Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Injectia la dci cu semnul ?

Dantee
post 6 Apr 2007, 22:11
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




O solutie trebuie sa existe. Sau facem si noi "ca la Aro " mai punem un filtru suplimentar! eu unul as faceo intrebarea e Cum?


--------------------
Renault Megane III 2010 / Sport Tourer / Privilege - B21HIM
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 7 Apr 2007, 09:51
Post #92


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




am taiat si eu filtrul de motorina asta vara dupa revizie. hartia era roz, absolut nici o negreala sau mizerie. am ramas placut surprins. dar de cand am masina alimentez exclusiv de la rompetrol (o singura data de cand am masina am bagat 12 l omv alpin diesel).la fel a facut si fostul proprietar (de fapt el mi-a recomandat sa merg pe rompetrol). in rest numai rompetrol euro4 (si mai nou efix euro4).
in vara asta o sa schimb iar filtrul si o sa-l tai p-ala vechi sa vad cum se prezinta.

mai exista posibilitatea sa aiba si filtrul un defect si sa lase unele mizerii sa treaca. chiar daca e schimbat la timp, daca are vreo buba e nasoliu.
io totusi nu pot sa cred ca-n conditiile in care se schimba filtrul la timp, filtrul n-are nici un defect, alimentarea se face cu motorina de "firma"....sa pice injectoarele. ceva e in neregula.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 7 Apr 2007, 10:04
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




@ cristib
E o greșeală în ceea ce spui, și eu am făcut aceeași greșeală cu acele "capcane magnetice". Șpanul produs de pompa de înaltă presiune apare între ea și injectoare și acolo nu există nici un filtru ci doar rampa comună (chestia aceea rotundă), unde din cauza vitezei mici a combustibilului se poate doar decanta. Problema apare atunci când se strică vreun injector și pierde, combinația combustibil+șpan se duce în rezervor. Dar atunci este prea târziu răul este deja făcut. Dacă există și altă explicație....
Am o întrebare pentru cei care au schimbat injectoare în garanție: au avut același consum după reparație? Din ceea ce s-a mai discutat am înțeles că trebuie introduse alte date în computer pentru noile injectoare pentru că ele sunt seturi și sunt imperechiate funcție de parametri lor, ceva cu cele 16 cifre înscrise pe lot, etc.

This post has been edited by FlorinG: 7 Apr 2007, 10:09


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 7 Apr 2007, 10:21
Post #94


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




pai si io ce-am zis gresit? nu ma pricep prea bine, d-aia vreau si io lamuriri.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 7 Apr 2007, 11:11
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Nu e o greșeală propriu-zis ci doar de o interpretare eronată. Ceea ce și eu am făcut și rrecunosc pentru că am fost prea rapid în a da o soluție la o problemă cu alte date.
În filtru nu poate să ajungă decât după o perioadă de timp iar pompa de inaltă presiune produce în continuare șpan pe care nimeni nu-l oprește agravând situația. Oricum șpanul am înteles că are dimensiuni microscopice și se poate pune în evidență doar cu un magnet puternic pus în lichidul din filtru de combustibil.

This post has been edited by FlorinG: 7 Apr 2007, 11:13


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 7 Apr 2007, 13:44
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Cred ca problema are la origine 2 aspecte:Motorina care nu are o vascuozitate corecta// o exploatare prea sportiva in regim ridicat de turatii--pompa trebue sa ridice presiunea f mult deci jocurile si spatiile de lucru sunt f. mici si daca nu ai vascuozitate corecta pelicula de motorina care ar trebui sa asigure lubrefierea se rupe si pompa lucreaza pe uscat mai ales cand are turatii f mari,iar o incalzire excesiva a pompei duce la micsorarea acelor spatii de lucru.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 7 Apr 2007, 17:04
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




