baterie pe MEGANE 2, ce baterie aveti ?
![]() ![]() ![]() |
baterie pe MEGANE 2, ce baterie aveti ?
mark`` |
![]()
Post
#1321
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|||
djcristi |
![]()
Post
#1322
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(mark`` @ 2 Jan 2015, 13:58) 45Ah e ft putin pt motor de 1.6. Din fabrica se pune 55Ah. Oricum difera ft mult si nivelul de echipare al masinii. Daca ai multe briz briz-uri in masina trebuie baterie mai mare. De ex eu am keyless ce consuma mult si pe standby, climatronic, senzori lumina, ploaie, temperatura, plus pe la motor, geamuri si oglinzi electrice, etc. keyless-ul e singurul care are legatura cu consumul bateriei in stand-by, restul merg pe alternator ![]() referitor la 'fara intretinere' : daca a pierdut lichid o poti arunca la gunoi , in majoritatea cazurilor degeaba se completeaza, principala cauza a nefunctionarii lor nu este lichidul ci structura lor interna. pt capacitate vs incarcare: incarcarea nu este controlata de masina ci de baterie : ea trage cat curent are nevoie in functie de gradul de incarcare , upc-ul controleaza regulatorul alternatorului astfel incat sa tina tensiunea la 14.5V indiferent de sarcina, si da, daca iti iei o baterie cu capacitate mai mare si o descarci mai mult va avea nevoie de un timp mai mare de incarcare, dar daca nu o descarci se va incarca normal (rapid) dupa fiecare start. This post has been edited by djcristi: 3 Jan 2015, 12:03 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#1323
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
QUOTE(djcristi @ 1 Jan 2015, 12:45) <span class='edit'>1 Jan 2015, 12:50:</span> cred ca e de 70ah, ca eu asa le stiu (si am avut) de la Renault, 70ah/720a. nu da vina neaparat pe ea, s-ar putea sa fie descarcata si nu uzata, pune-o pe redresor sau pe un analizor si vezi ce e cu ea. corect, e de 70Ah, am retinut eu gresit. am lasat-o in pace pina azi, cind i-am facut o vizita cu un aparat de masura. aparatul arata 12.60V, apoi am pornit-o (destul de greu) si arata 14.63V, deci incarca bine). am last-o pornita citeva minute, apoi citeva minute oprita (a scazut tensiunea la 12.54V) si apoi a pornit usor. sa inteleg ca e doar descarcata? o noapte pe redresor (ca tot nu am) ar pune-o pe picioare? si cum incui masina fara baterie? apropo de vechime, pe baterie am gasit stantat numarul 200711 (se vede in poza). sa inteleg ca a fost fabricata in noiembrie 2007? (pe eticheta frontala apare mare 07.2012 ca data maxima de punere in functiune). am cautat prin facturi si am constatat ca nu are 4 ani pe masina ci fix 3 ani (din 29 decembrie 2011). mi-a dat SERUS o teapa si mi-a pus baterie "veche"? [attachmentid=1627975776] This post has been edited by Rimio de Vassur: 3 Jan 2015, 15:39 |
--------------------
.
.
.
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#1324
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
Daca lasi capota deschisa, inchizi usile din telecomanda, apoi iei bateria jos si inchizi capota, se deschid usile? doar intreb, nu stiu ...
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#1325
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
cred ca nu se incuie cu capota deschisa. nu am incercat cu capota, dar daca e o usa sau capacul de la portbagaj deschis, nu se incuie.
|
--------------------
.
.
.
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#1326
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
aha, pai cu cheia din telecomanda doar usa soferului o poti inchide.
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
soryn94 |
![]()
Post
#1327
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 24 June 11 From: Constanța ![]() |
Capota nu are treaba cu inchiderea. Poti sa inchizi masina cu capota ridicata. Cand iti pui alarma pe masina iti monteza un comutator care simte daca capota e deschisa, deci daca ai alarma o sa faca urat pana ii scoti o borna.
