Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
![]() ![]() ![]() |
Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
cri123 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|||
BogdanX |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 14 September 06 From: Deva ![]() |
O singura data am plecat cu motorul rece si am observat si eu ceva de genul asta.
Banuiesc ca e ceva normal si atata timp cat nu ii dai talpa cu motorul rece nu are ce sa se intample. Scrie si in cartea tehnica ca in loc sa stai cu motorul pornit asteptand sa se incalzeasca, mai bine conduci moderat pana atinge temperatura optima. Eu orcium stau pe vremea asta in jur de 5-10 minute, depinde de cat frig e afara. This post has been edited by BogdanX: 28 Jan 2007, 09:54 |
--------------------
Renault
Laguna II.2 2.0T
2006
|
|
cri123 |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu nu prea practic statul cu motorul la incalzit. Atat ca conduc foarte moderat pana cand se incalzeste (si de multe ori si dupa
![]() Dimineata masina sta pe loc pornita pana inchid garajul, seara sta sa se racoreasca pana deschid garajul. In rest, cand merge motorul, de obicei merge si masina. Dupa cum zice si in carte, nu are sens sa ardem benzina degeaba. Am mai observat ca de cand e vremea asta si e umed pe jos, cam la orice bruscare a aceleratiei, se aprinde martorul de la ASR (sau cum ii zice la sistemul anitipatinare). |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
Frank SF |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 9 August 04 From: Bucharest ![]() |
mi s-a intimplat din nou intr-o dimineata. presupun ca e normal fiind rece afara si motorul rece si trebuie sa ma invat sa imi temperez talpa piciorului si sa nu ii mai dau forja de indata ce o pornesc....
cit despre faza aia ca dupa un drum mai lung in care s-a mers tare, trebuie lasata masina cu motorul pornit 1 minut la ralanti sa se "raceasca" turbina, pt ca altfel se duce repede - cit de adevarat e ? ce inseamna un drum lung in viteza dupa care sa lasi acest repaos la ralanti ? daca vin de la servici si ii dau 110 km/h intre unirii si sincai seara cind nu e trafic, pe urma trebuie sa o las 1 min sa se raceasca ? |
--------------------
BMW 325xi
Logan 1.6
1.6 Berlina 1310 "Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
|
|
cri123 |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Drum lung inseamna ca ai mers pe autostrada la viteza mare (150) si vrei sa intri intr-o statie de benzina de pe marginea autostrazii. E recomandat sa nu opresti motorul de indata ce iesi de pe autostrada, ci sa stai un pic cu el pornit sa raceasca turbina. De obicei, iesirea de pe autostrada e foarte scurta si nu apuca sa treaca la un regim usor motorul. De pilda in Austria sunt statiile pentru care ai de mers ceva sute de metri pe drum normal, pana la 1 min. Acolo deja poti opri linisitit motorul.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
r&d |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Si la mine mai apareau intreruperi la rece cand apas brusc acceleratia.
Electronica asta o sa ne manance intr-o zi ![]() La mine a fost putin mai nasol. Odata, prin octombrie, cand am pornit de la semafor, cu motorul rece, masina "mi-a vorbit" "Sistem de injectie Defect. ESP nefunctional", atunci pe germana, si a aparut semnul galben in bord (zig-zagul ala). Masina statea turata pe la 3000-3300 la ralanti, pedala de acceleratie era moarta si in sarcina statea pe la ~2200rpm. Dupa ce am oprit motorul si am repornit totul a revenit la normal. Mi-a mai facut de 5-6 ori chestia asta in ~2 luni cand ma duceam la lucru dimineata. Opream motorul, reporneam si asta era. Am mers la service si codul de eroare era de la clapeta de acceleratie. A sters codul, a schimbat in limba engleza, a dat cu spray pe mufa si totul a fost ok timp de ~2 luni. Saptamana trecuta mi-a aparut din nou, de data asta nu a revenit dupa o simpla oprire a motorului, a trebuit sa iau borna de la baterie (e drept ca am venit ~1 km cu masina in mode de avarie). Ei bine, dupa ce prima oara am sters codurile de eroare, si acceleram la rece mai tare, masina uneori trepida (benzina MOL 95) dar nu intra in "avarie". Acuma iarasi daca accelerez puternic nu mai trepideaza ci intra direct in "avarie". Dupa cum stiti, masinile noastre sunt "drive by wire". Acceleratia e un potentiometru care transmite date la ECU, ECU transmite pozitia pedalei la clapeta de acceleratie (care e un motor electric de fapt) si clapeta (valva fluture) trimite iarasi la ECU informatii. Daca undeva pe acest traseu, semnalul se pierde apar intreruperi sau intra in nedoritul "Injection system defect ESP off". Bine, eu as schimba clapeta de acceleratie(~1000RON), dar la cald si de cele mai multe ori la rece merge bine, asa ca banuiesc mai degraba un contact incorect, mai ales ca a mea este din 2001. Oricum, dupa ce se mai incalzeste dau jos clapeta si o curat frumos. Eventual verific si conectorii de la ea si de la ECU. Acuma am incercat Petrom 99+ si motorul merge mai bine, dar tot mi-a aparut odata "Injection system defect ESP off". Daca apar doar trepidatii la acceleratii bruste cu motorul rece, intr-un fel este normal la un motor benzinar care respecta normele euro4... el nu are voie sa emita mai multe noxe, asa ca nu imbogateste amestecul asa cum ar cere temperatura. Oricum, o scanare este binevenita si daca sunt coduri de eroare stocate se vede ce si cum.. http://www.auto-evasion.com/forums/viewtopic_23875.html This post has been edited by r&d: 1 Feb 2007, 10:00 |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
