Renault Megane 3
![]() ![]() ![]() |
Renault Megane 3
cezarapostol |
![]()
Post
#3991
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3992
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu zic ca n-are nimic.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
cezarapostol |
![]()
Post
#3993
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|
Trak-X |
![]()
Post
#3994
|
![]() The IT Guy Group: Members Posts: 115 Joined: 28 September 12 From: Bucuresti ![]() |
Poate recipientul in care a scurs uleiul avea acele impuritati si automat ti-au intrat in motor.
|
--------------------
Renault
Kadjar
- B 121 NCS
2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE "Pe fata bare, pe spate bare Juri ca e cea mai placuta inchisoare" |
|
cezarapostol |
![]()
Post
#3995
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Trak-X @ 3 Dec 2012, 22:48) Am stat cu ochii pe mecanic...a spalat bine vasul ala,la uscat,etc...oare ce vad pe joja sa fie din uleiul initial al masinii(din fabrica a venit cu 10w40-semisintetic) iar eu am pus un full sintetic 5w40? Pentru ca la schimb niciodata nu curge tot uleiul din baie,e posibil sa fi ramas niste ulei. Ma gandesc ca in momentul cand dai drumul la baie sa curga,prima data curge ce este pe fund.Daca dupa aia l-a pus iar,e posibil ce vad acum sa fie particule din vechiul ulei. |
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#3996
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Vreo idee de la ce ar putea fi zgomotul asta? Se aude pe dreapta, mai ales dupa ce sta nemiscata cateva ore.
Am fost cu ea in service de cateva ori. Mi-au schimbat amortizoarele spate intre ele... nici o schimbare. S-au gandit ca ar fi frana de mana (desi mie mi s-ar fi parut logic sa faca zgomot la plecarea de pe loc cand sa zicem ca s-ar debolca, nu la prima denivelare), am lasat-o peste noapte fara frana de mana trasa... nici o schimbare. Oricum, pentru ca inca mai e in garantie nu ma las pana nu mi-o rezolva. This post has been edited by Highwayman: 5 Dec 2012, 13:46 Attached File(s) ![]() |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#3997
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Tampanele de la amortizoarele spate? sau flansele? nu stiu cum este la Megane, dar la Citroen am avut probleme cu tampoanele care s-au schimbat.
|
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3998
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Suspectez bara antiruliu spate, cea care rigidizeaza stanga-dreapta, pentru ca este singura componenta in miscare atat cand coboara roata dreapta cat si cand coboara roata stanga. Zgomotul nu se modifica (sau dispare) atunci cand coboara ambele roti odata ?
N-am din pacate un PDF cu puntea spate in care sa se vada aceasta bara, si fara nu stiu sa o indic. Zgomotul zic ca vine de la prinderea barii la capete, acolo probabil freaca fier pe fier. Ce seamana masina cu a mea. ![]() This post has been edited by Laurentziu83: 5 Dec 2012, 21:34 |
--------------------
.
.
.
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#3999
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Cand cobor cu ambele roti in acelasi timp nu face zgomot, sau cel putin asa mi se pare mie. Azi le-am lasat-o din nou in service sa o tina ei peste noapte si sa vada cum face dimineata. Sper sa-si dea seama ce are.
Da Laurentziu83 ![]() This post has been edited by Highwayman: 5 Dec 2012, 20:55 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
ionutm82 |
![]()
Post
#4000
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 06 From: Bucuresti ![]() |
@Highwayman, fix aceeasi problema am avut si eu. La mine a venit o echipa de la Renault pentru ca cei din service nu i-au dat de cap. Puntea spate cica nu a fost centrata corect. Partea buna a fost ca zgomotul se reproducea cand intram cu ea in service (Meridian Vest)
![]() P.S. Si mai si seamana leit cu a mea ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16V
- B-yy-XXX
Dynamique 2009
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#4001
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
De-asta am si facut filmuletul, sa nu zica aia ca am pitici pe creier pentru ca, ca de obicei, in service era tacuta malc.
