Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Suparare mare - portiera infundata, Symbol Phase4

vallixx
post 11 Jul 2013, 10:16
Post #91


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.564
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(theodor2004 @ 11 Jul 2013, 10:10)
1)Eu am avut de-a face cu EuroIns si cu Carpatica pe RCA. ...iti spun clar ca sunt de evitat. Sfatul a fost bun,  (adica ca astea 2 sa fie evitate). Au service-uri agreate de doi bani, si, daca iti faci reparatia in regie proprie, nu dau toti banii pt reparatie
*


Sfat intr-adevar bun, dar noi vorbeam de CASCO, nu RCA

QUOTE(theodor2004 @ 11 Jul 2013, 10:10)
2)Am avut polita si la BCR. Cel putin, cand aveam eu,  aveau politica neaplicarii reducerii primei de asigurare  in cazul unui casco cu regres.
Allianz si Generalli sunt firme de top, si Uniqa e f buna, si de asta aplica reducerea in continuare, la casco cu regres. Dar celelalte firme, cu prime de asigurare mai mici, nu o prea aplica. Nici chiar Groupama, care e tot de top nu o aplica.
*


Corect si aici. De asta am zis, nu extinde conditiile tale la toti asiguratorii.

QUOTE(theodor2004 @ 11 Jul 2013, 10:10)
Si cu asta am terminat, fiecare isi face casco unde vrea, dupa ce citeste si baga bine la cap conditiile de asigurare.
*


Aici ai zis-o cel mai bine. E cel mai bun sfat pe care l-ai dat.

This post has been edited by vallixx: 11 Jul 2013, 10:17


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chester619
post 7 Aug 2013, 11:33
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 15 October 12




Revin asupra problemei cu portiera infundata, luni am primit banii de la Asirom (sunt niste nesimtiti), azi am fost la Original Auto si mi-am facut-o. Este un baiat mic de statura acolo, a reusit omul ala sa o faca perfect(plus, e si foarte de treaba). Nu se cunoaste absolut nimic sunt foarte multumit de rezultat. Pretul a scazut si el la 400 de lei, cu tot cu polish.

concluzie:
Service-ul= good
Asirom= bad, very very bad...

This post has been edited by chester619: 7 Aug 2013, 11:33


--------------------
Renault Clio III - BZ 31 MIN 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 7 Aug 2013, 12:46
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Ma bucur ca am putut sa iti fiu de folos. Si eu am fost la Original Auto de mai multe ori, si mereu am fost multumit. Dar trebuie sa te tocmesti cu ei putin la pret...la inceput cer cam mult.
Patronul e un tip solid, ca Piedone aproape. Cred ca cel mic de staura era unul dintre angajatii care indreapta infundaturi.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 7 Aug 2013, 16:03
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Nu am inteles dezamagirea, ti-au zis ca se rezolva in 2-3 saptamani, din 9.07 pana acum cat au trecut? Ai ramas cu bani si nu te-au trimis ei la nu stiu ce service.

This post has been edited by alexgeogabriel: 7 Aug 2013, 16:04


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chester619
post 7 Aug 2013, 17:28
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 15 October 12




Nu am ramas cu nici un ban. Din factura de 760 de lei estimata de EI, am primit 450 de lei, eu pe deviz avand 450 de lei manopera +108 TVA.

La altelier am platit pana la urma 400 de lei si 50 de lei i-am dat baiatului care s-a trudit 4 ore sa imi iasa portiera ca noua. Eu nu am castigat si nu vreoiam sa castig nici un ban de la ei, vroiam sa ma vad cu masina facuta. Noroc ca nu am mai platit TVA-ul si m-am inteles "din vorbe" ca altfel il dadeam din buzunarul meu.

Plus nepasarea de care m-am lovit la fiecare colt al cladirilor lor. Deci da, sunt dezamagit.


theodor2004, multumesc de recomandare. Tipul maruntel e de foarte putin timp acolo, e un colaborator. A fost prin toata Europa si a muncit in domeniul asta din cate mi-a povestit si dupa munca prestata chiar il cred. E foarte de treaba.