ktmbull |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 6 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Masina asta intelege romaneste. Fiti atenti faza:
Azi avand ceva timp liber, ma gandesc sa ma duc la Reno la garantie sa rezolv geamul spate, care nu mai merge. Ma urc in masina si avand obiceiul sa vorbesc cu ea(ca si voi probabil!) zic: "ok acum ja la service javra sa facem geamul" dupa pornesc motorul si apas butonul geamului, surpriza mergea. A auzit de service si s-a speriat sau am jignit-o, sensibila.Clar stie romaneste! PS. La ora 19 iar nu mai merge, i-am zis iar de service dar n-a pus botul s-a prins ca nu aveam chef la ora aia de mers la Reno. Incerc si maine! |
--------------------
Renault
Megane Sedan(2.1), 1.6 16v,
Confort Expression+Clima, 2005. +2 roti.
|
|
cri123 |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Hai ca m-am distrat bine pe faza asta
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ktmbull |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 6 August 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan(2.1), 1.6 16v,
Confort Expression+Clima, 2005. +2 roti.
|
|
cri123 |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am fost in zilele astea la Borsa la schi. Pe drum de la Dej pana la Borsa, ninsoare si zapada. ASR si ESP au lucrat din greu. Am patit de multe ori, mai ales in serpentine stranse, sa inceapa sa fuga de spate. De obicei, ESP a intrat urgent si am simtit ca roata spate de interior trage masina inapoi pe traiectorie.
La viteza mica insa, ESP intervine destul de tarziu in opinia mea. Eu deja simt spatele ca pleaca, si ESP-ul nu da semne ca ar interveni. Bine, de fiecare data am redresat super usor din volan. La plecarea de pe loc, cu ASR activ nu prea am putut pleca. Insa cu el decuplat, cuplul mare ajuta foarte mult. Lasand ambreiajul usor, fara acceleratie practic, masina pleaca la relanti. Super fain ![]() La intoarcere, s-a topit zapada pe drum, si au aparut gropile. Drumul e jalnic. Primii cam 30 de km a zdranganit tot prin bord ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#131
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Ce metode de eliminare a zgomotelor din bord ati incercat?
Eu am folosit bureti mai moi,bucati de cheder,carton,si tot nu au disparut... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
gabi.badea |
![]()
Post
#132
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 25 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am luat si eu de curand o Laguna 2.0 T second si din pacate nu am manual de utilizare. Are cineva in format electronic? Sau poate cine va sa-l imprumute cateva zile sa-i fac o copie?
Multumesc. |
--------------------
Renault
Laguna II 2.0 T
2005 Dinamyque
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#133
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Am incercat azi o metoda de eliminare a zgomotelor din bord,miine va anunt daca a reusit.Si va spun si cum am facut...daca reusesc!
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
ktmbull |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 6 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Dan@ Astept! Zic ca ar fi bine sa zici ce ai vrut sa faci si unde ai localizat greierele chiar daca nu ai succes, sa afle lumea si ce s-a incercat si ce nu.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan(2.1), 1.6 16v,
Confort Expression+Clima, 2005. +2 roti.
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#135
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
In primul rind,la linia de demarcatie parbriz/bord,in spatiul acela de cca 1cm am introdus furtun izolator pentru teava de incalzire (negru,sa nu se vada).N-a fost suficient sau se pare ca nu numai de acolo veneau zgomotele.Ca atare am studiat mai amanuntit si am observat inca o imbinare intre bord (care la 2.0T este imbracat in cauciucul acela moale) si o bucata de plastic ce continua pina in parbriz,mai deschisa la culoare (gri) si mult mai dura.
Daca va uitati cu atentie observati un sant de 2-3mm care pare sa fie sursa zgomotelor.Prin apasari succesive pe bord am incercat (intii static) sa elimin cit mai mult din zgomote.Se pare ca am reusit ,dupa ce,pe TOATA acea linie de demarcatie am introdus fisii de 1cm latime,indesate bine,din izolator de culoare gri care se foloseste la polipropilena...Am mai pus in jurul ecranului care acopera ceasurile de bord,pe sub bagheta satinata care e o sursa foarte mare de trosnituri,in jurul cozorocului bordului (partea care acopera cadranele turometrului si vitezometrului)...mai sint ceva zgomote dar foarte mici in zona torpedoului dar acolo nu am cum sa ajung...deocamdata. Inca nu am facut un drum mai lung insa se simte o imbunatatire cel putin pe sectoarele destul de denivelate pe care inainte era jale... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
ktmbull |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 6 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma ingrozesti, a mea trosneste pe dreapta pe undeva pe la boxa de pe bord, dar la tine vad ca trosneste bordul ala din toate incheieturile.
