Accidente, Rasturnari
![]() ![]() ![]() |
Accidente, Rasturnari
negrutza |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|||
G L G |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 25 July 08 From: CONSTANTA ![]() |
Dupa cum reiese din cele povestite masina se poate deplasa? Mergi la inspectorul de daune sa iti faca constatarea si daca mai trebuie ceva te informeaza ei. Ia la tine toate actele care le ai de la masina si daca ai ceva fotografii de la locul accidentului e bine. Nu stiu cum se misca cei de la Braila. La aceeasi firma am si eu asigurarea. Nu am avut decat bara de inlocuit si aripa de vopsit , au durat 3 zile sa vina piesele si doua zile vopsitul si schimbatul barei.
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3;
- CT O6 XXX
2007 / Dinamique 1,5 DCI; clima; MP3. http://www.youtube.com/watch?v=Oxtr1EOfZig
|
|
negrutza |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Masina merge, am venit cu ea pe roti pana acasa. Motorul, cutia, directia, franele si restul echipamentelor nu par sa aiba daune. Nu am stiut insa ca dupa ce am intors-o trebuia sa o mai las vreo 10 min. inainte sa o pornesc sa nu aiba cumva ulei in capul pistoanelor, insa "la cald" cand toti trageau sa ma scoata de acolo nu am mai gandit si am pornit-o.
Poze am facut doua cu telefonul dar pe drum unde m-am oprit, la fata locului, sincer nu m-am gandit pur si simplu, desi acum pare logic sa o fi facut, dar in acele momente de deruta....... Inspectorul de daune care anul trecut mi-a facut CASCO, si cu care am vorbit azi la tel. a realizat la final cine sunt si mi-a spus ca-i pare rau dar el a plecat de la ASIBAN si ca trebuie sa merg luni dimineata la ei, ca azi (sambata nu e nimeni). Oricum am citit in contract ca platesc oricum franciza la fiecare dauna, desi unii spun ca la prima nu. Si termenul e de 48 de ore. Mi-e teama insa ca ma vor trimite la BARLAD la politie inapoi pentru restul de documente, pe care eu le-am cerut politistului dar pe care nu mi le-a dat motivand ca trebuie sa ramana la el restul. Peste toate, ma intereseaza daca o mai pot repara in siguranta, cat va dura si cat ma va costa. Multumiri celor care au raspuns atat de prompt. Cat despre cauciucuri, nu va ganditi ca cele de iarna nu pierd aderenta pe gheata. Ele sunt pentru zapada, nu pentru gheata, unde patinezi mai ceva decat Katarina Witt. ESP-ul e cel care daca l-as fi avut poate ma readucea pe traiectorie si nu m-ar fi lasat sa ma rasucesc. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
G L G |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 25 July 08 From: CONSTANTA ![]() |
Plata francizei e in functie de ce scrie in contract. Si la mine era specificat in contract si am platit-o chiar daca in momentul efectuarii reparatiei societatea facea contracte fara franciza. Teoretic nu ar trebui sa ceara documente de la politie. Eu am folosit asigurarea pentru a nu sta dupa asiguratorul celui care m-a lovit. Avea masina inmatriculata in Germania si am folosit cartea verde completand formularul de constatare amiabila, celalalt recunoscandu-si vina. Cu toate ca dauna a fost cu regres, deci si-au recuperat banii la inoirea politei au spus ca nu mai beneficiez de reducere ca am folost polita. Daca incearca sa o lungeasca insista ca nu ai ce acte sa mai aduci de la Barlad. Una peste alta bine ca nu ati patit voi ceva ca fiarele se repara. Numai bine.
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3;
- CT O6 XXX
2007 / Dinamique 1,5 DCI; clima; MP3. http://www.youtube.com/watch?v=Oxtr1EOfZig
|
|
negrutza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Asa e.... bine ca nu am patit nimic, asta in final e ceea ce conteaza ca masina....poate o sa-i dea de cap.
Maine merg la constatare si revin cu detalii. Multumesc pentru suport. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
negrutza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Am revenit cu ceva detalii despre accident. Am fost ieri (08.03.2010) la GROUPAMA (fost ASIBAN, acum o increngatura intre ASIBAN, BT ASIGURARI si OTP GARANCIA) unde mi s-a facut constatarea, declaratii, poze, si am avut noroc ca au luat de baza certificatul de reparatie emis de politia Barlad si nu mi-au mai cerut nimic altceva.
