Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Injectia la dci cu semnul ?

hellcat
post 1 Mar 2007, 22:37
Post #31


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ai retineri...e problema ta.
Dci-ul e un motor bun per ansamblu, fara indoiala, dar si foarte sensibil pe partea de injectie.
La momentul actual multe din aceste probleme s-au rezolvat...si calitatea motorinei s-a imbunatatit. Si fac referire la faptul ca in ultimul an doar cateva sisteme de injectie au fost cu probleme.
In schimb dCi-urile de 2003, 2004...spre 2005 chiar, au avut mari scapari si hibe la nivelul pompelor si injectiei. Pai prin 2004, 2005 cadeau si cate 2-3 sisteme de injectie pe saptamana!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_voly
post 1 Mar 2007, 22:43
Post #32


Daca Ai Cap Ia-ti Alta


Group: Members
Posts: 547
Joined: 8 October 05




Cred ca nu ar fi rau daca poate sa dovedeasca tot ceea ce a spus. Cu poze la facturi etc. Repet, si eu pot spune multe
La cat a zis ca a dat sa schimbe, mai bine vindea masina. Eu asa as fi facut

This post has been edited by mad_voly: 1 Mar 2007, 22:44


--------------------
Opel Insignia 2011 Ecoflex - b 01 ccc
"Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex 19 USV
post 2 Mar 2007, 02:09
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




salutare, am si io un clio din 2002 adus din franta, am cu el 139000 km merge excelent, o singura problema am la el, problema care este foarte discutata aici si anume pornirea, cateodata porneste greu( nu intotdeauna, sa zic 3 din 10 porniri o ia greu) si am vz pe furtunase bule de aer, cum pot rezolva aceasta problema care ma seaca si ce costuri implica?


--------------------
VW Golf mk1 Cabriolet 1988 Karmann - doamna
vw golf mk1 cabriolet 1.8 8v - B 37 GTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipangoo
post 2 Mar 2007, 08:29
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18 August 06




Prietene, daca ma crezi bine, daca nu, problema ta. Eu v-am povestit ce mi s-a intamplat mie. Nu am pretentia sa fiu crezut epe cuvant. Daca te uiti cu atentie o sa vezi ca sumele platite de mine nu-s deloc exorbitante. Costurile ar fi dar inca nu am cumparat 4 injectoare + pompa de inalta presiune de la reprezentanta. Calculul era ipotetic si facut pentru cele mai proaste conditii. In plus daca ai o masina cu pompa/injectoare duse nu stiu cine ti-o cumpara cu un pret onorabil.

In alta ordine de idei am schimbat aseara 1 injector, cel care era cel mai deteriorat si se simt ceva imbunatatiri la pornire. Probabil va trebui sa le schimb si pe celelalte 2 care sunt la limita ca sa pot sa spun cu mana pe inima ca merge ca inainte. Oricum relevant va fi dupa ce prind o dimineata mai friguroasa ca azi au fost 8 grade cand am plecat la scarbici...


--------------------
Renault Clio 2004 Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 2 Mar 2007, 08:41
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




cum am mai spus si in alta parte, asa face si la mine (ca la alex 19 USV ) insa cu deosebirea ca e mai frecventa cand afara e mai cald-vara. Iarna foarte rar.

Injectoarele atat sunt in jur de 4000 RON la Augsburb (inject + conducte).Cred ca de origine.
http://www.torbmotor.ro/ mi-au ofertat un injector la 850 RON (inclus manopera)

Pe site la delphi am citit ca ei recomanda inlocuirea injectoarelor la 100k km. Si inca ceva interesant injectoarele se pot repara.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 2 Mar 2007, 08:52
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Se poate sa cada, daca ajunge mizerie in sistem, indiferent de "metoda" se duc si injectoarele si pompa...
Totusi, nu cred ca ar veni cineva sa scrie doar de dragul de a scrie aiurea.
Eu am avut unul dintre primele dCi-uri montate pe autoturisme Renault (Laguna 1 ph 2 din luna 11 anul 1999). Era CR Bosch, nu Delphi ca si pe 1.5.
L-am vandut undeva in jur de 170k km, si de la ~105k km de cand l-am avut nu am avut nici cea mai mica problema cu el. Am schimbat filtrul la 30k km(unul chiar cand l-am luat si altul la ~140k km).
Oricum, a fost un motor extraordinar. Colegii mei, in 2003 nu ma credeau ca este diesel asa de linistit era. Pornea tot timpul la prima cheie indiferent cat de frig era, consumul de ulei era neglijabil (fara completare intre schimburi, poate consuma undeva la 100 grame la 10.000km).
Asa ca eu nu pun ? la injectia dCi si as lua oricand un dCi daca m-as reintoarce la diesel.

