Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce tip de benzina sa folosesc

Shtrumfy
post 17 Apr 2011, 10:08
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 August 08




Salutari !
Eu am folosit in ultimele luni mai mult 95 de la Mol, pana acuma nu am fost dezamagit de calitate si se simte un picdiferenta fata de 95-u de la petrom sau lukoil, si nu ma refer numai la pret.


--------------------
Renault Clio Symbol '06 Fidji 1.4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 17 Apr 2011, 12:52
Post #122


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




in ultima vreme benzina 95 de la omv, parca se simte diferenta fata de petrom...


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 17 Apr 2011, 16:27
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




rompetrol efix 95. e cea mai scumpa si cea mai buna. Cine nu crede sa verifice dar nu de la benzinariile partener.



--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 17 Apr 2011, 18:06
Post #124


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Poate cea mai scumpa dintre cele de 95. Dar si intre astea parca nu e cea mai scumpa.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 17 Apr 2011, 21:11
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Carrera 95 de 4 ani. Motorul o papa cu cea mai mare placere. La fel si MOL. Lukoil am pus de 2 ori de nevoie si a mers groaznic. Ma rugam de ea pe serpentine, plus ca motorul vibra parca mergea in 3 cilindri. Petrom 95 merge frumos dar trage mai slab decat OMV. Rompetrol nu mi s-a parut deosebita, fata de Petrom. Nu este nici o diferenta intre benzina de 95 si cea de 100 decat la bani, cel putin nu la motorul meu cu raport de compresie sub 10. Peste 10 discutam altfel.

In Bulgaria Carrera 95 e la fel cu cea din Romania. In Grecia am pus de la Aegean, si a mers cam la fel cu Petrom. Am pus si Shell, dar nu am remarcat vreo diferenta fata de OMV.

Motorul nu e pretentios la benzina, ideea e sa nu pui de conducta sau de la benzinarii "fantoma" (care apar si dispar). O benzinarie de firma cu rulaj mare nu pune porcarii in ea, cu atat mai putin apa. Valabil si la motorine.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titilev
post 17 Aug 2011, 21:51
Post #126


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 12 April 10




am avut ocazia sa diferenta de benzina intre Mol si Petrom

Petrom a dat clasa la benzina de la Mol si la consum dar si la felul in care trage motorul
Am facut diferenta pe un drum dus-intors la mare


--------------------
renault symbol 2010 expresion 1.2 l ,75CP - GJ 71 KKK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
complextm
post 24 Oct 2011, 22:31
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 14 September 11
From: Timisoara / Hunedoara




Salut,

nu sunt specialist, nu am idee care sunt efectele pe termen asupra motorului atunci cand vorbesti de CO 95 si CO 100 (99+), dar pana la aprox. 8500 km (cat are acum) am alimentat doar cu benzina de 95, de cele mai multe ori OMV si Petrom - suntem vecini in cartier. (exceptie de 2 ori Rompetrol).

Poate o sa para ciudat, dar uneori aveam impresia ca e mai buna cea de 95 de la Petrom, decat OMVul de 95.

Acum 2 zile, bec de alimentare aprins, autonomia se pierdu-se in urma cu vreo 20 de km de oras (ultima afisare 70 de km) am alimentat cu 30 de litri de OMV 100.... diferenta mare fata de 95, pe care am simtit-o la plecarea de pe loc si la felul cum accelereaza.

Inca nu am facut multi km cu 100, nici extern, dar am de gand sa o testez luna asta sa vad si consumul si modul cum merge pe extern.

Prima impresie... e mai cu forta, cat despre pret... vorbim de aprox. 5 lei la 10 litri... 30 de lei la plin, adica un 10% mai mare.

In rest... sunt curios si eu.

