Vibratie bord, La pornirea de pe loc
![]() ![]() ![]() |
Vibratie bord, La pornirea de pe loc
ford gt 500 |
![]()
Post
#301
|
||
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 8 March 10 From: Iași ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna2
2002 Renault Laguna II Grandtour Initiale Paris 2002 , 2.2dci 110KW,
|
|||
VF1BG0 |
![]()
Post
#302
|
![]() Gone 4 a while Group: Members Posts: 1.608 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu fie mai degraba volanta ..
Eu am suspectat volanta la mine dar in final s-a dovedit a fi tamponul de la cutie.. PS.. scuze pentru raspunsurile intarziate si absenta, nu prea am vreme de stat la PC, in 2..3 saptamani sper sa stau ceva mai bine cu timpul! |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi
2002 / Expression; 2002 / Privilege
- B-XX-Z4T kituri de reparatie macarale electrice!
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#303
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
spunetimi varog daca stiti cum se numeste reperul 10 din schema suportilor de motor, un pret informativ si o firma care il face pe original
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
ford gt 500 |
![]()
Post
#304
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 8 March 10 From: Iași ![]() |
QUOTE(Francisc 2 @ 29 Jun 2010, 20:19) spunetimi varog daca stiti cum se numeste reperul 10 din schema suportilor de motor, un pret informativ si o firma care il face pe original De numit sigur se numeste BIELETA GMP( grup moto-propulsor) sau bieleta anticuplu. Cine o produce pe original nu stiu dar stiu ca la reprezentanta costa 390 de ron. Cel putin atat costa acu vreo 3 luni in urma. Nu stiu daca sunt identice la toate motorizarile diesel dar cel putin pt 2.2 dci cat este al meu codul reperului este 8200557827 |
--------------------
renault
laguna2
2002 Renault Laguna II Grandtour Initiale Paris 2002 , 2.2dci 110KW,
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#305
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
super98 a zis
QUOTE Cred ca secretul pentru a fi totul ok este sa fie stranse ca la carte, adica cu cheie dinamometrica. Eu asta am facut. + suportul Y are la capatul in care se prinde de caroserie un cauciuc cu gurile de intrare si iesire a surubului,ovale.Pentru motor F9Q - Surubul de la bucsa tamponului nr. 7 trebuie strans la 105 Nm si cel de la tamponul nr. 4 tot la 105Nm, iar la tampon nr. 10 - surubul mai mare la 190 Nm si surubul mai mic la 110 Nm. Sper ca pe viitor sa va fie de folos. Am prins surubul care intra in bucsa reper 7,l-am strans putin, dupa care am bagat o ranga in inelul de sus pentru ridicare a motorului si am tras motorul in fata cativa milimetrii .Cu cealalta mana am strans celalalt surub de la suportul Y,adica acela care se prinde de caroserie....strangerile sau facut cu cheie dinamometrica dupa specificatiile de mai sus...am pornit motorul si...si...surpriza! ![]() ![]() ![]() ford gt 500 multumesc pentru informatii ,apropo frumoasa masina ford gt 500 ![]() This post has been edited by Francisc 2: 30 Jun 2010, 22:11 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#306
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
incerc sa fac si eu chestia asta la suporti,cu impinsul motorului inspre bord cu o ranga,dar nu am cheie dinamometrica.cam cat inseamna 110Nm?strans tare ca la roti sau mai moale asa, "la mana"???
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
Costy_popescu |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 11 September 08 From: Targu Jiu ![]() |
QUOTE(Lucian_19 @ 21 Sep 2010, 11:14) incerc sa fac si eu chestia asta la suporti,cu impinsul motorului inspre bord cu o ranga,dar nu am cheie dinamometrica.cam cat inseamna 110Nm?strans tare ca la roti sau mai moale asa, "la mana"??? din ce a zis Francisc 2, cred ca trebuie sa tragi de motor cativa milimetrii in fata adica spre botul masinii nu spre bord, cel putin asa am facut eu, dar tot nu am scapat de vibratii, singura solutie pe care am gasito a fost prin adaugarea a 2 saibe de o parte si alta a axului bucsei si acum pot spune ca am scapat de vibratii la relantii... |
--------------------
Renault
Laguna 3 2013
2.0 dci 130 cp
|
|
ardelut |
![]()
Post
#308
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Am o întrebare legată de problema asta . Am profitat de faptul că am schimbat uleiul și am verificat și acea bieletă antibalans de sub motor . Pare cam slăbită , dar nu e la cutie cum mă așteptam din descrierea ei ci la extremitatea cealaltă a motorului , cam sub bucșa suport motor de sus . Care-i poziția ei normală ?! Așa-i și la voi sau am eu o altă variantă ? E motorul de 107 cp .
