Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pompa servo-directie dCi, probleme mari

sergiu9my
post 31 Aug 2011, 23:08
Post #271


sergiu9my


Group: Members
Posts: 258
Joined: 28 January 11
From: Ploiesti




Salut.
Tata are un clio symbol 1.5dci din 2008,care de la un timp,cand luam de volan,masina zici k era tractor.
Azi am dus masina la un mecanic sa imi curete pompa.A dat jos bara,a demontat pompa conform tutorialelor:) , a curatat plansa cu carbuni si ce mai era de curatat(carbunii erau destul de tociti).
Dupa ce a terminat si a pus capacul la loc si l-a dat cu silicon,a zis omu sa o probeze;a tras 2 fire de la o baterie de masina,a pus + la + si - la - prima oara(motorasul mergea),apoi le-a sucit + cu - si invers a zis ca daca face asa ar trebui sa se invarta invers motorasul(nu stiu de ce l-am lasat sa faca asta)dar cand a facut asa s-a auzit cu crrr dupa care numai se invartea motorasul de nici un fel.
Culmea dupa ce a montat la loc pompa pe masina mergea servo bine,si numai se auzea nici un zgomot.
Am plecat acasa,am mai facut niste drumuri,cand sa plece tata cu masina a zis ca iesea fum din pompa... am fost inapoi la mecanic,iar a desfacut pompa si am gasit o bucata din plansa cu carbuni arsa,impreuna cu firele care pleaca din ea...
De la ce sa fie ????
Mai am o pompa de servo,dar la aia sunt desprinsi carbunii(si astia tociti) din firele alea
Ce pot sa fac???



--------------------
ex: Renault Laguna 1 Phase 2 2000 2.2DT
Citroen C4, 1.6HDI 2007
Renault Laguna 3 Bose edition 2.0 Dci 130cp 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiul
post 31 Aug 2011, 23:49
Post #272


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




Vezi daca platoul cu carbuni de la pompa cealalta e bun. Carbuni cu siguranta gasesti pentru ca eu i-am schimbat (nu stiu de unde, pt ca au fost cumparati de un amic acum peste un an de zile).

in principiu nu ar trebui sa se intample nimic daca a alimentat motorasul invers, decat daca avea o problema.

Avand in vedere cele de mai sus, inainte de a monta noii carbuni, te sfatuiesc sa planezi colectorul (smirgel de minim 2000). E posibil ca atunci cand l-a alimentat invers, din cauza faptului ca o lamela a colectorului nu statea cum trebuie sa fi ciupit un carbune, acesta a mers facand scantei, s-a incins, si in cele din urma a scos fum. E posibil, ca si colectorul sa fie facut praf, insa verifica asta si daca e nevoie, ia-l de la cealalta pompa.

Succes; niste poze cu colectorul ar fi bune...


Succes!


--------------------
Renault Clio FIDJI 2006
BaftaQ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu9my
post 1 Sep 2011, 09:49
Post #273


sergiu9my


Group: Members
Posts: 258
Joined: 28 January 11
From: Ploiesti




Platoul ar fi bun,dar sunt desprinsi carbunii din firele alea
Dar mai am o problema de care am uitat sa zic... Mecanicul asta mi-a zis ca e dusa bucsa aia in care vine colectorul.Astia ziceau ca ar trebui sa oscileze dar sa nu se invarta(parca nu prea are cum!?)
In cazul asta ce sa fac?Gasesc undeva bucsa aceea sau capacul cu tot cu bucsa ?
Bucsa aia trebuie sa fie fixa ??
As fi facut niste poze,dar am lasat cealalta pompa la mecanic..

This post has been edited by sergiu9my: 1 Sep 2011, 09:49


--------------------
ex: Renault Laguna 1 Phase 2 2000 2.2DT
Citroen C4, 1.6HDI 2007
Renault Laguna 3 Bose edition 2.0 Dci 130cp 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kid2004kid2004
post 4 Sep 2011, 11:02
Post #274


