Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

GOLF VS LAGUNA, TOT EU, ALTA DILEMA

Care si de ce?
 
Renault Laguna 2.0 Turbo [ 38 ] ** [35.85%]
VW Golf 5 2.0 TDI [ 32 ] ** [30.19%]
Renault Laguna 1.9 Dci [ 36 ] ** [33.96%]
Total Votes: 106
  
Frank SF
post 31 Aug 2006, 11:06
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 9 August 04
From: Bucharest




QUOTE(MoneyTalks @ 29 Aug 2006, 17:19)
Iar referitor la spatiul interior dintr-o Laguna: are un prieten asa ceva (Laguna combi). Am fost intr-o calatorie mai lunga cu masina lui si am stat si in spate. M-am simtit ca intr-o cutie de sardele. Eram 3 oameni in spate si efectiv abia am asteptat sa ma dau jos. Ca sa incap cit de cit a trebuit sa traga scaunele din fata destul de mult. Iar scaunele de Laguna nu sint deloc comfortabile la drum lung (peste 4 ore de stat in scaun), chiar la mersul pe autostrada. Cine nu vrea sa accepte aceasta, e problema lui, nu a mea.
*



...in vreme ce golf 5 este renumit pentru usurinta si confortul in care poate transporta 3 adulti in spate, nu ?!

nici la audi a6 nu stau confortabil 3 adulti in spate...

eu as alege (si chiar am si ales pt mine) laguna 2,0T...alta clasa, alt confort, alte performante...
daca se fac km multi alternativa e laguna 1.9dci

iar faptul ca laguna (medie) e comparata cu golf (compacta) nu inseamna nici ca laguna e un jaf de medie (submedie) nici ca golf e o super-compacta ci e doar consecinta politicilor comerciale diferite ale importatorilor (impertinenta la vw si mai realista la reno)


--------------------
BMW 325xi Logan 1.6 1.6 Berlina 1310
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 31 Aug 2006, 17:24
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Eu zic ca pretul dicteaza astfel de comparatii, faptul ca Golf V si Laguna 2 au preturi apropiate. Eu nu sunt fan nici Laguna, nici Golf dar as alege Laguna fiindca primesc mai multa masina pt aceiasi bani. Punct.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Frank SF
post 31 Aug 2006, 20:45
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 9 August 04
From: Bucharest




foarte corect spus, diesel power. I totally agree with you


--------------------
BMW 325xi Logan 1.6 1.6 Berlina 1310
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 31 Aug 2006, 22:04
Post #94


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




QUOTE(diesel_power @ 31 Aug 2006, 18:24)
Eu zic ca pretul dicteaza astfel de comparatii, faptul ca Golf V si Laguna 2 au preturi apropiate. Eu nu sunt fan nici Laguna, nici Golf dar as alege Laguna fiindca primesc mai multa masina pt aceiasi bani. Punct.
*


Ce a prins sloganul asta la romani ( mai multa masina la aceeasi bani) , as aduga ca tu te bucuri si de "avantaj client" , alta tampenie de marketing...
In comparatia asta care o vrea baiatul asta care a deschis acest topic vrea sa compare doua masini , nu neaparat ca spatiu , din ce vad lumea s-a limitat numai la spatiu in favoarea Lagunei , eu zic ca Laguna are si motorizare cel putin la fel de buna ca Golf si confort , din pacate calitatea de fabricatie lasa de dorit la laguna... eu as astepta noua Laguna cel mai bine , motorizarea pe benzina cu turbo este un real progres dar totusi as astepta noua Laguna cu dCi-ul de 175 de cai


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 Aug 2006, 22:20
Post #95


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(cristirenault @ 1 Sep 2006, 01:04)
din pacate calitatea de fabricatie lasa de dorit


Ce a prins si sloganul asta la romani. Vorbesti de parca pe Laguna pica plasticele facute din PET-uri reciclate iar printre rosturile lor iti masori grosimea degetelor.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 1 Sep 2006, 07:20
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




cristirenault, urca inr-o Laguna2.2 si apoi treci intr-un G5. Sa vezi ce rapid te dai jos din Golf daca intr-adevar te intereseaza calitatea materialelor si a finisarii.

