Injectia la dci cu semnul ?
![]() ![]() ![]() |
Injectia la dci cu semnul ?
Dantee |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III
2010 / Sport Tourer / Privilege
- B21HIM Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005 Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006 |
|||
CGB |
![]()
Post
#92
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
am taiat si eu filtrul de motorina asta vara dupa revizie. hartia era roz, absolut nici o negreala sau mizerie. am ramas placut surprins. dar de cand am masina alimentez exclusiv de la rompetrol (o singura data de cand am masina am bagat 12 l omv alpin diesel).la fel a facut si fostul proprietar (de fapt el mi-a recomandat sa merg pe rompetrol). in rest numai rompetrol euro4 (si mai nou efix euro4).
in vara asta o sa schimb iar filtrul si o sa-l tai p-ala vechi sa vad cum se prezinta. mai exista posibilitatea sa aiba si filtrul un defect si sa lase unele mizerii sa treaca. chiar daca e schimbat la timp, daca are vreo buba e nasoliu. io totusi nu pot sa cred ca-n conditiile in care se schimba filtrul la timp, filtrul n-are nici un defect, alimentarea se face cu motorina de "firma"....sa pice injectoarele. ceva e in neregula. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
FlorinG |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
@ cristib
E o greșeală în ceea ce spui, și eu am făcut aceeași greșeală cu acele "capcane magnetice". Șpanul produs de pompa de înaltă presiune apare între ea și injectoare și acolo nu există nici un filtru ci doar rampa comună (chestia aceea rotundă), unde din cauza vitezei mici a combustibilului se poate doar decanta. Problema apare atunci când se strică vreun injector și pierde, combinația combustibil+șpan se duce în rezervor. Dar atunci este prea târziu răul este deja făcut. Dacă există și altă explicație.... Am o întrebare pentru cei care au schimbat injectoare în garanție: au avut același consum după reparație? Din ceea ce s-a mai discutat am înțeles că trebuie introduse alte date în computer pentru noile injectoare pentru că ele sunt seturi și sunt imperechiate funcție de parametri lor, ceva cu cele 16 cifre înscrise pe lot, etc. This post has been edited by FlorinG: 7 Apr 2007, 10:09 |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
CGB |
![]()
Post
#94
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
pai si io ce-am zis gresit? nu ma pricep prea bine, d-aia vreau si io lamuriri.
|
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
FlorinG |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu e o greșeală propriu-zis ci doar de o interpretare eronată. Ceea ce și eu am făcut și rrecunosc pentru că am fost prea rapid în a da o soluție la o problemă cu alte date.
În filtru nu poate să ajungă decât după o perioadă de timp iar pompa de inaltă presiune produce în continuare șpan pe care nimeni nu-l oprește agravând situația. Oricum șpanul am înteles că are dimensiuni microscopice și se poate pune în evidență doar cu un magnet puternic pus în lichidul din filtru de combustibil. This post has been edited by FlorinG: 7 Apr 2007, 11:13 |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
verde |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Cred ca problema are la origine 2 aspecte:Motorina care nu are o vascuozitate corecta// o exploatare prea sportiva in regim ridicat de turatii--pompa trebue sa ridice presiunea f mult deci jocurile si spatiile de lucru sunt f. mici si daca nu ai vascuozitate corecta pelicula de motorina care ar trebui sa asigure lubrefierea se rupe si pompa lucreaza pe uscat mai ales cand are turatii f mari,iar o incalzire excesiva a pompei duce la micsorarea acelor spatii de lucru.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
alc2 |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@verde ,Cu pct 1 nu sunt de acord : ipoteza conform careia lipsa de vascozitate a motorinei poate duce la decesul a 4 injectoare .In primul rand aditivii adaugati la statiile de alimentare in motorina ar trebui teoretic sa asigure o vascozitate constanta pe tot parcursul anului , indiferent de temperatura exterioara .Cine vrea sa fie mai sigur isi aditiveza suplimentar , dar asta e alta poveste ( in aceasta iarna de ex. eu am mers alternativ un plin cu si un plin fara aditiv suplimentar , masina a pornit si a mers la fel )
Poate , referindu-ne la vina motorinei , vorbim de lipsa de onctuozitate a motorinelor moderne .Cu cat norma de poluare este mai ridicata cu atat este mai "uscata " ( a se citi lipsita de proprietati de ungere ) Eu cred ca ce i s-a intamplat lui @Dantee este exact fenomenul "pilitura" intr-un stadiu incipient ( descris mai jos de @FlorinG ) : microparticule de "span" produse de pompa au circulat pt inceput intre pompa si injectoare , realizand infundarea acestora incet - incet .Din " fericire " masina nu a mai pornit , altfel in scurt timp ajungea "spanul " sa se plimbe peste tot . OFF Topic : Cu aceeasi motorina merg si motoarele 1.9dci de la M1/M2 ( chiar si Ford Focus 1 care tot pompa Delphi are ). Astea de ce nu pica toate 4 o data ? |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
Dantee |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 December 05 ![]() |
Situatia e urmatoarea: masina nu pornea la cheie dar la spray pornea si mergea fara probleme, motorul avea vaga si restul luca normal. Daca erau infundate trebuia sa mearga in 3 sau deloc.
