Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Vibratie bord, La pornirea de pe loc

Dan73
post 4 Nov 2008, 16:57
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pai nici eu nu mai am trepidatiile alea suparatoare si zgomotoase la plecarea de pe loc insa tremurul ala de la relanti, care nu e prea puternic incat sa bata la ochi, a aparut tot prin primavara cand am schimbat tampomul si bieleta si nu prea am stiut de ce sa il leg iar inginerii de prin service-uri nici nu au emis vreo parere decat "e diesel". Eu ma gandeam mai mult la partea de alimentare (injectoare, regulator presiune, sorbul din rezervor) insa poate are dreptate Andu. In orice caz masina nu tremura absolut deloc inainte insa cand a venit frigul prin toamna trecuta au inceput trepidatiile alea la plecarea de pe loc, un carait la accelerari bruste si niste cloncanituri la atunci cand calcam ambreiajul mai brusc in treapta 1 treburi de care s-a dovedit responsabila bieleta aia inferioara. Asta noua cred ca e Swag si a fost vreo 115 lei. Problema e ca uneori mai variaza intensitatea tremurului dar poate ca si motorul vibreaza si el mai tare sau mai incet in functie de ce ii dai sa pape. Insa eu sunt un om destul de pretentios si poate tremurul asta usor pentru altii nu ar fi o problema. Saptamana trecuta am fost cu masina la un test la Total Diesel Service si a naibii acolo nu mai tremura aproape deloc.

This post has been edited by dan73205: 4 Nov 2008, 17:10


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 5 Nov 2008, 10:35
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




salut ...vad ca aprox 95% din postari se refera doar la Diesel ..intreb si banuiesc ca dpdv (dat nr.detinatori LAg 2 diesel1,9 /benzina )statistic e Ok aceasta pondere ....la benzinare a mai schimbat cineva suportul dreapta motor (cel situat sub baterie ) respectiv bieleta inferioara suport motor...?
eu am schimbat doar tamponul hidroelastic respectiv bieleta superioara anticuplu si vibratiile s-au AMPLIFICAT

6 Nov 2008, 09:35:
impresii dupa 2 zile de rulat in bucuresti fara bileta..SERENITATE...am comandat bieleta inferioara si tamponul elestc de pe CV...apoi experimentele RENO continua..e prima masina la care tampoanle trebuie schimbate in 80K Km. la 130km ma gandesc ca si motorul trebuie schimbat doar e un consumabil....adio reno...ramai cu tampoanele...

This post has been edited by lagunez: 6 Nov 2008, 09:35


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 14 Nov 2008, 09:32
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




nici o reactie printre posesori..am facut rost de faimoasele :bieleta inferioara & tampon CVM si am ajuns la setul complet de "sustinere"motor schimbat...(in curand sapt. viitoare )...in rest dupa aprox 2 sapt de mers fara bieleta anticuplu superioara..serenitate in mers si la relanti..daor o zdruncinatura groazanica la pornire si mai ales la pornirea in rampa..(suspectez ambreiajul ..dar parca asta daca patina..trebuia sa se maifeste altfel..poate fi volanta...?) AL naibii de ambreiaj se poate regala ceva la el sa nu mai prinda asa de SUS ??? (stiu ca-i hydraulic dar e groaznic cu "prinsul lui asa de sus.."?)


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 17 Nov 2008, 11:39
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




no news ?


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghita1984
post 18 Nov 2008, 23:04
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 24 June 08




deci daca ambreajul tau e hidraulic asta e finalul lui.nu se poate ragla dar se poate schimba! asa se manifesta o placa de presiune dusa...pleaca din ce in ce mai sus pana nu mai intra in viteza deloc


--------------------
dacia logan 2006 - is-22-ghi
dacia logan,renault laguna 2 1.9 dci 160 cp,peugeot 607 200 cp,vw bora 1,9 tdi 130 cp,audi a8 4.2 v8 380 cp si o bicicleta 1 cp!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 19 Nov 2008, 10:21
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




ambreiajul e aproape nou..max 25km de la schimbare (schimbat kit placa /disc plus rulment la 57k si acum am vreo 83km schimbat cam degeaba ) problema e ca de intrat- intra ...doar ca "prinde " sus in prima 1/3...a cursei...


