Laguna tuning motor
![]() ![]() ![]() |
Laguna tuning motor
mdaniel2x |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci 65cp
2006 Laureate
|
|||
alexcondrea |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 19 July 06 From: Galati ![]() |
da! la dieselul de 1,9dci chiptuningul merge bine (se face si pe mufa) si cu filtru de aer sport costa undeva la 2.000 ron. La benzina castigul de putere e cam mic si nu se justifica. Consumul nu am vazut sa creasca, in schimb creste putin zgomotul de la motor.
|
--------------------
renault
laguna
2005 Laguna 2.0T
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#3
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
http://www.obdtuning.ro/index.php?option=c...id=23&Itemid=37
Gasesti date si la sectiunea BURSA de pe forum... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
mdaniel2x |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 July 06 ![]() |
QUOTE(ghetau dan @ 9 Aug 2006, 16:05) http://www.obdtuning.ro/index.php?option=c...id=23&Itemid=37 Gasesti date si la sectiunea BURSA de pe forum... Si pt motoare pe benzina? |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci 65cp
2006 Laureate
|
|
Luka |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
Vezi ca sunt mai jos, pe pagina aia
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
drati71 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 27 July 05 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
mdaniel2x - din pacate nu o sa gasesti pe aici multi care sa-si fi facut un tuning din acesta. Eu daca as avea suma necesara, nu as ezita sa apelez la asa ceva, mai ales ca am inteles ca as castiga ceva la vitezele 1 si 2, care dealtfel sunt foarte scurte, plus surplusul de putere...
Pe de alta parte eu sunt pentru acest topic, sa vedem ceva concret, de la cineva cu Renault Laguna care si-a facut asa ceva(nu Pejo-uri si alte feluri de ...) This post has been edited by drati71: 9 Aug 2006, 23:05 |
--------------------
God Give You Joy!
.
. Reno Laguna II 1,9 dCi; 2004; 120CP; Dynamique; Gris Hologramme
PDA FSC N560 |
|
mdaniel2x |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 July 06 ![]() |
QUOTE(drati71 @ 9 Aug 2006, 22:55) mdaniel2x - din pacate nu o sa gasesti pe aici multi care sa-si fi facut un tuning din acesta. Eu daca as avea suma necesara, nu as ezita sa apelez la asa ceva, mai ales ca am inteles ca as castiga ceva la vitezele 1 si 2, care dealtfel sunt foarte scurte, plus surplusul de putere... Pe de alta parte eu sunt pentru acest topic, sa vedem ceva concret, de la cineva cu Renault Laguna care si-a facut asa ceva(nu Pejo-uri si alte feluri de ...) Da , corect. Eu nu ma omor sa fac tuning de motor doar ca sa castig cai putere. Avand in vedere ca eu am motorizare pe benzina (2.0 16v) nu as putea sa castig mare lucru, m-ar interesa mai mult o optimizare a motorului raport consum / putere, pt ca am inteles ca se poate. Pt motoarele cu turbina este mai rentabila partea cu calutzii. (tdi, 2.0T, etc...) |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci 65cp
2006 Laureate
|
|
Luka |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
mdaniel2x |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 July 06 ![]() |
