sa ii dau send mi s-a restartat pc-ul! ![]() Parerea mea e ca ala care isi cumpara second un bmw din 2001 si mai ales diesel, e cam saracie mare omu! Unele dintre ele costa mai putin decat un Megane nou (acum nu mai stiu de cand cu taxa)! De ex, eu cand mi-am cumparat masina, la second puteam alege intre 525d si A6 2,5 tdi pana in 14mii zeci, cu piele, cu xenon cu tot ce vroiai! De passat si vectra nu mai vorbesc, atunci erau maxim 12 mii (ma raportez la astea 2001, 2002)! Deci nu vad cat de multi bani are unu care isi cumpara asa ceva! Sau cu mult mai multi decat mine! E un obosit ![]() This post has been edited by adymateo: 26 Feb 2008, 11:40 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE 2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
|
|
mikey_VS |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 22 January 07 ![]() |
@sorin_f39 - crede-ma, chiar nu am nevoie de exagerari! De acord cu multi care spun ca nu este relevant consumul instantaneu - din motive care nu fac obiectul acestui topic. Imi pare rau ca nu am facut poze, sa arat ca, repet - la mers constant (asta inseamna pedala tinuta cat de constant iti permit nervii si muschii), aveam consum instantaneu de 3.0 - 3.4, si chiar 2.7! In accelerare, e alta treaba! Am avut si 22% (poate si mai mult, dar nu retin). Am vrut doar sa subliniez faptul ca masina te uimeste si prin consumul mic!
Daca nu ma crezi, asta e! ![]() Uite o chestie relevanta: la drum lung, vara, consumul mediu (nu cel instantaneu) este sub 4 (3.6 - 3.8, functie de cat AC folosesc) Iarna asta am reusit sa depasesc 5.3 la drumuri in localitate doar pentru ca masina merge destul de multisor pe loc, pentru incalzire... deci viteza medie este foarte mica. Apropo, am 116800 km (la 105.000 am luat-o, adusa din Franta), si innafara de o fulie alternator nu a fost cazul sa schimb nimic la ea! (Acuma ma pregatesc sa-i schimb distributia). Dar, poate crezi din nou ca exagerez, asa ca iti spun ca meganul nu ma incanta, imi place! Nu mor dupa el, dar nici nu-mi pare rau ca l-am luat! daca ar fi sa subliniez doua avantaje mari ale meganului, acestea ar fi: design-ul si consumul. Mai sunt altele sigur (siguranta activa si pasiva, confortul, etc), dar parca cele doua imi apar ca fiind reprezentative. Sper ca ai inteles acum ca nu-mi sta in fire sa exagerez @Adila16 - ai dreptate referitor la modul foarte diferit in care au fost percepute de piata cele dou modele futuriste: megane si velsatis. Primul a fost mult mai bine primit, de un numar mai mare de cumparatori. Velsatis-ul, insa, se pare ca a platit politele pentru ambele modele. This post has been edited by mikey_VS: 26 Feb 2008, 11:43 |
--------------------
Ford
Focus
- xx 07 yyy
2010 "... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#237
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(mikey_VS @ 26 Feb 2008, 11:38) aveam consum instantaneu de 3.0 - 3.4, si chiar 2.7! Incearca sa vezi daca ai 2,7 pe aceeasi portiune de drum dar in sens invers ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mikey_VS |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 22 January 07 ![]() |
Hai dom'le ca nu coboram!
![]() In coborare rar accelerez, deci consum instantaneu =0. Ok, ignorati cifrele spuse de mine la consum instantaneu, nu le pot sustine cu poze, deci mai bine renunt la ele. Puteti, insa sa luati in seama consumul mediu, care e destul de relevant, chiar daca CB minte cu catva, acolo (io unu nu mi-am dat seama de asta, dar sunt multi care o spun). Inca o data spun, am vrut doar sa evidentiez un lucru pozitiv: consumul - de acord, exemplificarea facuta nu a fost poate cea mai elocventa, dar asta nu inseamna ca am exagerat ceva. ![]() |
--------------------
Ford
Focus
- xx 07 yyy
2010 "... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
|
|
tzsombi |
![]()
Post
#239
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 22 September 06 ![]() |
adymateo intr-un post anterior ziceai ca : "Megane-ul este o masina cumparata ori de cei carora le-a placut enorm (fie prin design, fie prin inovatii si confort) sau de cei cu venituri reduse, care de dragul unor frustrari nu au vrut sa isi ia logan sau symbol sau linea si au trecut pe un Megane-l chel"
Deobicei cine decide sa chetuiasca cca 13 mii de euro pe o masina va lua masina nemteasca SH asa cum spuneai tu ca puteai sa cumperi bmv etc. Asa ca nu e adevarat afiramtia ta ca megane e cumparat de cei cu venituri reduse! This post has been edited by tzsombi: 26 Feb 2008, 23:06 |
--------------------
Renault
Megane
2004
|
|
megane1 |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti ![]() |
bine zis Tzsombi...eu am dat 15 mii pe al meu...toti prietenii m au asaltat ca de ce nu mi cumpar A6 sh, sau bmw ...sau passat, sau golf, sau...sau..
NU! ![]() |
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 17:35 |