Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pompa servo-directie dCi, probleme mari

gabriel_25
post 18 Apr 2012, 11:08
Post #331


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 28 April 07




ma poate ajuta cineva si pe mine cu un nr de tel sau cu un service in bucuresti unde pot repara si eu pompa servo? a cedat si a mea ieri ... smile.gif


--------------------
renault symbol 2007, 1,5 dci 82cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A9theR
post 21 Apr 2012, 22:22
Post #332


A9theR


Group: Members
Posts: 66
Joined: 11 March 10
From: iasi




QUOTE(lucyancoroeriu @ 12 Jan 2010, 09:30)
salut!la voi cum se manifesta defectiunea la pompa de servodirectie?eu am schimbat-o de 2 ori pana acuma.am 160.000 km...si asta e cam singura problema destul de nasoala si costisitoare.la mine se aude un carait metalic,cand mai gros...depinde cum
tii volanul.e de rau ...iar trebuie sa o schimb.
*




am si eu un carait urat tare ce vine cam dinspre pompa de servo .. zic eu

vreau o confirmare daca se poate ca acesta e sunetul pompei problema...sau alta
&feature=youtu.be


--------------------
Renault Kadjar 2016
Drumuri bune, rezervoare pline!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 23 Apr 2012, 10:51
Post #333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




Din filmuletz cam greu imi pot da seama de unde este acel zgomot . Ca sa te convingi care pompa servo este de vina demonteaza roata si protectia de plastic si arunca un ochi pe acolo . Dureaza o jumatate de ora .

Sambata am demontat-o si eu pe a mea . Platoul de carbuni era ok , o uzura a carbunilor de ~ 20 % la 37000 Km pare ok . Capacul cu bucsa in schimb nu mi-a placut . In primul rand erau ceva urme de rugina pe acolo deci sigur a intrat umezeala in electromotor si in al doilea rand bucsa aia nu era de bronz .

In concluzie am schimbat platoul si capacul cu tot cu bucsa( de bronz ) , urmatoarea operatiune o mai fac pentru 60000 km biggrin.gif .

IMG_20120421_124952.jpg ( Size: 863.96k ) Number of downloads: 1480
IMG_20120421_125100.jpg ( Size: 757.93k ) Number of downloads: 1554


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trami
post 23 Apr 2012, 22:01
Post #334


-


Group: Members
Posts: 270
Joined: 15 July 05
From: Targoviste




Nimeni dintre cei ce au schimbat capacul cu bucsa n-a spus nimic despre gradul de uzura a axului care intra in respectiva bucsa. Eu n-am intalnit nici o data bucsa uzata si ax bun, intotdeauna a fost uzat si axul. Pentru o reparatie de durata, axul trebuie rectificat si bucsa trebuie confectionata pe masura lui.
Capacul cu bucsa noua se foloseste in pereche cu rotor nou.


--------------------
Kuga 2 - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 24 Apr 2012, 08:31
Post #335


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




La mine nu am vazut urme de uzura pe ax ci doar ceva joc in bucsa . Cred ca materialul din care este facut bucsa este ales in asa fel incat aceasta sa se uzeze mai usor decat axul .


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu2002
post 24 Apr 2012, 11:25
Post #336


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 23 December 08
From: Bucuresti




@A9theR , asa pare ca sunet, in sensul ca o parte din sunet era prezent si la a mea la un moment dat, insa nu poti fi sigur niciodata.

Cel mai simplu cred ca este sa -i scoti mufa de alimentare a pompei. Dai roata jos si tragi de plasticul de protectie inspre tine (este bagat dupa o bara verticala cred) cu grija si fara frica pentru ca e destul de maleabil. O sa vezi mufa neagra cu un clips alb pe ea. Mufa e prinsa cu totul de o agatatoare metalica si o poti desprinde sa -ti fie mai usor sa scoti acel clips. impingi de ea in sus , usor si iese fara probleme. Clipsul alb se trage spre exterior aproximativ un centimetru si iese mufa foarte usor. Pornesti masina si vezi daca mai e prezent sunetul dubios.
Asta binenteles daca sunetul apare si imediat dupa pornirea motorului.

Ai verificat daca se schimba sunetul cand faci stanga dreapta ?


