Accidente, Rasturnari
![]() ![]() ![]() |
Accidente, Rasturnari
negrutza |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|||
MMVI |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
cu frana de servici actionata scurt ai simulat defapt tragerea franei de mana, cu alte cuvinte actiunea s-ar fi desfasurat la fel
|
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
negrutza |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
QUOTE(MMVI @ 9 Mar 2010, 22:46) cu frana de servici actionata scurt ai simulat defapt tragerea franei de mana, cu alte cuvinte actiunea s-ar fi desfasurat la fel DA si NU ! Frana de mana actioneaza doar asupra rotilor din spate. Fara sa fi apasat pedala, ma gandeam ca daca la prima deviere de la directie as fi putut prin tragerea scurta a franei de mana sa o fac sa se rasuceasca un pic invers sa revin pe traiectorie, pentru ca parerea mea este ca neavand deloc aderenta pe nici o roata, ABS e ca si cum nu ar fi existat. Oricum ceea ce spun e o adevarata utopie, in realitate asa cum am si spus nici n-am avut timp sa spun "au" ca eram in sant. Si asta la 50 km/h, ganditi-va cum era scenariul la vreo 90-100 km/h.Viata uneori atarna de un fir de par.Ideea e ca am avut pana acum numai masini SH si nu am avut nici macar ABS pe niciuna insa nicicum nu am avut vreo problema.Am luat masina noua si.... ![]() Ramane multumirea ca am scapat intreg si pana la urma asta e ceea ce conteaza cu adevarat. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
rtBK |
![]()
Post
#34
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
MMVI: mi-a placut raspunsul tau
![]() negrutza: "Sunt voci care afirma ca ABS pe gheata e mai periculos decat lipsa lui." cand aveam pe symbol goodyear GT2 am franat pana la fund, fiind ud pe jos si anvelopa foarte proasta abs-ul intra cu niste hopuri foarte lungi si ma duceam ca si cum nu as fi franat. Iarna asta avand anvelopele de la semnatura ( all season ) incomparabil mai bune decat gt2-urile alea pe mazga ( ca sa nu zic gheata ) se auzea caraitul ala constant pana la oprire fara hopuri chiar si cand mai aveam putin si opream. Anvelopa trebuie sa prinda o urma de aderenta ca sa sesizeze abs-ul ca ceva nu e in regula ( din cauza asta iarna e mai buna o anvelopa de sezon... chiar si cu 10% daca are mai multa aderenta.. cu atat e mai bine ) cum sunt eu omu cu filmuletele uite inca un filmulet cu ABS. la un moment dat e prezentat cum actioneaza abs-ul cu o roata pe gheata si o roata pe zapada o sa te ajute mai mult sa intelegi cum actioneaza. Sau chiar gheata la o roata si asfalt la cealalta ( o problema destul de serioasa zic eu ) offtopic: nu stiu cum e clio 3 cu spatele pentru ca nu am condus niciodata unul din pacate, stiu ca la symbol am simtit inca din primele zile de condus ce usor zboara spatele ( nu cunosteam masina deloc... pana atunci facusem scoala pe motorina ). Cand le povesteam colegilor...bai ce usor zboara spatele la masina asta, incepeau sa faca misto de mine "ca ce ba?! tu n-ai tractiune pe spate.. n-are cum sa iti fuga spatele". Pana cand unul dintre ei a inceput sa mearga cu symbolul prietenei lui si atunci a inceput si el sa zica "ma ce fuge spatele ala" ![]() This post has been edited by rtBK: 9 Mar 2010, 23:06 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Fuge pentru ca e masa mult mai mica pe spate,si pentru ca are punte in loc de suspensie independenta.In afara de asta,mie mi se pare si destul de rigida suspensia pe spate,o face sa "topaie" pe denivelari.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
MMVI |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
negrutza ce am cam incercat sa-ti explic prin posturile mele este si exemplificat in filmuletul de la rtBK
![]() problema este ca tu si eu dealtfel nu suntem obisnuiti sa franam in conditiile existentei ABS (scriam mai sus ca nu sunt multumit de ABS, au fost mai multe momentele in care am fost incurcat de existenta lui decat mi-a fost de folos) instinctual in momentul in care ai simtit ca masina pierde aderenta ai eliberat frana pentru redresare, nu pot sa spun ca a fost o decizie proasta(poate ajungeai sub tir), dar in conditii ideale eu as fi continuat cu franarea(repet in conditiile in care masina are ABS si EBD) clio III este o maisna rigida, nu se apleaca pe viraj si se descurca onorabil cand are aderenta dar daca nu are aderenta face piruete daca nu esti atent |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
herculane |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
nu prea este rigida, mai ales cu PDG
in situatii limita, de multe ori este de folos sa nu bruschezi masina, dar instinctual o faci. in alta ordine de idei, nu cred ca te ajuta nici ESP-ul foarte mult pe gheata. eu m-am jucat putin intr-o parcare, pe gheata, si e cam degeaba |
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
- xxxxx
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
|
|
negrutza |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Se prea poate sa fi fost vorba in final de calitatea cauciucurilor, de fapt mai mult de tipul lor, pentru ca intrucat sunt noi, calitatea e una buna.
