Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

M-am prabusit cu avionul, dar traiesc, Sharm El Sheikh

dRg
post 8 Jan 2008, 10:48
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




Ce adevar sa iasa la iveala ? Lipsa de incompetenta si nepotismul in floare la Romanica ? Lipsa de asumare a responsabilitatii din partea tuturor? Lipsa de implicare pe motiv de "nu e traba mea" ? Ce nivele inalte ? Ca unu are intrese sa mulga bani si altul are intrese sa de-a bani pentru tot ce se petrece aici ?
Sa fim seriosi.Astea se stiu de mult.


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP - XXXX 2000 Highline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper
post 8 Jan 2008, 11:53
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 481
Joined: 9 September 05
From: militari pe stanga




daca incep sa insir nume p-aici se poate sa mi-o iau in freaza, daca nu stii despre ce si cine e vorba nu mai fii asa de idignat, mai bine stai in banca ta te rog. cat despre incompetenta nu ai idee prin ce trebuie sa treaca un controlor de zbor, pilot etc, pentru a obtine acel post, nepotismele sunt acceptate in alte domenii aici nu ai de-a face cu nepotul lu sora lu fratimiu (poate pe postul ala in care te duci sa cureti un balizaj, da se poate la acel nivel), pentru ca trebuie scolit iar asta cere timp si bani si nu stii ce boacana poate sa faca pe un aeroport un nea gheorghe care a uitat ceva pe suprafata pistei si vine avionu calca sparge roata si ies de pe pista, ceea ce nu isi asuma prea multi riscu asta. despre seriozitate nu are rost sa vorbim aici pentru ca si pe alte aeroporturi internationale lucrurile stau la fel, lipsa de implicare pot sa iti dau dreptate destul de putin, dupa ce te duci in incinta unui aeroport din tara ai sa vezi cum stau lucrurile. mulsul banilor nu ai idee ce sume se invart in domeniul asta si la ce nivele se ajunge, cred ca esti prea putin informat vizavi de domeniul aeronautic si implicit de pesroanele implicate in domeniu. pentru a-ti asuma raspunderea pentru un asemenea eveniment poti face puscarie si sa tragi dupa tine o gramada de oameni, tocmai din acest motiv in cazul de fata se arunca vina pe controlorul din turn si toata lumea e fericita.

PS: nu vreau sa iasa vreo disputa din subiectul asta,asa ca cel mai bine tu ramai cu parerile tale, iar eu raman cu lucrurile reale pe care le cunosc.


--------------------
MEGANE SEDANE 2005
megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_VS
post 8 Jan 2008, 12:20
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 22 January 07




Ca de obicei, discutiile iau tot felul de intorsaturi... e normal, ca doar suntem romani (o zic fara nici un fel de impunsatura la adresa vreunuia dintre noi)!
Sebi, ma bucur sincer ca nu ati patit nimic! Bine ca sunteti sanatosi, si ati revenit sanatosi in tara!
In rest ... se pot spune multe! Tu vei urmari oricum ancheta si vei vedea si rezultatul, eu zic ca e mai putin important. Asa cum spuneau si alti colegi forumisti, ca experiente traite esti o raritate, considera-te deci un norocos! - in cazul in care nu o faci deja, ceea ce m-ar mira.
Un An Nou mai bun, cu fericire si sanatate tie si celor dragi!


--------------------
Ford Focus - xx 07 yyy 2010
"... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 8 Jan 2008, 12:31
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




@casper
Unu la mana: nici eu nu vreu sa iasa vre-o disputa pe acest subiect.
Doi la mana: tonul e putin nedaptat pentru un forum care se vrea civilizat.
Trei la tastatura smile.gif : nu te-am rugat sa stai jos in banca si nici sa-ti tii parerile pentru tine.
Dupa cum banuiesti (sau nu) replica era in general la situatia creata de autoritati si de cum se misca lucrurile in romania si la tonul de tip "secret service" adoptat de tine, precum ca vezi doamne numai tu cunosti situatia (de fapt se si vede in al 2-lea post).
Si stai linistit nepotismele merg oriunde atat timp cat stii ce si cum trebuie sa actionezi.
Dupa cum ai vazut (sau nu) nu am dat vina nici pe tractorist , nici pe controlor, nici pe UTI, nici pe cine iti imaginezi tu.