QUOTE(A9theR @ 21 Apr 2012, 22:22)
am si eu un carait urat tare ce vine cam dinspre pompa de servo .. zic eu
vreau o confirmare daca se poate ca acesta e sunetul pompei problema...sau alta



--------------------
Renault Symbol 2007 DCI
Daewoo Tico 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A9theR
post 26 Apr 2012, 13:38
Post #337


A9theR


Group: Members
Posts: 66
Joined: 11 March 10
From: iasi






sunetul nu apare neaparat la pornire sau dupa un nr de km ori la viratul volanului..apare cand vrea el biggrin.gif ..

se poate sa aiba vreo legatura cu faptul la itp mi-a dat revenire si am schimbat
capetele de bara + vezi poza (2xpatratele rosii) ..

schimbari aparute:
-zgomotul infernal
- trage foarte putin dreapta dupa 120km/h
-ca sa merg drept volanul sta 1-2 grade spre stanga

ultimele 2 banuiesc se rezolva la reglare unghi , pe care am decis sa il fac dupa 1-200de km...weekendu asta mai exact.
revin saptamana viitoare

This post has been edited by cmandrei: 30 Apr 2012, 13:49

Attached thumbnail(s)
066.JPG ( Size: 1.86mb ) Number of downloads: 1498
066.JPG ( Size: 1.86mb ) Number of downloads: 1461


--------------------
Renault Kadjar 2016
Drumuri bune, rezervoare pline!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A9theR
post 3 May 2012, 11:24
Post #338


A9theR


Group: Members
Posts: 66
Joined: 11 March 10
From: iasi




&feature=youtu.be

iata rezultatul !
nu am schimbat carbunii ca nu am gasit decat pe comanda , doar i-am curatat (vezi foto)
am curatat ce am putut cu wd si am pus ulei nou , renaultmatic d2

deci:am scapat de zgomotul infernal (din cand in cand) si am un altul de motor electric(permanent) cu urcusuri si coborasuri mai nasoale sau mai putin nasoale...CEVA IDEI ??
ar trebui sa schimb si carbunii??


Attached thumbnail(s)
010.JPG ( Size: 2.34mb ) Number of downloads: 1405


--------------------
Renault Kadjar 2016
Drumuri bune, rezervoare pline!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 3 May 2012, 18:33
Post #339


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Daca ai zgomot cu urcusuri si coborasuri, in principiu ai minim un carbune care nu face contact. Eu asa am avut. Din poza se vede ca ti-a iesit arcul de la un carbune, l-ai pus la loc? Din cauza aia poate sa aiba intreruperi, pentru ca nu e presat carbunele pe rotor.

Oricum, pare cam scurt carbunele despre care zic ca nu are arculetul montat, s-ar putea si din cauza asta sa mearga intrerupt.

PS: maine ar trebui sa montez si eu noul platou pe care l-am luat... voi reveni cu impresii dupa.

This post has been edited by S4b1n: 3 May 2012, 18:35


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A9theR
post 3 May 2012, 23:25
Post #340


A9theR


Group: Members
Posts: 66
Joined: 11 March 10
From: iasi




arcul, l-am pus inapoi, in poza e scos doar sa arat lungimea lui...
si cand le-am pus toate la locul lor pareau sa atinga acolo cum trebuie..


poate imi da cineva exact si dimensiunile ce ar trebui sa le aiba..



This post has been edited by A9theR: 3 May 2012, 23:29


--------------------
Renault Kadjar 2016
Drumuri bune, rezervoare pline!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 4 May 2012, 15:43
Post #341


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Gata, am facut azi pompa, dupa 3 saptamani in care a stat abandonata masina. Am luat un platou nou cu 150 lei de la un domn, are numarul postat cu 2 pag in urma parca, o sa-l mai pun si eu mai pe seara daca nu il gasesti. Capacul cu bucsa in cazul meu a fost foarte bun si nu l-am mai schimbat.
Platourile nu sunt originale, dar cred ca va tine cel putin cat cel original. Cand iei platoul, daca iei, sa ai un multimetru la tine sa verifici sa fie lipiturile bune pe el, sa fie legaturi intre fire si carbuni. Eu am stat 3 sapt fara masina pentru ca am avut ghinion de nesansa sa nimeresc un platou care era intrerupt, insa domnul de care zic mi l-a schimbat, si merge perfect. Poti sa iei si de la Trami parca platou, original Schunk insa te costa 500 lei parca. O pompa noua pleaca din 1200lei.
Dimensiunile carbunilor nu le stiu, insa la platoul nou, cu carbunii impinsi la maxim cat duc arculetele catre centrul platoului nu cred ca poti descrie un cerc cu diametrul mai mare de 0.9-1cm intre ei, ochiometric, n-am masurat. Ai tai par putin mai uzati decat cum erau ai mei cand i-am scos, am 75000km. Atasez poza cu cei vechi, unul era blocat inauntru.

