Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna tuning motor

Catalix20
post 9 Mar 2008, 16:00
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 30 October 06
From: Bacau




Sorry nu am mai postat demult!! Deci chestia e ca miam schimbat catalizatorul cu unul metalic si diametrul e marit din catalizator pana la finala de la 50 la 57 inox eliminand toba mica. Ce am vrut sa spun e ca am demaraj mult mai mare ca inainte pana undeva la 120 - 140 de km dar am pierdut viteza contra acestui demaraj! De asta vam spus ca probabil va trebui sa pun filtru sport ca sa compenseze cu evacuarea si desigur un chip tuning pt a regla injectia dupa aceste modificari. Bibanule lasa gluma daca nu stii despre ce e vb si cu ce se mananca tongue.gif .


--------------------
Renault Laguna 2.2 D 61kw/83 cp 1995 RN - BC 04 ENT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 9 Mar 2008, 18:51
Post #62


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu știi ce spui...

Prin varierea diametrului doar al unei porțiuni din eșapament, ai făcut mai mult rău, în niciun caz bine...

Iar treaba cu demarajul mai rapid și viteza maximă mai mică, doar pentru că ai înlocuit catalizatorul și ai eliminat o tobă.... e o mare aberație.

Dacă nu mai ajunge la viteza la care ajungea înainte, e clar că motorul merge MAI PROST, și demarajul ăla fenomenal e doar placebo.

Doar dacă scurtai rapoartele cutiei ori raportul final din grup, sau puneai roți cu diametrul mai mic, se putea întâmpla ce vrei tu să crezi...

This post has been edited by MAERSK: 9 Mar 2008, 18:55


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 9 Mar 2008, 21:28
Post #63


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- te-am avertizat sa nu faci jonglerii la evacuare marind si micsorand aiurea diametrele... apeleaza la o firma specializata in constructia de evacuari si lasa-i pe ei sa iti faca treaba... tu doar spune-le ce intentionezi sa obtii...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalix20
post 9 Mar 2008, 21:30
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 30 October 06
From: Bacau




deci ca sa lamuresc odata pt totdeauna problema am facut traseu cat back de la catalizator pana la finala marit de la 50 la 57 si eliminand toba mica. Catalizatorul metalic are acelasi diametru ca si fostul cat. Efectul nu e placebo am facut test cu un astra g de 2.0 dti de care inainte nu ma puteam tine insa acum ma tin de el pana in 100 de km. Dupa ce voi schimba filtrul de aer si voi umbla la injectie voi face un test pe dyno. Eu cred ca am pierdut din viteza din cauza ca am marit diametrul evacuari si dupa spusele unui mecanic degaja gazele mai repede astfel castigand demaraj si pierzand din viteza necompensand cu un filtru sport motorul nu are suficient aer pt a mai lua viteza. Oricum pe mine nu ma deranjeaza ca nu mai am 20 de km in plus , in schimb e mai bun demarajul. Si ai dreptate MAERSK motorul merge mai prost ca imi consuma mai mult aprox 1 litru insa nu vad vreo schimbare la consumul de ulei care este ca inainte zero. De asta am spus ca imi trebuie un filtru sport si modificata injectia dupa modificarile aduse. Precizez ca modificarile la evacuare au fost facute din inox la Borla Pitesti nu sunt facute de capul meu. Daca aveti o sugestie mai buna de a modifica traseul si a castiga ceva in plus va ascult!!! Sau daca stiti vre-un un service ceva unde asi putea sa fac ceva modificari mai serioase gen turbo, compresor, pistoane forjate , etc vasi fi recunoscator!!


--------------------
Renault Laguna 2.2 D 61kw/83 cp 1995 RN - BC 04 ENT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 9 Mar 2008, 21:33
Post #65


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Mecanicul ăla e habarnist!


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalix20
post 9 Mar 2008, 21:38
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 30 October 06
From: Bacau




Maersk spunemi u atunci cum trebuia modiicat traseul?? Ca sa le pot spune si eu celor de la BORLA PITESTI cum sa mi le faca daca acum nu mi leau facut bine !!!


--------------------
Renault Laguna 2.2 D 61kw/83 cp 1995 RN - BC 04 ENT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 9 Mar 2008, 21:44
Post #67


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Am scris mai sus... Dacă nu mărești întreg traseul în diametru, nu faci nimic. Oricum nu e bună mărirea asta, eșapamentul ăla a fost și el calculat...