@verde ,Cu pct 1 nu sunt de acord : ipoteza conform careia lipsa de vascozitate a motorinei poate duce la decesul a 4 injectoare .In primul rand aditivii adaugati la statiile de alimentare in motorina ar trebui teoretic sa asigure o vascozitate constanta pe tot parcursul anului , indiferent de temperatura exterioara .Cine vrea sa fie mai sigur isi aditiveza suplimentar , dar asta e alta poveste ( in aceasta iarna de ex. eu am mers alternativ un plin cu si un plin fara aditiv suplimentar , masina a pornit si a mers la fel )
Poate , referindu-ne la vina motorinei , vorbim de lipsa de onctuozitate a motorinelor moderne .Cu cat norma de poluare este mai ridicata cu atat este mai "uscata " ( a se citi lipsita de proprietati de ungere )

Eu cred ca ce i s-a intamplat lui @Dantee este exact fenomenul "pilitura" intr-un stadiu incipient ( descris mai jos de @FlorinG ) : microparticule de "span" produse de pompa au circulat pt inceput intre pompa si injectoare , realizand infundarea acestora incet - incet .Din " fericire " masina nu a mai pornit , altfel in scurt timp ajungea "spanul " sa se plimbe peste tot .

OFF Topic : Cu aceeasi motorina merg si motoarele 1.9dci de la M1/M2 ( chiar si Ford Focus 1 care tot pompa Delphi are ). Astea de ce nu pica toate 4 o data ?


--------------------
Renault Kadjar Intens Flame red_K9K-648 -
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 9 Apr 2007, 10:50
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




Situatia e urmatoarea: masina nu pornea la cheie dar la spray pornea si mergea fara probleme, motorul avea vaga si restul luca normal. Daca erau infundate trebuia sa mearga in 3 sau deloc.
Stilul meu de mers nu e sportiv si de cind am luat-o ea rare ori a vazut regimuri mai mari de 3500rot/min, eu totusi ramin las ideea ca ele sunt proaste sau am nimerit un lot aiurea.


--------------------
Renault Megane III 2010 / Sport Tourer / Privilege - B21HIM
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 10 Apr 2007, 06:37
Post #99


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




pai ce se intampla :nu pornea la cheie deoarece injectoarele scapau presiunea din rampa care pt a porni trebuie pastrata intre rampa si capul injectorului si aceasta din cauza defectarii acestora iar odata pornita masina merge bine cu rezerva ca la turatii mari intra iar in hipoalimentare.cam astea sunt simptomele si explicatia lor,iar referitor la lot este inca in ceata problema...


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 10 Apr 2007, 21:12
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Revin:
Am o întrebare pentru cei care au schimbat injectoare în garanție: au avut același consum după reparație? Din ceea ce s-a mai discutat am înțeles că trebuie introduse alte date în computer pentru noile injectoare pentru că ele sunt seturi și sunt imperechiate funcție de parametri lor, ceva cu cele 16 cifre înscrise pe lot, etc.


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 11 Apr 2007, 11:43
Post #101


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




Am fost ieri la service si am vorbit cu mecanicul care se ocupa de masina, el zice ca injectoarele noi au un cod care se introduce in computerul masinii pt ca acesta sa le recunoasca si sa se coreleze cu informatiile date de ele. Astept sa vad ce o sa faca las montaj atunci cind vin ele.


--------------------
Renault Megane III 2010 / Sport Tourer / Privilege - B21HIM
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandurenault
post 11 Apr 2007, 19:15
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 7 March 07




Am avut si am multe renault-uri.Majoritatea au fost diesel.Motorina folosita inainte era si mai este,(rar petrom)ROMPETROL,eurodiesel 4sau5.La toate diesele mele clasice,td,dci in fiecare an le fac spalare sistem injectie cu solutie WYNS 89195 de la AUTONET sau UNIX.Si nu am avut probleme.La SCENIC-ul meu 1.9dci reprezentanta RENAULTmi-a recomandat 4 inject cu 1700 ron/buc etc,asta pt ca ii cunosc si suntem colaboratori,nu i-am ascultat.PS-am magazin cu specific renault

apropo de injectoare.nu am citit tot. ele se monteaza numai de reprezentante zonale sau de dacia pitesti .au coduri speciale,nu va jucati!