QUOTE(Luka @ 10 Aug 2006, 08:52) La motoarele pe benzina aspirate obtii mai greu 30cp in plus fata de cum ii obtii de la un motor cu turbina. Ma intereseaza un tuning ce cumuleaza filtru de aer (high flow) care itzi da 3-10 cp, un filtru de ulei gen K&N ce itzi asigura o ungere mult mai buna si un sistem de evacuare mai bun care itzi da si asta catziva cai. Daca mai adaugi un tuning de ECU (facut cu cap pe dyno) nu doar printr-un chip, obtii un raport de consum /putere muuult mai bun, poate chiar castigi peste 15 cai si consumul sa itzi scada poate cu 1 litru. M-am uitat de ex. la site-ul K&N si pt filtre itzi dau frumos un grafic cu o comparatie privind curba de putere inainte si dupa schimbarea filtrului si nu arat rau deloc ( nu era specific pt laguna dar cred ca se gaseste). La fel si la BORLA de ex. unde daca itzi montezi un kit de evacuare care ii permite motorului sa scape de gazele de evacuare mai repede obtii o curba de putere frumoasa. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci 65cp
2006 Laureate
|
|
andrei1302 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 August 04 From: Bucuresti - Constanta ![]() |
Parerea mea:
Sunt de acord cu tuningul prin inlocuirea unor componente cu altele mai de calitate dar nu o sa cred niciodata ca poti castiga atata putere cat ziceti voi si sa mai si scada consumul cu ... 1l/100km ???? Poate cu 1%. Cat despre chip tuning eu unul nu pot sa inteleg cum pot unii sa faca un soft (la hartile in ECU ma refer) mai bun decat Renault (sau orice alt constructor) care investeste ani de zile si milioane de Euro in cercetare ca sa gaseasca valoarea optima pentru fiecare parametru din functionarea motorului (avans, faze de distributie...) in orice situatie. Si apoi vin fabricantii astia de software care zic ca ei au o varianta mai buna !?! Este clar ca daca impunatateste un aspect (puterea, sa zicem) se degradeaza celelalte (consum, poluare, uzura) sau, in cel mai bun caz doar unul. La motoarele supraalimentate, unde chiptuningul actioneaza in principal asupra presiunii de supraalimentare (prin tinerea inchisa a supapei Westgate), este clar ca va rezulta un regim de presiuni mai mare in ciliindru ceea ce duce la o uzura prematura a mecanismului motor. Eu unul nu as schimba hartile din ECU decat cu unele mai bune facute tot de Renault. |
--------------------
Renault Laguna
1.9 DCi 120 CP
2003 Privilege Grandtour
- CT-10-NAG
|
|
alexcondrea |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 19 July 06 From: Galati ![]() |
ce Dane! ai vreun gand sa-ti mai pui 38 de cai?
|
--------------------
renault
laguna
2005 Laguna 2.0T
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#12
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
DA,avind in vedere ca mai este o varianta de 204 cp de pe GT care are aceeasi cilindree si varianta de pe megane rs de 225cp-facute tot de reno.
Este adevarat ce spune si andrei 1302 dar eu zic,pina la 208 nu-i bai. 1,9 TDI de pe golf a ajuns de la 90 la 150cp.Firmele producatoare nu fac din prima pasul asta pentru a scoate ceva bani de la amatorii de "nou"-mai fac un chiptuning si gata... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
alexcondrea |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 19 July 06 From: Galati ![]() |
Am zis undeva mai sus in topic, ca la cea de 1,9dci i-am facut chiptuning deci am trecut pe la baieti. Oricum diferenta la 1,9 tunat si cu filtru sport se simtea bine de tot. Apropo de consumuri: scad sigur cu o conditie - sa conduci la fel ca inainte, problema e ca nu te lasa sufletul!!!!!!!!!!!!!
Pentru 2.0T am vorbit cu cei de la renault si mi-au zis ca motorul de 225cp are alta turbina si inca ceva modificari prin el. Doar asa poti sa te duci la 225. Dar cred ca 208 nu e imposibil. |
--------------------
renault
laguna
2005 Laguna 2.0T
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#14
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Alex,nu cei 204-208cp sau citi or fi ma tenteaza...ci cuplul de 335Nm.
