Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio Symbol versus Dacia Logan, Variantele pe benzina in 2007

only4waly
post 15 Feb 2007, 22:14
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 October 06




Mda...foarte corect...cristib...itzi dau perfecta dreptate. Discutia aceasta ar putea continau pana la infinit blink.gif . Dar un lucru este cert...calitatea Symbol este mai superioara fatza de calitatea Logan...dar asta nu face din Renault Symbol Mercedes ph34r.gif


--------------------
Renault Clio Symbol martie 2006, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 16 Feb 2007, 01:07
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Parca aici nu se vorbea cu "itzi", "fatza", "mai superioara"...
Am deschis topicul acesta sa vad ce idei constructive se mai vorbesc, in schimb vad cuvintele astea + lumea care vorbeste despre statistici.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 16 Feb 2007, 07:59
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Observ ca spiritele se incing si nu vad nici o cale de conciliere smile.gif Topicul cred ca incepe sa devina unul de gen '' m. benzina vs. m. motorina''...


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
linu
post 17 Feb 2007, 13:44
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 11 September 04
From: Cluj-Napoca




Sunt posesor de Symbol, dar am condus si Logan (Ambition, Laureate) benzinare, diesel si MCV. Parerea mea este ca ambele masini (Logan si Symbol) sunt cam pe aproape.
Un mic plus pt o constructie mai ingrijita la Symbol.
Un avantaj mare il are Loganul la spatiul interior.


--------------------
Renault Clio Symbol 2003
Expression 75cp + security pack
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi-adi
post 17 Feb 2007, 14:24
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 30 December 06




Sunt fost posesor de dacia logan 1.4. Am facut cu ea 45000 km dupa care am vandut-o si mi-am cumparat un symbol 1.4 16v(250 km parcursi).

pt logan - avantaj: spatiu mare interior fata de clio
pt clio - avantaj - la drum lung - stabilitate mai buna in curbe si parca nu o sufla vantul la 120 ca pe logan.
In schimb in oras se comporta ca tinuta de drum amandoua cam la fel, parerea mea.




--------------------
renault clio symbol bva 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crn
post 19 Feb 2007, 16:38
Post #66


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Dezavantajul Clio este spatiul relativ mic in spate unde nu pot sta decit 2 persoane adulte relativ lejer pe cind in Logan stau si 3 fara probleme. Daca in Clio sta in fata o persoana mai mare si da scaunul mai in spate atunci nu prea mai ai loc pentru picioare in spate.

Per ansamblu consider ca Symbolul este superior Loganului din multe alte puncte de vedere pe care nu mai are rost sa le adaug.


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 19 Feb 2007, 20:38
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




S-a cam discutat cam tot ce era de discutat, deja discutia deviase pe alta tema. Ar cam merge inchis topicul asta, sau daca nu inchis atunci cine sa posteze sa mai citeasca odata intreg topicul ca sunt sanse mari sa se fii vorbit de lucrul respectiv.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geluutzu
post 22 Feb 2007, 11:13
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 20 February 07




sal drk de acord cu tine ,numai ca este diferenta intre ele clio e clio iar motorul de 80 cp poate spune multe daca e lasat


--------------------
clio 1,5 dci 80 cp clio - b 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 22 Feb 2007, 17:52
Post #69


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




exista 2 motorizari..nu am vrut sa compar clio de 80cp cu logan ca nu avea rost.. era inca o bila alba pentru clio... smile.gif


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cpredeanu
post 2 Mar 2007, 02:51
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 11 December 05