--------------------
renault scenic 2001 - SB10REN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 13 Apr 2007, 18:04
Post #103


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




Da stiu chestia asta, masina e la unul din service-urile mari din Bucuresti. Interesanta treaba cu "spalatul" instalatiei.


--------------------
Renault Megane III 2010 / Sport Tourer / Privilege - B21HIM
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 18 Apr 2007, 19:32
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




@ Dantee
Au trecut ceva zile, nu au venit injectoarele?
asteapta nervos.gif


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 18 Apr 2007, 19:38
Post #105


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




da,poate s-au pierdut pe drum rolleyes.gif


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 24 Apr 2007, 13:03
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




@ Dantee
Au trecut ceva zile, nu au venit injectoarele? Ne ții în suspans! Am nevoie să aflu chestia cu cele 16 cifre !
Cred că l-au arestat! Că știe prea multe!


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 5 May 2007, 19:16
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




pana in final are cineva curajul sa puna niste copii cu documente despre aceste probleme cu injectia ? sincer vorbind , dupa ce am luat masina si am inceput sa citesc acest forum mi-a cam pierit somnul .ARE cineva date concreta sau va e frica , ca in viitor nu le mai puteti vinde ?cat de reala sau cat de ireala e aceasta poveste cu injectia? cei care aveti sau ati avut probleme , detineti masina de la 0 km sau nu stiti ce sa intamplat cu ea inainte de a o achizitiona?


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 6 May 2007, 18:15
Post #108


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




Scuze baieti de intirziere dar am avut multa treaba si nu am reusit sa intru pe net.
Au venit si injectoarele, au fost montate pe masina, am golit si rezervorul ca sa vad ce gasesc in el ( am gasit o chestie ca o gelatina nimic altceva - nu multa cantitativ) - asta ca sa stau linistit si totul e OK masina merge brici la fel ca atunci cind am luat-o.
Am facut tot felul de "teste" cu ea adica consumul: urban si extraurban , mixt etc si totul e OK; sper ca sa nu mai am probleme cu injectoarele.


--------------------
Renault Megane III 2010 / Sport Tourer / Privilege - B21HIM
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skkip3r
post 9 May 2007, 23:12
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 8 May 07




53.000 km fara nici un fel de problema. Nu am schimbat nimic pe ea afara de consumabile. Vechiul proprietar idem. Motorina numai din petron. Sper sa nu fie cazul asa curand...


--------------------
Renault Clio 1.5 dCI 2004 - cl 01 gic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinrut
post 20 May 2007, 11:13
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 May 07




Dragi posesori de sisteme de injectie common rail DELPHI folosite la Renault si Dacia. Va spun povestea mea care si acum imi pare incredibila: am un logan 1,5 dci cumparat in decembrie 2005 si inmatriculat in ian 2006. am 63000 km la bord. In acest timp am schimbat setul de injectoare de 3 ori si o data motorul complet schimbat de fabrica. Acum e din nou stricat. Iata povestea:
prima data injectoarele s-au stricat la 15000Km, le-au schimbat. Le-am spus ca e posibil ca pompa de inalta presiune sa bage pilitura de Fe. Au zis ca nu e adevarat. Asta s-a intimplat in luna mai. In luna iulie dupa 3000km masina nu a vrut sa mai porneasca. Am dus-o la reprezentanta au zis ca nu stiu ce are si reprezentanta Dacia dupa o luna de stat in service a hotarit sa inlocuiasca motorul. Au inlocuit motorul, au facut schimbarea de serie la RAR. Cind m-am dus la revizie in decembrie mi s-a spus ca injectoarele sint din nou partial defecte. Deci a patra oara intr-un an. Cu ultimul motor masina a mers aprox 20000 Km, alimentata numai de la MOL, cu card pt a putea confirma km si alimentarile. Motorul a fost mentinut intre 1500 si 3000 ture. Inainte de a se schimba motorul alimentam de la Lukoil si mi-au spus ca de asta s-a stricat. Am luat motorina din rezervor si am analizat-o la laboratoarele Petrom (1milion cinci sute) si rezultatul a fost ca se incadreaza in toate standardele internationale (euro 4) si chiar le depaseste. Va stau oricind la dispozitie cu acte doveditoare la ce spun. Am avut si am multe masini, ma pricep la motoare, calculatoare de injectie, etc. Cind am luat aceasta masina mi-a placut mult dar m-a dezamagit total. Nu pot recomanda decit dusmanilor mei sa-si cumpere un motor 1,5dci de la renault. Nu conteaza ca cei vinovati sint cei de la Delphi. Responsabilitatea este a Renault-ului. Este o bataie de joc la adresa cumparatorului. Cu toata sinceritatea, Florin