Stilul meu de mers nu e sportiv si de cind am luat-o ea rare ori a vazut regimuri mai mari de 3500rot/min, eu totusi ramin las ideea ca ele sunt proaste sau am nimerit un lot aiurea. |
--------------------
Renault
Megane III
2010 / Sport Tourer / Privilege
- B21HIM Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005 Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006 |
|
mikipet |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
pai ce se intampla :nu pornea la cheie deoarece injectoarele scapau presiunea din rampa care pt a porni trebuie pastrata intre rampa si capul injectorului si aceasta din cauza defectarii acestora iar odata pornita masina merge bine cu rezerva ca la turatii mari intra iar in hipoalimentare.cam astea sunt simptomele si explicatia lor,iar referitor la lot este inca in ceata problema...
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
FlorinG |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Revin:
Am o întrebare pentru cei care au schimbat injectoare în garanție: au avut același consum după reparație? Din ceea ce s-a mai discutat am înțeles că trebuie introduse alte date în computer pentru noile injectoare pentru că ele sunt seturi și sunt imperechiate funcție de parametri lor, ceva cu cele 16 cifre înscrise pe lot, etc. |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
Dantee |
![]() ![]()
Post
#101
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 December 05 ![]() |
Am fost ieri la service si am vorbit cu mecanicul care se ocupa de masina, el zice ca injectoarele noi au un cod care se introduce in computerul masinii pt ca acesta sa le recunoasca si sa se coreleze cu informatiile date de ele. Astept sa vad ce o sa faca las montaj atunci cind vin ele.
|
--------------------
Renault
Megane III
2010 / Sport Tourer / Privilege
- B21HIM Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005 Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006 |
|
sandurenault |
![]()
Post
#102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 7 March 07 ![]() |
Am avut si am multe renault-uri.Majoritatea au fost diesel.Motorina folosita inainte era si mai este,(rar petrom)ROMPETROL,eurodiesel 4sau5.La toate diesele mele clasice,td,dci in fiecare an le fac spalare sistem injectie cu solutie WYNS 89195 de la AUTONET sau UNIX.Si nu am avut probleme.La SCENIC-ul meu 1.9dci reprezentanta RENAULTmi-a recomandat 4 inject cu 1700 ron/buc etc,asta pt ca ii cunosc si suntem colaboratori,nu i-am ascultat.PS-am magazin cu specific renault
apropo de injectoare.nu am citit tot. ele se monteaza numai de reprezentante zonale sau de dacia pitesti .au coduri speciale,nu va jucati! |
--------------------
renault
scenic
2001
- SB10REN
|
|
Dantee |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 December 05 ![]() |
Da stiu chestia asta, masina e la unul din service-urile mari din Bucuresti. Interesanta treaba cu "spalatul" instalatiei.
|
--------------------
Renault
Megane III
2010 / Sport Tourer / Privilege
- B21HIM Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005 Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006 |
|
FlorinG |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
@ Dantee
Au trecut ceva zile, nu au venit injectoarele? ![]() |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
mikipet |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
da,poate s-au pierdut pe drum
![]() |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
FlorinG |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
@ Dantee
Au trecut ceva zile, nu au venit injectoarele? Ne ții în suspans! Am nevoie să aflu chestia cu cele 16 cifre ! Cred că l-au arestat! Că știe prea multe! |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
verde |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
pana in final are cineva curajul sa puna niste copii cu documente despre aceste probleme cu injectia ? sincer vorbind , dupa ce am luat masina si am inceput sa citesc acest forum mi-a cam pierit somnul .ARE cineva date concreta sau va e frica , ca in viitor nu le mai puteti vinde ?cat de reala sau cat de ireala e aceasta poveste cu injectia? cei care aveti sau ati avut probleme , detineti masina de la 0 km sau nu stiti ce sa intamplat cu ea inainte de a o achizitiona?
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Dantee |
![]() ![]()
Post
#108
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 December 05 ![]() |
Scuze baieti de intirziere dar am avut multa treaba si nu am reusit sa intru pe net.