Am citit undeva pe net ce spunea vechiul presedinte Renault Loius Schweizer (nu stiu daca am scris corect) - Clio are de 3 ori mai multe piese decit Logan (nu se specifica care, symbol sau bicorp). Nu cred ca are de 3 ori mai multe piese dar sigur are mai multe piese pentru ca este mai greu la un volum mai mic decit Loganul.
M-am urcat in dreapta acum 2 saptamini intr-un Logan diesel. Interiorul e jale si materialele sunt de foarte proasta calitate. Loc este destul mai ales in spate. Asta este plusul Loganului. In rest numai minusuri. La Clio, bordul e mai ergonomic, scaunele mai confortabile desi la inceput ale mele au mai scirtiit - acum s-au mai asezat. Nici clio nu e o masina foarte stabila dar Loganul nici atit. Desi motoarele sunt aproape la fel (ma refer la cel de 1,4 8V - K7J la Clio este un pic mai turat) performantele sunt diferite : la clio viteza maxima este 170, la Logan 162 Km/h. E adevarat consuma un pic mai mult. Din punctul de vedere al sigurantei clio bicorp a fost testat EURO NCAP si are 4*. Clio symbol a fost testat de rusi, nu de EURO NCAP si are tot 4*. Porbagajul este la fel de mare. Desi am ales 1,4 8V recomand un motor mai puternic - mai nou exista 1,4 16V 100CP EURO IV cred ca de la Megane. Un motor mult mai silentios decit 1,4 8V si cred ca mult mai performant.
Dintre cele 2 eu as merge clar pe CLIO SYMBOL.


--------------------
Clio Symbol Fidji 2005 1.4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 24 Oct 2007, 10:59
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




QUOTE(sagetator @ 15 Feb 2007, 12:48)
bae tata, imi pare rau daca tu ai tras concluzia ca eu as fi unicul care am condus ambele masini!  radmasa.gif

Sunt curios insa daca mai e cineva (in afara de unchiu' si prietenul lui cristib), dar de aici de pe forum, care sa ne confirme ca Loganul se conduce economic la 70 km/h.

In comparatie cu Loganul, Symbolul se conduce economic cu 90 la ora. Trageti voi concluziile privind (si) acest aspect.
*



OFF Topic: Ambele masini se conduc economic in a 5-a pe la 1900 - 2000 de ture(daca sunt pe benzina),nu stiu de unde ai scos-o tu pe asta ca Logan se conduce economic la 70km/h? Eu am scos consumuri 4.8-5.2(drum liber) la exterior conducand in treapta a 5-a pe la 80-85km/h,daca vroiam sa consum mai putin mergeam cu 70km/h. Tu crezi ca iti mananca un Symbol mai mult la 70 in a 5-a decat la 90? wacko.gif
Am stat si am tot citit pe aici,vad ca tu ai o problema mare ca suna a gol masina si ca nu iti inspira siguranta masina dupa cum se inchid usile radmasa.gif ,astea da argumente rolleyes.gif .

ON Topic:

