Pompa servo-directie dCi, probleme mari
![]() ![]() ![]() |
Pompa servo-directie dCi, probleme mari
Yan78 |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 31 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 1.5 dci [URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
|
|||
barbarossa91 |
![]()
Post
#512
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 19 November 11 ![]() |
Multumesc pentru informatii, am dat deja comanda de o pompa noua, in 10 zile sper sa ajunga.
|
--------------------
Renault
Thalia
2007
|
|
convi |
![]()
Post
#513
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 April 15 ![]() |
Salut!
Am avut si eu problema cu pompa de servo...am demontat-o, schimbat carbunii dar in lacasul rotorul s-a acumulat foarte multa pilitura care ingreuneaza fff mult mersul lui. Cu ce as putea sa-l curat? Am citit ca unii folosesc motorina, altii WD-40...exista vreun risc? Am incercat sa-l scot din carcasa metalica sa-mi fac munca mai usoara, dar nu iese, si nici n-am fortat sa nu stric ceva. Ma gandisem si la varinata sa schimb rulmentul, dar CUM SCOT ROTORUL??? ![]() ![]() |
--------------------
reno
clio
2005
|
|
kretzu77 |
![]()
Post
#514
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
Daca e pilitura nu merge cu un magnet?
|
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
convi |
![]()
Post
#515
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 April 15 ![]() |
Scuze ca n-am fost foarte explicit...pilitura de la carbuni...care, pe deasupra, este si umezita, ca o mazga groasa..
|
--------------------
reno
clio
2005
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#516
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
pistol cu benzina si compresor
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
vasilecool |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
O pensula cu motorina, ai incercat?
|
--------------------
renault
symbol
2005
- B-46-ANU
|
|
trami |
![]()
Post
#518
|
- Group: Members Posts: 270 Joined: 15 July 05 From: Targoviste ![]() |
Spray de frâne. Nu e gras și se usucă repede.
|
--------------------
Kuga
2
-
- -
|
|
Ma3x |
![]()
Post
#519
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
Un an si ceva de la reconditionarea casetei de directie la clio-ul din 2007 1.5dci. Cum il conduc o perioada ca masina de "imprumut" am sesizat servodirectia care merge foarte greu fata de cand am lasat-o in familie.
Cum caseta a fost reconditionat si la pompa nu s-a umblat am presupus ca partea electrica a pompei e cauza, dupa ce am citit topicul, asa ca am purces la demontat/curatat/remontat. Concluzie : servo merge mult mai bine, sper sa mearga si mai bine dupa ce completez pana la max, insa banuiesc ca nu se va apropia de megane ![]() Cauze : depuneri in adevaratul sens al cuvantului in compartimentul electric al pompei ( masina are acum 130.000 km ), de la carbuni si probabil ceva umiditate trasa pe la imbinari. Curatat cu spray de frane 9lei, etansat/izolat cu un mastic 15 lei, si cam atat. Mai trebuie ceva ulei sa completez (acum e la minim din ce vad pe gatul bidonului, e la sita aceea nivelul), insa asta o sa o fac intr-una din serile saptamanii urmatoare, in ideea de a se mai amorsa. Aerisirea se face cu busonul pus sau fara ? Eu am facut cu el pus si nu s-a modificat nivelul. Sunt curios cat ma costa la un service operatiunea. This post has been edited by Ma3x: 20 Jun 2015, 18:53 Attached thumbnail(s) 20150620_143628.jpg ( Size: 3.16mb ) Number of downloads: 467 20150620_150834.jpg ( Size: 2.01mb ) Number of downloads: 471 20150620_153624.jpg ( Size: 1.66mb ) Number of downloads: 462 |
--------------------
-
-
-
- - ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
razvanaurel |
![]()
Post
#520
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 29 June 15 ![]() |
Sal all am si io o problema nu am curent pe cele 2 fire care ar fi cauza
:-( Culmea sigurant e k This post has been edited by razvanaurel: 29 Jun 2015, 19:12 |
--------------------
clio
symbol
2003
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#521
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Nu ai si un releu pe traseu?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
HDG |
![]()
Post
#522
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
Va salut!
