Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

54 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

baterie pe MEGANE 2, ce baterie aveti ?

demin2609
post 29 Dec 2008, 21:58
Post #151


iuzar


Group: Members
Posts: 329
Joined: 20 December 08
From: Craiova




QUOTE(adi_ar @ 29 Dec 2008, 20:34)
...



multumesc, am luat la cunostinta si desigur imi confirma ceea ce pe de o parte stiam, bateria inca mai tine dar imi este teama de o eventuala "cadere" din cauza anotimpului rece.

de schimbat nu am probleme, la demontat si la reparat ma pricep fara probleme.

Nu stiam cum va functiona sistemul la o masina nouă cu un surplus de amperaj, stiu insa ca la o Dacie 1310, nu existau probleme daca puneai o baterie de capacitate marita, am avut la vechea masina o baterie de 150 Ah (de tractor), pornea la prima cheie la orice temperatura! pot confirma cu poze.

toate bune!


--------------------
Renault F4P-B7-22 Mégane éxpression
[B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
criv
post 2 Jan 2009, 13:51
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.049
Joined: 13 December 08
From: Drobeta Turnu Severin




Buna ziua. Sunt si eu mai nou pe forum si as avea o intrebare referitoare la bateria de pe Megane...
Se gaseste (in afara retelei service Megane) de cumparat baterie de 12V 50 Ah si 600 A? Stie careva vreun producator?
Intreb asta pentru ca, bateria originala Tudor are aceste caracteristici. Si in sfarsit , dupa 5 ani si 4 luni a inceput sa dea semne de oboseala...astfel incat acum e la incarcat....
As vrea sa iau una la fel, insa din ce-am vazut prin comert, la 50-55 Ah au prima putere de cca 480-520A...
Oricum pot spune ca sunt multumit de bateria de pana acum... si-a facut datoria cu brio...


--------------------
RENAULT MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens 2016, Intens, full options
Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 2 Jan 2009, 14:13
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Se gasesc,trebuie numai sa cauti.

Si ceva Off-topic.Vad ca esti din Severin.Ce impresii ai despre serviceul din Severin?


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
criv
post 2 Jan 2009, 15:10
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.049
Joined: 13 December 08
From: Drobeta Turnu Severin




Stii cumva modelul de la Caranda , care are 600 A?
Personal, nu prea mai am incredere in Bosch...am avut pe alta masina ...si nu-si justifica diferenta de pret fata de o baterie "de pe la noi"...sau poate doar eu am avut ghinion.

post-336-1110552475.gif Despre service-ul Renault din Severin - Parere f proasta ....am avut experiente neplacute cu ei cu o Dacie 1,9 D de la servicu... niste incompetenti scumpi! Evit sa trec vreodata pe la ei! gun3.gif


--------------------
RENAULT MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens 2016, Intens, full options
Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeoSoft
post 5 Jan 2009, 21:39
Post #155


Nepotu`


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 August 08
From: Bucuresti\Buzau




Inca am batrana baterie Tudor si nu cred ca o sa o schimb iarna asta pentru ca momentan nu da semne de oboseala. wub.gif


--------------------
Renault Megane 2 Hatchback 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.petrov
post 5 Jan 2009, 22:04
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 19 March 08
From: Bucuresti




Domnilor tin sa va anunt ca in 4 ani de cand am masina am schimbat 3 baterii.
Cea originala Tudor a tinut 3 ani fix, a urmat o Caranda - care cand a facut 1an si o zi caput , am luat nu Bosh din cora ( toate bateriile au avut acelasi amperaj cu originala ).
Ce ziceti sunt baftos rau. blush.gif


--------------------
RENAULT MEGANE ; RENAULT MEGANE ; - B 2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
criv
post 5 Jan 2009, 22:51
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.049
Joined: 13 December 08
From: Drobeta Turnu Severin




bine bine, ai schimbat atatea baterii, dar o verificare la sistemul de incarcare al masinii ai facut...sau ma rog...la tot sistemul electric...sa nu ai ceva sa-ti "fure" mereu curent ? Ca nu-i absolut deloc normal sa schimbi atatea bateri ! Nici taxiurile nu schimba atatea bateri...si vorba aia...aia dau la cheie de 100 ori pe zi si fac si drumuri scurte...
Trebuie neaparat sa faci o verificare la instalatia electrica...