Intebare: Iti trosneste pe drum relativ ok sau pe drumuri nasoale? Mie pe dreapta imi trosneste la cea mai mica denivelare existenta, o sa incerc si eu o rezolvare cat de curand. |
--------------------
Renault
Megane Sedan(2.1), 1.6 16v,
Confort Expression+Clima, 2005. +2 roti.
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#137
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Predominant e pe dreapta,s-a rezolvat in mare parte.Cel mai tare se aude in zona plasticului ce acopera displayul central si numai pe drumuri proaste.In rest e liniste...
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cri123 |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
La mine trozneste tot asa in zona baghetei si pe undeva pe la cozorocul ceasurilor (acolo mai mult clantane parca). Se intampla mai ales cand e rece, si numai pe denivelari din alea rapide sau pe gropi mai mari (ori mini-borduri cum mai lasa drumarii nostri, cand iei cu ambele roti fata).
Dan, daca poti fa o poza pe unde ai pus sa inteleg, ca ma apuc de mesterit.... poate le vindem patent astora de la Renault. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#139
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Cristi,erai sceptic atunci cind iti spuneam de zgomotele din bord...eu ti-am spus ca vor aparea...Poze n-am cu ce sa fac,eu am explicat cum/unde trebuie sa interveniti...La mine se mai simte in zona displayul central (unde era navi),putin in dreapta si la cozorocul bordului...Si NUMAI pe drumuri proaste,evident...Stie cineva cum se desface plasticul de la displayul central?Pozitia de lucru e criminala...
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cri123 |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Totusi, eu cred ca pozele ar ajuta mult
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#141
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
E foarte simplu,mai ales ziua...limita dintre bordul cauciucat si grila de ventilare a parbrizului...sint 2 materiale vizibil diferite ca textura si culoare.Intre ele este un sant care trebuie umplut cu atentie,blind,cu ce am spus.Si eu trebuie sa mai lucrez putin,masina e la sotie mai mereu.
Daca as putea introduce pe linga capacul displayului central... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cri123 |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Azi chiar am prins de capacul de la indicatoare si am tras un pic de el... pai SE MISCA tot bordul, vad clar si langa barbriz in centru miscare. Cum naiba sa nu faca zgomote, probabil ca e prins cu ceva nituri de plastic si de aia faca in asa hal.
O sa citesc cu atentie si studiez problema, eventual revin cu poze unde nu ma descurc. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
boozywoozy |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
incercand sa nu fiu offtopic am gasit la cineva in Galati un motor de laguna 2.0T undeva la 1200 euro cred.Motorul nu are nimic,omul si-a cumparat masina,a mers 15000 km si ... s-a rasturnat cu ea.
Sper sa fi fost de folos cuiva si daca pot sa-l ajut cu un nr de tel o sa-l dau cu cea mai mare placere. Eu mai iau de la el unele piese si mi-a sarit in ochi motorul. |
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#144
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Modelul de 170cp sau de 163cp?
15000km de cind a luat-o el sau atit are masina? Lagunisti...sariti pe ea! |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cri123 |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dan, poti sa imi dai detalii despre materialul pe care l-ai pus la bagheta, indicatoare, gura de aerisire parbriz? Ziceai de ceva "izolator de culoare gri care se foloseste la polipropilena" - habar nu am ce e aia... Ai pus din asta in toate locurile amintite (exceptand intre bord si parbriz)?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#146
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Citeste cu atentie postarea #135...
Izolatorul de PPR este de culoare "lovitura de ciocan" adica nuanta de gri...am taiat fisii de 1cm latime si le-am introdus cu o surubelnita FINA si cu ATENTIE in acel spatiu...Hai mai ca merge si apoi poate la voi in Ardeal se spune altfel... No,bine? ![]() |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cri123 |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
No bine
![]() Ce nu stiam eu e cum sa cer pe la magazine (si la CE magazine sa cer) acel izolator PPR? |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#148
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
La magazine de instalatii sanitare...si se poate pune si pe orice alt tip de teava...
Eu de ala am pus,incearca si cu altceva daca vrei. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#149
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Salutare! Am si eu o intrebare, avand in vedere ca am comandat o Laguna 2.0T si urmeaza sa vina prin aprilie. Se fabrica numai in Franta? Stiu ca la turci se face Megan-ul...
Toate bune. |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#150
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Da,numai in Franta dar nu te ajuta cu nimic...
Megane sedan se face prin turcia,restul prin europa... Daca e sa fie proasta nu conteaza tara de fabricatie... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:28 |