Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

1.6 16v vs. 1.5dCi 80 vs. 1.5dCi 100, Vreau sa iau un Megane Sedan

catalinache
post 12 Nov 2006, 21:27
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 9 October 06




Preturile date de @Ovis sunt apropiate de realitatea Renault.

De asemenea, observ ca preturile Renault la revizii sunt cu 15-20% mari comparativ cu Skoda Fabia / Octavia.

Cu siguranta ca la mijloc e vorba de politica lui Renault, adica pret mic de achizitie al masinii, pret la revizii si piese de schimb usturator smile.gif


Din calculele mele rezulta ca merita motorizarea 100 CP/DCI fata de 1.6 pe benzina, numai daca merg peste 53.000 in 4 ani (adica ~1100 km / luna). Masina va fi luata in leasing cu avans 50% pe 3 ani.

Am luat in calcul:
- diferenta de bani la achizitie, adica cca 1015 Euro CIP in defavoarea motorului diesel
- dobanda pe care o pierd daca as tine in banca acesti 1015 euro timp de 3 ani
- dobanda pe care o cere firma de leasing pentru valoarea finantata (1015 euro CIP /2 , deoarece dau un avans de 50%). Veti vedea ca la fiecare 100 euro CIP imprumutati pe 3 ani, platesc cca 55 euro (toate costurile de leasing si CASCO incluse).
- taxa de gestiune a contractului de leasing (3% aplicat la 1015 euro)
- diferenta la revizii benzina-motorina (cca 250 euro net in 4 ani / 60.000 km)
- diferenta la asigurarea CASCO pe 4 ani data de cei 1015 euro. Primii 3 ani sunt in leasing ... (adica se aplica 5% pe an la valoarea masinii noi cu TVA inclus, indiferent de vechimea masinii!). Anul 4 este mai relaxat caci asigur masina unde vreau eu.
- se factureaza la curs BNR + 1% (RCI Leasing sunt banditi !!!)
- o devalorizare de 50% a masinii dupa 4 ani

As vrea sa atasez un fisier EXCEL dar nu stiu cum sa o fac.


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege iulie 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 12 Nov 2006, 22:59
Post #32


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




QUOTE(patrick @ 11 Nov 2006, 23:12)
Motorul diesel de la megane e foarte silentios si fiabil deci din pct astea de vedere e super ok.. PArerea mea daca mergi mai mult de 15000km pe an si nu esti un tip caruia ii place acceleratia la maxim si sa simti puterea masinii.. opteaza ptr diesel.. in schimb daca vrei sa simti masina si sa ai un consum mai mare la 100/km cu 1-2 l atunci opteaza ptr megane + optionale
*




mie imi consuma 6l/100 in oras. tie cat iti consuma, 7-8?


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 12 Nov 2006, 23:03
Post #33


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




11-12 smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 12 Nov 2006, 23:06
Post #34


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




catalinache, cere de la reprezentanta graficul cu preturile la revizii. Eu le-am cerut si le-am primit de la Auto Cobalcescu, pentru motorul de 80CP.

Legat ce CASCO, cere la RCI Leasing sa faci tu CASCO si RCA nu s al ebage ei pe gat si apoi cauta un broker, iti va obtine o cota mai buna de CASCO si RCA, la Omniasig sau Allianz, cu care are RCI contract.

Calculul tau e perfect valabil daca la varianta pe benzina ai lua EXACT aceleasi dotari ca cea diesel, ca diferenta sa fie reprezentata numai de motor.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 12 Nov 2006, 23:08
Post #35


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




1.5 dci 100 cp


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 12 Nov 2006, 23:12
Post #36


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




? imi consuma mai putin de 6, de fapt, am rotunjit eu consumul. eu plec cu masina la servici dimineata la 8, de la moghioros la lahovari, 7 km ii fac in 40 de minute... seara cand ma intorc, fac mai putin, cam 25 de minute...

ma crezi, nu ma crezi, e treaba ta. eu am 12000 km cu masina, si nu mi-a trecut niciodata de 6.5 consumul, indiferent de regim. ce megane au prietenii aia ai tai?

