Logan GPL, direct din fabrica din Mai
![]() ![]() ![]() |
Logan GPL, direct din fabrica din Mai
minny |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
------
------
------
|
|||
cristi.r |
![]()
Post
#122
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Cred ca daciaclub.ro este forumul cu increderea cea mai scazuta in masina careia i se adreseaza !!!
Bineinteles ca s-au facut modificari hard/soft pentru adaptarea la GPL !!! Chiar atat de amatori ii credeti pe cei de la Dacia ? As avea mai multa incredere intr-o instalatie montata de producator decat intr-una "after-sale". Au pus GPL doar pe 1.4 si fara ABS din considerente de marketing. Simplu. Nu trebuie sa concureze cu ceea ce exista deja in oferta lor. Pe 1.6 16v nu se preteaza GPL-ul. Aia are un "zvac" deosebit pe benzina cam de pe la 3000 rot/min. Pe GPL nu stiu daca ar mai fi la fel. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
alc2 |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Evident ca nu se compara "zvac"-ul de la 16v cu cel de la GPL ( la fel cum nu se compara "zvac"-ul de la TDI cu cel de la DCI , si povestea ar putea continua...).Daca vrei "zvac" de benzinar pursange , deschizi mai mult buzunarul.Adica (aproape) dublu .Simplu, nu?
|
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#124
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(alc2 @ 2 Jun 2007, 17:14) ...astfel incat s-a ajuns ca cei care au pus in trecut pe Logan instalatii GPL secventiale sa fie cu mult peste o instalatie de fabrica , so....? Intotdeauna fabrica se misca f. greu cand apare ceva nou Ce inseamna cu mult peste o instalatie de fabrica ? Cred ca ar trebui sa-ti justifici afirmatia ... un exemplu, ceva ... Iar exemplul cu Daewoo nu stiu daca este chiar relevant ... insa probabil ca la altceva nu prea avem la ce sa ne raportam ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
GoGu |
![]()
Post
#125
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
@cristi.r: ABS-ul este disponibil optional pe Logan GPL.
Si se pune pe 1.4 pt. ca le e mai usor sa faca adaptarea (scaunele supapelor si ce o mai fi), motorul asamblandu-se la noi, spre deosebire de 1.6 16V care nu se asambleaza la noi. Despre motorul 1.6 8V nu stiu, daca se asambleaza la noi inseamna ca il tin pt. repriza a doua de "noi" aparitii GPL ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#126
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
@GoGu, au pus GPL pe 1.4 fara ABS, da ? Ca poti sa-ti iei si ABS-ul dupa aia e alta treaba. Dacia nu da in dotare standard ABS-ul. Fiecare dotare standard este formata dintr-un pachet de "dotari", adica daca ai Ambition, inseamna ca ai si ABS insa mai ai si jante de aliaj si ce-o mai fi pe-acolo ...
1.6 8v tot la noi se asambleaza. This post has been edited by cristi.r: 3 Jun 2007, 06:54 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
cristi.c |
![]()
Post
#127
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 April 07 From: Tulcea ![]() |
Salut,
Ieri (04.06.07) am facut un drive test cu loganul pe GPL. Ne mai conducand o masina pe GPL stiu ca nu pot fi foarte obiectiv dar, masina s-a miscat foarte greu. Impresia mea este ca breack-ul meu se misca putin mai bine. La 2500-3000 de rotatii, cu inca 2 persoane in masina, in usoara coborare, in treapta a V-a, am apasat pedala de acceleratie la maxim si ... nu a schitat nimic!!! Am incercat sa fac o depasire, dar imediat a trebuit sa reduc pentru ca efectiv nu a avut demaraj... In plus, reprezentantul firmei (care, s-a comportat foarte bine) mi-a spus ca CB inregistreaza consumul numai pentru benzina, pentru gpl folosindu-se un indicator din consola centrala. Un alt minus este ... roata de rezerva care ocupa o buna parte din portbagaj. Pot spune spune ca surpriza placuta a venit de la cutia de viteze care s-a miscat foarte bine (tipul de la firma mi-a spus ca ar fi cutia de la megan ![]() Pe ansamblui mi s-a parut tare lenesa... poate acest lucru se datoreaza faptului ca masina avea doar 600 de Km la bord. Oricum am renunt la gandul de a-mi lua logan pe gpl cu motor de 1.4. Poate daca vor scoate 1.6 ... ma mai gandesc. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 2 1.5 dci
Prestige 2016
|
|
minny |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Deci erati 3 in masina (tu, tipul de la firma si inca una in spate) si erai pe la 2500 rpm in a V-a. Masina nerodata si mai adaug ca e si pe GPL - macar pentru faptul ca instalatia cu rezervorul incarcat adauga greutatea inca a unui adult. Cum naiba sa simti zvac atunci? Vrei zvac ... retrogradezi ... Eu zic ca din postarea ta nu pot concluziona decat aca adevarul e intotdeauna la mijloc. Oricum merci de info ...