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
- MS 07 NAT
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#309
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
presupun ca stii care este acea bucsa ,
![]() This post has been edited by Francisc 2: 22 Sep 2010, 21:46 Attached thumbnail(s) suport_motor_sus.jpg ( Size: 71.02k ) Number of downloads: 1154 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(ardelut @ 21 Sep 2010, 19:49) Am o întrebare legată de problema asta . Am profitat de faptul că am schimbat uleiul și am verificat și acea bieletă antibalans de sub motor . Pare cam slăbită , dar nu e la cutie cum mă așteptam din descrierea ei ci la extremitatea cealaltă a motorului , cam sub bucșa suport motor de sus . Care-i poziția ei normală ?! Așa-i și la voi sau am eu o altă variantă ? E motorul de 107 cp . Acolo e la toate..daca are joc ar trebui sa o schimbi. |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
super98 |
![]()
Post
#311
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
Alte probleme....
![]() Vibreaza tot bordul cand sta turatia la 800, daca o accelerez foarte putin dispare vibratia. Am schimbat reper 10 si 7 din poza de mai sus (Mesaj #309) prin aprilie 2010 si par ok. Probabil nu am reusit eu sa o pozitionez cum trebuie (la bucsa 7 ma refer)? De vibratia bordului am trecut cu vederea dar de ceva vreme se zdruncina motorul cand opresc masina, nu face asta tot timpul, are momente si momente. Cateodata se opreste asa frumos... Nu stiu daca are legatura tamponul nr. 3 (hidroelastic). Ce rol are? Nu stiu nici care este pozitia lui de nou... Eu am avut rupt surubul de la catalizator si l-am sudat si mi-e frica ca de la aceste smucituri ale motorului cand il opresc sa nu sa duca iar sudura aia... Astept mai multe pareri. This post has been edited by super98: 9 Nov 2011, 13:57 Attached thumbnail(s) DSC01751.JPG ( Size: 2.52mb ) Number of downloads: 1083 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
2002
-
|
|
Costy_popescu |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 11 September 08 From: Targu Jiu ![]() |
Si eu am aceeasi problema, am schimbat bucsa 7 anul trecut iar de cand cu vremea rece iar a inceput sa vibreze, mai rau face la plecarea de pe loc, si mai urat face la plecarea din rampa, parca se rupe bordul si caroseria asa face de urat....chiar nu stiu ce sa mai schimb...cred ca o sa schimb si bieleta nr. 10...
mi-e frica sa nu fie altceva mai nasol, gen volanta.... |
--------------------
Renault
Laguna 3 2013
2.0 dci 130 cp
|
|
bogdanbby |
![]()
Post
#313
|
Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 13 March 11 ![]() |
salutare am si eu o problema cu vibratul bordului, am schimbat bucsa de la suportul moror din partea stanga cum te uiti spre motor (langa filtu motorina) si acum doua saptamani am schimbat si suportul care vine prins sub cutia de videze (antibalans) dupa scimbare nu a mai vibrat o perioada dar acum a inceput sa imi vibreze mai tare ca inainte. de la ce sa fie? sa fie suportul de la cutie?
am pus masina lanaga alta si m-am uitat la motor si ala nici nu se vede vibrand in schimb al meu se vede foarte tare am vazut ca cineva vorbea de volanta si ma intrebam daca ar fi de la volanta nu ar trebui sa se simta vibratiile in pedala de ambreaj? ceea ce la mine nu se simte |
--------------------
renault
laguna 2
model privilege 2002 2,2 dci
- bh 24 bby
|
|
galmati |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 February 14 ![]() |
Salut! Am vb cu vf1bg0 dar nu ma are bucsi. Mai are cineva bucsa originala de la suport? Am montat bucsa echivalenta pe TED-GUM cod 00586033 dar nu isi face treaba prea bine. Transimte multe vibrati in caroserie cand motorul este rece. La cald se amelioreaza insa daca dau bieleta jos cu totul vibratiile dispar cu desavarsire in orice conditii -> porniere de pe loc, frana de motor, accelerare, etc.
