Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

140 Pages « < 132 133 134 135 136 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Megane 3

cezarapostol
post 30 Nov 2012, 16:30
Post #3991


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(SorinCT @ 30 Nov 2012, 15:23)
Ia un magnet si da cu el pe langa impuritatile alea si vezi cum reactioneaza. Daca sunt impuritati rezultate uzurii mecanice e cam nasol. Orice motor va dezvolta astfel de impuritati dar in limite acceptabile. Daca e mizerie, investigheaza sursa. Ai facut schimbul de ulei in reprezentanta?
*


Da, am facut la reprezentanta. Am schimbat un ulei semisintetic cu unul full sintetic.Chestia e ca nu imi stransese bine busonul ala de golire baie si am schimbat garnitura inca o data. De aceea,cand a schimbat garnitura ,o parte din ulei la scurs intr-un recipient curat si dupaia l-a pus iara.

This post has been edited by cezarapostol: 30 Nov 2012, 20:46


--------------------
renault megane 3 2012 1.6 16v Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Dec 2012, 21:30
Post #3992


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu zic ca n-are nimic. tongue.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarapostol
post 3 Dec 2012, 11:03
Post #3993


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 1 Dec 2012, 21:30)
Eu zic ca n-are nimic. tongue.gif
*


Probabil,dar e ciudat ca am inceput sa vad mizeriile alea dupa ce a dat uleiul jos si l-a pus iar...


--------------------
renault megane 3 2012 1.6 16v Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trak-X
post 3 Dec 2012, 22:48
Post #3994


The IT Guy


Group: Members
Posts: 115
Joined: 28 September 12
From: Bucuresti




Poate recipientul in care a scurs uleiul avea acele impuritati si automat ti-au intrat in motor.


--------------------
Renault Kadjar - B 121 NCS 2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD
Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE

"Pe fata bare, pe spate bare
Juri ca e cea mai placuta inchisoare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarapostol
post 3 Dec 2012, 22:53
Post #3995


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(Trak-X @ 3 Dec 2012, 22:48)
Poate recipientul in care a scurs uleiul avea acele impuritati si automat ti-au intrat in motor.
*


Am stat cu ochii pe mecanic...a spalat bine vasul ala,la uscat,etc...oare ce vad pe joja sa fie din uleiul initial al masinii(din fabrica a venit cu 10w40-semisintetic) iar eu am pus un full sintetic 5w40? Pentru ca la schimb niciodata nu curge tot uleiul din baie,e posibil sa fi ramas niste ulei. Ma gandesc ca in momentul cand dai drumul la baie sa curga,prima data curge ce este pe fund.Daca dupa aia l-a pus iar,e posibil ce vad acum sa fie particule din vechiul ulei.


--------------------
renault megane 3 2012 1.6 16v Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 5 Dec 2012, 13:45
Post #3996


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Vreo idee de la ce ar putea fi zgomotul asta? Se aude pe dreapta, mai ales dupa ce sta nemiscata cateva ore.

Am fost cu ea in service de cateva ori. Mi-au schimbat amortizoarele spate intre ele... nici o schimbare. S-au gandit ca ar fi frana de mana (desi mie mi s-ar fi parut logic sa faca zgomot la plecarea de pe loc cand sa zicem ca s-ar debolca, nu la prima denivelare), am lasat-o peste noapte fara frana de mana trasa... nici o schimbare. Oricum, pentru ca inca mai e in garantie nu ma las pana nu mi-o rezolva.

This post has been edited by Highwayman: 5 Dec 2012, 13:46

Attached File(s)
Attached File  zgomote_M3.wmv ( 7.01mb ) Number of downloads: 151


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 5 Dec 2012, 15:06
Post #3997


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Tampanele de la amortizoarele spate? sau flansele? nu stiu cum este la Megane, dar la Citroen am avut probleme cu tampoanele care s-au schimbat.


