Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
![]() ![]() ![]() |
Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
ktmbull |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 6 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan(2.1), 1.6 16v,
Confort Expression+Clima, 2005. +2 roti.
|
|||
BogdanX |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 14 September 06 From: Deva ![]() |
Poate daca baga, reno, laguna GT la noi pe piata o sa-mi para rau ca nu am asteptat. Ceea ce sper sa nu se intample
![]() Sunt un fan al benzinei ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II.2 2.0T
2006
|
|
cri123 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu nu plang dupa nimic. Am vazut cum face Laguna diesel la relanti, si m-am calmat. Pentru cine a luat masina acum in ultimele 2 luni, poate e o parere de rau, insa eu sunt multumit.
A, in plus 2.0dci nu are ambianta Dynamique (desi acum au cam schimbat echipari si ambiante), si trebuie sa te multumesti cu interior bej si imitatie de lemn pe bord. Fara eleron.... Parerea de rau e ca la noi nu se vinde GT. In rest, astept Laguna3. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#94
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Frank,sa nu plingi,ca ai un motor mai bun ca ala...abia cu cel de 175cp se compara...
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dane, eu zic ca dCi-ul de 175 are sanse mari sa bata motorul...2.0T BVA...
Aceeasi cai, + la diesel cuplu mai mare cu 90nm .... Pe site-ul Renault Franta este dat ca Dci face 0-100 in 8,4 sec. iar benzinarul in 9 sec.....tare as vrea sa vad odata live... + la diesel consum mai mic... cu 4,8 litrii in oras si 1,7 inafara... Bineinteles ca si pretul difera...dieselul cu aprox. 2650 de euro mai scump...la versiunea Provilege Carminat...dar daca circuli mult.... This post has been edited by cj98czh: 24 Jan 2007, 09:33 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bogy |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 10 April 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Hyundai
Tucson
1.6 T-GDI 177CP 4WD, 2017
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#98
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Dupa ce te obisnuiesti cu linistea din Laguna benzina nu mai vrei diesel
![]() Desi pe hirtie dieselul are 5cp in plus si 90Nm performantele sint apropiate...Hai sa zicem ca 2.0dci il bate pe 2.0t la viteza maxima cu maxim 5km/h...dar depinde si de cutia de viteze...Iar pretul de cca 4000e in plus e fantastic de mare...la 2 litri in MEDIE mai putin la diesel,trebuie sa ai argumente foarte puternice care sa te indrume spre 2.0dci/175cp.Plus ca nu va fi in Ro importat... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai cred ca trebuie sa iti placa dieselul si eu sunt unii dintre cei care imi place mult... de ce ?? nu stiu...poate ca simti cuplul ala care la benzina nu se simte asa de tare, poate pt. consum care daca circuli mult se simte...poate ca nu am avut inca ocazia sa iau o masina de noua si atunci la second diferenta de pret dintre diesel si benzina este destul de mica.... dar principalul motiv pentru care sunt fun diesel este consumul care daca faci in jur de 40.000 de km pe an se simte..sa nu mai vb. ca am pe cineva care imi da motorina de ani de zile...dar asta este alta poveste...
P.S. Am facut comparatia mea cu lagina 2.o T BVA...eu zic ca este cel mai corect asa... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#100
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Foarte corect,sint de aceeasi parere,si eu am avut megane 1,9dci cumparat cash...Cristi spunea de diferentele de silentiozitate care sint reale.Cit despre cuplu,nimic de zis dar nu uitati ca topicul e despre 2.0T care are cuplu de diesel...270Nm...
Nu exista 2.0t BVA din cite stiu eu,ci doar de 135cp,aspirat |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dane, nu vreau sa vb. de rau Laguna 2.0T, am avut ocazia sa fac un drive test cu una si este o masina fenomenala....dar sincer iti spun mi se pare ca consuma foarte mult...si in cazul meu....ca un sigur cumparator de second dieselul va avea intaietate si motivele enumerate mai sus...si cu asta am terminat ca sunt offtopic cam de multisor...
Uite aici 2.0 T BVA: http://www.renault.fr/RenaultSITe/puma/FR/...IDB=VEC822_FRAN This post has been edited by cj98czh: 24 Jan 2007, 09:45 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#102
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Oho,si eu am vorbit de rau 2.0t in diverse topicuri,unde a fost cazul...
![]() |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
traffictours |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Intr-adevar consumul e mai mare, dar intretinerea? dar vibratiile? La peste 40.000km se merita diesel dar sunt multi care nu fac atat si atunci e mai rentabila benzina. E eterna poveste diesel vs benzina, daca era asa de rentabil dieselul nu prea se mai fabricau pe benzina, nu credeti?