Mersi! |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
- lag
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#315
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
vibratii in caroserie mai primesti si de la bucsa de jos ..
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
andu911 |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Nu exista doar bucsa originala de la suport.
Dar oricum, chestia aia pe care ai pus-o tu... nu prea seamana deloc cu ce trebuie. Exista, in schimb, mai bune. ![]() This post has been edited by andu911: 11 Mar 2014, 19:56 |
--------------------
-
-
-
|
|
galmati |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 February 14 ![]() |
Stiu ca nu seamana, insa astia de la piese numai pe asta o gaseau si am zis sa o incerc. Isi face treaba oarecum in sensul ca nu se mai transmit vibratiile majore la pornire insa se transmit multe vibratii mai "inalte"/dese sa zic asa. La oprirea motorului pocneste chiar rau. Am schimbat si suportul de jos de la cutie.
Codurile ce le-am gasit eu pentru aftermarket sunt: OPTIMAL F8-6666 3RG 40697 CAUTEX 021164 FLENNOR FL5555-J MALO 188561 Metalcaucho 05216 ORIGINAL IMPERIUM 36553 STC T405216 VAICO V46-0585 Ma gandesc totusi sa imi comand de la adi68. @andu911: La care te referi cand zici mai bune? This post has been edited by galmati: 13 Mar 2014, 10:08 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
- lag
|
|
andu911 |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Pai uite ce diferenta este intre una normala si cea pe care ai montat-o tu.
Attached thumbnail(s) 2412603.jpg ( Size: 7.8k ) Number of downloads: 590 241791_A_N.jpg ( Size: 4.46k ) Number of downloads: 566 |
--------------------
-
-
-
|
|
galmati |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 February 14 ![]() |
Asta am vazut-o si eu de cand am luat bucsa in mana. Initial am vrut sa o dau inapoi.
Ma refeream la bucsile aftermarket care seamana cu cea originala nu inventia asta ce am luat-o eu. Care e mai buna, mai fiabila, amortizeaza mai bine, etc...? |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
- lag
|
|
andu911 |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Nu cred ca e cineva pe-aici care sa fi facut asemenea experimente.
Ideea e ca probleme sunt in special la masinile care au arcurile de la volant tasate. Chiar daca volantul e bun, in sensul ca nu face zgomote dubioase, arcurile nu mai amortizeaza plecarile de pe loc, iar la cuplarea ambreiajului , trepidatiile motorului vor fi ceva mai pronuntate. Adica, sa nu te astepti la vreo minune, din moment ce cuplarea se face fara nicio amortizare. |
--------------------
-
-
-
|
|
PuscasMarin |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru cotizant Group: Members Posts: 398 Joined: 26 February 08 From: Brasov ![]() |
Am luat bucsa suport motor aftermarket de pe Bursa de la userul autonicu.