Azi am avut o interventie la pompa electro-hidraulica, era blocata, problema este ca pe banc e ok dar pusa pe masina nu functioneaza, mecanicul zicea ca trebuie activat ceva din calculatorul masinii. Din ce am citit pe forum, a mai fost cineva care a oprit din greseala servodirectia in schimb nu am gasit cum o activezi. Am ddt2000 si maine as vrea sa arunc o privire, aveti idee unde sa ma uit? Masina este un renault kangoo din 2001, 1.9D si are pompa de servo la fel ca a voastra, chiar si pozitionarea acesteia sub farul din stanga coincide. |
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|
bavarezu |
![]()
Post
#523
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 12 May 11 From: bucuresti ![]() |
Salutare,
Când spui ca a fost probata pe banc te referi ca a fost alimentata la 12 v? Verifica sa nu ai vreo siguranță arsa ( la symbol pompa are siguranță de 70 A) . Despre activatul pompei nu am auzit. |
--------------------
renault
symbol
2008/1.5 dCI/85 ponei "trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#524
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Era intr-un topic scris ceva de genu,,,pus contactul, apasat frana, luat contactul...nu stiu exact dar ideea era ca puteai folosi servodirectia cu motorul oprit in caz de tractare.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
bavarezu |
![]()
Post
#525
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 12 May 11 From: bucuresti ![]() |
Eu la symbol am fost nevoit sa merg fără pompa de servo, direcția se comporta la fel ca la o mașină fără servo. La symbol, kangoo, logan și la multe altele servo direcția este hidraulica, dacă nu ma înșel servodirectia la modele clio benzina este electrica, adică volanul este ajutat de un motoraș electric. Am avut un Opel Corsa c diesel și avea servodirectia electrica, sub volan,pe coloana de direcție avea un motoras.
|
--------------------
renault
symbol
2008/1.5 dCI/85 ponei "trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
|
|
HDG |
![]()
Post
#526
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
Da, alimentata direct merge, siguranța e ok, a mai rămas de activat din soft.
L. E. Am reușit, cu ddt2000, undeva la screens, avea opțiunea sa aleg intre pas gpda sau avec gpda, i-am zis ca are și acum merge. This post has been edited by HDG: 5 Jul 2015, 09:40 |
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|
HDG |
![]()
Post
#527
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
Băieți, la voi motorul electric de la pompa funcționează din momentul în care porniți mașina sau doar când virați?
|
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|
gabidrideanu |
![]()
Post
#528
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 18 April 10 ![]() |
Din moment ce pornesti motorul, acesata se invarte incontinuu.
|
--------------------
Renault
Clio
2002 1.5dCi
- B-31-SIV
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#529
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Da "HDG" motorasul invarte pompa incontinuu dupa pornirea motorului. Am auzit pe cineva care a pus un intrerupator pe firele de alimentare si l-a montat sub bord. Il pornea doar cand avea nevoie.
Nu cred ca e o idee buna pentru ca pompa servo e comandata(pornita) de un releu care controleaza tensiunea in momentul in care da comanda de pornire. Acel intrerupator nu poate face acest lucru si s-ar putea sa o bulesti. Pe de alta parte, ce te faci daca nu ai timp sa pornesti pompa si trebuie sa faci brusc stanga sau dreapta? De reflectat |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
HDG |
![]()
Post
#530
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
Va multumesc pentru raspunsuri, acum sunt sigur. M-am contrazis cu un "mecanic" si am pus o intrebare aici, tot o da ca nu am facut ceva bine cand am activat pompa din soft, ca el are un "baiat" care vine cu laptopul si le stie pe toate si ca pompa porneste doar cand virezi altfel se arde motorul, zise el. Ii duc masina cu motorul pornit pe roti si e posibil sa o iau de acolo pe chituci, mare greseala am facut, asa se intampla cand mecanicul in care ai incredere este prea ocupat. (off topic) Faceam teste in mers, ca se tot opre motorul cand ajungea pe la 3500 (pe la 3000 deja se balbaia) pompa debita, cel putin asa arata pe tester plus ca a fost la reparat si la cineva care se ocupa doar cu asa ceva iar dupa ce se oprea motorul senzorul de la pedala era ok doar cel de turatie nu mai indica nimic, trebuia luat contactul si pus la loc (ca o resetare) atunci incepea sa indice. Am luat senzor nou, i-am dat sa-l monteze si cand vin el avea partea electronica de la pompa in bucati, nu ma intrebati de ce, si ce cauta acolo pentru ca la 1.9 de regula se blocheaza pompa de transfer, partea mecanica, calculatorul de injectie este manarit ca sa nu-l intereseze de eroarea data de actuatorul din capul pompei sa nu mai dea eroarea cu bujia, bineinteles, masina nu a pornit decat trasa, cateva secunde. Scuzati-mi frustrarea dar sunt plin de nervi, nu mai avem mecanici buni, doar ciubucari, nu generalizez dar se pare ca doar de dintrastia dau, daca nu apare nimic pe laptop inseamna ca masina nu are nimic ....