E posibil sa nu fi prins deloc aderenta si masina in realitate sa nu fi franat si eu m-am dus sanie cu ea. Batalia era oricum pierduta din momentul in care m-am rasucit si alunecam pe lateral spre sant. Acolo nici mama franelor cu ABS si EBD nu ma mai salvau. Conform filmuletului, trebuia sa virez spre a ma rederesa si sa franez continuu pentru ca ABS sa-si faca treaba.Care ABS saracul, fara aderenta era zero. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#39
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ati cam deviat ... va rog ramaneti on-topic ... sunt alte topic-uri unde discutati despre esp si alte alea ... Multumim,
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
roty |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 19 May 06 ![]() |
QUOTE(negrutza @ 10 Mar 2010, 09:17) Se prea poate sa fi fost vorba in final de calitatea cauciucurilor, de fapt mai mult de tipul lor, pentru ca intrucat sunt noi, calitatea e una buna. E posibil sa nu fi prins deloc aderenta si masina in realitate sa nu fi franat si eu m-am dus sanie cu ea. Batalia era oricum pierduta din momentul in care m-am rasucit si alunecam pe lateral spre sant. Acolo nici mama franelor cu ABS si EBD nu ma mai salvau. Conform filmuletului, trebuia sa virez spre a ma rederesa si sa franez continuu pentru ca ABS sa-si faca treaba.Care ABS saracul, fara aderenta era zero. Da, puteai sa redresezi, dar sa-ti invingi instinctul si sa virezi spre santz.... Pe de alta parte puteai sa incerci lift-off oversteer, adica sa brachezi rotile in directia dorita, sa accelerezi la maxim si apoi sa ridici piciorul de pe acceleratie - ma rog, intr-un mod repetitiv pana prindeai aderenta, if any... Oricum, greu de crezut ca puteai sa scapi in conditiile date de aderenta odata ce deja ai pus-o perpendicular pe directea de derapaj... |
--------------------
Renault
Clio 3
2006, 1.4 16V Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
|
|
Cornelius |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 29 January 07 ![]() |
2 lucruri cred ca ai gresit negruta anume:
1) te-ai speriat de tir si ai tras brusc dreapta; 2) aproape in acelasi timp ai si franat chiar foarte putin. ABS-ul in cond de derapaj lateral nu are cum sa actioneze. ca tu sa-l simti. Asa se explica cum te-ai inrors la 180 grade si te-ai rasturnat cand ai dat de sant. Eu as fi procedat asa: 1) nu as fi franat sub nici o forma; 2) as fi luat foarte fin de volan dreapta cu frana de motor. Daca derapajul tot s-ar fi produs atunci as fi tras stanga eventual cu acceleratie fina, asta dupa ce as fi trecut de tir. Iarna cu cauciucurile stock ale lui Clio 3 e foarte riscant sa te deplasezi. Riscul de accident e foarte mare. Masina e de necontrolat in situatii limita. Cauciucurile de iarna pot face mare diferenta in situatii limita. Nu sunt adeptul folosirii lanturilor. ESP-ul nu cred ca te-ar fi ajutat foarte mult in situatia ta. Daca nu ai aderenta deloc la ce sa repartizezi forta de franare pe roti??? In concluzie ... cauciucuri de iarna si prudenta in mers si la efectuarea comenzilor. |
--------------------
Renault
Clio III
- B xx xxx
2007 CD
|
|
negrutza |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Am fost astazi la Renault la reprezentanta si prin oarece sfori trase am ajuns la tipii de la caroserie, unde am aflat cu stupoare ca din pacate cupola mea comandata spre a o inlocui nu este de gasit prin tara, ceea ce va conduce la o asteptare de cca 21 de zile lucratoare pana o vor aduce de undeva.(nici ei nu stiu de unde)
