M-am prabusit cu avionul, dar traiesc, Sharm El Sheikh
![]() ![]() ![]() |
M-am prabusit cu avionul, dar traiesc, Sharm El Sheikh
sebi |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 January 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) poza_001_00129176_1199027104_00.jpg ( Size: 17.25k ) Number of downloads: 554 12.jpg ( Size: 110.41k ) Number of downloads: 619 |
||
-------------------- EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)
Audi A8 4.2tdi Quattro 2006 |
|||
liviu2004 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Uite o aventură numai bună de povestit la nepoți. Duminică zbor și eu. Același tip de avion.
![]() |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
octav_ |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce experienta...
![]() Vacanta placuta si Un An Nou Fericit! |
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
costi |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Mare noroc..... Aprinde si tu o luminare ceva... In 99% din cazuri ati fi luat foc daca nu ieseati in decor. Si chiar in decor puteati lua loc vara. Cum spuneam aprindeti o luminare si "La MUlti Ani"
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
sylvester |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Aoleoo Sebi, bine ca sunteti bine!!!! Sa va simtiti bine acolo unde sunteti, si sa ne vedem cu bine!!!
La Multi Ani! |
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
nasty |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 3 January 05 ![]() |
http://www.wall-street.ro/articol/Finante-...lota-Tarom.html
noroc ca TAROM are "casco" - sau o fi RCA? |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
teodor |
![]()
Post
#37
|
. Group: Members Posts: 176 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Foarte tare, D-zeu a tinut cu voi.
Bafta in continuare, si acum poti sa spui ca te-ai nascut a doua oara. Totusi avionul este cel mai sigur mijloc de transport, parca asa se spune. Cu vorbele astea m-am facut si eu curaj acum 2 luni cand am zburat cu avionul . Ps : viteza la decolare este fantastica....asta o simt si acum in stomac..... |
--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI
SLZ 1,9 Diesel
- BZ-xx-www
2006 M-am trezit Luni si m-am gandit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Da` cand am vazut Joi ca vine Vineri, ce dreaq` sa caut Sambata la munca...cand Duminica e zi libera ...
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#38
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Accelerația...
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
gotty |
![]()
Post
#39
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
@sebi,te ai intors ?
![]() ![]() |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
rino |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
Ai avut mare noroc....
da ca sa facem o gluma .... deci gandesti |
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
sebi |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 January 06 ![]() |
Aseara la ora 18:00 am aterizat pe Otopeni, ma uitam eu pe geam fericit ca am ajuns cu bine, si ce credeti ca vad??? aeronava cu care m-am prabusit era lasat fix acolo unde cazusem cu ea...... instant m-am intristat, cica il tin acolo pana se termina cercetarile. In rest sunt ok, doar ca am o teama cand zbor, la orice tremurat tresar.....
|
-------------------- EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)
Audi A8 4.2tdi Quattro 2006 |
|
sadi |
![]()
Post
#42
|
![]() tanti moderatoreasa Group: Moderatori Posts: 2.001 Joined: 23 August 07 From: Bucuresti ![]() |
bine ai revenit printre noi, sanatos si intreg.. cred ca pesiajul pe care l-ai vazut la intoarcere s fost sumbru, dar conteaza ca tu esti bine
![]() |
--------------------
VW
Passat Confortline
- numar de moldova :)
2.0 TDI 140 cp 2009 Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#43
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.727 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Amaratii de la Balotesti nu au avut acelasi noroc.
Bine ca ati scapat. Asta e cel mai important. Si cred ca modalitati de deplasare alternative nu ar strica o perioada....Pana trece stresul.... |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#44
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Bine ai revenit ! Sebi si La Multi Ani !
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
A l e x |
![]()
Post
#45
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
sebi : Mamaa, ai ce povesti la nepoti... Foarte frumos ca n-ati patit nimic, cred ca a fost o experienta foarte intensa sa simti ca te prabusesti, ca tot vezi prin filme dar parca nu-ti inchipui ca ti se poate intampla chiar tie...
