Clio Symbol versus Dacia Logan, Variantele pe benzina in 2007
![]() ![]() ![]() |
Clio Symbol versus Dacia Logan, Variantele pe benzina in 2007
hellcat |
![]()
Post
#31
|
||
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|||
cata70 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
O comparatie oarecum corecta ar fi doar daca ne raportam la logan si clio cu acelasi motor(din cate stiu sunt comune doar 1,4 8v 75 cp si 1,5 dci 65 cp) precum si raportul pret/dotari. In ceea ce ma priveste,acum doi ani optiunile erau mult mai putine decat in prezent,in jurul sumei de 10 000 euro nu prea aveai ce lua .Si acum,daca ar fi sa iau o masina noua fara sa depasesc aceasta suma,probabil ca tot pe clio as merge (comparand inclusiv cu logan,sa fiu in cadrul topicului,insa doar daca diferenta de pret nu ar fi semnificativa) si nu ca as fi un fan infocat al marcii ci doar pentru ca masina este suficient de dotata la pretul ei (de atunci)si isi face treaba destul de bine. Poate daca ar pune pe logan un dci ceva mai puternic si la un pret de bun simt, m-as mai gandi...
Este adevarat ca phase 4 a adus ceva dotari in plus care mi le doream si care nu erau in 2005 (c.b. climatronic,bec in torpedou ) insa sunt si modificari ce nu-mi plac (culoarea alba a ceasurilor de bord,bandourile vopsite) ma rog,chestie de gusturi ![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
SerbanS |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 449 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Doamne ceasurile alea de bord nu sunt albe
![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dci 80 cp Dynamique + clima
2006 A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
|
|
only4waly |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 October 06 ![]() |
Mda...Eu sincer votez pentru Symbol. Nu fac discriminari absolut cu Loganul....chiar la un moment dat a inceput sa-mi placa Dacia Logan...pana intr-un anumit punct. Cat despre comparatia Logan-cutie goala...chiar mi se pare inspirata si sunt de acord cu ea
![]() Oricum Symbol depaseste Logan din multe puncte de vedere...le siti voi nu mai repet... ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
martie 2006, Fidji
|
|
bae |
![]()
Post
#35
|
Re-member Group: Members Posts: 288 Joined: 4 June 05 From: Bucharest ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6 Mpi /
2005
|
|
cata70 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
|
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
dispeceru |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 6 August 06 From: Bucuresti ![]() |
va luati clio made by turkey sau made by france ?
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPi
2008 mdea...
|
|
bae |
![]()
Post
#38
|
Re-member Group: Members Posts: 288 Joined: 4 June 05 From: Bucharest ![]() |
Cred ca de fapt comparatia este intre Symbol si Logan, nu intre Clio si Logan, iar Clio Symbol se pare ca este ca struto-camila lui Cantemir, adica a existat candva, dar nu mai exista.
Revenind la intrebarea lui dani_nistor: daca nu este cumva o gluma subtila, cred ca toata lumea stie ca Symbol se fabrica doar in Turcia. Si inca ceva: robotii fabricii din Franta nu cred ca-s mai jmecheri decat aia din Turcia! Sau sunt? This post has been edited by bae: 14 Feb 2007, 12:33 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6 Mpi /
2005
|
|
gabriel_TMF |
![]()
Post
#39
|
![]() membru cu bun simt Group: Members Posts: 81 Joined: 16 August 05 ![]() |
eu nu inteleg care este rostul discutiilor de pe acest topic. Bun omu vrea sa-si cumpere o masina si intreaba de care, dar intre a-i da niste informatii tehnice care sa-i faca alegerea usoara, si a incepe sa-i povestesti cum suna tabla de pe nu stiu care la spalatorie este cam mult. Din ce-am citit si pe forumul reno si pe daciaclub cam cu aceleasi probleme se confrunta si posesorii de renault si cei de logan. Sunt doua masini ieftine, destinate unui anumit segment de piata, cu un plus pentru renault datorita traditiei si seriozitatii constructorului. clio a devenit foarte atractiv si accesibil datorita reducerilor din ultima vreme, caci altfel jumatate din cei care si-au cumparat renault ar fi optat pentru logan. In rest toate cele bune si alegere usoara!
