Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 9 10 11 12 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Vibratie bord, La pornirea de pe loc

ford gt 500
post 29 Jun 2010, 12:52
Post #301


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 8 March 10
From: Iași




Am si eu aceeasi problema , care se pare ca persista. Imi tremura bordul de mie si frica sa nu se rupa masina in doua. Am schimbat de la vf1bg reperul 7 si nu s-a schimbat nimic, schimbat si bieleta gmp si la fel nimic, am schimbat si tamponul de la cutie si tot nimic. Tamponul la cutie l-am schimbat intrucat am observat ca vibratia este mai puternica in partea dreapta (cum stati cu fata la motor, adica in partea cutiei de viteze). Dupa toate aste si unele discutii cu vf1bg, mie frica de ce e mai rau si anume ca ar pute fi de vina placa de presiune, sa nu cumva sa fie dezechilibrata sau mai stiu eu ce. Voi ce credeti, ar pute fi asta o cauza a vibratiei??
Stima.


--------------------
renault laguna2 2002
Renault Laguna II Grandtour Initiale Paris 2002 , 2.2dci 110KW,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VF1BG0
post 29 Jun 2010, 16:48
Post #302


Gone 4 a while


Group: Members
Posts: 1.608
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




Sa nu fie mai degraba volanta ..
Eu am suspectat volanta la mine dar in final s-a dovedit a fi tamponul de la cutie..

PS.. scuze pentru raspunsurile intarziate si absenta, nu prea am vreme de stat la PC, in 2..3 saptamani sper sa stau ceva mai bine cu timpul!


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi 2002 / Expression; 2002 / Privilege - B-XX-Z4T
kituri de reparatie macarale electrice!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 29 Jun 2010, 20:19
Post #303


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




spunetimi varog daca stiti cum se numeste reperul 10 din schema suportilor de motor, un pret informativ si o firma care il face pe original


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ford gt 500
post 29 Jun 2010, 20:35
Post #304


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 8 March 10
From: Iași




QUOTE(Francisc 2 @ 29 Jun 2010, 20:19)
spunetimi varog daca stiti cum se numeste reperul 10 din schema suportilor de motor, un pret informativ si o firma care il face pe original
*




De numit sigur se numeste BIELETA GMP( grup moto-propulsor) sau bieleta anticuplu.
Cine o produce pe original nu stiu dar stiu ca la reprezentanta costa 390 de ron.
Cel putin atat costa acu vreo 3 luni in urma.
Nu stiu daca sunt identice la toate motorizarile diesel dar cel putin pt 2.2 dci cat este al meu codul reperului este 8200557827


--------------------
renault laguna2 2002
Renault Laguna II Grandtour Initiale Paris 2002 , 2.2dci 110KW,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 30 Jun 2010, 22:06
Post #305


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




super98 a zis
QUOTE
Cred ca secretul pentru a fi totul ok este sa fie stranse ca la carte, adica cu cheie dinamometrica. Eu asta am facut.
Pentru motor F9Q - Surubul de la bucsa tamponului nr. 7 trebuie strans la 105 Nm si cel de la tamponul nr. 4 tot la 105Nm, iar la tampon nr. 10 - surubul mai mare la 190 Nm si surubul mai mic la 110 Nm. Sper ca pe viitor sa va fie de folos.
+ suportul Y are la capatul in care se prinde de caroserie un cauciuc cu gurile de intrare si iesire a surubului,ovale.
Am prins surubul care intra in bucsa reper 7,l-am strans putin, dupa care am bagat o ranga in inelul de sus pentru ridicare a motorului si am tras motorul in fata cativa milimetrii .Cu cealalta mana am strans celalalt surub de la suportul Y,adica acela care se prinde de caroserie....strangerile sau facut cu cheie dinamometrica dupa specificatiile de mai sus...am pornit motorul si...si...surpriza! blink.gif adios vibratii!parca am benzinar nou nout rolleyes.gif incercati si nu veti regreta! RO_flag.gif

ford gt 500 multumesc pentru informatii ,apropo frumoasa masina ford gt 500 smile.gif iti recomand sa incerci si tu ce am facut eu poate scapi de vibratii.

This post has been edited by Francisc 2: 30 Jun 2010, 22:11


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian_19
post 21 Sep 2010, 11:14
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 21 October 08




incerc sa fac si eu chestia asta la suporti,cu impinsul motorului inspre bord cu o ranga,dar nu am cheie dinamometrica.cam cat inseamna 110Nm?strans tare ca la roti sau mai moale asa, "la mana"???