Important e ca n-a fost nimic grav si ca ati scapat cu totii, restul chiar nu conteaza.. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
claus |
![]()
Post
#46
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
wow, sebi.. bine ca sunteti ok amandoi
![]() |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
Solon |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Sebi, bine ca ai scapat!
Daca mergeai unde am mers eu, adica Hurghada, nu pateai asa ceva, ca am plecat cu doua zile inainte! ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
seby...mai in gluma mai in serios........ai platit o cursa cu avionul si te-ai ales cu o cursa normala si o cursa extrema.............
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mykys |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 19 December 07 ![]() |
Sebi, bine ca esti sanatos si in viata! Acum nu mai conteaza nimic altceva.
Daca ne referrim la statistici intradevar avionul este cel mai sigur mijloc de transport, dar putini spun ca peste 90% din accidentele aviatice se soldeaza cu morti iar sansele de supravietuire sunt aproape nule! La Multi Ani! |
--------------------
Renault
Megane II
2005
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ba nu, sunt 10%
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
441529 |
![]()
Post
#51
|
![]() Administrator de blocuri Group: Members Posts: 160 Joined: 14 January 07 From: Comuna Bucuresti ![]() |
Am tot vrut de la inceput sa zic, dar erau prea proaspete impresiile.
A fost o experienta intr-adevar neplacuta, amplificata si mai mult de panica creata. Dar, Sebi, prietene, nu te-ai prabusit cu avionul atata vreme cat obiectul nu era in aer. No offence. Avionul era pe pista, altfel nu ar fi lovit masina. Prabusire inseamna sa cazi de undeva de sus, cum au patit cei da la Balotesti. Uite aici. Dar, se poate spune ca ai avut un accident de avion, asta e altceva. |
--------------------
Renault Megane
Nissan Pathfinder 2.5 dci SE+ 174 CP
Nissan Urvan 2.4i
|
|
sirrocco |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 19 April 06 ![]() |
Ce-ar fi sa pui niste poze(si impresii) de pe unde ai fost ? sa mai dam uitarii incidentul de la start ?
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
- AG-11-ABC
|
|
sebi |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 January 06 ![]() |
@441529
No offense taken, dar nu cred ca am mentionat sau poate da, "nasul" aeronavei era in aer, si impacutul s-a intamplat exact in clipa in care trebuia sa se desprinda si spatele de sol. In momentul impactului cu masina KIA, trenul de rulare fata sa izbit violent de asfalt.... aveam o viteza declarata de 177km in plina accelerare pt desprinderea totala a aeronavei de lasol. Sa nu crezi ca mergeam cu 50 km si eram cu toate rotiile pe asfalt. Odata ce eram jumate in aer si am cazut cum sa zic ? am cazut cu avionul ?? sau ma rog pot folosi termenul accident dar crede-ma ca nu ai cum sa numeste ce s-a intamplat accident, atat timp cat aeronava era partial in aer. Ma rog. Ce am aflat pana acum, se pare ca in turnul de control a fost o "mica petrecere" cei de la UTI (care sunt cei care ingrijesc sistemele de balizaj) cer permisiunea pentu a intra pe pista cu 2 (doua) autovehicule pentru remedierea/curatarea unor lampi (au intrat cu un KIA furgon si un Fiat special pentru intretinerea lampilor), durata operatiunii era de 2-3 ore. Turnul aproba intrarea lor pe pista la La 10:57.40. La 10:59.47 turnul de control a solicitat eliberarea pistei pentru că urma să aterizeze o aeronavă. Pista a fost eliberată la 11:04.14. La ora 11.08.47, echipa de balizaj a fost reautorizată să intre pe pistă pentru continuarea lucrului. La 11:25.13, aeronava noastra a fost autorizată de turn să se alinieze pe pista, iar la 11:26.07 a primit aprobarea pentru decolare. Între 11.26.40 și 11.26.50 (adica dupa ce ne-a zis turnul ca e ok pt decolare) turnul a întrebat balizajul dacă pista e liberă și nu a primit niciun răspuns (pentru ca deja ii lovisem) Declaratie oficiala: "Cauza este coordonarea necorespunzătoare între turnul de control și echipa de intervenție la balizaj. Cauzele favorizante care au contribuit la crearea acestei situații urmează a fi stabilite în urma investigațiilor ulterioare". Am mai aflat ca Romania este singura tara din europa care nu are instalat radar de sol de la turn. Acest radar costa intre 3-5 mil euro si putea prevenii din timp acest incident. Aeroporturile din Romania, cuba si inca vreo 2 tari nu au acest sistem instalat. Se pare ca dupa incident Dl. Orban a aprobat achizitionarea unui sistem radar sol..... |
-------------------- EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)
Audi A8 4.2tdi Quattro 2006 |
|
vijelie |
![]()
Post
#54
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca achizitionarea respectivului radar de sol se face dupa actuala lege a achizitiilor publice, le doresc succes inca vreo 7-8 luni tuturor calatorilor. Se pare ca vor avea nevoie.