Dupa ce ai incarcat bateria deschizi usa soferului cu cheia mecanica si ridici capota. Inainte de a scoate bateria verifica daca se deschide usa cu cheia mecanica. This post has been edited by soryn94: 3 Jan 2015, 16:01 |
--------------------
RENAULT
MEGΛNE GrandTour
2.2 , 1.6 16v 2oo6/Expression
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1328
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(Rimio de Vassur @ 3 Jan 2015, 15:37) corect, e de 70Ah, am retinut eu gresit. am lasat-o in pace pina azi, cind i-am facut o vizita cu un aparat de masura. aparatul arata 12.60V, apoi am pornit-o (destul de greu) si arata 14.63V, deci incarca bine). am last-o pornita citeva minute, apoi citeva minute oprita (a scazut tensiunea la 12.54V) si apoi a pornit usor. sa inteleg ca e doar descarcata? o noapte pe redresor (ca tot nu am) ar pune-o pe picioare? si cum incui masina fara baterie? apropo de vechime, pe baterie am gasit stantat numarul 200711 (se vede in poza). sa inteleg ca a fost fabricata in noiembrie 2007? (pe eticheta frontala apare mare 07.2012 ca data maxima de punere in functiune). am cautat prin facturi si am constatat ca nu are 4 ani pe masina ci fix 3 ani (din 29 decembrie 2011). mi-a dat SERUS o teapa si mi-a pus baterie "veche"? [attachmentid=1627975776] se vede data de fabricatie in poza 20-iulie-2011, nu ti-ai luat nici o teapa. daca are 12.6V si porneste greu e dusa, trebuie alta. nu stiu cum de te-a tinut asa putin, cum a fost exploatata? a stat mult timp oprita masina si descarcata bateria? totusi ar fi bine sa verifici si bornele daca ai contact perfect, sa nu fure pe acolo curent la pornire, sau daca ai posibilitatea sa mergi la un service sa faci un test de baterie pe analizor, pt ca se poate vedea pe langa starea ei si tensiunea minima in timpul pornirii (care ar tb sa fie cam 10V daca este buna , si pe la 8V daca este dusa) avand in vedere ca una noua (7711238598) este 555ron , iti recomand un Tudor High-tech TA722 72ah/720a la ±330ron , si daca te tine tot 3 ani macar este mai ieftina. This post has been edited by djcristi: 3 Jan 2015, 16:34 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
cristianolteanu |
![]()
Post
#1329
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 January 11 ![]() |
Salut! Mă bag și eu în seamă. Megane 2 sedan din august 2007, baterie originală Mutlu, are 7 ani și 5 luni, prima oară când n-a pornit a fost pe 30 decembrie dimineața la -17 grade. Azi, după 5 zile de abandon în parcare, a pornit la sfert, la 0 grade. Plec în oraș să-mi cumpăr baterie nouă. Mă orientez la un Moll de 70 A, 350 lei, garanție 30 luni. Testare cu vreo 3 aparate, verdictul -" încarcă prea mult, adică 15,2V - îmi zice tipul. Nu pot să vă dau garanție". Mă duc la IPSO, am un amic acolo." Ia pune bă, îi zic, multimetrul și verifică-mi și mie încărcarea". "E bine mă", îmi zice 14,1 la 14,5V, îmi dă și o diagramă tipărită cu antetul IPSO, tot tacâmul,,, Atunci, mă întreb, care să fie șpilul cu vânzatorii de baterii_ Stimă!
|
--------------------
renault
megane 2
2007 1.5 dci
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1330
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ai o recomandare de baterie in postarea mea anterioara, mult mai de calitate si mai ieftina. cat despre tensiunea de incarcare, multe magazine care instaleaza si baterii au un aparat de masura vai de capul lui, precizie 0, normal la un service unde au analizor de baterii se poate vedea daca functioneaza totul corect.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#1331
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
Tudor e produsa de Exide, ca si Hagen Batterie, Fulmen, Sonnenschein, Chloride Motive Power, Magneti Marelli si BIG , acum nu stiu daca toate sunt la fel. Pe mine o varta blue 42ah ma tinut fix 3 ani pe un renault clio 1.4 , iar un banner power bull 72ah 6 ani pe megane 1.5
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#1332
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
am mers aproape zilnic, de obicei cel putin o ora de mers (bucuresti) la o pornire. dimineata la munca, seara inapoi, ~50km. nu a avut perioade lungi de stat degeaba.
azi am urmarit si tensiunea la a doua pornire, a coborit pina la 10,44V. am uitat sa o scriu in mesajul anterior. o sa merg luni la un service sa vedem ce zice analizorul. |
--------------------
.
