Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna tuning motor

mdaniel2x
post 23 Mar 2007, 14:51
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 30 July 06




la benzinare (fara turbo) nu a modificat nimeni nimic pe la motor?


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 65cp 2006 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nobody
post 26 Jul 2007, 19:45
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 November 06




salutare!

sper sa nu va plictisesc dupa cate s-au discutat mai inainte, dar se pare ca nu am nici un pic de inclinatii tehnice si v-as ruga sa ma sfatuiti in problema tunning-ului la motor.

am o laguna 1,9 dci din 2002 si are 79 kw ( 107 cp, cred). m-ar interesa sa ajunga pe la 120 cp sau cat s-ar putea astfel incat sa se simta diferenta, ca parca se poate si mai "nervoasa", dar nici sa nu afecteze motorul prin supra-exploatarea altor componente....adica vreau ceva de bun simt.........intrebarea mea: stiu ca exista pe laguna 2 si motor de 1,9 dci cu 120 cp...poate fi rescris softul meu cu cel de la 120 cp sau cu altul tot de la renault....si m-ar interesa, sincer, riscurile la care supun motorul in urma unei eventuale "tunari".....dar concret.
sper sa aiba cineva rabdarea sa imi explice in cuvinte putine si simple ca sa inteleaga si "inginerul" din mine....va multumesc mult!


--------------------
renault laguna II 2002, 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Jul 2007, 19:54
Post #33


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Diferența între motorul cu 107 și cel cu 120 CP e dată de turbină: cu geometrie fixă / cu geometrie variabilă.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nobody
post 26 Jul 2007, 20:02
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 November 06




multumesc mult, "catalin marinarul"

si ce ma sfatuiesti? sa schimb turbina sau sa rescriu softul? ca sa am si putere putin mai mare ( nu prea o fortez, dar vreau sa stiu ca daca vreau, imi raspunde prompt), dar nici sa nu inventez cine stie ce kitch de motor?


--------------------
renault laguna II 2002, 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 27 Jul 2007, 08:50
Post #35


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- poti incerca o turbina hibrid cu un soft custom care sa ia in calcul acea turbina... sa vezi atunci senzatii... wink.gif


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Jul 2007, 09:13
Post #36


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sincer cred ca o rescriere de soft iti este suficienta, asta daca zici ca vrei ca motorul sa mearga mult si bine in continuare.....depinde mult cati km are motorul tau, eu personal nu as mai face rescriere daca motorul este trecut de 160.000 de km, dar oricum ramane la latitudinea fiecaruia...
Cu rescriere de soft ajungi la aprox. 130 de cai, si cuplul va creste frumusel...

Gasesti destule persoane pe forum care sa iti faca aceasta operatiune...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 27 Jul 2007, 20:43
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




cel mai bine dupa mine ar fi sa nu apelezi la diferite persoane care au firme de tunning mai de succes sau nu, cel mai bine ar fi sa te duci la reprezentanta reno si baietii de acolo iti pot modifica softul sau ce vrei tu,
e simplu te duci si zici ce vrei si ei iti explica exact ce se intampla si daca se forteaza sau nu excesiv motorul.
daca esti din capitala stiu eu un astfel de electrician reno f priceput baiatu, iti pot sa nr lui de tel daca vrei


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nobody
post 27 Jul 2007, 21:39
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 November 06




multumesc mult pentru raspunsuri

probabil cea mai buna varianta ar fi sa vorbesc intai cu un mecanic de la renault. problema e ca sunt din constanta si din cate am auzit concesionarul renault din constanta are un stil deosebit de a face afaceri....nu prea imi inspira incredere.....dar trebuie sa gasesc pe cineva pe acolo care sa imi explice exact ce am de facut.....

inca o data multumiri....


--------------------
renault laguna II 2002, 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 27 Jul 2007, 21:51
Post #39


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




QUOTE(antifizic2 @ 27 Jul 2007, 20:43)
cel mai bine dupa mine ar fi sa nu  apelezi la diferite persoane care au  firme de tunning mai de succes sau nu, cel mai bine ar fi sa te duci la reprezentanta reno si baietii de acolo iti pot modifica softul sau ce vrei tu,
e simplu te duci si zici ce vrei si ei iti explica exact ce se intampla si daca se forteaza sau nu excesiv motorul.
daca esti din capitala stiu eu un astfel de electrician reno f priceput baiatu, iti pot sa nr lui de tel daca vrei
*




