Ce Fel De Motorina Puneti In Dci?
![]() ![]() ![]() |
Ce Fel De Motorina Puneti In Dci?
florinalbei |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 11 May 05 ![]() |
|
||
-------------------- Renault Megane II 1,5 dci 80 cp
|
|||
meganusedanu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 8 April 05 ![]() |
numai Omv
|
--------------------
renault megane 2
sedan
2003 megane sedan 82hp
|
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
In oglinda din dreapta? Esapamentul este in stanga. Sau nu este vorba de Megane?
In afara de asta, prefer MOL. Coincidenta sau nu, dupa doua alimentari la OMV s-a aprins de fiecare data indicatorul de depoluare (EGR blocat). Prima data la 7.000km si la service au spus ca s-a mersa subturat iar a doua oara dupa alti 1.500km. Faza cu subturatul este destul de departe de adevar. In patru luni masina a facut 11.500km asa ca... This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 14:40 |
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
sorin |
![]()
Post
#4
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
EGR blocat inseamna mers foarte subturat.
_________________ DIESEL POWER M II Estate 1.9dCi Clio 1.5dCi |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
meganescu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 20 August 04 ![]() |
Numai MOL!
|
-------------------- |
|
Valisor |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 18 May 05 ![]() |
Numai OMV Euro 5
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004 Confort
|
|
TinCup |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
depinde ce Peco e mai aproape cand am nevoie de benzina
In general, OMV, Petrom, Shell. Din cand in cand LukOil sau MOL. |
--------------------
Renault
Megane II
bicorp, 2004 Megane II Bicorp Confort Dynamique 1,5 dCi 80 CP 2004
|
|
Claudiu Burlacu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 31 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Rompetrol super euro 4 si OMV Premium Diesel. Am observat cand bag d ela Rompetrol ca imi scade consumul cu 0,3 0,2 litri / 100 km.
|
-------------------- Megane Sedan 1.5 DCI
80 CP Confort Privilege , Clima Gri Platine |
|
dadu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
mol. SINGURA în care nu s-a găsit apă până acum. nici shell, nici omv, nici rompetrol şi în nici un caz petrom
|
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
Courage |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 6 September 04 From: Bucuresti ![]() |
DOAR OMV - Euro 5 !!!
Ideea este sa luati de la OMV, chiar daca nu Euro 5. Se pare ca e singurul lant de benzinarii cu standard inalt si fara apa in produse ! |
--------------------
Renault
Megane
2004 Bogdan Gheorghe
===== Renault Megane Sedan 1.5 dci 80 CP Confort Privilege ===== Subaru Otback 2005 3l 240 CP VDC Limited |
|
dadu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
o laguna nouă s-a oprit pe la balş şi nu a mai pornit (ştiţi că după 3 tentative eşuate poţi să-i pui cruce până vine asistenţa) şi după ce i-au golit rezervorul, au pus într-o sticlă la decantat motorină din rezervor. au gasit cam 300ml de apă la 1,5 litri de motorină de la shell. la fel s-a întâmplat cu o alta care luase motorină de la omv, tot din craiova.
problemele s-au rezolvat fără pagube dar numai cei de la reno ştiu câte înjurături au primit off: un anagajat de la omv, fie el şi şef, câştigă suficient cât sâ-şi permită cayenne s ??? sau poate a câştigat la loto |
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
itharangus |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 24 December 04 From: tm ![]() |
Eu alimentez doar de la OMV; oriunde in tara n-am avut probleme cu motorina lor. Rareori mai iau si de la MOL.
Asta chiar daca e mai scumpa un pic. |
-------------------- CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
|
|
florinalbei |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 11 May 05 ![]() |
Pe zi ce trece constat ca masina (M2 1,5 dci 80cp) scoate tot mai mult fum pe teava de esapament. Atunci cand plec de pe loc las un usor nor de fum in urma mea si asta fara sa accelerez cine stie ce. E posibil sa fie de la motorina? Alimentez la omv cu premium diesel. O sa incerc si de la lata statie sa vad daca face tot asa. A mai patit cineva asa ceva?