--------------------
RENAULT MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens 2016, Intens, full options
Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 5 Jan 2009, 22:55
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




cand am cumparat masina avea tudor-ul original care a cedat inca din iarna, de la primele semne de frig.am cumprat un Bosch Silver de 56Ah si acum, cand e frig, se simte la fiecare pornire de dimineata, motorul trage greu sa porneasca si dureaza destul de mult-4-5 secunde pana porneste.restul zilei e ok, nu mai am probleme cu pornirea...morala e sa va luati o baterie cat mai puternica la diesel, 60 sau poate chiar 70Ah

This post has been edited by meganus_bicorpus: 5 Jan 2009, 22:55


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
criv
post 6 Jan 2009, 18:39
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.049
Joined: 13 December 08
From: Drobeta Turnu Severin




Nu e neaparat nevoie ca bateria sa aiva "Ah"-ul cat mai mare, chiar e contraindicat - exista intr-un topic pe aici pe forum, o explicatie foarte pertinenta a unui coleg forumist , prin care se arata ca o baterie cu un amperaj mai mare nu apuca sa se incarce suficient astfel incat , in timp cedeaza mai devreme decat una cu amperajul mai mic, apropiat celei originale...
In fine, ceea ce conteaza mai mult pentru un diesel, este acea putere a bateriaei la "la rece" , "prime power" sau cum s-o mai numi, adica ce-a de-a doua cifra, exprimata numai in amperi ( ex: 420 A, 480A, 600A). Aceasa cifra exprima de fapt puterea unei baterii la prima pornire.. si dupa cum se stie diesel-urile, care au bujii incandescente au nevoie de o foarte mare putere initiala.
Ca sa fiu mai explicit , dau un exemplu ipotetic, spunand ca , este mai indicata o baterie cu caracteristicile 12V 55Ah 600 A decat una cu caracteristicile 12V 66 AH 520A
Chiar si expeienta personala cu bateria originala Tudor avand caracteristicile 12V 55A si 600A ,care m-a tinut peste 5 ani (asta ar fi fost a sasea iarna) arata ca e importanta puterea "la rece".
Din pacate, n-am prea vazut in comertul nostru astfel de baterii, cu "Ah" mai micut darcu amperaj "A" mare...


--------------------
RENAULT MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens 2016, Intens, full options
Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 6 Jan 2009, 18:58
Post #160


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




eu am 62Ah- 640 pornire smile.gif Fulmen Intense


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diasul
post 6 Jan 2009, 22:59
Post #161


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 30 May 08




QUOTE(criv @ 6 Jan 2009, 18:39)
...

Bine explicat. Pacat ca nu prea sunt pe aici specialisti care sa explice ce si cum. Romanu e roman. Cartea ii zice sa bage ulei x, si am citit pe aici ca un user este extrem de revoltat deoarece uleiul recomandat este produs in Romania iar el va pune de acum numai Castrol facut in Turcia. Referitor la baterii, astia de la Renault sunt chiar prosti ca au pun baterie nu stiu de care si tin cel putin 5 ani? Meganul meu e din 2003, are bateria originala Tudor si porneste fara nici o ezitare. Si sunt multi destepti pe aici care spun ca Tudor nu-s bune de nimic, ei isi iau Bosch de 70Ah si le crapa intr-un an jumate. Daca nu stiati Tudor astia sunt suedezi, iar natia asta face lucruri cel putin la fel de bune, daca nu mai bune chiar decat nemtii. Deaia am ajuns unde suntem, ca noi suntem cei mai smecheri iar restul sunt vai de capul lor. Vai de mama noastra.


--------------------
renault megane 1.5 DCI 80CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 7 Jan 2009, 21:42
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




Tudor de-odata cu masina(2005) am "omorat-o" de 2 ori din cauza frigului ca am nu am pornit masina.acum masina sta in parc la service de vreo 5 luni... sapt trecuta am trecut pe acolo si a pornit masina.sper sa mai tina biggrin.gif


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 3 Feb 2009, 00:04
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




Am patit in ultimele zile de 3 ori urmatorul lucru: dupa drumuri prin oras, parcat 20-30 minute, cand incercam sa repornesc apasam start si motorul nu zicea nimic (liniste totala), doar se aprindea bordul si farurile. Dupa cateva secunde la a doua apasare motorul pornea fara probleme. De apasat apas foarte scurt, nu prea tin butonul apasat (desi fac asa de 2 ani si nu am patit treaba asta cu nepornitul).