Si daca "mai multa masina la aceiasi bani" e tampenie de marketing, parintii tai de ce ti-au luat Skoda si nu un G5? Ca e mai multa masina la aceiasi bani, nu?

This post has been edited by r&d: 1 Sep 2006, 07:21


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 1 Sep 2006, 08:12
Post #97


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




S-o crezi tu ca Skoda m-a costat mai putin ca G5 , e chiar destul de mult mai scumpa , la o echipare net superioara fata de Skoda si aceeasi bani imi luam Laguna si una ffff bine echipata insa cum am spus calitatea fabricatiei lasa mult de dorit , nu ma refer la materialele in sine care am mai spus aici pe forum sunt corecte cu clasa din care face parte Laguna ci la calitatea asamblarii si nu neaparat a interiorului cat a exteriorului , nu e normal sa ai un luft la aripa care pleaca de sus la 2 mm si ajunge jos la 10 mm...
Recunosc ca am luat masina pentru portbagaj si accesul la acesta si mie mi se pare cam butucanoasa la exterior si nu prea e pe gustul meu dar m-am obisnuit si am inceput sa inteleg stilul celor de la Skoda care e clar mult diferrit de cel Renault care si mie imi place mai mult smile.gif
ssilviu ca de obicei duci lucrurile la extreme , nu ma refeream ca Laguna e facuta din PET-uri ... citeste exact ce am zis , nu am facut nici cea mai mica referire la materialele din interior care dupa cum am mai zis sun chiar elegante si finutze si imi place si designul interior la Laguna, cu mult fata de Octavia...
Iar o sa zica unii ca ma contrazic singur dar le fac precizarea ca ma refer la lucruri diferite fata de ceea ce afirmam la posturile anterioare.
BTW Skoda a costat peste 24 k euro si nu am piele si alte chestii de genul asta... masina e chiar scumputza dar isi merita banii , pana nu faceti un drive-test macar de 20 de km nu puteti sa ma intelegeti , si eu m-am lovit de chestia asta cu Skoda , o marca cam slabutza... v-am mai zis m-am dus sa iau Laguna sau 407 si am luat Skoda , am ales asa pentru simplul fapt ca nu se compara smile.gif

This post has been edited by cristirenault: 1 Sep 2006, 08:13


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Sep 2006, 08:37
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(ssilviu @ 31 Aug 2006, 23:20)
Ce a prins si sloganul asta la romani. Vorbesti de parca pe Laguna pica plasticele facute din PET-uri reciclate iar printre rosturile lor iti masori grosimea degetelor.
*


Vrei sa-ti arat la Cliptorixu' meu spatii dintr-astea? biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Sep 2006, 08:50
Post #99


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(cristirenault @ 1 Sep 2006, 11:12)
nu e normal sa ai un luft la aripa care pleaca de sus la 2 mm si ajunge jos la 10 mm...


Iti dai seama ca 10mm=1 cm, nu? Nici macar dacia berlina nu avea rosturi de 1 cm... radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Sep 2006, 15:56
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eiiiii, nu !!!!!!!
Sper ca stii bancul cu pisica pe care o pierzi din dacie, nu?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alextz
post 1 Sep 2006, 16:16
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 19 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
  Ca fapt divers , de exemplu schimbarea curelei de distributie la VAG se face la 90k si nu la 60 k ca la Reno asa ca daca tragi linie tot acolo ajungi ....
*



Distributia la VAG la Tdi non-PD dupa 2003 se face la 240k km si la PD la 180k km conform cartii mele service.Doar la 1.8T se verifica incepand de la 90k si se schimba la 120k km.
Pot scana oricand cartea service(SO1).