--------------------
Renault Laguna II 2.2 DCI 150 CP 2003/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy_popescu
post 21 Sep 2010, 12:30
Post #307


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 11 September 08
From: Targu Jiu




QUOTE(Lucian_19 @ 21 Sep 2010, 11:14)
incerc sa fac si eu chestia asta la suporti,cu impinsul motorului inspre bord cu o ranga,dar nu am cheie dinamometrica.cam cat inseamna 110Nm?strans tare ca la roti sau mai moale asa, "la mana"???
*




din ce a zis Francisc 2, cred ca trebuie sa tragi de motor cativa milimetrii in fata adica spre botul masinii nu spre bord, cel putin asa am facut eu, dar tot nu am scapat de vibratii, singura solutie pe care am gasito a fost prin adaugarea a 2 saibe de o parte si alta a axului bucsei si acum pot spune ca am scapat de vibratii la relantii...


--------------------
Renault Laguna 3 2013 2.0 dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ardelut
post 21 Sep 2010, 19:49
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 21 September 08




Am o întrebare legată de problema asta . Am profitat de faptul că am schimbat uleiul și am verificat și acea bieletă antibalans de sub motor . Pare cam slăbită , dar nu e la cutie cum mă așteptam din descrierea ei ci la extremitatea cealaltă a motorului , cam sub bucșa suport motor de sus . Care-i poziția ei normală ?! Așa-i și la voi sau am eu o altă variantă ? E motorul de 107 cp .


--------------------
Renault Laguna 2 2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw - MS 07 NAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 22 Sep 2010, 21:44
Post #309


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




presupun ca stii care este acea bucsa ,smile.gif e defapt bieleta (fig. 10)

This post has been edited by Francisc 2: 22 Sep 2010, 21:46

Attached thumbnail(s)
suport_motor_sus.jpg ( Size: 71.02k ) Number of downloads: 1154


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 23 Sep 2010, 08:57
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(ardelut @ 21 Sep 2010, 19:49)
Am o întrebare legată de problema asta . Am profitat de faptul că am schimbat uleiul și am verificat și acea bieletă antibalans de sub motor . Pare cam slăbită , dar nu e la cutie cum mă așteptam din descrierea ei ci la extremitatea cealaltă a motorului , cam sub bucșa suport motor de sus . Care-i poziția ei normală ?! Așa-i și la voi sau am eu o altă variantă ? E motorul de 107 cp .
*


Acolo e la toate..daca are joc ar trebui sa o schimbi.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 9 Nov 2011, 12:48
Post #311


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Alte probleme.... mad.gif
Vibreaza tot bordul cand sta turatia la 800, daca o accelerez foarte putin dispare vibratia.
Am schimbat reper 10 si 7 din poza de mai sus (Mesaj #309) prin aprilie 2010 si par ok. Probabil nu am reusit eu sa o pozitionez cum trebuie (la bucsa 7 ma refer)?
De vibratia bordului am trecut cu vederea dar de ceva vreme se zdruncina motorul cand opresc masina, nu face asta tot timpul, are momente si momente. Cateodata se opreste asa frumos...
Nu stiu daca are legatura tamponul nr. 3 (hidroelastic). Ce rol are? Nu stiu nici care este pozitia lui de nou...
Eu am avut rupt surubul de la catalizator si l-am sudat si mi-e frica ca de la aceste smucituri ale motorului cand il opresc sa nu sa duca iar sudura aia...

Astept mai multe pareri.

This post has been edited by super98: 9 Nov 2011, 13:57

Attached thumbnail(s)
DSC01751.JPG ( Size: 2.52mb ) Number of downloads: 1083


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy_popescu
post 17 Nov 2011, 17:03
Post #312


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 11 September 08
From: Targu Jiu




Si eu am aceeasi problema, am schimbat bucsa 7 anul trecut iar de cand cu vremea rece iar a inceput sa vibreze, mai rau face la plecarea de pe loc, si mai urat face la plecarea din rampa, parca se rupe bordul si caroseria asa face de urat....chiar nu stiu ce sa mai schimb...cred ca o sa schimb si bieleta nr. 10...

mi-e frica sa nu fie altceva mai nasol, gen volanta....