.
.
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1333
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ai urmarit-o degeaba cu aparatul de masura care are un refresh gen de 1hz , ea se urmareste pe un analizor care are un refresh mult mai mare, gen 1khz , si va prinde sigur tens minima.
Cand mergi la service, uita-te ce analizor au (marca+model). |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#1334
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
la -6 grade a pornit, greu dar a pornit si (am aflat la test) cu 3 bujii arse (cele originale, mai era buna una schimbata acum vreo 2 ani). ma astetpam si la asta.
2 teste, 2 aparate, 2 service-uri. ambele aparate midtronics (scria si Renault pe ele), unul mdx-630p (a scos si raport pe o hirtiuta), pe celalalt nu l-am retinut, parca ceva cu r330 (fara hirtiute). ambele au pus sentinta sa schimb bateria. o ora si jumatate de mers, apoi primul service, teste, nu aveau bujii, am mers la al doilea (mai putin de 10 minute), oprit in parcare, pornit din nou pentru intrare in hala si al doilea test. primul a gasit 12.82V, capacitate 448 (din 720) al doilea a gasit 12.47v, capacitate 475 (din 720) ma asteptam la o scadere a capacitatii, cel mult o valoare identica, nu o crestere. in concluzie, o mai tin. daca trece de urmatoarele geruri atunci trece si de vara si iarna urmatoare o schimb. |
--------------------
.
.
.
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1335
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ti-a iesit diferit la test pt ca nu stiu sa le seteze, tb setate pe EN la test. in fine, e la 0% bateria daca mai are doar 450A , poti s-o arunci. nu numai ca se autodescarca, dar nici nu poate furniza suficient curent la pornire. daca o pornesti zilnic s-ar putea sa o mai poti folosi ceva vreme.
Daca ai de mult timp bujiile arse, inseamna ca ai fortat-o si mult la porniri aiurea , si poate n-a avut timp sa se incarce . bine, si fara bujii ar trebui sa porneasca putin mai greu, dar tot la prima cheie. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
kuntakinte |
![]()
Post
#1336
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 January 15 ![]() |
Salutare!
Am o problema cu bateria, este un Rombat Premier de 55, este inca in garantie [mai are 7 luni de garantie] - masina nu porneste decat daca imi da cineva curent. Dimineata e mort tot nici-un bec nu se aprinde. Problema este decand a dat frigul, inainte a mers perfect. As dori sa stiu ce baterie sa iau sa ma tina mai mult de un an jumatate si masina sa porneasca si la - 20. Masina este un Megane 2/1.6/2007/Benzina. Multumesc anticipat! This post has been edited by kuntakinte: 5 Jan 2015, 16:37 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007
|
|
espacern |
![]()
Post
#1337
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mergi cu cea veche la garantie....inainte sa cumperi alta!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
kuntakinte |
![]()
Post
#1338
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 January 15 ![]() |
@espacern - prea multa bataie de cap
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1339
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
daca ai fi citit paginile anterioare ai fi gasit toate raspunsurile.
in primul rand , banuiesc ca dupa ce nu a mai pornit masina si ai pornit-o cu cabluri, ai mers putin cu ea, si apoi te asteptai sa porneasca a doua zi fara sa o pui pe redresor, nu ? mergi la un service sa-ti faca un test cu un analizor ca sa vada starea bateriei, dar vezi sa fie incarcata inainte (minim 50%). S-ar putea sa o poti schimba pe garantie daca e dusa, merita sa incerci. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
kuntakinte |
![]()
Post
#1340
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 January 15 ![]() |
@djcristi - multumesc mult pentru raspuns!