This post has been edited by S4b1n: 4 May 2012, 15:51

Attached thumbnail(s)
20042012084.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 616


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin1183
post 4 May 2012, 23:00
Post #342


Anghel Cosmin Marian


Group: Members
Posts: 55
Joined: 15 August 11
From: Bucuresti -Berceni




Si eu mi-am reconditionat, ieri, pompa de servo si mi-a luat cam 40 de minute si inca vreo jumatate de ora sa dau si sa pun bara si farul - stanga la loc tongue.gif !
Nu e greu si cu putina atentie scutesti o gramada de bani. costurile pentru reparatia ei sunt:

- spray WD-40 (solutie de curatare si degresare, face minuni cu rotorul si platoul cu carbuni) - 13 lei
- un bidon ulei servo - ElfMatic G3 sau D2 (ambele sunt f bune) - 25 de lei
- un tub de silicon negru pentru motor (pentru a izola capacul ca sa nu mai intre apa) - 12 lei
- carbuni Dacie, doua seturi, adica 4 bucati - 20 lei
Deci totalul e de .... 70 de lei si scapi de costul de service sau de pretul uneia noi!

Aaaaaa, iti mai trebuie putina vaselina pentru a unge lagarul de pe capac al rotorului si lagarele carbunilor, dar si multa determinare si chef de munca tongue.gif smile.gif

This post has been edited by Cosmin1183: 4 May 2012, 23:03


--------------------
Renault Clio II 2005 1.5 DCI - B-93-YAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
good
post 29 May 2012, 21:46
Post #343