Trei gemene. ![]() This post has been edited by Highwayman: 6 Dec 2012, 00:21 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
ovidelu |
![]()
Post
#4002
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 20 March 05 ![]() |
QUOTE(Highwayman @ 6 Dec 2012, 00:21) De-asta am si facut filmuletul, sa nu zica aia ca am pitici pe creier pentru ca, ca de obicei, in service era tacuta malc. Trei gemene. ![]() In legatura cu problema semnalata de voi, este posibil sa fie una deja cunoscuta de catre Renault care a si lansat o nota tehnica de remediere a acesteia, in prima faza in tarile din vest unde, urmare a vanzarilor mai mari de Megane, au existat evident si mai multe plangeri ale clientilor decat la noi ![]() Reiau pe scurt continutul acesteia : NOTĂ TEHNICĂ VERDE TROSNITURI TREN SPATE ÎN RULARE PE DRUMURI CU DENIVELĂRI DATE TEHNICE Resentiment client – Zgomote (trosnituri sau scârțâituri) la nivelul trenului spate în rulare pe drumuri cu denivelări sau la coborârea de pe trotuar. Cauză posibilă – Trosnitura este provocată de prezența bilelor din oțel în trenul spate ca urmare a procesului de fabricație (prelucrare cu jet coroziv). – Scârțâitura este provocată de frecarea tablelor din interior ca urmare a mișcărilor de torsiune ale trenului spate. Diagnosticare – Reproduceți zgomotul coborând vehiculul de pe trotuar sau în rulare pe drumuri cu denivelări. Dacă zgomotele sunt prezente, aplicați Nota Tehnică. Operație de realizat Descriere operație INJECȚIE DE SPUMĂ TEROFOAM ÎN TRENUL SPATE Mai departe este descris procesul de injectare a acestei spume expandabile. Se gaureste puntea spate catre extremitati la niste cote clar prestabilite (diametru gaura 7 mm, distanta fata de capetele puntii etc) pentru a nu-i afecta integritatea structurala. Se injecteaza spuma in interiorul puntii prin cele 2 gauri create, care ulterior sunt reastupate cu agrafe. Se lasa masina suspendata, fara a atinge solul, timp de 12 ore pentru ca spuma sa se intareasca. Se efectueaza un test de drum pentru a verifica daca zgomotul a disparut. Ca fapt divers, problema pune produce doar un disconfort "acustic" si nu afecteaza corecta functionare a puntii spate Succes la rezolvarea problemei in service. Sau dati muzica mai tare ! |
--------------------
M3
Sport Tourer
- B-307-CST
1.4 TCE Privilege 2011
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#4003
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Multumesc de informatie ovidelu,
<span class='edit'>7 Dec 2012, 14:56:</span> Astept sa le vina spuma celor de la Autocobalcescu. ![]() 7 Dec 2012, 22:05: Asta bine-inteles dupa ce le-am dat textul de la ovidelu, nu reusisera sa-i dea de cap. This post has been edited by Highwayman: 7 Dec 2012, 22:05 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
cezarapostol |
![]()
Post
#4004
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Stie cineva la cele cu AC (nu clima) tinand cont ca compresorul nu pleaca sub o anumita temperatura,cum se dezabureste masina? Ieri,spre exemplu era aburita toata si am dat de rotilele alea pentru a le pozitiona pe simbolul de dezaburire,dar nimic.......nu cumva totusi in pozitia aia ar trebui sa plece compresorul?
20121213_101120.jpg ( Size: 2.53mb ) Number of downloads: 674 This post has been edited by cezarapostol: 13 Dec 2012, 10:23 |
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#4005
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
S-ar putea sa spun o prostie...nu sunt sigur 100% dar s-ar putea sa nu iti bage aer rece din cauza ca ai lasat primul buton(din stanga) la maxim pe cald. Da-l la maxim pe rece si vezi daca atunci incepe sa intre aer rece. Eu parca tin minte(ce-i drept la megane 2) ca am facut acelasi lucru candva cu niste ani in urma si ma miram de ce nu vine rece.
