Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio Symbol versus Dacia Logan, Variantele pe benzina in 2007

hellcat
post 13 Feb 2007, 20:48
Post #31


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(gigiabrudan @ 13 Feb 2007, 14:23)
sunt un pic subiective parerile ( majoritatea celor care au postat au deja symboluri,
*


Eu fac parte din categoria (daca exista asa ceva...) celor dezamagiti de calitatea si unele solutii adoptate la phase 4.
Pe langa marile plusuri, clima automata si CB, calitatea materialelor si a fabricatiei unor elemente cum ar fi: bord si subansamble, panouri usi, tapiterie, mochete, vopsitorie, incepe sa fie oarecum sub ce a aratat symbol-ul pana acum.
Parca se fabrica din ce in ce mai la "norma". Mie personal mi s-a parut mult mai ok generatia Fidji.
Dintre cele doua modele luate in discutie aici, dat fiind si faptul ca le cunosc bine pe amandoua, prefer Logan-ul.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 13 Feb 2007, 22:08
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




O comparatie oarecum corecta ar fi doar daca ne raportam la logan si clio cu acelasi motor(din cate stiu sunt comune doar 1,4 8v 75 cp si 1,5 dci 65 cp) precum si raportul pret/dotari. In ceea ce ma priveste,acum doi ani optiunile erau mult mai putine decat in prezent,in jurul sumei de 10 000 euro nu prea aveai ce lua .Si acum,daca ar fi sa iau o masina noua fara sa depasesc aceasta suma,probabil ca tot pe clio as merge (comparand inclusiv cu logan,sa fiu in cadrul topicului,insa doar daca diferenta de pret nu ar fi semnificativa) si nu ca as fi un fan infocat al marcii ci doar pentru ca masina este suficient de dotata la pretul ei (de atunci)si isi face treaba destul de bine. Poate daca ar pune pe logan un dci ceva mai puternic si la un pret de bun simt, m-as mai gandi...
Este adevarat ca phase 4 a adus ceva dotari in plus care mi le doream si care nu erau in 2005 (c.b. climatronic,bec in torpedou ) insa sunt si modificari ce nu-mi plac (culoarea alba a ceasurilor de bord,bandourile vopsite) ma rog,chestie de gusturi smile.gif


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 13 Feb 2007, 22:54
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Doamne ceasurile alea de bord nu sunt albe biggrin.gif in realitate sunt un fel de argintiu care arata mult mai bine decat in poze


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
only4waly
post 13 Feb 2007, 23:55
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 October 06




Mda...Eu sincer votez pentru Symbol. Nu fac discriminari absolut cu Loganul....chiar la un moment dat a inceput sa-mi placa Dacia Logan...pana intr-un anumit punct. Cat despre comparatia Logan-cutie goala...chiar mi se pare inspirata si sunt de acord cu ea tongue.gif . Astfel cred ca merita mult mai mult Symbolul. Un gadget important ce-l are Symbolul este comanda audio la volan care este foarte golositoare in timpul condusului. Stabilitatea clar un avantaj al Symbolului(avantaj in comparatie cu Loganul). Materialele folosite pe noul Renault symbol sunt mult mai calitative si placute la atingere fata de plasticurile oribile pot sa zic din logan...in fine..cred ca siti si voi diferente si asemanari,,,avantaje si dezavantaje
Oricum Symbol depaseste Logan din multe puncte de vedere...le siti voi nu mai repet... rolleyes.gif


--------------------
Renault Clio Symbol martie 2006, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bae
post 14 Feb 2007, 03:06
Post #35


Re-member


Group: Members
Posts: 288
Joined: 4 June 05
From: Bucharest




QUOTE(A l e x @ 13 Feb 2007, 02:07)
Clio, Clio, Clio.
... am mai multa incredere in Renault decat in Dacia.
*


Care este diferenta dintre Renault si Dacia? Intreb si eu, nu va suparati!


