1.6 16v vs. 1.5dCi 80 vs. 1.5dCi 100, Vreau sa iau un Megane Sedan
![]() ![]() ![]() |
1.6 16v vs. 1.5dCi 80 vs. 1.5dCi 100, Vreau sa iau un Megane Sedan
catalinache |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 9 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege iulie 2008
|
|||
Bacu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
QUOTE(patrick @ 11 Nov 2006, 23:12) Motorul diesel de la megane e foarte silentios si fiabil deci din pct astea de vedere e super ok.. PArerea mea daca mergi mai mult de 15000km pe an si nu esti un tip caruia ii place acceleratia la maxim si sa simti puterea masinii.. opteaza ptr diesel.. in schimb daca vrei sa simti masina si sa ai un consum mai mare la 100/km cu 1-2 l atunci opteaza ptr megane + optionale mie imi consuma 6l/100 in oras. tie cat iti consuma, 7-8? |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
semit |
![]()
Post
#33
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
11-12
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
AlexC |
![]()
Post
#34
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
catalinache, cere de la reprezentanta graficul cu preturile la revizii. Eu le-am cerut si le-am primit de la Auto Cobalcescu, pentru motorul de 80CP.
Legat ce CASCO, cere la RCI Leasing sa faci tu CASCO si RCA nu s al ebage ei pe gat si apoi cauta un broker, iti va obtine o cota mai buna de CASCO si RCA, la Omniasig sau Allianz, cu care are RCI contract. Calculul tau e perfect valabil daca la varianta pe benzina ai lua EXACT aceleasi dotari ca cea diesel, ca diferenta sa fie reprezentata numai de motor. |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
FireChief |
![]()
Post
#35
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
1.5 dci 100 cp
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
Bacu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
? imi consuma mai putin de 6, de fapt, am rotunjit eu consumul. eu plec cu masina la servici dimineata la 8, de la moghioros la lahovari, 7 km ii fac in 40 de minute... seara cand ma intorc, fac mai putin, cam 25 de minute...
ma crezi, nu ma crezi, e treaba ta. eu am 12000 km cu masina, si nu mi-a trecut niciodata de 6.5 consumul, indiferent de regim. ce megane au prietenii aia ai tai? This post has been edited by Bacu: 12 Nov 2006, 23:13 |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
jack |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 4 January 06 From: London ![]() |
Ca sfat de achizitie - clar dCI -ul de 100 cp. De departe cea mai buna alegere!
Apoi dCi de 80 si ultima benzinara. |
--------------------
Vauxhall
Astra
2004 SRI
|
|
Bacu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
QUOTE(catalinache @ 12 Nov 2006, 21:27) Am luat in calcul: - diferenta de bani la achizitie, adica cca 1015 Euro CIP in defavoarea motorului diesel - dobanda pe care o pierd daca as tine in banca acesti 1015 euro timp de 3 ani - dobanda pe care o cere firma de leasing pentru valoarea finantata (1015 euro CIP /2 , deoarece dau un avans de 50%). Veti vedea ca la fiecare 100 euro CIP imprumutati pe 3 ani, platesc cca 55 euro (toate costurile de leasing si CASCO incluse). - taxa de gestiune a contractului de leasing (3% aplicat la 1015 euro) - diferenta la revizii benzina-motorina (cca 250 euro net in 4 ani / 60.000 km) - diferenta la asigurarea CASCO pe 4 ani data de cei 1015 euro. Primii 3 ani sunt in leasing ... (adica se aplica 5% pe an la valoarea masinii noi cu TVA inclus, indiferent de vechimea masinii!). Anul 4 este mai relaxat caci asigur masina unde vreau eu. - se factureaza la curs BNR + 1% (RCI Leasing sunt banditi !!!) - o devalorizare de 50% a masinii dupa 4 ani cata scrupulozitate! ![]() un singur lucru lipseste din algoritmul asta super elaborat al tau: dobanda pe care o pierzi la banii pe care ii dai pe benzina mai mult decat la diesel, timp de 3 ani... hai, inapoi la registre si la abac acum! ![]() |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
nacht |
![]()
Post
#39
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
Din toate recomandarile facute pana acum majoritatea v-at referit la partea economica si de peroformanta a motorului diesel vs. benzina. Ceea ce e corect si normal, dar de ce sa nu ne gandim putin si la faptul (discutat de altfel in alte topicuri) ca dci 100 CP este putin cam fortat sa scoata caii astia putere din doar 1.5L. Durata de viata a turbinei este serios scurtata si nu cred ca isi doreste nimeni sa inlocuiasca turbina la un diesel din propriul buzunar. O sa spuneti ca nu tine nimeni masina atat de mult incat sa ajunga sa crape turbina. Posibil, dar probabilitatea ca aceasta sa moara intr-un interval de timp oarecare sau km parcursi este mult mai mare decat la un diesel obisnuit cum este 1.5dCi 80CP.