Am umblat cu ambele masini Symbol 1.4 8v si Logan 1.6 8v.
- Spatiul interior este mai mic la Symbol.
- Finisajele si materialele sunt mai bune la Symbol,cel putin la ala vechi in care am fost.
- Pozitia in scaun este mai proasta in Symbol,stateam si ma simteam ca pe un scaun de bucatarie inalt,nu ma simteam comod deloc.
- Stabilitate mai buna la Symbol,se simt clar suspensiile mai tari,dar ptr mine asta nu e un avantaj. La drum lung ma oboseste mai tare,prefer suspensii mai moi.
- Portbagajul mi se pare mai ok la Logan,la Symbol e mai mult lung decat lat si trebuie sa ma aplec sa bag/scot ceva in/din capat.
- Gumele pe 15" cu balonaj mare sunt in avantajul Loganului la drumurile din Romania,am luat destule gropi si o sina de tramvai,daca aveam balonaj mic ramaneam cu janta indoita,am scapat cu o guma facuta praf(la sina respectiva).
- La acceleratii trebuie consultate fisele tehnice,se observa ca Symbol 1.4 16V de 100 de cai accelereaza in 11.2 secunde(nu 10.5 cum am vazut pe aici),iar logan 1.6 16V(105 cai) in 10.2 secunde.
- Ca si mase sunt comparabile masinile,asta daca arunca cineva un ochi pe siteul rino si pe site-ul dacia la specificatii.
- La consumuri puteti sa aruncati un ochi si veti constata cu stupoare ca 1.4 8v de la Symbol consuma cu 0.2l (mixt) mai mult decat logan 1.4 8v,ptr celelalte se pot documenta ceilalti.(Logan 1.4 8v pierde 0.5 secunde din acceleratia cu start de pe loc pana la 100km/h)
- Faptul ca am comenzile de la geamuri electrice pe consola sau pe usi nu ma incalzeste cu nimic,e o chestie de comoditate,sunt obisnuit cu comenzile in ambele feluri,deci nu e unul dintre criteriile ptr care imi aleg masina.
- Reglaul oglinzilor la Logan e sub frana de mana si nu pe usa ca la Symbol,asta nu ma deranjeaza pentru ca intr-un an si 5 luni cat am avut Logan-ul am reglat oglinzile exterioare de maxim 3-4 ori.
- Symbol e o masina ingusta si mai mult lunga (4191 X 1639 X 1440) fata de Logan (4250 X 1735 X 1525), prefer garda de 15.5cm a Logan-ului,am urcat destule borduri cu el si nu am avut probleme.
- Vopseaua este subtire pe Logan si se zgarie destul de usor. De rugina nu poate fi vorba la aproape 2 ani de cand e masina in familie,zgarieturi au aparut,dar nu sunt multe si nici adanci,se rezolva cu un polish la culoare.
- Nu stiu cum sta Symbol la NCap.
- Airbag-urile laterale de la Logan ii ofera un avantaj suficient ca sa fie luat in calcul,cine spunea ca nu conteaza asa mult acele airbag-uri se insala amarnic,dar cred ca acel individ era acelasi care isi da seama de siguranta unei masini dupa cum se inchid usile. Eu doar ptr acele airbag-uri as alege Logan fata de Symbol,poate ca tin la pielea mea mai mult decat altii.
- La design nu ma bag ptr ca e o chestie de gust,dar Symbol e un hatch cu un fund atasat,iar asta se vede dupa dimensiuni,e un pic disproportionata,Loganul e un pic disproportionat pe inaltime,deci e o treaba de gust.
- Treaba cu TIR-urile si vantul lateral sunt niste chestii subiective,eu stiu la ce sa ma astept mereu cand am vant lateral sau depasesc un TIR,se simte in amandoua masinile vantul lateral,in Logan ceva mai mult decat in Symbol,dar nu inseamna ca zbor in sant la 120km/h,cine sustine asaceva abereaza.
- Spatiu interior in spate si in fata este superior in Logan,puteti sa imi veniti sa imi spuneti tot ce vreti,in Symbol un om mai inalt da cu capul in tavan sau luneta,asta pe locurile din spate. In fata ai problema cand vrei sa schimbi in treapta a 5-a si dai de piciorul pasagerului din dreapta,tre' sa ii spui sa isi traga piciorul,in logan nu am mai patit asta.

Fiecare masina cu avantajele si dezavantajele ei.
Succes la cumparaturi si oricare ar fi sa o stapaneasca sanatos si cati mai multi km fara incidente.


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan - TM-XX-XXX 2004/2005 Ambition 1.6MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 24 Oct 2007, 19:59
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Simbol-ul are ca antecedent Bicorp-ul,deci putem spune ca e o masina matura. Au avut timp sa corecteze problemele aparute. E o solutie tehnica verificata.(Vara asta am facut 6000km autostrada 130-140km/h constant si totul a fost ok.nu am simtit-o ca ar fi la limita puterilor sau a sigurantei)
Logan-lucrez pe platforma Colibasi peste gard de uzina.Colegii care au rude in uzina spun acelasi lucru:norma de masini fabricate pe zi creste sistematic oamenii fiind impinsi la limitele fiziologice.calitatea avand de suferit.Logan e compus din repere de Clio si Megan aranjate mai mult sau mai putin fericit intr-o caroserie.Despre forma si tinuta de drum se poate discuta oricat. Totul depinde de puterea fiecaruia de adaptare la situatie.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Studebaker
post 24 Oct 2007, 20:15
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




Apropo de postul precedent: Loganul este facut de mana muncitorului roman care in general e .......... Symbolul este facut in Turcia, dar de roboti industiali. Diferenta este mare. Daca Daewoo ar fi fost fabricata de mana olteanului , si nu de roboti.......