This post has been edited by chester619: 7 Aug 2013, 17:30


--------------------
Renault Clio III - BZ 31 MIN 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 8 Aug 2013, 13:41
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




eu stiu un tip maruntel, dar mai carunt (cam la 50 ani). E mai vechi acolo, pe cel tinerel nu il cunosc.
Oricum, marele tau avantaj e ca ai pastrat vopseaua originala pe masina. Si asta e lucru mare.... mie spre ex a inceput sa mi se exfolieze vopseaua pusa pe portiere la Radacini la fix 2 ani de la revopsire.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 31 Dec 2014, 13:36
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Am avut o belea , mi-a alunecat azi masina si m-am oprit cu portiera sofer intr-o chestie de metal de la un stalp.In urma incidentului m-am ales cu o infundatura in portiera cam de 5cm si vopseaua sarita, din cate am vazut sub vopsea se vede un strat gri negru acela e grundul? Intreb pentru ca vreau sa stiu ce risc am sa imi apara rugina mai ales acum ca este umezeala sare pe drum etc.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 Dec 2014, 14:49
Post #98


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pana ajungi la reparatie da pe portiunea "dezgolita" de vopsea cu un pic de oja incolora....si asa se mentine protectia.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 31 Dec 2014, 16:08
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




fa-o imediat dupa sarbatori... nu pune nimic... spala periodic cu putina apa calduta pana o duci la reparat...


--------------------
Renault Symbol - BH 90 DBA 2012 Start 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 Dec 2014, 16:19
Post #100


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(bylexus @ 31 Dec 2014, 16:08)
spala periodic cu putina apa calduta

Pe gerul asta de minus 20* spalata cu apa calduta?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 31 Dec 2014, 16:32
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




smile.gif) ma gandeam la cazul meu... eu avand garaj, iar la Oradea pana acum nici nu a nins... iar temperatura e undeva spre 0 grade... Eu asa as proceda, iar reparatia sa o fac in maxim 1 sapt.


--------------------
Renault Symbol - BH 90 DBA 2012 Start 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 31 Dec 2014, 18:27
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




am curatat si am dat cu niste oja.
Niste poze am pus ,estetic nu maderanjeaza foarte mult , parca nici de 400 lei nu as golii portofelul pentru atata dar mie frica de rugina sad.gif .
2014_12_31_17.24.06.jpg ( Size: 1.8mb ) Number of downloads: 299

2014_12_31_17.24.22.jpg ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 306

2014_12_31_17.24.28.jpg ( Size: 3.17mb ) Number of downloads: 307


La Multi Ani!

This post has been edited by andutu: 31 Dec 2014, 18:29


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 31 Dec 2014, 18:29
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Stai linistit, eu am dat anul trecut intr-un stalpisor mic de vreo 30 cm acoperit de niste zapada si am indoit putin pragul. Nici pana azi nu am avut chef sa il repar si nu a ruginit nu nimic.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 Dec 2014, 18:47
Post #104


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Bizar cum a crapat vopseaua!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 31 Dec 2014, 19:37
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Nu a fost chiar o lovitura,mai mult s-a harjaiat de fierul respectiv ,o fi si frigulvinovat.

This post has been edited by andutu: 31 Dec 2014, 19:38


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 31 Dec 2014, 19:45
Post #106


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




O poti repara foarte usor, smirghel, chit, primer, vopsea, si un ciocan pe partea cealalta de infundatura biggrin.gif Bine ca nu a fost la prag, ca acolo e belea mare.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 31 Dec 2014, 20:23
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Din cate am inteles masinile care au vopsea metalizata elementele trebuiesc vopsite integral.Oricum nu am uneltele necesare.Este adevarat ca diferenta dintre metalizat si simpla e ca cea metalizata are lac peste?
O sa mai caut pe forum ateliere.daca doriti o recomandare in plus nu strica pentru bucuresti.Multumesc si un an nou fericit!


