Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce Fel De Motorina Puneti In Dci?

florinalbei
post 9 Jun 2005, 22:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 11 May 05




De la ce statii de carburanti alimentati si ce fel de motorina alegeti? Eu am pus numai premium diesel de la OMV. Am inteles ca este adusa direct din Austria si este singura care are euro 5. Totusi am observat zilele trecute ca, mai ales atunci cand este cald afara, masina fumega. La turatii de peste 2000 scoate un fum negru pe care-l observ foarte bine in oglinda din dreapta.


--------------------
Renault Megane II 1,5 dci 80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganusedanu
post 9 Jun 2005, 23:27
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 8 April 05




numai Omv


--------------------
renault megane 2 sedan 2003
megane sedan 82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vanzatorul de Iluzii
post 10 Jun 2005, 06:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti




In oglinda din dreapta? Esapamentul este in stanga. Sau nu este vorba de Megane?

In afara de asta, prefer MOL. Coincidenta sau nu, dupa doua alimentari la OMV s-a aprins de fiecare data indicatorul de depoluare (EGR blocat). Prima data la 7.000km si la service au spus ca s-a mersa subturat iar a doua oara dupa alti 1.500km. Faza cu subturatul este destul de departe de adevar. In patru luni masina a facut 11.500km asa ca...

This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 14:40


--------------------
Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 10 Jun 2005, 07:26
Post #4


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




EGR blocat inseamna mers foarte subturat.
_________________
DIESEL POWER
M II Estate 1.9dCi
Clio 1.5dCi


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganescu
post 10 Jun 2005, 07:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 20 August 04




Numai MOL!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valisor
post 10 Jun 2005, 08:08
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 18 May 05




Numai OMV Euro 5


--------------------
Renault Megane II Sedan 2004 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TinCup
post 10 Jun 2005, 09:05
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




depinde ce Peco e mai aproape cand am nevoie de benzina
In general, OMV, Petrom, Shell. Din cand in cand LukOil sau MOL.


--------------------
Renault Megane II bicorp, 2004
Megane II Bicorp Confort Dynamique 1,5 dCi 80 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu Burlacu
post 10 Jun 2005, 09:08
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 31 January 05
From: Bucuresti




Rompetrol super euro 4 si OMV Premium Diesel. Am observat cand bag d ela Rompetrol ca imi scade consumul cu 0,3 0,2 litri / 100 km.


--------------------
Megane Sedan 1.5 DCI
80 CP
Confort Privilege , Clima
Gri Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu
post 10 Jun 2005, 23:17
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 June 05




mol. SINGURA în care nu s-a găsit apă până acum. nici shell, nici omv, nici rompetrol şi în nici un caz petrom


--------------------
Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege
Peugot 207
1.6 hdi 90cp, Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Courage
post 11 Jun 2005, 12:53
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 6 September 04
From: Bucuresti




DOAR OMV - Euro 5 !!!

Ideea este sa luati de la OMV, chiar daca nu Euro 5.

Se pare ca e singurul lant de benzinarii cu standard inalt si fara apa in produse !


--------------------
Renault Megane 2004
Bogdan Gheorghe

=====
Renault Megane Sedan 1.5 dci 80 CP
Confort Privilege
=====
Subaru Otback 2005 3l 240 CP
VDC Limited
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu
post 11 Jun 2005, 14:03
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 June 05




o laguna nouă s-a oprit pe la balş şi nu a mai pornit (ştiţi că după 3 tentative eşuate poţi să-i pui cruce până vine asistenţa) şi după ce i-au golit rezervorul, au pus într-o sticlă la decantat motorină din rezervor. au gasit cam 300ml de apă la 1,5 litri de motorină de la shell. la fel s-a întâmplat cu o alta care luase motorină de la omv, tot din craiova.
problemele s-au rezolvat fără pagube dar numai cei de la reno ştiu câte înjurături au primit

off: un anagajat de la omv, fie el şi şef, câştigă suficient cât sâ-şi permită cayenne s ??? sau poate a câştigat la loto


--------------------
Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege
Peugot 207
1.6 hdi 90cp, Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itharangus
post 11 Jun 2005, 20:53
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 24 December 04
From: tm




Eu alimentez doar de la OMV; oriunde in tara n-am avut probleme cu motorina lor. Rareori mai iau si de la MOL.
Asta chiar daca e mai scumpa un pic.


