Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Toba finala-evacuare, cum e interiorul tobei

zozo_park
post 21 May 2010, 15:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




Salutare
Am avut o problema fonica la masina ,zdraganea tot pe sub ea,toba finala statea ca la diesel....Am rezolvat la un service de specialitate ci 35 ron doar ca in toba finala am ceva filtru care e desprins,rupt si zdrangane (doar la relanti) .Decat sa dau 160 ron pe o toba finala noua sau 100 pe second vreau sa imobilizez acea sita sau ce o fi in finala.Asadar daca stie cineva sa imi schiteze interiorul tobei respectiv cam pe unde se afla acea sita....

21 May 2010, 15:45:
m-am documentat in mare ,atasez si o poza ,cobor la garaj si blochez acea sita cu un holsurub.Revin cu detalii

21 May 2010, 18:19:
nu merge cu holsurube....ramane sa il deschid cu flexul.

This post has been edited by zozo_park: 21 May 2010, 18:19


Attached thumbnail(s)
toba.jpg ( Size: 51.89k ) Number of downloads: 2606


--------------------
Renault Twingo - CJ-13-CRV 1995
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 21 May 2010, 20:56
Post #2


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Si uite cum se face omul "firurg" de tobe.

Si dupa ce o sudezi la loc cat te astepti sa mai reziste?


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 21 May 2010, 22:07
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




il deschid,scot elementele care misca peacolo (filtrele) si avelo bahtalo.

Dar revin si comunic rezultatul.

Nu am nimic de pierdut decat curentul folosit.


--------------------
Renault Twingo - CJ-13-CRV 1995
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 23 May 2010, 13:06
Post #4


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Dar ai vazut ca fabricantul este destul de zgarcit cu sudura. La capace sunt imbinari falt/roluire, iar restul sudurilor sunt realizate in puncte.

Cat crezi ca o sa reziste la rugina cordoanele de sudura facute de tine? Cumva le sudezi in atmosfera inerta (argon)?
Este chiar asa de deranjant zgomotul ala la relanti? N-are rost sa te legi la cap fara sa te doara.


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 29 Aug 2010, 22:58
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Zozo, si mie imi face un zgomot cand pornes si mai ales cand dau sa plec.Eu am crezut ca e de la acele doua inele de cauciuc care tin toba pe tije, spre final.Eu am una rupta.Deci zici ca e de vina o sita din toba?Apropo, a tinut holsurubul?


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 31 Aug 2010, 23:43
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Mai, eu m-am saturat sa ma tot intreb de ce se aude acel zgomot ca de toba/la toba.Am pus o guma de dacia modificata pe tije dar degeaba.Poate nu le-am pus bine.Am observat mai nou, ca daca ma dau jos din masina, zgomotul se opreste.Iar cand sunt si pasageri, intensitatea creste.Am suspensiile varza si teava de iesire e la 2 degete de roata.Totusi...


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 1 Sep 2010, 13:12
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Pai asta vad si eu Bubu, dar speram ca ma baga cineva in seama tongue.gif Azi m-am uitat sub masina si am observat ca toba finala bate pe conducta aia care eu cred ca e lichidul de frana.Deci mi-a tocit conducta din cauza ca am suspensiile varza,de-aia se auzea zgomotul cand era incarcata.Pana imi pun alte suspensii, trebuie sa nu merg incarcat si sa incerc sa misc conducta cu lichid putin in jos si intr-o parte...desi nu cred ca-i de joaca cu ea.La cum e tocita crezi ca trebuie schimbata?Apropo, in poza a 2-a, toba...asa de jos fata de caroserie trebuie sa fie?

Attached thumbnail(s)
Image0403.JPG ( Size: 126.42k ) Number of downloads: 2794
Image0388.JPG ( Size: 509.81k ) Number of downloads: 2622


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAELY
post 1 Sep 2010, 16:30
Post #8


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 291
Joined: 26 January 09
From: BC.




Din ce vad eu in poza 2 tu nu ai tampoane la toba cel putin pe mijloc...
in mod normal din pozitia la care ai facut poza ...trebuie sa vezi pragul nu toba..


--------------------
renault twingo/megane II nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 1 Sep 2010, 18:31
Post #9


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Important de stabilit e daca tobele ce compun intreg traseul sunt cele care trebuie pentru modelul in discutie, in cazul de fata Twingo.
Si apoi identificat ce lipseste: tampoane, coliere, batatoare de zgomot...

Sa puna cineva o poza cu tot traseul, sa vezi Alexium daca seamana cu al tau.

This post has been edited by hellcat: 1 Sep 2010, 18:32


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 1 Sep 2010, 18:48
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




E adevarat ca am facut poza mai aproape de asfalt dar tot jos se vede si facut de mai sus.Cred ca daca mi-as pune la punct suspensia s-ar mari mult distanta pamant-toba chiar si asa.
Ar fi fain sa puna cineva poze.Twingo 1998 d7f-f7-02

This post has been edited by Alexium: 1 Sep 2010, 18:50


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAELY
post 1 Sep 2010, 21:50
Post #11


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 291
Joined: 26 January 09
From: BC.