Poate fi slabita bateria ? Am mutlu, si, nu stiu cat de relevant e, de vreo 5 saptamani am umblat cam 1000 km strict in cluj fara nici un drum intins.


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxis2001ro
post 5 Feb 2009, 09:43
Post #164


mvp


Group: Members
Posts: 213
Joined: 5 February 09
From: Timișoara




a mea a tinut fix 4 ani jumatate. m-a lasat asta vara. nu m-am complicat si am luat-o din reprezentanta din timisoara - autoeuropa. a costat 350 ron. apropo de service-ul din severin, am avut drum in zona cand mi-a picat asta vara si acolo era 700 RON ( aberant!!! )


--------------------
renault megane II sedan - TM - XX - XXX 2004 comfort privilege 1.5 dci
Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renaultm
post 6 Feb 2009, 10:38
Post #165


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 25 July 08
From: Tg Jiu




..am avut Tudor originala pana in vara cand m-a lasat la mare si am cumparat repede un Rombat din Metro pentru ca nu am reusit sa o pornesc cu cabluri


--------------------
renault megane 2004/2.1 1.5dci/74kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 10 Feb 2009, 22:25
Post #166


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.168
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




http://www.renault.ro/services/promotie_baterie.php

oferta buna la renault pentru baterii

cine va cumpara sa ne spuna si ce marca sunt acumulatoarele din oferta

This post has been edited by daniel4ro: 10 Feb 2009, 22:31


--------------------
Renault Megane 2.1 - Numar DREPTUNGHIULAR 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 13 Feb 2009, 17:17
Post #167


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.168
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




nu s-a incumetat nimeni pana acum?

sunt curios daca ieseam in avantaj daca stiam de oferta inainte sa ma lase bateria in drum...


--------------------
Renault Megane 2.1 - Numar DREPTUNGHIULAR 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 15 Feb 2009, 21:01
Post #168


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Am comparat eu oferta Dacia, care este stupid de asemanatoare cu oferta Renault (vezi cuciucuri si baterii).
La Dacia se vind baterii Rombat la promotie cu preturi intre 100 si 150 lei mai mari decit orice alta baterie Rombat asemanatoare vinduta in orice alt magazin de piese auto. Probabil promotiile se refera la abtibildurile Dacia/Renault care vin pe bateriile cumparate la reprezentante.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MFAdrian
post 15 Feb 2009, 21:03
Post #169


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 2 January 09
From: Pitesti




Salut,



Rombat Pilot Diesel

Voltaj: 12 V
Capacitate: 77 Ah
Curent de descarcare rapid: 640 (A) EN U10s>7.5V
Rezerva de capacitate: 135 min
Lungime x Latime x Inaltime: 277 x 175 x 190 mm





--------------------
Renault Megane 2.1 Sedane 2003 Pack Authentique 1.5 dci, 82 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 15 Feb 2009, 21:28
Post #170


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(daniel4ro @ 13 Feb 2009, 18:17)
nu s-a incumetat nimeni pana acum?

sunt curios daca ieseam in avantaj daca stiam de oferta inainte sa ma lase bateria in drum...
*



Sa comparam o baterie din promotia Renault cu una Rombat asemanatoare.
Baterie din promotie 70 Ah (cea mai mare) 105.77 Eur (117.5 Eur fara promotie), aproximativ 450 lei. Rombat Tornado 70 Ah (640 CCA) intre 240-280 lei, depinde de magazin.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 15 Feb 2009, 21:52
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(adrian.petrov @ 5 Jan 2009, 22:04)
Domnilor tin sa va anunt ca in 4 ani de cand am masina am schimbat 3 baterii.
Cea originala Tudor a tinut 3 ani fix, a urmat o Caranda - care cand a facut 1an si o zi caput , am luat nu Bosh din cora ( toate bateriile au avut acelasi amperaj cu originala ).
Ce ziceti sunt baftos rau. blush.gif
*



