Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Suparare mare - portiera infundata, Symbol Phase4

andronic
post 29 Jul 2010, 13:28
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 August 08
From: Bucuresti




Salutare,

Aseara am fost lovit de un nenorocit cu o dubita care nu s-a asigurat la manevra de mers cu spatele. bash.gif argue.gif Paguba este destul de "sanatoasa" , acum nu stiu ce sa fac, sa schimb portiera ( varianta de preferat, insa stiu ca noua portiera nu va avea aceealasi nuanta de culoare iar calitatea noii portieri o sa se ridice la nivelul celei actuale ) sau sa ii las pe baieti sa o indrepte cum stiu ei mai bine. Am vorbit deja la o reprezentanta Dacia din alt judet ( unde am o cunostinta ) si mi-au zis ca intreaga operatiune ar dura cam 3 zile. As putea la fel de bine sa o fac la o reprezentanta Renault din Bucuresti , doar ca aici procesul si timpul de lucru ar fi mai indelungat.
Din ce am vazut in cursul zilei de azi si usa nu se mai inchide la fel de bine, cred ca e afectata si balamaua.

Va atasez poze, ceva sfaturi / sugestii despre modul de lucru?, despre cei de la reprezentanta Dacia ?IMG_1175.JPG ( Size: 2.81mb ) Number of downloads: 889
IMG_1176.JPG ( Size: 3.19mb ) Number of downloads: 917
IMG_1177.JPG ( Size: 2.65mb ) Number of downloads: 846


--------------------
Renault Symbol 1,5 dci 85 cp 91 000km on bord - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 29 Jul 2010, 13:51
Post #32


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




E bine ca intrebi pentru ca sunt unele elemente care-ti scapa.
1. Si pe asta o revopsesti si pe cea noua...asa ca riscul de a iesi o mica diferenta la nuanta e acelasi.
2. Despre interventia in sine...portiera cu o gaura in ea e de inlocuit, sper ca si asigurarea aluia gandeste la fel. Cum se procedeaza: se merge la o reprezentanta renault, se comanda portiera, se vopseste, iar cand au timp de tine de anunta si in maxim 2-3 ore au inlocuit-o. Astfel nu trebuie sa lasi masina "n" zile prin service.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andronic
post 29 Jul 2010, 14:18
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 August 08
From: Bucuresti




mi-au zis ca dureaza 2-3 zile in conditiile in care va trebui revopsita si aripa care este de asemeni zgariata. Acum nu stiu daca este problema si cu balamaua ( lovitura a fost exact in dreptul acesteia )
... Dacia sau Renault, as inclina spre Dacia pt ca cunosc pe cineva de la acel service. Nu stiu daca mecanicii au paleta de culori de pe cliotele nostru , sau daca au mai lucrat cu asa ceva.
La Renault ar fi in Bucuresti dar cu totii stim ca,,calitatea lucrarilor si atitudinea mecanicilor lasa mult de dorit ( sa nu mai vorbim de pret care ar fi cu mult mai piperat , iar asigurarea ar putea avea unele obiectii )


--------------------
Renault Symbol 1,5 dci 85 cp 91 000km on bord - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 29 Jul 2010, 15:08
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




portiera ta e ingaurita, si gaura e mare. Daca faci sudura cu argon, chiar daca nu se va vedea, in cativa ani iti rugineste portiunea sudata. ASA CA TREBUIE SA INLOCUIESTI PORTIERA. Cine iti spune ca e mai bine sa o sudezi, spune bazaconii...in cativa ani iese sudura prin vopsea.
Portiera vine originala de la Renault (costa cam 1200 RON), si are culoarea gri inchis, nevopsita. Asa ca ti-o vor vopsi cei de la service, si daca sunt meseriasi nici nu se va vedea dif de culoare.

