Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

21 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme aer conditionat, nu mai porneste compresorul

BannedHost
post 18 Aug 2014, 23:31
Post #241


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




ai putea sa il sudezi .. sub acel cauciuc se afla acel aluminiu care probabil de la trepidatii a crepat...


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 19 Aug 2014, 11:01
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Salut,nu merge schimbat doar furtunul.Trebuie toata conducata,acela este doar un furtun de presiune ,nu are Al. pe dedesubt,el trebuie sa preia trepidatiile dintre motor care este oscileaza si ansamblele fixe de pe caroserie.Cred ca cel mai ieftin il gasesti pe la dezmembrazi,nou este destul de scump.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mermanos
post 19 Aug 2014, 17:02
Post #243


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 14 March 11




mda ......multam de raspunsuri!
eu speram sa pot schimba doar furtunul (pe bani mai putini), deoarece tot traseul ma costa 750 ron piesa!


off-topic:un cod de piesa sa-l cau mai ieftin?

This post has been edited by mermanos: 19 Aug 2014, 17:04


--------------------
renault symbol 1.4,8v 2008 muzic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 20 Aug 2014, 14:13
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




La mine codul e 82 00 683 627 pt conducta respectiva. Intreaba si pe topicul dedicat pe espacern sa iti confirme.

Iar pretul la renault e 400 lei piesa aia, asa era la meridian. La mival era anul trecut aceeasi piesa 750 lei.


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
devilgenius
post 5 Dec 2014, 00:27
Post #245


The God


Group: Members
Posts: 525
Joined: 9 October 12




Va salut, am cumparat de curand un Clio Bicorp din 2000 cu aer conditionat manual.
Problema e ca nu imi dau seama daca functioneaza AC-ul sau nu, am apasat pe buton se aprinde becul din el dar nu am observat sa se modifice turatia motorului la relantiv... cand am verificat afara erau intre 5-8 grade pe termometrul masini... e posibil sa fie o protectie a compresorului la temperaturi scazute sau e defect ceva ?


--------------------
Renault Clio 2000 1.4

Dacă Dacia are 6 roate, cât ulei consumă când închizi ușa ? :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 5 Dec 2014, 08:01
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Cu motorul pornit portiera deschisa ,apasa butonul de AC eventual iesi repede din masina si fi atent daca se aude un clantz pe undeva prin fata motorului daca se aude inseamna ca ti-a cuplat compresorul.
La mine cupleaza si la temperaturi joase, si legat de turatie nu te gandi ca scade vizibil trebuie sa fi foarte atent la mine in bord e aprope insesizabil cel mai bine imi dau seama cand vreau sa fac o plecare mai brusca de pe loc ca numai trage la fel de tare.

This post has been edited by andutu: 5 Dec 2014, 08:02


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 5 Dec 2014, 09:06
Post #247


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




La mine se aude acel sunet de cuplare si in masina, iar turatia creste de la 800 la 900. si inca ceva, la relanti cu ac cuplat in habitaclu se aude un sunet distinct, dum dum dum ceva de genu, cand cresc turatia dispare sunetul.
Daca nu cupleaza, ori nu ai freon pe instalatie ori e stricata protectia, sincer am uitat cum se numeste, gasesti pe forum mai mult ca sigur, in cel mai nefericit caz poate fi stricat compresorul sau sistemul lui de ambreiaj.
p.s preostat se numeste acea protectie, daca nu ai freon in instalatie acel preostat nu lasa sa cupleze ambreiajul de la compresor.

This post has been edited by RazvanF: 5 Dec 2014, 09:16


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
devilgenius
post 8 Dec 2014, 20:48
Post #248


The God


Group: Members
Posts: 525
Joined: 9 October 12




Am apasat cu o surubelnita pe cele doua valve de pe conductele de AC, a pufait foarte slab si cam atat... deci sa inteleg ca nu are freon in instalatie?