This post has been edited by complextm: 24 Oct 2011, 22:32


--------------------
Renault Megane 1,6 16V 2011 - Hatchback - XX-00-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 24 Oct 2011, 22:40
Post #128


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Diferenta intre "carrera" 100 si premium 99+ nu e, doar la bani. Eu alimentam intr-o vreme doar cu 99 de la petrom si se simtea. Si este putin mai ieftina ca cea de la omv.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danini
post 24 Oct 2011, 22:53
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 23 July 09




La mine, dintre cele de 95: Mol merge cel mai bine, apoi rompetrol, petrom, omv(chiar slab!), lukoil n-am incercat.
Dintre cele scumpe, toate merg bine, dar nu se justifica diferenta de pret(parerea mea). Din ce-am citit, benzina cu cifra octanica mare chiar dauneaza motoarelor noastre.


--------------------
Renault Megane Sedan 2007 1.5 dci 86CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 25 Oct 2011, 07:24
Post #130


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Same here. Le-am incercat pe toate si dupa mine, in topul benzinelor de 95 sunt cea de la MOL si EFIX-ul de la Rompetrol.
Foarte dezamagit am fost de Carrera de la OMV.
Lukoil am bagat o sigura data si m-am lecuit, insa mergea al naibii de bine in Dacia 1310. smile.gif

In plus, nu stiu de ce se tot mentine mitul benzinelor de 99+ sau 100. La un motor de 70-100 CP nu fac diferenta si chiar si daca ar face-o, nu se justifica pretul in plus.
Mai mult decat atat, daca masina este proiectata sa mearga cu 95, nu mai puneti 98, 99, 101, kerosen, metanol.... smile.gif
Uzati motorul fara rost.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 25 Oct 2011, 08:27
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




sunt masini care chiar cer benzina de 99+, exemplu motoarele TSI din grupul Vag. Acestea sunt motoare pe benzina, cu turbina, cu putere mai mare decat cea a motoarelor aspirate, dar sensibile la benzina.
Cu Lukoil masina merge bine, dar se consuma repede benzina. Cea mai inceata mi se pare de departe benzina 95 de la Petrom. Silentioasa si economica intradevar este cea de la Mol 95, numai ca unii se plang ca e prea aditivata. Eu ani de zile am alimentat numai cu Mol 95, si m-am trezit intr-o dim cu ditamai detonatia pe sistemul de admisie. Dupa multiple verificari s-a ajuns la concluzia ca masina nu are nimic, doar ca am pus benzina prea aditivata...ma rog, isi dadeau si mecanicii de la Renault cu parerea. E posibil ca alta sa fie cauza. Dupa ce am mai vb si cu alti baieti cu Logan cu detonatii pe sistemul de admisie, si mi-au spus ca tot de la Mol alimenteaza, am trecut pe Efix de la Rompetrol si sunt multumit.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 25 Oct 2011, 09:08
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




dry.gif Lukoil 95 inca de can aveam dacia, si asta ca e la mine in drum in drum spre tara, pun si de la OMVPETROMrara
Mentionez ca Luk de multe ori are un miros de acetona ciudat, dar nu am avut probleme niciodata


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodomhc
post 26 Oct 2011, 08:54
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 September 11




o benzina buna e supertech de la agip: 6,19 lei la agip fundeni colentina


--------------------
renault noul symbol 2010 1,2 ; 16V ; 75CP ; E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 26 Oct 2011, 09:48
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




nu am luat niciodata de la Agip. 6.19 RON costa si OMV 100.
Cea de la Agip ce cifra octanica are? 99+?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodomhc
post 26 Oct 2011, 09:52
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 September 11




QUOTE(theodor2004 @ 26 Oct 2011, 09:48)
nu am luat niciodata de la Agip. 6.19 RON costa si OMV 100.
Cea de la Agip ce cifra octanica are? 99+?
*




cred ca 98; si carrera este buna dar nu mai stiu de la ce benzinarie.