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 15 January 11




Aceeasi problema am avut-o si eu cu platoul de la noua pompa (cea pe care mi-a dat-o un mecanic de la service dacia, mi-a spus ca o data merge o data nu. reiese si din mesajele anterioare). Am desfacut pompa si din 2 pompe am facut una. Am pus platoul de la pompa a doua si cand am pus direct pe baterie a inceput sa iasa fum din ea. Platoul era in scurt. Daca va uitati mai atent platoul are un fel de siguranta pe el. Daca acea siguranta este arsa trebuie schimbat platoul sau mers cu el la electrician.
Bucsa nu este ficsa, ea se misca ca de aceea este bucsa, principal este sa fie buni rulmentii ca aceeia fac zgomot si in timp se pot bloca.
Si o alta problema pe care am intampinat-o cand am desfacut pompa este reprezentata de axul pe care sta bobina (rotorul pompei) Daca scoateti rotorul afara riscati sa miscati bobina de pe ax si apoi nu se mai potriveste pe pompa. Daca ati patit asa incercati sa bateti in ax si sa tineti de bobina cu ceva moale. Atentie iar cu ce bateti in ax deoarece este un material foarte moale si se umfla imediat si riscati sa nu mai intre axul pe bucsa. (daca ati patit asa polizati-l usor cu o pila si apoi cu smirghel)
Bafta.


--------------------
renault symbol 2007 - B 101 SER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nykk
post 5 Sep 2011, 08:18
Post #275


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 7 May 10
From: buc




pana la urma am rezolvat cu servo muschi o pompa servo sh


--------------------
b-49 b-49 2006 - b-49-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgabriel26
post 15 Sep 2011, 14:19
Post #276


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 April 11




Salut , am un Kangoo din 2007 si are momente directia cand se misca ba prea usor ba prea greu, sa ma astept sa schimb platoul de carbuni???Ms


--------------------
Renault Kangoo 2008 Expression - B-02-MLL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kid2004kid2004
post 16 Sep 2011, 10:26
Post #277


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 15 January 11




Nu neaparat este platoul de carbuni. Pot fi mai multe cauze. Poate sa fie de la carbuni, poate sa fie de la rulmentii din pompa (de obicei este si zgomotoasa pompa) sau sa fie in scurt platoul de carbuni si atunci trebuie sa il schimbi cu totul sau doar acea siguranta mica de pe platou.


--------------------
renault symbol 2007 - B 101 SER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgabriel26
post 16 Sep 2011, 19:00
Post #278


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 April 11




Cand pun contactul pot misca volanul cu usurinta si se aude pompa servo cum tiuie, la clio trebuia sa pornesc masina ca sa-mi porneasca si servo..


--------------------
Renault Kangoo 2008 Expression - B-02-MLL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kappy1112
post 17 Sep 2011, 11:12
Post #279


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 27 November 09




QUOTE(kappy1112 @ 19 Aug 2011, 10:48)
acum 3 luni am curatat si eu electromotorul la servo si a mers brici pana aseara. am pornit-o am iesit din parcare si dupa cca 100 m a murit servo si mirosea a incins. am oprit motoru si am scos mufa de alimentare de la servo(era calda). azi ma apuc de treaba sa vad ce are. oare o fi dioda aia? sa se fi ars asa degeaba?
PS: va rog eu sa nu mai incurcati motorul cu pompa ca bagati lumea in ceata!
*


am rezolvat problema. a fost vina mea. cand am pus vaselina in bucsa, am pus foarte multa si a ajuns pe colectorul de la rotor si asta a dus la "colmatarea" lui (vaselina + pilitura de la carbuni - s-au umplut santurile de pe rotor) rezultand o rezistenta ce tindea spre 1. am curatat santuletele acelea cu un ac, dupa cae am sudat bucsa de capac deoarecfe avea un joc foarte mare. acum merge dar tot are un sunet destul de puternic. ma gandesc sa inlocuiesc bucsa cu un rulment, sa vad ce iese.

P.S. eu am o alta metoda de demontare a motorului> jos aripa > jos far > apoi demontez cu grija motorulo de pe corpul pompei (aveti grija ca se poate desprinde rezervorul de lichid de servo si il pierdeti pe tot) asa e mult mai usor, parerea mea!

P.S. 2 aveti grija cand probati motorul la baterie sa respectati polaritatea deoarece pe platoul de carbuni este o dioda unisens care daca este alimentata invers se arde si ramane in scurt.

PS 3 cei care ati pus alti carbuni pe platou, dati si voi detalii despre ei

This post has been edited by kappy1112: 17 Sep 2011, 11:17

Attached thumbnail(s)
rotor.jpg ( Size: 10.75k ) Number of downloads: 1136


--------------------
Renault Clio II 1.5 dci 65 hp 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 7 Dec 2011, 13:21
Post #280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




Recomandari pentru carbuni ?
Sincer nu prea as da 500 RON pentru tot platoul cu carbuni .
Este un pret exagerat !