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
AlexC |
![]()
Post
#55
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa traiasca D-zeu ca inca il mai avem pe Sebi printre noi!
Vijelie, povesteste-ne tu din vasta ta experienta care ar fi varianta legala de achizitionare a unui asemenea sistem, care sa fie instalat peste noapte? Daca nu stii cum se fac licitatiile publice (alea perfect legale), atunci lasa-ne cu comentarii d-astea pompieristice... |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
vijelie |
![]()
Post
#56
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma scuzati, domnule, nu am avut intentia sa va supar cu ceva.
Am vrut doar sa nu se ramana cu impresia ca daca Orban zice azi ca s-a decis sa cumpere maine radarul, el va fi de maine seara pe pista. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
dRg |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
Teribil ce sa intamplat. Poti sa spui ca te-ai nascut a-2-a oara. Asadar sa serbezi de acum incolo si a-2-a zi de nastare
![]() In romania nici pe pista nu se poate circlula in siguranta. Amintiti-va de precedentul calului intrat pe pista. Ce sa mai spunem, penibil de tot. Dincolo de faptele intamplate nu pot sa nu remarc: am vazut cat de romani au fost o parte dintre calatori. Stiu ca la decolare-aterizare se cere pasageilor a se stinge orice apartura electronica. Din pacate daca romanul nu e smecher destul nu e roman destul. Adica ti se cere sa opresti toata aparatura electronica si tu faci filme cu camera (aici nu ma refer la tine - ci in general)? Si se vede clar din filmari ca au inceput sa inregistreze inainte de impact. Deci nu merge scuza ca vezi doamne au aprins dupa aceea camera. Si faza asta am revazut-o de multe ori cu romani care la decolare-aterizare nu au nici o treaba in a respacta aceste instructiuni, telefoane, mp3-uri, camere , etc. |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
- XXXX
2000 Highline
|
|
adip |
![]()
Post
#58
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(AlexC @ 8 Jan 2008, 10:02) [...]Daca nu stii cum se fac licitatiile publice (alea perfect legale), atunci lasa-ne cu comentarii d-astea pompieristice... Pompieristic vorbind, cred ca in rrromanica licitatii publice perfect legale, in conditii avantajoase pentru To'ar'shu Statu', se fac probabil doar la hartie igienica si servetele de masa. Desi si acolo am dubii...Sper ca pana pe 28feb sa ia baietii epava de acolo, Nici mie nu cred ca mi-ar placea s-o vad acolo la decolare ![]() This post has been edited by adip: 8 Jan 2008, 10:18 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
j.d |
![]()
Post
#59
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dRg @ 8 Jan 2008, 10:12) Dincolo de faptele intamplate nu pot sa nu remarc: am vazut cat de romani au fost o parte dintre calatori. Stiu ca la decolare-aterizare se cere pasageilor a se stinge orice apartura electronica. Din pacate daca romanul nu e smecher destul nu e roman destul. Adica ti se cere sa opresti toata aparatura electronica si tu faci filme cu camera (aici nu ma refer la tine - ci in general)? Si se vede clar din filmari ca au inceput sa inregistreze inainte de impact. Deci nu merge scuza ca vezi doamne au aprins dupa aceea camera. Si faza asta am revazut-o de multe ori cu romani care la decolare-aterizare nu au nici o treaba in a respacta aceste instructiuni, telefoane, mp3-uri, camere , etc. Foarte buna remarca...am observat si eu, dar cum ai zis si tu, pentru romani IN ROMANIA, legile sunt pentru fraieri...nu stiu de mp3 player, insa este strict interzisa filmarea sau fotografierea, iar telefonul mobil trebuie sa fie inchis...iar mie mi s-a parut ca ce a fost dat pe la televizor a fost filmat cu un telefon mobil... Ca fat divers...de cand a crescut gradul de inzestrare electronica la romani, nu mai scapa aproape nimic nefilmat...imediat scoate cineva un aparat foto sau un telefon mobil... ![]() This post has been edited by j.d: 8 Jan 2008, 10:37 |
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
casper |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 481 Joined: 9 September 05 From: militari pe stanga ![]() |
haoleo sebi bine ca esti intreg, asemenea si celorlalti pasageri colegi de spaima cu tine.
