Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 8 9 10 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce Fel De Motorina Puneti In Dci?

tr_viorel
post 25 Jan 2008, 10:34
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 11 January 08
From: Craiova, Dolj




Pana acum vre-o doua luni am alimentat numai de la o statie Petrom -Top Euro 4(este in drumul de la servici catre casa). De fiecare data aveam o diferenta de 3-5 litri (la cca. 30 l alimentati) fata de computer. Am zis ca asa e normal, dar o data cu cresterea pretului la motorina. am zis sa mai incerc si altceva. Am alimentat de la o statie Mol, nou aparuta tot in drumul meu. Dupa cele citite pe forum, am pus EURO 4. Si ce sa vezi! Litrii de la pompa erau la fel cu cei din computer. Dupa ce si la a treia alimentare a fost la fel, am tras singura concluzie logica-baietii de la Petrom si-au pastrat obiceiurile din epoca de glorie cand benzina era pe cartela (15 l/luna iarna si 40l/luna vara). Concluzia-atentie de unde alimentati! La pornire si consum nu am sesizat diferente- e drept ca de atunci nu am avut drumuri lungi.


--------------------
RENAULT Megane 2.1 dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 26 Jan 2008, 10:16
Post #272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Vreau pentru inceput sa confirm cele spuse de semit intr-o postare mai veche.Si sursa mea(inaltuta) spune ca toti carburantii ce se comercializeaza in reteaua OMV/Petrom sunt de provenienta autohtona.Fara exceptie!Uleiurile si celelalte "minuni" ce le mai vand ei pe acolo sunt intradevar din Austria.Asta cel putin deocamdata.Aaaa ca vedem noi ca isi alimenteaza tancurile din statiile lor cu cisternele alea lustruite si "fatoase" sunt deacord insa in "burtile" balenelor alea albastre/alb/verde tot "zeama" romaneasca clipoceste!
Referitor la carburanti eu vrea sa va spun ca alimentez atat motorina pt mine cat si benzina pt "ariciul" sotiei de la Lukoil.Nu am un motiv anume in afara comoditatii(statia e la vre-o 4-500 de metri de casa) si pana acum(Doamne-feri!) nu am avut nici o problema.
Mai vreau sa adug si faptul ca nici eu nu am simtit vre-o diferenta intre motorinele bagate in masina.Saptamana trecuta am fost in Germania.Am facut plinul la Lukoil in Timisoara si am mers "snur" pana in apropierea frontierei Austria/Germania.Am alimentat la o statie Aral si ma asteptam sa "simt" io stiu ce mare diferenta.Nimic mai fratilor,pauza!Acuma poate conteaza si faptul ca tractorasul meu e mai batran si n-o fi asa de pretentios la "papa" sau faptul ca nu sunt eu obisnuit cu Diesel-ul(am "motorinarul" doar de putina vreme si pana atunci am condus strict doar masini pe benzina).Am mai mers pe la serviciu cu Diesel-uri dar doar cativa metri si cred ca asta n-a contat prea mult pentru experienta mea.In si la intoarcerea din Germania am mai alimentat la Total,Aral,BP,OMV si naiba le mai stie ca-s o gramada dar cum va spuneam mai sus eu unul nu am simtit absolut nici o diferenta!Posibil sa ma insel insa voi studia mai atent problema.
O singura data am avut probleme cu motorina(mi-a colmatat filtrul de combustibil abia schimbat)dupa ce am alimentat la Rompetrol.Norocul meu ca am bagat doar 20 de litri si am scapat relativ repede de rahatul ala de motorina.Mai rau mi-a parut de filtru ca era adus "de la mama lui" si n-a fost ieftin deloc!!! Ciao la voi!M smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enemi
post 26 Jan 2008, 18:55
Post #273


doar membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 5 September 05
From: Bucuresti




Cu siguranta exista diferente intre motorine! Iata experienta mea:

Caz 1. La job-ul anterior faceam foarte des drumuri Bucuresti-Timisoara si retur cu un Symbol 1.5 dci 60Kw Euro 3. Imi facusem aproape un obicei din a alimenta de la OMV-ul de la Calimanesti. Intre alimentarile cu Sprint Diesel (Euro 4) si Top Euro Diesel (Euro 5) erau mari diferente in comportamentul masinii in favoarea celei din urma: masina se purta mult mai bine in plaja de turatii superioare si ajungea cu usurinta la 4500 rot/min. Imi facea deosebita placere "sa ma dau" pe valea Oltului cu Top Euro Diesel (mai ales ca Symbolul respectiv avea suspensia deosebit de rigida -fabricatie 2005)

Caz 2. La un drum dus-intors Germania cu o Skoda Octavia I 1.9 TDI 66Kw Euro 3(aprox. 150K Km la bord), dupa al doilea plin (in Austria) masina a mers lejer cu 200 Km/h pe Autobahn (pe indicator de bord). Inainte de episodul asta nu o convingeam sa scoate mai mult de 182Km/h pe A2 si credeti-ma ca m-am straduit!

Concluzie: asa cum sugereaza si acest topic, trebuie sa aflam care este cea mai buna motorina, deoarece sunt convins ca diferite tipuri de motorine ofera performante diferite (cu putin, dar ele exista) si motorina e "prelucrata" (=falsificata, furata etc) diferit in diferite statii de alimentare. Eu deocamdata alimentez numai OMV, Spint Diesel pentru masina de serviciu si Alpin Diesel pentru masina personala si nu pot sa ma declar multumit.