Personal mi-as pune problema de alegere intre 1.5dCi 80CP si 1.6 16V 110CP. |
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
AND |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Stai linistit...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Bacu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
@nacht
S-ar putea sa ai dreptate. Dar totusi eu stiu ca la 100 cp este alta turbina (cu geometrie variabila) decat la 80 cp, nu este doar chestie de chip tunning sau ceva de genul asta... |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Normal, este o turbina cu geometrie variabila fata de cea cu geometrie fixa la dci 80. In plus, presiunea la injectoare e mai mare 1600 bar fata de 1400 bar.
Deci n-are nici oi legatura viata turbinei. In plus, cei cer vb de consum mai mare cu 1,5-2 l in Buc la benzinar fata de dci, nu stiu despre ce vorbesc. 11-12 l - 5,5-6 l face mai mult de 1,5-2 l. ![]() LE: A, si in plus, un demaraj bun obtii la dci cu un consul de 4, pe cand la benzinar, dupa cum zicea cineva, bagi a treia, pleci dar si consumul creste. This post has been edited by SwatKat: 13 Nov 2006, 11:24 |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
nacht |
![]()
Post
#43
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
Nu va contrazic in ceea ce priveste modificarile tehnologice, dar raman la parerea ca sunt mult prea multi cai scosi dintr-un motoras de 1.5L diesel, iar daca e asa o gaselnita deosebita cum de nu o mai foloseste nici unul dintre ceilalti producatori cu mai multe pretentii?!
|
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
Zetu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 18 December 04 ![]() |
@nacht
"iar daca e asa o gaselnita deosebita cum de nu o mai foloseste nici unul dintre ceilalti producatori cu mai multe pretentii?" Pai ce producatori cu prtentii nu au adoptat tactica asta ? Nu ai vazut la opel un motoras mai micut de 1.3 CDti care face 90 cp ? sau la Fiat 1.3 multijet 90cp ? (nu stiu daca este acelasi motor) |
--------------------
NISSAN
QASHQAI 1.3 dct Tekna
2019
|
|
Bacu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
??
peugeot-citroen-ford 1.6 hdi 110 cp ce este? sau kia 1.5 diesel 110 cai? opel 1.7 cdti 125 cp? vw scoate 150 cp din 1.9tdi... eu cred ca ai ramas cam in urma cu performantele care se obtin mai nou in materie de motoare... |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
mister |
![]()
Post
#46
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
adisteg, te rog mai scrie-ne ceva sa ne dam seama ca nu te-am pierdut si ne dam cu parerea in van
bafta |
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
nacht |
![]()
Post
#47
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
Banuiam ca mai devreme sau mai tarziu vor sari pe tavan posesorii de 1.5dCi 100CP. Mai bajeti calmati-va ca nu am nimic cu masinile voastre si/sau cu alegerea facuta de voi. Era o simpla opinie, asa cum au fost si ale voastre. Nu m-am declarat expert, asa cum fac unii pe aici, si recunosc ca nu stiam de mototrul de 1.3cdti de la Opel. Asta nu inseamna insa ca ma determina sa am deplina incredere in motoarele diesel de acest fel. Personal sunt de principiu ca pt a avea putere trebuie sa ai si cilinderee pe masura, mai ales in cazul motoarelor diesel. Aste e tot - promit sa nu mai scriu nimic despre dieselurile voastre
![]() Pentru initiatorul topicului: acum ca te-ai convins ca cine are diesel iti va spune sa iei diesel, iar cine are benzinar in consecinta, mergi si fa un test drive cu ambele motorizari si cumpara-ti ce iti place TIE! (daca nu ai facut-o deja). |
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
Bacu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
corect!
