Vibratie bord, La pornirea de pe loc
![]() ![]() ![]() |
Vibratie bord, La pornirea de pe loc
t1b1m |
![]()
Post
#271
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 9 March 04 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2004, 1.9dci
|
|||
VF1BG0 |
![]()
Post
#272
|
![]() Gone 4 a while Group: Members Posts: 1.608 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
renodood: zgomotul metalic eu zic ca e 100% de la bucsa din suportul 7.
Cel putin la mine de la asta era. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi
2002 / Expression; 2002 / Privilege
- B-XX-Z4T kituri de reparatie macarale electrice!
|
|
R_1_9 |
![]()
Post
#273
|
Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 28 March 10 ![]() |
pentru cine doreste, pot sa fac rost de bucsa de cauciuc de pe suportul nr.7
|
--------------------
Renault
Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege
Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
de unde ?la ce pret?
|
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
R_1_9 |
![]()
Post
#275
|
Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 28 March 10 ![]() |
Din import, pret 110 ron. Odata cu inlocuirea acestei bucsi, recomand si schimbarea reperului 10 (bieleta inferioara anticuplu), in caz contrar va aparea in habitaclu o usoara vibratie la relanti. Pentru reperul 10, recomand originalul si nu replica aftermarket, deoarece diferenta de pret nu este semnificativa.
|
--------------------
Renault
Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege
Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
|
|
gp800 |
![]()
Post
#276
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 22 December 09 ![]() |
Asiguri si montaj?
De unde esti? |
--------------------
Solenza/LagunaII
2004/1.4MPI / 2001/1.9dci
.
|
|
VF1BG0 |
![]()
Post
#277
|
![]() Gone 4 a while Group: Members Posts: 1.608 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Recalculare oferta: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=172...dpost&p=2356146
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi
2002 / Expression; 2002 / Privilege
- B-XX-Z4T kituri de reparatie macarale electrice!
|
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#278
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
de la bucsa asta se smuceste masina cand opresc motorul?!?!
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
VF1BG0 |
![]()
Post
#279
|
![]() Gone 4 a while Group: Members Posts: 1.608 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Da. Cand pornesti sau cand opresti de la bucsa asta apare zgomotul.
Oricum verifica si suportul antibalans ca si de acolo se amplivica vibratiile. Am primit bucsele azi, pretul a scazut, vedeti oferta in linkul de mai sus. This post has been edited by VF1BG0: 29 Mar 2010, 13:00 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi
2002 / Expression; 2002 / Privilege
- B-XX-Z4T kituri de reparatie macarale electrice!
|
|
R_1_9 |
![]()
Post
#280
|
Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 28 March 10 ![]() |
Am cumparat bucsa pentru suportul nr. 7 de la VF1BG0 dar nu sunt pe deplin multumit deoarece la relanti, apare o usoara vibratie in habitaclul masinii, care nu era inainte... A mai patit cineva asa? Am observat ca bucsa care era originala pe masina, e confectionata dintr-un cauciuc mai moale, pe cand cea de la VF1BG0 e dintr-un cauciuc mai dur, cu aspect de plastic... In timp ce bucsa veche a iesit usor din suportul nr. 7, la mine bucsa noua a intrat destul de greu si cred ca vibreaza toata masina la relanti din cauza ca a intrat oarecum tensionat/presat in locasul ei...