Eu mă refeream mai sus la constatările științifico-fantastice ale ăluia...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 9 Mar 2008, 21:46
Post #68


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- are dreptate... si un traseu eficient e un traseu fara catalizator...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 13 Sep 2009, 11:08
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




As vrea sa schimb kitul de ambreiaj si volanta cu unele sport.
Ma bate gindul sa schimb si turbina cu una mai mare dar nu cunsc mare lucru despre ele:compatibilitate,prindere,pret,etc.
Imi da cineva niste sugestii/sfaturi?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Sep 2009, 10:31
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




volanta e ca pret cit 1/4 din masina dar am gasit un kit scahs (fara rulment) la 550 lei...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 20 Sep 2009, 19:09
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




intreb si eu pe 1.9 dci vreau sa pun teava goala din catalizator pana in spate adica sa elimin 2 tobe

ceva pareri ?

am gasit si intercooler de pus in fata in bara ceva sfaturi ? la montaj tre sa tin cont de ceva ?


viteza maxima nu am si nu ma intereseaza pt ca nu vrea sa prinda 200 nici in ruptu capului


si ambreiaj sport pt motorul f9q 732 exista ?

cu ce presiune mergeti in turbo la dci ?

ce stie motorasu meu tongue.gif


This post has been edited by tuner: 21 Sep 2009, 00:09


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 22 Sep 2009, 16:24
Post #72


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




Ce s-a aprins pe bord? smile.gif


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - 05.10.1998 - de PH
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 23 Sep 2009, 10:20
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Eu cred ca e pe terminate sucul din rezervor biggrin.gif !


--------------------
Renault Symbol Fidji - MS-08-?MS
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 23 Sep 2009, 11:20
Post #74


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Este martorul: "LAS-O BAH MAI MOALE CA MA OMORI!"


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Sep 2009, 12:38
Post #75


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Daca tuner are si ceva modificari la turbina... martorul se aprinde la suprapresiune... eu asta inclin sa cred ca este..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
black_alienware
post 23 Sep 2009, 13:16
Post #76


B L K


Group: Members
Posts: 622
Joined: 15 November 07
From: Moreni




QUOTE(cj98czh @ 23 Sep 2009, 12:38)
Daca tuner are si ceva modificari la turbina... martorul se aprinde la suprapresiune... eu asta inclin sa cred ca este..
*



Da, asa este. Tuner a zis asta in topic-ul "tuning scenic 1"


--------------------
Renault Scenic 2001/1.9DCI/102HP - DB || B L K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 27 Sep 2009, 02:30
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




una peste alta masina a primit intercoolerul dorit biggrin.gif primele impresii :
1 pe o parte intra aer fierbinte pe dincolo iese rece chiar rece
2 plus ca parca nu mai scoate fum ca inainte in forje
3 daca nu ai coliere foarte bune nu te apuca de lucru biggrin.gif

This post has been edited by tuner: 27 Sep 2009, 02:32

Attached thumbnail(s)
20090927_716.jpg ( Size: 369.74k ) Number of downloads: 552


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 6 Oct 2009, 19:43
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Masina mea face miine 4 ani de cind am cumparat-o si are 71300km.
Sint foarte multumit de ea mai ales ca este echipare de top.I-am adaugat un alt soft de gestiune a motorului si am primit un raspuns la o intrebare pusa mai de mult timp tunerului meu:da,se poate modifica astfel incit sa dezvolte 270cp.Se impune turbina (alta sau modificata-hibrid),injectoare cu debit marit si intercooler cit o incapea.
Avind in vedere ca noul Megane RS nu stiu daca se va produce in 5 usi si faptul ca Laguna este si mare si confortabila si cu zvic,mai bine bag 2000 euro in ea si o fac mai sportiva.Astept raspunsuri de la tunerul meu...sa vedem daca gasesc ambreiaj sport,volanta si ce-o mai trebui.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guzu
post 4 May 2010, 13:59
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 20 July 09




Salut. M-ar interesa daca are cineva un soft de ecu(fila ecu modificata pt mai multi cp.....)pt Laguna 1.6 benzina.
Si se poate face ecu tuning cu softul RENAULT CAN CLIP?
Ms.


--------------------
MG ZR 2003 1.4i - MM 99 TVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Jun 2011, 19:46
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Sint pe punctul de a face upgradeul incercind sa obtin maxim si in acelasi timp safe din motorul stock (de fapt cu internele stock). Caut pe cineva sa-mi faca un soft pentru noua configuratie si vedem ce va iesi...Abia acum am facut 90000km.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:41
Dacia