Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Logan GPL, direct din fabrica din Mai

gdm
post 1 May 2007, 09:39
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




QUOTE(Laurentziu83 @ 1 May 2007, 10:03)
De unde ati scos-o voi cu consumul mai mare cu 30% la acelasi regim de mers?
Da, poate sa consume cu 30% in plus, ca doar ai GPL, si parca altfel iti vine sa-i dai talpa, dar in rest...
Nu mai comparati Cielo cu Logan, cine vrea logan, isi ia Logan, cine vrea Cielo, isi ia Cielo, nu-l intereseaza maritul Logan. Nu o sa se modifice vanzarile la Daewoo Craiova daca apare Loganul pe GPL, n-are nici o relevanta.
*




Creste chiar mai bine de 30%.
Uite un model de Volvo cu LPG. Vezi cat e consumul pe benzina si cat e pe gaz la acelasi motor. E cam cu 35% mai mare iar volvo e marca serioasa.
Uita-te si la valorile date de Zetu pentru Renault si fa raportul intre consumul pe GPL si cel pe benzina, da tot cam 30-35% mai mare.
Iar daca tu crezi ca firmele ca Volvo si Renault mint iar Daewoo spune adevarul, n-ai decat, da-i inainte.



--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 1 May 2007, 09:56
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




ba nu-i asa. ca sa nu mai zic ca mai aveti un topic la logan (la diverse parca cu topic logan pe gpl)unde isi povestesc impresiile cei care si-au montat instalatie gpl pe loganurile lor. Inca de la supernove exista posibiloitate atrecerii informatiilor pt gpl direct prin calculatorul masinii dar nu s-a complicat nimeni. De anul trecut din toamna stiu ca dacia chemase de prin tara marii momtattori de gpl-uri secventiale sa stea la taclale si sa prezinte oferte. pe atunci era mistral autronicul la putere .. parca. In prezent, daca nu ma insel , mare scula e instalatia marini. Intrebarea buna ar fi daca in afara de instalatie loganu` asta shmecher difera cu ceva constructiv fata de cel pe benzina. Nu de alta dar la cielo in 7-8 bulioane ai pus-o d euns et motor cu manopera inclusa pe cand la un logan ... dumnezeu cu mila. Mai conteaza si frecventa reviziilor , ce ulei va "recomanda" dacia, daca va fi obligatia aia cretina sa mergi 100 km pe banzina la nush cati km pe gaz (de parca te-ar putea verifica). Si totusi suntem in luna mai ...

This post has been edited by dadu221: 1 May 2007, 09:57


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 1 May 2007, 09:59
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Si la Opel si la Fiat, ce straniu, ca la Volvo si Renault, consumul este tot cu 30-35% mai mare ca pe benzina.
Doar la Daewoo este cu doar 10% mai mare, poate au gasit oltenii o solutie miraculoasa sa consume mai putin pe gaz, un fel de perpetuum mobile. radmasa.gif
Nu stiu marii constructori auto ce minuni se petrec la deuu craiova ca ar fi cumparat cu miliarde fabrica doar pentru echipa de injineri magnifici de acolo. laugh.gif

La Logan sigur va fi instalatie cu injectie secventiala. Ofertele de pe piata pentru injectie secventiala pornesc de la 18 milioane cu montatul inclus.


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leonardo
post 1 May 2007, 10:54
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 22 May 05
From: Bistrita




Toate bune si frumoase pt. cei care vor o masina noua,au de unde alege.
Dar din cele citite in presa noastra in viitorul apropiat vom avea BIO DIESEL la toate statiile de combustibil,in consecinta cu o investitie zero cu un timp mult mai mic la alimentare si cu un pret tot la fel de mic (cu al gazului) asteptam bio diesel-ul .http://www.primet.ro/ultima_ora_articol.php?ID=7750


--------------------
Ford C-Max Ghia 2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP. - BN-22-ZZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 May 2007, 16:04
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(gdm @ 1 May 2007, 10:39)
Creste chiar mai bine de 30%.
Uite un model de Volvo cu LPG. Vezi cat e consumul pe benzina si cat e pe gaz la acelasi motor. E cam cu 35% mai mare iar volvo e marca serioasa.
Uita-te si la valorile date de Zetu pentru Renault si fa raportul intre consumul pe GPL si cel pe benzina, da tot cam 30-35% mai mare.
Iar daca tu crezi ca firmele ca Volvo si Renault mint iar Daewoo spune adevarul, n-ai decat, da-i inainte.
*


Atunci de ce berlinele consuma 7-8% GPL in extraurban si 10% urban cu instalatii vai de mama lor? Am luat datele tot de pe forum, nu de la mine putere. Cum se face ca, cu o berlina pe GPL ai cost pe km comparabil cu Tico pe benzina?