- ma indoiesc profund ca la repr. Renault de la noi sau din alte tari se fac resoftari ce au drept scop cresteri de putere/optimizari ale motorului... in reteaua Renault se face doar un update la soft pe care il face renault la masinile cu probleme la injectoare... daca in urma acelui update se imbunatateste comportamentul la injectoare ramane asa daca nu la schimbat cu ele... poate acel electrician pe care il sti tu face el pe cont propriu treaba asta la ''negru''' ca sa zic si in acest caz sunt curios cat de credibil e ca ala ar face mai bine decat firme de tuning care au ca obiect de activitatea prestarea unui astfel de serviciu si dau si garantie pe ceia ce fac...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liberys
post 29 Jul 2007, 11:01
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 1 June 07




salut!!!....am o Laguna 1.8 16V din 2002 si am cumparat de pe Ebay un kit-tuning care, spune producator-vanzatorul, are menirea sa imi reduca din consumul de combustibil...daca este asa sau nu o sa vad....problema mea este, si aici am nevoie de ajutorul vostru, nu gasesc ceea ce el numeste: "air intake temperature sensor" sau "IAT", senzor ce este montat pe sau la cutia filtrului de aer...acesta (IAT-ul) ar trebui sa aiba 2 fire care vin de la ECU si dicteaza cantitatea de aer pentru aprindere.
deci....unde sunt aceste doua fire?...am gasit eu ceva dar are...6 fire si atunci intreb iar: care sunt cele doua pe care eu le caut? blink.gif


--------------------
RENAULT Laguna 2002 1.8 16v Dinamique - JY52 KGP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 29 Jul 2007, 11:05
Post #41


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu te mai obosi să le cauți... Mai bine păcălește și tu pe altcineva și vinde-l...
Faci o confuzie: debitmetrul transmite către ECU cantitatea de aer aspirat, termistorul transmite temperatura aerului... Astfel se determină densitatea aerului, și deci cantitatea de combustibil injectat.

De modificat ceea ce transmite acel senzor către ECU puteai să o faci și cu o rezistență care costă 0.1 RON... Efectul e același: ZERO.

This post has been edited by Catalin Marinarul: 29 Jul 2007, 11:17


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liberys
post 29 Jul 2007, 11:15
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 1 June 07




si totusi am sa incerc....sunt un fel de Toma Necredinciosul... oricum nu am sa incerc sa pacalesc pe nimeni si sa il vand...asa cum nici eu nu ma simt pacalit...a fost alegerea mea sa il cumpar wink.gif


--------------------
RENAULT Laguna 2002 1.8 16v Dinamique - JY52 KGP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 29 Jul 2007, 11:21
Post #43


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




1.8 16v are debitmetru?

This post has been edited by R19/16v: 29 Jul 2007, 11:24


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 29 Jul 2007, 11:27
Post #44


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




N-are. Nici nu am spus că are.
Motoarele turbo au de obicei.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 29 Jul 2007, 12:52
Post #45


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- ai cumparat un power box din intamplare? inainte sa imi modific softul masini am avut ceva similar facut de ELIA Tuning... si se lega intre diversi senzori ai masini si calculatorul de injectie... eventual poate pui un link cu ce ai cumparat si poate te pot ajuta... sper sa nu fi luat smecherie de aia magnetica care cica aranjeaza la nivel molecular... eh... shit pe romaneste... smile.gif


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 29 Jul 2007, 21:10
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




@laguna_2_interceptor-este un mecanic la un service reno langa gara de nord bucuresti. sunt sigur ca stii service-ul de care vorbesc,
daca nu te ajuta acolo nimeni desi ei au mai facut asta, te duc eu la mecanic reno care are garaj acasa si iti aranjeaza softul original fara probleme in 15 minute max\

intradevar nu ofera garantie.
dain cate am inteles eu mareste puterea modificand momentul de intrare in actiune al turbinei( aici e pos sa gresesc n-am vb prea mult cu tipu pe acest subiect)


-- ma am zis sa fiu helpfull

This post has been edited by antifizic2: 29 Jul 2007, 21:22


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 29 Jul 2007, 21:12
Post #47


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pe cine să duci și de ce? radmasa.gif Vezi ce scrie în semnătura lui... biggrin.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 29 Jul 2007, 22:10
Post #48


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- ei, parca nu ai mai vazut lume sa vanda castraveti gradinarului... radmasa.gif