--------------------
Renault Laguna 3 2013 2.0 dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 9 Dec 2011, 19:45
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




salutare am si eu o problema cu vibratul bordului, am schimbat bucsa de la suportul moror din partea stanga cum te uiti spre motor (langa filtu motorina) si acum doua saptamani am schimbat si suportul care vine prins sub cutia de videze (antibalans) dupa scimbare nu a mai vibrat o perioada dar acum a inceput sa imi vibreze mai tare ca inainte. de la ce sa fie? sa fie suportul de la cutie?
am pus masina lanaga alta si m-am uitat la motor si ala nici nu se vede vibrand in schimb al meu se vede foarte tare
am vazut ca cineva vorbea de volanta si ma intrebam daca ar fi de la volanta nu ar trebui sa se simta vibratiile in pedala de ambreaj? ceea ce la mine nu se simte



--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galmati
post 11 Mar 2014, 13:33
Post #314


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 10 February 14




Salut! Am vb cu vf1bg0 dar nu ma are bucsi. Mai are cineva bucsa originala de la suport? Am montat bucsa echivalenta pe TED-GUM cod 00586033 dar nu isi face treaba prea bine. Transimte multe vibrati in caroserie cand motorul este rece. La cald se amelioreaza insa daca dau bieleta jos cu totul vibratiile dispar cu desavarsire in orice conditii -> porniere de pe loc, frana de motor, accelerare, etc.

Mersi!


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - lag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 11 Mar 2014, 19:28
Post #315


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




vibratii in caroserie mai primesti si de la bucsa de jos ..


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 11 Mar 2014, 19:54
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Nu exista doar bucsa originala de la suport.
Dar oricum, chestia aia pe care ai pus-o tu... nu prea seamana deloc cu ce trebuie.
Exista, in schimb, mai bune. biggrin.gif

This post has been edited by andu911: 11 Mar 2014, 19:56


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galmati
post 13 Mar 2014, 10:07
Post #317


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 10 February 14




Stiu ca nu seamana, insa astia de la piese numai pe asta o gaseau si am zis sa o incerc. Isi face treaba oarecum in sensul ca nu se mai transmit vibratiile majore la pornire insa se transmit multe vibratii mai "inalte"/dese sa zic asa. La oprirea motorului pocneste chiar rau. Am schimbat si suportul de jos de la cutie.
Codurile ce le-am gasit eu pentru aftermarket sunt:
OPTIMAL F8-6666
3RG 40697
CAUTEX 021164
FLENNOR FL5555-J
MALO 188561
Metalcaucho 05216
ORIGINAL IMPERIUM 36553
STC T405216
VAICO V46-0585

Ma gandesc totusi sa imi comand de la adi68.
@andu911: La care te referi cand zici mai bune?

This post has been edited by galmati: 13 Mar 2014, 10:08


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - lag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Mar 2014, 10:25
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Pai uite ce diferenta este intre una normala si cea pe care ai montat-o tu.

Attached thumbnail(s)
2412603.jpg ( Size: 7.8k ) Number of downloads: 590
241791_A_N.jpg ( Size: 4.46k ) Number of downloads: 566


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galmati
post 13 Mar 2014, 10:29
Post #319


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 10 February 14




Asta am vazut-o si eu de cand am luat bucsa in mana. Initial am vrut sa o dau inapoi.
Ma refeream la bucsile aftermarket care seamana cu cea originala nu inventia asta ce am luat-o eu. Care e mai buna, mai fiabila, amortizeaza mai bine, etc...?


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - lag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Mar 2014, 10:40
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Nu cred ca e cineva pe-aici care sa fi facut asemenea experimente.
Ideea e ca probleme sunt in special la masinile care au arcurile de la volant tasate. Chiar daca volantul e bun, in sensul ca nu face zgomote dubioase, arcurile nu mai amortizeaza plecarile de pe loc, iar la cuplarea ambreiajului , trepidatiile motorului vor fi ceva mai pronuntate.
Adica, sa nu te astepti la vreo minune, din moment ce cuplarea se face fara nicio amortizare.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PuscasMarin
post 13 Mar 2014, 11:01
Post #321


Membru cotizant


Group: Members
Posts: 398
Joined: 26 February 08
From: Brasov




Am luat bucsa suport motor aftermarket de pe Bursa de la userul autonicu.
Dupa montare s-au redus considerabil vibratiile la plecarea de pe loc.

Numai bine !


--------------------
Renault Laguna Expression Grandtour 1.9 dci 2004 F9Q670
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galmati
post 13 Mar 2014, 12:22
Post #322


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 10 February 14




Am uitat sa specific ca au disparut vibratiile la pornirea de pe loc chiar si cu bucsa asta pe care o am acum. Problema e la relanti , mai ales la rece cand motorul vibreaza mai mult, aceste vibratii nu sunt amortizate de bucsa in cauza, ea fiind plina. Am incercat cu bieleta data jos de pe masina si parca sunt in S class in toate situatiile: motor rece, cald, frana de motor, accelerare, pornire, etc... vibratii 0.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - lag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 13 Mar 2014, 15:13
Post #323


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




problema cu vibratiile la relantiu sunt si de la bucsa se jos..vezi sub motor


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galmati
post 13 Mar 2014, 17:16
Post #324


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 10 February 14




E nou am scris si mai sus. Singura problema e bucsa asta plina. O sa o schimb cat de curand.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - lag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
holtandrei
post 15 Mar 2014, 10:28
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 13 April 13