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi / 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 14 Feb 2007, 07:52
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




QUOTE(SerbanS @ 13 Feb 2007, 22:54)
Doamne ceasurile alea de bord nu sunt albe  biggrin.gif in realitate sunt un fel de argintiu care arata mult mai bine decat in poze
*


Ma rog,culoare deschisa...De vina era lumina biggrin.gif


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dispeceru
post 14 Feb 2007, 09:00
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




va luati clio made by turkey sau made by france ?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPi 2008
mdea...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bae
post 14 Feb 2007, 12:32
Post #38


Re-member


Group: Members
Posts: 288
Joined: 4 June 05
From: Bucharest




Cred ca de fapt comparatia este intre Symbol si Logan, nu intre Clio si Logan, iar Clio Symbol se pare ca este ca struto-camila lui Cantemir, adica a existat candva, dar nu mai exista.

Revenind la intrebarea lui dani_nistor: daca nu este cumva o gluma subtila, cred ca toata lumea stie ca Symbol se fabrica doar in Turcia. Si inca ceva: robotii fabricii din Franta nu cred ca-s mai jmecheri decat aia din Turcia! Sau sunt?

This post has been edited by bae: 14 Feb 2007, 12:33


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi / 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel_TMF
post 14 Feb 2007, 12:56
Post #39


membru cu bun simt


Group: Members
Posts: 81
Joined: 16 August 05




eu nu inteleg care este rostul discutiilor de pe acest topic. Bun omu vrea sa-si cumpere o masina si intreaba de care, dar intre a-i da niste informatii tehnice care sa-i faca alegerea usoara, si a incepe sa-i povestesti cum suna tabla de pe nu stiu care la spalatorie este cam mult. Din ce-am citit si pe forumul reno si pe daciaclub cam cu aceleasi probleme se confrunta si posesorii de renault si cei de logan. Sunt doua masini ieftine, destinate unui anumit segment de piata, cu un plus pentru renault datorita traditiei si seriozitatii constructorului. clio a devenit foarte atractiv si accesibil datorita reducerilor din ultima vreme, caci altfel jumatate din cei care si-au cumparat renault ar fi optat pentru logan. In rest toate cele bune si alegere usoara! ohmy.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 - B 47 TMF 2005 laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atoma
post 14 Feb 2007, 14:52
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 3 May 05
From: constanta




ma bag si eu... asa alege logan diesel sau 1,6 16v...un motor foarte bun. clio mi se pare mai urat la design exterior decat loganul...iar la interior ambele sunt renault...urate si ieftine.


--------------------
Seat Ibiza 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 14 Feb 2007, 18:25
Post #41


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




hai ca ai fost tare la faza cu designul smile.gif)
bine.. poate tine si de gusturi smile.gif

@gabriel_TMF : iti mai spun cateva chestii pe care loganul pe care l-am condus nu le are (cred ca e valabil pentru toata gama)
  • C.A.R - treaba aia cu inchisul usilor la 5 km/h si alte optiuni care se obtin la logan doar prin alarma.
  • satelit comanda radio
  • butoane geam electric pe usa nu pe consola aia centrala urata mare si goala.
  • un maner de protbajat ( primul logan nu are deloc, logan 2 are o puta)
  • rigiditatea suspensiilor la logan lasa de dorit
  • aeratoare cu design normal
  • becuri de faza scurta, scurta si pozitie (fata de logan cu un bec dublu fazic si un bec de pozitie)
  • pragul de cauciuc la bara din fata .. (stiti voi .. aia pe care o lasati pe jos la prima bordura mai inalta smile.gif )
  • corp iluminare mult mai bun.
  • design stopuri spate incomparabile smile.gif


This post has been edited by DrK: 14 Feb 2007, 18:27


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 14 Feb 2007, 19:12
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Despre ce prag de cauciuc vorbesti?
eu mi-am lasat bucati de plastic de sub bara, nicidecum de cauciuc.
In rest sunt intrutotul de acord, la Symbol nu esti ca-n Boeing dom'le, sa ai butoanele de geamuri pe consola centrala si butonul de reglat oglinzile intre scaunele fata sau butoanele pentru geamurile spate la picioarele pasagerilor.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 14 Feb 2007, 19:22
Post #43


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




si treaba cu sunatu' a gol are legatura cu alegerea masinii. pana la urma tine de antifonare, calitatea tablei...etc. ca si p-astea dai bani. iar la symbol is superioare. atat antifonarea cat si tabla. nu mai zic de vopsea. pe daciaclub is sute de posturi cu problema asta (vopsea scarojita din senin). la symbol nu prea stiu de prob asta.
bordul este iar incomparabil ca design. la symbolu' asta nou e chiar mijto bordu' (fata de cel vechi). are afisaj separat ptr radio-cd+afisaj temp exterioara. botoanele ptr geamuri is puse frumos pe usi, botonu reglare oglinzi la fel.legat de calitatea plasticelor interioare ...ma abtin sa ma pronunt ca n-am facut analiza lor. banuiesc ca-s cam la fel la amandoua.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 14 Feb 2007, 19:25
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




Ii dau dreptate 100% lui DrK.