- acum serios vorbind... cum sa am incredere in cineva care lucra la Renault si care in cadrul jobului lui la Renault nu are ore de specializare in fisa postului lui de acolo cate am facut eu in Germania sa pot modifica un soft de unul singur (si spun asta in cunostinta de cauza pentru ca stiu cum isi trimit la specializare angajatii repr. de la noi)... cat despre chestia cu momentul... ori si-a batut joc de tine ori nu vrea sa spuna cu adevarat ce face (in cazul in care stie ce face wink.gif )

@antifizic2 - nu spun ca esti rau intentionat... doar ca esti naiv si te poate costa masina la faza asta...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 29 Jul 2007, 22:12


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 30 Jul 2007, 09:55
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




laguna_2_interceptor- nu pot sa iti demonstrez nimic in scris, daca se intampla sa vii vreodata in bucuresti si sa ai nitel timp, te duc la om si vezi cu ochii tai.
e unul dintre putinii oameni de la reno care sa fi vazut franta la specializare. tipu este super tare.
esti mult prea pornit pe directia ta, incearca sa fi deschis si altor idei. tipu asta e chiar super bun.

alta treaba legata de masina mea, desi puteam sa ii maresc puterea in acest fel m-am decis sa nu ii fac nici o schimbare, mi-am luat diesel sa fie economc, nu sa alerg pe strazi. pt alergat exista alte masini


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 30 Jul 2007, 11:08
Post #50


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- ma bucur sa aud ca cineva de la Renault (sau alte repr.) chiar face specializare... nu combat cu nimic cunostintele lui legate de treaba pe care o face la Renault... insa ceia ce ai spus tu mai sus legat de cum tuneaza el masinile sunt pe domeniul meu si pot spune ca habar nu are ce e cu el si vorbeste complet pe langa subiect... o fi super tare legat de alte lucruri dar la asta nu se pricepe si mai bine ar sta linistit in banca lui ca nu stie cat rau poate face lipsa lui de cunostinte in acest domeniu...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nobody
post 2 Aug 2007, 00:02
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 November 06




salut!

as vrea sa evit chiptunning-ul si atunci m-am gandit la un filtru sport K&N (am auzit ca e intr-adecar performant), dar vroiam sa intreb daca stie cineva cum pot obtine cativa cai-putere in plus umbland la evacuare ( schimbat toba, ceva....).....stie cineva

multumesc


--------------------
renault laguna II 2002, 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 2 Aug 2007, 00:24
Post #52


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Hai sa te potolesc eu repede, filtru sport pe diesel este VAX .. in plus de asta aduni in motor tot jegul din romania. Atata timp cat nu participi la competitii cu aceasta masina nu ai de ce sa pui filtru sport. In al doilea rand, o evacuare completa te costa in jur de 1500-2000 RON, si castigul este de ordinul a 4-5 cp (trasi de par). Deci la banii aia eu zic sa stai potolit, sa lasi chiptuning-ul pentru altii si sa iti iei masina serioasa.

Cu respect,
Doc


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 2 Aug 2007, 19:36
Post #53


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- sa o luam incet si sa incercam sa lamurim oamenii nu sa i ''potolim''... nu sunt deacord cu chestia ca e VAX pentru ca nu este asa... si asta este demonstrat si pe site la K&N si in practica, folosesc astfel de filtre si imi pot exprima o parere pertinenta... in mod cert un filtru sport schimba comportamentul masinii... chiar vizibil, conteaza foarte mult ce filtru se alege si amplasarea lui corecta pentru a nu baga nici jeg si nici caldura in motor... cat priveste caii nu cred ca neaparat asta e menirea lui si anume de a da cai, el ajuta motorul sa respire mai bine optimizand putin performantele, cat despre evacuare... un mare castig este inlaturarea catalizatorului... atentie mare sa nu se sparga ceramicul si sa se goleasca corpul catalizatorului cum fac majoritatea si fac total eronat... intrucat diametrul evacuarii la Laguna DCi este destul de mare dupa inlocuirea catalizatorului recomandabil ar fi inlocuirea tobei finale de preferinta ceva ELIA sau REMUS/SEBRING... castigurile nu sunt mari dar sigur se vor simti... totusi toate astea ar trebui incununate de o remapare si un ambreaiaj sport daca permite bugetul... ar mai fi niste treburi hardware pe la motor dar de acum dam in pasiune si nu sunt multi dispusi la asa ceva, inca sunt oameni reticenti la remapare tongue.gif


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalix20
post 14 Sep 2007, 15:21
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 30 October 06
From: Bacau




Sal!! Am o laguna 2.2 D 82 Cp fara turbo din 95 si vreau o parere. Vreau sa schimb discu de ambreiaj (sport sau normal??) , sa modific tot traseul de evacuare la borla inafara de serpisori ( un diametru marit sau tot cat este actual???? ), filtru sport si un chip tuning. Cam la cati cp ajung cu aceste modificari?? Astept sfaturile si parerile voastre.


