Intrebari despre jante si anvelope, schimbare dimensiuni, omologare RAR
![]() ![]() ![]() |
Intrebari despre jante si anvelope, schimbare dimensiuni, omologare RAR
BannedHost |
![]()
Post
#871
|
||
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|||
IDF |
![]()
Post
#872
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
relutu |
![]()
Post
#873
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 20 May 09 ![]() |
am si eu o intrebare la cunoscatori .. vreau sa imi schimb cauciucurile sa imi pun 195/ 55/15 in loc de 185/60/15 o sa am vreo problema la directie sau la masina m-am uitat si la acele ,,calcutatore "cu indicele de viteza si imi arata ca nu este nici o problema astept parerile dumneavoastra sal
|
--------------------
renault
clio3
2007
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#874
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Nu e nicio problema din punctul meu de vedere.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#875
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
sal.daca aleg sa pun jenti cu gaura centrala de 73,1 in loc de 60,1 cum au cele stock mai trebuie ceva?niste inele sau ce?
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#876
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, inele centrare. Daca nu gasesti de cumparat ti le poate face un mester strungar.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
muntyalex |
![]()
Post
#877
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 March 12 ![]() |
legat de jante... trebuie sa pui doar ce scrie in cartea tehnica,doar stiu ei constructorii de ce au pus dimensiunile alea,faza e ca pe taloanele noi nu sunt trecute dimensiunile,dar ca va faceti daca va opreste R.A.R si nu corespund cu cele de pe cartea de identitate a masinii? lasati masina cum e ea! jantele mari nu te ajuta cu nimic inafara de aspect... jantele de tabla sunt mai usoare si va ajuta mai mult... nu va mai credeti la WRC parerea mea ca nu are rost! si cele de tabla pot fi facute sa arate frumos,iar daca iei o gropa sanatoasa cu cele de aliaj ce faci? iti bagi ceva in ea janta ca se crapa asa la cele de tabla le servesti 2 ciocane si le-ai rezolvat...
This post has been edited by hellcat: 14 Mar 2012, 21:55 |
--------------------
Renault
clio
1998 RT
|
|
gotty |
![]()
Post
#878
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
lasand la o parte limbajul de domnisoara,sunt curios cum faci tu o janta de tabla sa arate frumos?
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
tudorelghiorghiasa |
![]()
Post
#879
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 24 November 07 From: IASI ![]() |
QUOTE(relutu @ 12 Mar 2012, 10:56) am si eu o intrebare la cunoscatori .. vreau sa imi schimb cauciucurile sa imi pun 195/ 55/15 in loc de 185/60/15 o sa am vreo problema la directie sau la masina m-am uitat si la acele ,,calcutatore "cu indicele de viteza si imi arata ca nu este nici o problema astept parerile dumneavoastra sal Recomand mai bine 185/55/15 Eu am avut 195/55/15. Este ok dpdvd al stabilitatii insa masina devine un pic mai rigida. depinde ce vrei. |
--------------------
scenic 2000 1.6 16 v
peugeot 207 diesel
- IS 09 >>>
2007 RENAULT SCENIC 2000 1.6 16 V
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#880
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Pai 185/55 are balonul mai subtire decat 195/55, de ce ar fi mai putin rigida cu 185/55 ? Balon gros inseamna confort mai bun.
