Toba finala-evacuare, cum e interiorul tobei
![]() ![]() ![]() |
Toba finala-evacuare, cum e interiorul tobei
zozo_park |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 17 April 10 From: Cluj ![]() |
Attached thumbnail(s) toba.jpg ( Size: 51.89k ) Number of downloads: 2606 |
||
--------------------
Renault
Twingo
- CJ-13-CRV
1995 Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
|
|||
tunderbird |
![]()
Post
#2
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si uite cum se face omul "firurg" de tobe.
Si dupa ce o sudezi la loc cat te astepti sa mai reziste? |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
zozo_park |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 17 April 10 From: Cluj ![]() |
il deschid,scot elementele care misca peacolo (filtrele) si avelo bahtalo.
Dar revin si comunic rezultatul. Nu am nimic de pierdut decat curentul folosit. |
--------------------
Renault
Twingo
- CJ-13-CRV
1995 Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#4
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Dar ai vazut ca fabricantul este destul de zgarcit cu sudura. La capace sunt imbinari falt/roluire, iar restul sudurilor sunt realizate in puncte.
Cat crezi ca o sa reziste la rugina cordoanele de sudura facute de tine? Cumva le sudezi in atmosfera inerta (argon)? Este chiar asa de deranjant zgomotul ala la relanti? N-are rost sa te legi la cap fara sa te doara. |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Alexium |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Zozo, si mie imi face un zgomot cand pornes si mai ales cand dau sa plec.Eu am crezut ca e de la acele doua inele de cauciuc care tin toba pe tije, spre final.Eu am una rupta.Deci zici ca e de vina o sita din toba?Apropo, a tinut holsurubul?
|
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
Alexium |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Mai, eu m-am saturat sa ma tot intreb de ce se aude acel zgomot ca de toba/la toba.Am pus o guma de dacia modificata pe tije dar degeaba.Poate nu le-am pus bine.Am observat mai nou, ca daca ma dau jos din masina, zgomotul se opreste.Iar cand sunt si pasageri, intensitatea creste.Am suspensiile varza si teava de iesire e la 2 degete de roata.Totusi...
|
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
Alexium |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Pai asta vad si eu Bubu, dar speram ca ma baga cineva in seama
![]() Attached thumbnail(s) Image0403.JPG ( Size: 126.42k ) Number of downloads: 2794 Image0388.JPG ( Size: 509.81k ) Number of downloads: 2622 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
MIHAELY |
![]()
Post
#8
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 291 Joined: 26 January 09 From: BC. ![]() |
Din ce vad eu in poza 2 tu nu ai tampoane la toba cel putin pe mijloc...
in mod normal din pozitia la care ai facut poza ...trebuie sa vezi pragul nu toba.. |
--------------------
renault
twingo/megane II
nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
|
|
hellcat |
![]()
Post
#9
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Important de stabilit e daca tobele ce compun intreg traseul sunt cele care trebuie pentru modelul in discutie, in cazul de fata Twingo.
Si apoi identificat ce lipseste: tampoane, coliere, batatoare de zgomot... Sa puna cineva o poza cu tot traseul, sa vezi Alexium daca seamana cu al tau. This post has been edited by hellcat: 1 Sep 2010, 18:32 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Alexium |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
E adevarat ca am facut poza mai aproape de asfalt dar tot jos se vede si facut de mai sus.Cred ca daca mi-as pune la punct suspensia s-ar mari mult distanta pamant-toba chiar si asa.
Ar fi fain sa puna cineva poze.Twingo 1998 d7f-f7-02 This post has been edited by Alexium: 1 Sep 2010, 18:50 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
MIHAELY |
![]()
Post
#11
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 291 Joined: 26 January 09 From: BC. ![]() |
|
--------------------
renault
twingo/megane II
nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
|
|
Alexium |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Pai eu nu cred ca am toba aia acolo.La tine cea finala este mai pe la mijloc sau ai 3 sau asa e la alt tip de masina sau e custom made?Eu nu le am cu mecanica
![]() In zona unde tu o ai pe-aia eu am...teava...dupa cum se vede. Attached thumbnail(s) 32.jpg ( Size: 127.96k ) Number of downloads: 2507 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Alexium la tine este cam custom. Aia este toba de detenta (intermediara) care este cam la toate Twingo-urile.