Pai cred ca 'bafta' ti-ai facut-o un pic cu mana ta referitor la Caranda. Eu am un coleg pe care l-a lasat bateria la Logan recent si i-am recomandat Caranda pentru ca o consider cu cel mai bun raport calitate/pret. Chiar am fost cu el sa si-o cumpere si a primit garantie 2 ani, deci probabil nu ai luat-o chiar de la ei daca la un an nu ai putut sa o schimbi.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 15 Feb 2009, 22:08
Post #172


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.168
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




sau poate ca nu a mers la verificarea periodica, de a pierdut garantia


--------------------
Renault Megane 2.1 - Numar DREPTUNGHIULAR 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 15 Feb 2009, 22:10
Post #173


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Majoritatea bateriilor de pe piata au 2 ani garantie..numai cu conditia sa te duci la verificare odata la 6 luni...din pacate si eu am uitat sa ma duc la verificare..sper sa tina 4 ani.. biggrin.gif avand in vedere ca este monbat.....habar nu am unsure.gif are nevoie de ''intretinere''?

This post has been edited by MHY: 15 Feb 2009, 22:13


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 15 Feb 2009, 23:15
Post #174


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Orice baterie are nevoie de intretinere. Intretinerea minima consta din incarcarea pe redresor 48h Toamna. Daca se poate, incarcarea sa se faca si Primavara. Daca bateria are dopuri (majoritatea bateriilor nu sint etanse si au dopuri, chiar daca au specificatia "fara intretinere"), incarcarea trebuie sa se faca cu dopurile scoase, iar electrolitul sa fie adus la nivel inainte de incarcare.

Cit despre verificarea obligatorie la 6 luni, asta e o inventie a unora gen Bosh si Varta (cam aceiasi firma), si alte firme cu staif care mai vor un ban, dar nu vor sa raspunda pentru calitatea proasta a unor baterii care nu se mai produc nici unde am crede noi si nici cum trebuie. Sint curios citi ar mai cumpara anumite baterii ale unor firme de renume mondial, daca ar sti ca aceste baterii sint "imbuteliate", spre exemplu, de Caranda.

Rombat si Caranda formeaza majoritatea bateriilor vindute la noi. Ai garantie 2 ani, o montezi gratuit la o reprezentanta sau te prezinti la 10 zile de la cumparare sa obtii certificatul de garantie, si gata. Nici gind de verificari obligatorii si platite la fiecare 6 luni.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 16 Feb 2009, 09:21
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Imi pare rau sa te contrazic, dar afirmatia ta nu este valabila. La Caranda verificarea este gratuita. Totul este sa-ti faci timp sa te duci. Evident, nu contest ca la alte firme poate se face contra cost.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 16 Feb 2009, 11:06
Post #176


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Si la Monbat este gratis verificarea....si la bosch este gratis verificarea.te prezinti in 10 zile ca sa-ti dea garantia..se face o verificare..si pe urma din 6 in 6 luni te duci si faci verificari...gratis..nu cu bani....pana la urma asta face parte din garantie..nu trebuie sa dai bani pe parcurs ca sa ai garantie....Am avut Tudor a tinut 4 ani...fara pic de intretinere...sper sa tina si asta tot atat fara intretinere...pur si simplu nu am timp sa las bateria la ei 48 h la incarcat...etc...si daca scrie pe ea fara intretinere....4 ani sa tina...mai mult nici nu vreau..


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 16 Feb 2009, 13:27
Post #177


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(clr @ 16 Feb 2009, 10:21)
Imi pare rau sa te contrazic, dar afirmatia ta nu este valabila. La Caranda verificarea este gratuita. Totul este sa-ti faci timp sa te duci. Evident, nu contest ca la alte firme poate se face contra cost.
*



