Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

faruri xenon, probleme cu ele..

Dan73
post 6 Jan 2009, 23:24
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Asa e, nu citisem si postarea lui Irish dar si Seba e foarte interesat de treaba. Poate sunt eu mai sensibil la felinare insa chiar raman in bezna de multe ori dupa ce trece cate unul care are faruri cu xenoane prost reglate sau cu xenoane in proiectoare.

This post has been edited by dan73205: 6 Jan 2009, 23:26


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordy_seba
post 6 Jan 2009, 23:27
Post #122


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 11 May 08
From: vaslui




pt dan73205
eu am intrebat doar de curiozitate,pt ca nu am de gand sa-mi pun la proiectoare,asa ca nu stiu ce te-ai ofticat in halul asta(vezi sa nu mori de inima)
eu credeam ca putem sa intrebam orice pe forum,pt curiozitatea noastra,asa ca stai calmsi daca esti asa de ofticos aici pot sa-mi dau seama cam cum esti in trafic
bafta la toata lumea si sa auzim numai de bine


--------------------
renault laguna 2002 1,8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 6 Jan 2009, 23:40
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(jordy_seba @ 6 Jan 2009, 22:36)
si pt proiectoare cam cat ajunge (aproximativ)dar sa fie ceva bunisor.
multam irish(apropos-suntem vecini de judet,eu sunt din vs)
*


Oh, da, nu vrei sa pui si la proiectoare...doar ca voiai sa fie ceva bunisor.
Cat priveste celelalte comentarii....no comment. Nu am de gand sa transform topicul intr-o disputa personala...eu am ceva impotriva tuturor celor care ma orbesc noaptea in trafic din cauza xenoanelor puse aiurea.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibidragomir
post 8 Jan 2009, 20:44
Post #124


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 16 October 06
From: Timisoara




Am si eu o intrebare
Imi face impresia ca farurile mele au scazut in intensitate, nu si-au schimbat culoarea, dar parca nu mai vad asa bine cu ele. La oftalmolog am fost, deci e de vina masina biggrin.gif
Oare rezolv problema daca le inlocuiesc?


--------------------
Renault Laguna II 2003 Kombi, 1.9dCI, 120Cp, Initiale
Mai bun in fiecare zi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 9 Jan 2009, 09:57
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Nu cred ca sunt becurile de vina, cel mai probabil te-ai obisnuit tu cu ele.


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 11 Jan 2009, 12:31
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




in timp becurile xenon scad in intensitate nu stiu sa dau e explicatie


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pop Marcel
post 13 Jan 2009, 19:06
Post #127


Iubitor de Laguna si Talisman


Group: Members
Posts: 448
Joined: 20 April 08




becurile de xenon au si ele o durata de functionare nu stiu cit dar stiu ca daca lumina de la becuri incepe sa fie putin rosiatica intradevar ele lumineaza mai slab sunt spre sfirsitul perioadei de functionare si eu am avut un bec la fel si lam inlocuit si lumina mult mai bine, informatiile sunt de la reprezentanta renault


--------------------
Renault Talisman Initiale Paris 2021 2 l 190 CP
Renault Talisman Initiale Paris 2016 1.6L dci 160 cp
Renault Laguna 3 Initiale Paris 2011 2L dci 150 cp

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudor_ktx
post 13 Jan 2009, 21:00
Post #128


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 16 December 08
From: Constanta




Cine ma ajuta si pe mine cu un kit de xenon ptr. faza scurta (6000k) m-am saturat de halogene!!!:P ( Renault Laguna 2)

This post has been edited by tudor_ktx: 13 Jan 2009, 21:01


--------------------
Renault Laguna II - CT 07 KTX 2002/ II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blind2s
post 4 Feb 2009, 18:26
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 August 08




salut! am si eu o problema cu un far pe dreapta...de curand mi s-a "ars" toate bune si frumoase...am cumparat altu` il montez si pauza...nu se aprinde...il iau frumos si il montez pe farul din stanga si surpriza becul functioneaza.
intrebarea mea e oare ce sa aiba?
sa fie ars balastu? sau sunt alte chestii care s-ar putea defecta si nu stiu eu?
trebuie facut ceva din calculatoru` masinii?


--------------------
renault laguna 2 - tm-85-msi 2003 break 1,9 cdi full option
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin
post 16 Mar 2009, 13:24
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 4 June 08
From: Romania




Salut. Am masina cu xenon pe faza scurta din fabrica. Pe dreapta nu mai merge.Nu stiu care este cauza , daca e becul sau balastul. Acum pun si eu o intrebare ca omu' ca nu stiu: daca e becul ars, pot pune bec normal (halogen) ? Intreb deoarece in cutia din roata de rezerva cu becuri si sigurante am pentru faza scurta bec H7.