This post has been edited by minny: 5 Jun 2007, 10:06 |
--------------------
------
------
------
|
|
Slider |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
....Zvac la 2500 - 3000 ture intr-a cincea....cu motorul de 1,4...nici pe benzina nu vezi asa ceva...
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
@cristi.c
Nici nu avea cum sa se duca. In momentul in care apesi brusc acceleratia pe GPL, masina nu se va misca mai repede. Nu faci decat sa o inneci. Trebuia sa apesi treptat. Pe GPL pedala de acceleratie se apasa cat mai usor. Faptul ca, CB nu afiseaza si consumul instant este un mare minus. Pentru ce mama masii se platesc atatia bani pe instalatia asta atunci? ![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
DFA |
![]()
Post
#131
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
cristi.c |
![]()
Post
#132
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 April 07 From: Tulcea ![]() |
Asa cum am scris, nu pot fi prea obiectiv. Mai mult ca sigur un posesor de 1.4 poate sa observe diferenta mai bine... Oricum, nu am incercat sa fac comparatii intre motorizari. Au fost, pur si simplu, impresiile mele asupra compormentului / dotarii masinii ...
|
--------------------
Dacia
Logan 2 1.5 dci
Prestige 2016
|
|
minny |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
In rest care e concluzia, e ingrijita facuta cat de cat, se merita banii (excluzand motorizarea care stim cum e) ? Unde e amplasata roata de rezerva ? pe laterala ca la berlina, lipita de bancheta spate cumva sau balangane pe acolo ? Are vreo husa ceva ? Unde e indicatorul de gaz daca pe compul de bord/ceasuri nu se vede nimic ? Dar comutatorul pentru trecerea pe gaz ?
This post has been edited by minny: 5 Jun 2007, 13:58 |
--------------------
------
------
------
|
|
golanel |
![]()
Post
#134
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 May 07 ![]() |
a mai facut cineva test drive cu gpl-ul/?? merita sa ne luam si noi, finisajeel cum sunt??
|
--------------------
logan
logan
2006
|
|
stemno |
![]()
Post
#135
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 January 07 ![]() |
5 pers in masina + bagaje pe 1,4 benzina cu a-I-a am urcat dealu'
![]() Pe gpl.... (deduc : o ia la vale) |
--------------------
dacia
logan
2004, 1.4 mpi
|
|
alexys |
![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Domnul stemno, nu mai dezinformati oamenii...
![]() |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Stemo, nu toata lumea urca Everestul ca tine.
Am si eu un 1.4 si mi se pare ca urca beton prin Oituz sau Rucar-Bran. In altra ordine de idei, ca vorbim de instalatia de gpl pe Logan, pana la urma cu ce ne alegem? Cu un motor nemodificat (ca se tot vorbea de supape si scaune ce ar trebui construite din alt aliaj), cu un montaj ce nu se deosebeste cu nimic de cel executat intr-un atelier la coltul strazii si cu imposibilitatea optarii pentru dotarile dorite si garantie extinsa. A sa nu uit: ne mai alegem cu 300 euro dati in plus, nu? Atunci de ce sa nu ne luam masina dorita si sa punem gpl dupa 18 luni, la expirarea garantiei? This post has been edited by $$ilvviu: 12 Jun 2007, 07:11 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#138
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Imi permit sa ma indoiesc putin de cei 73,5 CP, de cele 13,1 secunde necesare pana la 100 km/h (poate pana la 80) si de cei 160 km/h viteza maxima declarate de Dacia. In alta ordine de idei, daca vrei sa depasesti, mai bine sa ai si ceva benzina in rezervor si sa treci pe consum de benzina.