--------------------
renault noul symbol 2010 1,2 ; 16V ; 75CP ; E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 26 Oct 2011, 11:03
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Carrera era de OMV, dar nu se mai fabrica. Cea de 95 era o benzina mediocra, dupa parerea mea. Acum au venit cu alte nume pompoase: MaxxMotion 95, 98, 100.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 26 Oct 2011, 14:47
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Pentru motoarele noastre asta se recomanda benzina de 95, daca ai avea nu stiu ce motor mai puternic, nu stiu cati cai de 2 ori peste ce are un clio obisnuit 1.4 se simte si diferenta de putere, chiar era pe aici parca un filmulet ce arata diferentele.. asa mie mi se pare doar risipa de bani sa bagi altceva decat 95, ca oricum tot asa mergi..
Sunt de acord ca difera de la Petrom la Lukoil si asmd, dar atat.. Eu am pus mult Petrom ca imi era in drum spre munca, acum pun si eu Rompetrol cum punea si nasul inaintea mea. De asemenea gpl tot petrom pun (ca off-topic biggrin.gif)


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 26 Oct 2011, 15:09
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




dar cine a spus ca alimentez Clio cu MaxMotion 100? Mai am o masina acasa, cu motor mai puternic, si pt aceea ma interesam. In Clio numai de 95 am pus, si tot din asta ii dau. Nu e o idee buna sa pui MaxMotion 100 in acest motor de 1.4litri, din anii 2000.
In plus sa stii ca noul Symbol 1,2 litri cere benzina cu cifra octanica de 98.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdd
post 26 Oct 2011, 16:00
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 August 11
From: Bucuresti




@theodor2004 >> "In plus sa stii ca noul Symbol 1,2 litri cere benzina cu cifra octanica de 98."

Cand spui ca "cere" pe ce te bazezi? date concrete gen consum/putere sau "simturi"?

Ma interseaza subiectul mai ales daca cineva poate sa ofera date comparative CO95 vs 98.

In manual precum si usita de la rezervor, scrie: 95,98. Deci care e mai buna pentru motorul de 1.2l 16v ?

Multumesc anticipat!



--------------------
Renault Symbol 2011 / 1.2L Collection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 26 Oct 2011, 16:04
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




pai daca scrie 98 si 95 interpretarea este urmatoarea : de obicei se pune benzina cu cifra octanica de 98, dar la nevoie se poate pune si de 95 (dar acest la nevoie inseamna ca, daca esti la anaghie si nu ai benzina de 98, atunci pui de 95, numai sa nu devina obicei).
La mine in cartea tehnica scrie ,,benzina de 95/91''. Interpretarea este aceiasi, numai ca se schimba cifrele.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 26 Oct 2011, 17:18
Post #141


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




@pdd, petrom 99+ sau efix 95 ...

CO la 99+ e undeva la 96 iar la efix pe la 92

This post has been edited by BannedHost: 26 Oct 2011, 17:19


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdd
post 26 Oct 2011, 19:48
Post #142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 August 11
From: Bucuresti




Ok, merci.

Urmatorul plin il fac cu 98 si voi revenii cu pareri


--------------------
Renault Symbol 2011 / 1.2L Collection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 26 Oct 2011, 21:54
Post #143


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(theodor2004 @ 26 Oct 2011, 16:04)
pai daca scrie 98 si 95 interpretarea este urmatoarea : de obicei se pune benzina cu cifra octanica de 98, dar la nevoie se poate pune si de 95 (dar acest la nevoie inseamna ca, daca esti la anaghie si nu ai benzina de 98, atunci pui de 95, numai sa nu devina obicei).
La mine in cartea tehnica scrie ,,benzina de 95/91''. Interpretarea este aceiasi, numai ca se schimba cifrele.
*


De unde si pana unde ai scos tu interpretarea asta?
Daca pe usita rezervorului scrie 95 si 98, inseamna ca motorul in cauza poate functiona fara sa-i dauneze cu oricare dintre cele doua benzine. Poate sa-i bage 95 fara grija, nu e niciun caz de ananghie nu mai inventati lucruri.
La mine scrie 91, 95, 98...asta ce inseamna, ca tre sa-i bag 98, daca sunt la ananghie merge de 95 si daca sunt la si mai mare anaghie, atunci bag 91?
Sa fim seriosi.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 27 Oct 2011, 10:24
Post #144