Celalta portiera tr si ea vopsita.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 29 Jul 2010, 15:44
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Portiera se inlocuieste iar aripa fata se vopseste. Sfatul meu e sa o faci unde crezi tu ca iese mai bine, eventual la reprezentanta daca ai polita RCA al asiguratului. Nu-ti face probleme ca maraie cei de la RCA, OBLIGATIA LOR ESTE CA MASINA SA FIE ADUSA IN STAREA INITIALA. Daca vor sa te imbrobodeasca cu alt service mai ieftin pentru ei sau au obiectii ameninta-i cu reclamatie la CSA (Comisia pentru Supravegherea Asigurarilor). Au o frica de ei mama-mama, ca daca vin in control ii ia cu boldul si cine stie ce mai descopera.
Deci conform legii ai dreptul sa decizi unde faci reparatia, multi pun botul la "vrajeala" in schimb, si se aleg cu carpeli la masini noi, pacat.
Cat despre nuanta, ai exact aceeasi culoare ca a mea, si sincer, la mine a iesit diferenta, s-a estompat dupa 2 veri. Acum, cum ti-o fi norocul dar tine-te tare pe pozitie cu asiguratorul. TU ESTI PAGUBITUL, TU AI DREPTATE.
Succes!

This post has been edited by D-Ice: 29 Jul 2010, 15:46


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 29 Jul 2010, 17:28
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(theodor2004 @ 29 Jul 2010, 16:08)
Celalta portiera tr si ea vopsita.
*


Se vopseste numai portiera avariata (dupa înlocuire) si aripa zgâriata.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andronic
post 29 Jul 2010, 20:19
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 August 08
From: Bucuresti




Bun...m-am lamurit...alta portiera...si aripa la vopsit.
Multumesc de raspunsuri, chiar nu stiam de existenta CSA-ului.. huh.gif
D-Ice imi poti spune te rog la ce service au reusit baietii sa iti dea o nunanta cat mai aproape de cea reala ?


--------------------
Renault Symbol 1,5 dci 85 cp 91 000km on bord - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 29 Jul 2010, 20:57
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




APAN Braila. Acum ce sa zic, masina avea deja 2 veri la activ, vopseaua apucase sa se decoloreze un pic si cand au vopsit aripile, bara fata si capota s-a cunoscut nuanta o idee mai inchisa, asta a fost acum 2 ani, acum se cunoaste foarte putin, cine nu stie nici nu vede diferenta. Tatalui meu i-au vopsit bara spate de 2 ori (2 evenimente diferite) si o data aripa spate, are Logan de culoare bej-auriu, am zis ca nu-i nimeresc aia nuanta in veci, totusi nu a iesit nici o diferenta de culoare dar masina are abia jumatate de an si vopseaua de pe restul masinii nu avusese timp sa se coaca la soarele de vara. Si crede-ma ca am verificat-o la sange.
La tine totusi s-ar putea sa se cunoasca nitel diferenta, vopseaua ta are ceva vechime si vopseaua noua e mai lucioasa, de aici s-ar vedea ceva. In timp se mai estompeaza.
Ce sa zic, eu am fost multumit de ei.
Cu asigurarile sa nu te lasi ca sunt cei mai perversi, eu am lucrat pe daune si stiu ce vorbesc, nu-i lasa pe ei sa hotarasca pentru tine, tu poti alege unde vrei sa faci reparatia si fa-o acolo unde stii ca ti se face treaba buna. In cel mai rau caz pot sa te faca sa astepti sa iti elibereze acceptul de plata dar daca vorbesti cu service-ul sa-ti dea factura si devizul inainte de a termina reparatia cu cateva zile, spune-le ca vrei sa ai posibilitatea sa scoti masina in ziua in care e gata, si de regula ei sunt receptivi, mai ales ca dauna nu e mare, probabil in jur de 2000RON, daca sunt destepti o scot sub limita ca sa plateasca dauna din sucursala fara acceptul Bucurestiului (marlanie a asigurarilor tipic romaneasca) si sa iei acceptul in aceeasi zi sau cel tarziu a doua zi.
Succes!

Uite ceva util: (sursa site CSA)

Întrebare: Care este termenul legal de plată a unei despăgubiri?
Răspuns: Termenele de plată diferă în funcție de forma de asigurare. Astfel avem:

* Pentru evenimente produse din vina unei terțe persoane și dosarul de daună se instrumentează de societatea de asigurare în baza poliței de răspundere civilă (RCA), termenul de plată este de maximum 15 zile de la data la care asigurătorul a definitivat investigația necesară evaluării sumei pe care este obligat să o plătească, sau de la data la care asigurătorul a primit o hotărâre judecătorească definitivă cu privire la suma de despăgubire pe care este obligat să o plătească;

restul pe: http://www.csa-isc.ro/index.php?option=com...=517&Itemid=123

This post has been edited by D-Ice: 29 Jul 2010, 21:07


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 30 Jul 2010, 11:58
Post #39