This post has been edited by bubu782001: 2 Sep 2010, 13:57 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
renotgo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Modelul cu 8 valve nu are toba intermediara !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Sunt modele cu 8 valve care au toba intermediara, eu unul am vazut. Intreaba colegii care au si o sa vezi. E posibil sa fie modele care nu au toba intermediara (cum este cazul vostru).
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Cu sau fara toba aceea sunt bucuros ca nu mai face acel zgomot si nu-mi mai turteste conducta.Am luat o sarma otzelita, am ridicat masina la roata de langa toba, am pus ceva sub toba, am tras sarma pe dupa toba apoi printr-o gaura din caroserie si acum sta mai sus.problema e ca la capatul tevii e foarte aproape de roata.Ce e bine este ca odata ce ia in greutate masina, capatul tevii se lasa in jos si se departeaza de roata.
This post has been edited by Alexium: 2 Sep 2010, 18:59 Attached thumbnail(s) Image0387.jpg ( Size: 328.73k ) Number of downloads: 2226 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
Alexium |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Am o intrebare tot despre toba, ca din lipsa suspensiilor am probleme cu ea.Deci in poza atasata in cercul rosu este un ..colier? Ok..pe-acolo iese abur si se aude zgomot,partea din stanga este fata masinii, iesirea.Intrebarea mea este: daca vreau sa astup fisura fara s-o sudez, de moment, ce ar merge?Cate grade sunt acolo?100 -150 C? Epoxy metal ar merge? Silicon rosu? Cineva zicea ca este ciment sau kit pentru metal la temperaturi mari.Acel colier se gaseste universal sau e special Twingo?
Multumesc This post has been edited by Alexium: 8 Mar 2011, 00:04 Attached thumbnail(s) Image0388.JPG ( Size: 131.41k ) Number of downloads: 380 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Da...acolo este BOALA LOR. Este un colier conic care se arde in timp. Imbinarea tevilor se face pe con.
Ideal ar fi sa scoti tevile sa le cureti bine bine conurile de imbinare, cumperi un colier nou, cumperi o garnitura nou de clingherit (sau se gaseste un silicon, pasta nu stiu ce naiba este -are culoarea cafenie asa, pe asta eu unul O RECOMAND este "za best possible shit") ESTE SPECIALA pentru etansat imbinarile pe sistemul de evacuare - un etansant special. Apoi vi cu conul unul peste altul, imbini si cu colierul le strangi. Din cauza la porcaria aia masina tremura are vibratii si scoate si zgomot. Mai scapa si gaze pe acolo si din cauza condensului picura apa, ies aburi si rugineste ca naiba acolo. Cel putin la mine asa era... EU unul consider acest sistem ca fiind o miscare FOARTE PROASTA marca Renault. Chiar e de groaza cu sistemul ala. Ideea e ca greutatea tevilor se tine in ...imbinarea aia..si cum naiba sa nu cedeze la un timp ? Teava toata este tinuta in FIX 3 puncte in racordul flexibil de la saxofon, un carlig inaintea tobei finale si unul dupa toba finala. Greutatea catalizatorului si a tobei intermediare + teava, se tine in... IMBINAREA aia. Imbinarea aia prin natura conceptiei este foarte solicitata. La tine parca nu ai toba intermediara (din cate stiu) asa ca ai putea incerca doar schimbarea colierului... Foarte prost sistem... pe mine unul ma dat gata... Acolo cedeaza si va ceda orice i-ai face.... Eu am recurs la o modificare artizanala gandita. AM TAIAT ambele tevi imediat inaintea conului de imbinare, si am sudat (sudura in argon) cate o flansa de forma triunghiulara de cate 4mm grosime (fiecare flansa). Fiecare flansa are central o gaura cat diametrul tevii. In colturile la flanse am dat cate o gaura (de 10 mm) si am venit cu 3 suruburi + o garnitura de clingherit (de 2mm) intre cele 2 flanse. Flansele au fost gaurite simetric (inca nu erau puse pe masina) apoi sudate centrate si aliniate si se imbina mai mult decat perfect. Este SUUUPER si nu mai am ABSOLUT nici o problema cu evacuarea. This post has been edited by bubu782001: 8 Mar 2011, 01:22 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#20
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Zii bre si unde le-ai facut sa faci un pic de publicitate mascata
![]() |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
NU
![]() Insa cine are probleme si doreste sa le rezolve in mod civilizat si serios, dati va rog un PM mie sau lui sckhreech - tot acolo ajunge mesajul final ![]() sckhreech sper ca ai inteles ca nu am dorit absolut deloc sa fac publicitate (nu e cinstit fata de colegii de la bursa). Insa repet, daca cineva doreste sa isi rezolve probleme de acest gen (si altele chiar) in mod PROFI si serios, se rezolva (PM si discutam). PS asta este valabil pentru ORICE masina (nu neaparat Twingo). Numai bine. This post has been edited by bubu782001: 8 Mar 2011, 13:18 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Multam fain.