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 23 Jan 2015, 10:27
Post #108


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Am si eu niste nelamuriri. Se da filmuletul de mai jos:




Cineva scrie acolo ca:
- se indreapta
- se chituieste si slefuieste
- se aplica izolantul si se slefuieste
- se vopseste cu baza + lac (daca vopseaua este 1k)


Si extra am gasit pe internet ca pentru portiuni vopsite si lacuite partial dintr-un reper (retus) se mai da un strat cu diluant de pierdere, apoi se da si un polish.

Ce nu stiu eu e ce material este acela "izolant" si ce rol are el de vine deasupra kitului (din cate vad eu e o pasta albicioasa , initial am crezut ca ala e chitul de masina).

Si legat de diluantul de pierdere , a mai incercat careva pana acuma sa vada cum e?




--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 23 Jan 2015, 11:11
Post #109


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Materialul izolant ....cred ca e menit sa umple micile gaurele care raman in chit in urma slefuirii+primer, cand despre faza cu diluantul in vopsea este mai mult de aducere la nuanta culorii cu restul masinii, vopseaua in timp isi pierde din nuanta iar pe partea pe care aplici vopsea noua va iesi in evidenta, chiar daca vopsesti segmentul in intregime.
Mai asteptam si parerile altora.

This post has been edited by RazvanF: 23 Jan 2015, 11:13


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 23 Jan 2015, 13:47
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




Recunosc, nu am citit topicul in intregime...
Care e faza cu ultima mana de diluant? Nu sunt meserias, doar autodidact, mai bun sau mai rau, asta altii decid.
Nu vreau sa va plictisesc, poate doar sa va incurajez putin. Nicidecum nu vreau sa ma laud si nici nu dau sfaturi...
Prin august i-am cumparat fiicei mele un Matiz,in stare buna, al carui istoric il cunosteam cat de cat...cam ce se schibbase pe la el, la motor,consumabile,stiti voi ca ce trebuie schimbat...Unii zic ca le-au schimbat, tipul, dealtfel coleg cu mine chiar a schimbat cele afirmate. Toate bune, pana la tabla! Are Matizul o tabla... mai proasta ca la batrana Dacie.Aparent erau doar niste pete de rugina iesite putin in afara, dar foarte mult inauntru smile.gif .
O reparatie intr-un atelier specializat ar fi costat cam 30-50% din cat dadusem pe masina. Aa ca m-am hotarat sa fac treaba in regie proprie.
Chit de fibra, chit de cutit,cateva coli de smirghel,o sticla de diluant, un tub de primer(grunt pe romaneste) folosit si ca filler(adica sprit chit),la indicatiile vanzatoarei si trei sprayuri de Albastru cobalt,comandate la un centru de vopsele din zona Lizeanu .Plus o cutie de antifon, pentru ce nu se vede.Si niste sticle de suc, pentru "je". Toate materialele au costat maxim 300 lei.
Cateva zile am tot studiat diferite moduri si tehnici pe Youtube si mi-am facut o idee in mare. Cu chit ma mai jucasem prin 2000, dar nu pana la stadiul de finisare.Cu sprayul mai vopsisem un calorifer, o janta, adica nimicuri...
Am zis , ce o iesi, o iesi .
Si a iesit cam asta, dupa trei zile de munca. Cine vede, nu crede ca e vopsita la spray(in trei straturi)si ca e facuta de mine... Atunci am vazut si eu, cam ce parere au prietenii mei desper mine radmasa.gif
Nu se vede nicio diferenta, nici la soare, nici la umbra.E si meritul doamnei de la magazin, care a preparat vopseaua de nota 10+ .Pentru cine nu stie, e vopsea auto, amestecata cu lac si cu intaritor, pusa in spray,pe loc.400 de grame-25 de lei.Cica se recomanda un spray, pentru un element vopsit.
Atasez si niste poze, ca sa va faceti o idee si sa prindeti curaj...Asta bineinteles, daca aveti si timpul necesar...Eu am facut treaba asta pe la sfarsitul lui august, afara si era foarte cald. De vopsit, am vopsit-o intr-o hala, am lasat-o sa se usuce vreo doua ore(dupa jumatate de ora, se uscase vopsea la atingere. Apoi am scos-o afara la soare de pe la 10 dimineata si am lasat-o asa pana pe la vreo doua dupa amiaza...
Succes si drumuri bune...