This post has been edited by Laurentziu83: 1 May 2007, 16:05


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 1 May 2007, 17:23
Post #66


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(gdm @ 30 Apr 2007, 18:32)
Acum s-au ieftinit instalatiile cu injectie secventiala, am vazut preturi de instalatii de la 18 milioane in sus.
*


QUOTE(gdm @ 1 May 2007, 10:02)
La Logan sigur va fi instalatie cu injectie secventiala. Ofertele de pe piata pentru injectie secventiala pornesc de la 18 milioane cu montatul inclus.
*



Deci de la cat ? De la 18 milioane ? Si de care ? Secventiala ?
Las-o bre mai moale ! Ce te itesti asa pentru aia de la Craiova ? Lasa-i in boii lor ! Relax, man !

Ei, acu' sa vezi "Porti Deschise" la dealerii Dacia ! Ca motor asemanator pe benzina a fost pus si pe SLZ si pe DSN. Diesel mai stia lumea ca fusese pus si pe Clio. Da' LGN din fabrica pus pe gaz n-a vazut nimeni ! Sa vezi lumea cata frunza, cata iarba, la drive-test !!!

This post has been edited by cristi.r: 1 May 2007, 17:25


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea1999
post 1 May 2007, 19:34
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 September 05
From: arges




18milioane?
ha... acu 3 luni a fost 18mil (si am tot zis sa astept, sa se mai ieftineasca dar stii cum e cu oferta, tre sa profiti de ia/ea).
si da secventiala.... incredibil a.


--------------------
laureat 1,4mpi xxx - ag59kny
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 1 May 2007, 21:16
Post #68


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




QUOTE(tribunul @ 30 Apr 2007, 11:47)
Asa cum a ajuns pretul la motorina apropiat de pretul benzinei, asa probabil ajunge si pretul gpl-ului apropiat de pretul benzinei.
*




Din fericire te inseli. Eu am o statie de alimentare cu GPL, iar pretul acestuia in cel mai rau caz va ajunge la 60% din pretul benzinei. Momentan insa se preconizeaza o ieftinire a GPL-ului icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 1 May 2007, 23:57
Post #69


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Ma, cat mai e litrul de gaz acuma ?
Asa, ca sa se facem o idee ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxxxx
post 2 May 2007, 07:23
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 24 January 06




in Bucuresti 1,55(Bulrom, Crimbo, Petrom) - 1,65 lei (Lukoil, Agip). Depinde de locatia statiei.


--------------------
Dacia/Renault Logan 1,5 dCi / Scenic RX4 2006/2001 - B53NOP/B44CCX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 2 May 2007, 09:48
Post #71


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




unde frate 1.55 la CRIMBO sau PETROM? ce-ai? pretul in Bucuresti variaza intre 1.65 si 1.75. Crimbo: Dudesti - 1.68, Salajan - 1.68...
Cel mai ieftin GPL se gaseste la statiile ROMPETROL (eu stiu doar una, in voluntari - 1.52).

In Bz. preturile scad sub 1.55/l


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 2 May 2007, 17:00
Post #72


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Pai in cazul asta poate sa consume gaz si dublul benzinei pe suta de km, ca tot mai bine iesi cu GPL.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 2 May 2007, 17:13
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(skija @ 2 May 2007, 10:48)
unde frate 1.55 la CRIMBO sau PETROM?


Eu am bonuri valorice pentru carburant de la Petrom, dar nu stiu nici unul care sa aiba si GPL, ca tare bun ar fi ( nu mai stau sa vand bonuri ca sa bag gaz smile.gif; deci, unde sunt aceste statii Petrom + GPL ???


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 2 May 2007, 18:52
Post #74


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




petrom militari sigur are gpl.
http://www.petrom.com/distributie/detalii2...9&st=6&subst=32
la restu nu stiu sad.gif sad.gif

This post has been edited by danutz_r: 2 May 2007, 18:53


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 3 May 2007, 10:00
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Pretul GPL scade vara si creste iarna. Iarna se vinde alta proportie de butan-propan.
In iarna gazul a fost pe la 18000 iar benzina era la un moment dat 30500.
Acum benzina e pe la 34000 iar gazul 16000-17000.