Am observat intr-adevar ca acel colier este lasat in jos, aducand toata teava in jos in partea aia.Eu m-am gandid sa prind teava,dupa ce-o lipesc, in zona aia cu o sarma data de 2 ori in jur si prinsa cumva de podea, o tiganeala ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Acuma pe bune...daca tot o faci FA-O ca lumea nu iti bate joc. Este ceva destul de important. Daca evacuarea are pb si motorul va trage mai nasol (mai urat, mai greoi) vibratii zgomot, numai chestii neplacute...
E pacat... |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Asa este.Pana la vara am sa o fac provizoriu.Acum mai important e aerisirea, am umblat la 4 magazine de piese si 3 magazine articole mixte si am gasit la al5-lea magazin piese auto furtun 2 lei bucata, am luat cheie de 8, am vazut dot 3 si 4 ca e intre 13 si 20 lei 500 mililitri.Astept caldura.Cam atat ca deviez de la subiect
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#25
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
La frane cumpara un lichid de calitate si foloseste o pompa de vacum ca sa scoti tot lichidul vechi
![]() O.T. iar e zona crepusculara pe reno forum =)) |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Merge scos lichidul vechi si la pedala - doar ca dai din pedale si este nevoie de 2 persoane.
Ca sa iti construiesti un "tool" de aerisire a franelor vezi aici: http://www.aircooled.ro/fol710394/fol122541/doc601272 This post has been edited by bubu782001: 9 Mar 2011, 16:28 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Cred ca am sa aleg varianta manuala cu pedala.
Azi pe varianta in oras am agatat un capac care era inaltat pe-o parte si mi-a dat jos colierul.Eram la 300-400 metri de casa si la semafoare toti mosnegii imi aratau cu degetul sub masina ![]() This post has been edited by Alexium: 11 Mar 2011, 15:38 Attached thumbnail(s) Image0773.jpg ( Size: 145.82k ) Number of downloads: 406 Image0776.jpg ( Size: 233.89k ) Number of downloads: 359 Image0784.jpg ( Size: 137.09k ) Number of downloads: 342 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Fara suparare...TIGANIE...
Ca solutie de o saptamana maxim o luna...este ok. Sfat: nu o lasa asa... |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Am s-o duc la service cand am bani mai multi
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
vino watt |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 21 September 10 ![]() |
alexium...am avut aceiasi problema...s-a rupt colierul si am frecat cu tzeava un drum de tara de nu mi-a venit sa cred...insa solutia e extrem de ieftina...tai o teava cu diametru apropiat...sa fie de 10 cm...iar apoi o introduci intre cele 2...s-ar putea sa trebuiasca fortata putin...insa o poti unge cu vasilina...pt a intra mai usor...dupa poti pune acel colier de 7 lei...insa vezi ca e putin cam mare...asa ca te sfatuiesc sa invelesti cu o bucata de aluminiu groasa iar apoi sa strangi...la mn dupa ce s-a dilatat putin teava din interior a fost perfect...nu se my aude nimic...adica scapari pe langa...sper ca ti-am fost de ajutor...salut...
|
--------------------
renault
twingo
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 05:30 |