Mentionez ca, nemultumit de vibratia de la relanti, am inlocuit si tamponul anticuplu de jos, am pus original pentru ca nu mi s-a parut mare diferenta de pret comparativ cu unul aftermarket, dar vibratia de la relanti nu a disparut. Interesant este faptul ca daca scot surubul care trece prin bucsa de cauciuc de la suportul nr.7, masina este mult mai silentioasa, atat la relanti cat si in mers... Dupa parerea mea, Renault a ales o solutie tehnica complet gresita prin proiectarea acestui suport motor nr. 7... autoturismul ar fi putut fi mult mai silentios daca alegeau alta varianta tehnica de sustinere a motorului... |
--------------------
Renault
Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege
Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
daca tu zici ca este o solutie nu prea buna pt ce au optat cei de la renaul hai sa inventam noi alta solutie care sa fie mult mai buna. sincer sa fiu din acest motiv de vibratie care momentan nu mai este asa puternica ca inainte sa schimb bucsa in cauza si ar mai fi motivul zgomotului motorului as schimba oricand cu una pe benzina care este mult mai silentioasa. Din cate am mi-am dat eu seama miscarea sau vibratia in acea bucsa nu se face deloc in plan vertical, deci cred ca am putea inlocui tot sistemul de prindere intre caroserie si motor cu un ''telescop'' mic care sa incapa acolo sau poate a mai ''clocit'' careva o idee rog sa o faca publica sa vedem poate facem ceva care sa tina mai mult si cu un comfort mai mare. Sarbatori Fericite
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
super98 |
![]()
Post
#282
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
Vin si eu....N-am apucat sa testez foarte bine masina dar pe moment sunt multumit de bucsa nr. 7 pe care am luat-o de la VF1BG0, a intrat perfect in acel lacas, ajutata bineinteles cu sapun
![]() Am cumparat si tampon nr. 10 marca FEBI de la un magazin de piese. A disparut acea vibratie puternica, mai ales cand e rece motorul si acea caraiala (sa-i zic asa) cand accelerez brusc in treapta 1. Chiar astazi le-am montat. Cred ca secretul pentru a fi totul ok este sa fie stranse ca la carte, adica cu cheie dinamometrica. Eu asta am facut. Pentru motor F9Q - Surubul de la bucsa tamponului nr. 7 trebuie strans la 105 Nm si cel de la tamponul nr. 4 tot la 105Nm, iar la tampon nr. 10 - surubul mai mare la 190 Nm si surubul mai mic la 110 Nm. Sper ca pe viitor sa va fie de folos. Atasez si poze cu tampoanele, bucsa nr. 7... Multa bafta!! PASTE FERICIT alaturi de cei dragi!!! This post has been edited by super98: 3 Apr 2010, 21:40 Attached thumbnail(s) DSC01941.JPG ( Size: 965.59k ) Number of downloads: 1279 DSC01946.JPG ( Size: 2.63mb ) Number of downloads: 1358 DSC01957.JPG ( Size: 2.82mb ) Number of downloads: 1316 DSC04486.JPG ( Size: 611.65k ) Number of downloads: 1273 DSC04490.JPG ( Size: 556.31k ) Number of downloads: 1221 DSC04489.JPG ( Size: 974.05k ) Number of downloads: 336 Tampon_motor.jpg ( Size: 66.38k ) Number of downloads: 357 DSC04487.JPG ( Size: 836.59k ) Number of downloads: 353 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
2002
-
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
QUOTE(R_1_9 @ 3 Apr 2010, 17:35) Am cumparat bucsa pentru suportul nr. 7 de la VF1BG0 dar nu sunt pe deplin multumit deoarece la relanti, apare o usoara vibratie in habitaclul masinii, care nu era inainte... A mai patit cineva asa? Am observat ca bucsa care era originala pe masina, e confectionata dintr-un cauciuc mai moale, pe cand cea de la VF1BG0 e dintr-un cauciuc mai dur, cu aspect de plastic... In timp ce bucsa veche a iesit usor din suportul nr. 7, la mine bucsa noua a intrat destul de greu si cred ca vibreaza toata masina la relanti din cauza ca a intrat oarecum tensionat/presat in locasul ei... Amortizarea se face in aripioare. Cea veche a iesit usor din cauza ca era ''obosita". Concluzia este ca asa trebuie sa intre, putin fortat. Si atentie la montaj, pozitia corecta este cea din poza adica axa bieletei sa fie perpendiculara pe cea a aripioarelor. Attached thumbnail(s) index.jpeg ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 373 |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
R_1_9 |
![]()
Post
#284
|
Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 28 March 10 ![]() |
Normal ca stiu ca amortizarea se realizeaza prin acele aripioare, deci am respectat pozitia montare...cred ca problema este data de calitatea inferioara.
De unde ai scos acele valori ale indicatorilor de strangere pentru cheia dinamometrica? |
--------------------
Renault
Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege
Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
|
|
super98 |
![]()
Post
#285
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
2002
-
|
|
R_1_9 |
![]()
Post
#286
|
Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 28 March 10 ![]() |
Vrei sa spui ca nu iti mai vibreaza in habitaclu la relanti?
Daca scoti surubul care vine prin bucsa de cauciuc de pe suportul nr.7, nu este mai silentios motorul, atat la relanti cat si in sarcina? Cati km are la bord? ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege
Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
|
|
super98 |
![]()
Post
#287
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
Nici nu imi vibra in habitaclu. Doar avea un zgomot mai puternic mai ales cand era rece.
Bucsa la suport nr. 7 nu e pusa ea degeaba... Eu am aprox. 150000km . |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
2002
-
|
|
VF1BG0 |
![]()
Post
#288
|
![]() Gone 4 a while Group: Members Posts: 1.608 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Parerile celor care au montat bucsa pana acum au fost pro si contra, fapt care cred ca dovedeste ca in conditii de functionare normala si cu alte repere in stare buna, materialul din care este facuta se comporta asa cum ar trebui, amortizand miscarea in plan orizontal a motorului.