--------------------
renault twingo/megane II nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 2 Sep 2010, 10:23
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Pai eu nu cred ca am toba aia acolo.La tine cea finala este mai pe la mijloc sau ai 3 sau asa e la alt tip de masina sau e custom made?Eu nu le am cu mecanica biggrin.gif
In zona unde tu o ai pe-aia eu am...teava...dupa cum se vede.

Attached thumbnail(s)
32.jpg ( Size: 127.96k ) Number of downloads: 2507


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 2 Sep 2010, 11:58
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Alexium la tine este cam custom. Aia este toba de detenta (intermediara) care este cam la toate Twingo-urile.

This post has been edited by bubu782001: 2 Sep 2010, 13:57


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 2 Sep 2010, 13:19
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




sad.gif E custom pe minus


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 2 Sep 2010, 15:51
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Modelul cu 8 valve nu are toba intermediara !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 2 Sep 2010, 15:55
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Sunt modele cu 8 valve care au toba intermediara, eu unul am vazut. Intreaba colegii care au si o sa vezi. E posibil sa fie modele care nu au toba intermediara (cum este cazul vostru).


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 2 Sep 2010, 18:58
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Cu sau fara toba aceea sunt bucuros ca nu mai face acel zgomot si nu-mi mai turteste conducta.Am luat o sarma otzelita, am ridicat masina la roata de langa toba, am pus ceva sub toba, am tras sarma pe dupa toba apoi printr-o gaura din caroserie si acum sta mai sus.problema e ca la capatul tevii e foarte aproape de roata.Ce e bine este ca odata ce ia in greutate masina, capatul tevii se lasa in jos si se departeaza de roata.

This post has been edited by Alexium: 2 Sep 2010, 18:59

Attached thumbnail(s)
Image0387.jpg ( Size: 328.73k ) Number of downloads: 2226


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 8 Mar 2011, 00:03
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Am o intrebare tot despre toba, ca din lipsa suspensiilor am probleme cu ea.Deci in poza atasata in cercul rosu este un ..colier? Ok..pe-acolo iese abur si se aude zgomot,partea din stanga este fata masinii, iesirea.Intrebarea mea este: daca vreau sa astup fisura fara s-o sudez, de moment, ce ar merge?Cate grade sunt acolo?100 -150 C? Epoxy metal ar merge? Silicon rosu? Cineva zicea ca este ciment sau kit pentru metal la temperaturi mari.Acel colier se gaseste universal sau e special Twingo?
Multumesc

This post has been edited by Alexium: 8 Mar 2011, 00:04

Attached thumbnail(s)
Image0388.JPG ( Size: 131.41k ) Number of downloads: 380


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Mar 2011, 01:05
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Da...acolo este BOALA LOR. Este un colier conic care se arde in timp. Imbinarea tevilor se face pe con.

Ideal ar fi sa scoti tevile sa le cureti bine bine conurile de imbinare, cumperi un colier nou, cumperi o garnitura nou de clingherit (sau se gaseste un silicon, pasta nu stiu ce naiba este -are culoarea cafenie asa, pe asta eu unul O RECOMAND este "za best possible shit") ESTE SPECIALA pentru etansat imbinarile pe sistemul de evacuare - un etansant special. Apoi vi cu conul unul peste altul, imbini si cu colierul le strangi.

Din cauza la porcaria aia masina tremura are vibratii si scoate si zgomot. Mai scapa si gaze pe acolo si din cauza condensului picura apa, ies aburi si rugineste ca naiba acolo. Cel putin la mine asa era...
EU unul consider acest sistem ca fiind o miscare FOARTE PROASTA marca Renault. Chiar e de groaza cu sistemul ala.

Ideea e ca greutatea tevilor se tine in ...imbinarea aia..si cum naiba sa nu cedeze la un timp ? Teava toata este tinuta in FIX 3 puncte in racordul flexibil de la saxofon, un carlig inaintea tobei finale si unul dupa toba finala.

Greutatea catalizatorului si a tobei intermediare + teava, se tine in... IMBINAREA aia. Imbinarea aia prin natura conceptiei este foarte solicitata.
La tine parca nu ai toba intermediara (din cate stiu) asa ca ai putea incerca doar schimbarea colierului...


Foarte prost sistem... pe mine unul ma dat gata... Acolo cedeaza si va ceda orice i-ai face....
Eu am recurs la o modificare artizanala gandita. AM TAIAT ambele tevi imediat inaintea conului de imbinare, si am sudat (sudura in argon) cate o flansa de forma triunghiulara de cate 4mm grosime (fiecare flansa). Fiecare flansa are central o gaura cat diametrul tevii. In colturile la flanse am dat cate o gaura (de 10 mm) si am venit cu 3 suruburi + o garnitura de clingherit (de 2mm) intre cele 2 flanse.
Flansele au fost gaurite simetric (inca nu erau puse pe masina) apoi sudate centrate si aliniate si se imbina mai mult decat perfect.