--------------------
Lexus CT200h - XX-XXX-LEX Eco/2011
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 5 Dec 2012, 20:28
Post #3998


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Suspectez bara antiruliu spate, cea care rigidizeaza stanga-dreapta, pentru ca este singura componenta in miscare atat cand coboara roata dreapta cat si cand coboara roata stanga. Zgomotul nu se modifica (sau dispare) atunci cand coboara ambele roti odata ?
N-am din pacate un PDF cu puntea spate in care sa se vada aceasta bara, si fara nu stiu sa o indic. Zgomotul zic ca vine de la prinderea barii la capete, acolo probabil freaca fier pe fier.

Ce seamana masina cu a mea. biggrin.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 5 Dec 2012, 21:34


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 5 Dec 2012, 20:53
Post #3999


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Cand cobor cu ambele roti in acelasi timp nu face zgomot, sau cel putin asa mi se pare mie. Azi le-am lasat-o din nou in service sa o tina ei peste noapte si sa vada cum face dimineata. Sper sa-si dea seama ce are.
Da Laurentziu83 laugh.gif


This post has been edited by Highwayman: 5 Dec 2012, 20:55


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutm82
post 5 Dec 2012, 22:55
Post #4000


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 19 February 06
From: Bucuresti




@Highwayman, fix aceeasi problema am avut si eu. La mine a venit o echipa de la Renault pentru ca cei din service nu i-au dat de cap. Puntea spate cica nu a fost centrata corect. Partea buna a fost ca zgomotul se reproducea cand intram cu ea in service (Meridian Vest) icon_mrgreen.gif . La proba de drum nu s-a reprodus chip.

P.S. Si mai si seamana leit cu a mea tongue.gif


--------------------
Renault Megane 3 1.6 16V - B-yy-XXX Dynamique 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 6 Dec 2012, 00:21
Post #4001


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




De-asta am si facut filmuletul, sa nu zica aia ca am pitici pe creier pentru ca, ca de obicei, in service era tacuta malc.
Trei gemene. cool.gif

This post has been edited by Highwayman: 6 Dec 2012, 00:21


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidelu
post 6 Dec 2012, 15:20
Post #4002


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 20 March 05




QUOTE(Highwayman @ 6 Dec 2012, 00:21)
De-asta am si facut filmuletul, sa nu zica aia ca am pitici pe creier pentru ca, ca de obicei, in service era tacuta malc.
Trei gemene. cool.gif
*



In legatura cu problema semnalata de voi, este posibil sa fie una deja cunoscuta de catre Renault care a si lansat o nota tehnica de remediere a acesteia, in prima faza in tarile din vest unde, urmare a vanzarilor mai mari de Megane, au existat evident si mai multe plangeri ale clientilor decat la noi smile.gif

Reiau pe scurt continutul acesteia :

NOTĂ TEHNICĂ VERDE

TROSNITURI TREN SPATE ÎN RULARE PE DRUMURI CU DENIVELĂRI

DATE TEHNICE
Resentiment client
– Zgomote (trosnituri sau scârțâituri) la nivelul trenului
spate în rulare pe drumuri cu denivelări sau la
coborârea de pe trotuar.

Cauză posibilă
– Trosnitura este provocată de prezența bilelor din
oțel în trenul spate ca urmare a procesului de
fabricație (prelucrare cu jet coroziv).
– Scârțâitura este provocată de frecarea tablelor din
interior ca urmare a mișcărilor de torsiune ale
trenului spate.

Diagnosticare
– Reproduceți zgomotul coborând vehiculul de pe
trotuar sau în rulare pe drumuri cu denivelări.
Dacă zgomotele sunt prezente, aplicați Nota Tehnică.

Operație de realizat
Descriere operație
INJECȚIE DE SPUMĂ TEROFOAM ÎN TRENUL
SPATE

Mai departe este descris procesul de injectare a acestei spume expandabile. Se gaureste puntea spate catre extremitati la niste cote clar prestabilite (diametru gaura 7 mm, distanta fata de capetele puntii etc) pentru a nu-i afecta integritatea structurala.

Se injecteaza spuma in interiorul puntii prin cele 2 gauri create, care ulterior sunt reastupate cu agrafe.