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,4
- B 47 TMF
2005 laureate
|
|
atoma |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
ma bag si eu... asa alege logan diesel sau 1,6 16v...un motor foarte bun. clio mi se pare mai urat la design exterior decat loganul...iar la interior ambele sunt renault...urate si ieftine.
|
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
DrK |
![]()
Post
#41
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
hai ca ai fost tare la faza cu designul
![]() bine.. poate tine si de gusturi ![]() @gabriel_TMF : iti mai spun cateva chestii pe care loganul pe care l-am condus nu le are (cred ca e valabil pentru toata gama)
This post has been edited by DrK: 14 Feb 2007, 18:27 |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Despre ce prag de cauciuc vorbesti?
eu mi-am lasat bucati de plastic de sub bara, nicidecum de cauciuc. In rest sunt intrutotul de acord, la Symbol nu esti ca-n Boeing dom'le, sa ai butoanele de geamuri pe consola centrala si butonul de reglat oglinzile intre scaunele fata sau butoanele pentru geamurile spate la picioarele pasagerilor. |
--------------------
.
.
.
|
|
CGB |
![]()
Post
#43
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
si treaba cu sunatu' a gol are legatura cu alegerea masinii. pana la urma tine de antifonare, calitatea tablei...etc. ca si p-astea dai bani. iar la symbol is superioare. atat antifonarea cat si tabla. nu mai zic de vopsea. pe daciaclub is sute de posturi cu problema asta (vopsea scarojita din senin). la symbol nu prea stiu de prob asta.
bordul este iar incomparabil ca design. la symbolu' asta nou e chiar mijto bordu' (fata de cel vechi). are afisaj separat ptr radio-cd+afisaj temp exterioara. botoanele ptr geamuri is puse frumos pe usi, botonu reglare oglinzi la fel.legat de calitatea plasticelor interioare ...ma abtin sa ma pronunt ca n-am facut analiza lor. banuiesc ca-s cam la fel la amandoua. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
sagetator |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Ii dau dreptate 100% lui DrK.
Dar chiar daca nu am tine cont de cele enumerate de DrK, impresia de "gol" pe mine - cel putin - ma termina. Ati inchis o usa de Logan si apoi una de Symbol? Ati simtit diferenta? Mie-mi da impresia de nesigur Loganul..... Raman la parea mea ca Loganul e destinat romanilor taximetristi si celor fosti posesori de Dacie si trecuti de 50 de ani (acestia - marea majoritate - se supermultumesc cu saltul facut). Parintii mei isi vor lua in curand Logan, dar eu sunt linistit, stiindu-i "cuminti" (viteza pana in 90 km/h, drumuri scurte, adica mers "batranesc"). (Apropo, am mers cu Laureatul 1,4 MPI a socrilor mei, si am verificat consumul instant; am ajuns la concluzia ca cea mai economicoasa viteza era 70km/h !!!! (in treapta a 5-a); daca este intradevar asa, Loganul 1,4MPI - cel putin - chiar ca e destinat batraneilor.... parerea mea) |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
CGB |
![]()
Post
#45
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
unchi-miu (logan 1.6 90cp) si un prieten (logan 1.6 90cp) merg la fel pentru a scoate consum mic. adica undeva in jur de 70-80 in a 5-a.
|
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#46
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Va rog sa incercati sa nu deviati "prea tare" ... cititi cu atentie titlul si descrierea topic-ului. Multumesc,
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
hash |
![]()
Post
#47
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Daca trebuie carati parinti/socri in spate, mai ales daca sunt bolnavi/in varsta (sau ambele), symbol nu e o alegere fericita.