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 24 Oct 2007, 21:45
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




LC_TM
-Eu la locurile din fata nu as zice ca e asa mare diferenta de spatiu, este intr-adevar un pic mai mult la Logan, dar nu se simte prea mult.
-Probabil ca ai condus un Symbol fara reglaj pe inaltime al scaunului, sau nu era dat jos la maxim... Cam orice inaltime ai avea trebuie sa il dai jos de tot ca sa ai o pozitie normala la volan
-Intr-adevar portbagajul e mai lung la Symbol, dar astfel e mai util fiindca poti pune mai multe bagaje fara sa stea unul peste altul.
-Comenzile de geamuri pe usa au avantajul ca nu te mai intinzi pana pe bord, mai ales pt geamul pasagerului.
-Despre rugina iti zic eu cum sta treaba, tabla la logan nu e galvanizata wink.gif Dar probabil asta nu conteaza pt cine tine masina 5 ani.
-Symbol nu a fost testat NCAP, dar bicorp a obtinut 4 stele, asa ca se poate extrapola rezultatul.




--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipriann
post 24 Oct 2007, 21:57
Post #75


cipriann


Group: Members
Posts: 514
Joined: 28 April 07
From: Brasov, Romania




Cu parere de rau am vazut un accident acum o luna pe la Vrancea cu 5 minute dupa eveniment,in care a fost implicat un Logan care s-a rasturnat de vreo 2 ori cred (pasagerii erau in viata)...si vreau sa spun ca semana ca o masina fara plafon,plafonul era la nivelul scaunelor si a volanului deci in concluzie siguranta = 0....stalpii masinii erau complet deformati.In concluzie Loganul are motorul si transmisia OK...la siguranta pasagerilor este foarte slab,eu am Clio si sunt foarte multumit de ea (fara evenimente rutiere),totusi Renault are un nume in industria auto si ceva stele la testul de siguranta NCAP...Bafta tuturor wink.gif


--------------------
Renault Clio 2 Hatchback by France - BV026638 Year : 2001 , Engine : 1149 cmc , Power : 58 hp
cipriann love: Volkswagen & Renault & Toyota & Skoda.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 25 Oct 2007, 09:40
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




@cipriann: Orice masina rasturnata de 2 ori arata ca dracu',important e ca erau in viata,dar nah...nu asta conteaza wacko.gif . Conteaza ca stalpii erau deformati ph34r.gif .
Totusi tu ai bicorp si nu ai Symbol asa ca nu ramane sa spun decat: "And your point is?". Dupa ce vezi un Symbol rasturnat in aceleasi conditii poti sa vii sa spui ca e 0 la siguranta Logan-ul,pana atunci nu vad rostul afirmatiilor tale.
Ar trebui sa vin sa spun si eu ca unul a rasturnat un Symbol intr-un viraj de dreapta de vreo 110 grade si sa arunc cu noroi in Symbol,nu? blink.gif Gata...nu e stabila si tot ce vrei,din pacate cazul e real,dau vina pe sofer si nu pe masina. Putina obiectivitate nu ar strica,dar nu ma astept la obiectivitate pe forum Rino dry.gif .

@diesel_power:
- Eu zic ca e o diferenta sensibila intre o masina cu latimea de 1.63 si una cu latimea de 1.75 wink.gif . Poate sufar eu de claustrofobie si nu stiam pana acuma.
- Nu stiu cum e cu pozitia,dar mereu aveam impresia aia de scaun de bucatarie si dadeam sa pic de pe el si era ciudata rau pozitia.(Era cu reglaj si era reglat cum trebuie,dar nu eram comod deloc)
- Daca tu spui ca e mai bine sa fie lung si sa te apleci dupa fiecare bagaj...no comment,dar astept o iarna sau o ploaie sanatoasa sa iti murdareasca bara spate si apoi sa te apleci dupa bagaje,o sa ai o surpriza pe haine biggrin.gif .
- La comenzile ptr geamuri nu ma intindeam si nici nu ma aplecam dupa ele,daca tin mana pe schimbator intind un deget si am atins butonul ptr geamul electric wink.gif .
- Tabla nu e galvanizata,deci avantaj ptr cele cu tabla galvanizata.
- Nu extrapola ca s-ar putea sa ai surprize mai putin placute tongue.gif ,esti tu sigur ca se folosesc aceleasi materiale ca la bicorp?Aceeasi rezistenta a materialelor? Eu nu sunt sigur,ia un Bicorp si un Symbol si baga ochisorii pe sub el si pe la motor si vezi daca e identic,am o vaga banuiala ca nu e chiar asa cum crezi tu.