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(theodor2004 @ 29 Jul 2010, 15:08)
portiera ta e ingaurita, si gaura e mare. Daca faci sudura cu argon, chiar daca nu se va vedea, in cativa ani iti rugineste portiunea sudata.  ASA CA TREBUIE SA INLOCUIESTI PORTIERA. Cine iti spune ca e mai bine sa o sudezi, spune bazaconii...in cativa ani iese sudura prin vopsea.
*


Stai linistit ca nu-it iese nimic pe nicaieri, atata timp cat dupa sudura se face un tratement de decapare si degresare foarte temeinic, tratament identic cu cel care se face la tabla originala a masinii.
Problema e ca nu stiu cat de temeinic se face acest tratament la noi, asta este cauza pentru care poate iesi rugina prin vopsea.
Evident ca inlocuirea este mai buna decat repararea....asta e clar.

QUOTE(theodor2004 @ 29 Jul 2010, 15:08)
Celalta portiera tr si ea vopsita.
*


blink.gif huh.gif
Care ar fi logica afirmatiei?
Pai daca faci pana la roata din stanga, vulcanizezi si rota dreapta?
Sau daca iti sparge unul geamul de la sofer, il schimbi si pe cel de la pasager?

Referitor la nuanta, la mine mi-au nimerit culoarea( la reprezentanta RENAULT), chiar daca masina avea 3-4 ani deci avea timp sa fie coapta de soare. Ce nu mi-au nimerit a fost granulatia, in sensul ca vopseaua noua era mai "brobonata" decat cea veche.
Nu te gandi ca diferenta era mare rau...se vedea intr-o anumita lumina asa ca nu m-a deranjat foarte tare si oricum s-a uniformizat dupa cateva spalari si 1 ceruire.

This post has been edited by vallixx: 30 Jul 2010, 11:58


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 30 Jul 2010, 12:39
Post #40


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




pai sa stii eu ca am auzit f multe cazuri in care se vopsea o parte intreaga a masinii din cauza ca se faceau reparatii si vopsire la una din portiere - se vopseau 2 portiere si 2 aripi tongue.gif
probabil pe asta se bazeaza si colegul cand face afirmatia
probabil la masini cat de cat noi merge vopsit un singur reper sau si la cele mai vechi din considerente de economie
iar problema diferentei de culoare sta de multe ori intr-o diferenta a gradului de matuire (0 la reperul vopsit fata de restul masinii), plus ca vopseaua isi schimba nuanta la timp (paleste ) din cauza intemperiilor- cred ca sansele de a se observa diferente e cu atat mai mare cu cat masina e mai veche si vopseaua mai matuita

This post has been edited by crisolro: 30 Jul 2010, 12:47


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 30 Jul 2010, 14:48
Post #41


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Posibil ca asa este si probabil ca pe asta s-a bazat si theodor2004, insa personal mi se pare ridicol sa vopsesti 2 repere desi de unul nu-i nevoie, doar de frica ca nu nimeresti nuanta. Pai ce fel de service esti? Dorel & co?

In zilele de azi, cand te duci cu mostra de vopsea si exista firme care-ti scaneaza si prepara exact nuanta pe care o vrei....sa-ti fie frica ca nu nimeresti nuanta chiar si matuita.....nu-i o nota buna.

Personal am comandat unei firme de profil vopsea exact pt. culoarea mea de caroserie.
Nici macar nu m-am dus cu masina, m-au intrebat daca stiu codul de vopsea ( care este pe placuta ovala), m-au intrebat cati ani are masina si daca o tin in garaj...
Peste 2 zile mi-au livrat un spray "custom made", care s-a potrivit foarte bine la o reparatie pe care am facut-o la spoilerul spate, pe care l-am zgariat intr-o sarma ce iesea dintr-un gard viu langa care am parcat.