|
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#139
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Vad ca lumea are pretentii din ce in ce mai mari de la motorul ala de 1.4. Domnilor, nu este turbo si nici V12. De ce naiba va luati 1.4 daca aveti pretentii de racheta ?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#140
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
GPL si pe MCV ... e pe bune...
![]() |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
Tibi_ |
![]()
Post
#141
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 26 November 06 ![]() |
Deci motoru ala e sau nu modificat ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate 1.4MPI
|
|
alexys |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Pacat ca fotografia din link nu este de la Break sa vedem de care priza pun, in afara de faptul ca ar fi mai comoda, incape si arata asa de bine priza L.R. cu capac...
This post has been edited by alexys: 15 Jun 2007, 02:27 |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
|
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
DFA |
![]()
Post
#144
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Mi se pare firesc, doar nu erau să scape această oportunitate de a mai face un ban!
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
stemno |
![]()
Post
#145
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 January 07 ![]() |
Click aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...30entry951795
Se pare ca se tot strica rampa la instal asta ![]() ![]() Chiar asa o fi? |
--------------------
dacia
logan
2004, 1.4 mpi
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#146
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
|
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Am facut si eu test drive pe GPL. Concluzii:
-masina porneste obligatoriu pe benzina ![]() -nu are CB legat la instalatie -meseriasii de la uzina care le regleaza sunt varza, pt ca nu se inteapa deloc la drum intins -in primele trei trepte se inteapa chiar foarte frumos pentru gpl -cu a IV a i-am dat pana in 100, iar cand i-am dat a V a a scazut viteza in 90 ![]() -butelia este montata in locul rotii de rezerva, care acum este in porbagaj invelita intr-o husa (mi-a placut ideea,este mult mai practic decat butelia dintre telescoape) -are indicator in bord pentru nivelul gazului din butelie -instalatia este montata cu simt de raspundere (nu am reusit sa gasesc pulmonul ![]() -alimentarea se face pe aripa, langa busonul de benzina cu ajutorul unei reductii (cea mai tampita idee posibila) Per ansamblu este bine, doar ca mai trebuie sa ii dea putin debit, sau sa ii faca ceva, pt ca dacia lui batranu se inteapa mai tare pe gaz decat loganetele. Ideea cu montatul de gpl pe 1.6 este foarte bine venita... Cred ![]() This post has been edited by adumitrachy: 6 Jul 2007, 15:11 |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 6 Jul 2007, 15:10) Am facut si eu test drive pe GPL. Concluzii: -are indicator in bord pentru nivelul gazului din butelie Ideea cu montatul de gpl pe 1.6 este foarte bine venita... Cred ![]() Unde este pus indicatorul ca sunt tare curios? Au lipit undeva dracia s-au l-au integrat frumos in bord? Ai cum sa faci o poza ? |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
alc2 |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu este fixata intr-un fel rezerva ? Se plimba libera prin portbagj functie de gropile pe care le iei ? Sunt de acord ca este mai estetic asa , dar tot mai practic era intre amortizoare , ramaneai si cu rezerva la locul ei . Stiu ca nu poti sa le ai pe toate, dar....
Despre cum trage motorul , si eu cred ca e o setare incorecta , cei care au mai postat pe forum au spus ca nu sesizeaza diferente fata de benzina.....acum e greu sa fii obiectiv. |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Indicatorul este in partea dreapta a plansei de bord, sub butonul destinat deschiderii geamului din dreapta fata.
Roata se plimba prin porbagaj lela intr-adevar. Cred ca s-ar gasi o solutie pentru prinderea acesteia in porbagaj |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 07:33 |