Roata spate blocată, probleme sabot frana
![]() ![]() ![]() |
Roata spate blocată, probleme sabot frana
soul_assassin |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 3 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2008 + Clima + Vopsea metalizata
|
|||
tonyzg |
![]()
Post
#62
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 12 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Si eu mai am garantie tot 2 luni
![]() 28 Jan 2012, 01:40: Mda, ciocanitu, fataitu, incarcat invartit pe cric: nici un rezultat. Singura metoda care a dat rezultate a fost turnarea apei fierbinti peste tambur si dupa am mers mai mult (incalzit tamburu) sa se evapore toata apa aia. Aparent a mers, sa vedem maine dimineata cum sta treaba. Multumesc pentru sfaturi This post has been edited by tonyzg: 28 Jan 2012, 00:40 |
--------------------
Clio
Symbol
1.5 dci 85cp 2008 Dacia 1310 1997
|
|
marius2606 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 483 Joined: 16 October 06 ![]() |
Chiar daca am alta tip de masina din gama Renault cred ca ideea mea poate fi aplicata la orice masina. Pentru ca odata cu venirea iernii atunci cand parcam, exact cand sa oprim motorul, calcam ambreiajul si frâna, din cauza frigului tamburii rămân lipiți! Am pățit-o de câteva ori și m-am chinuit până am plecat de pe loc, așa că acum după ce am parcat-o, introduc în treapta 1 și o mișc foarte puțin de pe loc, opresc imediat motorul și o bag în viteză! De atunci nu mi s-a mai blocat! Binențeles că sfatul nu se aplică pe drumurile cu pantă!
|
--------------------
renault
megane
2002 coupe
- CL 10 ZCR
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#64
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
@cristicrs Nu e vina ta ... stai linistit ... la a mea s-au rupt de doua ori
![]() This post has been edited by cmandrei: 30 Jan 2012, 11:48 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
vladmat |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 March 12 ![]() |
Problema este urmatoarea: cand dau cu spatele se blocheaza roata dreapta spate. Problema este destul de grava pt ca pur si simplu nu pot folosi marsarierul.
Roata se deblocheaza la mersul inainte. Aveti idee la ce sa ma uit? Eu suspectez ca este ceva legat de frana de mana pentru ca pur si simplu e "moale", se simte diferit la mana cand trag de ea sau o cobor. |
--------------------
Renault
Clio II
2001
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Sabot spate rupt (desprins), cel mai probabil.
This post has been edited by S4b1n: 20 Mar 2012, 12:59 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
hellcat |
![]()
Post
#67
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@vladmat: Citeste acest topic de la inceput, unde ti-am si mutat postarea, fenomenul este explicat mai in amanunt.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
dubluv3 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 17 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Sabot spate rupt (desprins), cel mai probabil. Cu siguranta asta ti s-a intamplat,a patit si tata acum o luna. Verifica si cablul de frana de mana,dupa ce schimbi sabotii,s-ar putea sa iasa de la locul lui in timpul montajului. |
--------------------
Renault
R30
2010
- 2-B-1994
|
|
anti77 |
![]()
Post
#69
|
IT Project Manager by day, amateur radio operator by night Group: Members Posts: 104 Joined: 23 May 11 ![]() |
Acelasi problema, numai ca vara la temperaturi de peste 25 grade.
Roata stanga spate blocheaza complet la marsarier, dar se deblocheaza la mersul inainte. Masina fiind in garantie, total costuri de schimbat toti cei patru saboti:590 RON la reprezentanta renault cluj. Bine ca nu am apelat la renault asistenta sa ma duca pe trailer, ca ar fi trebuit sa platesc si asta. Un sabot avea complet dezlipit de pe el ferodoul... Placutele frana si sabotii fiind consumabile nu se schimba in garantie... |
--------------------
renault
symbol
2011 1.2 16v tel 0726 opt opt cinci cinci unu doi
|
|
MMVI |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
daca masina este in garantie nu se plateste tractarea pana la cel mai apropiat service reno
ok este consumabil dar si consumabilele au garantie daca se constata un defect de fabricatie This post has been edited by MMVI: 12 Jun 2014, 11:21 |
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
razvantrc |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 7 June 13 ![]() |
totusi cati km ai cu masina? sabotii de-obicei tin in jur de 100k
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km |
|
anti77 |
![]() ![]()
Post
#72
|
IT Project Manager by day, amateur radio operator by night Group: Members Posts: 104 Joined: 23 May 11 ![]() |
Masina are ~42991 km, mai are garantie aprx. 11 luni.