In fine...eu inchei aici,nu mai discut pe tema asta ptr ca nu-si are rostul. Am expus cateva dintre avantaje si dezavantaje la cele 2 masini si cam atat.
Fiecare isi alege ceea ce isi doreste si ce isi permite,sunt doar 2 masini low-cost si atat.


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan - TM-XX-XXX 2004/2005 Ambition 1.6MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Studebaker
post 25 Oct 2007, 10:14
Post #77


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




Eu am 1.88/98 kg. si nu am probleme cu spatiul in symbol.....dar am constatat ca locul soferului a fost avantajat net, asta chiar din proiectare. Din cauza latimii mici a masinii, au pozitionat consola centrala foarte mult spre dreapta. M-am suit si pe locul din dreapta, sa vad cum ma simt.....nasol!


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 26 Oct 2007, 11:19
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




da, au avantajat locul soferului pentru ca el e cel care trebuie sa faca tot felul de miscari, de manevre, el e cel care are nevoie de spatiu nu pasagerul din dreapta care eventual trebuie sa toarne un pahar de cafea:) m-am urcat si eu pe locul nevestemii in Symbol si o invidiez pt spatiul pentru picioare (deh, ea n-are pedale), scaunul meu nu e reglabil pe inaltime dar mi-am gasit o pozitie comoda, am condus 5000 km prin strainataturi.. n-am a ma plange nici ca n-am avut cotiera, nici de stabilitate... bordul e ergonomic, daca ar fi pus pe satelitul CDplayerului un buton pt climatronic era suuuper... sunt de acord ca symbolul e o corceala destul de neaspectuoasa, sa fim serios, de parca masinuta numita Clio e foarte draguta, parca ar fi taiata cu barda, dar pe mine ma intereseaza sa mearga... sa compar Logan cu Symbol. am optat pentru Symbol pentru ca are motorul de 100 CP, am climatronic,... pe cand climatronic pe Logan?... credeti ca bara din spate a Loganului ramane curata si nu se umple de noroaie ? e data cu ceva solutie antinoroaie, au cautat proiectantii sa optimizeze acest aspect??? sa fim seriosi...Logan sta mai prost dupa parerea mea la capitolul coeficient aerodinamic transversal care influenteaza direct consumul de carburant, unde mai pui ca anumiti compatrioti cara pe pavilion bare portschi vara sau te miri ce portbagaje si de trebe si de nu trebe, ca asa aveau pe vechea dacia...
Cu stima
Adrian


--------------------
Renault Symbol - CJ-x5-DXM 2006 EX1,4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipriann
post 26 Oct 2007, 16:52
Post #79


cipriann


Group: Members
Posts: 514
Joined: 28 April 07
From: Brasov, Romania




@LC_TM....E problema ta ca tu ai Logan si nu ti-a placut....eu mi-am spus parerea mea cu ce am vazut.Si nu orice masina rasturnata de 2 ori arata cum crezi tu..Ramai cu parerea ta si este Ok asa... wink.gif


--------------------
Renault Clio 2 Hatchback by France - BV026638 Year : 2001 , Engine : 1149 cmc , Power : 58 hp
cipriann love: Volkswagen & Renault & Toyota & Skoda.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreym24
post 26 Oct 2007, 18:40
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 336
Joined: 2 April 06
From: Bucuresti




Ce nu mi-a placut la Logan este ambreiajul. Are cursa prea lunga si cupleaza sus de tot. De asemenea maneta de viteze (cea veche) pare ciudata. Eu am Clio Symbol si nu sunt multumit de spatiul din spate...ma rog, nu e eu ci pasagerii mei biggrin.gif. Garda la sol a Loganului este mai mare decat la Symbol ceea ce este un avantaj. Parerea mea este ca Symbolul este o masina low cost pentru cei ce doresc un pic mai multa calitate iar Loganul o masina low cost cu o calitate mai slaba a finisajelor.