![]() cand ti s-a parut ca a sarit cineva pe tavan, poti sa fii mai explicit putin? This post has been edited by Bacu: 13 Nov 2006, 19:47 |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
Ruiz |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 11 October 05 ![]() |
Dupa cum se vede din semnatura am 1,6 115cp. Sunt totusi fan diesel si ma uit lung dupa dci-ul de 100cp.Totusi din calculele facute in cazul meu benzinarul a fost alegerea buna pentru mine : am facut in primul an 12.000 Km si am o medie de consum de 7,9 l. Deci intru in diferenta de 1-1,2 l specificata mai sus. In plus cind l-am luat era reducerea mult mai mare la el decit la dci ( ~ 1500 euro ).
Asa ca fiecare cu optiunile lui |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Megane II Sedan 1,6 115CP 2005
Confort Expression - Beige Angora |
|
mister |
![]()
Post
#50
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
diferenta de consum nu este de 1-2 litri.
diesel - consum oras - 5,5 - 6 % otto - consum oras - 9,5 - 10,5 % in afara orasului n-aare rost sa mai fac diferenta. |
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
radari |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nacht @ 13 Nov 2006, 00:31) Din toate recomandarile facute pana acum majoritatea v-at referit la partea economica si de peroformanta a motorului diesel vs. benzina. Ceea ce e corect si normal, dar de ce sa nu ne gandim putin si la faptul (discutat de altfel in alte topicuri) ca dci 100 CP este putin cam fortat sa scoata caii astia putere din doar 1.5L. Durata de viata a turbinei este serios scurtata si nu cred ca isi doreste nimeni sa inlocuiasca turbina la un diesel din propriul buzunar. O sa spuneti ca nu tine nimeni masina atat de mult incat sa ajunga sa crape turbina. Posibil, dar probabilitatea ca aceasta sa moara intr-un interval de timp oarecare sau km parcursi este mult mai mare decat la un diesel obisnuit cum este 1.5dCi 80CP. Personal mi-as pune problema de alegere intre 1.5dCi 80CP si 1.6 16V 110CP. io cand am ales am gandit ce spui tu + am luat in calcul diferenta de pret intre 100CP si 80CP raportat la performante (consum, reprize, acceleratie etc). am sters din start 100CP. am ramas cu dci (80) versus 1.6. am facut ceva similar cu catalinache si am ales: 1.6 benzina. si acum surpriza: am gresit. dci consuma 6% in carte, 6% in realitate (asa am si la clio), benzina consuma 8.8% in carte, 13% in realitate. daca nu-mi permiteam o masina de 16k euroi, eram mai trist la gandul ca consum un rezervor in plus pe luna. daca nu imi placeau mult mai mult motoarele de turatie, cred ca aveam o depresie... ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
adrianpurcarin |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 15 August 05 From: Bucuresti(Gorjului) ![]() |
parerea mea este ca daca ai banii necesari, si sa fim seriosi , in 3 ani o diferenta de 1000 sau chiar 2000 de euroi nu prea este semnificativa, ar trebui sa alegi si cu inima nu numai cu portmoneul. Eu unul asa am facut pentru ca dupa cum s-a spus si mai sus diferenta intre 80 si 100 de cai este prea mica in performante comparativ cu pretul(dar totusi nici chiar mica ca este o crestere cu 25% a puterii motorului si o crestere cu 8% a cuplului - asa-i ca suna bine daca pui problema asa?!). Concluzia mea : in masina pe care ti-o cumperi trebuie sa te simti si bine indiferent de situatie. Mult succes la cumparaturi.
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005, Influence 1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600 |
|
pablo |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
mister Postat 15 Nov 2006, 16:00
QUOTE diferenta de consum nu este de 1-2 litri. diesel - consum oras - 5,5 - 6 % otto - consum oras - 9,5 - 10,5 % in afara orasului n-aare rost sa mai fac diferenta. .... dar nu numai pentru el.Si pentru alti circotasi. Se dau 2 masini Renault (cele doua din semnatura): - Renault Megane II 1,6 16 V - 115 CP (benzinar deci) - Clio bicorp 1,5 dCi - 80 CP (diesel). Amindoua masinile circula preponderent in acelasi oras (Oradea in cazul de fata) iar extraurban rutele sint cam aceleasi (diferente nesemnificative). Clio are consum mediu pe CB dupa cca 2.000 km 6,2 iar Megane tot pe la 2.000 km facuti de la ultima anulare are 8,1. Diferenta de 1,5 - 2 litri la consum s-a pastrat tot timpul de cind le avem.Asa ca nu e o simpla coincidenta.Si nu pun la socoteala ca Meganul are 1.200 kg iar clio 1.040. Aceaasi diferenta de de cca 2 litri se pastreaza si extraurban:4,4-5 la Clio si 6-6,4 la Megane. |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
SwatKat |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Oricum, aici sunt 2 tipuri de persoane: cele care stau in Buc si care merg in fiecare zi la munca prin centru sau pe oriunde ca acum nu mai conteaza, si cei care stau in alte orase.