Apoi am mers dupa amiaza la Centrul de daune Renault (ca masina este inca in garantia Renault) unde au facut constatarile dar tot asa pe fuga, nu au mai urcat-o pe elevator desi inginerul de la Renault dorea acest lucru. Au zis ca o sa taie cupola si o vor inlocui pe toata, insa vor face ceva constatari ulterioare dupa ce vor decupa. Eu am cerut o verificare si la motor pentru ca a stat totusi 20 min intoarsa si a curs putin ulei din motor pe la joja, iar tipul de la Renault ar vrea si o geometrie. Una peste alta valoarea estimata asa la prima vedere ar fi de 100 de milioane cu cupola, reparat usa pe stanga, oglinda pe dreapta, parbrizul, dar oricum suma se va mai mari dupa constatarile ulterioare. Partea mea e evident franciza care este de 1% din valoarea asigurata adica vreo 5,3 milioane. Si acum stau si ma gandesc cum totusi a fugit de fund in halul asta desi are pe ea EBD si ABS. Totusi un ESP face toti banii, dar acum asta e.Nu am ce sa-i mai fac. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#7
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
si tu accepti sa iti taie cupola sa o schimbe? de ce nu ceri dauna totala
|
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
gotty |
![]()
Post
#8
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
pe motiv ca?
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
negrutza |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
QUOTE(aleksanders @ 9 Mar 2010, 10:07) La o evaluare a daunei de cca 100 de mil. nu cred ca se poate sa cer dauna totala. Si oricum la dauna totala eu pierd caci masina e a bancii pana ce o achit in 10 ani. Banca va dori sa-si recupereze banii iar eu voi ramane fara nimic, doar cu ratele achitate pe un an...... |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
George Paul |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
@negrutza :
Ai pierdut aderenta… cum, in curba? Poti descrie sumar? |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
negrutza |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
QUOTE(George Paul @ 9 Mar 2010, 12:00) Aderenta am pierdut-o dupa curba in momentul in care incercam sa revin pe banda de circulatie, intrucat in curba, TIR-ul care venea din sens opus depasise binisor banda de mijloc si venea cam peste mine, asa ca am tras mai mult spre marginea drumului. Ideea a fost ca am iesit cu bine din curba insa cand am redresat chiar nu mai stiu ce a fost ca a fugit instantaneu de fund, am bracat volanul invers, am revenit de o parere si apoi m-am intors invers, aproape in loc, intrucat am cazut de pe sosea in lateral cu fata spre sensul de unde veneam. Evident ca am ciupit si un pic frana insa am luat repede piciorul de pe ea.Nu am mai apucat sa fac frana de motor.A fost mult prea rapid.Poate ca fara sa-mi dau seama am franat mai tare desi ca timp am franat foarte putin.Ce-mi amintesc cu precizie e faptul ca ABS-ul nu a mai actionat, cel putin nici nu l-am auzit si mai ales nu l-am simtit. This post has been edited by negrutza: 9 Mar 2010, 13:15 |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#12
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(aleksanders @ 9 Mar 2010, 11:07) ![]() ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#13
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
daca taierea cupolei implica si elementele de rezistenta atunci eu afirm ca este dauna totala
|
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
rtBK |
![]()
Post
#14
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
daca zici ca ai ciupit frana nu prea avea cum sa intre abs-ul. stiu ca mi s-a sters mesajul anterior... un sfat dupa o experienta ca asta ar fi verificarea anvelopelor constant. uzura, presiune si pentru ce anotimp sunt.
This post has been edited by rtBK: 9 Mar 2010, 16:31 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
gotty |
![]()
Post
#15
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
taierea cupolei nu implica afectarea niciunui element de rezistenta...de decupeaza din punctele de sudura din fabrica,se pune la loc tot in punctele alea si gata....
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#16
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
atata timp cat a fost afectat si parbrizul nu cred ca e asa de simplu
|
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
gotty |
![]()
Post
#17
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
poate parbrizul s a spart de la o piatra....