Pe factura imi apare "inlocuire 2 saboti de frana spate 3m" desi mi-au comunicati ca vor fi schimbati toti 4 deoarece acestia vin in set de cate 4. Apare si in factura SEGMENI DE FRANA 389 lei (cod reper 7701206962). Echivalentul TRW cod GS8534 se vinde la 170 lei setul. Cum pot verifica daca intr-adevar au fost schimbate toti 4? Daca nu acceptam pretul, cei de la reprezentanta nu ar fi dat drumul la masina numai daca ma duc cu platforma dupa ea. Sugestii? Fac plangere penala la parchet? ![]() This post has been edited by anti77: 12 Jun 2014, 19:03 |
--------------------
renault
symbol
2011 1.2 16v tel 0726 opt opt cinci cinci unu doi
|
|
bilstan |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(razvantrc @ 12 Jun 2014, 11:32) La mine sabotii au cedat la 60 000 De fapt doar unul era foarte tocit si a blocat destul de grav roata din dreapta spete...am mers asa pina la un service si s-a rezolvat cu 300 ron(saboti +manopera) Totusi dupa aceea mi-am dat seama ca inainte sa se blocheze roata, frina era cam ineficace si pedala de frina se cam intarise... Nu stiu ca fel de saboti am acum pe masina dar frina e ok si daca mai tin inca 60 k sunt multumit. |
--------------------
Renault
clio
1.4 16v-oct 2008
- b-93-KMJ
|
|
razvantrc |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 7 June 13 ![]() |
Am un coleg la servici, care la 180k s-a dezlipit un sabot.(logan)
Intradevar, masina cam 80 90% face naveta |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km |
|
Ami2014 |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 September 14 ![]() |
Buna seara. Am un Renault Symbol din 2010, 40000km. Am avut o problema cu blocarea rotilor dupa mentinerea franei de mana trasa mai mult de 24 h, in urma ca vreo 5 luni. S-a rezolvat la reprezentanta, acestia afirmand ca s-a pus " praful pe cablu". Nu au mai fost probleme ulterioare de acest gen. Ieri, in plin camp, din senin, s-au blocat brusc rotile din spate. Am dus-o pe platforma la aceeasi reprezentanta Renault si unica din oras. La acestia am efectuat 2 revizii anuale. Ei bine, din cauza pretului exorbitant(1800 RON ) pretins in acest an, am renuntat la ei si am preferat sa achimb ulei, filtre la un service din alt oras. Surpriza:cei de la reprezentanta Renault nu schimbasera nimic din 2011 incoace: ulei negru si foarte dens precum siropul, filtre la fel de negre si murdare. Acum, pentru problema respectiva, am fost nevoita sa apelez din nou la acesti escroci. Sunt femeie si nu ma pricep deloc la masini, stiu doar sa schimb roata si atat. De aceea am fost si fraierita. Nu am nici un cunoscut priceput care sa ma insoteasca. Ce garantie am eu ca respectivii imi vor schimba toti sabotii si nu voi plati din nou pentru piese ce nu au fost schimbate?