Prin urmare, in functie de starea ansamblului de suporti motor si a altor componente responsabile pentru aparitia vibratiilor si zgomotelor bucsa si-a facut sau nu treaba. Parerea mea este urmatoarea: - Bucsa originala inclusa in suportul nr.7 este dintr-un cauciuc similar cu cel al inlocuitorului pe care il vand. - Utilizarea suportului original o lunga perioada de timp altereaza calitatile cauciucului din care este facuta bucsa, devenind astfel mult mai moale. Daca dupa ceva vreme de la montarea bucsei cumparate de la mine o sa verificati elasticitatea acesteia o sa constatati cel mai probabil ca s-a "inmuiat" putin. Trecand la vibratii iata ce cred: Suportul nr.7 se fixeaza de caroserie printr-un alt suport de legatura in forma de Y. Urechile care se prind in bucsa pe care o vand sunt impiedicate sa atinga metalul suportului cu nr.7 prin aripioarele din cauciuc ale bucsei. De aici pot aparea vibratii si zgomote rezultate in general datorita nepozitionarii perfecte a bucsei in suport si a unghiului de prindere a suportului de legatura. Prin conceptie atat suportul antibalans cat si aceasta bucsa au rolul amortizarii miscarii in plan orizontal a motorului. In functie de gradul de uzura al altor suporti motor corelat cu alte defecte care produc sau accentueaza vibratiile si adaugand si starea racordului flexibil de la evacuare, poate rezulta o miscare mai mare a motorului si in plan vertical nu doar orizontal. Daca asemenea fenomen se produce o sa apara in mod firesc zgomote si vibratii datorita distantelor limitate de fabricant la doar cativa mm atat in partea de sus cat si in partea de jos a bucsei. Inlocuitorul are aceasi dimensiune ca si originalul. Solutia ar putea fi marirea acestei distante inserand cate o saiba intre bucsa si suportul in Y. Bun inteles ca aceasta solutie nu va rezolva miscarea haotica a motorului dar va ameliora zgomotele si eventualele vibratii, rezultand probabil o uzura accelerata a bucsei. Vorbind acum din exprienta proprie pot zice urmatoarele: - Motorul meu este un pic zgomotos atat cu suportul prins in bucsa cat si cu el scos, dar incomparabil mai silentios decat inainte de schimbarea bucsei. - Vibratiile sunt identice la relanti atat cu suport cat si fara (se percep putin in volan datorita suportului de jos pe care inca nu l-am schimbat) - Pana acum o saptamana aveam un suport suplimentar montat pe evacuare, menit sa protejeze de vibratiile care duceau la deteriorarea rapida si prematura a racordului flexibil, odata cu indepartarea acestuia au disparut complet vibratiile slabe care se resimteau in habitaclu ramanand doar cele vagi din volan. Prin urmare eu cred ca in multe cazuri unde parerile nu sunt pro, este vorba de un montaj nu foarte precis corelat sau nu cu probleme mai grave. Asadar, privind intregul sistem pendular de fixare al motorului, trebuie sa intelegm ca bucsa asta face parte dintr-un ansamblu in care conteaza starea fiecarei componente. Cu putina rabdare si indemanare putem reduce complet sau macar atenua vibratiile si zgomotele produse de motor. In niciun caz indepartarea suportului in Y nu o sa rezolve problema zgomotelor pe termen lung ci din contra va genera in final deteriorarea altor elemente. Inchei aici si va urez un Paste Fericit cu rezolvari cat mai rapide a vibratiilor si zgomotelor. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi
2002 / Expression; 2002 / Privilege
- B-XX-Z4T kituri de reparatie macarale electrice!
|
|
Marcel76 |
![]()
Post
#289
|
![]() membru Group: Members Posts: 146 Joined: 3 January 10 ![]() |
vreau sa cumpar o bucsa de la suport motor,ala de aluminiu.cine ma poate ajuta,cu un nr de tel. ,al lui VF1BGO.multumesc si numai bine
|
--------------------
Renault
laguna 2
1.9 dci 107 hp 2001 expression
- BT 10 Renault Koleos 2011 150 hp automat 4x4
|
|
petrescu mihai |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 12 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut, vreau sa va spun ca am schimbat bieleta antibalans de sub motor, tamponul motor care e prins pe caroserie, de care este prins suportul de aluminiu cu bucsa 7, iar in bucsa 7 am injectat silicon in lacasul gol de pe langa aripioare. NU a disparut nici o vivratie, ai impresia ca se rupe bordul daca nu accelerez la plecarea de pe loc.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 Dci
2002 cu Hayon Laguna II , 2002, 1.9 Dci, 107 CP
|
|
VF1BG0 |
![]()
Post
#291
|
![]() Gone 4 a while Group: Members Posts: 1.608 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai e normal daca pui silicon acolo sa vibreze si mai rau. Bucsa din suportul 7 amortizeaza vibratiile in plan orizontal si spatiul respectiv in care ai pus silicon o impiedica sa amortizeze.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi
2002 / Expression; 2002 / Privilege
- B-XX-Z4T kituri de reparatie macarale electrice!