Inainte de a cumpara o alta baterie am fost sa o masoare si surpriza, incarca mai mult decat trebuie, electricianul spunand ca este alternatorul de vina pentru asta. |
--------------------
Renault
Megane 2
2007
|
|
cristian.iliescu88 |
![]()
Post
#1341
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 5 October 14 From: Mioveni-Arges ![]() |
Rezolva intai problema cu alternatorul si apoi poti merge cu bateria la garantie sa ti-o schimbe.
|
--------------------
Renault
Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL
11/2007 Privilege
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#1342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
Ce inseamna incarca prea mult? Si care ar fi problema alternatorului in acest caz? Care este sansa unei baterii sa fie resuscitata in acest caz?
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1343
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu cred ca incarca cam multi, sunt cam prosti cei care vand baterii , au impresia ca alternatoarele actuale sunt de generatie dacia 1100, plus ca vin si masoara cu un amarat de voltmetru de 10ron cu eroare gen 20%
![]() cu cat incarca? daca e in intervalul 13.7-15V e ok , UPC-ul comanda regulatorul de la alternator in functie de starea masinii (abia pornita, baterie descarcata, etc) |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
kuntakinte |
![]()
Post
#1344
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 January 15 ![]() |
Multumesc tutoror pentru raspunsuri.
Aseara cand am fost la electrician si a masurat bateria a scos si una dintre borne, azi dimineata surpriza, masina a pornit din prima. Am fost din nou la electrician, a masurat din nou si parametrii era ok ... in concluzie mi-a curatat bornele de la baterie si acum astept sa vad daca maine dimineata porneste din nou. |
--------------------
Renault
Megane 2
2007
|
|
sevrajvl |
![]()
Post
#1345
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 15 December 13 ![]() |
Varta 74AH Silver porneste orice diesel 1.5 DCI in orice situatie o recomand .
This post has been edited by sevrajvl: 6 Jan 2015, 12:48 |
--------------------
Renault
Megane
2004 , 1.5 DCI Renault Megane 2 06/2004 combi 1.5dci 60kW
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1346
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu asta defineste calitatea unei baterii, spor cu Varta peste cativa ani
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Iuiu |
![]()
Post
#1347
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 7 January 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Iuiu @ 5 Sep 2010, 11:01) Dupa incarcarea pe redresor din februarie Tudorul a mai tinut pana ieri. Am oprit motorul si nu am mai avut curent in ea nici sa ridic geamurile. Am cumparat Rombat premier de 70Ah cu 680A curent de descarcare cu 270 de lei. Tudorul avea 6 ani si 149.000 km si era varianta de 50Ah cu 600A. Dupa 4 ani si 4 luni pe 1 ianuarie dimineata , la -22 de grade Rombatul nu a mai reusit sa porneasca motorul. Dupa incarcare cu un redresor inteligent indicatorul de stare a redevenit verde si se comporta normal. |
--------------------
Renault
Kadjar&Megane
2017 1.2 TCE
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1348
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
de cand nu mai fusese pornita? poate era descarcata.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Iuiu |
![]()
Post
#1349
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 7 January 08 From: Iasi ![]() |
Circulam zilnic ~30-50 de km cu ea fiindca locuim langa oras. Acum pe statia meteo arata - 21.5 grade. Sper sa porneasca.
|
--------------------
Renault
Kadjar&Megane
2017 1.2 TCE
|
|
mark`` |
![]()
Post
#1350
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Ieri si alalta ieri dimineata bateria a dat iar semne ca ma lasa, a 3-a oara, asa ca n-am avut de ales si ieri seara am fost la reprezentanta Varta in Mures si am pus un Varta Silver de 61Ah si 600Ah curent de pornire. Incarcarea e la 14,4V in sarcina si 14.2V in gol, iar oprita masina are 12.4V. All good, works very well. Vedem in ani cat tine.
This post has been edited by mark``: 8 Jan 2015, 08:34 |
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 05:24 |