7 Dec 2011, 14:57:
Am gasit asta pe net !
http://www.schunk.ro/ro/schunk01.c.30767.d..._productarticle

O sa le pun o intrebare sa vad daca comercializeaza carbuni sau platou complet . Poate este mai ieftin .

This post has been edited by Yan78: 7 Dec 2011, 14:57


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catuta
post 7 Dec 2011, 15:04
Post #281


Membru care uraste "porumbeii"!!


Group: Members
Posts: 509
Joined: 27 May 09
From: Galati




Daca dai o serie de VIN sau codul pompei iti pot oferi preturi decente la platou/carbuni.


--------------------
Honda CB 1000 Big One 16v 130CP - GL 53 ROC
Avem o tara superba,pacat ca e locuita de..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 7 Dec 2011, 18:59
Post #282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




Cei care mai desfaceti pompele . Masurati carbunii pentru ca s-ar putea sa ne poata ajuta Catuta cu achizitionarea lor .
El stie cum ...

Orisicum multumesc !


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ignatius
post 10 Dec 2011, 15:04
Post #283


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




Cateva aspecte foarte importante pentru ca noi romanii nu acordam atentie si celor mai mici detalii, si nimeni pe forum nu a scris:
Pentru a ajunge la servodirectie trebuie sa dai jos aparatoarea de plastic de sub aripa, pentru a desface suruburile respective iti trebuie o surubelnita torx special pentru suruburi, eu am dat 15 lei, dar faptul ca nu stiam dinainte m-a chinuit. Apoi pe langa cele trei suruburi, mai trebuiesc date jos si niste chestii de plastic un fel de dibluri de plastic, unele s-au rupt deci imi trebuiesc altele cand voi pune aparatoarea la loc, deci e bine sa aveti deja altii gata pregatiti atunci cand realizati montarea la loc
Alt aspect daca schimbati carbunii, cum se procedeaza mai exact ?????pentru ca vechii carbuni sunt ambutisati pe platoul electric. prin lipire cu pistolul de lipit???
Carbunii de care trebuie sa fie? pentru ca am inteles ca sunt mai multe categorii de carbuni si anume unii negri- slab calitativ si unii rosiatici -profesionali, folositi in exploatarea profesionala, de mare duritate si durata de viata.
Sa inteleg ca marea majoritate au pus carbuni de electromotor de dacia 1300? pe care parte au fost slefuiti pentru a intra in lacasul lor special?
Necesar -carbuni, ulei servodirectie,perie, carpa, spray lubrefiere 4WD, surubelnita speciala un fel de inbus crestat, patent, cheie de 17. cand scoateti cablul electric, acesta are o siguranta mecanica care impiedica iesirea cablului foarte usor, deci va trebui sa trageti intai siguranta si appoi va iesi cablul foarte usor.
Alt aspect ffff important. NU dati capacul jos de la platou asa cum au spus unii cu un dorn si batand in chestiile ale mici metalice, ci dati cu un dorn ascutit intre capac si corpul pompei , de jur imprejur si apoi va iesi tot capacul in sus.
Astept sfaturile voastre? multumesc mult
Silviu din Focsani


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 10 Dec 2011, 19:52
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




Salutare Silviu !
Super ok postul tau si unele observatii sunt noutate pentru mine .
As vrea sa precizez faptul ca acea surubelnita speciala se numeste TORX . Asta o spun pentru cei care vor sa o cumpere .
In legatura cu carbunii si eu mi-am pus aceeasi intrebare . Ce fel de carbuni ar trebui folositi la un motor electric care functioneaza cat timp merge motorul . SUnt sigur ca nu putem folosi carbuni de electromotor de Dacie intrucat acolo sunt alte cerinte .
Am gasit pe unii care vand platouri cu carbuni ( de la CARGO ) . Ati auzit de firma asta . Este ok ?


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ignatius
post 11 Dec 2011, 21:57
Post #285


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




Si ar mai fi ceva de spus, carbunii de la electromotorul de Dacia 1300 sunt cu 2 fire fiecare si sunt ca lungime mai mici, deci nu este o solutie foarte buna ci una provizorie. ei sunt garantati sau recomandati pentru 20.000 de porniri, ori la un motor care se invarte non stop nu e o solutie.
Intrebarea pentru cei care si-au montat carbuni de la electromotorul de dacie 1300Ș se lasa carbuni cu cele 2 fire sau se taie unul din fire?