This post has been edited by dRg: 8 Jan 2008, 12:59


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP - XXXX 2000 Highline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi
post 8 Jan 2008, 12:32
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 January 06




Ma consider extrem de norocos!!! si ii multumesc lui Dumnezeu ca suntem teferi. Am sa vin vineri la intalnire, dar in nici un caz cu masina mea, nu de alta dar nu am cum sa merg cu ea, decat poate precum un plug:) am sa vin cu masina sotiei wink.gif tot megane deci ma incadrez in peisaj.

Eu sunt convins ca ceea ce s-a intamplat a fost o eroare umana si nu una tehnica. Dar sincer ma gandesc cu groaza acum de cate ori intru in avion. Peste o luna ar trebuii sa zbor iar, si sincer imi este teama....

Oricum, in opinia mea, turnul poarta cea mai mare vina, cum sa dai liber unui avion sa decoleze si dupa 30-40 sec sa intrebi daca pista este eliberata ??? nu trebuia facut invers, mai intai te asiguri ca nu mai e nimeni pe pista, dupa care dai "go" la avion, nu ?


--------------------
EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)

Audi A8 4.2tdi Quattro 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 8 Jan 2008, 12:37
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Ba da, asa zice si UTI; in plus, daca echipa de balizaj nu raspunde se trimite un echipaj de la sol sa verifice inainte sa dai "verde" ! apropo ce se intimpla cu controlorul respectiv daca este gasit vinovat ?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykys
post 8 Jan 2008, 12:43
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 19 December 07




Nimic. O sa se caute motive sa scape bazma curata mad.gif
Traim in Romania. Mori cu dreptatea in mina.


--------------------
Renault Megane II 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi
post 8 Jan 2008, 12:45
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 January 06




QUOTE(costi @ 8 Jan 2008, 12:37)
Ba da, asa zice si UTI; in plus, daca echipa de balizaj nu raspunde se trimite un echipaj de la sol sa verifice inainte sa dai "verde" ! apropo ce se intimpla cu controlorul respectiv daca este gasit vinovat ?
*



Corect! dar opresti aeronava la sol, nu ii dai linie verde. Oricum, din cate am inteles, daca echipajul aflat pe pista nu raspunde la statie, se fac semne prin stingerea/aprinderea balizajului unde erau cei de la UTI daca nici asa nu raspund, se trimit o masina pentru a confirma ca pista e libera. Dar, se pare ca cei de la turn efectiv au uitat, eu nu imi explic altfel, una era daca dadea go la avion si anuntau in sec 1 sa elibereze pista (nu e ok nici asa, dar sa ziceam ca as fi acceptat) si alta e sa astepte 30-40 sec. Si intreaba "balizajul mai sunteti pe pista..."


--------------------
EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)

Audi A8 4.2tdi Quattro 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 8 Jan 2008, 12:52
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




UTI spun ca stiu mai multe dar le tin pt ei pina la finalizarea anchetei (???) iar prin presa se zvoneste ca in turn atmosfera era mai relaxata avind in vedere sf anului smile.gif


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi
post 8 Jan 2008, 13:13
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 January 06




QUOTE(costi @ 8 Jan 2008, 12:52)
UTI spun ca stiu mai multe dar le tin pt ei pina la finalizarea anchetei (???) iar prin presa se zvoneste ca in turn atmosfera era mai relaxata avind in vedere sf anului smile.gif
*



Dap, asa am aflat si eu, ca era ca o mini petrecere, cu fursecuri, suc etc. Cei care lucrau pe tura respectiva aveau program redus de 2 ore/tura tocmai pentru a nu fi stresati. Ce am mai aflat, este ca la ora producerii evenimentului pe tura era si mama cu fiu, mama cu mai multa experienta si fiul in varsta de 25-28 ani nou angajat. Dar regulamentul interzice ca rudele de gradul 1 sa lucreze pe aceasi tura..... foarte multe semne.... de indiferenta....


--------------------
EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)

Audi A8 4.2tdi Quattro 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 8 Jan 2008, 13:17
Post #71


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(AlexC @ 8 Jan 2008, 10:02)
Sa traiasca D-zeu ca inca il mai avem pe Sebi printre noi!

Vijelie, povesteste-ne tu din vasta ta experienta care ar fi varianta legala de achizitionare a unui asemenea sistem, care sa fie instalat peste noapte? Daca nu stii cum se fac licitatiile publice (alea perfect legale), atunci lasa-ne cu comentarii d-astea pompieristice...
*



pai ... si "negocierea directa" este o varianta legala .... adica in situatii de urgenta te duci la ala de stii tu ca vinde povesti deastea si te tiganesti la pret


QUOTE(dRg @ 8 Jan 2008, 10:12)
....