This post has been edited by vallixx: 30 Jul 2010, 14:49


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 30 Jul 2010, 15:05
Post #42


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Eu n-as revopsi aripa daca ce se vede in poza e doar lacul frecat. Prin polishare se incalzeste lacul zonal si se uniformizeaza.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 30 Jul 2010, 15:22
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Dragi colegi! Imi pare rau sa-i contrazic pe cei care spun ca o tabla sudata pe masina va tine cat restul caroseriei lasate intacte.
In primul rand tabla auto are o compozitie speciala care ii da o protectie anticoroziva, rezistenta la solicitarile care apar in exploatare, precum si calitati de curgere a materialului in decursul procesului de ambutisare. Aceasta compozitie este data de prezenta altor elemente de aliere( Cr, Ni, W, Mo, s.a.), prezente in proportii mult mai mici decat baza de fier si carbon. Ei bine, in momentul in care tabla este arsa in cursul procesului de taiere si sudare oxiacetilenica, electrod, Mig-Mag sau alte procedee, aceste elemente se "ard" si dispar din compozitie, dispare si un procent de carbon si tabla devine "fier mort", este predispusa la coroziune accelerata si cu caracteristici mecanice mult diminuate.
Pe de alta parte tabla auto este tratata printr-un proces de cataforeza in decursul caruia materialul este acoperit electrostatic cu o compozitie rezistenta la coroziune, apoi i se da cu un primer, tot pentru prevenirea coroziunii, apoi i se da stratul sau straturile de vopsea si apoi cel de lac. Piesa venita din fabrica are aceleasi caracteristici ca si cea existenta pe masina si nici un procedeu romanesc de "facut tablaria" nu va fi la inaltimea celui de fabrica.
Deci dragi colegi, fugiti cat puteti de repede de pus flacara pe masina, sudura originala este efectuata prin puncte iar tabla de langa sudura nici nu apuca sa se incalzeasca prea mult. Mai bine schimbi piesa decat sa ti se umfle vopseaua de rugina dupa un an sau doi.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andronic
post 30 Jul 2010, 17:47
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 August 08
From: Bucuresti




QUOTE(hellcat @ 30 Jul 2010, 15:05)
Eu n-as revopsi aripa daca ce se vede in poza e doar lacul frecat. Prin polishare se incalzeste lacul zonal si se uniformizeaza.
*



E foarte putin afectata aripa, au posibilitatea cei de la reprezentanta sa dea un polish ?


--------------------
Renault Symbol 1,5 dci 85 cp 91 000km on bord - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 30 Jul 2010, 21:13
Post #45


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




da. .. si nu numai ei. .. e cel mai bun sfat de aici de pana acum
aripa a scapat pt. ca e din plastic si daca e doar "stearsa" iese 100% la polish. ..la cum se vede din poze merge aripa polishata si portiera schimbata si vopsita doar ea
succes


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 30 Jul 2010, 22:15
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Aia nu-i aripa de polish dar asta e parerea mea. Vad ei cei de la service cum o rezolva. Polish se face la zgarieturile de suprafata nu la vopsea razuita.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 2 Aug 2010, 10:19
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




1)Daca nu ai gasit un service bun, iti recomand Radacini, de pe Bd Marasesti. Lucreaza cu Reanult, si eu mi-am facut o revopsire la ei, si sunt multumit.
2)Chiar daca iti sudeaza vechea portiera si o decapeaza, sansele ca mesterii romani sa nu curete bine acolo sunt mari, si te poti trezi cu ruigina peste 2-3 ani. Daca eram in Germania da, o faceau ca la carte, dar la noi nu merita sa risti;
3)Mea culpa, am vrut sa scriu ,,si aripa trebuie vopsita''. Exprimarea corecta este ,,si aripa trebuie revopsita''. Nici sa nu te gandesti la polish, vopseaua s-a luat pana la tabla;
4)Valixx, tu ti-ai facut o pasiune din a te lega de mine pe toate posturile unde ma prinzi?/ Hai sa ne vedem de treburile noastre, ca nu suntem aici sa facem misto-uri. Daca tu intri pe site sa faci misto, eu nu intru sa fac misto. excl.gif

3 Aug 2010, 10:02:
Da D-Ice, asta spuneam si eu: orice sdura facuta in Romania corodeaza dupa un nr de ani...orice ar spune mesterii de la service. Ma bucur ca macar tu imi dai dreptate.

