Suparare mare - portiera infundata, Symbol Phase4
![]() ![]() ![]() |
Suparare mare - portiera infundata, Symbol Phase4
vallixx |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.564 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|||
chester619 |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 15 October 12 ![]() |
Revin asupra problemei cu portiera infundata, luni am primit banii de la Asirom (sunt niste nesimtiti), azi am fost la Original Auto si mi-am facut-o. Este un baiat mic de statura acolo, a reusit omul ala sa o faca perfect(plus, e si foarte de treaba). Nu se cunoaste absolut nimic sunt foarte multumit de rezultat. Pretul a scazut si el la 400 de lei, cu tot cu polish.
concluzie: Service-ul= good Asirom= bad, very very bad... This post has been edited by chester619: 7 Aug 2013, 11:33 |
--------------------
Renault
Clio III
- BZ 31 MIN
2007
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Ma bucur ca am putut sa iti fiu de folos. Si eu am fost la Original Auto de mai multe ori, si mereu am fost multumit. Dar trebuie sa te tocmesti cu ei putin la pret...la inceput cer cam mult.
Patronul e un tip solid, ca Piedone aproape. Cred ca cel mic de staura era unul dintre angajatii care indreapta infundaturi. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Nu am inteles dezamagirea, ti-au zis ca se rezolva in 2-3 saptamani, din 9.07 pana acum cat au trecut? Ai ramas cu bani si nu te-au trimis ei la nu stiu ce service.
This post has been edited by alexgeogabriel: 7 Aug 2013, 16:04 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
chester619 |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 15 October 12 ![]() |
Nu am ramas cu nici un ban. Din factura de 760 de lei estimata de EI, am primit 450 de lei, eu pe deviz avand 450 de lei manopera +108 TVA.
La altelier am platit pana la urma 400 de lei si 50 de lei i-am dat baiatului care s-a trudit 4 ore sa imi iasa portiera ca noua. Eu nu am castigat si nu vreoiam sa castig nici un ban de la ei, vroiam sa ma vad cu masina facuta. Noroc ca nu am mai platit TVA-ul si m-am inteles "din vorbe" ca altfel il dadeam din buzunarul meu. Plus nepasarea de care m-am lovit la fiecare colt al cladirilor lor. Deci da, sunt dezamagit. theodor2004, multumesc de recomandare. Tipul maruntel e de foarte putin timp acolo, e un colaborator. A fost prin toata Europa si a muncit in domeniul asta din cate mi-a povestit si dupa munca prestata chiar il cred. E foarte de treaba. This post has been edited by chester619: 7 Aug 2013, 17:30 |
--------------------
Renault
Clio III
- BZ 31 MIN
2007
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
eu stiu un tip maruntel, dar mai carunt (cam la 50 ani). E mai vechi acolo, pe cel tinerel nu il cunosc.
Oricum, marele tau avantaj e ca ai pastrat vopseaua originala pe masina. Si asta e lucru mare.... mie spre ex a inceput sa mi se exfolieze vopseaua pusa pe portiere la Radacini la fix 2 ani de la revopsire. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
andutu |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Am avut o belea , mi-a alunecat azi masina si m-am oprit cu portiera sofer intr-o chestie de metal de la un stalp.In urma incidentului m-am ales cu o infundatura in portiera cam de 5cm si vopseaua sarita, din cate am vazut sub vopsea se vede un strat gri negru acela e grundul? Intreb pentru ca vreau sa stiu ce risc am sa imi apara rugina mai ales acum ca este umezeala sare pe drum etc.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
espacern |
![]()
Post
#98
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pana ajungi la reparatie da pe portiunea "dezgolita" de vopsea cu un pic de oja incolora....si asa se mentine protectia.
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bylexus |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
fa-o imediat dupa sarbatori... nu pune nimic... spala periodic cu putina apa calduta pana o duci la reparat...
|
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|
espacern |
![]()
Post
#100
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(bylexus @ 31 Dec 2014, 16:08) spala periodic cu putina apa calduta Pe gerul asta de minus 20* spalata cu apa calduta? |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bylexus |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|
andutu |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
am curatat si am dat cu niste oja.