--------------------
Renault Laguna II 2002
Grand Tour Initiale 2,2 dci 110 KW / 151 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarium
post 16 Mar 2009, 14:02
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 27 November 07
From: ploiesti




nu poti pune alt bec decat ce este este pe masina, adica bec xenon D2R


--------------------
Nissan Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila 1993
Renault Laguna 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
white
post 16 Mar 2009, 21:21
Post #132


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 16 January 08
From: Mangalia




Seara buna

Oameni buni, inainte sa considerati vina balastului sau becului, incercati sa verificati sigurantele; in cutiuta din stinga soferului, cite o siguranta pentru fiecare parte a masinii.

Toate cele bune.


--------------------
Renault Laguna - CT 08 EPA 2002 2.0 IDE Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brabus
post 17 Mar 2009, 22:25
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 24 August 08
From: Baia Mare




QUOTE(shaolin @ 16 Mar 2009, 13:24)
Salut. Am masina cu xenon pe faza scurta din fabrica. Pe dreapta nu mai merge.Nu stiu care este cauza , daca e becul sau balastul. Acum pun si eu o intrebare ca omu' ca nu stiu: daca e becul ars, pot pune bec normal (halogen) ? Intreb deoarece in cutia din roata de rezerva cu becuri si sigurante am pentru faza scurta bec H7.
*



salut
dar becul care merge ai incercat sa-l pui sa vezi? poate e becul (la mine aia a fost)


--------------------
Renault Laguna2 2001/Privilege/1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin
post 18 Mar 2009, 13:39
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 4 June 08
From: Romania




Astazi am schimbat becurile intre ele. Cel de pe dreapta (cum privesti din masina)care nu imi mergea l-am pus in partea stanga si viceversa. Situatia este aceeasi. Pe dreapta nu se aprinde, deci becul este bun. E de vina balastul sau poate fi si altceva?

18 Mar 2009, 14:12:
QUOTE
sunt un proaspat propriatar de laguna 2.e modelul full cu piele ,xenoane,etc.nu imi mergea un xenon si am desfacut farurile si am schimbat becurile intre ele,dar tot nu mi se aprindea pe partea stanga,am desfacut farul complet si am observat ca a intrat apa la calculatorul de xenon sau balast cum i se mai zice(e aezat chiar sub far si e prins cu 6 surube).care ma poate ajuta sa imi zica unde gasesc alt calculator si cine are de vanzare si la ce pret.va multumesc anticipat si astept raspuns.



Cum ai reusit sa dai farul jos ? Eu am incercat si nu am reusit . Am desfacut cele 2 suruburi, cel de deasupra farului si cel de sub grila dar tot mai tine in ceva inspre aripa cam pe unde este semnalizarea....

This post has been edited by shaolin: 18 Mar 2009, 14:12


--------------------
Renault Laguna II 2002
Grand Tour Initiale 2,2 dci 110 KW / 151 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plesu
post 18 Mar 2009, 14:56
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 1 January 09




Se pot schimba becurile xenon fara sa dai farul jos.La mine sa ars un bec pornind motorul cu farurile aprinse-o lumina puternica si gata un bec si atunci am schimbat sa vad ce sa stricat-bec sau balast.La farul din dreapta am ridicat rezervorul de la servo.Acum caut un bec si se lasa greu gasit


--------------------
renault laguna2 - ar10mlc 2001 Privilege 1.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin
post 18 Mar 2009, 15:47
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 4 June 08
From: Romania




QUOTE
Se pot schimba becurile xenon fara sa dai farul jos.La mine sa ars un bec pornind motorul cu farurile aprinse-o lumina puternica si gata un bec si atunci am schimbat sa vad ce sa stricat-bec sau balast.La farul din dreapta am ridicat rezervorul de la servo.Acum caut un bec si se lasa greu gasit


Becurile le-am schimbat si eu intre ele, fara sa dau farul jos. Nu becul e problema la mine. Vreau sa dau balastul jos, sa il usuc in caz ca e nevoie, cum spunea cineva ceva posturi mai in urma. Si pentru asta cred ca e nevoie de dat farul jos.