This post has been edited by Bacu: 12 Nov 2006, 23:13


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jack
post 12 Nov 2006, 23:25
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 4 January 06
From: London




Ca sfat de achizitie - clar dCI -ul de 100 cp. De departe cea mai buna alegere!
Apoi dCi de 80 si ultima benzinara.


--------------------
Vauxhall Astra 2004 SRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 12 Nov 2006, 23:51
Post #38


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




QUOTE(catalinache @ 12 Nov 2006, 21:27)

Am luat in calcul:
-  diferenta de bani la achizitie, adica cca 1015 Euro CIP in defavoarea motorului diesel
- dobanda pe care o pierd daca as tine in banca acesti 1015 euro timp de 3 ani
- dobanda pe care o cere firma de leasing pentru valoarea finantata (1015 euro CIP /2 , deoarece dau un avans de 50%). Veti vedea ca la fiecare 100 euro CIP imprumutati pe 3 ani, platesc cca 55 euro (toate costurile de leasing si CASCO incluse).
- taxa de gestiune a contractului de leasing (3% aplicat la 1015 euro)
- diferenta la revizii benzina-motorina (cca 250 euro net in 4 ani / 60.000 km)
- diferenta la asigurarea CASCO pe 4 ani data de cei 1015 euro. Primii 3 ani sunt in leasing ... (adica se aplica 5% pe an la valoarea masinii noi cu TVA inclus, indiferent de vechimea masinii!). Anul 4 este mai relaxat caci asigur masina unde vreau eu.
- se factureaza la curs BNR + 1% (RCI Leasing sunt banditi !!!)
- o devalorizare de 50% a masinii dupa 4 ani
*



cata scrupulozitate! biggrin.gif

un singur lucru lipseste din algoritmul asta super elaborat al tau: dobanda pe care o pierzi la banii pe care ii dai pe benzina mai mult decat la diesel, timp de 3 ani...

hai, inapoi la registre si la abac acum! radmasa.gif


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 13 Nov 2006, 00:31
Post #39


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




Din toate recomandarile facute pana acum majoritatea v-at referit la partea economica si de peroformanta a motorului diesel vs. benzina. Ceea ce e corect si normal, dar de ce sa nu ne gandim putin si la faptul (discutat de altfel in alte topicuri) ca dci 100 CP este putin cam fortat sa scoata caii astia putere din doar 1.5L. Durata de viata a turbinei este serios scurtata si nu cred ca isi doreste nimeni sa inlocuiasca turbina la un diesel din propriul buzunar. O sa spuneti ca nu tine nimeni masina atat de mult incat sa ajunga sa crape turbina. Posibil, dar probabilitatea ca aceasta sa moara intr-un interval de timp oarecare sau km parcursi este mult mai mare decat la un diesel obisnuit cum este 1.5dCi 80CP.
Personal mi-as pune problema de alegere intre 1.5dCi 80CP si 1.6 16V 110CP.


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 13 Nov 2006, 01:18
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Stai linistit... smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 13 Nov 2006, 09:03
Post #41


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




@nacht

S-ar putea sa ai dreptate. Dar totusi eu stiu ca la 100 cp este alta turbina (cu geometrie variabila) decat la 80 cp, nu este doar chestie de chip tunning sau ceva de genul asta...


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 13 Nov 2006, 11:12
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Normal, este o turbina cu geometrie variabila fata de cea cu geometrie fixa la dci 80. In plus, presiunea la injectoare e mai mare 1600 bar fata de 1400 bar.

Deci n-are nici oi legatura viata turbinei.

In plus, cei cer vb de consum mai mare cu 1,5-2 l in Buc la benzinar fata de dci, nu stiu despre ce vorbesc. 11-12 l - 5,5-6 l face mai mult de 1,5-2 l.biggrin.gif

LE: A, si in plus, un demaraj bun obtii la dci cu un consul de 4, pe cand la benzinar, dupa cum zicea cineva, bagi a treia, pleci dar si consumul creste.