La un moment dat au venit cu ideea sa-mi repare plafonul daca ma grabesc.Am respins evident propunerea ca si asa am vazut ca nu mi-au trecut pentru inlocuire si traversele superioare, au zis ca se repara. Una peste alta am aranjat si un control amanuntit la motor, cutie de viteze si caseta directie, dar dupa ce se termina cu caroseria. La final au promis ca iese bine.Sper...... 12 Mar 2010, 13:27: QUOTE(Cornelius @ 12 Mar 2010, 12:06) 2 lucruri cred ca ai gresit negruta anume: 1) te-ai speriat de tir si ai tras brusc dreapta; 2) aproape in acelasi timp ai si franat chiar foarte putin. Cornelius, de tir nu m-am speriat, ca pana acolo au mai trecut 30 de tiruri pe langa mine, insa asta chiar trecea peste mine daca nu ma trageam mai pe dreapta. Stiind ca e drum alunecos, atunci cand din sens opus venea ceva mare(tir), foloseam frana de motor sa reduc viteza pentru ca te cam legana curentul de aer format de masa tirului ce trece din sensul celalalt.Asa ca in fapt derapajul s-a petrecut la revenirea pe sosea, unde la momentul pierderii aderentei am franat.....si dus am fost. This post has been edited by negrutza: 12 Mar 2010, 13:27 |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
negrutza |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Si ca sa adaug la tot raul o gluma......... azi m-au sunat de la APAN (reprezentanta Renault) sa ma intrebe daca sunt multumit de revizia din 4 martie....
![]() ![]() RABDARE! Pana la 1 MAI nu mai este mult........ Deja incep sa ma obisnuiesc fara.... ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
negrutza imi pare rau de masinuta ta. Asta e. Deviza mea este alta: Esti intreg? Esti sanatos? Lasa fierul ca ala se face. Parerea ma ar fi sa ii multumesti CELUI DE SUS ca nu te-a luat si te-a mai lasat printre noi.
Aaa si cu masinuta ... stai linistit ca nu esti singurul... Si eu am vazut de foarte aproape un tramvai + o duba + un peugeot 406 ![]() Uite si niste poze...am mai multe. Si la mine la fel. Merg franele, si eu am ABS, motorul pleaca la sfert, airbag-uri nesarite (rulam doar cu 40km/h) totul e ok (mai putin radiatorul de AC a fost intepat de un surub de la incuietoarea capotei - insa radiatorul acesta deja este schimbat). In rest...tinichele. Lonjeroanele nu sunt afectate, nici stalpii, pragul din dreapata este atins dar mai mult zgariat (pe o portiune de 1.5 - 2 cm cam asa). Geamurile sunt intacte cu exceptia celui de la pasager. Trapa este intacta (de sticla este cat tot plafonul), de asemenea culiseaza foarte usor si nu se blocheaza. Astea sunt semne ca habitaclul + stalpii nu sunt deloc afectati + ca se vede asta. Masina este in curs de reparatii (am lasat-o cam o luna si jumatate deoarce a fost si timpul foarte aiurea de alergat pentru reparatii - zapezi, mocirle samd). In consecinta...ce folos sunt fiarele? O sa le tot pocnim o sa tot reparam. Noi sa fim sanatosi. Lasa ESP-ul si alte prostii (e bun daca il ai de la inceput) insa poti sa o patesti cu toate sistemele de pe lume, chiar cand rulezi cu 10 km/h. Aia este. Eu cam pe dupa sarbatorile de Pasti o sa ma dau iarasi cu ea. O vopsesc integral, cuptor samd. Tot tacamul. Cel care o sa o faca (de fapt cei - ca sunt mai multi) au spsu ca nu o sa se cunoasca ca a fost atinsa vreodata. Am luat toate piesele impecabile, si se va face. Dupa cum se vede treaba este realizata super "profi" - este "tunata" pe toate partile ![]() This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2010, 08:31 Attached thumbnail(s) DSCN8197.JPG ( Size: 1013.18k ) Number of downloads: 488 DSCN8213.JPG ( Size: 999.85k ) Number of downloads: 530 DSCN8207.JPG ( Size: 920.73k ) Number of downloads: 495 DSCN8212.JPG ( Size: 1mb ) Number of downloads: 485 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
99AIM |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Mi-am luat-o si eu la megane pe stanga fata, n-am cedat prioritate, iar in 5 zile masina era super ok,fiarele se fac.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
negrutza |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