This post has been edited by theodor2004: 3 Aug 2010, 10:02


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 3 Aug 2010, 10:16
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Dupa cum am explicat si mai sus, sudura la tabla ii strica compozitia si tratamentul anticoroziv aplicat prin metode care mai de care mai complexe si e normal sa corodeze dupa un an sau doi, cu tot "tratamentul anticoroziv" aplicat in service-ul lui X sau Y.
Totusi cat timp am lucrat pe daune nu am auzit pe nimeni sa sudeze un element de caroserie strapuns, e prima data cand aud asa ceva, doar la service-urile improvizate de alde nea Gica in fundu` curtii se mai facea asta atunci cand valoarea usii sau aripii noi o depasea pe cea a masinii in sine.
Bag mana in foc ca nici un inspector de daune care se respecta nu o sa dea la reparat si nu la inlocuit un element de caroserie strapuns sau cutat, sau polish la o vopsea razuita.

This post has been edited by D-Ice: 3 Aug 2010, 10:24


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 3 Aug 2010, 14:09
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




eu am vazut elemente de caroserie taiate dupa un eveniment in trafic, apoi sudate. (ex la Radacini, nu la un service mic). Nu se mai vedea nimic dupa interventie, dar acum sa vedem cat va dura pana apare rugina.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 3 Aug 2010, 15:23
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Depinde unde se sudeaza. Daca e vorba de asamblat aripi spate, stalpi, praguri, lonjeroane, fusta spate, traversa inferioara si alte elemente de caroserie care se sudeaza in zone ascunse, nu la vedere, atunci folosind tot felul de masticuri se poate proteja zona sudata pentru a rezista la coroziune dar la suprafete vizibile gen usi, capote, pavilion, aripi, nu am intalnit pe cineva sa peticeasca tabla, sa nu se cunoasca si sa reziste in timp.

This post has been edited by D-Ice: 3 Aug 2010, 15:25


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 3 Aug 2010, 16:02
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




e vroba de aripa spate. Decat sa o schimbe, (adica sa o taie pe cea veche si sa o sudeze pe cea noua), cei de la radacini au preferat sa sudeze gaura. Gaura nu era adanca, doar o taietura in aripa, lunga de vreo 8 cm, si lata de 1-2 mm.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 3 Aug 2010, 19:06
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Inseamna ca au dat un strat destul de gros de chit ca sa scoata suprafata dreapta. Iti dai seama ca daca au astupat taietura cu sudura continua pe lungime de 8cm s-a ondulat tabla datorita temperaturii locale mari doar pe zona respectiva. Si o tabla subtire deformata asa nu mai revine la forma initiala in veci. E prima data cand aud de o astfel de solutie.
Si totusi de ce au preferat aceasta solutie de sudura continua cand puteau sa prinda noua aripa in puncte si sa nu afecteze decat local caroseria si mai ales in zone ascunse unde se poate pune mastic si unde nu strica linia caroseriei?
Mai ales ca le ieseau si mai multi bani din vanzarea piesei de cateva milioane bune decat dintr-o sudura de maxim jumatate de ora tehnologica. Asa a vrut clientul?


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 3 Aug 2010, 19:30
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Sfatul meu : faci toate presiunile necesare sa ti se inlocuiasca usa daca este nevoie, dar la cum arata sigur o vor inlocui , este o reparatie costisitoare, care nu va tine sub nici o forma : indreptat, sudat, chituit. Chitul pe usa nu o sa tina in veci, mai ales ca va aparea rugina si-l va umfla. Asculta-l pe D-ice, stie ce spune. Nici un service care se respecta nu va accepta sudura.


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andronic
post 3 Aug 2010, 20:22
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 August 08
From: Bucuresti




multam de lamuriri tuturor!

D-ice, am ajuns ieri la Apan Braila ( de acolo am achizitionat cliotele si am vopsit un element de caroserie si am fost 100% multumit , dar nu lucreaza cu asiguratorul respectiv si mi-au zis ca dureaza ~ 2 sapt .. pana primesc piesa pe stoc, pana vopesc, etc , am zis ca o sa-mi fie mai usor undeva in apropiere.

Saptamana urmatoare sper sa ajung la alte reprezentante in Bucuresti . Am fost de mai multe ori la cel de la Reno Filaret , dar nu sunt foarte seriosi.
Recomandari ceva?