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 19 Nov 2008, 11:10
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Dar pana acum nu prindea la fel?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 19 Nov 2008, 12:46
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




ba da de noua a prins f.sus ( wink.gif ) dar am considerat-o din ciclul leguasa face toate legumele..fara posibiltate de reglaj... wacko.gif e normal ?


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghita1984
post 19 Nov 2008, 14:16
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 24 June 08




incearca sa faci o aersire la ambreaj.stutul de aerisire e pe sub baterie pe acolo...ai sa-l gasesti tu.e accesali principiu ca la frana.pedala,dat drumu pedala dar drumu...si tot asa


--------------------
dacia logan 2006 - is-22-ghi
dacia logan,renault laguna 2 1.9 dci 160 cp,peugeot 607 200 cp,vw bora 1,9 tdi 130 cp,audi a8 4.2 v8 380 cp si o bicicleta 1 cp!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 19 Nov 2008, 14:21
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Asta cu aerisitul e pentru situatia inversa, adicatelea atunci cand ambreiajul prinde prea jos. Am aerisit eu si acum prinde ca inainte, cam pe la mijlocul cursei.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 19 Nov 2008, 15:39
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




am verificat ochiometric ambreia-jul si nu am observat nici pierderi,pedala isi face functia fara smucituri..revine la pozitia initiala fara nici o problema ..doar aspectul asta excesiv de deranjat al cursei active in treimea superioara..asa facea si inainte de a schimba kitul ( mai putin volanta..) unii camionagii considerau asta pe vremuri un avantaj (am condus TAB in armata si chiar stiu ce-i ala dublu ambreiaj..)!!masina este in service si astept verdictul cu privire la ambreiaj (daca e ceva real ) (schimb acum si bieleta anticuplu inferioara si tamponul inferior ...)


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 19 Nov 2008, 17:23
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Care e ala tamponul inferior si pe unde e? Cumva ala cu nr 13, adica din partea dreapta a imaginii de mai jos? Ce manifestari iti dadea?

Attached thumbnail(s)
bucsa.JPG ( Size: 70.18k ) Number of downloads: 863


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pauleta18
post 20 Nov 2008, 00:25
Post #163


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 19 July 08
From: Vulcan HD




la mine baraie ceva inauntru daca tin de plasticu de langa parbriz nu mai face...sunt greieri idioti cred...cum pot scapa de ei...?asta face doar dimineata pana se incalzeste in masina dupaia linistete totala


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCI Dinamique ,2001,120cp - HD-08-DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 20 Nov 2008, 08:22
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




pt. mine tamponul inferior era Nr.16 iar bieleta inferioara e rep.nr. 10 le-am schimbat si
trosnitura la plecare de pe loc s-a diminuat mult mult de tot..din nefericire vibratiile au reaparut in sasiu deoarece a fost reconectata bieleta superioara...am verificat motorul..este mai mult decat bine in parametrii...masina acum pare mai ïnchegata " a disparut balansul de la motor dar revin..prin conectarea din nou a bieleletei superioare vibratiile au reaparut..diminuate dar sunt prezente la relanti in habitaclu...am verificat bieleta veche inferioara originala si era varza...adica puteai sa misti bucsile cu doar degetele iar tamponul inf.era carpa...
Ca simpton general..inainte de schimbare a rep de mai sus..masina la punerea in miscare avea.sau cel putin eu asa il percepeam ca un balans al motorul ce la accelerari mai bruste lovea ceva metalic..oricum iti dadea de asemenea senzatia ca intra o limitare pt ca masina parca sarea ca o capra de pe loc..era ca o manifestare de ambreiaj (placa )pe duca..cum am amintit asa facea si inainte si dupa schimbul de kit de ambreiaj...
Acum o intrebare..pot fi vibratiile care inca mai sunt prezente...cauzate de volanta..ma refer atat la o descentrare de volanta cat si la grija excesiva de a nu cala motorul la fiecare pornire de pe loc ?