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 3 May 2007, 10:08
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu il iau cu 1.53, mai putin de jumatate din pretul benzinei. Deci e convenabil. Oricum, chiar si cand iti cumperi o masina SH, e preferabil sa o iei benzinara, mai ales daca o iei de prin alte meleaguri. S-ar putea sa aiba km reali in bord si e si mai ieftina. Din economia de bani i-ai pus o instalatie secventiala si ai masina economica si intr-o stare foarte buna.

This post has been edited by Laurentziu83: 3 May 2007, 10:10


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 3 May 2007, 10:16
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




QUOTE(Laurentziu83 @ 3 May 2007, 12:08)
Oricum, chiar si cand iti cumperi o masina SH, e preferabil sa o iei benzinara, mai ales daca o iei de prin alte meleaguri. S-ar putea sa aiba km reali in bord si e si mai ieftina. Din economia de bani i-ai pus o instalatie secventiala si ai masina economica si intr-o stare foarte buna.
*



Absolut de acord cu tine! Daca nu te deranjeaza ca iti ocupa din portbagaj e mai bun un benzinar pe gpl decat un diesel la care nu stii cati km a facut.

This post has been edited by gdm: 3 May 2007, 10:28


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 4 May 2007, 13:11
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Vara cu GPL iesi cam la 65% din costul pe km fata de benzina.
Iarna, cand pretul pe litrul de GPL creste cu 15-20bani, iesi la 75% din costul pe benzina.
Faci o medie si iesi la 70% din costul pe benzina.
Cam tot 70% e si la diesel.
Acum depinde de fiecare ce prefera.

Sunt persoane care au "surse" de motorina de unde o cumpara mai ieftin biggrin.gif . In acest caz e mai ieftin cu diesel. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by gdm: 4 May 2007, 13:15


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 4 May 2007, 14:01
Post #79


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Deci din punct de vedere al costurilor pe KM in acest moment sa inteleg ca varianta benzina pe GPL este egala cu cea diesel. Tinand cont de faptul ca Logan pe GPL estimez ca va fi cu 500 de euro in plus fata de cel standard doar cu benzina iar cel diesel e cu 1000 de euro mai mult, la prima vedere ar fi avantaj pentru GPL (mai ales daca ramane revizia la 15.000 de KM). Totusi exista niste avantaje ale motoruui Diesel cum ar fi cuplul mare pe o plaja mare de turatii, si dezavantaje ale Loganului pe GPL care presupune ca nu poti folosi doar GPL (din cate am inteles e recomandat sa se mai foloseasca si benzina din cand iin cand). E bine sa fie mai multe oferte, sa ai ce alege ...

This post has been edited by minny: 4 May 2007, 14:03


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 5 May 2007, 22:11
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




calcul simplu gpl acum intre 15 000 si 15 500 (provincie) banzina la 33 900 la petrom. asta iarna gpl la 17000-17 500 benzina a fost putintel mai ieftina la 32-33 000 (daca nu ma insel in privinta benzinei)


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.c
post 7 May 2007, 13:34
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 29 April 07
From: Tulcea




din ce am vazut mai sus (si din alte surse) costurile sunt ok. Totusi astept un drive-test... blush.gif


--------------------
Dacia Logan 2 1.5 dci Prestige 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebe_driver
post 10 May 2007, 16:47
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 8 May 07




cat va lua din spatiul pentru bagaje?


--------------------
nu am nu am nu am - nu am
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 11 May 2007, 09:10
Post #83


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.558
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




30-40%


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 15 May 2007, 13:25
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Trece luna mai si nu mai apare loganu pe gpl.
Se mai aude ceva?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nilatack
post 15 May 2007, 13:44
Post #85


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




"Cu precizarea ca in realitate 1.4 are pe benzina 55 KW, adica 73.7 CP(si nu 75), si 1.6(8V) 64 KW, adica 85,7 CP(si nu 90)" citat Argon

Ma bag si eu in seama de plictiseala,si nu stiu de ce dar mie mi se pare ca 64 Kw x 1.36 =87.04.................oare ma insel eu????


--------------------
EX:Dacia Logan Ambition 2005 - B-25-CXA
[COLOR=blue]Dacia LOGAN Ambition Powered by Nillus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 15 May 2007, 13:55
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




Stai linistit a mai fost discutia asta. Nu mai conteaza 1,2 cai acolo.