--------------------
Renault Symbol 1,5 dci 85 cp 91 000km on bord - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miria
post 3 Aug 2010, 21:11
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 1 September 08




Autocobalcescu ,prelungirea Ghencea sau Serus de langa Carrefour.Multumit de ambele!


--------------------
Renault /Range Rover xxx 2006/2011
http://medicaldiecast.weebly.com/index.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 4 Aug 2010, 11:05
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




D-ice: cred ca taietura avea 5-6 cm.
Pai cei de la radacini au spus simplu: daca iti schimbam aripa, trebuie sa dam jos luneta si sa taiem cu flexul punctele in care aripa se imbina de restul masinii: adica zona lunetei, zona pragului. Acolo, daca taiem cu flexul, tot va trebui sa sudam, (adica imbinarea de la prag si cea din zona lunetei). Si sudura va fi mult mai mare decat cea de 5-6 cm din zona taieturii initiale.
Plus ca masina se va dezechilibra, pt ca noua aripa nu va putea fi pusa fix pe locul celei vechi, milimetric vorbind. Plus ca luneta trebuie relipita..
Acestea au fost argumentele, au fost considerate plauzibile.
Acum nu se vede nimic, persoana are 2 ani garantie verbala anticoroziune, sa vedem ce va fi pe viitor.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 4 Aug 2010, 15:20
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Aripa TREBUIE sa vina fix la locul ei, altfel va arata oribil, nu vorbim de milimetri ci de zecimi, altfel nu se potriveste.
Inclin sa cred ca cei de la Radacini nu sunt atat de priceputi pe cat isi fac reclama sau nu au chef de treaba. Repet, sudurile de imbinare a elementelor de caroserie se fac in locuri ascunse unde se poate folosi mastic (il vezi foarte bine la imbinarile tablelor din compartimentul motor), si unde imperfectiunile nu sunt vizibile.
Si chiar daca se da jos luneta, repet, nici un service care se respecta nu va carpi o aripa gaurita, pur si simplu nu se face, inseamna sudura multa pe tabla subtire si chit din belsug, chit care poate cadea oricand pentru ca la diferenta de temperatura iarna-vara de la +40 la -20, deci 60 de grade avem 2 materiale lipite intre ele cu coeficienti de dilatare diferiti, normal sa se dezlipeasca si sa-ti cada chitul daca nu in prima iarna, sigur in a doua.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 5 Aug 2010, 09:03
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




da, asa e, dar vezi tu nu s-a bagat nimeni sa schimbe aripa cu totul (adica sa o taie pe cea veche si sa o puna pe cea noua). La suduri se bagau toti.
Cred ca ai dreptate ca cei de la Radacini nu sunt asa de meseriasi pe cat se dau, pt ca am fost si eu acolo si am insistat ca aripa sa fie schimbata. Ei mi-au aratat ca vor face o taietura nu la prag (unde stiam eu ca se face), ci mai sus, intre roata spate si portiera spate. Si daca taiau acolo cu flexul, tot la sudura ajungeau.
oricum, persoana nu are ce sa mai faca, deocamdata a trecut o iarna si masina e ok.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chester619
post 26 Jun 2013, 18:05
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 15 October 12




Reinvii topicul asta sa nu deschid altul.


Acum cateva zile o doamna a intrat in portiera mea usor, si mi-a indoit portiera in 3 locuri. Nu s-a zgariat, doar infundat putin de tot daca te te uiti din anumite unghiuri. o sa ma duc la firma asiguratoare insa cu siguranta imi vor propune chituire +vopsire. Problema e ca eu nu vreau chit pe ea, nu stiu daca o sa iasa prin vopsea peste cativa ani, daca o sa o vopseasca bine, etc. o vreau schimbata pentru ca a mea era impecabila si vreau una in aceeasi conditie, nu repararea acesteia. Cum procedez in cazul acesta sa ii iblig sa imi schimbe portiera? Daca eu refuz repararea ei si solicit DOAR inlocuirea acesteia, imi pot respinge cererea pe vreun motiv?


--------------------
Renault Clio III 2007 - BZ 31 MIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 26 Jun 2013, 21:11
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




POZE.
Daca tabla e cutata se inlocuieste. Daca se poate trage cu ventuze si iese la polish, eu as merge pe varianta asta.


This post has been edited by D-Ice: 26 Jun 2013, 21:13


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 06:09
Dacia