--------------------
CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinalbei
post 17 Jun 2005, 22:28
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 11 May 05




Pe zi ce trece constat ca masina (M2 1,5 dci 80cp) scoate tot mai mult fum pe teava de esapament. Atunci cand plec de pe loc las un usor nor de fum in urma mea si asta fara sa accelerez cine stie ce. E posibil sa fie de la motorina? Alimentez la omv cu premium diesel. O sa incerc si de la lata statie sa vad daca face tot asa. A mai patit cineva asa ceva?


--------------------
Renault Megane II 1,5 dci 80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vanzatorul de Iluzii
post 18 Jun 2005, 01:30
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti




QUOTE
In afara de asta, prefer MOL. Coincidenta sau nu, dupa doua alimentari la OMV s-a aprins de fiecare data indicatorul de depoluare (EGR blocat). Prima data la 7.000km si la service au spus ca s-a mersa subturat iar a doua oara dupa alti 1.500km. Faza cu subturatul este destul de departe de adevar. In patru luni masina a facut 11.500km asa ca...


Si pana la urma uite cu nu EGR a fost de vina. Dupa ce in ultima saptamana ba se aprindea, ba se stingea, dupa cum ii era cheful, a ajuns si la Service (programarea la 5 zile). Si acolo, ce sa vezi? Sonda nene (de ...) cu probleme, si uite asa dadea calculatorul comanda de avans prea mare si ... etc. Schimbat sonda (garantie) si deocamdata (doua zile) merge sabie (pardon, brici).


--------------------
Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corneliustacitus
post 18 Jun 2005, 10:22
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 12 March 05
From: Brasov




Vreau sa va spun ca le-am incercat pe toate (MOL, OMV, Rompetrol), de le euro-diesel pina la acel euro5 de la OMV. Ceeea ce stiam s-a confirmat: motorinele inalt desulfurate gen euro5 nu sunt cea mai buna alegere: pret mare, posibile viitoare probleme cu turbina (sunt mai putin lubrefiante) si ceea ce mi s-a parut evident, masina nu tragea la fel de bine ca la un euro-diesel de buna calitate. Momentan merg cu super-eurodiesel (euro 4) de la Rompetrol dar a fost OK si cu Euro-Diesel de la MOL sau OMV.


--------------------
Megane 2 Sedan 1,5dCi 80CP, Confort Privilege, Gri-Eclipse
Ford Fiesta 1,4 TDCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu
post 18 Jun 2005, 22:33
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 3 February 05




Rompetrol.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cuvy
post 18 Jun 2005, 23:03
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 16 September 04




In ultima vreme numai OMV Premium Diesel Euro 5.
In trecut am alimentat si al Petrom cu al lor Super Euro Diesel, dar masina se simte evident mai bine cu motorina de la OMV, in special cea Euro 5.
Despre MOL - nu am alimentat niciodata de la ei, mi-a frica sa ma risc.
Am alimentat si de la Shell, si se simtea ca e motorina proasta.
O data am alimentat si de la Rompetrol in Constanta (plin ~ 50 litri), si pe la Fetesti mi-a facut masina figuri (singura data cand s-a intamplat asta) - nu se mai tura, normal ca nu-i placea apa din motorina... Motiv pentru care pentru mine Rompetrol nu mai exista.
Referitor la cei care zic ca motorina Euro 5 nu e suficient lubrefiata, samd, este un total bullsh!t...


--------------------
Renault Megane I Break, Expression, 1.9 dCi 102cp, 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikoro
post 20 Jun 2005, 10:28
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 24 May 04
From: Timisoara




Shell si mai rar OMV. E drept ca o data, la un plin de la Shel, am avut o pb, in sensul ca masina nu pornea imediat ce apasam pe buton, si mai statea o secunda incercand. Asta cand era rece... Sa fi fost apa in rezervor?


--------------------
Megane II Sedan 1.5dci 80 CP, 2004
Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 20 Jun 2005, 11:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Pai e normal cand e rece, astepta sa se incalzeasca bujiile si pe urma invartea demarorul.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 20 Jun 2005, 19:13
Post #20


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




99% OMV....(am card la ei de la firma....)
1% altceva, cand mai fac drumuri in interes personal afara si atunci mai bag din banii mei......si daca nu gasesc OMV pe drum bag Petrom.


Oricum...votez OMV...n-am avut niciodata probleme cu ea....n-am avut nici inainte cu Clio.....


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau023
post 20 Jun 2005, 22:34
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 8 May 05
From: Constanta




OMV premium diesel - asa zisa euro 5.