--------------------
Dacia/Dacia Pitesti Logan 1,5 dci 2006/Preferance - IS07RUT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 20 May 2007, 12:53
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Si acum ce faci, le schimbi din nou sau ai vandut masina?


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 20 May 2007, 16:26
Post #112


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Ar fi culmea sa le schimbe din nou... pana cand schimbu' asta de injectoare? Pana iese masina din garantie? Eu in locul lui florinrut as vinde masina fara nici o parere de rau... Acum ma gandesc si la cumparator! biggrin.gif Oricum, incredibila poveste... wacko.gif Bafta!


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinrut
post 20 May 2007, 16:57
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 May 07




Da intr-adevar nu stiu ce sa mai fac. Acum masina are o luna de cind sta. Ce e mai grav este ca nu vad nici o solutie. Pina acum piesele schimbate intr-adevar in garantie costa aprox de 1,5 ori masina. Spre bucuria Dacia-Renault masina a iesit din garantie, iar motorul schimbat in garantie iese din garantie odata cu terminarea garantiei masinii. Acum trebuie sa ma descurc singur. Normal ar fi sa schimb injectoarele, pompa de inalta presiune, filtrul de motorina si rampa comuna. Aproximativ 9000RON la reprezentanta si in jur de 5000 RON de la un magazin, si probabil masina va mai merge 20000 KM. Mi se pare absurd.
In acelasi timp vreau sa va spun ca am un prieten care are o Toyota Corola common rail, second cu care are 200 mii Km si nu a facut nici o reparatie si a pus motorina de la toti camionagii pe care i-a intilnit. O alta cunostinta are un Renault Laguna cu motor 1,9 dci cu injectoare si pompa de inalta presiune bosch care are 180 mii km si nu a facut nici o reparatie. Judecind la rece, ce concluzii putem trage? Dupa mine sistemul Delphi are o problema, si cineva ar trebui sa plateasca pentru asta.
Ca o ironie am un Ford Granada fabricat in 1978, pe care l-am cumparat in 1990. Are montat pe el un motor wolkswagen de "golf" 1,6 diesel pe care l-am montat singur acum 7 ani l-am omologat RAR si am facut de atunci vreo 300 mii km fara nici o reparatie. Cu el am tras Loganul pe la service. Va multumesc ca m-ati ascultat. Oricind la dispozitia voastra cu informatii. Cred ca e pacat de firma Renault si Dacia ca nu incearca sa rezolve definitiv aceste probleme. Daca vor sa vinda masini in Romania banuiesc ca ar trebui sa stie ca nu putem cumpara motorina din Franta sau Germania si sa ia masurile adecvate.


--------------------
Dacia/Dacia Pitesti Logan 1,5 dci 2006/Preferance - IS07RUT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 20 May 2007, 19:14
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Sunt curios colegii de pe daciaclub ce vor zice. Imi pare sincer rau despre ce ti s-a intamplat, stiu ca problema asta apare destul de rar in ultima vreme insa speram ca Renault sa fi gasit solutia pana acum si sa nu mai plimbe oamenii prin service-uri pe timpul si mai ales banii lor.
Groaznic.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 22 May 2007, 08:09
Post #115


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




megane dci cu 96.000km. masina aflata in garantie. problema la injectoare. respectiv injectoare cazute. raspunsul renault: "nu se poate face nimic. ne pare rau, asta e uzura normala".
este normal un astfel de raspuns si o astfel de atitudine?