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#292
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
--------------------
------
------
------
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
E vreo 5 bulioane de aia
![]() This post has been edited by Dan73: 22 Apr 2010, 19:33 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
gorman |
![]()
Post
#294
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 27 May 08 ![]() |
Servus!
Tocmai am schimbat astazi acea bucsa, precum si suportul de sub motor. Este adevarat ca mersul motorului sa schimbat mult in bine dar tot mai tremura. De aceea am mai studiat si am aflat de pe Dialogys ca exista un suport(dispozitiv) pe care ar trebui sa-l aiba mecanicii de la reno care se monteaza undeva sub masiinii, se fixeaza cumva in 3 puncte dupa care se suspenda motorul si abia apoi se fac strangerile cu cheia dinamometrica a suportilor de la motor, respectiv suportul superior si cel inferior. In plus mi se pare logic ca atunci cand umbli la unul din suporti, echilibrul sa se schimbe. Acesta se poate reface doar daca se pleaca tot de la o stare initiala, respectiv atunci cand se monteaza motorul in fabrica. This post has been edited by gorman: 22 Apr 2010, 20:36 |
--------------------
renault
laguna coupe 2.0T
2008
|
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#295
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
Salut!as vrea sa cumpar si eu o bucsa,dar nu sunt sigur ca este defecta.VF1BG0 poti sa-mi dai te rog un PM cu nr de telefon sau id?mersi!
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#296
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
salut VF1BG0 ,am nevoie de bucsa din reper 7 dami detalii pe PM cat mai repede.mersi
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
VF1BG0 |
![]()
Post
#297
|
![]() Gone 4 a while Group: Members Posts: 1.608 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi
2002 / Expression; 2002 / Privilege
- B-XX-Z4T kituri de reparatie macarale electrice!
|
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#298
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
salut!cand pornesc masina,pentru ceva timp are niste vibratii,de fapt niste smucituri,inainte-inapoi.am schimbat bucsa de la suport si urmeaza si suportul inferior.smuciturile astea(inainte-inapoi) de la ce vin:suport inferior sau suporti toba?mersi!
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
johngray |
![]()
Post
#299
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 22 March 10 ![]() |
QUOTE(LagunaD @ 18 Jan 2010, 11:43) La service mi-au spus ca tamponul din imagine (de la motor) ar fi uzat si ar trebui schimbat. Acest tampon, am inteles, ca nu prea se strica, cel putin nu la 57.000 Km. Poate pe la 150.000 Km. Mi-au spus ca nu prezinta nici un pericol in sine ci ca uzeaza alte componete si ca ar fi mai bine sa il schimb. L-a mai schimbat cineva? Daca da, pe la cati kilometri? Stiti ce componente se pot strica? Aceeași problemă o am și eu. Aveam un scârțâit metalic aproape imperceptibil, la trecerea peste denivelări cu viteza mică,fără vibrații în bord,fără trepidații. Abia la a 2-a intervenție la minut la RENAULT și-au dat seama de unde vine zgomotul (inițial mi-au zis că este dus racordul flexibil amonte de catalizator ![]() Zicea bine cineva pe aici ''mai binele e dușmanul binelui'', mai ales cu cei de la reprezentanța RENAULT trebuia să mă mulțumesc cu zgomotul inițial. Mașina este cea din semnătură. Vă mulțumesc pentru atenție! This post has been edited by johngray: 27 Jun 2010, 01:48 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 1,6 16v
2007/AUTENTIQUE
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#300
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
salut baetii,am cumparat si eu bucsa de la "VF1BGO" ,raport pret calitate excelent, bucsa face foarte bine ce trebuie sa faca .Dupa schimbarea bucsei a disparut vibratia tobei de esapament la pornirea motorului,tremuratul de la pornire/oprirea motorului,vibratia de bord la plecarea de pe loc,zgomotul motorului in stationare/rulaj.Este adevarat ca bucsa cea noua intra greu in locasul ei chiar si ajutata cu sapun lichid,DAR asa este normal,tineti cont ca bucsa originala vine cu suportul de aluminiu incastrata in acest din fabrica.
Eu am de schimbat si reperul 10 ,pentru a elimina usoarele vibratii sesizabile la relanti. Dragos mersi mult ,raman dator cu o berica,stima ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 03:50 |