|
-------------------- Renault Megane II 1,5 dci 80 cp
|
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE In afara de asta, prefer MOL. Coincidenta sau nu, dupa doua alimentari la OMV s-a aprins de fiecare data indicatorul de depoluare (EGR blocat). Prima data la 7.000km si la service au spus ca s-a mersa subturat iar a doua oara dupa alti 1.500km. Faza cu subturatul este destul de departe de adevar. In patru luni masina a facut 11.500km asa ca... Si pana la urma uite cu nu EGR a fost de vina. Dupa ce in ultima saptamana ba se aprindea, ba se stingea, dupa cum ii era cheful, a ajuns si la Service (programarea la 5 zile). Si acolo, ce sa vezi? Sonda nene (de ...) cu probleme, si uite asa dadea calculatorul comanda de avans prea mare si ... etc. Schimbat sonda (garantie) si deocamdata (doua zile) merge sabie (pardon, brici). |
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
corneliustacitus |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 12 March 05 From: Brasov ![]() |
Vreau sa va spun ca le-am incercat pe toate (MOL, OMV, Rompetrol), de le euro-diesel pina la acel euro5 de la OMV. Ceeea ce stiam s-a confirmat: motorinele inalt desulfurate gen euro5 nu sunt cea mai buna alegere: pret mare, posibile viitoare probleme cu turbina (sunt mai putin lubrefiante) si ceea ce mi s-a parut evident, masina nu tragea la fel de bine ca la un euro-diesel de buna calitate. Momentan merg cu super-eurodiesel (euro 4) de la Rompetrol dar a fost OK si cu Euro-Diesel de la MOL sau OMV.
|
-------------------- Megane 2 Sedan 1,5dCi 80CP, Confort Privilege, Gri-Eclipse
Ford Fiesta 1,4 TDCi |
|
laurentiu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 February 05 ![]() |
Rompetrol.
|
-------------------- |
|
Cuvy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 16 September 04 ![]() |
In ultima vreme numai OMV Premium Diesel Euro 5.
In trecut am alimentat si al Petrom cu al lor Super Euro Diesel, dar masina se simte evident mai bine cu motorina de la OMV, in special cea Euro 5. Despre MOL - nu am alimentat niciodata de la ei, mi-a frica sa ma risc. Am alimentat si de la Shell, si se simtea ca e motorina proasta. O data am alimentat si de la Rompetrol in Constanta (plin ~ 50 litri), si pe la Fetesti mi-a facut masina figuri (singura data cand s-a intamplat asta) - nu se mai tura, normal ca nu-i placea apa din motorina... Motiv pentru care pentru mine Rompetrol nu mai exista. Referitor la cei care zic ca motorina Euro 5 nu e suficient lubrefiata, samd, este un total bullsh!t... |
-------------------- Renault Megane I Break, Expression, 1.9 dCi 102cp, 2002
|
|
nikoro |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 May 04 From: Timisoara ![]() |
Shell si mai rar OMV. E drept ca o data, la un plin de la Shel, am avut o pb, in sensul ca masina nu pornea imediat ce apasam pe buton, si mai statea o secunda incercand. Asta cand era rece... Sa fi fost apa in rezervor?
|
-------------------- Megane II Sedan 1.5dci 80 CP, 2004
Confort Privilege |
|
cornel_t |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai e normal cand e rece, astepta sa se incalzeasca bujiile si pe urma invartea demarorul.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
richie |
![]()
Post
#20
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
99% OMV....(am card la ei de la firma....)
1% altceva, cand mai fac drumuri in interes personal afara si atunci mai bag din banii mei......si daca nu gasesc OMV pe drum bag Petrom. Oricum...votez OMV...n-am avut niciodata probleme cu ea....n-am avut nici inainte cu Clio..... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
clau023 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 8 May 05 From: Constanta ![]() |
OMV premium diesel - asa zisa euro 5.