Va multumesc foarte mult pentru ajutor. This post has been edited by Ami2014: 17 Sep 2014, 17:57 |
--------------------
renault
symbol
2010
- B85WLL
|
|
espacern |
![]()
Post
#76
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Ami2014 @ 17 Sep 2014, 18:56) Surpriza:cei de la reprezentanta Renault nu schimbasera nimic din 2011 incoace......Ce garantie am eu ca respectivii imi vor schimba toti sabotii si nu voi plati din nou pentru piese ce nu au fost schimbate? I-mi este greu sa cred ca la reprezentanta se face treaba de mantuiala....la schimb ulei mai ales! Cine ti-a spus ca uleiul nu a fost schimbat din 2011?........banuiesc ca stii ca "verba volant scripta manent" si reprezentanta ofera garantie pentru operatiunile efectuate(cauta facturile). Sunt si service-uri care-ti permit sa asisti la operatiunii...de la distanta sau prin video! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Ami2014 |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 September 14 ![]() |
Pot cere sa imi arate sabotii schimbati, dar de unde stiu ca aceia sunt originali Renault si nu Logan, de ex.?
|
--------------------
renault
symbol
2010
- B85WLL
|
|
espacern |
![]()
Post
#78
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca ai o problema cu reprezentanta mergi la alt service...e simplu!
Cauta bine ca sunt destule ateliere care ofera servici mecanice de calitate la preturi rezonabile.....si poti sa mergi cu piesele tale "in plasa". @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Ami2014 |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 September 14 ![]() |
@esparcen
In 2011, locuiam in alt oras, o cunostinta a asistat la procedura. Apoi, a aplicat diverse "semne", ca mici sigilii. Mutandu-ma cu serviciul la vreo 300 km, respectivul nu a mai putut sa participe la urmatoarele 2. Povestindu-i ca revizia a durat cam 40 minute(putin in opinia sa), cu ocazia reintalnirii a verificat semnele lasate in urma cu 3 ani. Erau intacte. Deci, nu s-a umblat in zonele respective. Nu, nu pot demonstra acest lucru ducandu-ma la alta reprezentanta. Nu-s tampiti sa isi demaste colegii. Oricum, probele le-am aruncat demult, faptul este consumat. Problema este ca m-am reintalnit cu ei. Nu mai exista alt service cunoscut de mine in acest oras. Am ramas cu masina in plin drum national, singura in plin camp, blocand traficul, cu o gramada de barbati isteti si descurcareti ca tine ocolindu-mi masina la mustata si facand misto, la 30 km de cel mai apropiat service, adica acesta. Acum este pe platforma la ei, s-au apucat de treaba, nu mai am ce face! Crezi ca daca aveam mai multe optiuni, apelam tot la ei? Eu am intrebat cum sa minimalizez riscul de a fraierita in conditiile date. Daca ai un sfat util, da-l si iti multumesc, daca nu, abtine-te. This post has been edited by Ami2014: 17 Sep 2014, 18:45 |
--------------------
renault
symbol
2010
- B85WLL
|
|
espacern |
![]()
Post
#80
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Ami2014 @ 17 Sep 2014, 19:35) Eu am intrebat cum sa minimalizez riscul de a fraierita in conditiile date. Daca ai un sfat util, da-l si iti multumesc, daca nu, abtine-te. Ai impresia ca nu ti-am dat sfaturi utile? Ce alte sfaturi utile astepti sa primesti? Citeste si informeaza-te singura...nu e greu! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#81
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Ulei negru, dens, ca siropul il au motoarele diesel dupa 20.000 de km, verifica la cati km s-a facut ultimul schimb de ulei, daca ai motor pe benzina si de la ultimul schimb nu ai mers mai mult de 10.000 de km nu ar trebui sa fie gros/siropos.