Pentru jante de 15", o varianta mai putin rigida, care sa amortizeze si gropile cat de cat ar fi 185/60/15. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#881
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
postez si eu aici. Am zis ca anul acesta sa las cauciucurile de iarna pe jantele vechi si sa mi iau si eu ,,pachet" janta aliaj+cauciuc vara. Zis si facut. Nu prea m-a tentat sa schimb dimensiunea din talon, asa ca am ramas la standard. 175/65/R14, cauciucuri firestone[de cele de iarna am fost foarte multumit si am zis sa pastrez producatorul]
Janta este aceasta: sper sa nu fie considerata reclama linkul din poza. O sa revin daca este cazul si cu o poza cu ele montate. http://www.vanzarijante.ro/jante-league-lg...73,1-17767.html |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
Val3ntin0 |
![]()
Post
#882
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 8 September 11 From: Ploiesti ![]() |
Salut,
Am pus si eu azi pe masina 2 jante de tabla (sh) cu masurile 6J X14CH ET50 cu prindere 4X100. M-am tot gandit si razgandit cu ET50 ala.. Am incercat unele cu ET38 dar nu s-a potrivit diametrul de centrare 60,1. Astea s-au potrivit perfect, am inteles ca sunt mai in interior ca estetica, nu m-ar deranja asta ca nu se observa cine stie ce si sunt de tabla pana la urma nu am ce sa arat la ele pe sosea! Nu stiu daca ma afecteaza la altceva, de atins nu ating nicaieri merg bine. Stau pe ganduri daca sa le dau inapoi sau sa mai iau inca 2 pentru spate si sa le tin pentru iarna unde oricum nu merg cu asa mare viteza ca vara, sa ma ingrijoreze stabilitatea lor. Daca aveti vreo parere sa imi dati si mie ... am vazut la colegul de forum "radusmeu" cu ET47 din fabrica tot pe clio si vad ca nu se plange.. This post has been edited by Val3ntin0: 20 Mar 2012, 19:46 |
--------------------
Renault
Clio Expression 2004~1.4 /
Megane 2007~1.6 16v 82kv
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#883
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu am pus ca test jante pe spate de 9.5j cu et de 15 Si s-au potrivit la fix. Acum la tine daca sunt de 50 vor fi putin mai inauntru si nu stiu cum s-ar simti in curbe, stabilitate, aderenta etc. Vezi eventual sa nu frece teava de alimentare cu benzina pe spate si ce plastice mai sunt in spatele jantei
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
barcelona |
![]()
Post
#884
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
Stai linistit si pastreaza-le.Eu tot ET 50 am cumparat si fata si spate si am facut cu ele peste 20.000 k si mi se pare ca sunt mai bune decat cele de fabrica cu ET 36 care sunt din fabrica.Ale mele sunt de Laguna 1.
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
hellcat |
![]()
Post
#885
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(Val3ntin0 @ 20 Mar 2012, 19:10) Cu aceeasi dimensiune mai putin marimea, era 15" in loc de 14", deci jante de tabla de logan, am mers eu de nevoie cateva luni. Pe loc, intre anvelopa si carenajele rotilor spate intrau 2 coli de hartie ![]() Cel mai bine urca masina pe o rampa si inspecteaza distantele la interior intre anvelopa si carenaje, si fata si spate. Acum eu vorbesc de bicorp, poate la symbol carenajele creeaza un spatiu mai mare pt roata. This post has been edited by hellcat: 20 Mar 2012, 19:48 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
barcelona |
![]()
Post
#886
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
BannedHoost iti zic sigur ca ai stabilitate mai buna cu astea ET 50.Eu pe fata anvelope de iarna am si 185/65r14,super multumit.
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
Val3ntin0 |
![]()
Post
#887
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 8 September 11 From: Ploiesti ![]() |
Pe fata am luat maxim de volan stanga dreapta, cu masina pe roti, ca le-am pus pe fata, si loc mai este, nu atinge nicaieri, acum pe spate sa vedem cum pica, desi daca le las pentru iarna clar ramane ok ca nu plec in vacante cu bagaje multe iarna...doar vara cand le-as tine pe cele de acum .. ale masinii..
ati inteles voi la ce ma refer, pus bagaje in spate si daca se mai lasa masina.. ma gandeam.. ![]() anvelopa este standard 175/65/r14 This post has been edited by Val3ntin0: 20 Mar 2012, 19:53 |
--------------------
Renault
Clio Expression 2004~1.4 /
Megane 2007~1.6 16v 82kv
|
|
hellcat |
![]()
Post
#888
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Nu, nu ma refeream la incarcarea masinii, care nu conteaza cand anvelopa freaca PE LATERAL carenajul, nu undeva sus, sa depinda inaltimea de ET-ul jantei.