Dincolo de faptele intamplate nu pot sa nu remarc: am vazut cat de romani au fost o parte dintre calatori. Stiu ca la decolare-aterizare se cere pasageilor a se stinge orice apartura electronica. Din pacate daca romanul nu e smecher destul nu e roman destul. Adica ti se cere sa opresti toata aparatura electronica si tu faci filme cu camera (aici nu ma refer la tine - ci in general)? Si se vede clar din filmari ca au inceput sa inregistreze inainte de impact. Deci nu merge scuza ca vezi doamne au aprins dupa aceea camera.
Si faza asta am revazut-o de multe ori cu romani care la decolare-aterizare nu au nici o treaba in a respacta aceste instructiuni, telefoane, mp3-uri, camere , etc.
*



fara sa ma dau mare "tehnician" nu prea vad cum poate incurca o camera de luat vederi? .... atat timp cat nu are conexiune de nici un fel .... telefonul poate fi deconectat de la retea ... si cu asta basta ..... il folosesti ca pe orice device fara conectare

QUOTE(costi @ 8 Jan 2008, 12:52)
UTI spun ca stiu mai multe dar le tin pt ei pina la finalizarea anchetei (???) iar prin presa se zvoneste ca in turn atmosfera era mai relaxata avind in vedere sf anului smile.gif
*



mie-mi pare ca nu spune nimic http://detalii-incident-aviatic.uti.ro/

sau poate ca nu a venit inca admin-ul din conced




This post has been edited by tarzy: 8 Jan 2008, 13:20


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX - B55MGY 2005 / 1993 / 1999
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 8 Jan 2008, 13:28
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




tarzy ce e asa greu de inteles ca atunci cand se spune este interzisa folosirea oricarui aparaturi electronice in timpul decolarii-aterizarii ?
Dar nu, noi romanii suntem cu mot. Am vazut persoane care vorbeau la telefon cand acesta decola. De ce ? Pentru ca exact ca tine au gandit.
Chiar asa suntem noi (si cu italienii) ca natie , cand se spune ceva , noi raspundem cu : merge si asa.
Unde nu e clar cand se spune ca e interzis sa folosesti ? E chiar asa greu sa te abtii a te opune sistemului ?

This post has been edited by dRg: 8 Jan 2008, 13:30


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP - XXXX 2000 Highline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper
post 8 Jan 2008, 13:33
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 481
Joined: 9 September 05
From: militari pe stanga




@dRg imi cer scuze, se pare ca am interpretat spusele tale ca un atac la adresa mea, cat despre tonul "secretele de servici" nici prin cap nu mi-a trecut ca sunt deasupra tuturor, daca citeai mai cu atentie ai fi vazut ca l-am invitat pe sebi sa ii povestesc despre ce stiu, atat cat stiu, sa afle mult mai multe decat din surse media care sunt destul de dezorientative, pentru ca asa consider ca are dreptul de a afla de ce a fost pus in aceasta situatie si cam cine e vinovat. in plus poate nu stii ca acest forum este monitorizat. nu vad nici un rost sa mai continui aceasta discutie domnule dRg, chiar daca postul dumneavoastra are urme de atac la persoana mea, in plus subiectul este cu totul altul decat "vezi doamne numai tu cunosti situatia".

vizavi de folosirea aparatelor in timpul decolarii, ii dau dreptate domnului dRg , nu vad din moment ce ti se impune sa nu folosesti aparatele de filmat, mobile etc, totusi tu sa le folosesti, mentalitatea nu o sa se schimbe prea curand.

sebi ne vedem vineri chiar daca vii fara "plug" smile.gif, desi sa stii ca se ajunge bine pana in parcare si am aprecia toti cei prezenti daca ai veni sa deszapezesti un pic parcarea unde ne strangem tongue.gif.


--------------------
MEGANE SEDANE 2005
megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 8 Jan 2008, 13:38
Post #74


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Raman de-a dreptul uimit cat de informati, de instruiti si de competenti sunt angajatii din aviatie. Oare la terminarea programului de lucru isi amintesc unde si-au parcat masinile?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 8 Jan 2008, 13:45
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




@tarzy: chestia cu "stiu dar nu spun pina la finalizarea anchetei" e de la radio sau TV nu de pe blog smile.gif.....
In alta ordine de idei ma innebunesc dupa modul in care sint redactate concluziile comisiilor astea de ancheta (nici comunicatul UTI nu-i departe); cit mai multi termeni tehnici si concluzii vaaaaagi si de principiu, ca sa nu lezeze, vezi D-ne, moralul cititorilor sau al celor in cauza...