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 March 08




am citit si eu ce e scris pe topic si, parandu-mi-se ca nu se insista suficient de mult pe demontare/montare (chinu' naibii la mine), impartasesc si eu experienta mea:
in primul rand, m-am hotarat s-o dau singur jos si s-o duc insa la reparat - constient zic eu de propriile-mi limite si gandindu-ma ca daca-i stricat ceva sa nu ma duc cu ea in mai multe parti.
deci ca s-o dau jos, cum am spus, superchin, masina peste 80k si din 2005. clipsurile alea de plastic (parca vreo 6 in total) ies usor (le-am distantat c-o surubelnita dreapta si-am tras cu patentu), daca se rup am gasit cu 3 lei buc. si cu sigla reno si cu nr. stantat (dac-o insemna ceva)pe strada aia din Damaroaia ce se varsa-n bucurestii nooi cu multe magazine auto.
in afara clipsurilor mai sint 3 suruburi torx (2 pe contraaripa si unul dedesubt in fata) pentru care evident nu aveam cheie sau imbus (am cumparat ulterior set inbusuri tot de acolo -15 lei). chiar daca aveam, nu cred ca faceam mare lucru la cat de intepenite erau. abia le-am desfacut cu patentul, nu nu varful ca nu mergea, ci cu lateralul in locasul ala rotund. daca patentu=i janghina, adio. nu mi-am putut inchipuii asa ceva din monent ce surubele alea intra printr-o cgaura din tabla in plasticu aparatorii, dar mizeria intrata dincolo le-a facut aproape sudate de tabla.
si-am ajuns la pomap, m-am uitat la ea, s-a uitat la mine si-am zis amandoi: care pe care!
cablu electric are o mufa cu un postament de plastic care sta intr-o ureche metalica prinsa de masina. e indeajuns sa-l impingi nitel in sus si se elibereaza mufa. evident mi-a scapat aceasta minune tehnologica si-am rupt urechea de prindere (din plastic) din corpu mufei de cuplare. am rezolvat ulterior pozitionarea la montare cu un soricel (colier de plastic). am rupt si o bucata de ureche a sigurantei care tine cuplajul mufelor electrice, to incercand sa eliberez siguranta, basca o parte a mufei incercand sa bag surubenita intre siguranta si soclu. habar n-am cum trebuie sa iasa in mod normal, vai mama ei cum am scos-o.
colierul de pe cablul de cauciuc, floare la ureche.
conducta rigida ce intra sub el in pompa m-a ucis efectiv. in reprize succesive, am consumat aproape juma de spary degripant 2+2 (folosit anterior cu succesuri biggrin.gif ), dand din toate pozitiile, in toate partile (inclusiv in ochii mei - prin ricoseu). la cat de gripata era, nu-mi venea sa cred ca-i un (fel de) holender ce se desface prin simpla desurubare c-o cheie de 17. dadeam cu spray si pe intrarea filetului si intre asa zisul holender si teava (si-n ochi) si tot ciocaneam usor, mai stateam, mai dadeam, mai ciocaneam ... 2 ore mi-a luat!
daca se rupe teava aia, cica-i chinul naibii s-o dai jos, capatul alalalt duce pe sub cutie pana-n partea ailaltal. cat costa (la dez), mai conteste???
cu chiu cu vai, s-a eliberat nitel din filetul pompei, insa holenderul nu culisa (sau nu se rotea) pe teava, parca era sudat (din cauza ruginii). cu chiu, cu vai, si-a dat drumul. sint convins ca daca aveam un pistol cu aer cald rezolvam (impreuna evident cu degripant) mult mai usor problema. vorbesc din experinata, am avut unul (pe care l-am ars), am facut 'minuni' cu el conjugat cu 2+2.
deci, dupa peste 3 ore de munca si cristosi si dumnezei si ... , am reusit s-o dau jos. bomboana de pe coliva a fost un furtunas care atarna si el pe acolo - mi-au zis ce-i de la service ca-i acolo in cazul in care-i vin spumele la baterie.
dupa asta, am spalat-o frumos (pe exterior), am pus-o in ziare si-n 3 pungi si m-am dus cu ea unde a spus colegul mai inainte la service-ul ala din ferentari. super baieti, aveam doar 2 carbuni blocati si mizerie. mi-au spus ca au platou dar nu-mi recomanda schimbarea platoului tinand cont de gradul mic de tocire, doar daca tin neaparat. au curatat-o temeinic, au probat-o, superpret din punctul meu de vedere.
la montaj, eram deja mecanic de F1: c-o mana montam conductele, c-o mana tineam pompa la pozitie, c-o mana tineam contra si cu alta fumam biggrin.gif. ca desfac capacul sa torn ulei am gasit nimerit sa dau jos capacul de la motorasul farurilor, expunand contactele si cuplajul mecanic al motorului. din fericire, am avut niste surubelnite drepte ultramici si n-am rupt nici o siguranta din plastic.
am pus-o functioneaza (inclusiv farurile), nu cred ca mi se pare insa mult mai bine ca-nainte.
in concluzie, daca stiam cat ma chinui nu ma apucam de demontat - aviz amatorilor, fiti pregatiti cu ce mi-a lipsit mie si sper sa fiu de folos colegilor.
succes!

This post has been edited by good: 29 May 2012, 21:50


--------------------
renault clio 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 30 May 2012, 09:55
Post #344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




daca n-o poti urca pe elevator sau nu ai tunel este extrem de greu s-o scoti..fix din cauza acelei tevi de care pomeneai.. smile.gif asa cum mi-am inchipuit, si la tine a fost mizerie acumulata si nu platou' ars..bine ca exista service unde ti-o pot reconditiona fara sa platesti aiurea sute de lei..pana la urma,pt un meserias,nu-i vreo mare inginerie..


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. 2016 - B 696 BUL
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crown1ro
post 30 May 2012, 13:51
Post #345


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 May 12




Exista un service in Bucuresti care va poate ajuta in rezolvarea acestei probleme, la preturi minime (250 RON-max daca nu este o problema foarte grava) il gasiti pe strada Baicului la nr 116. Il recomand cu caldura, pe mine unul m-a ajutat enorm. Toti mecanicii la care am apelat pana acum imi dadusera un verdict sumbru, trebuie schimbata pomapa e terminata ... E bine uite ca se poate si repara daca cineva este dedicat si ii place cu adevarat meseria.