Se lasa masina suspendata, fara a atinge solul, timp de 12 ore pentru ca spuma sa se intareasca. Se efectueaza un test de drum pentru a verifica daca zgomotul a disparut.

Ca fapt divers, problema pune produce doar un disconfort "acustic" si nu afecteaza corecta functionare a puntii spate

Succes la rezolvarea problemei in service. Sau dati muzica mai tare !


--------------------
M3 Sport Tourer - B-307-CST 1.4 TCE Privilege 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 6 Dec 2012, 15:26
Post #4003


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Multumesc de informatie ovidelu,

<span class='edit'>7 Dec 2012, 14:56:</span>
Astept sa le vina spuma celor de la Autocobalcescu. smile.gif

7 Dec 2012, 22:05:
Asta bine-inteles dupa ce le-am dat textul de la ovidelu, nu reusisera sa-i dea de cap.

This post has been edited by Highwayman: 7 Dec 2012, 22:05


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarapostol
post 13 Dec 2012, 09:11
Post #4004


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 January 10
From: Bucuresti




Stie cineva la cele cu AC (nu clima) tinand cont ca compresorul nu pleaca sub o anumita temperatura,cum se dezabureste masina? Ieri,spre exemplu era aburita toata si am dat de rotilele alea pentru a le pozitiona pe simbolul de dezaburire,dar nimic.......nu cumva totusi in pozitia aia ar trebui sa plece compresorul?

20121213_101120.jpg ( Size: 2.53mb ) Number of downloads: 674


This post has been edited by cezarapostol: 13 Dec 2012, 10:23


--------------------
renault megane 3 2012 1.6 16v Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 13 Dec 2012, 11:37
Post #4005


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




S-ar putea sa spun o prostie...nu sunt sigur 100% dar s-ar putea sa nu iti bage aer rece din cauza ca ai lasat primul buton(din stanga) la maxim pe cald. Da-l la maxim pe rece si vezi daca atunci incepe sa intre aer rece. Eu parca tin minte(ce-i drept la megane 2) ca am facut acelasi lucru candva cu niste ani in urma si ma miram de ce nu vine rece.

This post has been edited by papa_mulo: 13 Dec 2012, 11:38


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarapostol
post 13 Dec 2012, 11:38
Post #4006


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(papa_mulo @ 13 Dec 2012, 11:37)
S-ar putea sa spun o prostie...nu sunt sigur 100% dar s-ar putea sa nu iti bage aer rece din cauza ca ai lasat primul buton(din stanga) la maxim pe cald. Da-l la maxim pe rece si vezi daca atunci incepe sa intre aer rece. Eu parca tin minte(ce-i drept la megane 2) ca am facut acelasi lucru si ma miram de ce nu vine rece.
*


Am incercat si asta. E clar,compresorul nu pleaca sub X grade,dar cum se face dezaburirea masinii atunci? Doar din aeroterma?


--------------------
renault megane 3 2012 1.6 16v Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 13 Dec 2012, 11:47
Post #4007


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Daca zici ca ai incercat si asa, atunci strict la intrebarea pusa de tine nu stiu ce sa iti mai zic, poate te ajuta altii.
Dar referitor la dezaburirea parbrizului pe timp de iarna pot sa iti spun(din ce am observat pe pielea mea) ca AC este doar o solutie doar de urgenta...sa dezaburesti atunci pe loc, in cateva secunde. Dar dupa ce il opresti imediat va aparea din nou condensul si o iei de la capat...si mergi mai mult pe AC iarna.
Solutia e sa bagi aer cald puternic pe parbriz+piciore si sa lasi un geam putin crapat...la inceput se abureste tare dar dupa niste minute(destul de multe) condensul se evapora de pe parbriz si problema dispare pt restul zilei respective. Are legatura si cu baltile create la picioare pe presuri, d'aia am zis sa bagi si la picioare.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarapostol
post 13 Dec 2012, 12:34
Post #4008