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Seb_
post 18 May 2007, 08:01
Post #87


Membru activ


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 May 05




QUOTE(Nilatack @ 15 May 2007, 13:44)
"Cu precizarea ca in realitate 1.4 are pe benzina 55 KW, adica 73.7 CP(si nu 75), si 1.6(8V) 64 KW, adica 85,7 CP(si nu 90)" citat Argon


55Kw=75CP
64KW=87CP


Pentru cine nu a aflat inca e vorba de doua unitati de masura foarte apropiate.
Unul e sistemul international si altul este sistemul englezesc. Nu mai amestecati muraturile cu varza. cool.gif


--------------------
DACIA LAUREATE 1,4MPI 2005 - XX 55 SEB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 18 May 2007, 10:09
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Si totusi, se mai aude ceva despre loganul pe GPL ???


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 18 May 2007, 11:42
Post #89


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




gdm, sa mor eu daca nu esti fenomenal. EU bag mana in foc ca tu nici macar nu ai mers cu o masina pe GPL. Auzi, costuri 75% fara de pretul benzinei. Poate mai putin cu 75%
Eu de cand am instalatia am bagat 52,2 litri de gaz si pana acum am facut 545 de kilometri, si in oras, si in afara. Indicatorul din portbagaj arata mai bine de jumate de rezervor (acuma nu stiu daca "inmuierea" acului este constanta). Oricum merge super rezonabil, si sa ma scuzi dar cu riscul de a lua pietre in cap eu cred ca iesi la mai putin de 50% din costul benzina.
Eu vorbesc aici de masini cu motoare bune, nu rupte in gura.
Abia astept sa consum tot gazul ca sa fac consumul mixt, ca doar abia atunci vroiam sa postez dar m-a indignat teoria da despre GPL si nici macar nu ai dat vreo data concreta, ci arunci asa de parca tu ai fi inventat acest tip de combustibil si stii de la sine tot.
Eu tot ce stiu e ca masina merge foarte bine, am bagat o gramada dde gaz cu vreo 700 de mii, si am tot mers, si intr-o mica excursie pe la manastiri, la scoala, la o baie intr-o comuna alatura, si ce treburi am mai avut eu prin oras.
Nu ezit sa plec cu masina niciunde. Inainte intotdeauna ma uitam intai in portofej sa vad daca mai am 100-200 de benzina (buget de elev), care se ducea vazand cu ochii.
Acum ma doare fix in 14 de scumpirile de carburant, sincer.
Nu cred ca are vreo legatura apartia Loganului pe GPL. Pana se va vine acelasi numar de LGN GPL cu cel al Cielo-urilor, va mai trece multa vreme. Exista deja multe-multe, dar multe masini pe GPL. Nu insemna ca acum se va dubla numarul.
Cum bine a zis cineva. Cand a aparut 1,5 dci pe LOGAN s-a scumpit motorina, sau aveti impresia ca totul graviteaza in jurul acestei masini? Mai lasati-o dreq de treaba.

Inca o data, eu stiu sa nu imi dau cu parerea sau sa compar pana nu am incercat toate posibilitatile luate in calcul. Ca nu e relevant.


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 18 May 2007, 14:06
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Tot se vehiculeaza pe aici ideea ca va fi o diferenta de pret de 500 de EURO, bazata probabil pe alta idee vehiculata cum ca ar exista o instalatie "la oferta" de 18 milioane. Daca ma gandesc bine 18 milioane sar de 500 de EURO. Si daca ma mai gandesc inca odata oferta aia e de fapt la 19 milioane fara un leu da' considera unii ca suma asta e mai apropiata de de 18 decat de 19. Si daca ne mai gandim si la componenta instalatie, va recomand sa nu comparati pretul unei instalatii cu rezervor cilindric cu al uneia cu rezervor toroidal cum va fi cea din fabrica. Si ar mai trebui sa te gandesti ca ai garantie si revizii in reteaua Dacia. Si nu va fi o instalatie conceputa in cercurile tehnico aplicative de soimii patriei din turcia. Asa ca lasati comparatiile si concluziile legate de pret, consum, etc... Cat despre momentul aparitiei am auzit ca sunt unii birocrati care ar dori si ei o bucatica din tortul asta mare si baga bete birocratice in rotile loganului pe GPL. Asa ca probabil mai asteptam pana se convinge ca Renault ii va da ceva care incepe tot cu M dar nu se numeste mita...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 21:41
Dacia