Volvo S40 si V40 din 2001 incoace, 1.9 102cp si 116cp sunt de fapt tot motoare dCi de la Renault.

This post has been edited by r&d: 2 Mar 2007, 09:01


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 2 Mar 2007, 16:32
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




pt alex 19 usv: bule de aer=inceput de injectoare,iti spun sigur ca asa era si la alu tata meu,urmeaza pornirea grea si schimbi injectoarele sad.gif asta e..


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 2 Mar 2007, 16:35
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




@mikipet , asa se pare. da e nasol cand incepe devreme 30-50k km. Eu am aproape 150k.

In conditiile date tre sa strngem roni lunar sa schimbam jucariile cand or avea cateva zeci de mii km.

This post has been edited by ionutmar: 2 Mar 2007, 16:38


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 2 Mar 2007, 16:50
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




pai da ,acesta este si scopul acestui topic deschis de mine si care vad ca se tot lungeste si nu pot sa pun odata punctul pe i:::
ESTE DE VINA DOAR MOTORINA SAU O PARTE DIN VINA SAU MAJORITARA E PROBLEMA INJECTIEI??,pt ca,daca ar fi doar de la impuritatile din motorina ar fi solutii de a evita problemele prin clasica metoda de decantare asta daca nu sunt si probleme in leg cu calit de lubrefiere..


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 2 Mar 2007, 16:59
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




tind sa cred ca poate fi motorina in mare parte. A mea a facut 136k km in franta, altele in romania nu faci nici 50k km cu notonina de la noi.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 2 Mar 2007, 20:09
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




ok;cine a vazut s-au are idee cum arata si ce proprietati negative are motorina asta noastra naspa: are impuritati? a pus cineva probe in flacoane sau canistre de plastic? se lasa ceva pe fundul recipientului? pe mine ma bate un gand: 2 recipiente de 20l din plastic,o palnie din aceea de benzina(de la caldararii de la semafor),decantat cateva zile si alimentat numa de la statii de renume.interpretare:daca apare o singura data o forma de sediment pe fundul recipietului sau se va infunda in mod repetat sita palniei=situatia e clara si raspunsul la topicul meu de asemenea. ce ziceti? smile.gif trebe multa rabdare si multe manevre dar cred ca merita,eu unul o voi face pt a ma convinge de un lucru...de care vad ca nimeni nu e sigur.


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_voly
post 2 Mar 2007, 20:26
Post #42


Daca Ai Cap Ia-ti Alta


Group: Members
Posts: 547
Joined: 8 October 05




E o idee f buna, dar ca sa iesi mai ieftin poate merge sa iei cateva sticle de 1 litru de plastic in care sa bagi motorina de la diverse statii gen: omv, lukoil, petrom, etc si lasate cateva zile , dupa care sa observi ce se intampla pe fund. Eu cred ca asta o sa fac. Crezi ca o merge, adica iese ceva concludent?


--------------------
Opel Insignia 2011 Ecoflex - b 01 ccc
"Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 2 Mar 2007, 20:31
Post #43


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@mikipet: Ai citit si pe aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41552&hl=?
Poate gasesti macar partial unele lamuriri vis-a-vis de problemele supuse atentiei...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sourie2004
post 2 Mar 2007, 21:15
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 21 April 06




vad ca muti se intreaba de impuritati in montorina. Ati taiat vreodata filtrul de motorina?

Credeti-ma ca doar daca e spart din fabrica este vreo sansa sa treaca vreun varf de ac de impuritati. E pur si simplu o foaie ca sugativa, poroasa, cum era hartia prin care filtrai precipitatii la chimie. Apa trecea iar precipitatul ramanea pe foaie.

Plus ca am mai pus motorina de la lukoil cu canistra si niciodata nu am gasit nimic pe fund, plus ca si pompele de alimentare au sita de filtrare pe furtun. Din pct meu de vedere nu o sa mai vedem niciodata ca pe vremuri rugina, pamant sau altceva.