QUOTE(bubu782001 @ 17 Mar 2010, 00:34) negrutza imi pare rau de masinuta ta. Asta e. Deviza mea este alta: Esti intreg? Esti sanatos? Lasa fierul ca ala se face. Parerea ma ar fi sa ii multumesti CELUI DE SUS ca nu te-a luat si te-a mai lasat printre noi. BUBU stii ceva?......Acum ca te-am "ascultat" realizez ca ai mare dreptate.Viata e tot ceea ce conteaza.Bondocelul meu se va repara pana la urma.Si mie la fel mi-au spus ca nici nu se va cunoaste diferenta. Dar ai tras ceva si tu cu acest accident.E cam rau ca nu ai CASCO, insa la valoare mica si atunci cand ai franciza, e cam fifti-fifti cu cei de la asigurari.La mine e valoare mai mare (cca 100 mil.) asa ca franciza e undeva la 6 mil. Trebuie insa sa-i "ung" pe meseriasi ca sa iasa treaba buna. P.S. Azi am sunat din nou si mi-au confirmat ca plafonul meu vine de la uzina din Franta cam pe 22 sau 23.Insa ca sa nu fie toate la un loc, acum au zis ca nu au tapiteria.....De ce insa trebuie toate comandate in Franta? In Turcia sau Spania unde se mai fabrica nu fac si piese?Doar asambleaza? Ca a mea e facuta in Turcia. ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
roty |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 19 May 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio 3
2006, 1.4 16V Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu vreau sa fiu carcotas insa astia de la service mai fac unele "treburi". Am vazut la un service (unde era masina mea depozitata "temporar" dupa accident) cum au taiat acoperisul al un volvo facut zob in fata (motorul era spart...ce mai...zob masina) si urma sa il sudeze pe un volvo rasurnat.
Se mai intampla si din astea. Parerea mea (din punctul meu de vedere vorbesc acuma) ca nu conteaza pana la urma. Daca piesa este buna si originala (pt ca e piesa originala) la fel iese ca una de schimb luata direct de la producator. Toata treaba e ca tinichigiul sa stie de unde si cum sa taie. Este adevarat, masinile incolacite in jurul copacilor, sau gramezile de fiare...nu mai pot fi facute...practic nu mai ai ce sa faci. Insa am vazut si lojeroane schimbate (taiate dupa sudurile tehnologice, si resudate cu sudura in argon de putere mare). Praguri cu totul, stalpi cu tot cu door-frame-ul, etc. Practic ies ca noi. Multe voci spun "...nu mai iese masina...". Imi cer scuze ca indraznesc sa contrazic, insa IESE MASINA. Si iese chiar foarte bine. Toata treaba este de manopera. Daca tinichigiul / vopsitorul fac traba ca lumea. Iese perfect. In zilele noastre sunt scule, sunt masini de indreptat (cal de readus pe linii) etc. Nu mai este ce era candva pe vremea raposatului, unde poate doar la service-urile mai rasarite aveau scule ceva mai avansate. Problema este daca se merita in anumite cazuriu reparatia. Insa in general reparatiile "oficiale" au preturile avansat de mari din cauza lacomiei la cei de la service. De aici si moda cu "dauna totala". In viitorul apropiat multe firme de asiguari isi vor face service-uri proprii. Si o sa se cam termine cu magariile de la service-urile si sumele colosale. Deja multe firme de asigurari trimit masinile la reparat in alte tari (Ungaria, Austria samd) cu pretul transporului + alte chestii tot ies mai ieftin ca cei de la noi. Trailere pline cu masini lovite pleaca peste granita la reparat. This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2010, 20:03 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
rtBK |
![]()
Post
#49
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
adevarul e ca am vazut si eu un passat care nu mai avea bot si nici un geam era la a 2-a dauna totala si dupa ce au terminat baietii in service ziceai ca abia iesise de pe poarta fabricii..
This post has been edited by rtBK: 17 Mar 2010, 20:04 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Da. Si sa va spun sincer mie NU MI-AR fi frica sa ma urc in masina aia. Astea sunt BASME cu rezistenta ca nu mai tine bla bla bla..