Dar chiar daca nu am tine cont de cele enumerate de DrK, impresia de "gol" pe mine - cel putin - ma termina. Ati inchis o usa de Logan si apoi una de Symbol? Ati simtit diferenta? Mie-mi da impresia de nesigur Loganul.....

Raman la parea mea ca Loganul e destinat romanilor taximetristi si celor fosti posesori de Dacie si trecuti de 50 de ani (acestia - marea majoritate - se supermultumesc cu saltul facut). Parintii mei isi vor lua in curand Logan, dar eu sunt linistit, stiindu-i "cuminti" (viteza pana in 90 km/h, drumuri scurte, adica mers "batranesc").

(Apropo, am mers cu Laureatul 1,4 MPI a socrilor mei, si am verificat consumul instant; am ajuns la concluzia ca cea mai economicoasa viteza era 70km/h !!!! (in treapta a 5-a); daca este intradevar asa, Loganul 1,4MPI - cel putin - chiar ca e destinat batraneilor.... parerea mea)


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 14 Feb 2007, 19:57
Post #45


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




unchi-miu (logan 1.6 90cp) si un prieten (logan 1.6 90cp) merg la fel pentru a scoate consum mic. adica undeva in jur de 70-80 in a 5-a.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 14 Feb 2007, 20:02
Post #46


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Va rog sa incercati sa nu deviati "prea tare" ... cititi cu atentie titlul si descrierea topic-ului. Multumesc,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 15 Feb 2007, 00:17
Post #47


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Daca trebuie carati parinti/socri in spate, mai ales daca sunt bolnavi/in varsta (sau ambele), symbol nu e o alegere fericita.

Pentru luat curbe in viteza si consum mic la viteze mari, logan este o alegere foarte nefericita. Iti da o senzatie de 'barca' de zici ca acum ajungi in sant.

(Mie personal symbolul mi se pare o masina pt. cucoane, cam ca matizul. Si are botul foarte urat.)


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel_TMF
post 15 Feb 2007, 01:06
Post #48


membru cu bun simt


Group: Members
Posts: 81
Joined: 16 August 05




mai oameni buni eu nu am nimic cu masinuta clio e OK, daca aveam bani la vremea respectiva imi luam megane, dar asta nu inseamna ca ca - "Loganul e destinat romanilor taximetristi si celor fosti posesori de Dacie si trecuti de 50 de ani",- ce-ati fi vrut sa- si ia toti taximetristii maybach sa ne plimbe pe noi? Pana la urma toti am fost posesori de dacie sau oltcit pana acum vreo 10-15 ani. In plus fiecare conduce cum e in stare si cum are stilul de condus. Mie mi s-a intamplat sa depasesc clio, cum la fel de bine am fost si depasit de clio. In plus asa ca informatie consumul optim (economic) la logan benzinar de 1,4 este la 3000 de ture ceea ce inseamna cam 110 km/h. Dar asta nu inseamna ca nu poti merge si mai repede cu un consum mai mare. Tine de inconstienta si teribilismul fiecaruia. Probabil ca aia mergeau cu 70-80km/h pentru ca asa simteau ei ca tin masina in fraie. Scuze moderatorilor daca am fost off topic, dar discutia risca sa degenereze, posesorii de clio sunt deranjati de comparatia logan-clio, iar loganistii intra pe forum si incearca sa-si sustina masina. In rest toate bune si wub.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 - B 47 TMF 2005 laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bae
post 15 Feb 2007, 02:51
Post #49


Re-member


Group: Members
Posts: 288
Joined: 4 June 05
From: Bucharest




QUOTE(cristib @ 14 Feb 2007, 19:22)
pe daciaclub is sute de posturi cu problema asta (vopsea scarojita din senin).
*


QUOTE(sagetator @ 14 Feb 2007, 19:25)
Dar chiar daca nu am tine cont de cele enumerate de DrK, impresia de "gol" pe mine - cel putin - ma termina. Ati inchis o usa de Logan si apoi una de Symbol? Ati simtit diferenta? Mie-mi da impresia de nesigur Loganul.....