--------------------
Renault Laguna 2.2 D 61kw/83 cp 1995 RN - BC 04 ENT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 14 Sep 2007, 16:24
Post #55


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- din pacate prea departe nu ajungi din cauza ca nu ai turbo... e drept ca modificarile pe care vrei sa le aduci te vor duce putin peste 100 de cai dar mai bine iei in calcul un kit turbo... din pacate este destul de costisitor...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 14 Sep 2007, 16:25


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalix20
post 14 Sep 2007, 21:25
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 30 October 06
From: Bacau




Da intradevar e costisitor un kit turbo. Alte modificari inafara de turbo ce mai stiti??? Am inteles la cineva ca daca schimbi debitmetrul normal cu unul sport castigi cel putin 10 cai o fii adevarat nu o fii va intreb pe voi. eu oare am debitmetru pe motorul meu ?? smile.gif La evacuare cum e mai bine cu sau fara catalizator??? Eu ma gandeam la un catalizator sport. E bun??? Discul de ambreiaj sport sau normal si care e diferenta intre ele ?? Astept sfaturile voastre in continuare!!!


--------------------
Renault Laguna 2.2 D 61kw/83 cp 1995 RN - BC 04 ENT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalix20
post 21 Oct 2007, 11:22
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 30 October 06
From: Bacau




Sal!! Sorry nu am mai apucat sa postez demult. Nu am mai pus turbo ca intradevar nu se merita, dar in schimb mi-am modificat evacuarea cu catalizator sport, diametru marit de la 50 la 57, eliminat detenta si finala sport. Impresii se duce teava pana intr-o 120 km, dar dupa aia isi ia greu d tot, inainte imi luam 200 acum mai mult de 180 la asteptare nu vrea sa se duca,deci niste sfaturi??? Un chip mar ajuta , adica e necesar banuiesc mai ales ca evacuarea e marita?? Un filtru sport?? poate oleaca marita injectia voi ce spuneti??? Astept parerile voastre. Bafta.


--------------------
Renault Laguna 2.2 D 61kw/83 cp 1995 RN - BC 04 ENT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalix20
post 24 Oct 2007, 10:24
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 30 October 06
From: Bacau




Nimeni?? sad.gif


--------------------
Renault Laguna 2.2 D 61kw/83 cp 1995 RN - BC 04 ENT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 28 Oct 2007, 11:16
Post #59


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- scoate naibii pacaleala aia de catalizator sport... pune teava de inox de diamtru 60 din fata pana spate... nu fa jonglerii de genul teava de 50 apoi teava de 57 si apoi iar 50 ca mai mult faci rau decat bine... si totusi incearca sa pastrezi toba de foc, nu de alta dar vei praji garnitura de chiuloasa...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bibanu
post 28 Oct 2007, 17:51
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 19 September 07
From: Bucuresti




Pacat mare ca firmele constructoare de masini nu intra pe forum sa afle cum sa-si imbunatateasca motoarele!Adica la nivelul dotarii tehnice si al pregatiri personalului dintr-o fabrica nu pot face modificarile datorita carora "specialisti in tuning"cresc puterea motoarelor cu 10.....20 sau chiar 30% si in acelasi timp reduc consumul!Tuning-ul priveste modificari ale aspectului exterior in sensul personalizarii dupa propriul gust, si nu modificari ale motoarelor care se numesc "preparare" si este o operatiune extrem de complexa care depaseste chiar nivelul unui service bine dotat.De fapt aici e vorba de niste "baieti destepti" care profita sin plin de naivitatea celor care-si doresc masini "tari" si ieftine si in final se aleg cu masini mai proaste decit erau inainte dar cu o cheltuiala"tare".

Buna gluma cu L1 82cp. care prindea inainte 200 si acum "doar"180 nu stiu ce, km./h fiind exclusi, nu de alta dar cam toti pe aici avem masini si mai stim cite ceva!


--------------------
exRenault, Toyota Camry 2020, Hybrid 2.5/218cp - B11xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:37
Dacia