--------------------
Renault Clio 2000 1.4

Dacă Dacia are 6 roate, cât ulei consumă când închizi ușa ? :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 8 Dec 2014, 20:50
Post #249


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Cam da, nu are freon preostatul nu da comanda de cuplare la compresor. Trebuie sa o duci la service autorizat sa iti faca test de presiune sa vada daca ai eventuale scurgeri pe instalatie, daca tine presiunea iti va umple instalatie cu freon si o mica cantitate de ulei.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 12 Apr 2015, 17:27
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




sad.gif de saptamana trecuta am sesizat ca nu mai merge, ciudat este ca mai in iarna cupla compresorul, am clima automata si se auzea acel clank, ca ironia sortii masina a facut fix 8 ani si nu am umblat la freon, Gmv ul cupleaza, si in bord tabloul climei functioneaza dar nu pleaca caompresorul,
are cienva o schema cu instalatia de AC la 1.4 16 v, sau un manual la mtorul asta? , cred ca e de la contacte, in toamna baga rece,
( anul trecut am vandut un tico care avea instalatia de AC originala neumblata si functionala din 2000, ) si renaultul dupa doar 8 ani m-a lasat sad.gif
Vine si caldura....

This post has been edited by mihai leu: 12 Apr 2015, 17:29


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 12 Apr 2015, 20:54
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




hai ca esti tare:) "dupa doar 8 ani", pai stii ca Reno recomanda completarea la 2 ani? Bine, strict din motive de marketing dar sincer cred ca tot trebuie completat la 4-5 ani intrucat nu mai baga la fel de rece. Anul trecut si eu am observat ca nu prea baga rece la tempraturi de +35 afara. La mine nu s-a mai completat din 2009, completez sigur anul asta. Din cate stiu intra cam 650 gr, corect?


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 12 Apr 2015, 21:08
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Cam asa , dar depinde cat de goala este instalatia.Si eu la masina mea din 2005 anul trecut deci 9 ani am completat pentru prima oara deoarece numai baga aer asa rece dupa completare cand dau drumu la aer se face pe teava de tur cea groasa numai condens si este foarte rece.Din cate stiu daca nivelul este scazut numai porneste compresorul, pe langa freon in instalatie mai exista si ulei pentru compresor din aceasta cauza numai porneste.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanero
post 18 Apr 2015, 20:22
Post #253


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 5 May 06




Poate sa imi spuna si mie cineva ce cantitate de freon trebuie sa contina instalatia de aer conditionat la un Renault Clio Symbol 1,5DCI, an fabricatie 2006.
Am probleme cu aerul conditionat si trebuie sa fac o verificare si completarea freonului.
Cu multumiri.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006, 1.5 dci - B02WER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 18 Apr 2015, 20:33
Post #254


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Asta determina/stie firma care face umplerea instalatiei, pe langa freon trebuie sa bage si o cantitate mica de ulei pentru ungerea compresorului.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 18 Apr 2015, 20:39
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Acum cativa ani s-au facturat 300gr la Reno. Iti intra cam 650-690gr daca circuitul este gol.
Uite aici: http://www.freon-auto.montaj-service-aer-c...p-de-Masina.pdf

This post has been edited by alexgeogabriel: 18 Apr 2015, 20:45


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanero
post 19 Apr 2015, 09:52
Post #256


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 5 May 06




Multumesc pentru informatii alexgeogabriel.
Foarte utile.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006, 1.5 dci - B02WER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GlontZ_YO!
post 24 Apr 2015, 14:14
Post #257


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 11 January 08




Eu am patit sa nu imi porneasca compresorul la aprox 90.000 km- asta-vara. Am pus-o pe tester, nedescoperind nimic.. la cateva minute, a pornit, urmand a de atunci pana acum, dupa cam 20.000 km sa functioneze....o fi pierdut freon, ceva?
Multumesc anticipat pentu raspunsuri!

P.S. Singura data cand s-a umblat la instalatia de A.C., a fost in 2009 cand, pe CASCO, s-a inlocuit radiatorul de a.c. si a fost reumplut sistemul cu freon.