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(papa_mulo @ 13 Dec 2012, 11:47)
Daca zici ca ai incercat si asa, atunci strict la intrebarea pusa de tine nu stiu ce sa iti mai zic, poate te ajuta altii.
Dar referitor la dezaburirea parbrizului pe timp de iarna pot sa iti spun(din ce am observat pe pielea mea) ca AC este doar o solutie doar de urgenta...sa dezaburesti atunci pe loc, in cateva secunde. Dar dupa ce il opresti imediat va aparea din nou condensul si o iei de la capat...si mergi mai mult pe AC iarna.
Solutia e sa bagi aer cald puternic pe parbriz+piciore si sa lasi un geam putin crapat...la inceput se abureste tare dar dupa niste minute(destul de multe) condensul se evapora de pe parbriz si problema dispare pt restul zilei respective. Are legatura si cu baltile create la picioare pe presuri, d'aia am zis sa bagi si la picioare.
*


La Scenicul 2 pe care l-am avut,pleca AC la orice temperatura,dezaburirea se facea imediat. La asta vad ca au schimbat. Probabil tot pentru ecologie sau consum.....


--------------------
renault megane 3 2012 1.6 16v Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 13 Dec 2012, 14:01
Post #4009


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(cezarapostol @ 13 Dec 2012, 11:38)
Am incercat si asta. E clar,compresorul nu pleaca sub X grade,dar cum se face dezaburirea masinii atunci? Doar din aeroterma?
*


da caldura la maxim si lasa sa sufle la maxim numai sus la parbriz.Eu la megane 2 nu prea folosesc dezaburirea, las auto pe 22 si se dezabureste foarte ok...Nu ma intereseaza daca pleaca ori nu Ac'ul.

This post has been edited by M i h a i: 13 Dec 2012, 14:02


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarapostol
post 13 Dec 2012, 17:30
Post #4010


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(M i h a i @ 13 Dec 2012, 14:01)
da caldura la maxim si lasa sa sufle la maxim numai sus la parbriz.Eu la megane 2 nu prea folosesc dezaburirea, las auto pe 22 si se dezabureste foarte  ok...Nu ma intereseaza daca pleaca ori nu Ac'ul.
*


E vorba de intreaga masina: fara AC nu se dezaburesc geamurile laterale si cele din spate nici in 30minute...


--------------------
renault megane 3 2012 1.6 16v Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 14 Dec 2012, 00:23
Post #4011


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




foarte ciudat, ai pus pe recirculare? Normal trebuie sa se dezabureasca si fara Ac, pt ca aeratorul de pe bord sufla aerul in parbriz iar aerul de pe aeratoarele laterale vine direct in geamurile laterale. Ce draq, si la dacie se dezaburea.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarapostol
post 14 Dec 2012, 09:05
Post #4012


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(M i h a i @ 14 Dec 2012, 00:23)
foarte ciudat, ai pus pe recirculare? Normal trebuie sa se dezabureasca si fara Ac, pt ca aeratorul de pe bord sufla aerul in parbriz iar aerul de pe aeratoarele laterale vine direct in geamurile laterale. Ce draq, si la dacie se dezaburea.
*


Nu am dat pe recirculare.


--------------------
renault megane 3 2012 1.6 16v Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 14 Dec 2012, 10:16
Post #4013


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




QUOTE(cezarapostol @ 14 Dec 2012, 09:05)
Nu am dat pe recirculare.
*



Cati km a facut masina de la ultima revizie?


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarapostol
post 14 Dec 2012, 10:18
Post #4014


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(k0b3 @ 14 Dec 2012, 10:16)
Cati km a facut masina de la ultima revizie?
*


Masina are 4000 km la bord...
Eu intrebam daca este normal sa nu porneasca compresorul cand dai pe "dezaburire parbriz".