Niste poze am pus ,estetic nu maderanjeaza foarte mult , parca nici de 400 lei nu as golii portofelul pentru atata dar mie frica de rugina ![]() 2014_12_31_17.24.06.jpg ( Size: 1.8mb ) Number of downloads: 299 2014_12_31_17.24.22.jpg ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 306 2014_12_31_17.24.28.jpg ( Size: 3.17mb ) Number of downloads: 307 La Multi Ani! This post has been edited by andutu: 31 Dec 2014, 18:29 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Stai linistit, eu am dat anul trecut intr-un stalpisor mic de vreo 30 cm acoperit de niste zapada si am indoit putin pragul. Nici pana azi nu am avut chef sa il repar si nu a ruginit nu nimic.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
espacern |
![]()
Post
#104
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Bizar cum a crapat vopseaua!
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
andutu |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Nu a fost chiar o lovitura,mai mult s-a harjaiat de fierul respectiv ,o fi si frigulvinovat.
This post has been edited by andutu: 31 Dec 2014, 19:38 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#106
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
O poti repara foarte usor, smirghel, chit, primer, vopsea, si un ciocan pe partea cealalta de infundatura
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
andutu |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Din cate am inteles masinile care au vopsea metalizata elementele trebuiesc vopsite integral.Oricum nu am uneltele necesare.Este adevarat ca diferenta dintre metalizat si simpla e ca cea metalizata are lac peste?
O sa mai caut pe forum ateliere.daca doriti o recomandare in plus nu strica pentru bucuresti.Multumesc si un an nou fericit! |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
UXE |
![]()
Post
#108
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu niste nelamuriri. Se da filmuletul de mai jos:
Cineva scrie acolo ca: - se indreapta - se chituieste si slefuieste - se aplica izolantul si se slefuieste - se vopseste cu baza + lac (daca vopseaua este 1k) Si extra am gasit pe internet ca pentru portiuni vopsite si lacuite partial dintr-un reper (retus) se mai da un strat cu diluant de pierdere, apoi se da si un polish. Ce nu stiu eu e ce material este acela "izolant" si ce rol are el de vine deasupra kitului (din cate vad eu e o pasta albicioasa , initial am crezut ca ala e chitul de masina). Si legat de diluantul de pierdere , a mai incercat careva pana acuma sa vada cum e? |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#109
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Materialul izolant ....cred ca e menit sa umple micile gaurele care raman in chit in urma slefuirii+primer, cand despre faza cu diluantul in vopsea este mai mult de aducere la nuanta culorii cu restul masinii, vopseaua in timp isi pierde din nuanta iar pe partea pe care aplici vopsea noua va iesi in evidenta, chiar daca vopsesti segmentul in intregime.
Mai asteptam si parerile altora. This post has been edited by RazvanF: 23 Jan 2015, 11:13 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
vasilecool |
![]() ![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Recunosc, nu am citit topicul in intregime...
Care e faza cu ultima mana de diluant? Nu sunt meserias, doar autodidact, mai bun sau mai rau, asta altii decid. Nu vreau sa va plictisesc, poate doar sa va incurajez putin. Nicidecum nu vreau sa ma laud si nici nu dau sfaturi... Prin august i-am cumparat fiicei mele un Matiz,in stare buna, al carui istoric il cunosteam cat de cat...cam ce se schibbase pe la el, la motor,consumabile,stiti voi ca ce trebuie schimbat...Unii zic ca le-au schimbat, tipul, dealtfel coleg cu mine chiar a schimbat cele afirmate. Toate bune, pana la tabla! Are Matizul o tabla... mai proasta ca la batrana Dacie.Aparent erau doar niste pete de rugina iesite putin in afara, dar foarte mult inauntru ![]() O reparatie intr-un atelier specializat ar fi costat cam 30-50% din cat dadusem pe masina. Aa ca m-am hotarat sa fac treaba in regie proprie. Chit de fibra, chit de cutit,cateva coli de smirghel,o sticla de diluant, un tub de primer(grunt pe romaneste) folosit si ca filler(adica sprit chit),la indicatiile vanzatoarei si trei sprayuri de Albastru cobalt,comandate la un centru de vopsele din zona Lizeanu .Plus o cutie de antifon, pentru ce nu se vede.Si niste sticle de suc, pentru "je". Toate materialele au costat maxim 300 lei. Cateva zile am tot studiat diferite moduri si tehnici pe Youtube si