Au venit si injectoarele, au fost montate pe masina, am golit si rezervorul ca sa vad ce gasesc in el ( am gasit o chestie ca o gelatina nimic altceva - nu multa cantitativ) - asta ca sa stau linistit si totul e OK masina merge brici la fel ca atunci cind am luat-o. Am facut tot felul de "teste" cu ea adica consumul: urban si extraurban , mixt etc si totul e OK; sper ca sa nu mai am probleme cu injectoarele. |
--------------------
Renault
Megane III
2010 / Sport Tourer / Privilege
- B21HIM Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005 Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006 |
|
skkip3r |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 May 07 ![]() |
53.000 km fara nici un fel de problema. Nu am schimbat nimic pe ea afara de consumabile. Vechiul proprietar idem. Motorina numai din petron. Sper sa nu fie cazul asa curand...
|
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCI
2004
- cl 01 gic
|
|
florinrut |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 May 07 ![]() |
Dragi posesori de sisteme de injectie common rail DELPHI folosite la Renault si Dacia. Va spun povestea mea care si acum imi pare incredibila: am un logan 1,5 dci cumparat in decembrie 2005 si inmatriculat in ian 2006. am 63000 km la bord. In acest timp am schimbat setul de injectoare de 3 ori si o data motorul complet schimbat de fabrica. Acum e din nou stricat. Iata povestea:
prima data injectoarele s-au stricat la 15000Km, le-au schimbat. Le-am spus ca e posibil ca pompa de inalta presiune sa bage pilitura de Fe. Au zis ca nu e adevarat. Asta s-a intimplat in luna mai. In luna iulie dupa 3000km masina nu a vrut sa mai porneasca. Am dus-o la reprezentanta au zis ca nu stiu ce are si reprezentanta Dacia dupa o luna de stat in service a hotarit sa inlocuiasca motorul. Au inlocuit motorul, au facut schimbarea de serie la RAR. Cind m-am dus la revizie in decembrie mi s-a spus ca injectoarele sint din nou partial defecte. Deci a patra oara intr-un an. Cu ultimul motor masina a mers aprox 20000 Km, alimentata numai de la MOL, cu card pt a putea confirma km si alimentarile. Motorul a fost mentinut intre 1500 si 3000 ture. Inainte de a se schimba motorul alimentam de la Lukoil si mi-au spus ca de asta s-a stricat. Am luat motorina din rezervor si am analizat-o la laboratoarele Petrom (1milion cinci sute) si rezultatul a fost ca se incadreaza in toate standardele internationale (euro 4) si chiar le depaseste. Va stau oricind la dispozitie cu acte doveditoare la ce spun. Am avut si am multe masini, ma pricep la motoare, calculatoare de injectie, etc. Cind am luat aceasta masina mi-a placut mult dar m-a dezamagit total. Nu pot recomanda decit dusmanilor mei sa-si cumpere un motor 1,5dci de la renault. Nu conteaza ca cei vinovati sint cei de la Delphi. Responsabilitatea este a Renault-ului. Este o bataie de joc la adresa cumparatorului. Cu toata sinceritatea, Florin |
--------------------
Dacia/Dacia Pitesti
Logan 1,5 dci
2006/Preferance
- IS07RUT
|
|
Abu |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Si acum ce faci, le schimbi din nou sau ai vandut masina?
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
Duyu |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Ar fi culmea sa le schimbe din nou... pana cand schimbu' asta de injectoare? Pana iese masina din garantie? Eu in locul lui florinrut as vinde masina fara nici o parere de rau... Acum ma gandesc si la cumparator!
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
florinrut |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 May 07 ![]() |
Da intr-adevar nu stiu ce sa mai fac. Acum masina are o luna de cind sta. Ce e mai grav este ca nu vad nici o solutie. Pina acum piesele schimbate intr-adevar in garantie costa aprox de 1,5 ori masina. Spre bucuria Dacia-Renault masina a iesit din garantie, iar motorul schimbat in garantie iese din garantie odata cu terminarea garantiei masinii. Acum trebuie sa ma descurc singur. Normal ar fi sa schimb injectoarele, pompa de inalta presiune, filtrul de motorina si rampa comuna. Aproximativ 9000RON la reprezentanta si in jur de 5000 RON de la un magazin, si probabil masina va mai merge 20000 KM. Mi se pare absurd.