--------------------
renault megane 3 2012 1.6 16v Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 14 Dec 2012, 10:28
Post #4015


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




QUOTE(cezarapostol @ 14 Dec 2012, 10:18)
Masina are 4000 km la bord...
Eu intrebam daca este normal sa nu porneasca compresorul cand dai pe "dezaburire parbriz".
*



Acel buton de "dezaburire parbriz" este de fapt un shortcut pentru urmatorii pasi:

1. AC on
2. viteza maxima ventilator
3. jet de aer directionat doar spre parbriz
4. pornire dezaburizator spate

Nu stiu daca porneste sau nu compresorul dar la mine masina se dezabureste in maxim 5 minute in partea de fata si cam in 15 minute in rest chiar si la -10 grade (aseara). Uite am sa fac un test azi cu AC OFF sa vad daca e aceeasi performanta.

Ar fi fost interesant sa fi avut un parbriz atermic la Megane, eu unul as fi dat banii pe asa ceva.

Stiu doar ca un simtom al dezaburirii ineficiente este si infundarea filtrului de habitaclu dar la 4.000 km slabe sanse sa fie asa ceva.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperdel
post 14 Dec 2012, 10:37
Post #4016


Membru cu drepturi


Group: Members
Posts: 224
Joined: 20 November 09




QUOTE(cezarapostol @ 14 Dec 2012, 11:18)
Masina are 4000 km la bord...
Eu intrebam daca este normal sa nu porneasca compresorul cand dai pe "dezaburire parbriz".
*


Nu cred că dezaburire parbriz are vreo legătură cu A/C. Pur și simplu circulă aerul cald pe lângă parbriz. Am avut și mașină cu A/C manual și cu automat, și n-am observat să pornească compresorul pentru dezaburire.


--------------------
Renault Megane 3 2009 Dynamique
Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarapostol
post 14 Dec 2012, 16:28
Post #4017


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(k0b3 @ 14 Dec 2012, 10:28)


Nu stiu daca porneste sau nu compresorul dar la mine masina se dezabureste in maxim 5 minute in partea de fata si cam in 15 minute in rest chiar si la -10 grade (aseara). Uite am sa fac un test azi cu AC OFF sa vad daca e aceeasi performanta.


*



Chiar as fi curios sa vezi cum face fara AC pornit.


--------------------
renault megane 3 2012 1.6 16v Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 15 Dec 2012, 17:40
Post #4018


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




QUOTE(cezarapostol @ 14 Dec 2012, 16:28)
Chiar as fi curios sa vezi cum face fara AC pornit.
*



Mai așteaptă vreo 2-3 zile căci momentan în Iași s-a încălzit brutal (+1 grad) și nu mai contează prea mult dezaburirea. Am dat azi fara AC dar nu aveam ce să dezaburesc...


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarapostol
post 15 Dec 2012, 19:33
Post #4019


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(k0b3 @ 15 Dec 2012, 17:40)
Mai așteaptă vreo 2-3 zile căci momentan în Iași s-a încălzit brutal (+1 grad) și nu mai contează prea mult dezaburirea. Am dat azi fara AC dar nu aveam ce să dezaburesc...
*


Ok.Poti incerca sa apesi AC cand e cam 0 grade sa vezi daca pleaca compresorul (se vede si simte pe turatie,auzi tacanit de compresor,etc) si sa dai comanda de "dezaburire" chiar daca nu e aburit,sa vezi ce face. Eu nu cred ca pleaca compresorul in nici unul dintre cele 2 cazuri.


--------------------
renault megane 3 2012 1.6 16v Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 Dec 2012, 22:04
Post #4020


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




La modelele mai noi de Megane 3 se aude clampanitul compresorului cand opresti AC-ul si variaza turatia?
Eu am clima automata si, cand dezactivez compresorul de AC, nu se intampla absolut nimic la temperaturile astea, doar vara simt ca nu mai baga rece, daca merg cu viteza constanta nici consumul instantaneu nu variaza, mai degraba variaza functie de inclinarea drumului.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Discutati numai despre Megane 3 si nu despre Laguna sau alte modele... De asemenea, fara versusuri. Topicul a fost curatat, si s-au aplicat sanctiuni usoare. De acum inainte se lasa cu suspend.


--------------------
Go to the top of the page
140 Pages « < 132 133 134 135 136 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 03:22
Dacia