This post has been edited by GlontZ_YO!: 24 Apr 2015, 14:15


--------------------
Renault Clio Symbol 2001, 1.4 8v - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniel811
post 1 May 2015, 14:00
Post #258


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 May 15




Salutare

De curand am achizitionat un clio 2007 dci

Azi pe la pranz in dum spre piata am pornit clima, se cupleaza compresorul reglez temperatura pe 19 grade dar surpriza baga foarte cald,am tras pe dreapta am ridicat capota si am inceput sa verific compresor si am pus mana pe teava foarte rece,problema e ca nu ajunge rece in interior.

Deci baga cald maxim nu aerul de afara.

La panoul de comanda functioneaza toate functile ventilatie auto grade etc

Ma poate ajuta cineva?

O zi buna

This post has been edited by Daniel811: 1 May 2015, 14:07


--------------------
Renault Megane 2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 1 May 2015, 20:05
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Din ce am inteles eu ar fi o problema cu termocupla aer cald/rece. Nu stiu sa detaliez dar un electrician stie ce are de facut.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniel811
post 2 May 2015, 14:44
Post #260


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 May 15




Am observat ca aceasta probema o intampin doar daca urc temperatura la maxim ramane blocat pe cald.

Ca sa isi revina trebuie scoasa borna de la baterie.

This post has been edited by Daniel811: 2 May 2015, 14:50


--------------------
Renault Megane 2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 2 May 2015, 17:32
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Exact biggrin.gif , iti ramane blocata clapeta sau cum s-o numi si baga si caldura pe langa aerul rece si de aia nu simti atat de rece. Intreaba aici. Mi-a zis si mie baiatul ceva de acea clapeta dar nu ma bag momentan la aruncat cu banii pentru ca nu am de ce. Mie cu temperatura setata pe 16 grade, imi arata 8 grade pe fantele de aer dupa 5 minute. Probabil ti s-au rupt piciorusele de la rotita si nu mai inchide complet.

This post has been edited by alexgeogabriel: 2 May 2015, 17:35


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GlontZ_YO!
post 5 May 2015, 21:41
Post #262


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 11 January 08




Vreun sfat si pentru mine?smile.gif Aveti idee care ar fi cauza?


--------------------
Renault Clio Symbol 2001, 1.4 8v - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 7 May 2015, 18:23
Post #263


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




QUOTE(GlontZ_YO! @ 5 May 2015, 21:41)
Vreun sfat si pentru mine?smile.gif Aveti idee care ar fi cauza?
*


Pai la tine cum e? Porneste sau nu? Cineva zicea ca a schimbat butonul de pe panoul de comanda, ala ar fi fost cauza nefunctionarii ac-ului.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GlontZ_YO!
post 7 May 2015, 20:59
Post #264


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 11 January 08




La mine functiona butonul in momentul cand porneam AC, dar compresorul nu. Dupa cateva icnercari, a luat-o si are 1 an de cand functioneaza fara probleme.
Intrebarea mea era daca o avea legatura cu volumul freonului din instalatie?


--------------------
Renault Clio Symbol 2001, 1.4 8v - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmatey007
post 14 May 2015, 10:30
Post #265


Matey


Group: Members
Posts: 80
Joined: 7 May 12
From: Petrosani Hunedoara




Salut am si eu o problema destul de suparatoare cu masina din semnatura...... mai exact când pornesc motorul daca dau drumu la ac porneste comppresorul totul normal, baga aer rece, daca il opresc din buton si il repornesc totul bine, ei daca plec cu masina de pe loc si se opreste compresorul de ac nu mai reporneste decat daca opresc motorul si il repornesc.... ffffff enervant..... care ar putea fi problema?


--------------------
RENAULT Laguna II 2005 2.0T Gt 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 May 2015, 10:31
Post #266


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Presiune prea mare, oare?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmatey007
post 14 May 2015, 10:32
Post #267


Matey


Group: Members
Posts: 80
Joined: 7 May 12
From: Petrosani Hunedoara




P>S> am reancarcat clima in primavara aceasta si verificat de 2X plus schimbat sonda de presiune de freon de pe radiator ....