Raman la parea mea ca Loganul e destinat romanilor taximetristi si celor fosti posesori de Dacie si trecuti de 50 de ani (acestia - marea majoritate - se supermultumesc cu saltul facut).
*


Uite, eu am Logan si nu-l sustin. Sustin insa ca cele doua sunt "tusea si junghiul". Acum depinde de fiecare ce "boala" alege.

@cristib Sunt 167 de posturi despre vopsea "scarojita" din senin la Logan. Poti sa vezi daca am numarat bine, te rog?

@sagetator Si eu am uneori "impresii", dar nu le pun pe seama masinii. Si in nici un caz nu deduc ca o masina este nesigura (la rulare?) dupa felul cum se inchid usile.
Am Logan, nu sunt taximetrist, sunt fost posesor de Dacie (1310) - dar asta a fost demult - nu sunt trecut de 50 de ani si nu sunt super-multumit de nici un salt.

Ce tare e romanul domne la datul cu parerea! Spor!


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi / 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 15 Feb 2007, 08:40
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




Baieti! Fiecare cu subiectivismele lui. O stim bine.

Dar trebuie sa realizam niste diferente care "fac diferenta". Ori aceste diferente, nu le pot face doar cei care conduc Logan, ori doar cei care conduc Symbol. Eu le-am condus pe amandoua, deci sunt in cunostinta de cauza.

In ce ma priveste, in raport cu Symbolul, la volanul Loganului ma simt muuult mai in nesiguranta. Asta simt eu, si nimeni nu poate sa-mi schimbe parerea. Conduceti-le pe amandoua cu aceeasi viteza si veti realiza ca stiu ce zic. (Plus acel sunet de "gol" inclusiv la rulare, dar hai sa trecem cu vederea acest aspect...)

Nu vreau sa spun ca Loganul nu e OK. Dimpotriva. Daca as avea varsta a lor mei, m-as multumi cu Logan. Dar stiindu-mi stilul de condus (croaziera 110 km/h; varfuri la drum drept si bun 160 km/h), nu cred ca mi s-ar potrivi Loganul.

Legat de consumul la Logan: testarile le-am facut cu CB. Daca el minte, mint si eu.

This post has been edited by sagetator: 15 Feb 2007, 08:43


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 15 Feb 2007, 09:58
Post #51


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




am facut comparatia intre logan si clio 2004.
cert e ca pe tine sagetator te deranjeaza zgomotul de gol. ok . eu o rezolv cu casetofonul dat mai tare smile.gif smile.gif smile.gif
eu am probleme la corpul de lumini... e pus bine ca inaltime da lumineaza ca draq becu ala dublufazic... eu merg mai mult noaptea decat ziua si daca nu vad bine pe unde merg ma enervez si obosesc repede la drum lung...

apropo, a observat cineva ca stergatoarele de logan au un stil foarte aiurea de stergere? parca ramane prea mult spatiu ne-sters si iar ma deranjeaza ca nu vad bine smile.gif...

informativ: loganul nou are reglaj volan?


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 15 Feb 2007, 10:32
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Informativ : nu are reglaj volan. Problemele de design sunt 100% subiective- mie mi-a placut mereu clio cum arata cel putin din fata pare mult mai fioros si agresiv decat loganul (parerea mea)


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 15 Feb 2007, 10:48
Post #53


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Butoanele pentru geamurile electrice spate nu sunt tot intre scaunele din fata? Am vazut niste poze oficiale cu Clio pe internet si acolo erau pozitionate, iar ca design aratau identic cu alea de pe Megane.

Am auzit ca rabla se reia din Aprilie, cred ca il conving sa se bage la un Clio Symbol, dar sa vedem daca o sa se mentina si reducerile pana atunci...