Singura problema care o vad cu motorina ar fi standardul de calitate( concentratia de sulf si alti compusi). Nu imi poate garanta nimeni ca ce pun eu la pompa e euro3, 4 sau 5. Ganditiva ca vine cineva cu o masina E4 sau 5 si alimenteaza, iar benzina e masluita si de fapt pune euro3. Normal ca o sa aiba probleme in timp.
Mai deunazi dadeau ca la timisoara au gasit 2 benzinarii care aveau motorina masluita dupa o reteta proprie. Un litru de motorina avea doar 6% motorina, in rest era altceva. Eu cred ca in trecut motorina nu era nici euro0 desi pe hartie o fi fost mai buna.

Sfatul meu este sa alimentati mereu din benzinarii mari, mai noi si din care stiti ca este buna. Nu va aruncati la tot felul de benzinarii gasite pe marginea drumului pt ca e mai ieftin cu 100 lei. E posibil ca economia de 5 Ron sa se intoarca inmiit mai tarziu.

Just my 2 cents. smile.gif


--------------------
Clio Symbol 1.5 Dci 2005 80Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 2 Mar 2007, 21:50
Post #45


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




QUOTE(mikipet @ 2 Mar 2007, 15:32)
pt alex 19 usv: bule de aer=inceput de injectoare,iti spun sigur ca asa era si la alu tata meu,urmeaza pornirea grea si schimbi injectoarele sad.gif  asta e..
*



Este ceva problema electrica sau debimetrul de aer,nu are treaba cu injectoarele pornirea grea.Am aceeasi problema la Clio din 2002,odata pe saptamana porneste mai greu cand motorul este cald.Pana nu pica de tot nu imi fac griji.

Ontopic,si eu cunosc cazuri la dCi unde au s-au defectat injectoarele dar persoana respectiva punea motorina de la CFR sau de pe la pompe deocheate deci motivul nu trebuie cautat in alta parte.


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 2 Mar 2007, 21:50
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




nu cred ca e concludent deoarece din sa zicem 200 de alimentari ajunge sa prinzi doar de5-10 ori motorina proasta,si nu se stie cand asa ca la primele sticle o sa te saturi vazand ca nu ai rezultatele cautate iar alimentand exclusiv din canistra decantata protejezi odata sistemul si in acelasi timp odata si odata descoperi ceva tulbure(oricum e munca de chinez) pt hellcat:nici topicul respectiv nu lamureste situatia:pompa prost proiectata,motorina care determina uzura si aparitia spanului sau motorina in sine contine impuritati minuscule care trec de bariera filtrului la un moment dat?

nu stiu daca ai folosit corect termenul:debitmetru de aer,sorine,deoarece aceasta piesa nu cred ca se ocupa cu reglarea cantitatii de aer din conductele de motorina,unde de asem.cred ca n-are ce cauta nici o bula de aer odata cu aerisirea instalatiei consecutiv unei interventii cum ar fi de ex:inlocuirea filtrului de motorina..sau poate ma insel?


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 2 Mar 2007, 22:06
Post #47


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




La masinile care le am acuma nu am urmarit nicodata fenomenul cu bulele de aer din motorina dar in trecut am avut un passat tdi care ani de zile a functionat asa si garajistul spunea ca nu este nici o problema pentru ca pompa de motorina isi facea singura aerisirea dar cand debimetrul nu mai da informatii corecte porneste mai greu.Intra condens acolo.


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 2 Mar 2007, 22:22
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




sourie 2004:sunt de acord cu teoria ta referitor la motorina masluita sau neconforma calitativ,dar la prima afirmatie tin sa te contrazic :prin filtru trece mizeria dar aceasta se intampla doar peste o anumita limita de suportabilitate a acestuia,deoarece combustibilul este fortat puternic sa treaca prin acea "sugativa"o dovada clara:am fost la reprezentanta si seful de servis avea pe comp foldere cu imagini de motorina scursa din filtre si din sondele rezervor:crede-ma,arata jalnic de noroioasa:toti acesti proprietari s-au prezentat cu injectia distrusa deoarece sugativa n-a mai putut face nimic,si ce e mai dureros si-au suportat reparatiile