In acelasi timp vreau sa va spun ca am un prieten care are o Toyota Corola common rail, second cu care are 200 mii Km si nu a facut nici o reparatie si a pus motorina de la toti camionagii pe care i-a intilnit. O alta cunostinta are un Renault Laguna cu motor 1,9 dci cu injectoare si pompa de inalta presiune bosch care are 180 mii km si nu a facut nici o reparatie. Judecind la rece, ce concluzii putem trage? Dupa mine sistemul Delphi are o problema, si cineva ar trebui sa plateasca pentru asta. Ca o ironie am un Ford Granada fabricat in 1978, pe care l-am cumparat in 1990. Are montat pe el un motor wolkswagen de "golf" 1,6 diesel pe care l-am montat singur acum 7 ani l-am omologat RAR si am facut de atunci vreo 300 mii km fara nici o reparatie. Cu el am tras Loganul pe la service. Va multumesc ca m-ati ascultat. Oricind la dispozitia voastra cu informatii. Cred ca e pacat de firma Renault si Dacia ca nu incearca sa rezolve definitiv aceste probleme. Daca vor sa vinda masini in Romania banuiesc ca ar trebui sa stie ca nu putem cumpara motorina din Franta sau Germania si sa ia masurile adecvate. |
--------------------
Dacia/Dacia Pitesti
Logan 1,5 dci
2006/Preferance
- IS07RUT
|
|
Abu |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Sunt curios colegii de pe daciaclub ce vor zice. Imi pare sincer rau despre ce ti s-a intamplat, stiu ca problema asta apare destul de rar in ultima vreme insa speram ca Renault sa fi gasit solutia pana acum si sa nu mai plimbe oamenii prin service-uri pe timpul si mai ales banii lor.
Groaznic. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
CGB |
![]()
Post
#115
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
megane dci cu 96.000km. masina aflata in garantie. problema la injectoare. respectiv injectoare cazute. raspunsul renault: "nu se poate face nimic. ne pare rau, asta e uzura normala".
este normal un astfel de raspuns si o astfel de atitudine? |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
luni seara cand am intorceam de la munte pe autostrada mers lejer 100km\h apoi i-am dat 140 in depasire iar cand am luat putin piciorul dupa acceleratie s-a auzit un zgomot apoi ma uit la bord si vad turometrul ca scade brusc de la 3400 ture la 0 si apoi urca brusc la ~3000. trag repde pe dreapta la o benzinarie scot din viteza pe la 90km\h si vad ca turatia de la relanti oscileaza singura cand peste 1000 cand sub! Opresc sa verifc nimik vizibil la motor pornesc din noi si statea bine relantiul. Usurel ma bag din noi pe autostrada iar dupa nici 5 min se detureaza singura si apoi revine dar nu pana la 0 ci cateva ture in jos mai merg putin si la fel. trag iar pe dreapata si stau sa se raceasca motorul, eu banuiam ca electroventilatorul nu pleaca desi la bord aveam temperatura buna a apei dar eu niciodat nu l-am auzit chair si cu ac pornit mers pe caldura si nimik nu l-am auzit si nici vazut invartindu-se. Plect un pic timorat
![]() Voi ce banuiti ca ar fi?? Ma gandesc sa ii fac o testare pe calc! PS: la prima oprire cand am sesizat problema am bagt si motorina ca mai aveam cam 10 litrii. Revizaia e facuta recent vinerea treacuta schimbat filtru distribuitie pivot antigel si ce a mai trebuit. ATENTIE: k sh tz sunt interzise prin regulament |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
claudiu_diu |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 17 February 08 From: CLUJ-NAPOCA ![]() |
la mine porneste foarte bine ,la sfert de cheie , dar merge parca in trei pistoane si se bilbie, am schimbat trei injectoare cu care am mers cam 20 000 atunci era cam aceleasi simtome doar ca mi sa aprins martorii serv+ulei +spirala, acum sa mai aprin doar de 2 ori spirala si sa turat singur peste 1000, am oprit motorul l-am pornit din nou si ni s-a mai aprins nici un martor. Sar putea sa fie ceva la partea electrica, apropo eu am luat injectoarele la 5mil. bucata
|
--------------------
renault clio 1,5 DCI
210 000 KM
2003
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#118
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Dumidude: dute si fa-i un test clip. Poate ai noroc si scapi doar cu un contactor de stop frana de inlocuit.
This post has been edited by Laurentziu83: 30 Apr 2008, 19:45 |
--------------------
.
.
.
|
|
kontra |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 March 06 ![]() |
Salut.
Am si eu o mare problema tocmai am achizitionat un renault clio 1.5 dci modelul de 48 kw si am constatat ca porneste foarte greu cand motorul este cald. Deasemenea la un condus mai sportiv cand apas mai brusc pedala de acceleratie se aprind martorii luminosi STOP+semnul injectiei+apa+ulei pt 1 secunda-2 si apoi se sting. Mie imi da impresia ca si motorul se aude cam tare e cam zgomotos...nu imi dau seama ca nu am mai avut clio si nu stiu daca este normal sa se auda asa. Defectul poate fi si de la altceva in afara de injectoare? Se potrivesc injectoarele de pe logan dci? Multumesc anticipat. |
--------------------
renault
11
1984 gtl nu o sa am masina noua niciodata....ha ha si ce?
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#120
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 06:46 |