--------------------
Renault Laguna II 2002
Grand Tour Initiale 2,2 dci 110 KW / 151 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intudose
post 19 Mar 2009, 13:21
Post #137


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 3 January 08




vezi ca e prins in 3suruburi(unul sub aripa masini),si poti ajunge la el desfacand pasajul rotii,sau aripa..acum tu decizi


--------------------
Renault Laguna/Velsatis 2001/2007/privilege/initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin
post 21 Mar 2009, 09:00
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 4 June 08
From: Romania




QUOTE
vezi ca e prins in 3suruburi(unul sub aripa masini),si poti ajunge la el desfacand pasajul rotii,sau aripa..acum tu decizi


Tu ai uscat balastul ? Functioneaza ? Sau a trebuit sa cumperi altul ?
dry.gif dry.gif dry.gif


--------------------
Renault Laguna II 2002
Grand Tour Initiale 2,2 dci 110 KW / 151 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin
post 23 Mar 2009, 10:54
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 4 June 08
From: Romania




Dupa aproape jumatate de zi de chin am rezolvat problema. Am dat farul jos dupa ce am dat si aripa si am curatat balastul cu un spray pentru contacte dupa care l-am uscat cu un uscator de par. L-am montat inapoi si.....functioneaza. Multumesc tuturor pentru sfaturi si indicatii. O zi cat mai buna la toata lumea. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna II 2002
Grand Tour Initiale 2,2 dci 110 KW / 151 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 31 Mar 2009, 16:39
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




care are nevoie si nu are qef / timp sau mai stiu eu ce sa caute pe bursa,am un far de laguna cu tot cu bec D2R sa-l dau celui care tipa dupa el.Le pot da si separat...
http://reno.ro/index.php?showtopic=143622&hl=

This post has been edited by boozywoozy: 31 Mar 2009, 16:40


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LagunaII Estate
post 3 Apr 2009, 22:19
Post #141


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 14 February 08




Vand calculator far nou(fabricatie 02.02.2009) pentru Laguna II 2001-2005. Pret 200 euro.

This post has been edited by LagunaII Estate: 3 Apr 2009, 22:28

Attached thumbnail(s)
Picture_056.jpg ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 963
Picture_049.jpg ( Size: 1.75mb ) Number of downloads: 991
Picture_054.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 936
Picture_055.jpg ( Size: 1.65mb ) Number of downloads: 924


--------------------
Renault Laguna II 1.8 16v 2002/ Initiale Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi123
post 11 Oct 2009, 20:13
Post #142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 13 August 08
From: CLUJ NAPOCA




Se intrerupe xenon-ul pe stanga la drum (cam la intervale de 5 min), insa nu se intrerupe deloc la stationare. Mi-a spus un mecanic ca inseamna ca e instalatia devina (ridicatorul de tensiune trebuie schimbat). Merita sa incerc sa schimb becul prima data?


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon_nxt
post 15 Oct 2009, 14:33
Post #143


Membru declarat anti-bizoni


Group: Members
Posts: 216
Joined: 15 August 08
From: Bucuresti




QUOTE(Pop Marcel @ 13 Jan 2009, 19:06)
becurile de xenon au si ele o durata de functionare nu stiu cit dar stiu ca daca lumina de la becuri incepe sa fie putin rosiatica intradevar ele lumineaza mai slab sunt spre sfirsitul perioadei de functionare si eu am avut un bec la fel si lam inlocuit si lumina mult mai bine, informatiile sunt de la reprezentanta renault
*



Despre problema scaderii luminozitatii sau a luminozitatii slabe.

Sunt cateva chestii care pot cauza scaderea luminozitatii unui bec cu xenon. O cauza foarte intalnita este becul "leaker" - vine din engleza si inseamna ca "picura" adica pierde gazul rar si pretios care e captiv in interior. Mai putini atomi de xenon inseamna o densitate mai slaba si o lumina mai slaba.
O alta cauza este becul "contaminat". Asta e poate cea mai dificila situatie/problema. Este vorba de puritatea sau mai bine zis impuritatea electrodului de tungsten si e greu sa dai vina pe producatorul becului ca produs finit in sine sau pe producatorul electrozilor. Se poate observa mai greu - suprafata electrozilor este "ciupita/ciobita" excesiv. Se vede doar cu o lupa ffff puternica. De asemenea, fluctuatiile mari ale curentului de excitatie pot genera o imbatranire prematura a electrozilor si conduc cam la acelasi efect. Asta se poate vedea mai usor pentru ca in acest caz, catodul este mai "ciupit" decat anodul sau chiar exista diferente vizibile de lungime.