Nu inteleg la ce ma contrazici. Nu vad cu ce ma contrazici. La Caranda montajul si verificarea sint gratuite la service sau reprezentante. Daca o cumperi din alta parte, o montezi (sau platesti montajul) si trebuie sa te prezinti la verificare in 10 zile pentru completarea certificatului de garantie. Orice masuratoare ulterioara nu se plateste, dar masuratoarea este obligatorie, iar certificatul de garantie este recompletat daca bateria este pusa pe alta masina decit cea pe care s-a facut testul initial.
Exemplul meu:
Am cumparat Caranda Maxima 65Ah in Septembrie 2007 de la un magazin din Risnov, am montat-o pe masina, am fost la WC de pe Ion Mincu Bucuresti si mi-au completat certificatul de garantie cu tesiunea de incarcare si datele masinii, si atit. Inainte, am dat telefon la ei sa ma interesez de unele, de altele. Cind au auzit ca am luat bateria dintr-un magazin, mi-au pus in vedere ca montajul este 10 lei (sau ma inteleg cu baiatul), iar masuratoarea gratuita.
Cit despre garantie, in certificatul meu nu scrie nimic despre masuratori obligatorii din 6 in 6 luni in termenul de garantie de 2 ani. Scrie exact ceea ce este la Caranda pe site (pina si culoarea este aceeasi):
http://www.caranda.ro/garantie_instructiuni.htm
http://www.caranda.ro/garantie_conditii.htm


Cit despre Bosch, am cumparat in Martie 2005 un Bosch Silver de 40Ah pentru o Dacie. Montaj gratuit, certificat de garantie, obligativitatea sa ma prezint din 6 in 6 luni la intretinere. N-am prea inteles eu de ce trebuia sa dau 5 lei, maxim 10 lei pentru o masuratoare (atunci era cu zeci de mii de lei), dar am vindut masina si dilema s-a rezolvat. Asa ca nu am avut ocazia sa particip la o "intretinere" sa vad pe ce dau banii. Poate acum lucrurile sint alfel, s-a pastrat obligativitatea prezentarii din 6 in 6 luni, dar nu se mai plateste nimic. Dar eu din Martie 2005, pentru aceasta magarie (eu nu am citit contractul, ca de, luam Bosch Silver, bateria bateriilor, si am aflat de prezentare si plata din gura lor tocmai cind sa plec), nu am mai cumparat in mod constient si direct nici un produs Varta sau Bosch.






--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 17 Feb 2009, 10:28
Post #178


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Asa...si e greu sa desfaci 304 suruburi si sa schimbi bateria blink.gif
Chiar si o schimbare de baterie e necesar sa fie facuta in service wacko.gif

Verificarile e normal sa fie facute si sunt gratuite de pe vremea lu' pazvante chioru' iar obligativitatea de a reveni la 6 luni e chiar ok si de bun simt. Nu vrei garantia, nu te duci. La fel ca la revizii... Si din cate stiam revenirile astea sunt MOCA...cel putin pana acum, personal, in afara de banii dati pe baterie efectiv, altceva ptr. ea nu am platit! PUNCT. Restul "e discutii" si cancan...

Revenind la obiect... ce baterie mai de doamne ajuta cu amperaj mic (55Ah-60Ah) si curent de pornire mare mai sunt ?


--------------------
O masina oarecare - . .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 17 Feb 2009, 10:52
Post #179


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Rombat Premier - e de super Doamne ajuta.
60Ah, 600 A curent descarcare rapida, sigilata, etansa, 235 lei la reprezentanta TDH in Bucuresti (pe Calea Ferentari).
Acolo poti sa alegi si alte baterii, mai discuti cu omul, mai primesti un sfat, etc. Tocmai a adus baterii. A luat un prieten cu Megane 2 1.6 acum doua saptamini.

Caranda Maxima 65Ah, 600 A. Este o baterie foarte buna, sigilata, aproximativ etansa. O am de un an jumate si a rezista la multe. A suportat ceva reincarcari de la 50% fara sa piarda din capacitate. M-am inteles minunat cu baietii de la WC, pe Ion Mincu.

Obligativitatea de a reveni la 6 luni nu exista atit pe certificatul meu de garantie pentru Caranda, cit si pe certificatul de garantie al prietenului pentru Rombat.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitsro
post 6 Mar 2009, 20:26
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.194
Joined: 4 August 07




salut , mi am luat de curand o statie si amplfiicator ..nu sunt foarte puternice dar atunci cand dau tare imi tremura putin luminile la bord , ar trebui sa skimb bateria? sau eventual sa pun un condensator ...
mentionez ca habar am de ce baterie am pe masina, masina o am de cam un an jumate am trecut 2 ierni cu ea si nu am avut probleme...

scuze de off topic

http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofere_a...Pink_Bass_Pack/

astea sunt produsele ca sa aveti idee d putere..


--------------------
BMW 320D Steptronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
54 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 13:37
Dacia