Am cautat si o discutie de pe vwforum Distributie TDI

This post has been edited by alextz: 1 Sep 2006, 16:29


--------------------
Skoda Octavia 2005/1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Sep 2006, 20:39
Post #102


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si distributia aia la PD e pe lant sau pe curea?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 1 Sep 2006, 21:14
Post #103


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




Eu stiam ca la curea e la 90k , daca vreti vin cu date concrete dar un cred ca este esential , zic eu ca daca tragi o linie tot pe acolo iesi cu cheltuielile indiferent de marca , sunt diferente dar nu notabile , atenti nu me refer la marci premium


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktmbull
post 6 Sep 2006, 09:55
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 546
Joined: 6 August 05
From: Bucuresti




Moama ce scandal biggrin.gif

Scuze de intarziere cu care raspund, ma duc la drive test si revin cu impresii.

PS. Inclin spre o Laguna 1.9Dci, nu de alta dar imi cam place plimbarea si e bine sa ai si unde pune bagajele.


--------------------
Renault Megane Sedan(2.1), 1.6 16v, Confort Expression+Clima, 2005.
+2 roti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 6 Sep 2006, 11:51
Post #105


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




QUOTE(NetFlow @ 27 Aug 2006, 11:40)
.. apropo.. daca vrei iti arat diferenta dintre abs la megane si abs la golf, asa ca de aia costa mai mult smile.gif
*



QUOTE(NetFlow @ 27 Aug 2006, 11:50)
...Uita-te la .... motoarele tdi care sunt varf de gama...
*



poti sa reprosezi alte lucruri unui reno, nu insa franele... daca nu iti dai seama de asta la drive test, uita-te si tu la testele care se fac in revistele specializate, reno are frane foarte bune, oricum mai bune decat vw.

iar in ce priveste motoarele tdi care sunt varf de gama, iarasi ai dat-o in bara, sunt depasite, nerafinate si zgomotoase, nu au inca commonrail, am postat undeva pe forum si un articol referitor la decizia vag de a renunta la tehnologia pompa injector si de a trece si ei la commonrail...


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 6 Sep 2006, 11:57
Post #106


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




Volkswagen renunta la injectia pe motorina tip pompa-injector

Banii Nostri, 07 Noiembrie 2005

Volkswagen a decis sa abandoneze definitiv solutia tehnica a injectiei de motorina pe care o introdusese la motoarele diesel.

La momentul omologarii injectiei prin rampa comuna (commonrail diesel injection) in anii '90 de catre Fiat, aceasta solutie a fost rapid preluata de catre toti ceilalti producatori de automobile.


Commonrail presupune pomparea motorinei in fiecare cilindru, printr-o conducta comuna, denumita si "rampa".

Cu toate acestea, VW a insistat ca solutia sa este mai eficienta.

Denumit "Puempe-duse" (pompa-injector) acest sistem presupune folosirea unui mecanism separat de injectie pentru fiecare cilindru.

Nu au existat si alti producatori interesati de acest mecanism, a carui utilitate si eficienta nu au convins, motiv pentru care VW se va alatura restului industriei auto din 2007.

Principalul motiv il constituie diferenta mare de pret dintre sistemul VW si sistemul commonrail, care, fiind produs in mai multe milioane de exemplare, are un pret mai putin restrictiv decat Puempe-duse.


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Sep 2006, 12:53
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Bacu @ 6 Sep 2006, 12:51)
poti sa reprosezi alte lucruri unui reno, nu insa franele... daca nu iti dai seama de asta la drive test, uita-te si tu la testele care se fac in revistele specializate, reno are frane foarte bune, oricum mai bune decat vw.
*



Mie nu-mi place la Renault cursa pedalei de frana, la o apasare putin mai intepata deja te scoate prin parbriz, ceea ce e destul de inconfortabil, asa ca la partea asta nu sunt multumit.
Am condus si Clio si Passat si, poate la Passat sunt de vina sistemele de control ale tractiunii, dar aveam o franare mult mai lina si nu-mi intra in functiune ABS-ul la orice denivelare de asfalt cum imi intra la Clio in apropierea trecerilor de pietoni sau cai ferate.
ABS-ul, cel putin la a mea, mi se pare destul de rudimentar, pus acolo ca "sa fie", l-am folosit doar de vreo 4-5 ori in 20 de mii de kilometri, in rest nu m-a ajutat cu nimic. Pe gheata cel putin stiam sa franez la limita intrarii ABS-ului, altfel ar fi crescut distanta de franare.