Dar sa revin la problema scaderii luminozitatii in timp mai indelungat... si nu cazul mai nasol cand scade dupa doar cateva zeci de ore de functionare.

Normal, dupa vreo 200 de ore de functionare, luminozitatea scade drastic datorita catodului. Intr-un bec nou-nout, generarea arcului este (ca sa exemplific cat mai vizual cu putinta) ca virful unui ac. Punctuala in 3 dimensiuni. Ca o sfera mica-mica-mica de tot. Exista un numar f mare de electroni concentrati intr-un spatiu f mic. Acest spatiu foarte mic este chiar focarul sistemului optic al farului, dpdv constructiv (geometric/optic).
In timp, acest focar tinde sa se expandeze in cele 3 dimensiuni (ca o sfera care creste in diametru). Daca becul nu pierde gaz, teoretic nr de atomi/electroni e acelasi, insa ei sunt dispersati intr-un spatiu mai mare. Deoarece in focarul cu pricina se afla acum un nr mai mic de electroni si lumina generata aici e mai slaba. Focarul inca isi face treaba si focalizeaza insa cantitatea de lumina pe care acesta o preia se reduce odata cu expandarea "bilei". Acest fenomen de dispersie se poate pune in evidenta prin punerea becului intr-un mod asa-numit "micro-radiance" adica micro-stralucire - care pune in evidenta doar arcul becului - insa acest lucru nu e accesibil decat in cateva laboaratoare bine dotate - clar nu in Romania.
Oricum, daca nu au fost probleme deosebite, trebuie sa luati in calcul schimbarea becurilor daca au peste 2000 de ore de functionare.

Ca teorie, un bec nou trebuie sa asigure 100% din iluminarea specificata lucrand la 80% din amperajul nominal. La sfarsitul vietii garantate, acelasi bec ar trebui sa dea luminozitatea specificata lucrand insa chiar la 100% din amperaj.

Ati putea deduce de aici ca marind curentul veti compensa "pierderea". Ei, nu e chiar asa - aceasta manevra nu garanteaza rezultatul care ar fi logic dealtfel.

Iata cateva sfaturi de la constructorii de faruri bazate pe aceasta solutie:
- a se verifica focarul (pozitionarea becului in focarul farului) la jumatatea vietii garantate si reajustarea pozitiei. Din cauza vibratiilor caroseriei, a incalzirii/racirii datorate perioadelor de functionare/nefunctionare - anumite componente se pot deforma usor. Lucru insesizabil la ochi insa care poate duce la deplasarea minora a arcului becului din focarul farului. Metoda clar e costisitoare si necesita niste service-uri cum nu gasesti la noi... asa ca... pas.
- cea mai potrivita metoda si la indemana este curatarea lentilelor si a oglinzii (practic sistemul optic al farului). Statisticile spun ca o singura dîrã de murdarie poate duce la o scadere cu 8% a luminozitatii. Va dati seama ce inseamna un far murdar...

Numai de bine!

P.S. Nu va faceti iluzii: nu sunt un geniu in ale xenoanelor, ci doar s-a intamplat sa gasesc pe net un pdf cu destule explicatii in acest sens si am zis sa impartasesc informatia.
De asemenea sper ca nu v-am plictisit cu teoria blush.gif oricum nu am facut decat sa redau in lb romana cateva chestii din documentul atasat, care apropo, e in lb. engleza. Asa ca cei care nu stiu - sa se multumeasca doar cu cat am spus acum, nu fac servicii de traducere. laugh.gif
O sa gasiti in atasament documentul cu pricina, care se vrea a fi un fel de "troubleshooting" pentru xenoane.

Attached File(s)
Attached File  XENON_FAILURE.pdf ( 98.37k ) Number of downloads: 114


--------------------
Renault Laguna 2, phase 1 1.9 dCi Dynamique, 2001
"Din fericire, gandirea corecta vine din experienta. Din nefericire, experienta vine din gandirea incorecta."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminclc
post 29 Nov 2009, 11:20
Post #144


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 28 November 09




QUOTE(cristi123 @ 11 Oct 2009, 20:13)
Se intrerupe xenon-ul pe stanga la drum (cam la intervale de 5 min), insa nu se intrerupe deloc la stationare. Mi-a spus un mecanic ca inseamna ca e instalatia devina (ridicatorul de tensiune trebuie schimbat). Merita sa incerc sa schimb becul prima data?
*




sal. ai rezolvat problema? mi-am luat si eu o laguna estate din 2001 de 3 zile si au inceput problemele, si una dine ele este cu xenonul pe faza scurta din stanga, se aprinde, lumineaza foarte bine...cam un minut...dupa care se stinge...daca a mai patit cineva asta si a rezolvat problema, va rog o solutie. Multumesc