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 8 Jan 2008, 14:01
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




@casper scuze si din partea mea. Ai dreptate ,nu-si aveau rostul polemicile si atacurile.

On topic : celor care au supravetiut sa se bucure ca acum fac parte din statisticile pozitive ale avietiei. Sansele supravetuirii unui accident aviatic sunt extrem de mici.


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP - XXXX 2000 Highline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 8 Jan 2008, 14:29
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




@Adila18
tare mari indoieli am ca "a actionat o serie intreaga de comenzi, pentru ca Boeingul sa nu inceapa sa faca tete-a-que-uri: frana aerodinamica, reversorul de jet de la motorul valid...Toate astea in fractiuni de secunda".

Eu cred ca nici nu apucat sa-si dea seama ce s-a intimplat. De iesit de pe pista, sigur avionul a iesit singur. Mai departe nu stiu dar cel mai probabil e ca traiectoria i-a fost dictata de noroiul in care intrase. Cel mult sa fi taiat gazul. Nici nu poti avea pretentii mai mari de la piloti in conditiile alea.

ia zi Sebi, asa a fost?


This post has been edited by costi: 8 Jan 2008, 14:43


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariel
post 8 Jan 2008, 14:59
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 15 April 07




Uite cum sta treaba, ca sa stiti, nu mai ascultati la toate ''sursele informate'' din presa care se dau experti dar habar n-au.
Deci:

1. NICI un vehicol nu circula pe piste sau cai de rulare fara aprobarea turnului;
2. In cazul in care un vechicol, indiferent de natura sa, nu raspunde la solicitarea de degajare a pistei, procedura este ca turnul sa amane decolarea pana cand echipa de la sol verifica ce se intampla cu autovehicolul care nu raspunde;
3. ESTE stric interzisa circulatia pedestra pa pista sau cai de rulare, de accea trebuie sa tii mereu masina langa tine;
4. Se lucra la lampile axiale, deci pe mijlocul pistei;
5. SE vechiula prin presa ideea ca oamenii de la balizaj au uitat sa iasa cu masina de pe pista....ERONAT: nu sunt sinucigasi, din moment ce au fugit sa se salveze;
6. IN turn era o mica petrecere de sf. de an (cum se fac in fiecare an)
7. TREABA cu copilul in turn este aiurea....nu putea trece de filtrul anti-tero....sa fim seriosi...insa adevarat este ca la acea tura de controlori de trafic exista o mama si baiatul ei care aveau in raspundere dirijarea traficului........ blink.gif

intrebari?


--------------------
RENAULT MEGANE 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 8 Jan 2008, 15:02
Post #79


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pai si cu ce-ai venit tu nou si nu s-a spus pana acum?


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 8 Jan 2008, 15:09
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




@ dariel
"TREABA cu copilul in turn este aiurea....nu putea trece de filtrul anti-tero....sa fim seriosi...insa adevarat este ca la acea tura de controlori de trafic exista o mama si baiatul ei care aveau in raspundere dirijarea traficu"

E vorba de mama si fiu ambii operatori de trafic, aka salariati Aeroport smile.gif, lucru interzis de regulament (declaratia lui Ciuca)

This post has been edited by costi: 8 Jan 2008, 15:10


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi
post 8 Jan 2008, 15:38
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 January 06




@costi: Da asa a fost..... doar ca a durat mult mai mult decat filmuletzul....


--------------------
EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)

Audi A8 4.2tdi Quattro 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 8 Jan 2008, 15:41
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Iti confirma firmatia, se vede clar cum se ridica botul.
Tie ce ti-a zis nenea pilotul, a apucat sa faca ceva ?

This post has been edited by costi: 8 Jan 2008, 15:42


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi
post 8 Jan 2008, 16:06
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 January 06




Ceea ce mi-a zis este ca a vazut foarte tarziu ca era ceva pe pista, am uitat sa mentionez ca pilotul a spus ca masina nu avea semnalele luminoase (girofarurile) aprinse. El zicea ca a facut tot posibilul sa previna o catastrofa cu victime....