--------------------
RENAULT Laguna II 2005 2.0T Gt 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 14 May 2015, 12:25
Post #268


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




nu are legatura cu ultimele probleme ale colegilor dar ...

al meu compresor nu mai pornea, s-a completat freon si merge - mi-e rusine sa recunosc ca e prima interventie asupra ac in 7,5 ani si 95k km sleep.gif
pentru ca am gasit destul de greu informatia pe forum ca sa ma linistesc pana am ajuns la service si poate mai este cineva interesat, pot confirma ca daca se pierde freon dincolo de o anumita limita, compresorul nu mai porneste - probabil are un soi de protectie

manifestare: la apasare buton se aprinde becul din consola, porneste ventilatorul mare din fata, de la motor dar nu porneste compresorul (evident, nu se aude clanck-ul si nu creste turatia in bord) ... initial m-a apucat panica sa nu fie compresorul, care banuiesc ca nu este tocmai ieftin

si da, mi s-a spus ca - teoretic! - daca e presiune prea mare in sistem, daca e incarcat prea mult freon e posibil sa decupleze singur

This post has been edited by crisolro: 14 May 2015, 12:38


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 14 May 2015, 13:39
Post #269


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




QUOTE(crisolro @ 14 May 2015, 13:25)
mi-e rusine sa recunosc ca e prima interventie asupra ac in 7,5 ani si 95k km  sleep.gif
*



Sa nu-ti fie, ca eu am 8 ani si 120k km si n-am facut nimic la ac biggrin.gif .
Merge la fel ca-n prima zi si il folosesc al naibii de mult fiindca urasc caldura. Cum trece afara de 20 grade pornesc ac-ul (niciodata nu circul cu geam/-uri deschis/-e).
Nici macar igienizare nu i-am facut vreodata fiindca n-a fost nevoie; nu miroase deloc, poti sa stai cu nasul lipit de aeratoare.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 18 May 2015, 12:44
Post #270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Cer si eu o parere referitoare la AC: 1.4 16V.
Am masina de putin timp si inca n-am apucat sa-i fac tot ce as vrea eu. Acum a venit randul AC_ului.
Eu nu prea ma omor cu el, avand in vedere ca circul destul de rar in cursul zilei. Situatia la mine e cam asa:
1. Pornesc motorul, apas AC: nu se aprinde led-ul in de la butonul respectiv. Fie ca e motorul rece fie ca e cald, nu se aprinde deloc. Nici nu se aude sa cupleze.
2. Pornesc AC in mers la scurt timp dupa pornire si n-am nici un raspuns. Din nou becul de la buton este stins.
3. Daca merg mai mult ( n-am contorizat cat) si actionez AC-ul se aprinde becul si aud cum cupleaza. Nu conteaza ca fac asta in mers sau stand pe loc (el cupleaza si sta si led-ul aprins).

Daca incepe sa cupleze, in 2-3-5 sec decupleaza. Cupleaza/decupleaza intr-o veselie. Nu l-am lasat pornit pentru ca suspectez lipsa freonului din instalatie. Mai mult de cateva cuplari/decuplari nu l-am lasat.
Masina e din 2002. Ultima interventie la AC a fost facuta in 2009 ( pe hartie).
Eu am gasit pe net diverse service-uri care fac "revizia" la AC. Saptamana asta intentionez sa merg sa umplu instalatia.
Inainte sa fac asta as avea urmatoarea intrebare:
Comanda din bord tine cont de starea presiunii din instalatie ?
Comportamentul pe care l-am sesizat eu ma face sa cred ca comanda nu functioneaza pentru ca unitatea de control (computerul) stie ca nu este suficienta presiune.
Credeti ca e necesar sa verific si altceva electric la ea ? De ce aspecte as mai putea tine cont ?
Multumesc!


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
21 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 09:40
Dacia