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 2 Mar 2007, 22:58
Post #49


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@mikipet: Da domnule trec...particule de span de filtru si ajung in capul injectorului. (acestea nici nu trebuie sa le vezi cu ochiul liber...si fac ravagii in pulverizator)
Sincer chiar nu inteleg ce vrei sa spuna cei care scriu aici...fenomenele astea nu sunt inventate de mine sau altcineva...asta s-a intamplat pana acum.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ninjacul
post 3 Mar 2007, 00:06
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 16 October 06
From: Bucuresti




@alex 19 USV si @ionutmar: Ciudat,aceeasi problema o am si eu (cand e motorul cal daca o las mai mult de 20 min porneste de la 3-5 cheie;cand e frig afar nici o problema).Am fost la Motek Romania (importator pompe delphi si lucas) si si-a bagat un nene nasul pe acolo,mi-a aratat ca injectoarele dau motorina f.repede pe retur (deci cam sunt duse) si mi-a zis ca trebuie sa schimb pompa,injectoarele sa curete toata instalatia.Toata tarasenia in jur de 2.000E!!!!!(apropo mi-a oferit injectoare la pretul de 7.5 mil./buc fara factura).
Problema mea e ca toti mecanicii la care am fost au avut alta opinie:astia de la motek cum spuneam mai sus,altul ca e capul hidraulic de la pompa...).Dar nu mi-a zis nici unul un diagnostic concret.
Asa ca mi-a mai ramas sa o bag la diagnoza la renault sa vedem ce zic ei (am bagat-o pe un "tester" la unii care repara daewoo si ala mi-a zis doar ca am pierdere de presiune dar nici o cauza exacta).

P.S.:Masina este din 2002 adusa din Franta si are 134k (de aia zic ca e ciudat).

This post has been edited by ninjacul: 3 Mar 2007, 00:07


--------------------
RENAULT CLIO 2 2002 1.5 Dci - B-54-CHU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 3 Mar 2007, 00:25
Post #51


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Cei de la Motek...cam au dreptate. Unul sau mai multe injectoare "scapa" motorina pe retur - de-aici si pornirile greoaie. Asta-i primul lucru care trebuie sa te intereseze si care trebuie remediat. Dar ce te faci ca si pompa e subreda (partea hidraulica), nu?
Trebuie testata la un service Renault, ce sa cauti pe la daewoo, unde nu-i nici o tangenta cu motoarele diesel?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ninjacul
post 3 Mar 2007, 03:33
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 16 October 06
From: Bucuresti




Pai tocmai asta era si ideea sa-mi zica unu odata un diagnostic ferm:frate e aia,aia si cu aia....Ca asa ce fac schimb injectoarele si dupa aia vad ca si pompa e defecta?Si poate din cauza pompei se duc si injectoarele noi?
Da cel mai bine cred ca o sa ma duc cu ea la renault si vedem!


--------------------
RENAULT CLIO 2 2002 1.5 Dci - B-54-CHU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 3 Mar 2007, 10:12
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




pai cam asta ar fi rationamentul:motorina proasta de la noi determina productia de span finut la nivelul pompei si rezulta infundarea injectoarelor care se poate diagnostica f simplu:se cupleaza retururile de la fiecare injector la cate un recipient si se masoara cantitatea de motorina data in unitatea de timp,ex mie mi-a spus mecanicul de la reno:treb sa intoarca max 35ml da nu mai retin in cat timp.cand erau stricate inj la masina lu tatameu au scris pe foaie: retur:35,38,42 si 45 ml,nefiind la fel trebuiau schimbate (stie cineva un site-in engl.please, cu diagnostice reparatii si toate cele despre aceste motoare;ma intere f mult pt ca am lucrat la servis si sunt niste chestii destul de ciudate si putin intalnite la alte motoare;thanks a lot!


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-rzv
post 8 Mar 2007, 10:48
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 30 March 06




si eu am avut probleme cu injectoarele. unul mort, dadea toata motorina pe retur si nu mai pornea deloc, pt. ca pompa nu putea sa asigure presiunea de pornire. l-am schimbat la ipso otopeni 10 mil. injectorul fara manopera. mi-au spus ca a mai fost inca unul blocat pe care l-au deblocat ei electronic si acum functioneaza, dar m-au avertizat ca trebuie schimbat ca nu se stie cand se blocheaza iarasi. Au zis ca pompa este ok.