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
Frank SF |
![]()
Post
#104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 9 August 04 From: Bucharest ![]() |
ktmbull - aia de la Serus ti-au zis ca nu vine fie pentru ca
1. nu stiau nici ei, pt ca informatiile de la Renault Nissan Romania vin destul de greu catre dealeri 2. vroiau sa iti vinda masina anul trecut, sa o raporteze la realizarile de vinzari de anul trecut, nu anul asta.... Cred ca ne-ar fi vindut in continuare 2.2 dCi daca nu ar fi costat prea mult sa il faca EURO 4 Compliant.... Eu cred ca 2.0 dCi 150 CP e destul de aproape de 2.0 T 170 CP la performante (pe site renault.ro este data acceleratia 0-100 km/h in 8.9 sec pt 2.0 dCi 150 CP si 8.4 sec pt 2.0 T 170 CP, plus la reprize cred ca e mai bun.... In plus motorul asta nou 2.0 dCi este un diesel mai special, in sensul ca urca in ture usor pina la 5000 rpm, nu se plafoneaza la 4000 rpm ca alte dieseluri. Pe site-uri in strainatate se zice ca diferenta de performante intre 2.0 dCi 150 CP si 2.0 dCi 175 CP nu e foarte mare... In plus, diferenta de 800 EUR CIP se amortizeaza usor, daca e sa mergi numai in oras unde diferenta de consum e aproape de 4 litri (13 litri reali la 2.0T fata de 9 litri la 2.0 dCi), se amortizeaza in vreo 20,000 km, deci in 1-2 ani (la un rulaj de 10,000 - 15,000 pe an) - si chiar mai putin pentru cine ruleaza mult. Chiar daca consideram numai diferenta de consum in afara - 2 litri - presupunind ca se foloseste masina doar in afara orasului, inseamna ca se amortizeaza in 40,000 km - 3 ani, la rulajul meu anual. Trebuie sa recunosc ca ma incearca o parere de rau, pe care insa incerc sa o inlatur cu urmatoarele argumente: - silentiozitatea motorului benzina, faptul ca nu am nici o vibratie de diesel in volan sau pedalier etc. - faptul ca urca usor in ture pina la 6,000 rpm - faptul ca benzina fiind si motor puternic face caldura f. repede inauntru iarna, spre comparatie cu un diesel care incalzeste mai greu - faptul ca e un motor rodat, fiabilizat, mai usor de reparat, fata de un common rail foarte sofisticat si mai greu de reparat (am auzit niste povesti cu common rail schimbat din cauza apei in motorina la preturi de 2,000-4,000 EUR). - cele 6 luni din august pina acum de cind beneficiez de masina si toate calatoriile frumoase pe care le-am facut - faptul ca pot sa o urc cu chiptunning pina la 211 CP - la diesel nu stiu inca daca se poate face modificarea si nu cred ca se poate urca peste 170-180 CP... - faptul ca e benzina turbo si deci nu am nici un handicap de cuplu si reprize fata de un turbodiesel (cum ar fi fost cazul pentru un motor benzina aspirat) - faptul ca motorul suna foarte frumos si la ralanti si cind urca repede in ture, se aude cu totul altfel decit un turbodiesel.... - faptul ca in esenta sunt fan benzina.... Singurul avantaj pentru 2.0 dCi ar fi fost consumul mai mic... asta e, noi sa fim sanatosi... Later edit: inca un avantaj la benzina, pe care mi l-a indicat r&d - reviziile sunt mai scumpe, deci o parte din ce scutesti la pompa vei plati la service... This post has been edited by Frank SF: 24 Jan 2007, 12:28 |
--------------------
BMW 325xi
Logan 1.6
1.6 Berlina 1310 "Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#105
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
http://www.renault.fr/RenaultSITe/puma/FR/...IDB=VEC822_FRAN
Acesta e un site din Franta,ori se stie ca mai e o varianta de 163cp comercializata. Oricum,eu vorbeam de piata interna,la second pot fi aduse tot felul de masini care nu se comercializeaza de noi in Ro. PS: n-am putut accesa site-ul. Sa nu uitam ca mai sint motoare de aceeasi putere (diesel/benzina) si cam in toate cazurile tot benzina e mai rapida...sint situatii (la reprize) unde intre anumite turatii de test,dieselul este avantajat. Eu nu simt diferente avoind in vedere puterea mare data de benzina pe o plaja larga si cuplul generos... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cri123 |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
@cj98czh: argumentul cuplului de diesel la 2.0dci nu tine aici, sa nu uitam ca vorbim despre 2.0T, care, multumita turbinei (la fel ca si dci...) are cuplul tot pe acolo, asta ca sa nu mai comparam plaja de turatii pe care ai acel cuplu.