Salut volegi, referitor la tampoane motor:

eu am cutie automata si daca un tampon nu lucreaza cum trebe una-doua incepe sa tremure ceva prin masina

De fabrica marca de tampoane este hutchinson, cand le comandati o sa vedeti ca seriile de original reno si emblema is slefuite

Eu am schimbat toate si sa facut liniste si pace

Sa fiti atenti ce cod de culoare va comandati, sa fie pt masina voastra ( cod de culoare este pata de culoare de pe tampon , poate fi albastru, rosu .... )

am schimbat si unu cate unu si se tot rupeau pt ca erau toate uzate, inafara de cel de la cutie, acela nu se prea duce


pt andu911 - degeaba schimbi doar bucsa, in 4000km va juca din nou, eu asa am patit-o, ial cu support cu tot, recomand


Cand bucsa de jos e dusa ( anti balans ) si cel de sus e dus, inpreuna cu partea care vine pe tamponul hidraulic din drapta

Cand cel hidraulic din dreapta e uzat, bate motorul in caroserie indiferent ca e la relanti sau in mers, la anti balans o sa bata doar la plecare de pe loc si frana motor

This post has been edited by holtandrei: 15 Mar 2014, 10:38

Attached thumbnail(s)
photo_1.JPG ( Size: 863.17k ) Number of downloads: 483
photo_2.JPG ( Size: 544.58k ) Number of downloads: 137


--------------------
Renault Laguna II Grandtour 2.2 DCi 2003 / Dynamique - BH 59 EIH
If there is no struggle, there is no progress.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galmati
post 15 Mar 2014, 11:50
Post #326


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 10 February 14




Eu am luat suportul de jos de la cutie pe Febi si de asemenea avea seriile slefuite.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - lag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 15 Mar 2014, 21:26
Post #327


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




QUOTE(holtandrei @ 15 Mar 2014, 10:28)
Salut volegi, referitor la tampoane motor:

eu am cutie automata si daca un tampon nu lucreaza cum trebe una-doua incepe sa tremure ceva prin masina

De fabrica marca de tampoane este hutchinson, cand le comandati o sa vedeti ca seriile de original reno si emblema is slefuite

Eu am schimbat toate si sa facut liniste si pace

Sa fiti atenti ce cod de culoare va comandati, sa fie pt masina voastra ( cod de culoare este pata de culoare de pe tampon , poate fi albastru, rosu .... )

am schimbat si unu cate unu si se tot rupeau pt ca erau toate uzate, inafara de cel de la cutie, acela nu se prea duce
pt andu911 - degeaba schimbi doar bucsa, in 4000km va juca din nou, eu asa am patit-o, ial cu support cu tot, recomand
Cand bucsa de jos e dusa ( anti balans ) si cel de sus e dus, inpreuna cu partea care vine pe tamponul hidraulic din drapta

Cand cel hidraulic din dreapta e uzat, bate motorul in caroserie indiferent ca e la relanti sau in mers, la anti balans o sa bata doar la plecare de pe loc si frana motor
*





deci care e vinovatul de sus? cel de pe"caroserie" sau ala de aluminiu?


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
holtandrei
post 16 Mar 2014, 10:40
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 13 April 13




In marea cazurilor cel din aluminiu, si recomand sa il iei cu aluniniu cu tot, nu numai bucsa


--------------------
Renault Laguna II Grandtour 2.2 DCi 2003 / Dynamique - BH 59 EIH
If there is no struggle, there is no progress.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galmati
post 16 Mar 2014, 11:16
Post #329


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 10 February 14




Sincer nu vad cum bucata aia de aluminiu poate avea vreu defect. Atata timp cat dimensional este intacta nu are ce sa bata. Poate ti l-au montat ma bine pe cel nou, in sensul ca bieleta sta in pozitie normala, cu surubul care strange bucsa in pozitie perfect centrala, astfel bucsa semi plina are posibilitatea sa atenueze vibratiile motorului. In momentul in care bieleta este prinsa prost pe caroserie interiorul bucsi sta apropiat de exterior, astfel bucsa va bate.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - lag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi68
post 16 Mar 2014, 13:07
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.014
Joined: 16 September 11




Pentru trepidatii la pornirea de pe loc si la relanti eu schimb numai bucsa din suport si scap de trepidatii.
Se gaseste foarte simplu problema trepidatiilor, ma uit la bucsa din suport sa vad daca nu sunt rupte intariturile din bucsa.

This post has been edited by adi68: 16 Mar 2014, 13:08


--------------------
Renault Megane 2 2007 - B07ADI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 9 10 11 12 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 04:15
Dacia