--------------------
renault nu mai am 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi123
post 3 Dec 2009, 14:26
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 13 August 08
From: CLUJ NAPOCA




din pacate de pe forum nu am primit solutiii..clipeste in continuare..
am primit doar varianta cu ridicatorul de tensiune de la mecanic - 800 ron, mi se pare mult prea costisitoare...cred ca e mai ieftin sa le schimb cu totu sa pun normale si evit probleme pe viitor. 85% din plimbari le fac in oras, asa ca nu se merita sa dau atatia bani pe asa ceva..


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminclc
post 6 Dec 2009, 00:10
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 28 November 09




QUOTE(cristi123 @ 3 Dec 2009, 14:26)
din pacate de pe forum nu am primit solutiii..clipeste in continuare..
am primit doar varianta cu ridicatorul de tensiune de la mecanic - 800 ron, mi se pare mult prea costisitoare...cred ca e mai ieftin sa le schimb cu totu sa pun normale si evit probleme pe viitor. 85% din plimbari le fac in oras, asa ca nu se merita sa dau atatia bani pe asa ceva..
*




aceeasi explicatie am primit-o si eu, cu drosserul, dar l-am gasit (nou) cu tot cu bec la 250 ron (probabil chinezarii) dar asta e... e bine si asa, o sa merg zilele astea sa-l schimb si revin sa va zic daca s-a rezolvat.


--------------------
renault nu mai am 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
@lex
post 7 Dec 2009, 00:35
Post #147


Trance lover


Group: Members
Posts: 15
Joined: 20 September 09
From: Ploiesti




uitati aici xenoane adevarate biggrin.gif philips de 6000k dp *** le am de 3 luni:D

Attached thumbnail(s)
DSCF0001.JPG ( Size: 144.53k ) Number of downloads: 743
DSCF0002.JPG ( Size: 110.84k ) Number of downloads: 211
DSCF0006.JPG ( Size: 118.93k ) Number of downloads: 182
DSCF0073.JPG ( Size: 86.64k ) Number of downloads: 195


--------------------
renault Laguna II - PH 23 CTI 2004 / 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Dec 2009, 08:16
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




daca masina nu vine cu xenon din fabrica (ma refer la forma oglinzii care ar asigura o focalizare corecta),tu oferi orbire adevarata...dar nu esti singurul.

This post has been edited by audiofilu': 7 Dec 2009, 08:17


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 7 Dec 2009, 12:29
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




In plus forma becului (D2R) si palaria din fata acestuia sunt total diferite fata de versiunea cu becuri clasice.
Legat de ridicatorul de tensiune "no name" vezi sa nu dea eroare in CB pt ca va diferi curentul absorbit fata de cel original....trebuie cautat pe la dezmembrari. Era unul disponibil la un moment dat in sectiuea bursa.... blush.gif părerea mea.

This post has been edited by b_gabi: 7 Dec 2009, 12:33


--------------------
renault laguna 2 - AG 70 BUB 2001 Privilege 1,8 I 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminclc
post 7 Dec 2009, 17:23
Post #150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 28 November 09




QUOTE(b_gabi @ 7 Dec 2009, 12:29)
In plus forma becului (D2R) si palaria din fata acestuia sunt total diferite fata de versiunea cu becuri clasice.
Legat de ridicatorul de tensiune "no name" vezi sa nu dea eroare in CB pt ca va diferi curentul absorbit fata de cel original....trebuie cautat pe la dezmembrari. Era unul disponibil la un moment dat in sectiuea bursa.... blush.gif părerea mea.
*




cred ca ai dreptate, mai bine iau un drosser sh, azi am fost la unu' care monteaza xenoane si a zis ca drosserele aftermarket ar si mai mari deca cele originale si nu mai au loc acolo (unde sunt ele, ca nu stiu) si ca vrea sa traga doua fire si sa-l monteze pe aripa ceea ce nu-mi convine, personal vreu sa nu fac modificari, mai ales pe instalatia electrica. asi vrea sa-l schimb eu dar nu stiu ce trebui sa demontez sa ajung la drosser...daca putei sa-mi spuneti sau scrie vreun link cu un topic in care s-a discutat... blush.gif ar fi ideal. ms


--------------------
renault nu mai am 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 22:49
Dacia