Este SUUUPER si nu mai am ABSOLUT nici o problema cu evacuarea.

This post has been edited by bubu782001: 8 Mar 2011, 01:22


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 8 Mar 2011, 11:59
Post #20


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Zii bre si unde le-ai facut sa faci un pic de publicitate mascata smile.gif)


--------------------
Twingo C064 - DE BUCURESTI 1995
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Mar 2011, 13:17
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




NU radmasa.gif

Insa cine are probleme si doreste sa le rezolve in mod civilizat si serios, dati va rog un PM mie sau lui sckhreech - tot acolo ajunge mesajul final smile.gif)

sckhreech sper ca ai inteles ca nu am dorit absolut deloc sa fac publicitate (nu e cinstit fata de colegii de la bursa).
Insa repet, daca cineva doreste sa isi rezolve probleme de acest gen (si altele chiar) in mod PROFI si serios, se rezolva (PM si discutam).

PS asta este valabil pentru ORICE masina (nu neaparat Twingo).

Numai bine.

This post has been edited by bubu782001: 8 Mar 2011, 13:18


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 8 Mar 2011, 14:56
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Multam fain.
Am observat intr-adevar ca acel colier este lasat in jos, aducand toata teava in jos in partea aia.Eu m-am gandid sa prind teava,dupa ce-o lipesc, in zona aia cu o sarma data de 2 ori in jur si prinsa cumva de podea, o tiganeala biggrin.gif Dar cred ca un colier nou o va face sa stea orizontal.


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Mar 2011, 18:49
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Acuma pe bune...daca tot o faci FA-O ca lumea nu iti bate joc. Este ceva destul de important. Daca evacuarea are pb si motorul va trage mai nasol (mai urat, mai greoi) vibratii zgomot, numai chestii neplacute...
E pacat...


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 8 Mar 2011, 20:03
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Asa este.Pana la vara am sa o fac provizoriu.Acum mai important e aerisirea, am umblat la 4 magazine de piese si 3 magazine articole mixte si am gasit la al5-lea magazin piese auto furtun 2 lei bucata, am luat cheie de 8, am vazut dot 3 si 4 ca e intre 13 si 20 lei 500 mililitri.Astept caldura.Cam atat ca deviez de la subiect biggrin.gif


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 9 Mar 2011, 00:51
Post #25


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




La frane cumpara un lichid de calitate si foloseste o pompa de vacum ca sa scoti tot lichidul vechi wink.gif
O.T. iar e zona crepusculara pe reno forum =))


--------------------
Twingo C064 - DE BUCURESTI 1995
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Mar 2011, 16:25
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Merge scos lichidul vechi si la pedala - doar ca dai din pedale si este nevoie de 2 persoane.

Ca sa iti construiesti un "tool" de aerisire a franelor vezi aici: http://www.aircooled.ro/fol710394/fol122541/doc601272

This post has been edited by bubu782001: 9 Mar 2011, 16:28


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 11 Mar 2011, 15:36
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Cred ca am sa aleg varianta manuala cu pedala.
Azi pe varianta in oras am agatat un capac care era inaltat pe-o parte si mi-a dat jos colierul.Eram la 300-400 metri de casa si la semafoare toti mosnegii imi aratau cu degetul sub masina radmasa.gif Un zgomot de toba si teava zgaria asfaltul, am scos 100 kg de pietris din ea acasa.Am luat un colier si un tub de ciment ce in 2-4 ore se intareste.Nu am incredere in el dar astept sa se intareasca si maine fac o tura.Am pus si-o sarma sa tina teava, in caz de mai pica.

This post has been edited by Alexium: 11 Mar 2011, 15:38

Attached thumbnail(s)
Image0773.jpg ( Size: 145.82k ) Number of downloads: 406
Image0776.jpg ( Size: 233.89k ) Number of downloads: 359
Image0784.jpg ( Size: 137.09k ) Number of downloads: 342


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 11 Mar 2011, 16:36
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Fara suparare...TIGANIE...

Ca solutie de o saptamana maxim o luna...este ok.

Sfat: nu o lasa asa...


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 11 Mar 2011, 17:15
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Am s-o duc la service cand am bani mai multi smile.gif


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vino watt
post 26 Mar 2011, 21:32
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 21 September 10




alexium...am avut aceiasi problema...s-a rupt colierul si am frecat cu tzeava un drum de tara de nu mi-a venit sa cred...insa solutia e extrem de ieftina...tai o teava cu diametru apropiat...sa fie de 10 cm...iar apoi o introduci intre cele 2...s-ar putea sa trebuiasca fortata putin...insa o poti unge cu vasilina...pt a intra mai usor...dupa poti pune acel colier de 7 lei...insa vezi ca e putin cam mare...asa ca te sfatuiesc sa invelesti cu o bucata de aluminiu groasa iar apoi sa strangi...la mn dupa ce s-a dilatat putin teava din interior a fost perfect...nu se my aude nimic...adica scapari pe langa...sper ca ti-am fost de ajutor...salut...


--------------------
renault twingo 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 05:30
Dacia