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
negrutza |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Renault_rasturnat2.jpg ( Size: 439.04k )
Number of downloads: 606
Renault_rasturnat.jpg ( Size: 453.21k ) Number of downloads: 669 QUOTE(aleksanders @ 9 Mar 2010, 16:22) Sincer, nu stiu daca inlocuirea cupolei implica afectarea vreunui element de rezistenta.L-am auzit insa pe cel de la Renault ca se pare ca au fost afectate traversele superioare - care or fi alea - si ca vom vedea mai multe dupa decupare. Parbrizul nu s-a spart de la nici o piatra, pur si simplu a cedat sub greutatea masinii cand m-am rostogolit peste el si partea fata a cupolei. Adevarul este ca nu stiu daca va mai iesi ca lumea, desi multe pareri sunt ca va iesi ca noua. Cauciucuri ....... sincer, nu aveam de iarna, le aveam pe cele cu care mi-a fost livrata masina acum un an, presiunea nu era cea maxima, erau un pic mai lasate, iar in ceea ce priveste uzura - am 9700 km. Am sa atasez doua foto cu masina. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
rtBK |
![]()
Post
#19
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
nu pare asa grav, traversele le simti daca apesi pe plafon din interior ( nu cred ca au fost afectate )
pe viitor incearca sa faci un efort in privinta anvelopelor pe timp rece... scapi de neplaceri extraordinare. This post has been edited by rtBK: 9 Mar 2010, 19:27 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
negrutza |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Daca-mi mai fac cei de la Renault masina, sigur la anul voi lua masuri sa-mi iau anvelope de iarna, am citit topicul cu anvelope si am bagat la cap.
Credeti insa ca daca este gheata pe jos, nu te rasucesti si cu cele de iarna? Cred ca ideea de baza era sa fi putut sa o fi comandat cu ESP si TC. Am vazut (tarziu, ce-i drept) ca sunt si modele dotate cu ESP si ASR. Rugamintea mea ar fi daca ar sti cineva cu mai multa experienta sa ne explice cum anume ar trebui sa reactionezi la o astfel de derapare laterala si daca se mai poate face ceva sa nu iesi in decor cum am patit eu.Asta discutand la o echipare standard doar cu EBD,AFU si ABS. Timpul de reactie e oricum foarte scurt (va spun pe pielea mea) si ar fi interesant sa aud ceva opinii. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
rtBK |
![]()
Post
#21
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
cu abs-ul pe gheata e mai ciudat, dar in conditii normale daca vrei sa il folosesti corespunzator trebuie sa apesi frana pana la capat si sa virezi in directia in care vrei sa se duca masina ( sa eviti obstacolul )
cu anvelopele de iarna derapezi pe gheata, dar nu asa rau. filmuletul de mai jos iti poate explica mult mai bine decat mine This post has been edited by rtBK: 9 Mar 2010, 20:08 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
hellcat |
![]()
Post
#22
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(negrutza @ 9 Mar 2010, 20:09) Va iesi bine masina, stai linistit. Oricum toata intamplarea e cu happy-end, daca se poate spune asa ceva. ![]() In sezonul rece, iti spun din experienta, e bine sa nu te lasi surprins de diferitele conditii climaterice si cele propriu-zise de pe sosea. Trebuie sa sofezi mult mai activ. Spre exemplu, in varful unei pante e de asteptat sa intalnesti mai mereu gheata, pentru ca apa din zapada topita traverseaza invariabil soseaua. In cazul incidentului tau, eu cred ca totul a pornit de la o anume bruscare a directiei in momentul intalnirii cu tirul (sa-i zicem corectie a traiectoriei), fapt ce a declansat restul evenimentelor. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
MMVI |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
daca era gheata chiar si cu anvelope de iarna ai fi derapat, iar clio este mai greu pe puntea fata (cel putin asa simt eu masina) si spatele derapeaza (fuge) foarte repede
nu ca as eu vreu expert dar daca tot ai cerut un sfat: in situatia in care te-ai aflat eu probabil as fi franat, desi nu prea ma impac cu ABS-ul, aici ar fi atenuat din tendinta masinii de a se rasuci |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
rtBK |
![]()
Post
#24
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
eu zic ca nu ar fi derapat si chiar am motive sa cred asta. na belea... poti sa ma contrazici?