Inca un argument pentru 2.0T: desi are un cuplu mai mic cu 70NM, il are pe o plaja mai mare si nu asa de brusc. Uitati ca masina are numai tractiune (adica totul pe fata)? Tot ce face cuplul ala mai mare si mai brusc la turatie mica e ca da de lucru sistemului antipatinaj la demarare. Cam atata. A, plus provoaca urlete din partea consoartei aflata pe scaunul din dreapta ca o bruschezi ![]() Dupa cum am zis si in topicul de la 2.0dci: nu prea sunt de acord ca 2.0dci nu e comparabil ca performante cu 2.0T, ba chiar, considerand drumurile noastre si supensia de la Laguna, eu zic ca un 2.0dci s-ar tine linistit de un 2.0T. Singurul loc unde nu ai ce povesti cu 2.0dci este la start de pe loc si la drum pe autostrada, unde se simte clar de pe la 170 la ora diferenta intre cele 2 motoare (asta am vazut si cu 2.0TDI de la noul Passat, la peste 170 e cam gata, desi mai urca pana la 210). Cu toate astea, 2.0dci ramane un diesel - motor zgomots, mai putin rafinat decat 2.0T, mai putin fiabil si sensibil la conditiile de la noi. Reviziile sunt mai scumpe, insa nu cred ca mult mai scumpe (undeva la 30-50EUR poate, nu mai mult), dar si diferenta de consum este semnificativa, in orice conditii de trafic. Eu unul sunt multumit de alegerea facuta, desi atunci m-am gandit mult. Nu imi bazaie bordul, nu imi face masaj, nu mormaie, suna a masina (sic...), m-am folosit de masina cu placere. Plus, parca totusi, mai bine suna un benzinar turbo pentru un impatimit de masini decat un diesel (turbo si el). La urmatoarea masina - mai vedem. Pana atunci, cum zicea si FrankSF, sa ne folosim sanatosi de masini. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#107
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Bine,gata cu off-topicul...ce s-a spus e suficient.
De acum postam strict la subiect |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cri123 |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Revenind la 2.0T: ati vazut ca mai nou pe RRO, 2.0T are anvelope pe 55 nu pe 60? Tocmai ma uitam sa iau cuplul de la 2.0dci, si cand colo ce sa vezi .. s-au luminat cei de la Renault
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#109
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
si in catalogul lagunei tot pe 55 sint trecute
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cri123 |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si la fel de interesant: se poate comanda sistem audio Cabasse cu 4x35W, magazie cu 6 CD-uri si MP3 ....
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
stesso |
![]()
Post
#111
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 8 June 06 From: Bucuresti ![]() |
In urma cu vreo 4 zile ,cand am vorbit cu Dan, pe site-ul R. RO ultimele 2 variante de echipare erau: LUX si ultima INITIALE .Acum iar le-au schimbat.Nu sunt prea lamurit din anumite puncte de vedere.Cand au fost cumparate Lagunele noastre,modelul se numea ,,Laguna 2.0 TURBO Editie de Lux" si ,pe pliantul cu echiparea standard scria,, LUX Dynamique".Acum este ,,Dynamique 2T". A descoperit cineva vreo diferenta de echipare intre 2T LXD si 2T D? Ar fi interesant sa vedem daca ,noi ,cei care am cumparat de la R RO ,pana acum,am cumparat chiar ,,Editie de Lux'.Sunt curios daca sunt diferente de echipare standard si mai ales ce au la optionale.
|
--------------------
Renault Laguna II
2.0T 170cp LXD
2005 oct
|
|
cri123 |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Din ce vad acuma pe site:
- lispeste tapiteria de piele cu alcantara (deci si pilelea de pe usi, cotiera, etc) - scaune incalzite - xenon + spalator faruri - vopsea metalizata Cu toate astea, pret CIP 18.643, pe cand a mea cu tot cu Cabasse 4x40 (380EUR) a fost 16800 CIP. Intr-adevar, dintre cele mentionate mai sus, care eu le-am avut standard pe masina, cam toate se gasesc pe Lux 2.0dci. This post has been edited by cri123: 25 Jan 2007, 08:42 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
Frank SF |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 9 August 04 From: Bucharest ![]() |
deci nu e diferenta aia de 2,200 EUR CIP de care ziceai... ci mai degraba cam de 800 EUR CIP (hai 1,000, treaca-mearga)....
|
--------------------
BMW 325xi
Logan 1.6
1.6 Berlina 1310 "Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
|
|
cri123 |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai diferenta e, fiindca pe 2.0T nici macar optional nu mai poti pune ce am eu pe masina (Xenon, piele, incalzire scaune).