This post has been edited by HDG: 16 Jul 2015, 19:52 |
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#531
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Stai,
Stai Stai sa inteleg... parca era vorba despre pompa de servo-directie. Ce spui tu aici implica pompa de injectie, si calculatorul de injectie. Alta treaba, alt topic. Legat de pompa servo, dupa ce pornesti motorul incepe sa se invarta, este alimentata in permanenta si face presiune in tur. La fel e si la cele actionate de curea. Ai pornit motorul si fulia pompei servo se invarte incontinuu, facand presiune pe tur. La cele electrice nu se alimenteaza doar cand invarti de volan, si nici nu se arde motorul daca merge incontinuu. Daca nu esti convins, fa urmatorul experiment daca ai timp - porneste motorul si asculta cu urechea, apropiata de corpul pompei, si vei auzi motorasul invartind, fara sa misti volanul - da jos pompa servo - conductele de tur si retur nu le conectezi la pompa - conecteaza pompa servo la mufa si tine-o foooarte bine in mana, eventual ajutat de inca cineva - roaga pe altcineva sa prneasca motorul. - dupa ce a pornit motorul vei simti cum motorasul invarte(se si aude zgomotul specific) - nu lasa sa mearga mult in gol, doar cateva secunde sa te convingi ca merge fara sa invarti de volan - monteaza la loc pompa, conecteaza conductele, completeaza cu lichid servo pana la nivel max - porneste motorul si asculta cu urechea, apropiata de corpul pompei, si vei auzi motorasul invartind, fara sa misti volanul. Despre celelalte probleme... pe alt topic. Daca ai calculatorul manarit, atunci du-te la cel care l-a manarit sa verifice simptomele descrise de tine |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
verde |
![]()
Post
#532
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Pompa electrohidraulica merge din moment ce ai contactu pus in pozitia motor , chiar daca nu e pornit motorul. Cand are probleme cu carbunii se intampla sa porneasca abia dupa ce porneste motorul .
This post has been edited by verde: 17 Jul 2015, 10:50 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
andutu |
![]()
Post
#533
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
verde nu vreau sa te contrazic dar eu am servo doar cand este motorul pornit, pot pune contactul de 100 ori tot ca la dacie invart volanul.Si de noua tot asa a mers.
Nu cred ca e nevoie sa dai pompa jos sa te convingi ca sta pornita, ea se aude si asa , se aude mai tare cand virezi. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
verde |
![]()
Post
#534
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Poti sa ma contrazici ca daia e forum .
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
HDG |
![]()
Post
#535
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
QUOTE(cosmin&b @ 17 Jul 2015, 09:09) Stai, Stai Stai sa inteleg... parca era vorba despre pompa de servo-directie. Ce spui tu aici implica pompa de injectie, si calculatorul de injectie. Alta treaba, alt topic. Stiu ca e vorba de alt topic, eu mi-am zis doar of-ul, nu e nevoie sa o demontez, doar m-am contrazis cu mecanicul si v-am intrebat sa ma asigur ca am dreptate, masina a stat 7-8 ani pe dreapta, electromotorul pompei a fost gripat dar s-a deblocat, e normal sa faca si un zgomot cand porneste si unul mai "intens" cand virez. Va multumesc pentru raspunsuri! |
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|
verde |
![]()
Post
#536
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
CORECT!!!! Ai dreptate. Am verificat acu. Porneste doar cand porneste motorul. Deh caldura mare si minte putina ca daca pui contactu sa lucrezi ceva nu are rost sa se invarta pompa degeaba. La mine anomalia e ca uneori (dupa perioada ploioasa) porneste abia dupa ce rulez 7-8 m , din cauza carbunilor.
HDG legat de zgomot , incearca cu un patent sau o cheie ceva sa lovesti capacul de la perii de jos in sus. La mine functioneaza mereu. Cand face zgomot , las in jos carenajul ala de sub pompa si-i aplic lovitura naucitoare cu patentu 2-3 bucati scurte si moderate drept care tace imediat pana la ploaia urmatoare. Dar e nedesfacuta de cand e masina si banuiesc o mare mazga de la perii pe platoru ala. This post has been edited by verde: 17 Jul 2015, 15:32 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#537
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Nu e recomandata lovirea capacului de dedesubt. Toate mizeriile se desprind si cad. In partea de jos e o bucsa in care se invarte rotorul si daca se strang mizeriile acolo, nu vei mai putea folosi pompa dupa schimbarea periilor.
Va trebui desfacut acel capac, scos platoul cu perii, curatat in interior cu spray de frane, schimbate periile, eventual schimbata bucsa din capac cu un rulment, si montat la loc. Asta va prelungi cu mult viata pompei. Cand se vireaza stanga-dreapta pompa lucreaza mai mult, creste presiunea, adica impinge lichidul prin caseta ca sa ajute, deci zgomot mai pronuntat. Daca nu se vireaza presiunea e constanta si lichidul doar se recircula, si motorasul nu e in sarcina maxima, de aici zgomot redus. |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
verde |
![]()
Post
#538
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Tocmai bucsa aia face galagie la mine .Am pregatit capac si platou noi.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#539
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
spor la treaba... daca ai posibilitatea sa o inlocuiesti cu un rulment ar fi minunat
|
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
vasilecool |
![]()
Post
#540
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Am mai spus-o.
Se pare că rulmentul nu rezistă în timp. Dacă cineva și-a pus platou cu rulment, îl rog să confirme sau să infirme acest lucru. |
--------------------
renault
symbol
2005
- B-46-ANU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 18:42 |