--------------------
Renault Megan 2 2005, hatchback
Megan II - hatchback
1,5 dci 80 cp PA
Constanta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 21 Jun 2005, 11:38
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




QUOTE(corneliustacitus @ Jun 18 2005, 11:22 AM)
motorinele inalt desulfurate gen euro5 nu sunt cea mai buna alegere: pret mare, posibile viitoare probleme cu turbina (sunt mai putin lubrefiante)

mai oameni buni, motorina nu trece prin turbina ! blink.gif


--------------------
307 berlina, 1.6 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganedeux
post 24 Oct 2005, 13:00
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 October 05




QUOTE(godaro @ Jun 21 2005, 11:38 AM)
mai oameni buni, motorina nu trece prin turbina ! blink.gif

Nu vreau sa ma bag in seama, eu abea l-am achizitionat, da din coment-urile la soferi de garaj de turisme (MAI) care au o multime de auto noi pe motorina se confirma ca se feresc rau de OMV pe motiv de deces prematur (cica pe la vreun an) la pompe de injectat.

Poate aflam experimente similare.


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane2 Sedan
1,5 dci 80cp, Authentique, Gri
12/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvici
post 24 Oct 2005, 14:14
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 10 August 05
From: Bucuresti




Nu are legatura continutul scazut / ridicat de sulf cu lubricitatea. Lubricitatea e un standard pt. toate tipurile de motorina. Continutul scazut de sulf nu poate sa aduca decit bine ( intercooler si turbina )


--------------------
Renault Symbol 2005 dci 80
Megane 2014 - dci 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreir
post 25 Oct 2005, 22:31
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 December 03
From: Bucuresti




Sulful nu are de a face nici cu turbina nici cu intercooler-ul. De ce ? ca astea se ocupa cu aeru'.
In primele etape de realizare motorina fara sulf (mai exact 100 - 30 ppm sulf / 1ppm = 10^-6) se cam strica lubricitatea si intr-adevar se afecta sistemul de injectie. Preponderent pompa de injectie.

Azi se compenseaza acest lucru cu aditivi obligatorii si Euro 5 depaseste calitativ orice motorina inferioara. Nu crapa nimic. Nici pompa de injectie nici turbina nici intercooler-ul nici radio-cd-ul sau luneta.


--------------------
'94 VW Passat 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Virgil R
post 26 Oct 2005, 15:24
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 31 August 05




Numai Euro Diesel (asa cum este recomandat de RENAULT), de la OMV.


--------------------
Megane Sedan 2004
Megane II Sedan Confort Expresion
1.5 dci 100cp, vert cuivre
nov. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 26 Oct 2005, 21:32
Post #27


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




OMV Euro 5, am masina din 14.04.2004, am bagat numai OMV Euro4 pana a aparut Euro5, nici cea mai mica problema asta iarna, nici o problema niciodata, o singura data am bagat de 25RON de la LUKOIL Urziceni ca altfel nu mai ajungeam acasa.... Am observat ca exista diferenta intre Euro4 si Euro5 de la OMV, cu Euro4 la 170 se oprea desi mai aveam pedala(15.dci 80cp), cu Euro5 a ajuns la 180 biggrin.gif.


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 20 Nov 2005, 16:29
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




A venit iarna...............si aici in Brasov s-a cam lasat frigul.

Va intreb si eu ce motorina puneti voi in masini, azi am dat o tura prin statii si nici unii nu aveau motorina de iarna ( cu execptia OMV care aveau Alpin euro 5 ).

Ce sfaturi imi dati sa mai astept pana incep sa bage motorina de iarna sau sa pun de aceasta?
Mai am cam un sfert de rezervor si nu prea am drumuri de facut acum dar parca nu as vrea sa inghete motorina pe care o am in revervor.

Am gasit la Carrfour un aditiv de motorina 2+2 ( costa 13 RON si are sigla RAR ) care s-ar adauga cca. 330 ml / 200 l pentru -20grd ........ l-a incercat cineva ?

In general alimentez de la Rompetrol sau de la Petrom.
( In concediu am fost in Turcia acolo am bagat Shell si la dus am facut plinul de la Petrom si a fost OK) .

Am un megane 1 classic 1.9dTi.


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 20 Nov 2005, 22:11
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




Iarna e mai bine daca ai rezervorul cat mai plin.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 21 Nov 2005, 16:53
Post #30


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Avand in vedere ca rezervoarele moderne nu mai sunt din metal si deci motorina, pana in motor intra in contact numai cu mase plastice, care e explicatia pentru care rezervorul spui ca e bine sa fie mereu cat mai plin? Explicatia tehnica, vreau sa zic, ca e logic ca daca pleci la drum si ramai inzapezit si trebuie sa te incalzesti o noapte si o zi e foooarte bine sa ai rezervorul cat mai plin...


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 00:40
Dacia