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
MMVI |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
numai ca sa te oftici te-as contrazice
![]() mai sunt oameni care ar putea lua de bun sfatul tau, pentru ca au cauciuce de iarna, si sa uite sa adapteze viteza la conditiile de drum si sunt mai periculosi decat unu` cu dacia 1310 si pneuri de vara eu am dat si o posibila explicatie, stii tu... clio mai greu undeva |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
negrutza |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
O clipa, nu cred ca s-a inteles prea bine, de franat am franat, insa un timp scurt.
Masina a intrat in derapaj cred, intr-adevar atunci cand am virat sa revin pe banda, insa mie mi-a lasat impresia ca frana asa scurta cum a fost, a inrautatit iremediabil situatia.Deci daca franam pana la capat nu cred ca se imbunatatea ceva, eram dus de pe traiectorie oricum. Si da, masina e foarte usoara de spate si are tendinte incontrolabile de a se rasuci si de a derapa lateral. Stiu de la un inginer de la ei ca tipul CLIO 1 si 2 erau initial mai inalte in spate insa pierdeau aderenta tare de tot in curbe si atunci au adus acel retus care le-a facut atat de incomode pentru pasagerii din spate. Asa ca revenirea la confort, desi s-a facut cu marirea distantei dintre axe, a avut ca rezultat la CLIO3 aceasta "nesiguranta " in viraje. Poate gresesc dar mi-amintesc ca inainte de a-mi cumpara acest CLIO am cautat pe forum si am gasit opinii care clamau acest aspect. Una peste alta cele 5 stele castigate la siguranta de CLIO3 sunt meritate insa e mai bine sa nu ajungi sa-i crezi pe cuvant, desi se pare ca uneori poti avea si astfel de necazuri. In loc de asta, mai bine ar fi marsat pe echiparea din standard cu ESP care nu e un moft ci o necesitate. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
MMVI |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
am inteles ca ai franat la inceput dar eu as fi continuat fanarea in conditiile in care masina este echipata cu ABS si EBD. Cele doua sisteme nu vor face ca masina sa opresca mai repede sau pe o distanta mai scurta ci in conditiile in care pneurile pierd aderenta fac ca traiectoria masinii sa fie liniara sau eventual daca tragi de volan sa se indrepte in acea directie, dar nu foarte mult
|
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
In situatia asta ESP-ul probabil ca ar fi facut diferenta,si nu ar mai fi ajuns masina in sant.Pacat ca la noi nici macar optional nu era,eu unul l-as fi luat fara indoiala.Spun asta pentru ca am experimentat pe propria piele o interventie salvatoare a ESP-ului cu o alta masina(o curba de viteza cu nisip pe o parte a drumului,masina a derapat dar a fost stabilizata de ESP).Asta e,bine ca nu s-a lasat decat cu pagube la masina,si nici alea iremediabile.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
negrutza |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
SA INTELEG CA NU EXISTA TOTUSI ESP PE CLIO3?
Parca nu-mi vine sa cred, pentru ca avem totusi in bord pictograma numai ca la mine care nu am , nu e activa. Asa apare parca si in manualul de utilizare. Sunt voci care afirma ca ABS pe gheata e mai periculos decat lipsa lui. Totusi, fara nici un pic de aderenta parca ABS nu prea are multe de facut. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Exista ESP pe Clio,dar nu in Romania.Cel putin nu acum un an,de exemplu,nu stiu daca la lansare era disponibil,ca la reno exista obiceiul sa mai scoata din echipamente in timp,ca sa mai scada preturile.Ar fi fost foarte util la o astfel de masina,usoara si cu ampatament destul de scurt,pentru ca e mai predispusa la rasucire.Pe gheata,si cu abs,si fara,situatia tot nasoala ramane.Parerea mea e ca totusi abs-ul nu are cum sa fie mai periculos,dimpotriva.Plus ca teoretic,datorita repartitiei fortei de franare ar trebui ca masina sa fie ceva mai stabila pe traiectorie.
This post has been edited by Synyster: 9 Mar 2010, 22:27 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 12:20 |