|
--------------------
Renault
Megan 2
2005, hatchback Megan II - hatchback
1,5 dci 80 cp PA Constanta |
|
godaro |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(corneliustacitus @ Jun 18 2005, 11:22 AM) motorinele inalt desulfurate gen euro5 nu sunt cea mai buna alegere: pret mare, posibile viitoare probleme cu turbina (sunt mai putin lubrefiante) mai oameni buni, motorina nu trece prin turbina ! ![]() |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
meganedeux |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 October 05 ![]() |
QUOTE(godaro @ Jun 21 2005, 11:38 AM) mai oameni buni, motorina nu trece prin turbina ! ![]() Nu vreau sa ma bag in seama, eu abea l-am achizitionat, da din coment-urile la soferi de garaj de turisme (MAI) care au o multime de auto noi pe motorina se confirma ca se feresc rau de OMV pe motiv de deces prematur (cica pe la vreun an) la pompe de injectat. Poate aflam experimente similare. |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane2 Sedan
1,5 dci 80cp, Authentique, Gri 12/2003 |
|
razvici |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 10 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu are legatura continutul scazut / ridicat de sulf cu lubricitatea. Lubricitatea e un standard pt. toate tipurile de motorina. Continutul scazut de sulf nu poate sa aduca decit bine ( intercooler si turbina )
|
--------------------
Renault
Symbol
2005 dci 80 Megane 2014 - dci 110 cp
|
|
andreir |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Sulful nu are de a face nici cu turbina nici cu intercooler-ul. De ce ? ca astea se ocupa cu aeru'.
In primele etape de realizare motorina fara sulf (mai exact 100 - 30 ppm sulf / 1ppm = 10^-6) se cam strica lubricitatea si intr-adevar se afecta sistemul de injectie. Preponderent pompa de injectie. Azi se compenseaza acest lucru cu aditivi obligatorii si Euro 5 depaseste calitativ orice motorina inferioara. Nu crapa nimic. Nici pompa de injectie nici turbina nici intercooler-ul nici radio-cd-ul sau luneta. |
-------------------- '94 VW Passat 1.9 TDI
|
|
Virgil R |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 31 August 05 ![]() |
Numai Euro Diesel (asa cum este recomandat de RENAULT), de la OMV.
|
--------------------
Megane
Sedan
2004 Megane II Sedan Confort Expresion
1.5 dci 100cp, vert cuivre nov. 2004 |
|
semit |
![]()
Post
#27
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
OMV Euro 5, am masina din 14.04.2004, am bagat numai OMV Euro4 pana a aparut Euro5, nici cea mai mica problema asta iarna, nici o problema niciodata, o singura data am bagat de 25RON de la LUKOIL Urziceni ca altfel nu mai ajungeam acasa.... Am observat ca exista diferenta intre Euro4 si Euro5 de la OMV, cu Euro4 la 170 se oprea desi mai aveam pedala(15.dci 80cp), cu Euro5 a ajuns la 180
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
A venit iarna...............si aici in Brasov s-a cam lasat frigul.
Va intreb si eu ce motorina puneti voi in masini, azi am dat o tura prin statii si nici unii nu aveau motorina de iarna ( cu execptia OMV care aveau Alpin euro 5 ). Ce sfaturi imi dati sa mai astept pana incep sa bage motorina de iarna sau sa pun de aceasta? Mai am cam un sfert de rezervor si nu prea am drumuri de facut acum dar parca nu as vrea sa inghete motorina pe care o am in revervor. Am gasit la Carrfour un aditiv de motorina 2+2 ( costa 13 RON si are sigla RAR ) care s-ar adauga cca. 330 ml / 200 l pentru -20grd ........ l-a incercat cineva ? In general alimentez de la Rompetrol sau de la Petrom. ( In concediu am fost in Turcia acolo am bagat Shell si la dus am facut plinul de la Petrom si a fost OK) . Am un megane 1 classic 1.9dTi. |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
flotl |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Iarna e mai bine daca ai rezervorul cat mai plin.
|
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
padre |
![]()
Post
#30
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Avand in vedere ca rezervoarele moderne nu mai sunt din metal si deci motorina, pana in motor intra in contact numai cu mase plastice, care e explicatia pentru care rezervorul spui ca e bine sa fie mereu cat mai plin? Explicatia tehnica, vreau sa zic, ca e logic ca daca pleci la drum si ramai inzapezit si trebuie sa te incalzesti o noapte si o zi e foooarte bine sa ai rezervorul cat mai plin...
|
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 00:40 |