Oricum,cuplul actual de 270 pare a fi de diesel...sa nu mai zic de putere si de sunetul motorului turat de la 4000 in sus... Pina la urma o voi face... Am vb cu dir de service de la BV(care are megane rs) si mi-a zis ca motoarele sint identice (F4Rt) dar ca i s-a parut mai mare intercoolerul de la laguna...este vreo greseala in ce am spus? |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
andrei1302 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 August 04 From: Bucuresti - Constanta ![]() |
Eu unul nu cred ca diferenta intre motorul de 170 CP si cele de 208 respectiv 225 CP (fata de asta sunt aproape sigur) consta doar in soft ECU diferit. Vreau sa zic ca la motorul de 225 CP elementele mecanismului motor (piston, bolt, biela, arbore cotit) ar trebui sa fie supradimensionate. Si, daca desfaci ambele motoare si observi ca ele ar fi identice, seful de la service Renault BV ar trebui sa stie ca mai pot aparea diferente din punctul de vedere al materialelor utilizate. Adica biela dintr-un otel banal sau un otel aliat, pistoane din diferite aliaje de Al, camasi de cilindru din diferite fonte. Deci, in final, nu sunt IDENTICE desi le ti pe ambele in mana si par la fel.
O alta problema dupa chiptuning, cand creste cuplul atat de mult, ar fi suprasolicitarea ambreiajului care a fost calculat special pentru un motor cu un anumit cuplu mecanic. De exemplu la R19 cu motor E6j (1,4 80 CP) am pus ambreiaj de Dacia 1400 la recomandarea unui vanzator de piese foarte "priceput" (doar discul si rulmentul a ramas original) si de atunci imi patineaza cand am mai multa nevoie sa demarez. |
--------------------
Renault Laguna
1.9 DCi 120 CP
2003 Privilege Grandtour
- CT-10-NAG
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#16
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Andrei,cred ca intr-adevar ai pus punctul pe I...
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
drati71 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 27 July 05 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Cam cat costa un filtru de aer sport si un filtru de ulei din ala tare? Se poate monta si pe 1,9 dCi?(filtrul de aer) Pe unde se gaseste asa ceva?
|
--------------------
God Give You Joy!
.
. Reno Laguna II 1,9 dCi; 2004; 120CP; Dynamique; Gris Hologramme
PDA FSC N560 |
|
semit |
![]()
Post
#18
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
un filtru sport de calitate.. 100 euro.. filtru de ulei nu stiu...
![]() This post has been edited by semit: 10 Aug 2006, 21:41 |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
alexcondrea |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 19 July 06 From: Galati ![]() |
De regula la masinile de serie toate aceste elemente sunt supradimensionate, oricum s-ar putea scurta viata unora dar numai cu conditia unei exploatari extreme, care nu cred ca ne este caracteristica (adicatelea s-o tii numai in talpa, conditie in care vei avea consumuri de peste 15l/100 in medie, revedeti topicul despre consumuri). Am dreptate?
|
--------------------
renault
laguna
2005 Laguna 2.0T
|
|
andu911 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
filtru de ulei...nu vad ce legatura are cu performantele motorului.
La un chiptuning, in afara ca se mareste puterea motorului, va scoate si ceva mai mult fum si uzura va fi un pic mai mare. Scoate filtrul de aer. Vezi daca simti ca fuge mai tare. Daca da...cumpara-ti un filtru sport. Daca nu, nu arunca banii aiurea. This post has been edited by andu911: 11 Aug 2006, 12:11 |
--------------------
-
-
-
|
|
stanciu_cosmin |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 25 May 06 ![]() |
|
--------------------
RENAULT
Scenic RX4
2001
- b49gyy
|
|
r&d |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Pentru motoare turbo nu dati banii aiurea pe filtre sport!!! Sunt bani aruncati. Poti sa strici mai mult, fara sa ai nici un avantaj.
Daca vreti sa si castigati ceva putere mergeti pe incredere cu un chiptuning. |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#23
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Din pacate pentru 2.0t nu se poate face inca tuning.