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 24 Jul 2007, 19:51
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




luni seara cand am intorceam de la munte pe autostrada mers lejer 100km\h apoi i-am dat 140 in depasire iar cand am luat putin piciorul dupa acceleratie s-a auzit un zgomot apoi ma uit la bord si vad turometrul ca scade brusc de la 3400 ture la 0 si apoi urca brusc la ~3000. trag repde pe dreapta la o benzinarie scot din viteza pe la 90km\h si vad ca turatia de la relanti oscileaza singura cand peste 1000 cand sub! Opresc sa verifc nimik vizibil la motor pornesc din noi si statea bine relantiul. Usurel ma bag din noi pe autostrada iar dupa nici 5 min se detureaza singura si apoi revine dar nu pana la 0 ci cateva ture in jos mai merg putin si la fel. trag iar pe dreapata si stau sa se raceasca motorul, eu banuiam ca electroventilatorul nu pleaca desi la bord aveam temperatura buna a apei dar eu niciodat nu l-am auzit chair si cu ac pornit mers pe caldura si nimik nu l-am auzit si nici vazut invartindu-se. Plect un pic timorat biggrin.gif nu mai mult de 80\h si vad ca totul e in regula ajung la buc statea relantiul bine nimic ne la locul lui. Ajung si la gr si la fel totul merge bine. La bord nu mi s=au aprins nic un fel de indicator.

Voi ce banuiti ca ar fi?? Ma gandesc sa ii fac o testare pe calc!

PS: la prima oprire cand am sesizat problema am bagt si motorina ca mai aveam cam 10 litrii. Revizaia e facuta recent vinerea treacuta schimbat filtru distribuitie pivot antigel si ce a mai trebuit.

ATENTIE: k sh tz sunt interzise prin regulament


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu_diu
post 30 Apr 2008, 19:31
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 17 February 08
From: CLUJ-NAPOCA




la mine porneste foarte bine ,la sfert de cheie , dar merge parca in trei pistoane si se bilbie, am schimbat trei injectoare cu care am mers cam 20 000 atunci era cam aceleasi simtome doar ca mi sa aprins martorii serv+ulei +spirala, acum sa mai aprin doar de 2 ori spirala si sa turat singur peste 1000, am oprit motorul l-am pornit din nou si ni s-a mai aprins nici un martor. Sar putea sa fie ceva la partea electrica, apropo eu am luat injectoarele la 5mil. bucata


--------------------
renault clio 1,5 DCI 210 000 KM 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 30 Apr 2008, 19:45
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Dumidude: dute si fa-i un test clip. Poate ai noroc si scapi doar cu un contactor de stop frana de inlocuit.

This post has been edited by Laurentziu83: 30 Apr 2008, 19:45


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kontra
post 29 Nov 2008, 09:24
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 10 March 06




Salut.
Am si eu o mare problema tocmai am achizitionat un renault clio 1.5 dci modelul de 48 kw si am constatat ca porneste foarte greu cand motorul este cald.
Deasemenea la un condus mai sportiv cand apas mai brusc pedala de acceleratie se aprind martorii luminosi STOP+semnul injectiei+apa+ulei pt 1 secunda-2 si apoi se sting.
Mie imi da impresia ca si motorul se aude cam tare e cam zgomotos...nu imi dau seama ca nu am mai avut clio si nu stiu daca este normal sa se auda asa.
Defectul poate fi si de la altceva in afara de injectoare?
Se potrivesc injectoarele de pe logan dci?
Multumesc anticipat.


--------------------
renault 11 1984 gtl
nu o sa am masina noua niciodata....ha ha si ce?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 29 Nov 2008, 10:22
Post #120


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08






--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 06:46
Dacia