This post has been edited by papa_mulo: 13 Dec 2012, 11:38 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
cezarapostol |
![]()
Post
#4006
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 13 Dec 2012, 11:37) S-ar putea sa spun o prostie...nu sunt sigur 100% dar s-ar putea sa nu iti bage aer rece din cauza ca ai lasat primul buton(din stanga) la maxim pe cald. Da-l la maxim pe rece si vezi daca atunci incepe sa intre aer rece. Eu parca tin minte(ce-i drept la megane 2) ca am facut acelasi lucru si ma miram de ce nu vine rece. Am incercat si asta. E clar,compresorul nu pleaca sub X grade,dar cum se face dezaburirea masinii atunci? Doar din aeroterma? |
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#4007
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca zici ca ai incercat si asa, atunci strict la intrebarea pusa de tine nu stiu ce sa iti mai zic, poate te ajuta altii.
Dar referitor la dezaburirea parbrizului pe timp de iarna pot sa iti spun(din ce am observat pe pielea mea) ca AC este doar o solutie doar de urgenta...sa dezaburesti atunci pe loc, in cateva secunde. Dar dupa ce il opresti imediat va aparea din nou condensul si o iei de la capat...si mergi mai mult pe AC iarna. Solutia e sa bagi aer cald puternic pe parbriz+piciore si sa lasi un geam putin crapat...la inceput se abureste tare dar dupa niste minute(destul de multe) condensul se evapora de pe parbriz si problema dispare pt restul zilei respective. Are legatura si cu baltile create la picioare pe presuri, d'aia am zis sa bagi si la picioare. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
cezarapostol |
![]()
Post
#4008
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 13 Dec 2012, 11:47) Daca zici ca ai incercat si asa, atunci strict la intrebarea pusa de tine nu stiu ce sa iti mai zic, poate te ajuta altii. Dar referitor la dezaburirea parbrizului pe timp de iarna pot sa iti spun(din ce am observat pe pielea mea) ca AC este doar o solutie doar de urgenta...sa dezaburesti atunci pe loc, in cateva secunde. Dar dupa ce il opresti imediat va aparea din nou condensul si o iei de la capat...si mergi mai mult pe AC iarna. Solutia e sa bagi aer cald puternic pe parbriz+piciore si sa lasi un geam putin crapat...la inceput se abureste tare dar dupa niste minute(destul de multe) condensul se evapora de pe parbriz si problema dispare pt restul zilei respective. Are legatura si cu baltile create la picioare pe presuri, d'aia am zis sa bagi si la picioare. La Scenicul 2 pe care l-am avut,pleca AC la orice temperatura,dezaburirea se facea imediat. La asta vad ca au schimbat. Probabil tot pentru ecologie sau consum..... |
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#4009
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(cezarapostol @ 13 Dec 2012, 11:38) Am incercat si asta. E clar,compresorul nu pleaca sub X grade,dar cum se face dezaburirea masinii atunci? Doar din aeroterma? da caldura la maxim si lasa sa sufle la maxim numai sus la parbriz.Eu la megane 2 nu prea folosesc dezaburirea, las auto pe 22 si se dezabureste foarte ok...Nu ma intereseaza daca pleaca ori nu Ac'ul. This post has been edited by M i h a i: 13 Dec 2012, 14:02 |
--------------------
------
------
------
|
|
cezarapostol |
![]()
Post
#4010
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 13 Dec 2012, 14:01) da caldura la maxim si lasa sa sufle la maxim numai sus la parbriz.Eu la megane 2 nu prea folosesc dezaburirea, las auto pe 22 si se dezabureste foarte ok...Nu ma intereseaza daca pleaca ori nu Ac'ul. E vorba de intreaga masina: fara AC nu se dezaburesc geamurile laterale si cele din spate nici in 30minute... |
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#4011
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
foarte ciudat, ai pus pe recirculare? Normal trebuie sa se dezabureasca si fara Ac, pt ca aeratorul de pe bord sufla aerul in parbriz iar aerul de pe aeratoarele laterale vine direct in geamurile laterale. Ce draq, si la dacie se dezaburea.