Poate pentru ca deja in vest mai e o versiune de 204 cp... Daca se face,2.0t ajunge la 208cp si 335Nm,performante f bune pentru o masina de doar 16500 e cip,aproape full.Evident,se adauga pretul tuningului. E mai sigur sa tunezi un 2.0t/170cp la 200cp decit sa iei un ul de 204 si sa-l mai tunezi si pe el.Parca e cam mult 230-240cp obtinuti din 2 litri.Nu ca n-ar fi acum asemenea motoare,dar ele sint dezvoltate de diviziile sportive si implica si alte interventii. Concluzia:motoare aspirate-nu tuning. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
Catalix20 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 30 October 06 From: Bacau ![]() |
Sal!! Am o laguna din 95 2.2 D Rn!! Recent am cumparat un turbo de la o laguna 2.2 Dt (Dezmembrari) pe care vreau sa al pun pe a mea!!! Spuneti-mi si mie pls ce modificari trebuiesc facute pt a putea pune acest turbo pe masina mea???? Poate cineva sa imi estimeze cam in cati cp ma duc cu acest turbo si un chip???? Sau ce asi mai putea sa ai fac inafara de turbo si chip pt a mari cp???
|
--------------------
Renault
Laguna
2.2 D 61kw/83 cp 1995 RN
- BC 04 ENT
|
|
Nicolas |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 4 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu mi-am facut chip tuning la tcm si vreau sa spun ca merita.e cu totul alta masina adica motorul se comporta altfel e mai vioi.Consumul e acelasi chiar consuma mai putin.(Dar ce mai conteza ,important e senzatia).
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.9dci,120 hp Tuned to 150hp
2003 Privilege
- B-73-BNP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Catalix20 @ 20 Mar 2007, 22:47) Sal!! Am o laguna din 95 2.2 D Rn!! Recent am cumparat un turbo de la o laguna 2.2 Dt (Dezmembrari) pe care vreau sa al pun pe a mea!!! Spuneti-mi si mie pls ce modificari trebuiesc facute pt a putea pune acest turbo pe masina mea???? Poate cineva sa imi estimeze cam in cati cp ma duc cu acest turbo si un chip???? Sau ce asi mai putea sa ai fac inafara de turbo si chip pt a mari cp??? Problema la tine este in felul urmator...daca masina este diesel simplu, adica fara turbo trebuie sa schimbi admisia cu una pt. turbo... Pistoanele la turbo sunt diferite de cele pt. diesel simple, la fel si segmentii asa ca motorul dupa ce pui turbo pe el nu o sa o duca mult... Cel mai simplu ar fi iti cumperi din dezmembrari un motor cu turbo si sa-l vinzi pe al tau... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Catalix20 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 30 October 06 From: Bacau ![]() |
Ms pt raspuns!!! Am gasit pe cineva care se baga sa mil monteze dar nush cat ma va ajunge!!! Decat sa vand motorul si sa pun altul mai bine vand masina cu totul si iau alta cu turbo
![]() ![]() ![]() nu mai scrie "mirc"... This post has been edited by ghetau dan: 23 Mar 2007, 08:22 |
--------------------
Renault
Laguna
2.2 D 61kw/83 cp 1995 RN
- BC 04 ENT
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca ai galeria de admisie pt. turbo montarea se face usor.
Cred ca iti trebuie o carcasa pt. filtrul de aer pt. turbo si s-ar putea sa trebuiasca ceva modificari la evacuare mai bine spus depinde cum pica turbina la imbinarea cu esapamentul. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#29
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Plus ca nu are cum sa ii faca si chiptuning, fiind motor cu injectie clasica de motorina...Mai are nevoie si de intercooler, cu toate furtunele de presiune aferente, plus alt filtru de aer. Cam greu si fara mari sanse de crestere reala puterii...Mai buna solutia cu un motor schimbat...e mai simplu
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
cj98czh |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Alea s-ar putea lua de pe o masina care a avut asa ceva...dar si eu am zis de la inceput ca este complicat si nu prea merita...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:59 |