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 15 Feb 2007, 11:06
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Spune-mi elementele pe care vrei sa le vezi in poze si le pun pe site diseara


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m0py
post 15 Feb 2007, 13:20
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 7 March 06




QUOTE
pe daciaclub is sute de posturi cu problema asta (vopsea scarojita din senin).

ia vedeti aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=434...00&#entry563300

si aici: http://www.reno.ro/Manerele-interioare-se-cojesc-t53614.html


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 15 Feb 2007, 13:52
Post #56


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




is doi forumisti (posesori de renault) care au avut prob cu vopseaua la renault in topicul ala. decat 2. si ambii au avut prob cu vopseaua pe aripile masinii. aripi care-s de plastic. pe tabla nu stiu de prob d-astea. sa sara vopseaua din senin.

'manerele interioare' e alta mancare de peste.d-alea tragi toata ziua cand cobori din masina, asa ca-s mai folosite si mai predispuse uzurii.oricum nu toate modelele au manere d-alea cromate.la logan nu stiu sa fie.poate doar la prestige.
la symbol doar dinamique are manere d-astea cromate (satinate) sau cum naiba s-or numi.

io oricum m-am referit strict la vopseaua exterioara.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bae
post 15 Feb 2007, 14:34
Post #57


Re-member


Group: Members
Posts: 288
Joined: 4 June 05
From: Bucharest




Pai nu vrei sa numeri cristib si posturile despre vopsea "scarojita" la Logan ca sa vedem cate ies? Si daca vrei sa fii corect, adica sa faci statistica de-adevaratelea, imparti apoi la numarul de posesori de Logan (respectiv Symbol) care sunt useri pe forum. Asta ca sa arati ca vorbesti in cunostinta de cauza!

QUOTE(sagetator @ 15 Feb 2007, 08:40)
Ori aceste diferente, nu le pot face doar cei care conduc Logan, ori doar cei care conduc Symbol. Eu le-am condus pe amandoua, deci sunt in cunostinta de cauza.
Dar stiindu-mi stilul de condus (croaziera 110 km/h; varfuri la drum drept si bun 160 km/h), nu cred ca mi s-ar potrivi Loganul.
*


1. Pai de unde stii mata ca noi astilalti nu le-am condus pe amandoua? Sau crezi ca esti unicat?
2. Eu conduc tot cam asa (uneori chiar mai apasat, depinde de drum) si n-am probleme de potriveala cu Loganul. Si nici cu Symbol!

This post has been edited by bae: 15 Feb 2007, 14:36


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi / 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 15 Feb 2007, 14:48
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




bae tata, imi pare rau daca tu ai tras concluzia ca eu as fi unicul care am condus ambele masini! radmasa.gif

Sunt curios insa daca mai e cineva (in afara de unchiu' si prietenul lui cristib), dar de aici de pe forum, care sa ne confirme ca Loganul se conduce economic la 70 km/h.

In comparatie cu Loganul, Symbolul se conduce economic cu 90 la ora. Trageti voi concluziile privind (si) acest aspect.


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigiabrudan
post 15 Feb 2007, 15:01
Post #59


T I G E R


Group: Members
Posts: 121
Joined: 17 September 05
From: Oradea




e foarte clar!
cine are symbol lauda symbolul si cine are logan lauda loganul.
ca doar de-aia si-a achizitionat fiecare masina, nu? pt ca i-a placut mai mult decat cealalta.
pun pariu ca toti cei care au symbol inainte de a-si lua masina s-au gandit si la logan (printre altele) si invers.
eu de exemplu m-am gandit ca alternativa la logan si la astra clasic. mi-a placut mai mult symbolul, mi-am luat symbol.


--------------------
RENAULT Symbol phase 4 - BH 14 AGS dec.2006 Dynamique 1,5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 15 Feb 2007, 20:25
Post #60


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




nu ma apuc sa contabilizez posturile despre vopsele si alte rahaturi. un lucru e clar. calitatea symbolului e superioara loganului. orice s-ar zice. si nu laud deloc symbolu aici. ca dovada p-al meu l-am pus la vanzare, iar dupa ce reusesc sa-l dau nu vreau sa mai vad reno sau "by reno". nu ca n-ar fi bunicele la banii lor, altele-s motivele.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 08:37
Dacia