Dupa montare s-au redus considerabil vibratiile la plecarea de pe loc. Numai bine ! |
--------------------
Renault
Laguna Expression Grandtour 1.9 dci
2004 F9Q670
|
|
galmati |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 February 14 ![]() |
Am uitat sa specific ca au disparut vibratiile la pornirea de pe loc chiar si cu bucsa asta pe care o am acum. Problema e la relanti , mai ales la rece cand motorul vibreaza mai mult, aceste vibratii nu sunt amortizate de bucsa in cauza, ea fiind plina. Am incercat cu bieleta data jos de pe masina si parca sunt in S class in toate situatiile: motor rece, cald, frana de motor, accelerare, pornire, etc... vibratii 0.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
- lag
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#323
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
problema cu vibratiile la relantiu sunt si de la bucsa se jos..vezi sub motor
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
galmati |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 February 14 ![]() |
E nou am scris si mai sus. Singura problema e bucsa asta plina. O sa o schimb cat de curand.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
- lag
|
|
holtandrei |
![]()
Post
#325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 April 13 ![]() |
Salut volegi, referitor la tampoane motor:
eu am cutie automata si daca un tampon nu lucreaza cum trebe una-doua incepe sa tremure ceva prin masina De fabrica marca de tampoane este hutchinson, cand le comandati o sa vedeti ca seriile de original reno si emblema is slefuite Eu am schimbat toate si sa facut liniste si pace Sa fiti atenti ce cod de culoare va comandati, sa fie pt masina voastra ( cod de culoare este pata de culoare de pe tampon , poate fi albastru, rosu .... ) am schimbat si unu cate unu si se tot rupeau pt ca erau toate uzate, inafara de cel de la cutie, acela nu se prea duce pt andu911 - degeaba schimbi doar bucsa, in 4000km va juca din nou, eu asa am patit-o, ial cu support cu tot, recomand Cand bucsa de jos e dusa ( anti balans ) si cel de sus e dus, inpreuna cu partea care vine pe tamponul hidraulic din drapta Cand cel hidraulic din dreapta e uzat, bate motorul in caroserie indiferent ca e la relanti sau in mers, la anti balans o sa bata doar la plecare de pe loc si frana motor This post has been edited by holtandrei: 15 Mar 2014, 10:38 Attached thumbnail(s) photo_1.JPG ( Size: 863.17k ) Number of downloads: 483 photo_2.JPG ( Size: 544.58k ) Number of downloads: 137 |
--------------------
Renault
Laguna II Grandtour 2.2 DCi
2003 / Dynamique
- BH 59 EIH If there is no struggle, there is no progress.
|
|
galmati |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 February 14 ![]() |
Eu am luat suportul de jos de la cutie pe Febi si de asemenea avea seriile slefuite.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
- lag
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#327
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(holtandrei @ 15 Mar 2014, 10:28) Salut volegi, referitor la tampoane motor: eu am cutie automata si daca un tampon nu lucreaza cum trebe una-doua incepe sa tremure ceva prin masina De fabrica marca de tampoane este hutchinson, cand le comandati o sa vedeti ca seriile de original reno si emblema is slefuite Eu am schimbat toate si sa facut liniste si pace Sa fiti atenti ce cod de culoare va comandati, sa fie pt masina voastra ( cod de culoare este pata de culoare de pe tampon , poate fi albastru, rosu .... ) am schimbat si unu cate unu si se tot rupeau pt ca erau toate uzate, inafara de cel de la cutie, acela nu se prea duce pt andu911 - degeaba schimbi doar bucsa, in 4000km va juca din nou, eu asa am patit-o, ial cu support cu tot, recomand Cand bucsa de jos e dusa ( anti balans ) si cel de sus e dus, inpreuna cu partea care vine pe tamponul hidraulic din drapta Cand cel hidraulic din dreapta e uzat, bate motorul in caroserie indiferent ca e la relanti sau in mers, la anti balans o sa bata doar la plecare de pe loc si frana motor deci care e vinovatul de sus? cel de pe"caroserie" sau ala de aluminiu? |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
holtandrei |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 April 13 ![]() |
In marea cazurilor cel din aluminiu, si recomand sa il iei cu aluniniu cu tot, nu numai bucsa
|
--------------------
Renault
Laguna II Grandtour 2.2 DCi
2003 / Dynamique
- BH 59 EIH If there is no struggle, there is no progress.
|
|
galmati |
![]()
Post
#329
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 February 14 ![]() |
Sincer nu vad cum bucata aia de aluminiu poate avea vreu defect. Atata timp cat dimensional este intacta nu are ce sa bata. Poate ti l-au montat ma bine pe cel nou, in sensul ca bieleta sta in pozitie normala, cu surubul care strange bucsa in pozitie perfect centrala, astfel bucsa semi plina are posibilitatea sa atenueze vibratiile motorului. In momentul in care bieleta este prinsa prost pe caroserie interiorul bucsi sta apropiat de exterior, astfel bucsa va bate.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
- lag
|
|
adi68 |
![]()
Post
#330
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.014 Joined: 16 September 11 ![]() |
Pentru trepidatii la pornirea de pe loc si la relanti eu schimb numai bucsa din suport si scap de trepidatii.
Se gaseste foarte simplu problema trepidatiilor, ma uit la bucsa din suport sa vad daca nu sunt rupte intariturile din bucsa. This post has been edited by adi68: 16 Mar 2014, 13:08 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007
- B07ADI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:15 |