--------------------
Renault Megane Bicorp 2007 Extreme 1.5dci 78kW
"Don't steal! Goverment hates competition..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 27 Jan 2008, 09:11
Post #274


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Nu am spus ca nu exista diferente intre motorine.Am spus doar ca eu nu le simt.Enemi vorbeste de masini mult mai noi si mai performante decat a mea,intesate de electronica si computere de bord care gestioneaza atent fiecare parametru al mersului motorului.Daca vre-o sonda sau senzor comunica vre-o informatie de natura sa perecliteze buna functionare a motorului(sau a unei anexe a acestuia de ex. turbina,intercooler etc) cred eu ca prin subrutinele de auto-diagnoza,calculatorul nu mai permite atingerea parametrilor maximi.
Cand senzorii zic ca totul e ok atunci poti sa dai drumul la toata "herghelia" si aici cred ca este importanta si calitatea motorinei pentru a ajunge la"ok"ul respectiv.
Ai mare grija cu gonitul prin Austria ca daca ai ghinionul sa te trezesti in fata cu o masina(fara insemne!!!!) dar in a carei luneta clipeste amenintator ordinul "Bitte folgen!" sa stii ca vei baga mana adanc in buzunar!
M-am umflat de ras!Abia acum am vazut faza cu Megane-ul din subsolul postarilor tale!Cred ca asta este o regula:cand masinile sunt curate,functioneaza perfect si au plinurile facute apartin doamnelor iar cand sunt murdare,stricate sau "pe rezerva" ne revin fara drept de apel,nu?Ciao.M. smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 27 Jan 2008, 10:58
Post #275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




@enemi: top euro diesel adica aia de la petrom e euro 4 si e acelasi lucru cu sprint diesel de la omv (teoretic).

Inainte alimentam de la petrom cu euro diesel dar acum ca am un lukoil in drum alimentez mai mult de acolo. O fi motoru de vina dar eu nu simt nici cea mai mica diferenta. Probabil daca ar fi motor E4 as simti.


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 28 Jan 2008, 23:47
Post #276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Ar fi posibil ca,datorita concurentei destul de mari de pe piata,cei de la Lukoil sa fie atenti la calitatea produselor ce le comercializeaza?Voi ce pareri aveti?Sau sunt eu subiectiv din cauza de comoditate?Ciao.M. smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 29 Jan 2008, 20:24
Post #277


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Alimentez constant de la PetromV cu Sprint diesel si mie mi se pare ca am un consum mai mare si nici in turatii nu pot sa o duc prea mult.Posibil sa fure si baietii la pompa, dar ce zice CB este cam aberant si se simte si la buzunar...


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 29 Jan 2008, 20:31
Post #278


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




scrie si tu in semnatura de unde esti.. ca sa stim cum stam de vorba.. dupa care incearca si un Efix de la Rompetrol smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enemi
post 30 Jan 2008, 20:15
Post #279


doar membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 5 September 05
From: Bucuresti




Tatal meu este maistru petrolier pe platformele marine ale Petrom-OMV. Pe acolo umbla vorba ca in urma unui studiu privind calitatea combustibilului la pompa a reiesit ca cel mai bun ar fi cel de la Rompetrol. Deoarece nu a fost in stare sa-mi dea mai multe detalii despre cum s-a efectuat studiul respectiv, nu am luat in serios respectiva informare... dar pus langa afirmatia lui semit, parca incepe sa capete greutate!

Mai sunt si alte opinii favorabile Rompetrol?


--------------------
Renault Megane Bicorp 2007 Extreme 1.5dci 78kW
"Don't steal! Goverment hates competition..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 30 Jan 2008, 22:29
Post #280


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Eu bag de 39k km numai de la Rompetrol, motorina Euro4. Pana acum nu am avut probleme si consumul a fost in limite normale.

Peste cateva saptamani voi merge la revizie si o sa tai filtrul in 2 sa vad cum arata. Daca o sa arate intr-un hal foarte rau atunci o sa trec la PetromV. Daca o sa arate bine, atunci numai de la Rompetrol o sa continui sa bag.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 31 Jan 2008, 06:17
Post #281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Draga AlexC faza cu despicatul filtrului de motorina nu mi se pare concludenta.Ca demers informal este ok(si abia astept sa ne spui ce ai "gasit" inauntru) insa poti alimenta de zeci/sute de ori de la aceeasi pompa fara sa ai nici un fel de problema sau poti alimenta o singura data(chestie patita de mine) si sa ai ghinionul sa dai peste o motorina proasta care sa-ti colmateze filtrul cu te miri ce impuritati(parafina,apa,rugina,etc.) iar in momentul in care il desfaci sa arate de parca n-a mai fost schimbat de un veac!Ciao!M. smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enemi
post 31 Jan 2008, 18:45
Post #282


doar membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 5 September 05
From: Bucuresti




S-ar putea ca in final raspunsul corect sa fie urmatorul: nu conteaza foarte mult tipul de motorina sau furnizorul, conteaza foarte mult rulajul statiei de alimentare si cat de tare o "prelucreaza" angajatii respectivei statii!


--------------------
Renault Megane Bicorp 2007 Extreme 1.5dci 78kW
"Don't steal! Goverment hates competition..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 1 Feb 2008, 21:44
Post #283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Mdah...Se pare ca ai dreptate.....Dar totusi mi se pare aiurea sa ne bazam pe noroc atunci cand ne alimentam masinile.In alta ordine de idei daca ele ar fi ieftine (masinile si carburantii) cred ca am suporta mai usor toate neajunsurile insa sunt toate scumpe ca naiba si nu m-i se pare normal sa "ingitim" la infinit aceasta situatie.Ciao!M. smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 8 9 10
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 14:28
Dacia