This post has been edited by SwatKat: 13 Nov 2006, 11:24


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 13 Nov 2006, 13:29
Post #43


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




Nu va contrazic in ceea ce priveste modificarile tehnologice, dar raman la parerea ca sunt mult prea multi cai scosi dintr-un motoras de 1.5L diesel, iar daca e asa o gaselnita deosebita cum de nu o mai foloseste nici unul dintre ceilalti producatori cu mai multe pretentii?!


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 13 Nov 2006, 13:44
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




@nacht
"iar daca e asa o gaselnita deosebita cum de nu o mai foloseste nici unul dintre ceilalti producatori cu mai multe pretentii?"

Pai ce producatori cu prtentii nu au adoptat tactica asta ? Nu ai vazut la opel un motoras mai micut de 1.3 CDti care face 90 cp ? sau la Fiat 1.3 multijet 90cp ? (nu stiu daca este acelasi motor)


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 13 Nov 2006, 13:47
Post #45


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




??

peugeot-citroen-ford 1.6 hdi 110 cp ce este?

sau kia 1.5 diesel 110 cai?

opel 1.7 cdti 125 cp?

vw scoate 150 cp din 1.9tdi...

eu cred ca ai ramas cam in urma cu performantele care se obtin mai nou in materie de motoare...


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 13 Nov 2006, 15:15
Post #46


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




adisteg, te rog mai scrie-ne ceva sa ne dam seama ca nu te-am pierdut si ne dam cu parerea in van


bafta


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 13 Nov 2006, 16:30
Post #47


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




Banuiam ca mai devreme sau mai tarziu vor sari pe tavan posesorii de 1.5dCi 100CP. Mai bajeti calmati-va ca nu am nimic cu masinile voastre si/sau cu alegerea facuta de voi. Era o simpla opinie, asa cum au fost si ale voastre. Nu m-am declarat expert, asa cum fac unii pe aici, si recunosc ca nu stiam de mototrul de 1.3cdti de la Opel. Asta nu inseamna insa ca ma determina sa am deplina incredere in motoarele diesel de acest fel. Personal sunt de principiu ca pt a avea putere trebuie sa ai si cilinderee pe masura, mai ales in cazul motoarelor diesel. Aste e tot - promit sa nu mai scriu nimic despre dieselurile voastre smile.gif
Pentru initiatorul topicului: acum ca te-ai convins ca cine are diesel iti va spune sa iei diesel, iar cine are benzinar in consecinta, mergi si fa un test drive cu ambele motorizari si cumpara-ti ce iti place TIE! (daca nu ai facut-o deja).


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 13 Nov 2006, 19:41
Post #48


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




corect! biggrin.gif

cand ti s-a parut ca a sarit cineva pe tavan, poti sa fii mai explicit putin?

This post has been edited by Bacu: 13 Nov 2006, 19:47


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ruiz
post 15 Nov 2006, 14:39
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 11 October 05




Dupa cum se vede din semnatura am 1,6 115cp. Sunt totusi fan diesel si ma uit lung dupa dci-ul de 100cp.Totusi din calculele facute in cazul meu benzinarul a fost alegerea buna pentru mine : am facut in primul an 12.000 Km si am o medie de consum de 7,9 l. Deci intru in diferenta de 1-1,2 l specificata mai sus. In plus cind l-am luat era reducerea mult mai mare la el decit la dci ( ~ 1500 euro ).
Asa ca fiecare cu optiunile lui


--------------------
Renault Megane Sedan 2005
Megane II Sedan 1,6 115CP 2005
Confort Expression - Beige Angora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 15 Nov 2006, 15:00
Post #50


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




diferenta de consum nu este de 1-2 litri.
diesel - consum oras - 5,5 - 6 %
otto - consum oras - 9,5 - 10,5 %
in afara orasului n-aare rost sa mai fac diferenta.