2.0T de acuma e cam slaba oferta ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
Frank SF |
![]()
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 9 August 04 From: Bucharest ![]() |
Legat de cei care erau interesati sa faca resoftare insa aveau o teama privind existenta unui contor care sa arate numarul de rescrieri ale ECU...
exista acel contor la masinile cu electronica BOSCH EDC16 - insa nu exisa la tipul de calculator de pe Laguna. Dragos Voinea de la TCM Turbo mi-a comunicat urmatoarele: "In urma discutiei mele cu un bun electrician de la Ipso Renault-Dacia nu cunoaste de nici o optiune in softul interfetei CLIP pentru a sti ca ECU are soft modificat. Counter nu exista zice el. Singura metoda zice e cu sigilarea ECUului si trimiterea la fabrica". Deci spor la resoftat ! Abia astept sa vina primavara si revizia de 10,000 km (acum am cam 7,000 km) si sa urc la 211 CP si 325 Nm. |
--------------------
BMW 325xi
Logan 1.6
1.6 Berlina 1310 "Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#116
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Eu stiu o varianta NORMAL care duce performantele la 210cp si peste 335Nm...
Mai e o varianta RACE dar aia e pentru inconstienti. Frank,fa tu intii,dupa aia mai vedem...eu,desi am 30000km nu ma bag...astept parerile celor care vor face. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
Frank SF |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 9 August 04 From: Bucharest ![]() |
cred ca eu si cri123 ne vom baga primii... in primavara...
![]() |
--------------------
BMW 325xi
Logan 1.6
1.6 Berlina 1310 "Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
|
|
claus |
![]()
Post
#118
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
frank.. exact ce ti-a comunicat dragos.. spusese si doc pe forum acum ceva timp.. asa, ca fapt divers
![]() |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
Frank SF |
![]()
Post
#119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 9 August 04 From: Bucharest ![]() |
imi cer scuze, nu am vazut informatia respectiva... in definitiv e mai bine sa apara in mai multe locuri.. abia acum am vazut dar este in topicul privind chip tuning la OBD si Dimsport...
Intrebarea se pusese si aici si fratii de 2.0T nu gasisera raspunsul dincolo, am primit PM de la cri123 si am crezut ca e util sa vada si ceilalti. Remarca ta e parte din rivalitatea asta care se simte intre diversii furnizori de solutii chip tuning ? Eu nu tin partea nimanui, am avut o prima experienta buna cu Dragos pentru Logan, si voi face Laguna tot la el pentru ca am avut prima experienta buna plus ca certificarea TUV a softurilor lui imi da ceva siguranta si last but not least fiind a doua masina facuta la el o sa am o reducere. Din cite stiu eu initial Doc era reseller al lui Dragos, apoi insa a pornit-o pe alt drum. Revenind la Laguna mea 2.0T: in seara asta am plecat in oras pe la 10 si accelerind la inceput cu motorul rece (nu peste 4000 rpm) a facut niste hiciieli asa, ca si cum ar fi fost alimentarea intrerupta, ca pe vremuri la dacia 1310 berlina cind intrau gunoaie la carburator....pe urma nu a mai facut si i-am dat si niste forja sa ma conving ca nu mai revine problema respectiva... ce credeti ca ar fi putut fi ? This post has been edited by Frank SF: 28 Jan 2007, 01:45 |
--------------------
BMW 325xi
Logan 1.6
1.6 Berlina 1310 "Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
|
|
stesso |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 8 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Am patit-o si eu intr-o dimineata,acum vreo 2 saptamani ,dupa ce am alimentat cu 99+ de la Petrom , Favorit-Sibiu.S-a innecat de cateva ori si cand stateam la stop mi s-a parut ca motorul se auzea mai tare si mergea neregulat .De atunci ,cu motorul pornit la relanti,am ipresia ca imi cam tremura acuil indicator de la turatii.Cand pornesc masima se stabilizeaza la 900 si dupa ce merg putin si opresc la un stop la 800 .Eu nu ma pricep ,e normal sau nu ?
|
--------------------
Renault Laguna II
2.0T 170cp LXD
2005 oct
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:27 |