--------------------
renault Clio 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
good
post 30 May 2012, 17:27
Post #346


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 March 08




QUOTE(iulia_boris @ 30 May 2012, 09:55)
daca n-o poti urca pe elevator sau nu ai tunel este extrem de greu s-o scoti..fix din cauza acelei tevi de care pomeneai..

nu are nici o legatura suitul pe elevator sau acces prin tunel cu desfacerea conductei. cu roata si contraaripa date jos aveam pozitie perfecta (ma rog, nu ca in fotoliu la tv biggrin.gif ), nu ajuta cu nimic dupa parerea mea accesul din alta pozitie. daca alegi sa fortezi, ai loc berechet.
si intoarsa cu roatele-n sus tot nu obtii nici un plus biggrin.gif


--------------------
renault clio 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bavarezu
post 30 May 2012, 22:18
Post #347


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 12 May 11
From: bucuresti




confirm spusele colegului , nu ai nevoie de nici un tunel - groapa - rampa . eu am dat pompa de trei ori jos si nu mi-a luat mai mult de 10 minute . la mine defectul era un carbune facut praf , insa foarte ciudat era ca pompa nu functiona in sarcina insa demontata de pe masina si alimentata direct la baterie nu avea nici o problema , poate ajuta pe cine informatia asta .


--------------------
renault symbol 2008/1.5 dCI/85 ponei
"trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 31 May 2012, 20:15
Post #348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




bine de stiut,crown10.. smile.gif
depinde si de vechimea masinii,uzurii,etc..la mine de 2 ori a fost reparata,de 2 mecanici,si amandoi s-au plans de acea teava..era intepenita si au desfacut-o f greu..prima data a fost intr-o parcare,nu-mi cereti detalii,si cand meseriasu' a vazut ca-i groasa m-a chemat a 2-a zi la service.. mad.gif ca s-o puna pe elevator.. nu-s toate troacele la fel..


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. 2016 - B 696 BUL
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 9 Jun 2012, 23:13
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




M-a lasat si pe mine servo la aproape 100.000 km, evident ca n-am fost tampit sa ma duc la reprezentanta sa dau 3000 RON, am fost pe Baicului nr. 116, asta dupa ce am vb la tel. cu Nicu (patronul) mi-a zis ca are si carbuni separat si platou, am luat eu preventiv capacul cu bucsa si bine am facut.
Am fost, Nicu jos palaria nota 10+++++, desi era super aglomerat mi-a zis ca daca am rabdare o ora se rezolva, am asteptat o ora, au bagat masina pe rampa, au desfacut pompa de pe masina, au dat capacul jos, a curs un pumn de praf de carbune, capacul arata destul de rau in schimb surpriza carbunii nu erau tociti nici macar jumate, au curata mizeria, au schimbat decat capacul, nu se da cu nici un mastic, silicon sau altceva se pune doar capacul si se ambutiseaza la loc.
M-a costat toata distractia 100 lei manopera + 20 lei atentie baieti ca am vrut eu + 65 lei capacul cu bucsa.

Apropo orice alternator sau electromotor se repara acolo.

Orice pompa de servo care este electro-hidraulica se repara.
Cine este interesat de nr de tel al lui Nicu sa imi dea PM
Daca cineva crede ca am facut reclama sa imi stearga post-ul. Nu asta a fost intentia ci doar am relatat ca se poate repra si mai ieftin decat celebra vorba noi nu reparam doar schimbam piesa.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 10 Jun 2012, 00:33
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




cam asta am patit si eu cand am cumparat masina .avea 108k .deja dadea semne de oboseala .servodirectia scotea un sunet ca un fluierat infundat si mergea in trepte ,destul de greu .asta pana a murit de tot .sa vezi atunci servomuschi ...!
m-am uitat pe aici pe la tutoriale si am dat-o jos .singur ,cu minimum de scule .mai mult iti ia sa dai roata jos +carenajul acesteia .
nu a fost nevoie sa schimb nimic .doar am curatat mizeria ,din cauza careia se blocasera carbunii .putina vaselina si am montat totul la loc .fara silicon .
de atunci am facut 30k si merge perfect .


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 15 Jun 2012, 16:17
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




cine vrea sa ii dau o mana de ajutor sa repare pompa ii pot ajuta eu.am reparat-o la a mea si am vazut ce si cum.da si el o bere si rezolvam problema.0761605920 Alex


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 18 Jun 2012, 07:31
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




din pacate,observ ca-i boala generala la Renault.. mad.gif
sa le etanseizeze draq mai bine..
de obicei nu-s defecte ci doar pline cu mizerii..
bine ca oamenii incep sa si le curete singuri..si ca se poate face si-n service-uri operatia..asta-i grozav..