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 30 Nov 2008, 21:16
Post #165


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Eu mor, trepidează la plecarea de pe loc ca și o vacă în călduri! 022.gif 251.gif Și nu știu ce poate avea, m-am uitat la toate părțile de sus, dar fără să sesizez nimic la nelocul lui...


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markoone
post 30 Nov 2008, 21:55
Post #166


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 30 November 08




Salut sunt nou pe forum si as dori sa intreb si eu daca ati reusit careva sa scapati de acea tribidatie la plecarea de pe loc


--------------------
laguna II laguna II 2001 / hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 30 Nov 2008, 22:16
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pai daca citeai mai sus aflai ca au scapat cativa de ea. Eu unul am scapat.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 30 Nov 2008, 22:23
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08




sunt 6 pagini, deci daca nici de acolo nu va dati seama e mare problema.
p.s. si eu am scapat biggrin.gif


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 30 Nov 2008, 23:06
Post #169


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Am priceput ca ați scăpat, dar chestia e că toate soluțiile au constat în schimbul a unor piese destul de scumpe... :|


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
"Besti@!"
post 7 Jan 2009, 14:20
Post #170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 3 June 08




De 1 luna am si eu o vibratie in bord (undeva in interior ).
Treaba asta se intampla numai daca tin turatia la 1.200 in stationare si in mers. La gropi nu se aude nimic.
E un sunet de ploastic undeva in spatele ceasurilor (parca / nici nu imi pot da seama de unde vine exact).
Aveti idee ce bucatica misca pe acolo?


--------------------
Renault Laguna II 2005 Versiune 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinush
post 8 Jan 2009, 16:43
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 27 December 08




tot asa face si loganul meu de la munca ....mi-au zis ca discul nu e strans bine sau nusth ...ceva asemanator .....daca plec doar din ambreiaj ...imi zguduie bordul ...dar daca accelerez putzin cand plec nu il mai zguduie :-?? nusth mai multe biggrin.gif bafta


--------------------
renault laguna 2 2003 1.9 dci - mh 85 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Jan 2009, 09:56
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(dan73205 @ 4 Nov 2008, 16:57)
Pai nici eu nu mai am trepidatiile alea suparatoare si zgomotoase la plecarea de pe loc insa tremurul ala de la relanti, care nu e prea puternic incat sa bata la ochi, a aparut tot prin primavara cand am schimbat tampomul si bieleta si nu prea am stiut de ce sa il leg iar inginerii de prin service-uri nici nu au emis vreo parere decat "e diesel". Eu ma gandeam mai mult la partea de alimentare (injectoare, regulator presiune, sorbul din rezervor) insa poate are dreptate Andu. In orice caz masina nu tremura absolut deloc inainte insa cand a venit frigul prin toamna trecuta au inceput trepidatiile alea la plecarea de pe loc, un carait la accelerari bruste si niste cloncanituri la atunci cand calcam ambreiajul mai brusc in treapta 1 treburi de care s-a dovedit responsabila bieleta aia inferioara. Asta noua cred ca e Swag si a fost vreo 115 lei. Problema e ca uneori mai variaza intensitatea tremurului dar poate ca si motorul vibreaza si el mai tare sau mai incet in functie de ce ii dai sa pape. Insa eu sunt un om destul de pretentios si poate tremurul asta usor pentru altii nu ar fi o problema. Saptamana trecuta am fost cu masina la un test la Total Diesel Service si a naibii acolo nu mai tremura aproape deloc.
*




Dane, cat m-am chinuit s-a scot timoneria cand s-a stricat, am zis sa las si motorul mai jos sa mai obtin 1-2 cm in plus, spatiu.
Ca sa las motorul in jos, am demontat dracia aia de tampon de 4 milioane.

Dupa ce am terminat de reparat masina, le-am pus la loc. Numai ca dupa vreo 2 zile cand stateam la semafor mi-am dat seama ca trepideaza bordul la ralanti, mai tare decat inainte.