Din cand in cand ridica capota la motor si scoate joja de ulei sa verifici nivelul si culoarea acestuia. Vezi aici: https://www.youtube.com/watch?v=zmwLj1pnreg Sau aici: https://www.youtube.com/watch?v=aP-mToep_mY Uleiul cand e proaspat schimbat trebuie sa fie curat la culoare, auriu, pe masura ce folosesti masina el se va innegri. Fii sigura sa schimbi uleiul la numarul de km dat de producator si sa folosesti uleiul specificat de producator, in cartea masinii ai un grafic in care iti arata ce tip de ulei trebuie sa folosesti in functie de temperatura, de ex 10W40 pentru temp cuprinse intre -25 si +40 sau 5W40 pentru temp cuprinse intre -30 si +40. Verifica cartea sa fii sigura. Inainte de a duce masina la service pentru schimb ulei + filtru, marcheaza filtrul de ulei in asa fel sa stii ca e al tau (sa nu ii faci gaura) dupa ce s-a facut serviceul la masina verifica filtrul sa vezi daca e acelasi (trebuie sa ai filtru nou dupa schimbul de ulei motor) si verifica uleiul sa confirmi ca e schimbat, culoare plus nivel asta inainte de a plati pentru treaba facuta. This post has been edited by RazvanF: 17 Sep 2014, 19:00 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
xyz30 |
![]()
Post
#82
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 20 May 12 From: Bucuresti ![]() |
Sa aduc si eu la viata acest thread.Se pare ca n-am scapat nici eu cu aceasta problema sa se blocheze roata dreapta spate dar luni am patit-o si eu.Eram a 20 km de casa si dintr-o data sa infranat roata de pe dreapta spateCu chiu cu vai am reusit ieri dupa masa sa aduc masina acasa,binenteles incercad sa franez cat mai putin ca sa nu se blocheze mai rau roata.Cat am fost la munca dimineata am dat comanda la un set de saboti,iar aseara intr-o ora am reusit sa schimb sabotii doar la roata blocata.Ce sa zic...sabotii nu mai aveau strop de material pe ei, am mai gasit doat o jumatate din acel material intepenit intre saboti.Dupa ce am terminat la roata dreapta zic hai sa schimb si la stanga,dar m-am impotmolit cand am vazut ca nu iese tamburul afara,din cauza uzurii nu trece tamburu cu muchia peste saboti.Acum ma gandesc cum sa fac sa retrag putin sabotii ca sa treaca muchia aia ramasa in urma uzurii.Si daca am vazut ca nu iese,se si intunecase putin,am lasat-o balta.Am pus roata la loc si merg cu ea asa cu o roata cu saboti noi si una cu cei.Daca stiti cumva cum as putea sa dau tamburul afara,orice sugestie este binevenita.Seara buna
|
--------------------
Renault
Clio II Symbol 1.5 dci
2007
|
|
espacern |
![]()
Post
#83
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Incearca sa bati cu un ciocan de jur imprejurul tamburului....si apoi sa tragi cu 2 leviere pana iese afara.
Curata bine de tot mizeria din interior si nu uita sa ungi cu unsoare speciala locurile unde se freaca saboti......si apoi la final strange la cuplu piulita. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
vallixx |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.546 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Si n-ar fi o idee rea nici sa polizezi buza de pe interiorul tamburului.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
xyz30 |
![]()
Post
#85
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 20 May 12 From: Bucuresti ![]() |
Problema este ca nu pot sa fac sa treaca buza aia aia de la tambur peste saboti.Rulmentu nu este intepenit pe ax,se misca putin,dar cum am zis nu trece buza.
|
--------------------
Renault
Clio II Symbol 1.5 dci
2007
|
|
CipTal |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Ultima solutie este o presa.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#87
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Sau....tai acele cuie care tin sabotii si le inlocuiesti.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
CipTal |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Ai si tu dreptate pt ca de obicei le gasesti ruginite si subtiate. De, alt material nu puteau folosi ...
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
xyz30 |
![]()
Post
#89
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 20 May 12 From: Bucuresti ![]() |
Asta chiar e o idee buna,dau comanda pentru kitul de reparatie,sau sa vad poate gasesc de la Logan doar cuiele alea ca din ce am vazut sistemul este la fel ca la Logan.
23 Feb 2017, 15:47: espacern poti sa-mi spui te rog ce cod are kitul de accesorii saboti frana,sistem TRW? Multumesc, aaa si a fost de mare ajutor codul care mi l-ai dat pentru saboti,inca o data multumesc de ajutor. This post has been edited by xyz30: 23 Feb 2017, 15:47 |
--------------------
Renault
Clio II Symbol 1.5 dci
2007
|
|
espacern |
![]()
Post
#90
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
"Cuiele" 7701203982 sau kit cu arcuri si cuie 440263346R ....ptr.TRW
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 12:48 |