mi-am facut o idee in mare. Cu chit ma mai jucasem prin 2000, dar nu pana la stadiul de finisare.Cu sprayul mai vopsisem un calorifer, o janta, adica nimicuri... Am zis , ce o iesi, o iesi . Si a iesit cam asta, dupa trei zile de munca. Cine vede, nu crede ca e vopsita la spray(in trei straturi)si ca e facuta de mine... Atunci am vazut si eu, cam ce parere au prietenii mei desper mine ![]() Nu se vede nicio diferenta, nici la soare, nici la umbra.E si meritul doamnei de la magazin, care a preparat vopseaua de nota 10+ .Pentru cine nu stie, e vopsea auto, amestecata cu lac si cu intaritor, pusa in spray,pe loc.400 de grame-25 de lei.Cica se recomanda un spray, pentru un element vopsit. Atasez si niste poze, ca sa va faceti o idee si sa prindeti curaj...Asta bineinteles, daca aveti si timpul necesar...Eu am facut treaba asta pe la sfarsitul lui august, afara si era foarte cald. De vopsit, am vopsit-o intr-o hala, am lasat-o sa se usuce vreo doua ore(dupa jumatate de ora, se uscase vopsea la atingere. Apoi am scos-o afara la soare de pe la 10 dimineata si am lasat-o asa pana pe la vreo doua dupa amiaza... Succes si drumuri bune... Attached thumbnail(s) IMG_20140828_115839.jpg ( Size: 747.02k ) Number of downloads: 148 IMG_20140828_152825.jpg ( Size: 719.43k ) Number of downloads: 144 IMG_20140828_155625.jpg ( Size: 629.99k ) Number of downloads: 55 IMG_20140831_161114.jpg ( Size: 684.58k ) Number of downloads: 49 IMG_20140831_161126.jpg ( Size: 754.6k ) Number of downloads: 48 IMG_20140901_092815.jpg ( Size: 702.03k ) Number of downloads: 49 IMG_20140901_092824.jpg ( Size: 907.62k ) Number of downloads: 50 IMG_20140901_102904.jpg ( Size: 844.42k ) Number of downloads: 54 IMG_20140901_102914.jpg ( Size: 852.94k ) Number of downloads: 57 |
--------------------
renault
symbol
- B-46-ANU
2005
|
|
razvantrc |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 7 June 13 ![]() |
aceeasi "magarie" facuse si eu la vechea dacia nova
![]() ![]() ![]() This post has been edited by razvantrc: 23 Jan 2015, 15:20 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km |
|
alexme24 |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Mie mi se pare ca a iesit chiar foarte bine. Si eu vrea sa incerc acest lucru cu capota masinii, e plina de lovituri de la pietricele. Nu prea stiu cum sa acopar eventualele ,,denivalari", dar o sa ma documentez temeinic si sunt tentat sa achitionez si un pistol electric de vopsit. Ceva recomandari?. Nu vreau sa fac asta din chitroseala, ci mai mult din placere.
This post has been edited by alexme24: 23 Jan 2015, 15:21 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
espacern |
![]()
Post
#113
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(vasilecool @ 23 Jan 2015, 13:47) Care e faza cu ultima mana de diluant? Vopseaua metalizata (cu particule metalice integrate) este mata la aplicare si slaba calitativ....si necesita straturi de lac pentru protectie si aspect. Vopseaua nemetalizata are lac in componenta initiala. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
vasilecool |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Ok, de acord cu lacul, am vazut ca se aplica si cate 3-4-5 straturi(de catre profesionisti),asta pentru a proteja vopseaua in caz de zgarieturi superficiale.
Dar UXE zicea despre o mana de diluant data peste lac. Sau am inteles eu gresit ? Am vazut pe Ytb, ca meseriasii aia de pe afara la masinile alea de prezentare, iau la smirghel fin, probabil2500-3000, lacul, ca sa scoata toate denivelarile. Apoi polish la greu, care tot o abraziune este, pana obtin luciul ala de-ti faci mustata in el... Sincer, am facut-o de nevoie 30% si curiozitate restul de 70%... Satisfactia e "priceless" ! This post has been edited by vasilecool: 23 Jan 2015, 15:55 |
--------------------
renault
symbol
- B-46-ANU
2005
|
|
espacern |
![]()
Post
#115
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Diluant de pierdere se aplica pe zona de legatura dintre vopsea noua si cea veche....daca nu exista separare intre zone vopsite dar de vechime diferita (luft).
Apoi se polisheaza suprafata cu vopsea veche si cea noua pentru disparitie diferenta tenta. This post has been edited by espacern: 23 Jan 2015, 15:56 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Mai dar le stie nea espacern...
![]() Vasilecool am mai vazut pozele tale intr-un topic, ti-a iesit bine dar ai si dexteritate si vad ca te-au ajutat colegii cu hala aia:). This post has been edited by alexgeogabriel: 23 Jan 2015, 18:23 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 07:31 |