Azi dimineata, din lipsa de ocupatie, m-am dus si-am incalzit masina, am dat cateva ture prin cartier, ca sa se incalzeasca motorul sa ajunga in turatia normala si m-am apucat de treaba.

Ce trebuie sa faci ?
Slabesti toate cele 5 suruburi. Nu mult, sa nu pice motorul. biggrin.gif Dupa care le strangi mai intai pe cele cu albastru. Primul fiind cel cu sageata. Il strangi definitiv. Apoi le strangi si pe celelalte doua.
Pornesti motorul si incepi sa strangi suruburile rosii. Primul cel cu sageata, apoi celalalt.
Cauciucurile alea de la tampoane sunt foarte sensibile si daca stau in tensiune transmit vibratiile in masina.



This post has been edited by andu911: 9 Jan 2009, 09:57

Attached thumbnail(s)
dan.JPG ( Size: 125.73k ) Number of downloads: 1040


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 9 Jan 2009, 10:34
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Interesant.
Azi plec la parinti in provincie dar o sa dau print la postul si poza ta si maine o sa incerc. Chiar sunt curios. .
La mine s-a umblat acolo in doua situatii: cand am schimbat distributia si cand am schimbat chiar tamponul ala. La tine s-a diminuat vizibil tremuratul? Banuiesc ca la ordinea aia de strans suruburile ai ajuns prin incercari.
De cat era cheia pe care ai folosit-o? S-ar putea sa nu am si sa trebuiasca sa cumpar.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Jan 2009, 10:47
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




una de 18 si una de 16 sau 17

Da, nu se mai simte ca inainte. Adica a revenit la normal. Nu era o vibratie foarte accentuata. Daca nu cunosteai masina, nu iti dadeai seama de ea.

This post has been edited by andu911: 9 Jan 2009, 10:48


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 9 Jan 2009, 11:18
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Cred ca merge cu o cheie de roti in cruce. Acum sa stii ca m-am urcat intr-un 406 (mai nou si cu mai putini km) si tremura si ala, nu ca a mea, dar avea un tremur. Problema care ma sacaia pe mine e ca inainte nu se simtea nimic in masina mea iar tremurul asta a aparut destul de brusc deci nu putea fi pus pe seama imbatranirii masinii cum mi-au zis unii mecanici..."e diesel dom'le si are si ea niste km". Nici nu are prea multi dealtfel....124000.

This post has been edited by dan73205: 9 Jan 2009, 11:20


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Jan 2009, 11:52
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




de fapt ideea mea a pornit de la niste urme pe care le-am vazut in gaurile alea trei

saibele respective nu erau exact in locul unde fusesera inainte, erau cu vreo 2-3mm intr-o parte

iar bieleta aia, cred ca se regleaza cel mai bine cu motorul pornit, fiindca ea chiar are o toleranta de vreo 2cm

Mie imi tremura bine, vedeam asta la linia dintre bord si parbriz.

This post has been edited by andu911: 9 Jan 2009, 11:54


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 9 Jan 2009, 12:08
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




OK, o sa incerc sa pun masina intr-o pozitie cat mai aproape de orizontala si sa fac si eu treaba asta. Sper sa fie suficienta priceperea pe care o am si sa nu stric mai tare, adica sa vibreze mai tare decat acum. Multumesc.

This post has been edited by dan73205: 9 Jan 2009, 12:33


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 11 Jan 2009, 17:42
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Am incercat si eu figura si a mers numai ca din exces de zel am mai incercat odata figura....reusisem mai bine prima oara....tremurul aprpape ca disparuse.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jamaica
post 7 Apr 2009, 18:22
Post #179


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 22 February 08




puneti si voi o poza cu tamponul inferior sa vad si eu unde e situat ca nu il vad pe acolo,va rog


--------------------
Renault Laguna || 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 6 Jun 2009, 23:38
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




poate te ajuta poza asta

Attached thumbnail(s)
TTTTT.JPG ( Size: 139.79k ) Number of downloads: 869


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 07:12
Dacia