Attached thumbnail(s)
IMG_20140828_115839.jpg ( Size: 747.02k ) Number of downloads: 148
IMG_20140828_152825.jpg ( Size: 719.43k ) Number of downloads: 144
IMG_20140828_155625.jpg ( Size: 629.99k ) Number of downloads: 55
IMG_20140831_161114.jpg ( Size: 684.58k ) Number of downloads: 49
IMG_20140831_161126.jpg ( Size: 754.6k ) Number of downloads: 48
IMG_20140901_092815.jpg ( Size: 702.03k ) Number of downloads: 49
IMG_20140901_092824.jpg ( Size: 907.62k ) Number of downloads: 50
IMG_20140901_102904.jpg ( Size: 844.42k ) Number of downloads: 54
IMG_20140901_102914.jpg ( Size: 852.94k ) Number of downloads: 57


--------------------
renault symbol - B-46-ANU 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 23 Jan 2015, 15:20
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




aceeasi "magarie" facuse si eu la vechea dacia nova smile.gif, tot pe spate, tot cu fibra si plasa tongue.gif, si asta inainte de itp smile.gif odata la 2 ani de doua ori



This post has been edited by razvantrc: 23 Jan 2015, 15:20


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 23 Jan 2015, 15:20
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Mie mi se pare ca a iesit chiar foarte bine. Si eu vrea sa incerc acest lucru cu capota masinii, e plina de lovituri de la pietricele. Nu prea stiu cum sa acopar eventualele ,,denivalari", dar o sa ma documentez temeinic si sunt tentat sa achitionez si un pistol electric de vopsit. Ceva recomandari?. Nu vreau sa fac asta din chitroseala, ci mai mult din placere.

This post has been edited by alexme24: 23 Jan 2015, 15:21


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Jan 2015, 15:27
Post #113


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(vasilecool @ 23 Jan 2015, 13:47)
Care e faza cu ultima mana de diluant?

Vopseaua metalizata (cu particule metalice integrate) este mata la aplicare si slaba calitativ....si necesita straturi de lac pentru protectie si aspect.

Vopseaua nemetalizata are lac in componenta initiala.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 23 Jan 2015, 15:43
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




Ok, de acord cu lacul, am vazut ca se aplica si cate 3-4-5 straturi(de catre profesionisti),asta pentru a proteja vopseaua in caz de zgarieturi superficiale.
Dar UXE zicea despre o mana de diluant data peste lac. Sau am inteles eu gresit ?
Am vazut pe Ytb, ca meseriasii aia de pe afara la masinile alea de prezentare, iau la smirghel fin, probabil2500-3000, lacul, ca sa scoata toate denivelarile. Apoi polish la greu, care tot o abraziune este, pana obtin luciul ala de-ti faci mustata in el...
Sincer, am facut-o de nevoie 30% si curiozitate restul de 70%... Satisfactia e "priceless" !

This post has been edited by vasilecool: 23 Jan 2015, 15:55


--------------------
renault symbol - B-46-ANU 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Jan 2015, 15:54
Post #115


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Diluant de pierdere se aplica pe zona de legatura dintre vopsea noua si cea veche....daca nu exista separare intre zone vopsite dar de vechime diferita (luft).
Apoi se polisheaza suprafata cu vopsea veche si cea noua pentru disparitie diferenta tenta.

This post has been edited by espacern: 23 Jan 2015, 15:56


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 23 Jan 2015, 18:21
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Mai dar le stie nea espacern...biggrin.gif
Vasilecool am mai vazut pozele tale intr-un topic, ti-a iesit bine dar ai si dexteritate si vad ca te-au ajutat colegii cu hala aia:).

This post has been edited by alexgeogabriel: 23 Jan 2015, 18:23


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 07:31
Dacia