Legat de dimensiunile carbunelui original se pare ca eu au dimensiunile lxhxL 6x12x20 mm deci ei trebuie sa fie cat mai lungi de 20 mm pentru a rezista in timp mai mult. Cei de dacie se pare ca nu sunt asa de lungi, iar pentru latime si inaltime, se pot freaza cu o masina de frezare.
Cred ca mai degraba ar merge carbunii de la masinile Bosch, bnuiesc si o sa caut. Eu carbunii de dacie i-am dat unui frezor sa ii aduca la dimensiunile potrivite pe freza, ca sa intre si sa lucreze perfect, dar deja sunt in cautarea unor carbuni mai buni. Astept vesti de la cei care si-au montat numai carbunii. As vrea sa ac o precizare, pe internet sunt mai multe anunturi cu platouri de vanzare, initial am crezut ca sunt platouri la care se schimba doar carbunii, ceea ce este fals, sunt platouri noi cu carbuni noi, asta se poate vedea si din modul in care sunt prinse firele de la carbuni de platou.
Concluzie
1 de unde ati cumparat carbunii? nu ma refer la cei de dacie
2. la cei de dacie cum ati lipit firele, cu pistolul de lipit???
3. Pana la urma, e adevarat ca unii si-au montat carbuni de dacia sau e o vrajeala care sa te faca sa nu mai ai incredere in forumuri???
Multumesc

This post has been edited by ignatius: 12 Dec 2011, 08:51


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 12 Dec 2011, 08:29
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




Am vazut pe bursa platouri complete cu carbuni de la schunk . Pretul este exagerat , adica cel care le vinde stie ca nu se gasesc si cere pe un platou complet 500 RON .

Eu am dat un mail la producator ( la reprezentantii din RO ) dar fara succes . Daca vreti sa incercati ...

http://www.schunk.ro/en/sct/schunk01.c.27424.de

lista produse carbon
http://www.schunk-group.com/en/sgroup/Auto...nk01.c.34873.en

This post has been edited by Yan78: 12 Dec 2011, 09:10


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ignatius
post 12 Dec 2011, 09:25
Post #287


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




Am vorbit cu cei de la http://www.rofep.ro/ mi-au zis sa le trimit un carbune de la servodirectie sa vada materialul si sa-l execute, dar asta e un proces de durata si nu e sigur, dar o sa incerc si o sa va tin la curent.


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catuta
post 12 Dec 2011, 09:29
Post #288


Membru care uraste "porumbeii"!!


Group: Members
Posts: 509
Joined: 27 May 09
From: Galati




Daca dimensiunile date mai sus sunt corecte,mai tarziu va voi da si pretul carbunilor si de unde se pot lua.

Iar referitor la ce intreba Yan78 legat de produsele CARGO ..da,au produse foarte bune tinand cont de pretul destul de mic pe care il au.

CARBUNII SE LIPESC DE PLATOU CU CIOCANUL DE LIPIT!


--------------------
Honda CB 1000 Big One 16v 130CP - GL 53 ROC
Avem o tara superba,pacat ca e locuita de..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 12 Dec 2011, 09:38
Post #289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




OK . Am gasit un platou CARGO de vanzare . O sa il cumpar .
Multumim !


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ignatius
post 12 Dec 2011, 10:50
Post #290


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




QUOTE(Yan78 @ 12 Dec 2011, 11:38)
OK . Am gasit un platou CARGO de vanzare . O sa il cumpar .
Multumim !
*



Pai un telefon ceva, detalii, te rog frumos, preturi etc, multumiri, si la ce adresa web se afla cargo???? multumiri

<span class='edit'>12 Dec 2011, 12:51:</span>
QUOTE(catuta @ 12 Dec 2011, 11:29)
Daca dimensiunile date mai sus sunt corecte,mai tarziu va voi da si pretul carbunilor si de unde se pot lua.

Iar referitor la ce intreba  Yan78 legat de produsele CARGO ..da,au produse foarte bune tinand cont de pretul destul de mic pe care il au.

CARBUNII SE LIPESC DE PLATOU CU CIOCANUL DE LIPIT!
*



Astept mesajul tau referitor la carbuni, multumesc foarte mult.

This post has been edited by ignatius: 12 Dec 2011, 11:10


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 12 Dec 2011, 13:02
Post #291


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




Am zis ca are UN platou de carbuni de vanzare . O sa il intreb daca mai poate sa aduca si il invit aici pe bursa !