--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 15 Nov 2006, 15:07
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(nacht @ 13 Nov 2006, 00:31)
Din toate recomandarile facute pana acum majoritatea v-at referit la partea economica si de peroformanta a motorului diesel vs. benzina. Ceea ce e corect si normal, dar de ce sa nu ne gandim putin si la faptul (discutat de altfel in alte topicuri) ca dci 100 CP este putin cam fortat sa scoata caii astia putere din doar 1.5L. Durata de viata a turbinei este serios scurtata si nu cred ca isi doreste nimeni sa inlocuiasca turbina la un diesel din propriul buzunar. O sa spuneti ca nu tine nimeni masina atat de mult incat sa ajunga sa crape turbina. Posibil, dar probabilitatea ca aceasta sa moara intr-un interval de timp oarecare sau km parcursi este mult mai mare decat la un diesel obisnuit cum este 1.5dCi 80CP.
Personal mi-as pune problema de alegere intre 1.5dCi 80CP si 1.6 16V 110CP.
*



io cand am ales am gandit ce spui tu + am luat in calcul diferenta de pret intre 100CP si 80CP raportat la performante (consum, reprize, acceleratie etc). am sters din start 100CP.
am ramas cu dci (80) versus 1.6. am facut ceva similar cu catalinache si am ales: 1.6 benzina. si acum surpriza: am gresit. dci consuma 6% in carte, 6% in realitate (asa am si la clio), benzina consuma 8.8% in carte, 13% in realitate.
daca nu-mi permiteam o masina de 16k euroi, eram mai trist la gandul ca consum un rezervor in plus pe luna. daca nu imi placeau mult mai mult motoarele de turatie, cred ca aveam o depresie... tongue.gif




--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpurcarin
post 15 Nov 2006, 18:27
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




parerea mea este ca daca ai banii necesari, si sa fim seriosi , in 3 ani o diferenta de 1000 sau chiar 2000 de euroi nu prea este semnificativa, ar trebui sa alegi si cu inima nu numai cu portmoneul. Eu unul asa am facut pentru ca dupa cum s-a spus si mai sus diferenta intre 80 si 100 de cai este prea mica in performante comparativ cu pretul(dar totusi nici chiar mica ca este o crestere cu 25% a puterii motorului si o crestere cu 8% a cuplului - asa-i ca suna bine daca pui problema asa?!). Concluzia mea : in masina pe care ti-o cumperi trebuie sa te simti si bine indiferent de situatie. Mult succes la cumparaturi.


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 16 Nov 2006, 23:56
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




mister Postat 15 Nov 2006, 16:00
QUOTE
diferenta de consum nu este de 1-2 litri.
diesel - consum oras - 5,5 - 6 %
otto - consum oras - 9,5 - 10,5 %
in afara orasului n-aare rost sa mai fac diferenta.


.... dar nu numai pentru el.Si pentru alti circotasi.
Se dau 2 masini Renault (cele doua din semnatura):
- Renault Megane II 1,6 16 V - 115 CP (benzinar deci)
- Clio bicorp 1,5 dCi - 80 CP (diesel).
Amindoua masinile circula preponderent in acelasi oras (Oradea in cazul de fata) iar extraurban rutele sint cam aceleasi (diferente nesemnificative).
Clio are consum mediu pe CB dupa cca 2.000 km 6,2 iar Megane tot pe la 2.000 km facuti de la ultima anulare are 8,1.
Diferenta de 1,5 - 2 litri la consum s-a pastrat tot timpul de cind le avem.Asa ca nu e o simpla coincidenta.Si nu pun la socoteala ca Meganul are 1.200 kg iar clio 1.040.
Aceaasi diferenta de de cca 2 litri se pastreaza si extraurban:4,4-5 la Clio si 6-6,4 la Megane.