|
--------------------
------
------
------
|
|
cezarapostol |
![]()
Post
#4012
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 14 Dec 2012, 00:23) foarte ciudat, ai pus pe recirculare? Normal trebuie sa se dezabureasca si fara Ac, pt ca aeratorul de pe bord sufla aerul in parbriz iar aerul de pe aeratoarele laterale vine direct in geamurile laterale. Ce draq, si la dacie se dezaburea. Nu am dat pe recirculare. |
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#4013
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
cezarapostol |
![]()
Post
#4014
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#4015
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(cezarapostol @ 14 Dec 2012, 10:18) Masina are 4000 km la bord... Eu intrebam daca este normal sa nu porneasca compresorul cand dai pe "dezaburire parbriz". Acel buton de "dezaburire parbriz" este de fapt un shortcut pentru urmatorii pasi: 1. AC on 2. viteza maxima ventilator 3. jet de aer directionat doar spre parbriz 4. pornire dezaburizator spate Nu stiu daca porneste sau nu compresorul dar la mine masina se dezabureste in maxim 5 minute in partea de fata si cam in 15 minute in rest chiar si la -10 grade (aseara). Uite am sa fac un test azi cu AC OFF sa vad daca e aceeasi performanta. Ar fi fost interesant sa fi avut un parbriz atermic la Megane, eu unul as fi dat banii pe asa ceva. Stiu doar ca un simtom al dezaburirii ineficiente este si infundarea filtrului de habitaclu dar la 4.000 km slabe sanse sa fie asa ceva. |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
viperdel |
![]()
Post
#4016
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
QUOTE(cezarapostol @ 14 Dec 2012, 11:18) Masina are 4000 km la bord... Eu intrebam daca este normal sa nu porneasca compresorul cand dai pe "dezaburire parbriz". Nu cred că dezaburire parbriz are vreo legătură cu A/C. Pur și simplu circulă aerul cald pe lângă parbriz. Am avut și mașină cu A/C manual și cu automat, și n-am observat să pornească compresorul pentru dezaburire. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
cezarapostol |
![]()
Post
#4017
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(k0b3 @ 14 Dec 2012, 10:28) Nu stiu daca porneste sau nu compresorul dar la mine masina se dezabureste in maxim 5 minute in partea de fata si cam in 15 minute in rest chiar si la -10 grade (aseara). Uite am sa fac un test azi cu AC OFF sa vad daca e aceeasi performanta. Chiar as fi curios sa vezi cum face fara AC pornit. |
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#4018
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
cezarapostol |
![]()
Post
#4019
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(k0b3 @ 15 Dec 2012, 17:40) Mai așteaptă vreo 2-3 zile căci momentan în Iași s-a încălzit brutal (+1 grad) și nu mai contează prea mult dezaburirea. Am dat azi fara AC dar nu aveam ce să dezaburesc... Ok.Poti incerca sa apesi AC cand e cam 0 grade sa vezi daca pleaca compresorul (se vede si simte pe turatie,auzi tacanit de compresor,etc) si sa dai comanda de "dezaburire" chiar daca nu e aburit,sa vezi ce face. Eu nu cred ca pleaca compresorul in nici unul dintre cele 2 cazuri. |
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#4020
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
La modelele mai noi de Megane 3 se aude clampanitul compresorului cand opresti AC-ul si variaza turatia?
Eu am clima automata si, cand dezactivez compresorul de AC, nu se intampla absolut nimic la temperaturile astea, doar vara simt ca nu mai baga rece, daca merg cu viteza constanta nici consumul instantaneu nu variaza, mai degraba variaza functie de inclinarea drumului. |
--------------------
.
.
.
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Discutati numai despre Megane 3 si nu despre Laguna sau alte modele... De asemenea, fara versusuri. Topicul a fost curatat, si s-au aplicat sanctiuni usoare. De acum inainte se lasa cu suspend.
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 03:22 |