adevarul nu o sa iasa la iveala pentru muritorii de rand niciodata, implicati sunt multi mai multi si la nivele foarte inalte, asta am aflat cand am venit la servici si nu pot sa zic prea multe ... deh secrete de servici, dar ceea ce pot spune este ca glontul a trecut foarte aproapte de urechile multora, in primul rand a pasagerilor din aeronava, pentru ca totul s-a intamplat intr-un mediu foarte umed (ceata => umezeala in aer, pista umeda => alunecare mai usoara, etc) ceea ce nu a favorizat producerea de scantei, prezenta de spirit a pilotului care a dirijat aeronava spre spatiu verde oprindu-se in banda pistei care este amenajata special pentru asemenea evenimente conform normelor, astfel evitand contactul pe cat de mult posibil cu pista ceea ce rezulta iar evitarea de producere de scantei; din surse proprii am aflat ca daca aeronava se desprindea de sol si trecea peste prima masina de la "berbecii" care curatau balizajul, si lovea numai un pic cu trenul de aterizare masina, se proptea in cea de a 2-a masina prezenta pe pista in care era soferul, care habar nu avea ce il asteapta, sigur se lasa cu pierderi de vieti omenesti. de asemenea nu stiu daca cineva a mentionat pe undeva, vreun post tv, ca dupa decolarea aeronavei urma sa aterizeze o alta aeronava cu 300 de pasageri la bord, care de obicei calca cu trenul de aterizare undeva la vreo 400 de metrii fata de pragul (capatul) pistei pe aceeiasi directie (directia de decolare) destul de aproapte de eveniment sau in lipsa lui, de masinile "berbecilor", aeronava care nu avea viteza de decolare ci venea cu viteza de aterizare la care se adauga si inertia, ce urma numai D-zeu stie, bine ca a iesit asa cum a iesit si toata lumea a scapat cu o sperietura zdravana, consecintele puteau fii mult mai grave. nu in ultimul rand daca se lasa cu pierderi de vieti omenesti, in domeniul acesta nu mai puteau sa musamalizeze prea usor cazul , si atunci poate iesea adevarul si cadeau capete la nivele foarte inalte, se lasa cu retrageri de licente si multe alte consecinte pe care nu si le doreste nimeni, pagube si pierderi foarte mari si pe termen lung, asa ca toata vina apartine contrololului din turn, e mai simplu asa, desi realitatea e alta, controlorul are vina doar ca a ascultat de superiori iar acum suporta consecintele. cam atat pot scrie la ora asta inca adormit si fara cafeaua beuta ![]() PS: sebi sper sa poti veni la intalnire vineri sa dezbatem un pic treburile sa stii si tu pe cine trebuie sa injuri pentru ceea ce ai patit ![]() ![]() |
--------------------
MEGANE
SEDANE
2005 megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 10:13 |