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 17 Nov 2006, 09:59
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Oricum, aici sunt 2 tipuri de persoane: cele care stau in Buc si care merg in fiecare zi la munca prin centru sau pe oriunde ca acum nu mai conteaza, si cei care stau in alte orase.

In plus, depinde si ce vrei, ca daca e sa gandesti numai economic, nu mai ajungi nicaieri, ci iei metroul. Fiecare alege si cu inima. Si sa fim seriosi, cand alegi o masina nu e ca la o casa. Eu de exemplu nu am putut sa plec de la munca sa fac drive test cu toate marcile de masini.
Am plecat de la oferta dealerilor, am coroborat cu cati bani aveam eu si cu ce masina ma atragea din ceea ce scria pe hartie si am ajuns la Megane.
Apoi am fost la drive test doar cu dci 100 si mi-a placut. Asta am ales. Si mai e si factorul psihologic ca pun motorina rar...


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 17 Nov 2006, 10:59
Post #55


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




@pablo

eu nu am scris consumul mediu ci pe cel din oras. swatkat a punctat bine. sunt posesori de megane care circula mult in orase aglomerate din punct de vedere al traficului si altii mai fericiti. diferenta de consum este de 4-5%

oricum, alegerea unui turism trebuie facuta cu sufletul si capul.


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ruiz
post 20 Nov 2006, 09:17
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 11 October 05




Da desigur. Ai dreptate in principiu "mister"
dar nu poti sa sfatuiesti pe cineva din Rm.Valcea sa-si ia masina tinind cont de criterii care se aplica in Bucuresti ( diferenta de consum de 4-5 l/100 ) ? Eu circul cu 1,6 16V intr-un oras mai aglomerat decit valcea ( pitesti ) si am un consum mediu de 7,9 dupa 13.000 km. Mie greu sa cred ca poate obtine in valcea un consum mediu de 3,9 . Va rog nu mai derutati oamenii folosind criterii care pentru ei nu sunt relevante.
Eu il sfatuiesc sa-si ia dci-ul pentru confortul psihic pe care il are : o sa injure o data cind plateste la inceput diferenta de bani si apoi o sa se felicte de ori cite ori alimenteaza. Chiar si daca difeneta nu e atit de mai pe cit se lauda unii.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005
Megane II Sedan 1,6 115CP 2005
Confort Expression - Beige Angora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 20 Nov 2006, 12:40
Post #57


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




@ruiz

nu vreau sa duc nicio polemica cu nimeni in privinta diferentei de consum motor otto vs diesel
tu cu valoarea de 7,9% faci referire la consumul mediu si nu la cel din oras. eu, in Bucuresti, in momentul de fata, am consum de 5,1%. si nu compar Bucurestiul (dpdv al aglomeratiei) cu nici un alt oras din Romania.
oricum el decide ce motorizare alege.


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Nov 2006, 12:44
Post #58


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Te rog totusi sa nu exageram. Consumul ala de 5,1 nu cred ca-l obtii nici daca mergi intr-un bucuresti pustiu, in care merg doar semafoarele.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 20 Nov 2006, 16:34
Post #59


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




polemica sau nu ,1,6 versus cele doua dci-uri,treaba e ca prietenul nostru care a deschis topicul pare dezinteresat de ceva vreme de subiect,ori si-a luat masina,ori si-a luat masina de la alt producator ,ori...a fugit din tara cool.gif ,caci ,se pare ,in ciuda dezbaterilor furtunoase ,dumnealui nu mai e interesat!
Si pentru ssilviu ,consum in bucuresti, cu semafoare ...si masini din semafor in semafor mad.gif media pe 6500 km este.........5,8 wub.gif

This post has been edited by apostol_emil: 20 Nov 2006, 16:35


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 20 Nov 2006, 16:38
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Eu cred ca nu este exagerat. Eu am in jur de 5.5 in Bucuresti si nu am mers la 3 noaptea. Din cate imi dau eu seama diferenta mare la consum este in aglomeratie.


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 01:39
Dacia