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Si la mine scrie la fel ca la Valixx si sincer nu cred ca vrea sa insemne ca normal tre sa bag de 98 si in caz de nevoie de 95, iar daca sunt in rahat total de 91 biggrin.gif . Pur si simplu spune tipurile de benzina cu care functioneaza motorul, fara a face o clasificare a lor. Eu am pus doar de 95 pana acum, pe langa gpl la greu. N-am reglat nimic la motor in aproape 80k km, zornaie la fel ca la inceput.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 27 Oct 2011, 10:42
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Da, asa credeti voi?
Pai la mine scrie clar in cartea tehica, pe care o am din 2003, odata cu masina: 95, si la nevoie poate functiona si cu 91.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 29 Oct 2011, 09:07
Post #146


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Exact!
Pe producator nu-l intereseaza ce benzina pui, atat timp cat nu pui una care sa-ti strice motorul. Pe busonul ala ca si in cartea tehnica, producatorul nu-ti "recomanda" un anumit tip de benzina, ci iti spune ce carburant poti sa pui astfel incat sa nu dauneze motorului. Atat!

In cazul meu, 91/95/98 inseamna ca oricare dintre ele poate fi pusa in motor, fara sa il stric.
La alte masini am vazut 91/95 sau 95/98.
In primul caz e clar ca nu tre sa-i dai sub 91 dar nici peste 95, iar in al doilea caz, logic, tre sa nu bagi sub 95 dar nici peste 98.
Oricum, ideea e clara: la unele Clio nu scrie 91, la altele nu scrie 98, dar la toate scrie 95 ceea ce ma face sa cred ca e cea mai potrivita pt. ele.

Alta benzina decat scrie acolo poate fi pusa cu riscul sa dauneze motorului.
De exemplu, multi pun ( aiurea dupa pararea mea ) beznina 99+ sau 100.
Nici una nu e trecuta in carte sau pe buson. Si totusi masina o inghite......ca s-ar putea sa inceapa sa o "doara gatul" dupa un anumit timp.....e alta problema.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 29 Oct 2011, 09:23
Post #147


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




chestia cu 100, 99 , 101 e reclama de marketing. niciuna dintre ele nu are cat scrie pe ea.. Daca te uiti atent la pompa cu un scris mic ,mic de tot veti vedea. 98 nu mai exista, poate la lukoil dar nustiu. In rest toate sunt la fel.

Imi pun masina la bataie daca li sa stricat la careva motorul din cauza benzinei 99, 100, 101

This post has been edited by BannedHost: 29 Oct 2011, 09:24


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 30 Oct 2011, 15:52
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(vallixx @ 29 Oct 2011, 09:07)
Alta benzina decat scrie acolo poate fi pusa cu riscul sa dauneze motorului.
De exemplu, multi pun ( aiurea dupa pararea mea ) beznina 99+ sau 100.
Nici una nu e trecuta in carte sau pe buson. Si totusi masina o inghite......ca s-ar putea sa inceapa sa o "doara gatul" dupa un anumit timp.....e alta problema.
*



Eu pun 99+ Petrom la recomandarile Renault Timisoara iar motorul toarce de placere.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 31 Oct 2011, 13:53
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




din manualul de intretinere renault 2010...
Pt motoarele 1.2 16v(D4F), 1.4 8v(K7J), 1.4 16(K4J), 1.6 16v(K4M)

Carburant fara plumb obligatoriu, cu cifra octanica la fel ca cea precizata pe eticheta situata pe usita trapei de carburant.
In lipsa, posibilitatea de a utiliza ocazional carburant fara plumb:

- cu cifra octanica 91 pentru o eticheta indicand 95,98
- cu cifra ocatnica 87 pentru o eticheta indicand 91,95,98


sper ca e lamurita toata lumea...


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:14
Dacia