--------------------
Renault Symbol 2006 1,4 16V
Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cameleon_boy
post 26 Oct 2007, 19:39
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 21 October 05




Eu le am pe ambele,si diferenta intre una si alta,simplu o marie cu alta palarie


--------------------
fara fara - fara fara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin-Bacau
post 27 Oct 2007, 18:26
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 18 September 07
From: Bacau




Salutare

Ca multi dintre voi ...si eu am fost in balanta dintre Logan & Symbol....>>>rezultatul fiind SYMBOL....si nu regret alegerea facuta ( stiind ce poate Logan ptr. ca tatal meu care din pacate acum nu mai e printre noi si-a cumparat Logan si am avut de unde sa ma inspir ) ma refer si la dotari si la motorizare...

Sa auzim numai de bine


--------------------
Renault Symbol-Fidji - BC- 2007-1.5 dCI/70Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 27 Feb 2008, 19:59
Post #83


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




si eu am avut de ales intre logan 16v si symbol...pana la urma am ales symbolul desigur pt interior mai primitor. dar nu inteleg de ce toata lumea pune pasa rea la symbol cu spatiul interior. eu am 1.82 si 100kg si incap ff bine, chiar comod.cat despre locurile din spate intradevar cam neincapatoare dar miam luat masina sa o conduc nu sa stau pe bancheta din spate, deci +++++ pt symbol


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v - MM 66 GBY 2007 dec
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 27 Feb 2008, 23:31
Post #84


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Vorbim despre symbol vs. logan sau symbol vs. logan in romania?
Eu de exemplu as pune ca avantaj garda la sol mai mica a Symbolului. Daca insa vorbim doar de Romanica, brusc avantajul se transforma in dezavantaj.
Dupa aia, hai sa fim seriosi. Symbolul e mult peste Logan la multe capitole, incepand de la proiectare, executie, target clienti... Imi place si am mers cu toate versiunile de Logan.
La munca am un MCV diesel de 80 de cai. Raman insa la parerea ca Symbolul este peste Logan.
La locul in fata, eu am 1.95 si 100 de kile si mi-am gasit pozitie OK si in vechiul Symbol, cu scaun fara reglaj pe inaltime si stau bine si in asta care are reglaj. In dreapta, nevasta-mea sta foarte bine. In spate nu prea ma intereseaza, pt. ca mi-am luat masina pt. mine, nevasta si eventual 1-2 pasageri doar ocazional. Daca nu le convine cum stau, exista oricand RATB. Ca portbagajul e lung, iar prea putin imi pasa , oricum nu-l umplu , detest sa merg cu el plin. Daca vroim sa car imi luam break. ( probabil Logan pentru ca e cel mai ieftin break de pe piata, iar aici vb. de masini low cost )
Forma criticata a Symbolului mie imi place de mor.
La siguranta.....LC_TM avea dreptate mai devreme, pana la urma conteaza sa supravietuiesti, mai putin conteaza cat se indoaie masina. Mai mult decat atat , masinile care se indoaie mai tare te protejaza mai bine pt. ca absorb si disipa mai mult si mai bine energia cinetica de la impact. ( de fapt asa a si fost construita )
La consumuri sau timpi de demaraj iar e aiurea sa compari. O diferenta de 0.2-0.5 l / % e insesizabila, iar despre demaraj....ca e o secunda + sau - pana la 100 iar e irelevant. Niciuna dintre ele nue masina cu care sa te duci la curse ca sa conteze ata de mult. Daca tot testam timpii de demaraj, consumul clar e pe val, asa ca ori - ori . Ori mergem pe consum , ori pe sportivitate.
Concluzia ar fi ca o compratie e mai mult sau mai putin corecta, pt. ca depinde foarte mult din ce punct de vedere privesti si ce anume folosesti din ceea ce-ti ofera masina.
Asta este parerea personala, evident insa ca fiecare poate sa aiba parerea sa si respect orice alta parere, chiar daca e in contradictie cu ce am zis eu mai sus.