Asadar Renault mai are de lucrat la capitolul frane; n-am zis ca nu sunt eficiente, dar sunt inconfortabile.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktmbull
post 6 Sep 2006, 13:15
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 546
Joined: 6 August 05
From: Bucuresti




Megane II are frane de nota 12. Toti prietenii care mi-au condus masina au fost socati la prima apasare pe frana, nu le venea sa creada ce frane are masina asta.


--------------------
Renault Megane Sedan(2.1), 1.6 16v, Confort Expression+Clima, 2005.
+2 roti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 6 Sep 2006, 14:34
Post #109


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




la fel si la mine.. au dat cu capu de volan cativa la prima frana laugh.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 6 Sep 2006, 23:23
Post #110


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




De acord cu Laurentiu. Mai ales la Clio...efectul asta e de-a dreptul nesimtit de suparator.

Cat despre faptul ca prima apasare a pedalei te arunca cu capul in parbriz, chiar nu mi se pare ca asta este un criteriu pentru judecat eficienta franelor. Exista o gramada de masini cu frane mult mai eficiente (nu contesc ca renault nu are frane bune) la care feedback-ul este mult mai bun. Si mai ales, mai confortabil. Deci Megane II, nu are frane de nota 12. Are....zic eu, undeva pe la 6, considerand un SLK modificat de McLaren cu frane de nota 10 biggrin.gif

This post has been edited by richie: 6 Sep 2006, 23:24


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 7 Sep 2006, 08:46
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




La inceput si mie mi-a fost greu cu frana, dar apoi te inveti cum trebuie sa o calci.
Asta inseamna asistenta la franarea de urgenta. Daca apesi cu viteza mare, e suficient sa o ciupesti si atunci baga presiune maxima in sistemul de franare. Asta face ca de la 120 km/h oprirea sa se faca intr-o distanta cu 6 m mai mica decat daca nu ar avea aceasta asistenta la franarea de urgenta.
6 m poate fi diferenta intre a avea sau a nu avea un accident.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 9 Sep 2006, 01:35
Post #112


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Te inseli. Asistenta la franare de urgenta nu are nici o legatura cu comportamentul franelor de la Megane. Am sistemul si la Nissan si se comporta total diferit (franele....ca sistemul mi-a intrat o singura data, pe autostrada, cand la 160 la ora mi-a iesit de pe banda 1 un orbete cu un Aro la vreo 30 m in fata)


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 9 Sep 2006, 09:43
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




QUOTE(richie @ 9 Sep 2006, 03:35)
Te inseli. Asistenta la franare de urgenta nu are nici o legatura cu comportamentul franelor de la Megane. Am sistemul si la Nissan si se comporta total diferit (franele....ca sistemul mi-a intrat o singura data, pe autostrada, cand la 160 la ora mi-a iesit de pe banda 1 un orbete cu un Aro la vreo 30 m in fata)
*




http://www.renault.ro/ro/massmedia/massmed...sectiune=activa

- Asistenta la franarea de urgenta detecteaza conditiile de urgenta in functie de rapiditatea cu care soferul actioneaza frana, amplificand forta franarii (care este controlata de ABS) ;


This post has been edited by flo8200: 9 Sep 2006, 09:43


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 9 Sep 2006, 09:54
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Hai ca iar se discuta ceva ce nu are rost: eficienta franelor la un Renault... Orice revista de specialitate lauda acest lucru, si ne gasim noi sa spunem ca nu sunt bune... poate in comparatie cu o Dacie veche.

Fata de multe masini cu pretentii, un Megane chiar franeaza super (a, si sa nu uitam, are discuri pe toate 4 rotile, nu ca unele firme unde platesti asta ca optiune laugh.gif ).