Pentru luat curbe in viteza si consum mic la viteze mari, logan este o alegere foarte nefericita. Iti da o senzatie de 'barca' de zici ca acum ajungi in sant. (Mie personal symbolul mi se pare o masina pt. cucoane, cam ca matizul. Si are botul foarte urat.) |
--------------------
-
-
-
|
|
gabriel_TMF |
![]()
Post
#48
|
![]() membru cu bun simt Group: Members Posts: 81 Joined: 16 August 05 ![]() |
mai oameni buni eu nu am nimic cu masinuta clio e OK, daca aveam bani la vremea respectiva imi luam megane, dar asta nu inseamna ca ca - "Loganul e destinat romanilor taximetristi si celor fosti posesori de Dacie si trecuti de 50 de ani",- ce-ati fi vrut sa- si ia toti taximetristii maybach sa ne plimbe pe noi? Pana la urma toti am fost posesori de dacie sau oltcit pana acum vreo 10-15 ani. In plus fiecare conduce cum e in stare si cum are stilul de condus. Mie mi s-a intamplat sa depasesc clio, cum la fel de bine am fost si depasit de clio. In plus asa ca informatie consumul optim (economic) la logan benzinar de 1,4 este la 3000 de ture ceea ce inseamna cam 110 km/h. Dar asta nu inseamna ca nu poti merge si mai repede cu un consum mai mare. Tine de inconstienta si teribilismul fiecaruia. Probabil ca aia mergeau cu 70-80km/h pentru ca asa simteau ei ca tin masina in fraie. Scuze moderatorilor daca am fost off topic, dar discutia risca sa degenereze, posesorii de clio sunt deranjati de comparatia logan-clio, iar loganistii intra pe forum si incearca sa-si sustina masina. In rest toate bune si
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,4
- B 47 TMF
2005 laureate
|
|
bae |
![]()
Post
#49
|
Re-member Group: Members Posts: 288 Joined: 4 June 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(cristib @ 14 Feb 2007, 19:22) QUOTE(sagetator @ 14 Feb 2007, 19:25) Dar chiar daca nu am tine cont de cele enumerate de DrK, impresia de "gol" pe mine - cel putin - ma termina. Ati inchis o usa de Logan si apoi una de Symbol? Ati simtit diferenta? Mie-mi da impresia de nesigur Loganul..... Raman la parea mea ca Loganul e destinat romanilor taximetristi si celor fosti posesori de Dacie si trecuti de 50 de ani (acestia - marea majoritate - se supermultumesc cu saltul facut). Uite, eu am Logan si nu-l sustin. Sustin insa ca cele doua sunt "tusea si junghiul". Acum depinde de fiecare ce "boala" alege. @cristib Sunt 167 de posturi despre vopsea "scarojita" din senin la Logan. Poti sa vezi daca am numarat bine, te rog? @sagetator Si eu am uneori "impresii", dar nu le pun pe seama masinii. Si in nici un caz nu deduc ca o masina este nesigura (la rulare?) dupa felul cum se inchid usile. Am Logan, nu sunt taximetrist, sunt fost posesor de Dacie (1310) - dar asta a fost demult - nu sunt trecut de 50 de ani si nu sunt super-multumit de nici un salt. Ce tare e romanul domne la datul cu parerea! Spor! |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6 Mpi /
2005
|
|
sagetator |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Baieti! Fiecare cu subiectivismele lui. O stim bine.
Dar trebuie sa realizam niste diferente care "fac diferenta". Ori aceste diferente, nu le pot face doar cei care conduc Logan, ori doar cei care conduc Symbol. Eu le-am condus pe amandoua, deci sunt in cunostinta de cauza. In ce ma priveste, in raport cu Symbolul, la volanul Loganului ma simt muuult mai in nesiguranta. Asta simt eu, si nimeni nu poate sa-mi schimbe parerea. Conduceti-le pe amandoua cu aceeasi viteza si veti realiza ca stiu ce zic. (Plus acel sunet de "gol" inclusiv la rulare, dar hai sa trecem cu vederea acest aspect...) Nu vreau sa spun ca Loganul nu e OK. Dimpotriva. Daca as avea varsta a lor mei, m-as multumi cu Logan. Dar stiindu-mi stilul de condus (croaziera 110 km/h; varfuri la drum drept si bun 160 km/h), nu cred ca mi s-ar potrivi Loganul. Legat de consumul la Logan: testarile le-am facut cu CB. Daca el minte, mint si eu. This post has been edited by sagetator: 15 Feb 2007, 08:43 |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
DrK |
![]()
Post
#51
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
am facut comparatia intre logan si clio 2004.
cert e ca pe tine sagetator te deranjeaza zgomotul de gol. ok . eu o rezolv cu casetofonul dat mai tare ![]() ![]() ![]() eu am probleme la corpul de lumini... e pus bine ca inaltime da lumineaza ca draq becu ala dublufazic... eu merg mai mult noaptea decat ziua si daca nu vad bine pe unde merg ma enervez si obosesc repede la drum lung... apropo, a observat cineva ca stergatoarele de logan au un stil foarte aiurea de stergere? parca ramane prea mult spatiu ne-sters si iar ma deranjeaza ca nu vad bine ![]() informativ: loganul nou are reglaj volan? |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
SerbanS |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 449 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Informativ : nu are reglaj volan. Problemele de design sunt 100% subiective- mie mi-a placut mereu clio cum arata cel putin din fata pare mult mai fioros si agresiv decat loganul (parerea mea)
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dci 80 cp Dynamique + clima
2006 A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
|
|
AlexC |
![]()
Post
#53
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Butoanele pentru geamurile electrice spate nu sunt tot intre scaunele din fata? Am vazut niste poze oficiale cu Clio pe internet si acolo erau pozitionate, iar ca design aratau identic cu alea de pe Megane.