20 Mar 2012, 20:01: QUOTE(barcelona @ 20 Mar 2012, 19:48) BannedHoost iti zic sigur ca ai stabilitate mai buna cu astea ET 50.Eu pe fata anvelope de iarna am si 185/65r14,super multumit. Tehnic vorbind, nu ai dreptate, un ET mai mare iti "baga" roata spre interior, deci iti micsoreaza ecartamentul rotilor, asadar un trapez cu unghiurile mai deschise format de cele 4 roti, deci o stabilitate diminuata. Dar repet, e doar la nivel teoretic, eu unul nu am facut teste sa ma pronunt si altfel decat asa. This post has been edited by hellcat: 20 Mar 2012, 20:01 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Val3ntin0 |
![]()
Post
#889
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 8 September 11 From: Ploiesti ![]() |
Merge ok masinuta mea, asa ca am decis sa mai ahizitionez inca 2 jante si sa le montez pe acestea cu ET50 acum pe vara, si cele originale sa le pun la iarna, fiind un pic mai inguste cum mi s-a zis.
Am testat-o un pic sa zic in curbe, am facut si un sens giratoriu cu 40km/h aproape ![]() Am pus capacele pe ele si zici ca de acolo au fost, nu remarci nici o diferenta daca nu sti ![]() |
--------------------
Renault
Clio Expression 2004~1.4 /
Megane 2007~1.6 16v 82kv
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#890
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Asa arata cu et 15
cu 50 sigur sunt mai inauntru decat cele originale. Dar daca zici ca sunt ok, sa le folosesti sanatos. cata distanta mai ai pana la etriere ? ![]() DSC00755.JPG ( Size: 1.64mb ) Number of downloads: 482 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Val3ntin0 |
![]()
Post
#891
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 8 September 11 From: Ploiesti ![]() |
Astazi am montat si celelalte 2 jante pe spate, si daca m-am uitat eu bine am cam un deget care intra lejer pana la etriere..
Am fost cu ea si la service si am urcat-o pe elevator si am inspectat, merg ok! Mie nu mi se pare mare diferenta..oricum daca imi gaseste ET35-38 originale mi le schimba baiatul de la vulcanizare! Daca mai vreau bineinteles.. Jantele originale cu ET 35 probabil pentru ca nu am gasit decat 5,5J 14" scris pe ele...mai caut! 2012_03_23_16_18_03.jpg Si poza cu jantele pe 14" ET50 2012_03_23_17_12_20.jpg 2012_03_23_17_13_45.jpg 2012_03_23_17_14_06.jpg |
--------------------
Renault
Clio Expression 2004~1.4 /
Megane 2007~1.6 16v 82kv
|
|
barcelona |
![]()
Post
#892
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
Dupa cum ti-am zis eu simt ca se comporta mai bine cu Et 50.Eu le folosesc iarna si pe fata am 185/65r14.
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#893
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Nu cred ca de la volan poti simti diferenta de ET. Comportamentul mai bun cel mai probabil il simti de la anvelopele mai mari. Si eu am dimensiunea asta pt cele de iarna si resimt o tinuta de drum mai buna a masinii. Nu inteleg de ce masinile astea se doteaza din fabrica cu roti de bicicleta.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
hellcat |
![]()
Post
#894
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pentru clasa mica ti se par roti de bicicleta 175 si optional 185 (evident pe janta de 15")?? Nu gasesc argumente pentru utilizarea unor pneuri mai late la o astfel de masina...symbol.