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 9 Sep 2006, 10:10
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




Hai ca am restabilit egalitatea... tongue.gif
Totusi, si eu as prefera noul 1.9dCi. Si sa fie ESTATE
@ktmbull:
Spuneai ca revii cu impresii dupa drive-test. Doar frane ai comparat? La M2? Parca trebuia sa fie Laguna...
Sau tu doar ne-ai starnit si acum citesti posturile dupa ce se termina Cronica Carcotasilor, ca de, esti deja incalzit...
Glumesc, dar niste impresii proaspete (chiar si personale, subiective) ar fi interesante zic eu.



--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktmbull
post 9 Sep 2006, 13:26
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 546
Joined: 6 August 05
From: Bucuresti




Am fost la Meridian mi-au configurat o Laguna 1.9 DCI Confort Dynamique pret 17741 euro + cateva dotari extra: vopesea metalizata 267E, piele cu alcantara 453E, parasolar luneta 13E, asistenta parcare 160E, Pack Vision 126E, aer automat s/d 200E. Total Laguna 1.9 Dci Confort Dynamique+dotari 18960 Euro DDP. Suparare mare ca nu pot lua mp3 player si oglinzi rabatabile electric, iar drive test pauza, nu aveau masina pentru drive test, au lovit-o.
Asa ca inca nu am impresii.

PS. Constatarea este ca la aceeasi bani la VW iti poti lua un Golf 1.6FSI dotat.


--------------------
Renault Megane Sedan(2.1), 1.6 16v, Confort Expression+Clima, 2005.
+2 roti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Sep 2006, 13:40
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(cri123 @ 9 Sep 2006, 10:54)
Hai ca iar se discuta ceva ce nu are rost: eficienta franelor la un Renault... Orice revista de specialitate lauda acest lucru, si ne gasim noi sa spunem ca nu sunt bune... poate in comparatie cu o Dacie veche.
*


Revistele de specialitate (cel putin cele de 2 lei de la noi) normal ca lauda masinile pe care le au la drive-test, pentru ca fac reclama dealerilor, si daca fac reclama proasta a doua oara nu mai pupa masini de la ei.
Da, in comparatie cu o dacie veche sunt bune, dar in comparatie cu altceva...
Eu mi-am spus opinia pe baza a ceea ce simt eu, si pe mine m-a incomodat acest aspect, nu mi se pare normal sa-ti scape aiurea putin piciorul pe pedala si sa zgudui toata masina cu ocupantii ei cu tot.
Sunt mult mai multe masini, mult superioare Renault, si nimeni nu poate contesta asta, la care nu exista efectul asta idiot si totusi au frane mai bune.
As fi tare curios sa vad moaca vreunui director de mare Concern cand se plimba ca pasager in limuzina sa Mercedes Pullman, sa aiba frane tipic Renault, soferul sa atinga aiurea frana, iar aluia sa-i zboare paharul de sampanie din mana. radmasa.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 9 Sep 2006, 19:32
Post #118


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




[quote=flo8200,9 Sep 2006, 10:43]
http://www.renault.ro/ro/massmedia/massmed...sectiune=activa

Ai dreptate....exact asta face AFU... Dar in nici un caz nu are legatura cu comportamentul idiot al pedalei....Gande
te-te ca,conform manualului, in momentul in care actioneaza AFU, intra automat si avariile.Ia zi....tie de cate ori franezi, iti semnalizeaza masina pe avarii ? tongue.gif

Ar mai fi argumente, dar cred ca asta e suficient. In alta ordine de idei,nu am contestat faptul ca Renault are frane bune....doar ca nu-s chiar atat de bune cum zic unii ppe aici....