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ignatius
post 12 Dec 2011, 13:31
Post #292


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




da frate si mie telefonul, ce naiba e asa de greu un telefon???


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 12 Dec 2011, 13:41
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




Ingatius @

Daca poti sa astepti si tu o zi o sa primesti nr de telefon .


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ignatius
post 12 Dec 2011, 22:40
Post #294


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




REvin cu dimensiunile corecte
6x12.5x20 mm


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catuta
post 13 Dec 2011, 09:11
Post #295


Membru care uraste "porumbeii"!!


Group: Members
Posts: 509
Joined: 27 May 09
From: Galati




Am gasit toate dimensiunile,mai putin 6x12x20 mm.Mai am inca un distribuitor care a promis sa caute prin germania dar sunt sanse mici.Va tin la curent.


--------------------
Honda CB 1000 Big One 16v 130CP - GL 53 ROC
Avem o tara superba,pacat ca e locuita de..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 13 Dec 2011, 09:14
Post #296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




Daca sunt mai lungi nu este o problema ! Se pot prelucra .

13 Dec 2011, 19:13:
Dupa cum am promis , am revenit cu datele de contact a persoanei de la care am cumparat platoul cu carbuni .

0727 411 019

Sunati cu incredere . Persoana de care vorbesc este din Bucuresti .

This post has been edited by Yan78: 13 Dec 2011, 19:13


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 15 Dec 2011, 19:15
Post #297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




@ignatius nu mai spui nimic ? erai grabit acum cateva zile !

intre timp am primit platoul de carbuni . un lucru pot spune sigur , piesa electronica montata in paralel pe alimentare nu este o dioda . la mine este un condensator de 1uF .
http://ro.farnell.com/cornell-dubilier/160...-63v/dp/1611004

DSCI0170.JPG ( Size: 478.88k ) Number of downloads: 986


This post has been edited by Yan78: 15 Dec 2011, 19:16


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ignatius
post 17 Dec 2011, 11:18
Post #298


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




Vreau sa multumesc tuturor celor care au postat pe forum sfaturi legate de servodirectia de la Symbol. In special as vrea sa multumesc d-lui Traian de la Trami si lui Yan.
Prin amabilitatea d-lui Traian am intrat in posesia a 4 carbuni pe care i-am montat pe platou si pot spune ca masina mege impecabil..
Acum despre operatiune. Sunt doua posibilitati de a monta carbunii, prima ar fi prin legarea celor doua fire, firul vechi de pe platou cu firul nou de la carbune, legare este impropriu spus, sunt niste scule care strang cablurile unul peste celalalt. A doua metoda este prin lipire cu ciocanul de lipit, dar aici este ceva mai dificil si in general lipitura trebuie facuta foarte bine, firul vechi trebuie total indepartat, pentru asta va trebui un patent sau cleste cu ciocul mic si foarte ascutit. E posibil ca lipitura sa nu fie foarte buna.
Mie mi-a luat ceva timp pentru ca nu am avut ce imi trebuie.
Mare atentie cum puneti arculetul, pentru ca riscati sa il stricati.

Am sunat si la numarul transmis de Yan si intr-adevar domnul care mi-a raspuns mi-a comunicat ca poate sa imi trimita carbuni cu 40 lei sau platoul.

Estre putin probabil ca apa sa intre la platoul electric, se observa ca pompa ssta pe un fel de garnitura de cauciuc, presat, strans bine, cu toate astea am dat cu chit siliconic, 4 lei. E intradevar si o problema cu turnatul lichidului pentru servodirectie, eu am avut o teava de henco mai groasa si fara palnie a mers excelent.
Asa ca , e simplu per total, va mai trebuie in ultima faza diblurile care prind masca aparatoare de noroi, 7 lei la reprezentanta, de acceea aveti grija cum le scoate initial.
Va stau la dispozitie cu intrebari la telefon 0745538610


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 17 Dec 2011, 13:12
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




Ma bucur ca ai reusit !


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusik_84
post 17 Dec 2011, 22:52
Post #300


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 6 September 09




Salut ! Am si eu intrebare, am schimbat carbunii la motor la servo , ce se intampla daca un fir ( care este lipit cu pistolul de lipit de platou ) se dezlipeste in timp , sau firul de la carbune atinge carcasa motorasului afecteaza ceva ? Se poate arde rotorul sau se arde siguranta aia de 40 A, sau de cat este? Si inca ceva motorasul merge in doar 3 carbuni ?
Multumesc !


--------------------
Renault Clio 2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015
Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 19:14
Dacia