QUOTE(barcelona @ 24 Mar 2012, 07:13) Dupa cum ti-am zis eu simt ca se comporta mai bine cu Et 50.Eu le folosesc iarna si pe fata am 185/65r14. Ai putea detalia ce simti mai exact folosind jante cu un ET care micsoreaza ecartamentul? This post has been edited by hellcat: 24 Mar 2012, 11:34 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
GeorgeRenaultClioII |
![]() ![]()
Post
#895
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 10 September 10 From: Buftea ![]() |
salut! unde pot sa gasesc si eu niste jante frumusele pentru clio-ul meu?
|
--------------------
Renault
Clio II
- IF-o4-NWW
2002
|
|
barcelona |
![]()
Post
#896
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
Hellcat simt stabilitate sau poate e asa ca pe fata folosesc ancelopa 185 si fiind si de iarna......
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#897
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
QUOTE(hellcat @ 24 Mar 2012, 11:31) Pentru clasa mica ti se par roti de bicicleta 175 si optional 185 (evident pe janta de 15")?? Nu gasesc argumente pentru utilizarea unor pneuri mai late la o astfel de masina...symbol. Eu as stabili mai degraba marimile rotilor dupa masa masinii, si nu dupa volumul ei. Un Symbol (sau Clio bicorp) e mai greu decat un Logan, si totusi are roti mai mici, desi Loganul se vrea masina compacta iar Clio/Symbol sunt din clasa mica. O latime mai mare ofera aderenta mai buna, iar diametrul mai mare ajuta la gropi/denivelari. Poate pentru Franta 175/65/14 e o dimensiune decenta, dar pentru tarile pentru care este destinat Symbol nu mi se pare adecvata dimensiunea. Ca sa dau un exemplu concret, cu 175/65/14 se simt destul de tare liniile de tramvai si cu gropile asociate (in Bucuresti nu vei gasi niciodata linie de tramvai fara gropi adiacente - merg mana in mana). Pe cand cu 185/65/15 (dimensiunea de Logan) se resimte mult mai putin socul trecerii peste aceleasi linii de tramvai. Chiar daca ar fi aratat un pic ciudat, daca as fi proiectat eu Clio Symbol, i-as fi ales roti de dimensiunea Loganului. P.S.: In legatura cu latimea de 175, m-am confruntat de nenumarate ori cu tendinta puternic subviratoare a masinii. Cu siguranta o latime mai mare ar fi ajutat sa creasca aderenta la rotile din fara, si ar fi oferit mai multa siguranta in viraje luate cu viteza. This post has been edited by diesel_power: 24 Mar 2012, 22:26 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#898
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Si eu am simtit ca subvireaza putin, dar e ok. Si am impresia totusi ca Loganul e mai greu decat Symbolul. Si mi se pare ca are si distanta dintre roti stanga-dreapta mai mare o idee.
Symbol : Ecartament Fata 1406 Spate 1387 Logan : Ecartament Fata 1480 - Spate 1470 Mase: Logan 1050, Symbol 1039 pentru 1.2 16v. Nu e diferenta mare, dar nu e mai usor Loganul. Totusi sunt de aceeasi parere, si eu as fi vrut roti (jante+ anvelope) de dimensiunea Loganului pe Symbol. |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
- ~ 155000 km
2007
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#899
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Extrem de adevarat graiesti. Eu am testat anvelope de 195 / 40 pe 16 si pot spune ca masina se lipeste de asfalt oricat de tare as trage de volan. Am testat vreo 2 ore doar in curbe si diferenta e.. nici nu pot zice. Nu se compara cu nimic. Dar ce e drept, directia o cam forteaza daca tragi de volan stand pe loc si nu e recomandat sa misti volanul cu masina pe loc. Daca as putea mi-as omologa acele jante pe 16 si anvelopele, dar nu cred ca reusesc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#900
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Intr-adevar, observ ca Logan-ul facelift a devenit mai greu. Eu tineam minte prima varianta de Logan dCi care avea 1065kg, iar Symbolul meu avand 1080.
Urmatoarele anvelope de vara pe care le voi cumpara sigur vor fi de 195 latime, pana atunci ma raman cu dimensiunea standard. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 07:39 |