In plus, depinde si ce vrei, ca daca e sa gandesti numai economic, nu mai ajungi nicaieri, ci iei metroul. Fiecare alege si cu inima. Si sa fim seriosi, cand alegi o masina nu e ca la o casa. Eu de exemplu nu am putut sa plec de la munca sa fac drive test cu toate marcile de masini. Am plecat de la oferta dealerilor, am coroborat cu cati bani aveam eu si cu ce masina ma atragea din ceea ce scria pe hartie si am ajuns la Megane. Apoi am fost la drive test doar cu dci 100 si mi-a placut. Asta am ales. Si mai e si factorul psihologic ca pun motorina rar... |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
mister |
![]()
Post
#55
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@pablo
eu nu am scris consumul mediu ci pe cel din oras. swatkat a punctat bine. sunt posesori de megane care circula mult in orase aglomerate din punct de vedere al traficului si altii mai fericiti. diferenta de consum este de 4-5% oricum, alegerea unui turism trebuie facuta cu sufletul si capul. |
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
Ruiz |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 11 October 05 ![]() |
Da desigur. Ai dreptate in principiu "mister"
dar nu poti sa sfatuiesti pe cineva din Rm.Valcea sa-si ia masina tinind cont de criterii care se aplica in Bucuresti ( diferenta de consum de 4-5 l/100 ) ? Eu circul cu 1,6 16V intr-un oras mai aglomerat decit valcea ( pitesti ) si am un consum mediu de 7,9 dupa 13.000 km. Mie greu sa cred ca poate obtine in valcea un consum mediu de 3,9 . Va rog nu mai derutati oamenii folosind criterii care pentru ei nu sunt relevante. Eu il sfatuiesc sa-si ia dci-ul pentru confortul psihic pe care il are : o sa injure o data cind plateste la inceput diferenta de bani si apoi o sa se felicte de ori cite ori alimenteaza. Chiar si daca difeneta nu e atit de mai pe cit se lauda unii. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Megane II Sedan 1,6 115CP 2005
Confort Expression - Beige Angora |
|
mister |
![]()
Post
#57
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@ruiz
nu vreau sa duc nicio polemica cu nimeni in privinta diferentei de consum motor otto vs diesel tu cu valoarea de 7,9% faci referire la consumul mediu si nu la cel din oras. eu, in Bucuresti, in momentul de fata, am consum de 5,1%. si nu compar Bucurestiul (dpdv al aglomeratiei) cu nici un alt oras din Romania. oricum el decide ce motorizare alege. |
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#58
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Te rog totusi sa nu exageram. Consumul ala de 5,1 nu cred ca-l obtii nici daca mergi intr-un bucuresti pustiu, in care merg doar semafoarele.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
FireChief |
![]()
Post
#59
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
polemica sau nu ,1,6 versus cele doua dci-uri,treaba e ca prietenul nostru care a deschis topicul pare dezinteresat de ceva vreme de subiect,ori si-a luat masina,ori si-a luat masina de la alt producator ,ori...a fugit din tara
![]() Si pentru ssilviu ,consum in bucuresti, cu semafoare ...si masini din semafor in semafor ![]() ![]() This post has been edited by apostol_emil: 20 Nov 2006, 16:35 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
Zetu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 18 December 04 ![]() |
Eu cred ca nu este exagerat. Eu am in jur de 5.5 in Bucuresti si nu am mers la 3 noaptea. Din cate imi dau eu seama diferenta mare la consum este in aglomeratie.
|
--------------------
NISSAN
QASHQAI 1.3 dct Tekna
2019
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:39 |