Cu respect

This post has been edited by vallixx: 27 Feb 2008, 23:34


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 28 Feb 2008, 17:59
Post #85


Haha


Group: Members
Posts: 9.018
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(sorin_ @ 13 Feb 2007, 10:13)
PS. Un alt motiv important in decizie….a fost sotia mea….care m-a batut la cap….ca daca ne luam Logan….il conduc doar eu…pt ca ei i se pare imens Loganul...  smile.gif
*






pt introducere-mie mi-a spus daca vin cu logan acasa sa nu mai dorm in casa huh.gif
logan (al tatalui) si clio (al meu) -ce pot spune dupa ce le-am condus pe amandoua. clio este mai legat, ai alta senzatie la condus, nu te simti ca intr-o cabina de tir, dar totusi loganul este o masina practica, bine gandita pt nevoile noastre, fiabila etc

ai doua posibilitati mare sau mic

This post has been edited by wolfin: 28 Feb 2008, 18:04


--------------------
pegas 3120 - Curand de provincie ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Feb 2008, 23:58
Post #86


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




symbol up.gif ...se pot pune si la symbol jante de 15 de pe logan dar cu caucioace talon mai mic,altfel arata aiurea vitezometrul si lipsa demaraj....treaba e ca simti mai putin gropile din asfalt cu o roata mai mare in diametru si mai lata si castigi si stabilitate mai mare in curbe....
symbol este o masina mult mai fiabila decat logan...e mult mai rapida si mai bine inchegata si mult mai avansata tehnologic....cutia de vit. la symbol e mult mai bine etajata fata de cea de megane de pe golan radmasa.gif

This post has been edited by sobolan: 29 Feb 2008, 00:00


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 29 Feb 2008, 08:46
Post #87


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Banuiesc ca eu as alege Symbol. Diferenta se vede in ani. Daca o iei pentru a o tine, un Symbol nu isi arata varsta asa cum o face Dacia. Este o problema pe care nu au putut-o rezolva, o masina mai veche de doi ani se uzeaza dpdv al imaginii. Chiar daca nu are semne vizibile, tot isi pierde din armonia avuta initial. La dotari similare, as merge pe clio. In rest, numai bine si sa le stapaniti sanatosi. alcoholic.gif


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costyr81
post 29 Feb 2008, 18:58
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 21 January 07




In orice Clio m-am urcat in spate, am dat cu capul de tavan... am 1,82. Nu stiu cum o fi pentru altii, dar mie in spate mi se pare groaznic, se sta mai bine in Ford Fiesta.


--------------------
Dacia Logan - B 53 RCA 2007 Laureate Plus
1.4mpi gri platine
Renault Megane 2007 - B 810 RDU
1.5dci albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 29 Feb 2008, 19:16
Post #89


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




se sta mai bine in fiesta...dar pretul? unul cu dotarile symbolului depaseste 11000. al meu e 16 v clima auto, mp3 si a fost 9500


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v - MM 66 GBY 2007 dec
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reptyla
post 29 Feb 2008, 21:40
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 23 February 04
From: Bucuresti




Super Discutia de Aici.

Dupa cum vedeti in semnatura am privilegiul de a detine ambele masini tongue.gif ..

Loganu Diseleanu la oras.. pentru carat de toate.. pentru iesiri in oras cu prietenii. ( 95 % din timp conduc logan ). Un mare ++++ pentru mine este spatiul..

Partea a 2a.. iesiri din Bucuresti.. Plimbari din placere.. Turatii si adrenalina.. Clioul biggrin.gif .. la fel .. parca sta mult mai bine pe sosea decat loganul ..

Dar ( atentie ) diferenta o face masa celor doua masini .. pe cand atunci cand sunt cu clioul (970 kg ) si trec pe langa un camion simt balansul .. cu loganu .. mai greu.

Clio .. din 2002 am facut ~ 57000km
Logan in 2 ani am 32000km smile.gif

E foarte grea alegerea unei noi masini pentru mine.. dar parca as ramane la brandul de Dacia smile.gif .. un MCV sau SANDERO cred ....


--------------------
Renault Clio 3 2009
1.6 16V / 45.000km (01/04/2013)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 22:32
Dacia