Se fac pentru ca sunt modulare. Se scot piesele si se pun inaoi ca la Lego. Acuma nu prea se mai lucreaza cu autogenul, sau arc etc. Nu. Sudura in argion la greu (MIG/MAG) ganditi-va ca aparatele astea de sudura se gasesc prin Bricostore..deci nu mai sunt SF-uri sau chestii de negasit. Pe scurt multumitii CELUI DE SUS ca ati scapat. Ca viata privita dintr-un carucior cu rotile sau dintre 4 scanduri..nu se mai vede la fel... Costa e drept, e scump insa pan la urma...fiarele se fac. This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2010, 20:07 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
rtBK |
![]()
Post
#51
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
da, dar tipu care o lovise a 2-a oara... a ramas surprins cum nu s-a deschis nici un airbag
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
In fine..o dam in offtopic. Hai sa ramanem pe linia asta de plutire.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
99AIM |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Aripa si 2 aparatori de noroi de sub aripa+far le-am gasit la magazin
This post has been edited by RamboX: 17 Mar 2010, 20:21 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
negrutza |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
QUOTE(rtBK @ 17 Mar 2010, 20:08) da, dar tipu care o lovise a 2-a oara... a ramas surprins cum nu s-a deschis nici un airbag ![]() ![]() Ideea e ca nici la mine nu a sarit nici un airbag, desi m-am rasturnat lateral pe partea mea si masina este dotata cu 6 airbaguri.Exista insa probabil o explicatie in faptul ca socul poate nu a fost de natura sa deschida airbagul intrucat era zapada afanata. Aproape toti cei pe care-i cunosc m-au intrebat uimiti de ce nu am cerut dauna totala.Am si obosit sa tot explic faptul ca dauna este evaluata la 100 mil iar masina are o valoare de 530 mil. Si in plus de asta am aflat de la un inspector de daune de la BCR Asigurari ca in momentul de fata nu se mai da dauna totala daca nu sare airbagul. q.e.d. Smecherii cu daune declarate totale desi nu era cazul se faceau la greu pana acum vreo doi ani. Amu' nu se mai fac. In cepe si romanul sa invete cate ceva despre cinste. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
rtBK |
![]()
Post
#55
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
masina de care vorbesc nu mai avea bot
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
xcss |
![]()
Post
#56
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
negrutza |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
E corect ce spui. De fapt au inceput sa nu se mai lase fraierite inca de cand au introdus franciza.
17 Mar 2010, 22:05: QUOTE(rtBK @ 17 Mar 2010, 21:52) Si cel care a condus masina mai traieste? This post has been edited by negrutza: 17 Mar 2010, 22:05 |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
rtBK |
![]()
Post
#58
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
a scapat cu cateva zgarieturi
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
negrutza |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
QUOTE(rtBK @ 19 Mar 2010, 00:04) Teapana masina daca dupa impact era sandwitch pana la parbriz si tipul a scapat doar zgariat. Cred ca l-a tinut centura, desi-mi inchipui ca la forta aceea de impact a durut ceva sa te opintesti in centura. Cunosc persoana care a stat cu vanatai pe piept dupa o asa aventura. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
QUOTE(Cornelius @ 12 Mar 2010, 12:06) Din experientele pe care le-am avut iarna asta cu masina (prima iarna cu permis, il am din octombrie 2009), iti garantez ca nu e bine deloc sa virezi in frana de motor, in conditiile in care mergi pe suprafata alunecoasa. sa si explic de ce, si in ce conditii am patit-o eu. Aveam asta iarna pe Symbolul meu anvelope de iarna pe fata, goodyear ice navi, foarte bune, nu am ramas niciodata inzapezit, si urcam toate dealurile fara probleme. Pe un drum cu 1 banda pe sens (dezapezit oarecum) am observat un crater enorm in fata mea, eu mergand cu aprox 40-50km/h. Si am virat putin stanga pentru a-l evita, si evident am luat piciorul de pe acceleratie, nu am dat in groapa, si in momentul urmator spatele masinii a derapat spre dreapta. Din instinct, virez tot spre dreapta, insa fara sa mai accelerez, si ma trezesc ca imi derapeaza spatele spre stanga, si intr-o clipa sunt intors la 180 de grade, iesit in afara drumului, suspendat in muntii de zapada de pe marginea drumului. M-am dat jos pe dreapta, ca pe stanga nu se putea, m-am frecat bine la ochi, si dupa vreo cateva minute trece un tip amabil cu un Frontera care imi intinde un cablu de remorcare si ma scoate de acolo. Masina din fericire nu a avut nimic, insa eu m-am ales cu cea mai ieftina lectie de condus pe timp de iarna: ori intorc buzunaru' pe dos si imi iau anvelope de iarna si pe spate, ori daca nu actionez frana de picior, care sa franeze si rotile din spate. This post has been edited by S4b1n: 21 Mar 2010, 14:57 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
- ~ 155000 km
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 09:35 |