--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 9 Sep 2006, 21:16
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




[quote=Laurentziu83,9 Sep 2006, 15:40]
Revistele de specialitate (cel putin cele de 2 lei de la noi) normal ca lauda masinile pe care le au la drive-test, pentru ca fac reclama dealerilor, si daca fac reclama proasta a doua oara nu mai pupa masini de la ei.
Da, in comparatie cu o dacie veche sunt bune, dar in comparatie cu altceva...
Eu mi-am spus opinia pe baza a ceea ce simt eu, si pe mine m-a incomodat acest aspect, nu mi se pare normal sa-ti scape aiurea putin piciorul pe pedala si sa zgudui toata masina cu ocupantii ei cu tot.
Sunt mult mai multe masini, mult superioare Renault, si nimeni nu poate contesta asta, la care nu exista efectul asta idiot si totusi au frane mai bune.
As fi tare curios sa vad moaca vreunui director de mare Concern cand se plimba ca pasager in limuzina sa Mercedes Pullman, sa aiba frane tipic Renault, soferul sa atinga aiurea frana, iar aluia sa-i zboare paharul de sampanie din mana. radmasa.gif
*

[/quote]

Ar trebui, dupa tine, ca in toate revistele de specialitate sa se scrie numai de cateva marci premium, nu si de Renault care e de doi lei vechi. Nu a zis nimeni ca franele de la Renault sunt mai bune decat la Mercedes. Sistemul AFU este un avantaj pentru clasa ei. Cei 6m castigati la 120 kmh pentru mine inseamna foarte mult.
Dupa ce te obisnuiesti cu pedala nu mai iesi prin parbriz asa cum spuneai tu. Lucrul asta nu se invata la un drive test sau nu se invata niciodata de soferii mai putin inzestrati.

[quote=richie,9 Sep 2006, 21:32]
[quote=flo8200,9 Sep 2006, 10:43]
http://www.renault.ro/ro/massmedia/massmed...sectiune=activa

Ai dreptate....exact asta face AFU... Dar in nici un caz nu are legatura cu comportamentul idiot al pedalei....Gande
te-te ca,conform manualului, in momentul in care actioneaza AFU, intra automat si avariile.Ia zi....tie de cate ori franezi, iti semnalizeaza masina pe avarii ? tongue.gif

Ar mai fi argumente, dar cred ca asta e suficient. In alta ordine de idei,nu am contestat faptul ca Renault are frane bune....doar ca nu-s chiar atat de bune cum zic unii ppe aici....
*

[/quote]

- Asistenta la franarea de urgenta detecteaza conditiile de urgenta in functie de rapiditatea cu care soferul actioneaza frana, amplificand forta franarii (care este controlata de ABS) ;
Daca apesi mai repede pedala intra automat presiune maxima in sistemul de franare ca si cum ai avea deja pedala la fund. Castigi milisecunde care inseamna reducerea cu 6 m a distantei de franare de la 120 kmh. Deci nu reduci distanta de franare pentru ca ti se aprind avariile. Tot in manual mai scrie:

- Luminile de avarie se pot aprinde in caz de decelerare puternica.

Mie nu mi s-au aprins pana acum, probabil pentru ca nu am avut o oprire de la o viteza considerabila pana la zero.


Scuze de off topic.


This post has been edited by flo8200: 9 Sep 2006, 21:17


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 9 Sep 2006, 21:25
Post #120


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




Hai sa ma bag si eu, la Megane-ul meu pot sa zic ca am frane foarte bune , chestia naspa este insa liniaritatea pedalei care lasa foarte mult de dorit , initial cand apesi simti ca actioneaza f puternic si iti da senzatia ca sunt resurse , daca continui sa apesi insa ramai doar cu senzatia smile.gif ca frana pauza , trebuie sa apesi destul de tare.
Ca sa moara de ciuda dusmanii mei ( glumesc ) la Skoda O2 am si AFU , la astia se numeste altfel dar face acelasi lucru , insa cand nu intra AFU ( si in mod normal nu intra ) pedala este foarte liniara si transmite foarte bine ce resurse de franare sunt , mai ales la viteza mare ( 200 km/h ) cand franezi in forta , ca sa intre AFU trebuie sa pui piciorul in pedala la maxim si foarte brutal iar atunci incepe simfonia ABS ...
Ca sa nu existe dubii care e din Galati poate sa ma contacteze pe PM sa facem un test ca sa nu zica lumea ca sunt povesti.
Insa un lucru e clar, una peste alta masinile Renault au frane dintre cele mai bune, fara gluma.


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 01:13
Dacia