P.S. masina are 122 kkm
1.5dci 65CP


--------------------
renault megane 2000/1.9dti
megane classic 2000/1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 8 Mar 2007, 11:17
Post #55


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




reno-rzv, de unde a aparut problema la injectoare?


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-rzv
post 8 Mar 2007, 11:31
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 30 March 06




nu se stie exact. se pare ca de la motorina proasta pt. ca instalatia era curata. masina este sh si fostul proprietar este posibil sa nu fi avut grija la motorina. ce a fost mai nasol ca au trebuit sa dea chiulasa jos ca sa scoata injectorul pt. ca nu a mai pulverizat motorina normal in piston nu a fost arderea buna si s-a depus calamina in piston care a ajuns si in capul injectorului si l-a blocat.


--------------------
renault megane 2000/1.9dti
megane classic 2000/1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carbu'
post 9 Mar 2007, 09:39
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 24 January 07
From: constanta




masina mea are 120k, din care 115k facuti in franta. nu am observat nici bule de aer, nici nu porneste greu, indiferent de cat de frig o fi afara. eu o am de 2 luni, si i-am schimbat doar uleiul si bieletele de directie, care nu imi placea mie cum se descurcau pe hopuri (total, 330 ron). masina merge perfect, si sunt cat se poate de multumit de ea. motorina de la noi... un prieten cu o octavia brand-new a pus motorina de la omv, de-aia euro trei, si nu i-a acceptat-o ECU. a stat omu cu pompita de mana, a scos-o, si a pastrat o juma' de litru sa o duca le expertiza. au ramas aia masca, l-au intrebat daca e de vapor sau din conducta, asa nasparlie era. omu alimenteaza acum numai de la rompetrol cu motorina efix. cu de-asta alimentez si eu, si parca si masina merge mai bine. de la petrom, cu euro3, mi se tot aprindea martorul bujii la demaraje in forta... asa ca, pana si gigantii petrlolului de la noi mai comit greseli...


--------------------
renault clio bicorp 2002, 1.5dCi, 65cp
Size doesn't matter!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jfo
post 9 Mar 2007, 22:44
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 November 06
From: Bucuresti




salut! am si o intrebare la voi au spus citiva dintre voi ceva de niste bule de aer pe conducte,ce sa inteleg ,ca daca am asa ceva sa ma astept sa ma lase injectoarele sau pompa?
la mine cu motorul oprit am observat ca pe conducta principala este o mare bula care dispare dupa pornire,m-am mai uitat la cineva la alta masina avea la fel poate putin mai mica la voi cum e?nu am decat 2o.ooo posibil problema injectie?


--------------------
Renault Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/ Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp
D C i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 9 Mar 2007, 22:52
Post #59


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Tu n-ai probleme și le cauți? biggrin.gif
Bule de aer nu trebuie să fie în conductele de presiune înaltă, între pompa de injecție și injectoare...

Deci stai liniștit...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Mar 2007, 01:13
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(reno-rzv @ 8 Mar 2007, 10:48)
P.S. masina are 122 kkm
1.5dci 65CP
*



Esti sigur ca-s reali ? Dupa mine, km sunt peste 300.000.

Un injector common rail rezista sa inchida si sa deschida peste 1 miliard de cicluri. Nu o spun eu, o spune Siemens.
Fa si tu o socoteala... Calculezi viteza medie, funtie de rpm...etc.

Am facut eu una banala din care rezulta ca un injector e posibil sa cada dupa ce a mers peste 200.000 km in regim numai de taxi. Facusem o medie de 20 km/h. Ceva de genul curse otopeni-magheru.
Oricum miliardul ala de cicluri e garantat...deci pot fi chiar 2 miliarde.

Daca era sa ti se opreasca doar un injector, ziceam domne...s-a intamplat...ghinionu. Dar la tine, mai e inca unu in starea asta.

Zicea cineva ca injectoarele se schimba la 100.000km. Poate daca nu opresti motoru nici cand stai in casa si dormi.

Inca ceva... Sa nu va puna pacatu sa umblati cu ultrasunete la common rail.

This post has been edited by andu911: 10 Mar 2007, 01:22


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 07:00
Dacia