--------------------
EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)

Audi A8 4.2tdi Quattro 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 8 Jan 2008, 16:19
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Eu nu inteleg procedura astora: aveau statie doar pe masina ? si daca asa a fost de ce nu statea unul acolo ? si nu ar fi trebuit sa aiba talkie-walkie la ei ? asta facind abstractie ca orice autorizatie de decolare trebuia daca DUPA contarea echipei de intretinere.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RS/STI
post 8 Jan 2008, 16:36
Post #85


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 2 February 07




Felicitari pilotului si echipajului . Nu degeaba toata lumea lauda pilotii romani. Am zburat de multe ori cu avionul , AirFrance AlItalia.... si cand aterizau te luai cu mainile de par. De cate ori am zburat cu Tarom , indiferent de vreme , ninsoare si vant in Munich , aterizarea a fost perfecta si s-a terminat in ropote de aplauze . AirFrance mai avea putin si ateriza pe acoperisurile caselor din cauza cetii si a trebuit sa accelereze ca sa ia inaltime .
Inca o data FELICITARI PILOTULUI SI ECHIPAJULUI !!!!! si bucurati-va de vacanta alaturi de prietene si ganditi-va cat de bucurosi suntem noi prieteni vostri ca sunteti voi in viata. Impreuna cu tine in avion a fost si un prieten de-al meu de la Slobozia.
Chestia cu datul in judecata.....ar fi bine sa mergeti toti la biserica si sa ii multumiti lui Dumnezeu si ingerasului care a avut grija de pasarea aia mare de aluminiu. Datul in judecata e pentru cei care considera ca au prins ocazia sa sa fac rost de bani si nu se multumesc cu faptul ca sunt in viata.


--------------------
Dacia Logan - dreptunghiular 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi
post 8 Jan 2008, 16:38
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 January 06




QUOTE(costi @ 8 Jan 2008, 16:19)
Eu nu inteleg procedura astora: aveau statie doar pe masina ? si daca asa a fost de ce nu statea unul acolo ? si nu ar fi trebuit sa aiba talkie-walkie la ei ? asta facind abstractie ca orice autorizatie de decolare   trebuia daca DUPA contarea echipei de intretinere.
*




Aveau statie la iei, fiecare om avea statia lui asupra sa, in clipa in care turnul vorbea auzeau toti. Dar daca turnul a luat legatura cu cei de pe pista la 33 sec dupa ce a dat permisiunea aeronavei sa decoleze..... ce sa auda aia ?? ca cica cand au vazut aeronava ca venea spre iei au rupto la fuga.....

<span class='edit'>8 Jan 2008, 16:42:</span>
QUOTE(RS/STI @ 8 Jan 2008, 16:36)
Felicitari pilotului si echipajului . Nu degeaba toata lumea lauda pilotii romani. Am zburat de multe ori cu avionul , AirFrance AlItalia.... si cand aterizau te luai cu mainile de par. De cate ori am zburat cu Tarom , indiferent de vreme , ninsoare si vant in Munich , aterizarea a fost perfecta si s-a terminat in ropote de aplauze . AirFrance mai avea putin si ateriza pe acoperisurile caselor din cauza cetii si a trebuit sa accelereze ca sa ia inaltime  .
   Inca o data FELICITARI PILOTULUI SI ECHIPAJULUI !!!!! si bucurati-va de vacanta alaturi de prietene si ganditi-va cat de bucurosi suntem noi prieteni vostri ca sunteti voi in viata. Impreuna cu tine in avion a fost si un prieten de-al meu de la Slobozia.
   Chestia cu datul in judecata.....ar fi bine sa mergeti toti la biserica si sa ii multumiti lui Dumnezeu si ingerasului care a avut grija de pasarea aia mare de aluminiu. Datul in judecata e pentru cei care considera ca au prins ocazia sa sa fac rost de bani si nu se multumesc cu faptul ca sunt in viata.
*




Eu nu am zis ca dau in judecata pe nimeni, am zis doar ca cei care sunt vinovati sa plateasca cu capul si nu numai... nu am nici un interes material si ii multumesc lui Dumnezeu ca a avut grija de noi.

Dar sincer va zic, ca imi este teama sa zbor din nou.... iar teama asta este rezultatul unor imbecili de la turnul de control. Nu am nevoie de banii de la iei sau de la oricine altcineva, dar te intreb cine imi va "sterge" aceasta teama in clipa in care intru intr-un alt avion ???

This post has been edited by sebi: 8 Jan 2008, 16:42


--------------------
EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)

Audi A8 4.2tdi Quattro 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 14 Jan 2008, 15:59
Post #87


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




@casper


What are you doing for your living, Casper?...smile.gif


QUOTE
costi   Posted 8 Jan 2008, 14:29
   @Adila18
tare mari indoieli am ca "a actionat o serie intreaga de comenzi, pentru ca Boeingul sa nu inceapa sa faca tete-a-que-uri: frana aerodinamica, reversorul de jet de la motorul valid...Toate astea in fractiuni de secunda".