Am auzit ca rabla se reia din Aprilie, cred ca il conving sa se bage la un Clio Symbol, dar sa vedem daca o sa se mentina si reducerile pana atunci... |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
SerbanS |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 449 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Spune-mi elementele pe care vrei sa le vezi in poze si le pun pe site diseara
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dci 80 cp Dynamique + clima
2006 A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
|
|
m0py |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 March 06 ![]() |
QUOTE pe daciaclub is sute de posturi cu problema asta (vopsea scarojita din senin). ia vedeti aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=434...00entry563300 si aici: http://www.reno.ro/Manerele-interioare-se-cojesc-t53614.html |
-------------------- |
|
CGB |
![]()
Post
#56
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
is doi forumisti (posesori de renault) care au avut prob cu vopseaua la renault in topicul ala. decat 2. si ambii au avut prob cu vopseaua pe aripile masinii. aripi care-s de plastic. pe tabla nu stiu de prob d-astea. sa sara vopseaua din senin.
'manerele interioare' e alta mancare de peste.d-alea tragi toata ziua cand cobori din masina, asa ca-s mai folosite si mai predispuse uzurii.oricum nu toate modelele au manere d-alea cromate.la logan nu stiu sa fie.poate doar la prestige. la symbol doar dinamique are manere d-astea cromate (satinate) sau cum naiba s-or numi. io oricum m-am referit strict la vopseaua exterioara. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
bae |
![]()
Post
#57
|
Re-member Group: Members Posts: 288 Joined: 4 June 05 From: Bucharest ![]() |
Pai nu vrei sa numeri cristib si posturile despre vopsea "scarojita" la Logan ca sa vedem cate ies? Si daca vrei sa fii corect, adica sa faci statistica de-adevaratelea, imparti apoi la numarul de posesori de Logan (respectiv Symbol) care sunt useri pe forum. Asta ca sa arati ca vorbesti in cunostinta de cauza!
QUOTE(sagetator @ 15 Feb 2007, 08:40) Ori aceste diferente, nu le pot face doar cei care conduc Logan, ori doar cei care conduc Symbol. Eu le-am condus pe amandoua, deci sunt in cunostinta de cauza. Dar stiindu-mi stilul de condus (croaziera 110 km/h; varfuri la drum drept si bun 160 km/h), nu cred ca mi s-ar potrivi Loganul. 1. Pai de unde stii mata ca noi astilalti nu le-am condus pe amandoua? Sau crezi ca esti unicat? 2. Eu conduc tot cam asa (uneori chiar mai apasat, depinde de drum) si n-am probleme de potriveala cu Loganul. Si nici cu Symbol! This post has been edited by bae: 15 Feb 2007, 14:36 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6 Mpi /
2005
|
|
sagetator |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
bae tata, imi pare rau daca tu ai tras concluzia ca eu as fi unicul care am condus ambele masini!
![]() Sunt curios insa daca mai e cineva (in afara de unchiu' si prietenul lui cristib), dar de aici de pe forum, care sa ne confirme ca Loganul se conduce economic la 70 km/h. In comparatie cu Loganul, Symbolul se conduce economic cu 90 la ora. Trageti voi concluziile privind (si) acest aspect. |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
gigiabrudan |
![]()
Post
#59
|
![]() T I G E R Group: Members Posts: 121 Joined: 17 September 05 From: Oradea ![]() |
e foarte clar!
cine are symbol lauda symbolul si cine are logan lauda loganul. ca doar de-aia si-a achizitionat fiecare masina, nu? pt ca i-a placut mai mult decat cealalta. pun pariu ca toti cei care au symbol inainte de a-si lua masina s-au gandit si la logan (printre altele) si invers. eu de exemplu m-am gandit ca alternativa la logan si la astra clasic. mi-a placut mai mult symbolul, mi-am luat symbol. |
--------------------
RENAULT
Symbol phase 4
- BH 14 AGS
dec.2006 Dynamique 1,5 dci 80 CP
|
|
CGB |
![]()
Post
#60
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
nu ma apuc sa contabilizez posturile despre vopsele si alte rahaturi. un lucru e clar. calitatea symbolului e superioara loganului. orice s-ar zice. si nu laud deloc symbolu aici. ca dovada p-al meu l-am pus la vanzare, iar dupa ce reusesc sa-l dau nu vreau sa mai vad reno sau "by reno". nu ca n-ar fi bunicele la banii lor, altele-s motivele.
|
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 08:37 |