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. 2016 - B 696 BUL
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A9theR
post 9 Jul 2012, 14:20
Post #353


A9theR


Group: Members
Posts: 66
Joined: 11 March 10
From: iasi




STIE CINEVA CE DIMENSIUNI EXACTE AR TRBUI SA AIBA ACEI CARBUNI ???
CARBUNI DE CLIO 2 1,5 DCI NU SUNT LA MAGAZIN biggrin.gif
[B]


--------------------
Renault Kadjar 2016
Drumuri bune, rezervoare pline!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 12 Jul 2012, 10:23
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




trebuie sa cumperi 2 seturi de carbuni ,pentru electromotorul de dacie .ii ajustezi ca sa intre in locasul respectiv ,dupa cei originali ...


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 12 Jul 2012, 12:12
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




A9theR de unde esti?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A9theR
post 22 Jul 2012, 22:39
Post #356


A9theR


Group: Members
Posts: 66
Joined: 11 March 10
From: iasi




din iasi relu11 ,
am sunat aici la peste 25 de service-uri...toti zic sa schimb pompa nu crede.gif
2service-uri au zis ca poate...sa vada ce si cum plange.gif
preturi? de la 7mil in sus... 173.gif (cu pompa mea la schimb)



This post has been edited by A9theR: 22 Jul 2012, 22:45


--------------------
Renault Kadjar 2016
Drumuri bune, rezervoare pline!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 23 Jul 2012, 14:30
Post #357


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Sfatul meu e sa cumperi platoul cu totul. Carbunii pe care ii vei monta tu ulterior, daca nu vor culisa cum trebuie, nu vor face contact pe rotor si nu rezolvi nimic. E 150 lei un platou, vezi ca era si un numar de telefon cu cateva pagini in urma al unui domn din Bucuresti care avea la vanzare, si parca trimite si prin posta. Platoul e de Kangoo, dar e compatibil.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bavarezu
post 23 Jul 2012, 16:10
Post #358


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 12 May 11
From: bucuresti




@A9theR este foarte foarte simplu sa repari pompa singur . maine am sa fac operatia la un symbol , am sa filmez totul si ai sa vezi cat de simplu este . in pagina 10 gasesti datele unei persoane care vinde si platou cat si carbuni , iti recomand sa desfaci mai intai pompa si sa vezi exact care este problema . promit sa revin cu un video . numai bine .


--------------------
renault symbol 2008/1.5 dCI/85 ponei
"trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A9theR
post 23 Jul 2012, 23:34
Post #359


A9theR


Group: Members
Posts: 66
Joined: 11 March 10
From: iasi




QUOTE(bavarezu @ 23 Jul 2012, 16:10)
@A9theR este foarte foarte simplu sa repari pompa singur . maine am sa fac operatia la un symbol , am sa filmez totul si ai sa vezi cat de simplu este . in pagina 10 gasesti datele unei persoane care vinde si platou cat si carbuni , iti recomand sa desfaci mai intai pompa si sa vezi exact care este problema . promit sa revin cu un video . numai bine .
*



am desfacut , am curatat am pus totul inapoi am schimbat uleiul si am dat cu silicon DAR..
la portiuni de drum plombate , sau gropi incepe sa faca un zgomot ca de bormasina in beton .. singura optiune e sa opresc motorul
in rest am scapat de zgomotul cand viram volanul si merge mai usor sa-l invart evident..

sa fie necesara schimbarea carbunilor ? poza cam de acum 2luni
din cate am mai aflat carbunii se tocesc pana la sarma, sa nu fie asa?

This post has been edited by A9theR: 23 Jul 2012, 23:51

Attached thumbnail(s)
010.JPG ( Size: 2.34mb ) Number of downloads: 845


--------------------
Renault Kadjar 2016
Drumuri bune, rezervoare pline!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 23 Jul 2012, 23:36
Post #360


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Capacul cu bucsa in ce stare era? Daca zici ca apar zgomote pe drumuri proaste, s-ar putea sa nu fie carbunii. Ma gandesc la ax sau la bucsa.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 15:32
Dacia