Eu cred ca nici nu apucat sa-si dea seama ce s-a intimplat. De iesit de pe pista, sigur avionul a iesit singur. Mai departe nu stiu dar cel mai probabil e ca traiectoria i-a fost dictata de noroiul in care intrase. Cel mult sa fi taiat gazul. Nici nu poti avea pretentii mai mari de la piloti in conditiile alea.


Costi, da-mi voie sa te contrazic.
In primul rand, pilotii romani sunt al naibii de buni! Iar Nae Dinescu e unul dintre cei mai buni!

In al doilea rand, in primele momente dupa accident (caci asta a fost), am observat reversoarele de jet ale motorului dreapta cuplate (niste capace la spatele motorului care dirijeaza jetul aeroreactiv spre in fata, contribuind la franarea aparatului...). Fiind in plina procedura dinamica de decolare, deci, jetul aeroreactiv spre in spate (impingand aeronava), cum iti explici ca au fost actionate acele capace? Numai prin interventia echipajului de zbor, prin tragerea spre inapoi a comenzii gazului si actionarea levierelor de comanda.

In al treilea rand, directia aparatului ramasese bracata maxim spre dreapta. Semn ca pilotul (sau amandoi!) au strivit palonierele incercand sa ajute reversorul sa mentina o traiectorie rectilinie a aeronavei. Care avea un puternic moment de giratie spre stanga, datorita frecarii motorului si varfului de plan cu solul, urmare a pierderii trenului principal stanga.
Daca ar fi lasat acest moment de giratie sa se amplifice, aripa stanga s-ar fi rupt, kerosenul s-ar fi aprins si probabil ca ar fi si explodat.

Bine ca s-a intamplat asa. Se putea si mai rau!


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 15 Jan 2008, 13:28
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(RS/STI @ 8 Jan 2008, 16:36)
  Chestia cu datul in judecata.....ar fi bine sa mergeti toti la biserica si sa ii multumiti lui Dumnezeu si ingerasului care a avut grija de pasarea aia mare de aluminiu. Datul in judecata e pentru cei care considera ca au prins ocazia sa sa fac rost de bani si nu se multumesc cu faptul ca sunt in viata.
*




De ce esti roman ? Ii dai in judecata pentru faptul ca din vina companiei, tu puteai sa-ti pierzi viata. Da, iei si bani pentru asta, toata lumea are nevoie de bani indiferent de venituri. Si ei, ei vor fi mult mai atenti si isi vor revzui data viitoare procedurile si modul de lucru.


Ei au fost romani si din cauza lor putei sa mori, si tu esti roman ca-i lasi in pace.


A se intelege ca prin datul in judecata al companiei, nu arunci vina nici pe piloti, nici pe cei care schimbau becurile si poate ca nu stiau ca urmeaza sa decoleze un avion, nici pe portar, nici pe paza aeroportului... ci pe sistem. Oamenii sunt supusi greselilor oriunde in lume, dar de asta exisa proceduri, de asta exista reguli ce trebuie urmate.


Daca nu ma insel, Taromul opereaza aeroportul Otopeni, nu ?

This post has been edited by Kruger: 15 Jan 2008, 13:29


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 15 Jan 2008, 14:08
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




QUOTE(Kruger @ 15 Jan 2008, 12:28)
Daca nu ma insel, Taromul opereaza aeroportul Otopeni, nu ?
*




Nu sad.gif



--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 16 Jan 2008, 00:06
Post #90


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




QUOTE
Kruger  Posted Today, 13:28
Daca nu ma insel, Taromul opereaza aeroportul Otopeni, nu ?


Sunt doua entitati distincte.
Aeroportul (oricare ar fi el) ofera o serie de servicii companiilor aeriene, pe care le gazduieste (contra cost, evident!).

Compania aeriana (cum e TAROM-ul) efectueaza transporturi de pasageri si/sau marfuri.

Turnul de control, insa, nu e nici al aeroportului, nici al companiei aeriene. Apartine unei societati aparte, afiliata, pe criterii de competenta si calificare, unui concern care gestioneaza, secvential, pe criterii de teritorialitate, spatiul aerian european (culoare de zbor civile sau militare, plafoane tehnice si operationale, coordonare / dirijare a aeronavelor in spatiul aerian al fiecarui stat).




--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 10:16
Dacia